دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

imam-javad-amulet-blog-1 خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

حرز امام جواد چیست؟ آیا از انسان محافظت می‌کند؟ آیا حدیثی در تایید خواص حرز امام جواد (علیه السلام) وجود دارد؟ خواص بازوبند حرز امام جواد و کاربرد هایش چیست؟ متن دعا را از کجا میتوان پیدا کرد؟ آیا می‌توان بدون وضو با آن تماس داشت؟ آداب نوشتن دعای حرز حضرت جواد ع چگونه است؟ آیا نماز مخصوصی دارد؟ برای پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در ارتباط با دعای حرز امام جواد (ع) همراه شرف آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنای کلمه “حرز” در لغت

کلمه حرز (amulet) در زبان فارسی به مکانی گفته می‌شود که به طوری حصار یافته و مستحکم باشد که اشخاص با ورود به آن از آسیب ها و خطرات محفوظ باشند و اصطلاحا تعویذ و یا بخشی از آن می‌باشد که موافق با قوانین شرع باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره واژه “حرز” در روایات و متون دینی

این واژه و ترکیباتش در متن قرآن مجید آورده نشده ولی در روایات مذاهب مختلف اسلام و ادعیه این کلمه بسیار زیاد به کار برده شده‌است. تعدادی از این روایات، مانند روایت انس فرزند مالک خبر از استفاده این واژه، به معنی کاربردی، در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌دهند. و نتیجه این مطلب این است که پیامبر (ص)، ائمه معصومین و بعضی از اصحاب و پیروان ایشان برای مصونیت خویش یا بقیه از خطرات و گزندها از حرز استفاده و نتیجه مورد نظر را هم کسب می‌کرده‌اند.

گردنبندهای حرز نقره امام جواد

می‌توان گفت که همه ائمه اطهار علیه السلام دارای احراز مخصوص خود بودند. نکته قابل توجه اینجاست که در دین وهابیت که این دسته از کارها را حرام میدانند استفاده و بهره بردن از دعای حرز حضرت جواد ع  و یمانی امیر المومنین را بلامانع اعلام کرده‌اند! درمنابع روایی شیعه، احراز مختلفی از ائمه علیهم‌السلام نقل شده‌است؛ همچون حرز حضرت زهرا سلام الله علیها، یمانی منسوب به امیرالمومنین (ع)، حضرت خدیجه سلام الله علیها و… ولی با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) و خواص دعای حرز حضرت جواد (ع) این حرز یکی از معروف ترین احراز برای دفع بلا می‌باشد و مسلمانان می‌توانند از فواید دعای حرز حضرت جواد (ع) در این امر بهره کافی ببرند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد علیه السلام چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز امام جواد آشناترین دعا نزد علما و بزرگان دین می‌باشد. این دعای شریف از امام جواد (ع) نقل شده و به دو صورت صغیر و کبیر معروف است. حرز کبیر دارای خواص بسیار زیاد و حرز صغیر نیز در دفع بلا و عاقبت بخیری بسیار توصیه شده‌است. حرز صغیر یا کوتاه به دعای یا نور یا برهان نیز معروف است و تنها به اندازه یک سطر می‌باشد که در ادامه آورده شده‌است.

«یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ»

برای دعای یا نور یا برهان که از امام جواد (ع) بیان شده‌است خواصی ذکر شده است. دفع بلایای دنیا و عاقبت بخیری در آخرت فواید دعای یا نور یا برهان است. اما حرز کبیر دارای خواص بسیار زیادی است از جمله که درباب فواید این دعای کبیر آمده است که خودتان را به این متن حرز کنید که اگر لشکریان ترک و روم تو را ملاقات کنند و همه شان همراه با تمام اهل زمین ضد تو به پا خیزند، به تو بدی از آن‌ها نخواهد رسید و از همه آن‌ها محفوظ خواهی‌ماند. حرز کبیر شامل یک دعای طولانی است که در انتهای مقاله متن کامل آن آورده شده‌است.

معنی حرز امام جواد چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص حرز امام جواد به نقل از آیت الله بهجت

خواص حرز امام جواد (ع) چیست؟ همانطور که پیش‌تر بیان شد حرز صغیر دارای دو خاصیت دفع بلایای و عاقبت بخیری است اما دعای حرز کبیر دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه می‌آید. با دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌توان دریافت که مهم‌ترین خاصیت حرز امام جواد جهت دوری از بلایای زمینی و آسمانی می‌باشد که در کتابی از سید بن طاووس به آن اشاره شده‌است و مرحوم مجلسی خواص دعای حرز جواد (ع) را در کتاب بحارالانوار ج 91 ص 354 بیان کرده‌اند.

آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.

ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.

خرید پک کامل حرز امام جواد

همچنین نظر آیت الله بهجت در مورد حرز امام جواد (ع) از زبان استادشان را باهم میخوانیم: بنده در مورد اذکار از «آیت الله قاضی» (استادم) سوالی نمی‌کردم، ولی بعضی اوقات خودشان بیان می‌کردند. مثلا اینکه دعای حرز امام جواد (ع) که با بسته شدن به بازو سبب ایجاد خاصیت مصونیت می‌شود و دیگر خاصیت دعای حرز جواد (ع)  “استفاده برای خنثی کردن جادو و طلسم” است و البته نکته حائز اهمیت این است که فقط باید به بازو بسته شود.

خواص حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجتایشان در کنار به همراه داشتن این دعا چند سفارش دیگر هم فرموده‌اند از جمله:

  1. آیه الکرسی را بخوانید و در منزل نصب نمایید
  2. خواندن چهار قل و تکرار به ویژه هنگام خواب
  3. قرآن کوچکی، همیشه همراه داشته باشید
  4. خواندن معوذتین(سوره‌های فلق و ناس)
  5. در هنگام اذان با صدای نسبتا بلند اذان بگویید
  6. خواندن ۵٠ آیه از قرآن کریم در روز باصدای نسبتاً بلند و …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره لیست 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام)

خواص حرز امام جواد چیست؟ در دین اسلام دعاها و راه های زیادی وجود دارد که به واسطه استفاده از آنها بلاها و سحر و جادو از انسان دور می‌شود که در بین آن‌ها این دعای شریف از حضرت جواد (ع) شناخته شده‌ترین است. در ادامه لیست کامل فواید و خواص آن آورده‌شده‌است. همانطور که پیش‌تر بیان شد این خواص مربوط به دعای حرز کبیر است:

۱- دفع بلایا:
یکی از مهم‌ترین و شاید مهم‌ترین خاصیت از بین خواص حرز امام جواد علیه السلام همین خاصیت دفع بلا است. دعای حرز امام جواد ع بین همه دعاها و تعویذات مانند حرز شرف الشمس برای دفع بلا معروف‌تر است. اگر به معنی حرز امام جواد (ع) دقت کنیم ممکن است بتوانیم از مصداق‌های دفع بلا مواردی را همچون حفظ از بیماری نام ببریم که در ادامه مقاله به بیان آن مصادیق هم خواهیم‌پرداخت که از خواص دعای حرز امام جواد می‌باشد.

۲- دفع چشم زخم:
حضرت امام صادق (علیه السلام) : «چنانچه می‌توانستید قبرها را بشکافید (علت مرگ را متوجه می‌شدید) می‌فهمیدید که اکثر مرگ‌ومیرها به سبب چشم زخم می‌باشد.» همین طور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند که :« چشم زخم می‌تواند مرد را در قبر قرار دهد وشتر را در دیگ.» میتوانیم دفع چشم زخم را از اثرات اصلی این دعا بدانیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آثار حرز امام جواد برای چشم زخم به لینک داده شده مراجعه نمایید.

80 خاصیت مهم حرز امام جواد

۳- مصونیت سحر و جادو:
علامه مجلسی در ارتباط با اثرات جادو بیان می‌کند که چیزی که از قرآن و احادیث مشخص گردید یک نوع تاثیر سحر در بعضی افراد و در بعضی بدن‌ها می‌باشد مانند تغییر در دوستی و دشمنی‌ها، شادی و غصه‌ها. همینطور به این نکته نیز اشاره می‌کند که جادو به وسیله تعویذات «ادعیه منقول از ائمه همچون دعای حرز امام جواد (ع)» و آیات قرآن و با توکل و امید به حضرت پروردگار دفع خواهندشد.

همچنین با اندکی توجه در دعای حرز امام الجواد علیه السلام و دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌شود به این نتیجه دست یافت که به‌صورت ضمنی خواص و فواید ذیل را دارا می‌باشد:

  • دفع نگاه و زبان بد دشمنان از مهم‌ترین موارد خاصیت دعای حرز امام جواد (ع) است
  • جلوگیری از ضرر و زیان از مردم، پادشاهان، شیاطین، اجنه و دیوها
  • تاثیر فروان در دفع چشم زخم مانند سنگ چشم زخم
  • موثر بودن دعای حرز امام جواد ع در حفظ از وسوسه مردم و شیاطین
  • باطل کردن انواع سحر و جادو
  • محفوظ ماندن از مکر، فریب و عداوت
  • مصونیت از زخم‌ها، مغروق گشتن و مغلوب شدن
  • حفظ عزت و آبرو یکی دیگر از موارد خاصیت حرز امام جواد (ع) است
  • محفوظ ماندن از کشته شدن و انتقام گرفتن
  • جلوگیری از مریضی و اذیت و آزار
  • مصون ماندن از تنگدستی، گرسنگی و تشنگی
  • همچنین محفوظ شدن از کاستی در دین و معیشت از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

در مجموع 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام) از متن دعا، از داستان حدیث در مهج الدعوات، دیگر احادیث معصومین و تجربه استفاده کنندگان استخراج شده‌است که برخی دیگر از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

  • دور کردن اجنه کافر از دارنده حرز
  • افزایش برکت در رزق و روزی
  • گشایش در امور و کار
  • کسب نمودن مقام، احترام و عزت
  • پیروزی در برابر دشمنان
  • دفع وحشت از تنهایی
  • براورده شدن حاجت‌های مشروع فرد
  • ازبین بردن خطر خیانت به دارنده حرز
  • عدم تهدید بزرگی و اقتدار شخص (حفظ قدرت)
  • دفع مسخ و تغییر خلقت
  • دوری از خطر تشنگی به شخص
  • عدم احتیاج به غیر از خداوند
  • تسهیل شدن مصائب و مشکلات
  • تقویت روابط درون خانوادگی
  • جذب اشخاص صالح به سمت صاحب حرز
  • دفع نمودن اشخاص بدکار و شرور از زندگی
  • انداختن ترس صاحب حرز در دل ستمکاران
  • آشکار شدن دست افرادی که پشت سر صاحب حرز غیبت نموده‌اند
  • مورد شفقت و دلسوزی و عشق واقع گردیدن دیگر خاصیت حرز امام جواد (ع) است

تهیه دعای حرز کبیر جواد (ع)  راه بهره‌مندی از این خواص است. با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های احراز امامان و مطالعه احادیث و روایات می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن حرز کوتاه یا کامل امام جواد (ع) میتواند کمک زیادی به ما بکند تا از بلاهای زیادی در امان نگاه‌مان دارد. که دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره توصیه شده است اما دعای حرز صغیر ( دعای یا نور یا برهان …) به صورت بازوبند یا انگشتر و گردنبند حرز امام جواد (ع) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات حرز امام جواد (ع)

حرز امام جواد (ع) در کلام کارشناس شبکه 3

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع و نظر دیگر بزرگان دین

دعای حرز امام جواد (علیه السلام) را سید بن طاووس در یکی از کتبش نقل کرده‌است و علامه مجلسی هم در جلد ۹۱ کتاب بحار الانوار به آن اشاره کرده و آن را از سید بن طاووس نقل نموده‌است. نوشتن و قرائت و معیت دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد و خواندنش بسیار توصیه شده‌است.

۱- سید بن طاووس: در روایات آمده‌است که مامون در جنگ با دشمنانش تا هنگامی که این دعا را به همراه داشت پیروز از میدان جنگ بیرون می‌آمد و آسیب نمی‌دید. (مهج الدعوات ص61)

۲- آیت الله مجلسی: جادو و سحر به وسیله عوذات (ادعیه منقول از اهل بیت عصمت) و آیات قرآن کریم و امید به خداوند باطل می‌گردد.

۳- سید بحرالعلوم در مورد دعای حرز امام جواد علیه السلام می‌گویند: دعای حرز امام جواد علیه السلام مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

۴- مرحوم سید علی قاضی: حرز امام جواد (ع) که به بازو بسته می‌شود و خاصیتش (به خصوص به جهت باطل کردن جادو و طلسم) تنها در حالت بستن به بازوی راست می‌باشد.

نظر بزرگان دین در مورد حرز جواد
۵- سخن مرحوم بهجت درباره دعای حرز حضرت جواد (ع): به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد. (گوهرهای حکیمانه، ص۱۳)

۶- آیت الله خرازی: به خاطر دارم که حتی از پیش از قیام انقلاب اسلامی حرز امام جواد (ع) میان علما معروف و شناخته شده بود و مردم از فواید حرز جواد (ع) آگاه بودند.

۷- شیخ بهاءالدینی فرموده‌اند: شخصی با سنگی عظیم بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاق خاصی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت. (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد)

8- امام جواد (ع) می‌فرمایند: خود را به این دعا سپر کن که اگر لشکریان روم و ترک را ببینی و همگی به همراه کل اهل زمین بر ضد تو قیام کنند، به تو بدی نرسد و از تو محافظت می‌شود. (مهج الدعوات ص39).

مرحوم مجلسی در کتاب خود (بحارالنور ج 91 ص 354) جزئیات بیشتری از خواص حرز امام جواد (ع) را بیان کرده‌اند. همچنین آیت الله بهجت در کتاب بهجت الدعا ص 348 در مورد فواید حرز امام جواد (ع) و آداب به همراه داشتن آن نکات بیشتری را بیان کرده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره خواص انگشتر حرز امام جواد

اما خواص انگشتر حرز امام جواد چیست؟ در حقیقت این انگشتر با دیگر انگشترها تفاوتی ندارد و فقط خاصیت آن این است که دعای حرز امام جواد (غالبا دعای صغیر) درون انگشتر قرارداده‌شده‌است (درون انگشتر و پشت ستاره تعبیه شده‌است) پس با توجه به اینکه متن گذاشته شده درون انگشتر همان متن دعا است، خواص انگشتر حرز امام جواد همان خواص حرز صغیر جواد (ع) است و معمولا اینطور است که اگر آن انگشتر نگینی نداشته‌باشد معمولا طرح ستاره بر روی انگشتر زده می‌شود و وجود ستاره بیشتر به هنر انگشترسازی برمی‌گردد تا مسائلی همچون ستاره داوود و …

انگشتر حرز امام جواد چه خاصیتی دارددر بین مردم غالبا انگشتر حرز امام جواد زنانه و مردانه به صورت ستاره‌دار شناخته شده‌است اما انواع انگشترهای نگین دار دیگر را نیز میتوان با قراردادن این دعای شریف در پشت نگین به حرز امام جواد متبرک ساخت تا علاوه بر فواید حرز امام جواد (ع) از خواص سنگ‌های ارزشمندی همچون عقیق، فیروزه و … نیز بهره‌مند گردید. در ادامه طرح‌های متنوعی ازین دست را میتوانید مشاهده نمایید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب بستن حرز امام جواد (علیه السلام)

همانطور که پیش‌تر بیان شد دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی استفاده می‌شود اما دعای صغیر غالبا به‌صورت گردنبند، بازوبند و انگشتر و … استفاده می‌شود اما توصیه‌شده‌ترین حالت برای بهره‌مندی حداکثر از خواص آن استفاده به صورت بازوبند حرز کبیر است. هنگامی که قصد بستن حرز جواد (ع) (کبیر) بر بازو را دارید برای بهتر و کامل‌تر نتیجه گرفتن از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام  اول وضو بگیرید و سپس دو نماز دو رکعتی بخوانید؛ در هر رکعت پس از حمد، هفت بار «آیت الکرسی»، هفت بار آیه «شهدالله» (۱۸ سوره آل عمران)، هفت بار سوره مبارکه شمس، هفت بار سوره مبارکه لیل و هفت بار سوره اخلاص را قرائت کنید، اگر جزئیات بیشتر و سوالاتی راجه به این موضوع دارید به مقاله کامل نماز حرز امام جواد مراجعه نمایید. (حرز صغیر نماز لازم ندارد)

نمازتان که به اتمام رسید دعا را به بازوی دست راست خودتان ببندید. چنانچه دعای حرز امام جواد (ع) را برای کودکی که بالغ نشده یا فردی که توانایی خواندن نماز را ندارد در نظر دارید می‌توانید شخصی را از طرف صاحب این دعا به نیابت برای انجام این کار اجیر کنید که نماز را او بخواند تا با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) از فواید به همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام بطور کامل بهره‌مند شوید.

نوشتن حرز امام الجواد (نوع کبیر) بر روی پوست آهو توصیه شده و جزئی از آداب بستن حرز امام جواد علیه السلام می‌باشد اما حرز صغیر را بر روی پارچه یا کاغذ و یا پشت انگشتر می‌نویسند و از خواص آن استفاده می‌کنند که همانطور که قبلا بیان شدحرز صغیر دارای خواص معدودی  است و آن خواص بسیار زیادی که بیان شد مربوط به دعای کبیر است و کامل‌ترین نوع آن مطابق روایات به صورت پک کامل می‌باشد که به صورت ویژه برای خرید حرز امام جواد در سایت شرف آنلاین ارائه شده‌است تا مشتریان عزیز از حداکثر خواص بازوبند حرز امام جواد بهره‌مند گردند.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک جامع حرز امام جواد (ع)

این محصول ویژه شامل دعای حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (مطابق حدیث حضرت جواد ع ) می‌باشد که به صورت دستی نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای خاصی نیز مطابق روایت امام جوادع روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی گردیده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار دارد که داخل آن حرز قرار می‌گیرد. پوست استفاده‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نوشتن دعای حرز حضرت جوادع روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات نیکو و توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن کامل دعای حرز امام جواد (ع)

در کتب دینی برای امام جواد (ع) به دو حرز اشاره شده‌است. یکی از آن دو این دعای یا نور یا برهان (حرز صغیر) می‌باشد:

یا نُورُ یا بُرْهَآنُ یَا مُبینُ یا مُنِیرُ یا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یومَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

علاوه‌بر دعای یا نور یا برهان یک دعای دیگر از امام جواد (ع) نقل شده‌است که معروف‌تر و مشهورتر بوده و حرز کامل امام جواد می‌باشد  و آثاری که پیشتر به آن اشاره شد احتمالا مرتبط به این دعای حرز امام جواد علیه السلام است. متن حرز امام جواد در ادامه آمده‌است. سعی کنید با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن این دعا از خواص آن بهره ببرید.

در ادامه دعای کامل را باهم میبینیم:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم الحمد للّه رب العالمین الرحمـن الرحیم مالک یوم الدین إِیاک نعبد و إِیاک نستعین اهدنــــا الصراط المستقِیم صراط الذین أنعمت علیهِم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین.
أ لم تر أن اللّه سخر لکم ما فی الأرض و الفلک تجری فی البحر بأمره و یمسک السماء أن تقع على الْأرْض إلّا بإذنه إن اللّه بالنّاس لرؤف رحیم
اللهم أَنت الواحد الملک الدّیان یوم الدّین تفعل ما تشاء بلا مغالبه و تعطی من تشاء بلا منّ و تفعل ما تشاء و تحکم ما ترید و تداول الأیام بین النّاس و ترکبهم طبقا عن طبق أسألک باسمک المکتوب على سرادق المجد
و أسألک باسمک المکتوب على سرادق السرائر السّابق الفائق الحسن الجمیل النّضیر ربّ الملائکه الثّمآنیه و العرش الّذی لا یتحرّک و أسألک بالعین الّتی لا تنم و بالحیاه الّتی لا تموت و بنور وجهِک الّذی لا یطفأ و بالاسم الأکبر الأکبر الأکبر و بالاسم الأعظم الأعظم الأعظم الّذی هو محیط بملکوت السّماوات و الأرض و بالاسم الّذی أشرقت به الشّمس و أضاء به القمر و سجّرت به البحور و نصبت به الجبال و بالاسم الّذی قام به العرش و الکرسی و باسمک المکتوب على سرادق العرش و باسمک المکتوب على سرادق العزّه و باسمک المکتوب على سرادق العظمه و باسمک المکتوب على سرادق البهاء و باسمک المکتوب على سرادق القدره و باسمک العزیز و بأسمائک المقدّسات المکرّمات المخزونات فی علم الغیب عندک
و أسألک من خیرک خیرا ممّا أرجو و أعوذ بعزّتک و قدرتک من شرّ ما أخاف و أحذر و ما لا أحذر یا صاحب محمّد یوم حنین و یا صاحب علی یوم صفّین أنت یا ربّ مبیر الجبّارین و قاصم المتکبّرین أسألک بحق طه‏ و یس و القرآن الحکیمِ و الفرقان الحکیم أن تصلّی على محمّد و آل محمّد و أن تشدّ به عضد صاحب هذا العقد و أدرأ بک فی نحر کلّ جبّار عنید و کلّ شیطآن مرِید و عدوّ شدید و عدوّ منکر الأخلاق و اجعله ممّن أسلم إلیک نفسه و فوّض إلیک أمره و ألجأ إلیک ظهره اللّهمّ بحقّ هذه الأسماء الّتی ذکرتها و قرأتها و أنت أعرف بحقّها منّی‏ و أسألک یا ذا المن العظیم و الجود الکریم ولی الدعوات المستجابات و الکلمات التّامّات و الأسماء النّافذات
و أسألک یا نور النّهار و یا نور اللّیل و نور السّماء و الأرض و نور النّور و نورا بضی‏ء به کلّ نور یا عالم الخفیات کلّها فی البرّ و البحر و الأرض و السّماء و الجبال: و أسألک یا من لا یفنى و لا یبید و لا یزول و لا له شی‏ء موصوف و لا إلیه حدّ منسوب و لا معه إله و لا إله سواه و لا له فی ملکه شریک و لا تضَاف العزّه إلّا إلیه و لم یزل بالعلوم عالما و على العلوم واقفا و للأمور ناظما و بالکینونیه عالما و لِلتّدبیر محکما و بالخلق بصیرا و بالأمور خبیرا
أنت الّذی خشعت لک الأصوات و ضلّت فیک الأوْهامُ و ضاقت دونک الأسباب و ملأ کلّ شی‏ء نورک و وجل کلّ شی‏ء منک و هرب کلّ شیء إلیک و توکّل کلّ شیء علیک و أنت الرّبیع فی جلالک و أنت البهی فی جمالک و أنت العظیم فی قدرتک و أنت الذی لا یدرکک شی‏ء و أنت العلی الکبیر العظیم و مجیب الدعوات قاضی الحاجات مفرّج الکربات ولی النّقمات یا من هو فی علوه دان و فی دنوّه عال و فی إشراقه منیر و فی سلطآنه قوِی و فی ملکه عزیز صلّ على محمّد و آل محمد و احرس صاحب هذا العقد و هذا الحرز و هذا الکتاب بعینک الّتی لا تنام و اکنفه برکنک الّذی لا یرام و ارحمه بقدرتک علیه فإنّه مرزوقک
بسم اللّه الرّحمن الرّحیمِ بسم اللّه و باللّه الّذی لا صاحبه له و لا ولد بسم اللّه قوِی الشّأن عظیم البرهان شدید السّلطان ما شاء اللّه کان و ما لم یشأ لم یکن أشهد أنّ نوحا رسول اللّه و أنّ إبراهیم خلیل اللّه و أنّ موسى کلیم اللّه و نجیه و أن عیسى ابن مریمَ روح اللّه و کلمته صلوات اللّه علیه و علیهم أجمعین و أنّ محمّدا ص خاتم النّبیین لا نبی بعده و أسألک بحقّ السّاعه الّتی یؤتى فیها بإبلیس اللّعین یوم القیامه و یقول اللّعِین فی تلک السّاعه و اللّه ما أنا مهیج مردَه اللَّه نور السّماوات و الأرض و هو الْقاهر و هو الغالب له القدره السّابقه و هو الحکیم الخبیر اللّهمّ و أسألک بحقّ هذه الأسماء کلّها و صفاتها و صورتها و هی

(در میانه متن کامل دعای حرز امام جواد اشکال و حروف رمزی زیر آورده شده‌است. البته این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که یکی از آن دو را در ذیل ملاحظه می‌فرمایید)

متن کامل دعای حرز امام جواد

(در ادامه متن دعای حرز امام جواد پس از اشکال و حروف رمزی بالا متن عربی زیر آورده شده‌است)

سبحان اللّه الّذی خلق العرش و الکرسی و استوی علیه أسألک أن تصرف عن صاحب کتابی هذا کلّ سوء و محذور فهو عبدک و ابن عبدک و ابن أمتک و أنت مولاه فقه اللّهمّ یا ربّ ادفع عنه الأسواء کلّها و اقمع عنه أبصار الظّالمین و ألْسنه المعآندین و المرِیدین له السّوء و الضّرّ و ادفع عنه کلّ محذور و مخوف و أی عبد من عبیدک أو أمه من إمائک أو سلطان مارد أو شیطان أو شیطآنه أو جنّی أو جنّیه أو غول أو غوله أراد صاحب کتابی هذا بظلم أو ضرّ أو مکر أو مکروه أو کید أو خدیعه أو نکایه أو سعایه أو فساد أو غرق أو اصطلام أو عطب أو مغالبه أو غدر أو قهر أو هتک ستر أو اقتدار أو آفه أو عاهه أو قتل أو حرق أو انتقام أو قطع أو سحر أو مسخ أو مرض أو سقم أو برص أو جذام أو بؤس أو فاقه أو آعه أو سغب أو عطش أو وسوسه أو نقص فی دینٍ أو معیشه فاکفنیه بما شئت و کیف شئت و أنّى شئت إنّک على‏ کلشی‏ء قدیر و صلّی اللّه على سیدنا محمّد و آله أجمعین و سلّم تسلیما کثیرا
و لا حول و لا قوّه إلا باللّه العلی العظیم و الحمد للّه ربّ الْعالمین یا مشهورا فی السّماوات یا مشهورا فی الأرضین یا مشهورا فی الدّنیا و الآخره جهدت الجبابره و الملوک على إطفاء نورک و إخماد ذکرک فأبى اللَّه الّا أن یتمّ نورک و یبوح بذکرک و لو کره المشرکون.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن حرز امام جواد (ع)

اگر خود مایل به نگارش این دعا هستید نکاتی را باید توجه داشته‌باشید. برای نوشتن این دعا زمان خاصی تعیین نشده‌است که حتما در آن زمان نوشته شود اما طبق روایات و توصیه ها در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) باید قمر در عقرب نباشد (حالت خاص نجومی که تنها در بعضی از روزهای سال اتفاق می‌افتد) همچنین بایستی دقت داشته باشید تا حروف و اعداد به درستی و بدون اشتباه نوشته شوند. توصیه شده‌است زمان نوشتن حرز امام جواد علیه السلام از قلم و کاغذ و جوهر ساخت دست مسلمان استفاده شود. همچنین، نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست. همچنین توصیه شده‌است که در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) رو به قبله باشید و حتما وضو داشته باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نکات استفاده از این دعا

نکات به کار گیری درست از ادعیهگردنبند حرز امام جواد

پیش از استفاده دعای حرز امام جواد (ع)، رعایت این نکات توصیه می‌شود:

۱– نکته اصلی برای استفاده این دعا این می‌باشد که بدانید هدف اصلی شما از تهیه حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز جواد علیه السلام شما را در تحت حفاظت پروردگار جهانیان قرار می‌دهد؛ پس هیچ شخص و هیچ چیز را در سود و زیان خودتان غیر خدا موثر ندانید و اتفاقاتی که حضرت معبود به دلیل رحمتش از شما دور می‌سازد به چیزهایی مانند شانس و مهارت خود و مسایلی از این دست نسبت ندهید. به خاطر این نعمتش شاکر پروردگار باشید و همواره خویش را تحت عنایت و مصونیت او بدانید «انَّ اللهَ خَیر حافِظَا وَ هُوَ ارحَمُ الرّاحِمین » «بدون شک خداوند بهترین نگهدارنده است و همانا او رحیم ترین رحیمان می‌باشد.»

۲– این نکته فراموش نشود که با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) حرزی که در اختیارتان است بهترین راه مصونیت از انواع بلاهایی مانند چشم زخم و سحر و جادو (نوع کبیر) و دعایی از این بهتر وجود ندارد چرا که از منابع معتبر دینی گرفته شده‌است و این جزئی از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

گردنبند های دعا جذاب و خاص

۳– چنان چه اتفاقی برایتان افتاد در نظر داشته‌باشید که بنا بوده‌است که حادثه‌ای عظیم‌تر رخ دهد که با رحمت خداوند و به علت همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام به این اتفاق و بلای کوچک مبدل گشته است و از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام جهت دفع بلا بهره برده‌اید.

۴– از معصیت‌هایی که باعث نزول بلا می‌گردند شدیدا دوری کنید تا از خواص دعای حرز امام جواد (ع) بتوانید بیشترین استفاده را ببرید مانند روابط نا مشروع (زنا)، گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم پرداخت زکات، ظلم و یاری ظالم، خوردن حق مردم به خصوص حق یتیم، قطع رحم، نفرین و عاق والدین، کنار گذاشتن امر به معروف و نیکی و نهی از منکر و زشتی، گذشتن از دین برای بهره‌وری از دنیا، کفران و ناسپاسی از نعمات، تمسخر و استهزاء، دروغ و نیرنگ و … ( برای مطالعه کامل این گناهان به کتاب بحارالانوار علامه مجلسی مراجعه کنید)

۵– دعای حرز امام جواد (ع) اسماء متبرکه دارد و نباید بدون وضو لمس شود جهت رعابت هرچه بهتر این نکته استفاده از بازوبند چرمی یا انگشتر و گردنبندی که مانع تماس مستقیم با پوست گردد توصیه می‌شود.

6– درصورتی که دعا روی پوست آهو یا پوست بز و … نوشته شده‌باشد تا جایی که مقدور است آب به حرز امام الجواد نرسد تا پوست از حالت عادی اش خارج نگردد.

7– طبق حدیثی در مورد آداب استفاده از حرزهای مختلف معصومین از امام جعفر صادق (ع) آمده است که می‌توان در هنگام جنابت یا دستشویی رفتن آن را همراه داشت و اشکالی ندارد ولی خانم ها با حالت حیض و نفاس از خود جدا کنند یا که داخل یک بازوبند چرمی (همانند بازوبند حرز امام جواد (ع) ) بگذارند و سپس به بازو ببندد.

گردنبند مردانه دعا دار

8 – دقت کنید که  حرز کبیر برای باطل کرن چشم زخم به بازوی دست راست بسته می‌شود چرا که همانطور که پیش‌تر گفته شد مرحوم بهجت از استادش آیت الله قاضی نقل کرده‌اند: حرز امام الجواد (ع) را به بازو ببندید که خواصش (به خصوص از جهت دفع سحر و جادو) در صورت بستن به بازو می‌باشد.

همچنین باتوجه به اینکه سوالات زیادی وجود داشت درباره نحوه تشخیص پوست آهو و اینکه حرز اصلی را از کجا باید خرید؟ لذا در مقاله مجزایی تحت عنوان حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم به‌طور کامل به این سوالات پاسخ داده شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تجربه حرز امام جواد از زبان استفاده‌کنندگان

در مقاله دیگری تحت عنوان معجزات حرز امام جواد به‌صورت مفصل نتایج و اثرات استفاده از این دعا را از زبان مشتریان عزیز شرف‌آنلاین بیان نموده‌ایم که برای مشاهده می‌توانید به لینک داده شده مراجعه نمایید. همچنین مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده‌است تجربه حرز امام جواد توسط مصرف‌کنندگان و افراد عادی است که این دعای شریف را تهیه کرده‌اند و فواید حرز امام جواد را بصورت آشکار دیده‌اند و برایشان ثابت شده‌است. به همراه داشتن و استفاده از فواید حرز امام جواد (ع) بصورت آگاهانه یا نا آگاهانه سبب شده تا از مشکلات اساسی در زندگی خود رهایی پیدا کنند و تجربیات خود را ارسال کردند تا همه مردم از فواید حرز جواد بهره ببرند. در ادامه همراه ما باشید تا از تجربه‌ای که دیگران در اختیار ما گذاشته‌اند استفاده کنیم. شما نیز می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات مطرح نمایید:

تجربه اول:

سال 91 ایام تعطیلی با دوستان به مسافرت شمال رفتیم. تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت شنا کنیم. لباس‌ها و کفش‌ها و حتی انگشتر عقیق را در آوردم. چون قد بلندی داشتم به خودم جرات دادم که وارد عمق بیشتری بشم و شنا کنم؛ ناگهان زیر پایم خالی شد نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و کسی که بتواند کمکم کند. در همین حین که مشغول دست و پا زدن بودم به طور کاملاً معجزه‌آسایی موجی مرا عقب هل داد و دستم به یک بلوکه رسید؛ فقط خدا را شاکر بودیم. از آب که بیرون آمدم چون فواید حرز امام جواد (ع) و خواص انگشتر حرز امام جواد را میدانستم با خودم گفتم من که این دعا همراهم نبود چه چیز باعث این اتفاق شد ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم، دیدم فراموش کرده بودم، بازوبند دعا را از دستم در بیاورم.

تجربه استفاده کنندگان از انگشتر حرز امام جواد

تجربه دوم:

فرزند نوزاد من حسین اواخر سال 89 متولد شد خیلی زیبا بود به حدی که همه‌ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند؛ در عصر همان روز با این که تمام علائم سلامتی او مناسب بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت. خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد مجبور به عمل جراحی شد، تا ماه دوم 3 عمل جراحی داشت. خیلی ضعیف شده‌بود بعد از آن هم از هر مهمانی که بیرون می‌آمدیم صورت این بچه به شدت سرخ می‌شد و مایعاتی از صورتش بیرون می‌آمد. بعد از مدتی حساسیت پوستی گرفت به نحوی که صورتش حالت عادی را نداشت؛ شده بود مثل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با فواید حرز امام جواد (علیه السلام) آشنا شدم؛ این دعا را که به طور دائم همراه فرزندم گذاشتم آثار بیماری او بطور واضح کم شد تا آنجا که فقط صورت او اندکی قرمز می‌شد و به حالت اول برمی‌گشت؛ این دعا هدیه حضرت سید الشهداء به فرزندم بود و فایده‌های حرز امام جواد برای ما به خوبی اشکار شد.

تجربه سوم:

من 10 سال است که این دعای شریف را همراه خود دارم. در ظاهر اثری از خواص حرز امام جواد (ع) به طور آشکار ندیدم؛ اما میدانم که خیلی از بلایا و چشم زخم‌ها و … بدون اینکه خودم اگاه باشم از من دور شده‌است؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این دعای شریف اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد، اضطراب و نگرانی ندارد و می‌داند که از جانب خدا مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

البته که موارد این‌گونه بسیار بسیار زیاد هستند و تنها برای نمونه چندی از تجربیات عزیزان از فواید حرز امام جواد (ع) آورده‌شد. باتوجه به فواید بسیار و اثرات این دعای شریف پاسخ به سوال حرز امام جواد بگیرم یا نه؟ قطعا بله خواهد بود اما توجه داشته باشید که بایستی از گناهان و کارهایی که باعث بوجود آمدن بلاها می‌شود جدا دوری کنید تا خواص حرز امام جواد برای شما ازبین نرود و بتوانید از تمام فواید حرز جواد ع استفاده کنید. معصیتهایی مانند: دروغ، کفران، نیرنگ کم فروشی، ظلم، مال حرام، خوردن حق دیگران، کم‌فروشی، ناسپاسی از نعمات، تمسخر و …. از این جمله موارد که باعث عدم نتیجه گرفتن از خواص این دعای شریف می‌شود.

دسته بندی محصولات با خاصیت حفاظت و دفع چشم زخم

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

1,090 دیدگاه در “خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

  1. ناشناس گفت:

    سلام منظور از قمر در عقرب نباشه چیه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قمر در عقرب یک پدیده نجومی است که هر ماه دو سه روز اتفاق می افتد. در اینترنت جستجو بفرمایید روزهای آن مشخص است.

  2. مرتضی گفت:

    باسلام دعا حرز رو از کجا میتونیم تهیه کنیم جای خاصی هست برای فروش این دعا که از پوست آهو تهیه شده باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله خود مجموعه شرف آنلاین با سابقه زیاد به صورت تخصصی این حرز شریف را روی پوست اهو عرضه میکند. برای مشاهده حرز امام جواد روی پوست اهو کلیک کنید.

  3. سحر گفت:

    سلام من دعای حرز تهیه کردم روی بازویم هم هست فقط بعد اینکه انداختم روی بازویم مجبورا به یک رمال رفتم برایم یک دعا نوشت گفت همیشه کنارت باشد من هم به گردنم اون دعا رو آویختم احساس میکنم اثر دعای حرز از بین برد بعد یک ماه انداختم دور دعا رو

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به هیچ عنوان سمت دعانویس و رمال نروید و صرفا از ادعیه معتبر و موثق توصیه شده توسط معصومین استفاده بفرمایید.

  4. ناشناس گفت:

    سلام
    حرز چه چیزی باطلش میکنه.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چیزی تحت عنوان باطل شدن حرز نداریم ولی به طور کلی گناهان باعث سختی اجابت دعا میشوند.

  5. سمیه گفت:

    سلام حرز امام جواد بازوبندش واقعا روی پوست آهو هست و تاثیر داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود بازوبند خیر اما حرز روی پوست آهو نوشته می شود و درون بازوبند قرار میگیرد و مطابق تجربه مشتریان و مصرف کنندگان به لطف خدا تاثیرات عالی دارد.

    2. فلاحتی گفت:

      سلام ایا حرز کبیر واسه بچه دار شدن و ناباروری تاثیر داره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انچنین خاصیتی را به طور مستقیم در بین خواص ذکر شده مشاهده نکردیم.

  6. مجید گفت:

    سلام پوست آهو عین کاغذ پاره میشه؟؟؟ شما خودتون کسی رو دارید که از جانب شخص نمازش رو بخونه اگه دارید هزینه اونم اعلام کنید تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مثل کاغذ پاره نمی‌شود مگر اینکه خیلی دباغی شده و نازک شده باشد که در آن صورت هم باز بافت و بوی پوست تا حد زیادی قابل تشخیص از کاغذ است.

    2. مونا گفت:

      سلام من از شما حضوری خرید کردم ولی نه کاغذ داخل لوله رو‌چک‌کردم نه دست زدم بهش که مطمئن بشم حتما پوست آهو هست و اصل هست….اما اطمینان کردم واقعا…امید وارم که به لطف خدا درست اعتماد کرده باشم…و دومین مسئله اینکه من پکیج کامل رو ازتون خریدم بازو بند برای همسرم کوچیک بود اگر یا کیف چرمی گردنش بندازه حرز کبیر تاثیر خودش رو میزاره یا نه حتما باید به بازوش بسته شه؟؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیال تان راحت باشد. همچنین میتوانید الان داخل لوله را چک بفرمایید.
      میتوانید کش بازوبند را در خانه بلندتر کنید اگر اندازه بازو ایشان نیست ولی حتما توصیه میکنیم به صورت بازوبند استفاده شود.

  7. NRGS گفت:

    آیا با خیس شدن حرز امام جواد روی پوست آهو حرز باطل میشه یا خیر؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمی شود اما خیس شدن پوست باعث خرابی آن می شود و اگر این خیس شدن زیاد باشد و واقعا آسیب بزند باید پوست را تعویض کنید.

  8. مهدیه نجفی گفت:

    سلام و عرض ادب
    حرز کبیر رو به صورت گردنبند برای دخترم تهیه کردم، چون بازوبند نمی تونه ببنده، الان تو پیام ها خوندم باید با روکش چرم استفاده بشه تا مطابق آداب باشه، یعنی نمیشه گردنبند رو با زنجیر استفاده کرد؟
    سال گذشته حرز کبیر رو برای سایر اعضا خانواده تهیه کردم ولی نمی دونستم نماز داره، الان چکار کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر باید به صورت بازوبند باشد ولی لازم نیست حتما بازوبند چرمی باشد هرچند که بازوبند چرمی ظاهر و عمر مفید بهتری دارد.
      الان نمازش را هریک از افراد حتما بخوانند (فقطحواستان باشد برای نماز خواندن روزهای قمر در عقرب نباشد)

  9. ایمان 59 گفت:

    سلام وقت بخیر. آیا میتوان چند دعا مانند حرز یمانی و حرز صغیر و معوذتین و چند دعای دیگر را کنار هم داخل کیف آویز گذاشت و به گردن انداخت؟

    1. مریم گفت:

      سلام اگه حرز داخل لوله نقره نگذاریم و فقط از بازوبندش استفاده کنیم اشکالی داره؟ من سفارش دادم بدون لوله نقره ایا تاثیر داره بدون لوله یا خیر

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر سفارش داده‌اید لوله نقره مخصوص و بازوبند هم حتما لازم است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنظر مشکلی نیست ولی از دفتر مرجع تقلید خود نیز سوال بپرسید.

  10. Aren گفت:

    باسلام و عرض خسته نباشید، سوالی که از حضورتون داشتم اینه: حرز صغیر که بنده گردنبندش رو تهیه کردم، خواصی مثل ابطال چشم زخم و سحر و جادو وبخت گشایی و کلا بازگشایی گره های زندگیم رو داره؟ و اینکه حرز صغیر واقعا مفید است؟ چون اغلب مطالب فقط برای حرز کبیر امام جواد ع بود. ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز صغیر نیز خواص دارد و بسیار هم مفید است اما برای آن ۲ خاصیت مهم دفع بلایا و آفات و همچنین عاقبت به خیری ذکر شده است. که آن خاصیت دفع بلایا و آفات را احتمالا بتوان برای دفع چشم زخم و … موثر دانست اما شامل دیگر خواص مثل بازگشایی و گره گشایی شاید نباشد. برای حرز کبیر خواص بسیار بیشتری ذکر شده است.

  11. ناشناس گفت:

    با سلام خدمت شما
    میخواستم بدونم میشه لوله نقره ای رو با زنجیر نقره به گردنم بیندازم. بدون اینکه داخل جلد چرمش کنم؟ میخوام حرز امام جواد رو فقط با لوله نقره ای تو گردنم بندازم.
    یک سوال دیگه اینکه یک جایی شنیدم که میشه چسب بدون رنگ بزنیم به لوله نقره ای که با بدن تماس نداشته باشه. ایا با این صورت حتی اگه بدن نجس باشه باز هم میشه حرز تو گردنم باشه؟
    اگر کسی فقط بخواد لوله نقره ای رو تو گردنش بندازه باید همیشه وضو داشته باشه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لوله نقره با حرز صغیر را میتوانید به گردن بیندازید چه با زنجیر چا با چرم و اینکه روی جدار بیرونی لوله نقره حرز صغیر دعای مخصوصی نوشته نشده و فقط حرز داخل لوله است و لذا وضو هم لازم ندارد اما حرز کبیر که در لوله مخصوص قرار میگیرد و روی لوله دعای خاصی نیز حک می شود باید حتما درون بازوبند قرار داده و به بازو بسته شود تا مطابق آداب باشد.

  12. لیلا گفت:

    سلام حرز برای ترک اعتیاد هم هست؟

  13. کوروش گفت:

    سلام حرز امام جواد روی کاغذ هم میشه نوشت تاثیر داره یا نه ربطی نداره یا حتما پوست اهو باشه یا بز

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر را بخواهید بنویسید روی کاغذ مشکلی ندارد اما حرز کبیر باید حتما روی پوست اهو باشد.

    2. ناشناس گفت:

      گرامی،
      پوست آهو را از کجا می‌یابید؟
      آن هم در ایران که شکار آهو ممنوع است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به صفحه پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه و قسمت سوالات متداول را مطالعه بفرمایید.

  14. همتا گفت:

    سلام
    میشه نماز رو نخوند (خیلی سخته) و دعا رو پرینت بگیرم و دعا رو همراه داشته باشیم؟؟؟؟؟؟

    1. ناشناس گفت:

      سخت نیست

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای حرز کبیر بایستی حتما نمازش را بخوانید. (خیلی سخت نیست و اینکه میتوانید حتی نشسته بخوانید و فقط یکبار برای همیشه کافیست)
      حرز صغیر را میتوانید دستی روی کاغذ بنویسید یا چاپ بگیرید ولی حرز کبیر باید روی پوست آهو نوشته شود و آداب خاص خودش را دارد.

    3. ملیحه گفت:

      سلام میشه نماز را کسی برایمان بخواند؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که توانایی دارید باید خودتان بخوانید.

    5. ناشناس گفت:

      سلام
      پروردگار محسنین را دوست دارد

  15. متین عطایی گفت:

    سلام و عرض ادب میگویم به شما
    اگر بتوانیم در یک کاغذی بنویسیم و به دست چب با پارچه سبز ببندیم مشکلاتمون حل میشه؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید بنویسید روی کاغذ و همراه تان باشد ولی حرز کبیر باید حتما روی پوست اهو باشد.

  16. محمد گفت:

    سلام
    آیا میشه بجای نوشتن دعا متن کامل را پرینت بگیریم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر را خیر
      باید روی پوست اهو نوشته شود.

  17. محسن گفت:

    آیا حرز کبیر امام جواد علیه السلام برای کمک در ترک اعتیاد موثر است

  18. ناهید گفت:

    با عرض سلام و احترام
    سوالی از خدمتتون داشتم، آیا هر حرز شخصیه یا امکان استفاده به صورت مشترک هم وجود داره؟
    و بهترین زمان خواندن نماز حرز چه زمانی هست؟ تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای یک فرد است.
      زمان خاصی برای بهترین زمان ذکر نشده است همینکه قمر در عقرب نباشد کافیست.

  19. معصومه گفت:

    سلام من همزاد دارم آیا حرز امام جواد تاثیر دارد یا نه ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      ان شاء الله که تاثیرگذار است.

    2. سمیرا گفت:

      سلام من‌ دیروز نماز حرز امام جواد رو در ساعت سعد اکبر خوندم ولی ۲ دقیقه ی اخر نماز وارد نحس اصغر شد نماز رو تموم کردم و حرز رو به بازوم بستم الان میگم‌ چون ساعت نحس به بازوم بستم نکنه برام تاثیر منفی بذاره 🥲 یا تاثیری نداره ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انشاء الله که هیچ مشکلی نیست.

  20. الهام رضائی گفت:

    سلام و ادب من به حرز اعتقادی نداشتم. دوستی از سر لطف گردن بند حرز امام جواد ع را به من هدیه دادند و به خاطر دوستم استفاده کردم. از زمان استفاده آرامش عجیبی در قلبم احساس می کنم و ترس هایم از من دور شده و در امنیت هستم. بدون استرس و در مسیر نور و روشنی هستم. بطوریکه برای فرزندانم و دوستانم توصیه کردم و آنها نیز از همین جا تهیه کردند. ممنون از اطلاعات سایت که جانب دارانه نیست و در جهت روشنی و خیر است. در پناه خدا باشیم.

  21. میترا گفت:

    سلام، اگر بخواهم حرز را برای یکی از دوستانم سفارش بدهم باید بنام خودش نوشته بشود؟ و اینکه طرف اهل مشروب باشد خواص حرز را از بین نمی‌برد برایش؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست بنام ایشان نوشته شود. حرز امام جواد بنام نوشته نمی شود اما خود فرد باید نمازش را بخواند.
      اساسا گناهان باعث سختی اجابت دعا می شوند.

  22. مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر، ایا میتوان این دعای حزر صغیر امام جواد را بنویسیم و برای افزایش کسب درامد و روزی داخل خانه بگذاریم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواص حرز صغیر به افزایش رزق اشاره نشده است. آن خاصیت مربوط به حرز کبیر است. ضمن اینکه حرز باید همراه فرد باشد.

  23. علی گفت:

    سلا اگر حرز پاره شده باشد می‌شود از آن استفاده کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر متن حرز خراب یا پاک و حذف نشده بله استفاده نمایید.

  24. ناشناس گفت:

    سلام
    من یک سوال داشتم می شود نماز حرز کبیر را یکی دیگر مانند مادر یا پدر بخواند یا حتما باید آن شخص خودش نماز را بخواند؟

    1. ریحانه گفت:

      برای پسر دار شدن خوبه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرشخص اگر توانایی دارد و سالم است باید خودش بخواند.

  25. نفس گفت:

    باسلام
    من هفته پیش پک کامل بدستم رسید و اولش نتونستم استوانه رو باز کنم اما بالاخره بازحمت زیاد و کمک پیچ گوشتی باز شد و حرز رو دیدم داخلش. نمازش رو خوندم و بستم به بازوم.
    و در اولین روز کاری که اون رو بستم در کمال تعجب مافوقم بی هیچ دلیلی هم اضافه کارم رو افزایش داد هم موردی رو چندماه ازش خواسته بودم مخالفت میکرد که بی مقدمه گفت از این به بعد شما و همکارانتون که شرایط شما رو دارند از این امتیاز استفاده کنید.
    هنوز همکارانم در شوک این صحبتشونند و فقط من میدونم دلیلش حرز امام بوده.
    حالا میخوام برای بقیه اعضا خانوادم سفارش بدم.
    ممنون از سایت خوبتون
    و من الله التوفیق

    1. liliii گفت:

      سلام وقتی متن شما رو خوندم بی اختیار اشک از چشمام سرازیر شد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و سپاس از نظر لطف شما
      فقط توجه داشته باشید برای باز کردن لوله هیچ احتیاجی به پیچ گوشتی نیست. با دست هم باز می شود. مواظب باشید آسیب نزنید به لوله نقره و حرز داحل آن.

  26. بنده خدا گفت:

    سلام و وقت بخیر ۳ تا سوال دارم اول اینکه معنی حرز چیه؟؟ دوم اینکه برای استفاده از حرز امام جواد همسرم باید رضایت داشته باشد؟؟ و سوال سوم اینکه در موقع نزدیکی باید حرز را در بیاوریم یا اینکه واجب نیست؟؟ ممنون میشوم جوابم را بدهید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز در لغت به معنی پناهگاه، حفظ کردن و … می‌باشد.
      درمورد سوال دوم بایستی نظرمرجع تقلید خود را جویا شوید.
      درمورد سوال سوم: اساسا لازم نیست ۲۴ ساعته و هر روز همراه تان باشد. هرزمان که حس کردید لازم هست و در معرض خطر و چشم زخم هستید یا زمانی که می‌خواهید از دیگر خواص بهره‌مند شوید آن را استفاده بفرمایید.

    2. زهرا گفت:

      سلام من میخوام حرز امام جواد ازتون تهیه کنم امروز پیام دادم بهتون ولی نمیدونم روی بازوبند بیشتر تاثیر داره یا روی قالب نقره که به گردن اویز میشود لطفا پاسخ بدین؟؟ ممنون

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت بازوبند و پک کامل حرز امام جواد روش اصولی استفاده از حرز کبیر است.

  27. آریاس گفت:

    سلام علیکم من حرز را خریداری کردم و نمازش را هم خواندم اما وسط نماز حواسم پرت شد و یکی از سوره ها را کمتر یا بیشتر از هفت بار خواندم اما به دلیل طولانی بودن نماز نخواستم نماز را قطع کنم از اول بخوانم و همینطوری ادامه دادم، بنظر شما آیا نمازم قبول است یا دوباره باید بخوانم؟؟؟ اما تاکید میکنم که عمدی نبود و حواسم پرت شد
    لطفا راهنماییم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر شک دارید که ممکن است کم یا زیاد خوانده باشید بهتر است با دفتر مرجع تقلید خود تماس بگیرید و سوال بپرسید.

  28. نفس گفت:

    سلام. من ۹ بهمن پک کامل حرز امام جواد رو خریداری کردم. بسته که بدستم رسید در کاغذی که همراهش بود نوشته بود حرز درون لوله نقره قرار دارد. ولی نمیشه لوله رو باز کرد ولی تا تکونش میدی صدایی میده که مشخص میشه چیزی توش است. لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه لوله رو باز کرد و حرز رو دید تا با اطمینان خاطر استفاده بشه؟
    چون برای بقیه خانواده میخواستیم سفارش بدیم که اینو دیدیم منصرف شدیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز در اولین خط راهنمایی که همراه محصول فرستاده شده نوشته شده است که حرز درون لوله نقره است. لوله نقره هم پلمپ نیست. فقط کافیست کمی دقت کنید و درب را با انگشت باز کنید. (اگر نمیتوانید از یک آقا کمک بگیرید)
      برای راهنمایی بیشتر شماره سفارش تان را بفرمایید تا با شما تماس هم بگیریم.

  29. شیما گفت:

    سلام عرض میکنم ببخشید یک سوال ذهنم رو درگیر کرده، یکی از خواص حرز کبیر جلوگیری از غرق شدن و … نوشته بود
    از یک جایی هم ک من نظرات رو خوندم شما گفتید که این حرز نباید خیس بشه وگرنه تو آب متلاشی میشه پس من بخوام شنا کنم چجوری باید ازش استفاده کنم خیس نشه!؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اولا که بایستی توجه داشته باشید که کلیه ادعیه و احراز به این معنی نیستند که شما در خانه بشینید دعا کنید که خدا برای شما غذای آماده بفرستد و بگویید خود خداوند در قرآن گفته “مرا دعا کنید تا شما را استجابت کنم” خیر اینطور نیست. شما اولا بایستی تلاش خود را بکنید چه برای افزایش رزق چه برای آموختن شنا و هر امر دیگری و درکنار آن توکل و ادعیه و احراز را هم استفاده کنید. احراز جهت دفع بلاهای احتمالی هستند نه اینکه شما حرز را ببندید و خود را خدای ناکرده از ساختمان پایین بیندازید یا بدون شنا بلد بودن در آب عمیق فرو روید!! دین اسلام دین منطق و عقلانیت است. شما بایستی با عقلانیت تصمیم بگیرید و عمل کنید و درکنار آن معصومین توصیه کرده اند که دعا و حرز را فراموش نکنید تا به پشتوانه خداوند مشکلات و بلاهای ناگهانی دفع شوند. اما در مورد سوال تان شما میتوانید حرز را جوری ایزوله کنید که آب به آن نرسد یعنی بازوبند و لوله نقره مخصوص کاملا محکم بسته شده باشند که آب به خود حرز نرسد.

  30. مهدیه گفت:

    سلام من هم دختری هستم ۲۱ ساله پاک و مومن هستم توی یک روستا زندگی میکنیم خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی نه در روستای خودمان کسی هست برای آشنایی

    1. ناشناس گفت:

      اگه میخوای ازدواج کنی که باید با خانواده در میون بزاری نه هر غریبه ای

    2. سمیرا گفت:

      سلام من حرز باطل السحر ، احزاب و ابی دجانه سفارش داده بودم ولی وقتی بدستم رسید در دوره عادت ماهیانه بودم و خودم حرزها رو از بسته درآوردم. اشکالی نداره بهشون دست زدم؟ الان فکرم درگیر است میگم نکنه باطل شدن

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمی شوند ولی اساسا بدون وضو نباید دست به خطوط دارای اسامی جلاله بزنید.

    4. سید احمد گفت:

      من هستم اگر بخوای دنبال دختری می گردم که
      ‌پاک و نجیب باشد و علاقش به اهل بیت باشد

    5. Amin گفت:

      سلام خانم مهدیه کدوم روستا هستید؟

    6. مهدیه گفت:

      روستای لیقوان

    7. بهروز جمالی گفت:

      سلام من هم پسر مومن تو اصفهانم [censored] منتظر مورد ازدواج

    8. رها گفت:

      سلام من هم میام ازدواج هست اگه نیت جدی هست پیام بزارید

    9. مهدیه گفت:

      اگه از روستا باشه قبول میکنید

    10. هادی گفت:

      سلام.من ۲۹ سالمه از طرفای تبریز و مرند.
      اگه قصدتون جدی هستش لطفا یک ایمیل بذارین.

    11. مهدیه گفت:

      اره کاملا جدی هست اینجا هیچی نه نمیشه گذاشت نه ایمیل نه شماره

    12. ناشناس گفت:

      بله از استان یزد هستم

    13. مهدیه گفت:

      سلام اسم من مهدیه هست ۲۱ سالمه از روستای لیقوان

    14. روح الله گفت:

      سلام. خیلی کوشولویی فرشتۀ آسمانی 🙂 ولی مطرح کردن این کامنت راه دسترسی کسی که برازنده همسفری توست نیست چون نمی تواند با تو در تعامل و همکلامی سالم باشد.

    15. سارا گفت:

      کجایی تا بیام بگیرمت

    16. ناشناس گفت:

      سلام
      من هم دنبال یک خانوم مومن هستم

      آرش مهر از تهران

    17. ناشناس گفت:

      پاسخ تون به من بود

    18. Fati گفت:

      سلام به ادمین محترم، چند نفری راجع به اثر حرز برای ازدواج پرسیدند و پاسخگو نبودید!!ا گر امکانش هست بفرمایید همراه داشتن حرز برای ازدواج موثر است؟؟ برای همزاد چطور؟
      پاسخگو باشید لطفآااااا…تشکر

    19. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله دعای حرز امام جواد برای ازدواج مراجعه بفرمایید.

    20. ناشناس گفت:

      سلام من هم یک پسر هستم یک آدم عالم و دیندار ولی کلا بخت زندگیم بسته هست

  31. اورانوس گفت:

    سلام. ببخشید من وقتی در جمعی قرار میگیرم یا با کَسی روبرو میشوم که میخواهم باهاش صحبت کنم، خیلی خجالت میکشم، نمیدانم چرا؟!😔 خیلی موذبم و دوست دارم اعتماد به نفس بالایی داشته باشم، مثل بقیه مردم 😔 آیا به همراه داشتن حرز امام جواد برای رفع این نقطه ضعف مفید است؟ اعتماد به نفسم پایین است😔 برطرف میشود؟

    1. ناشناس گفت:

      هرچی که فکرش رو میکنی تو هرچی کمکت میکنه

    2. ناشناس گفت:

      سلام روزانه ده دقیقه جلوی آینه با خودت صحبت کن

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواصی مانند زدودن ترس آمده است اما اینکه مستقیما این موردی که فرمودید در خواص ذکر شده باشد خیر. همچنین به شما توصیه میکنیم از سنگ حدید استفاده نمایید.

  32. ناشناس گفت:

    سلام، الان اصلی ترین روشی که گفته شده برای حرز چه روشی است؟
    اگر به بازو بسته شود دیده نمیشود؟
    اگر حرز کبیر از بازار تهیه کنیم، اشکالی ندارد؟
    و آیا نباید به اسم شخص سفارش دهیم تا بنویسند؟
    سپاس

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روش اصولی استفاده از بازوبند پک کامل حرز امام جواد است.
      بله از هرجای معتبری میتوانید تهیه کنید.
      خیر لازم نیست به نام نوشته شود اما باید نمازش را قبل از استفاده یکبار به نیت خودتان بخوانید.

  33. ف گفت:

    با سلام و خسته نباشید، سوال من این است یکی از اقوام برای من کادو حرز گرفته بازوبند و من خبر نداشتم، بعدش که داد بهم منتهی من نیتی نکردم و طرفی که آن را برای من خریده و داده نیتی نکرده (کرده باشد هم من نمیدانم)، میشود دوباره نیت کرد و به بازو بست؟ و اینکه نیتی که کردم استجاب میشود یا نه؟ و یا فقط برای دفع بلایا و سحر و اجنه و فلان …. هست ؟؟؟؟ سوال بعدی هم این است که فرق حرز بازوبند با حرز گردنبند چیست؟؟ ممنون از پاسخگویی🙏🏻

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لازم نیست ایشان نیتی بکند. شما قبل از استفاده برای اولین بار بایستی نمازش را بخوانید (اگر حرز کبیر است)
      اگر هم حرز صغیر است که اصلا نماز ندارد فقط همراه تان باشد.
      خواص حرز امام جواد مشخص است. وقتی همراه تان باشد ان شاء الله همان خواص نصیب شما خواهد شد. این طور نیست که هرخاصیتی مدنظرتان باشد نیت آن را بکنید.
      روش استفاده اصولی هم به صورت بازوبند پک کامل حرز امام جواد است که بهترین و کامل ترین است. به صورت های دیگر نیز استفاده می شود مانند گردنبند که ان شاء الله آن هم موثر خواهد بود.

  34. سید گفت:

    سلام
    برای دعای کبیر حرز امام جواد ع میشود که از کیف دعا که به صورت چرم مشکی و گردن آویز هست استفاده بشود؟
    ممنون میشوم سریعتر جواب بدهید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه شده تر و روش اصولی این است که از بازوبند پک کامل حرز امام جواد استفاده بفرمایید.

  35. محمد صدرا عباسی گفت:

    با سلام ببخشید می شود که حرز امام جواد را در خواب به بازو بست یا به گردن بست چون ممکن است در اثر بد خوابیدن زیر بدن بماند اشکال ندارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا حالا مورد مشابه نبوده که خراب شود و مشکلی ندارد فقط شاید برای شما مورد خاصی باشد مواظب باشید.

  36. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر من حرز امام جواد / پانزدهم سفارش دادم کی به دستم میرسد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بین ۲ تا ۴ روز کاری زمان می برد.

  37. ناشناس گفت:

    سلام
    من مشروب دروغ غیبت زنا انواع گناهان میکنم ولی از سر مجبوری
    و دعای حرز همراه من است اشکالی دارد یا خیر

    1. گمشده گفت:

      خسته نباشی پهلوان خداقوت دقیقا اون دعا رو واس چی گرفتی من همینجوری از نگاه کردن به دعا شرمگینم عجب دلی داری به نظر من اون خودت رو بساز بعد دعا ببند البته قصد توهین ندارم بخدا ولی این کار شما مثل این میمونه که لقمه ی حروم رو روش بسم الله کنید بعد بگین حلال شد و بخورید …. باز قضاوت با خداست چه بسا شما بهتر از من باشید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گناهان تاثیر ادعیه را کم می کند. ضمن اینکه توصیه میکنیم هرچه زودتر با توکل به خدا از این گناهان دوری کنید.

  38. شوکا نوروزی گفت:

    سلام- صحبت کردن بین دو نماز اشکالی دارد ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      وقتی سلام نماز اول را دادید میتوانید صحبت کنید.

    2. فرزانه گفت:

      سلام من برای مادرم حرز سفارش دادم و به نیابت از ایشون نماز حرز رو خوندم موقع نیت گفتم به نیابت از مادرم، آیا همین کافیه یا باید اسم مادرم رو هم موقع نیت میگفتم ؟
      وقتی رکعت آخر بودم فهمیدم که دو سه تا کلمه از سوره های قرآن رو در طول نماز اشتباه میخوندم ولی چون خیلی خسته شده بودم دیگه نماز رو کامل کردم و مادرم حرز رو به بازوش بست ولی تاثیر چندانی از حرز ندیدیم آیا لازمه که دوباره نماز حرز رو براش بخونم یا همون یک بار کافیه ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نیت درست بوده است اما خود نماز را اشتباه خواندید!

  39. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید اگر بخواهم حرز برای کسی بخوانم فایده دارد یا باید حتما همراه او باشد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندنش عالیست اما باید همراهش هم باشد.

  40. نسیم گفت:

    باسلام و عرض ادب. من می خواستم بدانم دعای حرز کبیر را بخواهم برای مادرم تهیه کنم اما مادرم آن سوره های قرآن را نمی تواند بخواند اگر آن سوره ها را من بخوانم و تو نماز تکرار بکند فایده ای دارد یا نه؟ ولی من میدانم که مادرم این دعا را به بازویش نمیبندد هیچ راه دیگری وجود ندارد که همان تاثیر داشته باشد این دعای شریف.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از روی کاغذ یا موبایل میتوانند در نماز بخوانند درست است (به طوری که ظاهر نماز از بین نرود) درمورد نحوه ای که فرمودید از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  41. یاس گفت:

    اگر گناهی که هنگام داشتن حرز توصیه به پرهیز آن شده انجام بشود اثر حرز برای آن فرد از بین میرود و باید حرز جدید تهیه کند؟
    با پرهیز از گناهان نامبرده شده میتوان اثر حرز را برگرداند

    1. مهلا رحمتی پور گفت:

      سلام و عرض ادب
      سوال مهم این هست آیا امام رضا و همه ی چهارده معصوم راضی هستند آهو شکار و از پوستش برای حرز استفاده بشود؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله نه تنها خود معصومین از گوشت حیوانات حلال گوشت میل میفرموده‌اند بلکه در قرآن هم آمده است که آنچه در زمین و دریا هست برای استفاده حلال انسان است. ضمن اینکه توجه داشته باشید که استفاده از گوشت آهو در کشورهای دیگر کامل عرف است همانطور که از پوست و گوشت گوسفند و گاو در ایران استفاده می شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمی شود و لازم نیست مورد جدید تهیه کنید ولی حتما از گناهان دوری کنید تا استجابت و تاثیرگذاری ادعیه افزایش یابد.

  42. محمدرضا گفت:

    سلام من حرز روی پوست آهو از اطراف حرم خریداری کردم. نمی دانم نمازش خوانده شده یا نه. آیا باید نمازش بخوانم؟
    بعد فروشنده گفت تو گردنبند بگذاری جواب میدهد. حتما لازم نیست روی بازو باشد. به نظر شما بازوبند هم تهیه کنم؟ استوانه نقره چی؟ آیا می شود فقط بازوبند بدون استوانه نقره استفاده کرد؟

    1. منتظران مهدی (ع) گفت:

      سلام من شب ها خیلی کابوس میبینم و خیلی میترسم و خیلی استرس دارم برای هرکاری اصلا آرامش ندارم خیلی ایت الکرسی میخوانم ایمانم هم قوی هست دلم میخواهد برای رسیدن به موفقیت تلاش کنم اما احساس میکنم یک چیزی توی وجودم من را از هر تلاشی باز میدارد تو رو خدا ممکن است بگویید من این دعا را بگیرم مشکلم حل میشود شوهرم هم وقتی خواب های پریشان میبینم خیلی بهم میخندد و از بچه هایم خجالت میکشم که بدانند مادرشان انقدر ضعیف هست و ازتنهایی میترسم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی امیدواری برای حل هرچه سریعتر مساله پیش آمده
      به شما توصیه میکنیم برای این مورد خاصی که فرمودید انگشتر حدید صینی هفت جلاله تهیه بفرمایید. (برای آشنایی بیشتر روی لینک حدید صینی کلیک کنید) حرز امام جواد نیز خواص بسیاری دارد ولی شما در وهله اول از انگشتر حدید صینی هفت جلاله استفاده کنید یا اگر حرز تهیه کردید حتما یک انگشتر حدید هفت جلاله هم تهیه کنید و همراه تان باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نمازش را باید خودتان بخوانید.
      توصیه اکید این است که بازوبند و لوله نقره مخصوص را نیز استفاده کنید.

    4. مژده گفت:

      سلام میخواستم بدانم که می‌شود حرز امام جواد را فقط در خانه گذاشته یا باید حتما به بازو یا گردن بست؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید همراه تان باشد.

    6. * گفت:

      سلام من حرز امام جواد را از اطراف حرم تهیه کردم ولی جز بازو بند چرم و خود دعا چیزی به من ندادند
      آیا امکانش هست فقط استوانه نقره موجود در پک را تهیه کنم و برایم ارسال نمایید

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا برای شما ارسال شود.

  43. ناشناس گفت:

    سلام وقتتان بخیر، بنده چند ماهی هست که حرز امام جواد ع را خریداری کردم و خیلی حساس هستم که قبل از سرویس بهداشتی حرز را از بازویم باز کنم، خواستم بدانم اگر با حرز به سرویس بهداشتی بروم مشکلی دارد؟
    دوم اینکه ایا وقت هایی که بدنم به غسل نیاز دارد نباید حرز را ببندم یا اینکه مانعی ندارد؟

    1. سارا گفت:

      سلام من برای مادرم حرز سفارش داده بودم بعد که به دستم رسید من در دوره عادت ماهیانه بودم ولی یادم رفت که نباید به حرز دست بزنم و به قاب نقره که درون آن حرز قرار داشت دست زدم ولی بازش نکردم یعنی به پوست اهو دست نزدم ایا حرز باطل شده یا نه ؟

    2. الهام گفت:

      سلام حرز برای ثروت جواب میدهد

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز باطل نمی شود اما توجه داشته باشید به صورت کلی برای دست زدن به متنی که دارای اسامی جلاله و آیات قران باشد باید وضو داشته باشید.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به اینکه حرز درون بازوبند و محفوظ است مانعی ندارد باز هم محض احتیاط سوال دوم را از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  44. الهه گفت:

    سلام
    برای گشایش بخت پسر مجرد با شرایط عالی و تمایل پیدا کردن به ازدواج و پیدا شدن مورد عالی چی خوبه

  45. امیر محمد گفت:

    سلام وقت بخیر سوالی داشتم برای موفقیت و تلاش برای کنکور مطلبی مد نظر دارید؟
    برای پیدا کردن شغل خوب حرز جوابگو هست؟
    برای خیر و برکت پیدا کردن و پر رونق بودن محل کار چیزی دارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد (ع) برای دفع فقر و تنگدستی مفید است. همچنین سنگ عقیق برای افزایش رزق و روزی و موفقیت بسیار مفید است.

    2. مهدی گفت:

      سلام اگه کسی برات دعا و جادو کنه حرز باطل میشه یا نه ممنون

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود این حرز برای دفع دعا و جادو است.

  46. ناشناس گفت:

    سلام همسرم قبول نمیکند که از حرز استفاده کند میشود حرز کبیر و داخل کیفش بگذارم اصلا نتوانستم راضی کنم میخواهم از سحر و جادو دور باشد لطفا کمکم کنید ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید همراه شان کنید در کیف یا لباس شان باشد ولی برای حرز کبیر توصیه اکید بر استفاده از بازوبند است.

    2. یدالله گفت:

      با عرض سلام خسته نباشید. خواستم بگم میتونم خودم بنویسم. و به کیف دعا بزارم همراهم باشد یا گردنم یا ببندم بازوم. یا داخل کیفم باشد. در کل همرام باشد خودم همسرم یا بچه ها. میتونم خودم انجام بدم یا باید از جای تهیه کنم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را خودتان میتوانید برای خود و خانواده بنویسید و همراه تان باشد ولی حرز کبیر باید با اداب خاصی باشد که در منزل نمی توانید آماده کنید.

  47. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید همسر من را جادو کردند که از من دور بشود بدش بیاید من هم پیش سید دعانویس رفتم ایشان هم دعاهایی نوشتند حالا اگر من دعای حرز هم برای خودم و همسرم تهیه کنم دعاهای سید دعانویس باطل میشود و اینکه میتوانم از حرز صغیر استفاده کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی از دعانویسی دوری کنید و اصلا سمتش نروید. همچنین میتوانید حرز امام جواد را برای خود و همسرتان استفاده کنید تا باعث دفع عداوت و بدخواهی دشمنانتان شود.

    2. مریم گفت:

      سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید.منم میخوام سفارش بدم مراحل سفارش چیه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید به صورت کاملا انلاین از طریق لینک خرید پک کامل حرز امام جواد خرید خود را تکمیل کنید یا میتوانید با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید تا برای شما ثبت سفارش کنند.

  48. ناشناس گفت:

    سلام و وقت بخیر. اگر در کنار حرز امام جواد (ع) دعا یا قرآن دیگری هم باشد حرز باطل میشود؟

    1. امیر گفت:

      سلام برای کسی که مغازه داره میخواهد مغازه رونق بگیرد باید حرز کبیر امام جواد به صورت تابلو سفارش بدهد یا بازو بند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا باید همراه تان باشد پس به صورت بازوبند باید باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمی شود

  49. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر آیا شما کسی را سراغ دارید که نماز حرز را بخواند به نیت از طرف شخص صاحب حرز

    1. موسوی گفت:

      سلام بله من سراغ دارم اگر بخواهید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا جایی که توانایی وجود دارد خود شخص باید بخواند اما اگر واقعا نمی تواند با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید.

    3. الهام گفت:

      سلام من برای نماز حرز فقط آیه ۱۸ ال عمران را خواندم بعدش جاهای دیگر خواندم که باید آیه ۱۹ هم خوانده بشود. حالا نمازی که من برای حرز خواندم درست است؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آیه ۱۸ فقط باید خوانده شود.

  50. علی گفت:

    پیام من ارسال نمیشه چرا؟

    1. سمانه گفت:

      سلام برای طلسم حرز امام جواد عالیه؟؟

    2. ناشناس گفت:

      با سلام میشود حرز امام جواد (ع) را چاپ کنیم یا حتما باید نوشته شود؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر امام جواد (ع) را میتوانید در خانه روی کاغذ بنویسید یک خط بیشتر نیست اما نوع کبیر باید روی پوست اهو باشد.

    4. شرف آنلاین گفت:

      چه پیامی دارید دوست عزیز؟

    5. ناشناس گفت:

      میشه جواب سوالمو بدی

    6. شرف آنلاین گفت:

      بله حتما سوالتان را بفرمایید

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.