دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

imam-javad-amulet-blog-1 خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

حرز امام جواد چیست؟ آیا از انسان محافظت می‌کند؟ آیا حدیثی در تایید خواص حرز امام جواد (علیه السلام) وجود دارد؟ خواص بازوبند حرز امام جواد و کاربرد هایش چیست؟ متن دعا را از کجا میتوان پیدا کرد؟ آیا می‌توان بدون وضو با آن تماس داشت؟ آداب نوشتن دعای حرز حضرت جواد ع چگونه است؟ آیا نماز مخصوصی دارد؟ برای پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در ارتباط با دعای حرز امام جواد (ع) همراه شرف آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنای کلمه “حرز” در لغت

کلمه حرز (amulet) در زبان فارسی به مکانی گفته می‌شود که به طوری حصار یافته و مستحکم باشد که اشخاص با ورود به آن از آسیب ها و خطرات محفوظ باشند و اصطلاحا تعویذ و یا بخشی از آن می‌باشد که موافق با قوانین شرع باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره واژه “حرز” در روایات و متون دینی

این واژه و ترکیباتش در متن قرآن مجید آورده نشده ولی در روایات مذاهب مختلف اسلام و ادعیه این کلمه بسیار زیاد به کار برده شده‌است. تعدادی از این روایات، مانند روایت انس فرزند مالک خبر از استفاده این واژه، به معنی کاربردی، در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌دهند. و نتیجه این مطلب این است که پیامبر (ص)، ائمه معصومین و بعضی از اصحاب و پیروان ایشان برای مصونیت خویش یا بقیه از خطرات و گزندها از حرز استفاده و نتیجه مورد نظر را هم کسب می‌کرده‌اند.

گردنبندهای حرز نقره امام جواد

می‌توان گفت که همه ائمه اطهار علیه السلام دارای احراز مخصوص خود بودند. نکته قابل توجه اینجاست که در دین وهابیت که این دسته از کارها را حرام میدانند استفاده و بهره بردن از دعای حرز حضرت جواد ع  و یمانی امیر المومنین را بلامانع اعلام کرده‌اند! درمنابع روایی شیعه، احراز مختلفی از ائمه علیهم‌السلام نقل شده‌است؛ همچون حرز حضرت زهرا سلام الله علیها، یمانی منسوب به امیرالمومنین (ع)، حضرت خدیجه سلام الله علیها و… ولی با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) و خواص دعای حرز حضرت جواد (ع) این حرز یکی از معروف ترین احراز برای دفع بلا می‌باشد و مسلمانان می‌توانند از فواید دعای حرز حضرت جواد (ع) در این امر بهره کافی ببرند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد علیه السلام چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز امام جواد آشناترین دعا نزد علما و بزرگان دین می‌باشد. این دعای شریف از امام جواد (ع) نقل شده و به دو صورت صغیر و کبیر معروف است. حرز کبیر دارای خواص بسیار زیاد و حرز صغیر نیز در دفع بلا و عاقبت بخیری بسیار توصیه شده‌است. حرز صغیر یا کوتاه به دعای یا نور یا برهان نیز معروف است و تنها به اندازه یک سطر می‌باشد که در ادامه آورده شده‌است.

«یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ»

برای دعای یا نور یا برهان که از امام جواد (ع) بیان شده‌است خواصی ذکر شده است. دفع بلایای دنیا و عاقبت بخیری در آخرت فواید دعای یا نور یا برهان است. اما حرز کبیر دارای خواص بسیار زیادی است از جمله که درباب فواید این دعای کبیر آمده است که خودتان را به این متن حرز کنید که اگر لشکریان ترک و روم تو را ملاقات کنند و همه شان همراه با تمام اهل زمین ضد تو به پا خیزند، به تو بدی از آن‌ها نخواهد رسید و از همه آن‌ها محفوظ خواهی‌ماند. حرز کبیر شامل یک دعای طولانی است که در انتهای مقاله متن کامل آن آورده شده‌است.

معنی حرز امام جواد چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص حرز امام جواد به نقل از آیت الله بهجت

خواص حرز امام جواد (ع) چیست؟ همانطور که پیش‌تر بیان شد حرز صغیر دارای دو خاصیت دفع بلایای و عاقبت بخیری است اما دعای حرز کبیر دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه می‌آید. با دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌توان دریافت که مهم‌ترین خاصیت حرز امام جواد جهت دوری از بلایای زمینی و آسمانی می‌باشد که در کتابی از سید بن طاووس به آن اشاره شده‌است و مرحوم مجلسی خواص دعای حرز جواد (ع) را در کتاب بحارالانوار ج 91 ص 354 بیان کرده‌اند.

آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.

ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.

خرید پک کامل حرز امام جواد

همچنین نظر آیت الله بهجت در مورد حرز امام جواد (ع) از زبان استادشان را باهم میخوانیم: بنده در مورد اذکار از «آیت الله قاضی» (استادم) سوالی نمی‌کردم، ولی بعضی اوقات خودشان بیان می‌کردند. مثلا اینکه دعای حرز امام جواد (ع) که با بسته شدن به بازو سبب ایجاد خاصیت مصونیت می‌شود و دیگر خاصیت دعای حرز جواد (ع)  “استفاده برای خنثی کردن جادو و طلسم” است و البته نکته حائز اهمیت این است که فقط باید به بازو بسته شود.

خواص حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجتایشان در کنار به همراه داشتن این دعا چند سفارش دیگر هم فرموده‌اند از جمله:

  1. آیه الکرسی را بخوانید و در منزل نصب نمایید
  2. خواندن چهار قل و تکرار به ویژه هنگام خواب
  3. قرآن کوچکی، همیشه همراه داشته باشید
  4. خواندن معوذتین(سوره‌های فلق و ناس)
  5. در هنگام اذان با صدای نسبتا بلند اذان بگویید
  6. خواندن ۵٠ آیه از قرآن کریم در روز باصدای نسبتاً بلند و …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره لیست 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام)

خواص حرز امام جواد چیست؟ در دین اسلام دعاها و راه های زیادی وجود دارد که به واسطه استفاده از آنها بلاها و سحر و جادو از انسان دور می‌شود که در بین آن‌ها این دعای شریف از حضرت جواد (ع) شناخته شده‌ترین است. در ادامه لیست کامل فواید و خواص آن آورده‌شده‌است. همانطور که پیش‌تر بیان شد این خواص مربوط به دعای حرز کبیر است:

۱- دفع بلایا:
یکی از مهم‌ترین و شاید مهم‌ترین خاصیت از بین خواص حرز امام جواد علیه السلام همین خاصیت دفع بلا است. دعای حرز امام جواد ع بین همه دعاها و تعویذات مانند حرز شرف الشمس برای دفع بلا معروف‌تر است. اگر به معنی حرز امام جواد (ع) دقت کنیم ممکن است بتوانیم از مصداق‌های دفع بلا مواردی را همچون حفظ از بیماری نام ببریم که در ادامه مقاله به بیان آن مصادیق هم خواهیم‌پرداخت که از خواص دعای حرز امام جواد می‌باشد.

۲- دفع چشم زخم:
حضرت امام صادق (علیه السلام) : «چنانچه می‌توانستید قبرها را بشکافید (علت مرگ را متوجه می‌شدید) می‌فهمیدید که اکثر مرگ‌ومیرها به سبب چشم زخم می‌باشد.» همین طور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند که :« چشم زخم می‌تواند مرد را در قبر قرار دهد وشتر را در دیگ.» میتوانیم دفع چشم زخم را از اثرات اصلی این دعا بدانیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آثار حرز امام جواد برای چشم زخم به لینک داده شده مراجعه نمایید.

80 خاصیت مهم حرز امام جواد

۳- مصونیت سحر و جادو:
علامه مجلسی در ارتباط با اثرات جادو بیان می‌کند که چیزی که از قرآن و احادیث مشخص گردید یک نوع تاثیر سحر در بعضی افراد و در بعضی بدن‌ها می‌باشد مانند تغییر در دوستی و دشمنی‌ها، شادی و غصه‌ها. همینطور به این نکته نیز اشاره می‌کند که جادو به وسیله تعویذات «ادعیه منقول از ائمه همچون دعای حرز امام جواد (ع)» و آیات قرآن و با توکل و امید به حضرت پروردگار دفع خواهندشد.

همچنین با اندکی توجه در دعای حرز امام الجواد علیه السلام و دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌شود به این نتیجه دست یافت که به‌صورت ضمنی خواص و فواید ذیل را دارا می‌باشد:

  • دفع نگاه و زبان بد دشمنان از مهم‌ترین موارد خاصیت دعای حرز امام جواد (ع) است
  • جلوگیری از ضرر و زیان از مردم، پادشاهان، شیاطین، اجنه و دیوها
  • تاثیر فروان در دفع چشم زخم مانند سنگ چشم زخم
  • موثر بودن دعای حرز امام جواد ع در حفظ از وسوسه مردم و شیاطین
  • باطل کردن انواع سحر و جادو
  • محفوظ ماندن از مکر، فریب و عداوت
  • مصونیت از زخم‌ها، مغروق گشتن و مغلوب شدن
  • حفظ عزت و آبرو یکی دیگر از موارد خاصیت حرز امام جواد (ع) است
  • محفوظ ماندن از کشته شدن و انتقام گرفتن
  • جلوگیری از مریضی و اذیت و آزار
  • مصون ماندن از تنگدستی، گرسنگی و تشنگی
  • همچنین محفوظ شدن از کاستی در دین و معیشت از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

در مجموع 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام) از متن دعا، از داستان حدیث در مهج الدعوات، دیگر احادیث معصومین و تجربه استفاده کنندگان استخراج شده‌است که برخی دیگر از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

  • دور کردن اجنه کافر از دارنده حرز
  • افزایش برکت در رزق و روزی
  • گشایش در امور و کار
  • کسب نمودن مقام، احترام و عزت
  • پیروزی در برابر دشمنان
  • دفع وحشت از تنهایی
  • براورده شدن حاجت‌های مشروع فرد
  • ازبین بردن خطر خیانت به دارنده حرز
  • عدم تهدید بزرگی و اقتدار شخص (حفظ قدرت)
  • دفع مسخ و تغییر خلقت
  • دوری از خطر تشنگی به شخص
  • عدم احتیاج به غیر از خداوند
  • تسهیل شدن مصائب و مشکلات
  • تقویت روابط درون خانوادگی
  • جذب اشخاص صالح به سمت صاحب حرز
  • دفع نمودن اشخاص بدکار و شرور از زندگی
  • انداختن ترس صاحب حرز در دل ستمکاران
  • آشکار شدن دست افرادی که پشت سر صاحب حرز غیبت نموده‌اند
  • مورد شفقت و دلسوزی و عشق واقع گردیدن دیگر خاصیت حرز امام جواد (ع) است

تهیه دعای حرز کبیر جواد (ع)  راه بهره‌مندی از این خواص است. با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های احراز امامان و مطالعه احادیث و روایات می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن حرز کوتاه یا کامل امام جواد (ع) میتواند کمک زیادی به ما بکند تا از بلاهای زیادی در امان نگاه‌مان دارد. که دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره توصیه شده است اما دعای حرز صغیر ( دعای یا نور یا برهان …) به صورت بازوبند یا انگشتر و گردنبند حرز امام جواد (ع) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات حرز امام جواد (ع)

حرز امام جواد (ع) در کلام کارشناس شبکه 3

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع و نظر دیگر بزرگان دین

دعای حرز امام جواد (علیه السلام) را سید بن طاووس در یکی از کتبش نقل کرده‌است و علامه مجلسی هم در جلد ۹۱ کتاب بحار الانوار به آن اشاره کرده و آن را از سید بن طاووس نقل نموده‌است. نوشتن و قرائت و معیت دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد و خواندنش بسیار توصیه شده‌است.

۱- سید بن طاووس: در روایات آمده‌است که مامون در جنگ با دشمنانش تا هنگامی که این دعا را به همراه داشت پیروز از میدان جنگ بیرون می‌آمد و آسیب نمی‌دید. (مهج الدعوات ص61)

۲- آیت الله مجلسی: جادو و سحر به وسیله عوذات (ادعیه منقول از اهل بیت عصمت) و آیات قرآن کریم و امید به خداوند باطل می‌گردد.

۳- سید بحرالعلوم در مورد دعای حرز امام جواد علیه السلام می‌گویند: دعای حرز امام جواد علیه السلام مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

۴- مرحوم سید علی قاضی: حرز امام جواد (ع) که به بازو بسته می‌شود و خاصیتش (به خصوص به جهت باطل کردن جادو و طلسم) تنها در حالت بستن به بازوی راست می‌باشد.

نظر بزرگان دین در مورد حرز جواد
۵- سخن مرحوم بهجت درباره دعای حرز حضرت جواد (ع): به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد. (گوهرهای حکیمانه، ص۱۳)

۶- آیت الله خرازی: به خاطر دارم که حتی از پیش از قیام انقلاب اسلامی حرز امام جواد (ع) میان علما معروف و شناخته شده بود و مردم از فواید حرز جواد (ع) آگاه بودند.

۷- شیخ بهاءالدینی فرموده‌اند: شخصی با سنگی عظیم بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاق خاصی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت. (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد)

8- امام جواد (ع) می‌فرمایند: خود را به این دعا سپر کن که اگر لشکریان روم و ترک را ببینی و همگی به همراه کل اهل زمین بر ضد تو قیام کنند، به تو بدی نرسد و از تو محافظت می‌شود. (مهج الدعوات ص39).

مرحوم مجلسی در کتاب خود (بحارالنور ج 91 ص 354) جزئیات بیشتری از خواص حرز امام جواد (ع) را بیان کرده‌اند. همچنین آیت الله بهجت در کتاب بهجت الدعا ص 348 در مورد فواید حرز امام جواد (ع) و آداب به همراه داشتن آن نکات بیشتری را بیان کرده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره خواص انگشتر حرز امام جواد

اما خواص انگشتر حرز امام جواد چیست؟ در حقیقت این انگشتر با دیگر انگشترها تفاوتی ندارد و فقط خاصیت آن این است که دعای حرز امام جواد (غالبا دعای صغیر) درون انگشتر قرارداده‌شده‌است (درون انگشتر و پشت ستاره تعبیه شده‌است) پس با توجه به اینکه متن گذاشته شده درون انگشتر همان متن دعا است، خواص انگشتر حرز امام جواد همان خواص حرز صغیر جواد (ع) است و معمولا اینطور است که اگر آن انگشتر نگینی نداشته‌باشد معمولا طرح ستاره بر روی انگشتر زده می‌شود و وجود ستاره بیشتر به هنر انگشترسازی برمی‌گردد تا مسائلی همچون ستاره داوود و …

انگشتر حرز امام جواد چه خاصیتی دارددر بین مردم غالبا انگشتر حرز امام جواد زنانه و مردانه به صورت ستاره‌دار شناخته شده‌است اما انواع انگشترهای نگین دار دیگر را نیز میتوان با قراردادن این دعای شریف در پشت نگین به حرز امام جواد متبرک ساخت تا علاوه بر فواید حرز امام جواد (ع) از خواص سنگ‌های ارزشمندی همچون عقیق، فیروزه و … نیز بهره‌مند گردید. در ادامه طرح‌های متنوعی ازین دست را میتوانید مشاهده نمایید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب بستن حرز امام جواد (علیه السلام)

همانطور که پیش‌تر بیان شد دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی استفاده می‌شود اما دعای صغیر غالبا به‌صورت گردنبند، بازوبند و انگشتر و … استفاده می‌شود اما توصیه‌شده‌ترین حالت برای بهره‌مندی حداکثر از خواص آن استفاده به صورت بازوبند حرز کبیر است. هنگامی که قصد بستن حرز جواد (ع) (کبیر) بر بازو را دارید برای بهتر و کامل‌تر نتیجه گرفتن از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام  اول وضو بگیرید و سپس دو نماز دو رکعتی بخوانید؛ در هر رکعت پس از حمد، هفت بار «آیت الکرسی»، هفت بار آیه «شهدالله» (۱۸ سوره آل عمران)، هفت بار سوره مبارکه شمس، هفت بار سوره مبارکه لیل و هفت بار سوره اخلاص را قرائت کنید، اگر جزئیات بیشتر و سوالاتی راجه به این موضوع دارید به مقاله کامل نماز حرز امام جواد مراجعه نمایید. (حرز صغیر نماز لازم ندارد)

نمازتان که به اتمام رسید دعا را به بازوی دست راست خودتان ببندید. چنانچه دعای حرز امام جواد (ع) را برای کودکی که بالغ نشده یا فردی که توانایی خواندن نماز را ندارد در نظر دارید می‌توانید شخصی را از طرف صاحب این دعا به نیابت برای انجام این کار اجیر کنید که نماز را او بخواند تا با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) از فواید به همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام بطور کامل بهره‌مند شوید.

نوشتن حرز امام الجواد (نوع کبیر) بر روی پوست آهو توصیه شده و جزئی از آداب بستن حرز امام جواد علیه السلام می‌باشد اما حرز صغیر را بر روی پارچه یا کاغذ و یا پشت انگشتر می‌نویسند و از خواص آن استفاده می‌کنند که همانطور که قبلا بیان شدحرز صغیر دارای خواص معدودی  است و آن خواص بسیار زیادی که بیان شد مربوط به دعای کبیر است و کامل‌ترین نوع آن مطابق روایات به صورت پک کامل می‌باشد که به صورت ویژه برای خرید حرز امام جواد در سایت شرف آنلاین ارائه شده‌است تا مشتریان عزیز از حداکثر خواص بازوبند حرز امام جواد بهره‌مند گردند.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک جامع حرز امام جواد (ع)

این محصول ویژه شامل دعای حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (مطابق حدیث حضرت جواد ع ) می‌باشد که به صورت دستی نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای خاصی نیز مطابق روایت امام جوادع روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی گردیده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار دارد که داخل آن حرز قرار می‌گیرد. پوست استفاده‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نوشتن دعای حرز حضرت جوادع روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات نیکو و توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن کامل دعای حرز امام جواد (ع)

در کتب دینی برای امام جواد (ع) به دو حرز اشاره شده‌است. یکی از آن دو این دعای یا نور یا برهان (حرز صغیر) می‌باشد:

یا نُورُ یا بُرْهَآنُ یَا مُبینُ یا مُنِیرُ یا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یومَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

علاوه‌بر دعای یا نور یا برهان یک دعای دیگر از امام جواد (ع) نقل شده‌است که معروف‌تر و مشهورتر بوده و حرز کامل امام جواد می‌باشد  و آثاری که پیشتر به آن اشاره شد احتمالا مرتبط به این دعای حرز امام جواد علیه السلام است. متن حرز امام جواد در ادامه آمده‌است. سعی کنید با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن این دعا از خواص آن بهره ببرید.

در ادامه دعای کامل را باهم میبینیم:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم الحمد للّه رب العالمین الرحمـن الرحیم مالک یوم الدین إِیاک نعبد و إِیاک نستعین اهدنــــا الصراط المستقِیم صراط الذین أنعمت علیهِم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین.
أ لم تر أن اللّه سخر لکم ما فی الأرض و الفلک تجری فی البحر بأمره و یمسک السماء أن تقع على الْأرْض إلّا بإذنه إن اللّه بالنّاس لرؤف رحیم
اللهم أَنت الواحد الملک الدّیان یوم الدّین تفعل ما تشاء بلا مغالبه و تعطی من تشاء بلا منّ و تفعل ما تشاء و تحکم ما ترید و تداول الأیام بین النّاس و ترکبهم طبقا عن طبق أسألک باسمک المکتوب على سرادق المجد
و أسألک باسمک المکتوب على سرادق السرائر السّابق الفائق الحسن الجمیل النّضیر ربّ الملائکه الثّمآنیه و العرش الّذی لا یتحرّک و أسألک بالعین الّتی لا تنم و بالحیاه الّتی لا تموت و بنور وجهِک الّذی لا یطفأ و بالاسم الأکبر الأکبر الأکبر و بالاسم الأعظم الأعظم الأعظم الّذی هو محیط بملکوت السّماوات و الأرض و بالاسم الّذی أشرقت به الشّمس و أضاء به القمر و سجّرت به البحور و نصبت به الجبال و بالاسم الّذی قام به العرش و الکرسی و باسمک المکتوب على سرادق العرش و باسمک المکتوب على سرادق العزّه و باسمک المکتوب على سرادق العظمه و باسمک المکتوب على سرادق البهاء و باسمک المکتوب على سرادق القدره و باسمک العزیز و بأسمائک المقدّسات المکرّمات المخزونات فی علم الغیب عندک
و أسألک من خیرک خیرا ممّا أرجو و أعوذ بعزّتک و قدرتک من شرّ ما أخاف و أحذر و ما لا أحذر یا صاحب محمّد یوم حنین و یا صاحب علی یوم صفّین أنت یا ربّ مبیر الجبّارین و قاصم المتکبّرین أسألک بحق طه‏ و یس و القرآن الحکیمِ و الفرقان الحکیم أن تصلّی على محمّد و آل محمّد و أن تشدّ به عضد صاحب هذا العقد و أدرأ بک فی نحر کلّ جبّار عنید و کلّ شیطآن مرِید و عدوّ شدید و عدوّ منکر الأخلاق و اجعله ممّن أسلم إلیک نفسه و فوّض إلیک أمره و ألجأ إلیک ظهره اللّهمّ بحقّ هذه الأسماء الّتی ذکرتها و قرأتها و أنت أعرف بحقّها منّی‏ و أسألک یا ذا المن العظیم و الجود الکریم ولی الدعوات المستجابات و الکلمات التّامّات و الأسماء النّافذات
و أسألک یا نور النّهار و یا نور اللّیل و نور السّماء و الأرض و نور النّور و نورا بضی‏ء به کلّ نور یا عالم الخفیات کلّها فی البرّ و البحر و الأرض و السّماء و الجبال: و أسألک یا من لا یفنى و لا یبید و لا یزول و لا له شی‏ء موصوف و لا إلیه حدّ منسوب و لا معه إله و لا إله سواه و لا له فی ملکه شریک و لا تضَاف العزّه إلّا إلیه و لم یزل بالعلوم عالما و على العلوم واقفا و للأمور ناظما و بالکینونیه عالما و لِلتّدبیر محکما و بالخلق بصیرا و بالأمور خبیرا
أنت الّذی خشعت لک الأصوات و ضلّت فیک الأوْهامُ و ضاقت دونک الأسباب و ملأ کلّ شی‏ء نورک و وجل کلّ شی‏ء منک و هرب کلّ شیء إلیک و توکّل کلّ شیء علیک و أنت الرّبیع فی جلالک و أنت البهی فی جمالک و أنت العظیم فی قدرتک و أنت الذی لا یدرکک شی‏ء و أنت العلی الکبیر العظیم و مجیب الدعوات قاضی الحاجات مفرّج الکربات ولی النّقمات یا من هو فی علوه دان و فی دنوّه عال و فی إشراقه منیر و فی سلطآنه قوِی و فی ملکه عزیز صلّ على محمّد و آل محمد و احرس صاحب هذا العقد و هذا الحرز و هذا الکتاب بعینک الّتی لا تنام و اکنفه برکنک الّذی لا یرام و ارحمه بقدرتک علیه فإنّه مرزوقک
بسم اللّه الرّحمن الرّحیمِ بسم اللّه و باللّه الّذی لا صاحبه له و لا ولد بسم اللّه قوِی الشّأن عظیم البرهان شدید السّلطان ما شاء اللّه کان و ما لم یشأ لم یکن أشهد أنّ نوحا رسول اللّه و أنّ إبراهیم خلیل اللّه و أنّ موسى کلیم اللّه و نجیه و أن عیسى ابن مریمَ روح اللّه و کلمته صلوات اللّه علیه و علیهم أجمعین و أنّ محمّدا ص خاتم النّبیین لا نبی بعده و أسألک بحقّ السّاعه الّتی یؤتى فیها بإبلیس اللّعین یوم القیامه و یقول اللّعِین فی تلک السّاعه و اللّه ما أنا مهیج مردَه اللَّه نور السّماوات و الأرض و هو الْقاهر و هو الغالب له القدره السّابقه و هو الحکیم الخبیر اللّهمّ و أسألک بحقّ هذه الأسماء کلّها و صفاتها و صورتها و هی

(در میانه متن کامل دعای حرز امام جواد اشکال و حروف رمزی زیر آورده شده‌است. البته این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که یکی از آن دو را در ذیل ملاحظه می‌فرمایید)

متن کامل دعای حرز امام جواد

(در ادامه متن دعای حرز امام جواد پس از اشکال و حروف رمزی بالا متن عربی زیر آورده شده‌است)

سبحان اللّه الّذی خلق العرش و الکرسی و استوی علیه أسألک أن تصرف عن صاحب کتابی هذا کلّ سوء و محذور فهو عبدک و ابن عبدک و ابن أمتک و أنت مولاه فقه اللّهمّ یا ربّ ادفع عنه الأسواء کلّها و اقمع عنه أبصار الظّالمین و ألْسنه المعآندین و المرِیدین له السّوء و الضّرّ و ادفع عنه کلّ محذور و مخوف و أی عبد من عبیدک أو أمه من إمائک أو سلطان مارد أو شیطان أو شیطآنه أو جنّی أو جنّیه أو غول أو غوله أراد صاحب کتابی هذا بظلم أو ضرّ أو مکر أو مکروه أو کید أو خدیعه أو نکایه أو سعایه أو فساد أو غرق أو اصطلام أو عطب أو مغالبه أو غدر أو قهر أو هتک ستر أو اقتدار أو آفه أو عاهه أو قتل أو حرق أو انتقام أو قطع أو سحر أو مسخ أو مرض أو سقم أو برص أو جذام أو بؤس أو فاقه أو آعه أو سغب أو عطش أو وسوسه أو نقص فی دینٍ أو معیشه فاکفنیه بما شئت و کیف شئت و أنّى شئت إنّک على‏ کلشی‏ء قدیر و صلّی اللّه على سیدنا محمّد و آله أجمعین و سلّم تسلیما کثیرا
و لا حول و لا قوّه إلا باللّه العلی العظیم و الحمد للّه ربّ الْعالمین یا مشهورا فی السّماوات یا مشهورا فی الأرضین یا مشهورا فی الدّنیا و الآخره جهدت الجبابره و الملوک على إطفاء نورک و إخماد ذکرک فأبى اللَّه الّا أن یتمّ نورک و یبوح بذکرک و لو کره المشرکون.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن حرز امام جواد (ع)

اگر خود مایل به نگارش این دعا هستید نکاتی را باید توجه داشته‌باشید. برای نوشتن این دعا زمان خاصی تعیین نشده‌است که حتما در آن زمان نوشته شود اما طبق روایات و توصیه ها در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) باید قمر در عقرب نباشد (حالت خاص نجومی که تنها در بعضی از روزهای سال اتفاق می‌افتد) همچنین بایستی دقت داشته باشید تا حروف و اعداد به درستی و بدون اشتباه نوشته شوند. توصیه شده‌است زمان نوشتن حرز امام جواد علیه السلام از قلم و کاغذ و جوهر ساخت دست مسلمان استفاده شود. همچنین، نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست. همچنین توصیه شده‌است که در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) رو به قبله باشید و حتما وضو داشته باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نکات استفاده از این دعا

نکات به کار گیری درست از ادعیهگردنبند حرز امام جواد

پیش از استفاده دعای حرز امام جواد (ع)، رعایت این نکات توصیه می‌شود:

۱– نکته اصلی برای استفاده این دعا این می‌باشد که بدانید هدف اصلی شما از تهیه حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز جواد علیه السلام شما را در تحت حفاظت پروردگار جهانیان قرار می‌دهد؛ پس هیچ شخص و هیچ چیز را در سود و زیان خودتان غیر خدا موثر ندانید و اتفاقاتی که حضرت معبود به دلیل رحمتش از شما دور می‌سازد به چیزهایی مانند شانس و مهارت خود و مسایلی از این دست نسبت ندهید. به خاطر این نعمتش شاکر پروردگار باشید و همواره خویش را تحت عنایت و مصونیت او بدانید «انَّ اللهَ خَیر حافِظَا وَ هُوَ ارحَمُ الرّاحِمین » «بدون شک خداوند بهترین نگهدارنده است و همانا او رحیم ترین رحیمان می‌باشد.»

۲– این نکته فراموش نشود که با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) حرزی که در اختیارتان است بهترین راه مصونیت از انواع بلاهایی مانند چشم زخم و سحر و جادو (نوع کبیر) و دعایی از این بهتر وجود ندارد چرا که از منابع معتبر دینی گرفته شده‌است و این جزئی از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

گردنبند های دعا جذاب و خاص

۳– چنان چه اتفاقی برایتان افتاد در نظر داشته‌باشید که بنا بوده‌است که حادثه‌ای عظیم‌تر رخ دهد که با رحمت خداوند و به علت همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام به این اتفاق و بلای کوچک مبدل گشته است و از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام جهت دفع بلا بهره برده‌اید.

۴– از معصیت‌هایی که باعث نزول بلا می‌گردند شدیدا دوری کنید تا از خواص دعای حرز امام جواد (ع) بتوانید بیشترین استفاده را ببرید مانند روابط نا مشروع (زنا)، گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم پرداخت زکات، ظلم و یاری ظالم، خوردن حق مردم به خصوص حق یتیم، قطع رحم، نفرین و عاق والدین، کنار گذاشتن امر به معروف و نیکی و نهی از منکر و زشتی، گذشتن از دین برای بهره‌وری از دنیا، کفران و ناسپاسی از نعمات، تمسخر و استهزاء، دروغ و نیرنگ و … ( برای مطالعه کامل این گناهان به کتاب بحارالانوار علامه مجلسی مراجعه کنید)

۵– دعای حرز امام جواد (ع) اسماء متبرکه دارد و نباید بدون وضو لمس شود جهت رعابت هرچه بهتر این نکته استفاده از بازوبند چرمی یا انگشتر و گردنبندی که مانع تماس مستقیم با پوست گردد توصیه می‌شود.

6– درصورتی که دعا روی پوست آهو یا پوست بز و … نوشته شده‌باشد تا جایی که مقدور است آب به حرز امام الجواد نرسد تا پوست از حالت عادی اش خارج نگردد.

7– طبق حدیثی در مورد آداب استفاده از حرزهای مختلف معصومین از امام جعفر صادق (ع) آمده است که می‌توان در هنگام جنابت یا دستشویی رفتن آن را همراه داشت و اشکالی ندارد ولی خانم ها با حالت حیض و نفاس از خود جدا کنند یا که داخل یک بازوبند چرمی (همانند بازوبند حرز امام جواد (ع) ) بگذارند و سپس به بازو ببندد.

گردنبند مردانه دعا دار

8 – دقت کنید که  حرز کبیر برای باطل کرن چشم زخم به بازوی دست راست بسته می‌شود چرا که همانطور که پیش‌تر گفته شد مرحوم بهجت از استادش آیت الله قاضی نقل کرده‌اند: حرز امام الجواد (ع) را به بازو ببندید که خواصش (به خصوص از جهت دفع سحر و جادو) در صورت بستن به بازو می‌باشد.

همچنین باتوجه به اینکه سوالات زیادی وجود داشت درباره نحوه تشخیص پوست آهو و اینکه حرز اصلی را از کجا باید خرید؟ لذا در مقاله مجزایی تحت عنوان حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم به‌طور کامل به این سوالات پاسخ داده شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تجربه حرز امام جواد از زبان استفاده‌کنندگان

در مقاله دیگری تحت عنوان معجزات حرز امام جواد به‌صورت مفصل نتایج و اثرات استفاده از این دعا را از زبان مشتریان عزیز شرف‌آنلاین بیان نموده‌ایم که برای مشاهده می‌توانید به لینک داده شده مراجعه نمایید. همچنین مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده‌است تجربه حرز امام جواد توسط مصرف‌کنندگان و افراد عادی است که این دعای شریف را تهیه کرده‌اند و فواید حرز امام جواد را بصورت آشکار دیده‌اند و برایشان ثابت شده‌است. به همراه داشتن و استفاده از فواید حرز امام جواد (ع) بصورت آگاهانه یا نا آگاهانه سبب شده تا از مشکلات اساسی در زندگی خود رهایی پیدا کنند و تجربیات خود را ارسال کردند تا همه مردم از فواید حرز جواد بهره ببرند. در ادامه همراه ما باشید تا از تجربه‌ای که دیگران در اختیار ما گذاشته‌اند استفاده کنیم. شما نیز می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات مطرح نمایید:

تجربه اول:

سال 91 ایام تعطیلی با دوستان به مسافرت شمال رفتیم. تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت شنا کنیم. لباس‌ها و کفش‌ها و حتی انگشتر عقیق را در آوردم. چون قد بلندی داشتم به خودم جرات دادم که وارد عمق بیشتری بشم و شنا کنم؛ ناگهان زیر پایم خالی شد نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و کسی که بتواند کمکم کند. در همین حین که مشغول دست و پا زدن بودم به طور کاملاً معجزه‌آسایی موجی مرا عقب هل داد و دستم به یک بلوکه رسید؛ فقط خدا را شاکر بودیم. از آب که بیرون آمدم چون فواید حرز امام جواد (ع) و خواص انگشتر حرز امام جواد را میدانستم با خودم گفتم من که این دعا همراهم نبود چه چیز باعث این اتفاق شد ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم، دیدم فراموش کرده بودم، بازوبند دعا را از دستم در بیاورم.

تجربه استفاده کنندگان از انگشتر حرز امام جواد

تجربه دوم:

فرزند نوزاد من حسین اواخر سال 89 متولد شد خیلی زیبا بود به حدی که همه‌ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند؛ در عصر همان روز با این که تمام علائم سلامتی او مناسب بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت. خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد مجبور به عمل جراحی شد، تا ماه دوم 3 عمل جراحی داشت. خیلی ضعیف شده‌بود بعد از آن هم از هر مهمانی که بیرون می‌آمدیم صورت این بچه به شدت سرخ می‌شد و مایعاتی از صورتش بیرون می‌آمد. بعد از مدتی حساسیت پوستی گرفت به نحوی که صورتش حالت عادی را نداشت؛ شده بود مثل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با فواید حرز امام جواد (علیه السلام) آشنا شدم؛ این دعا را که به طور دائم همراه فرزندم گذاشتم آثار بیماری او بطور واضح کم شد تا آنجا که فقط صورت او اندکی قرمز می‌شد و به حالت اول برمی‌گشت؛ این دعا هدیه حضرت سید الشهداء به فرزندم بود و فایده‌های حرز امام جواد برای ما به خوبی اشکار شد.

تجربه سوم:

من 10 سال است که این دعای شریف را همراه خود دارم. در ظاهر اثری از خواص حرز امام جواد (ع) به طور آشکار ندیدم؛ اما میدانم که خیلی از بلایا و چشم زخم‌ها و … بدون اینکه خودم اگاه باشم از من دور شده‌است؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این دعای شریف اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد، اضطراب و نگرانی ندارد و می‌داند که از جانب خدا مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

البته که موارد این‌گونه بسیار بسیار زیاد هستند و تنها برای نمونه چندی از تجربیات عزیزان از فواید حرز امام جواد (ع) آورده‌شد. باتوجه به فواید بسیار و اثرات این دعای شریف پاسخ به سوال حرز امام جواد بگیرم یا نه؟ قطعا بله خواهد بود اما توجه داشته باشید که بایستی از گناهان و کارهایی که باعث بوجود آمدن بلاها می‌شود جدا دوری کنید تا خواص حرز امام جواد برای شما ازبین نرود و بتوانید از تمام فواید حرز جواد ع استفاده کنید. معصیتهایی مانند: دروغ، کفران، نیرنگ کم فروشی، ظلم، مال حرام، خوردن حق دیگران، کم‌فروشی، ناسپاسی از نعمات، تمسخر و …. از این جمله موارد که باعث عدم نتیجه گرفتن از خواص این دعای شریف می‌شود.

دسته بندی محصولات با خاصیت حفاظت و دفع چشم زخم

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

1,088 دیدگاه در “خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

  1. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    منظور از قمر در عقرب چیست؟
    و از کجا بفهمیم چه روزی قمر در عقرب است؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله نماز حرز امام جواد مراحعه نمایید در آن مقاله به توضیح قمر در عقرب پرداخته شده است.

    2. محمد گفت:

      سلام وقت بخیر
      راجع به قمر در عقرب تا آنجایی که اطلاع دارم از کتاب های میرفندرسکی و شیخ بهائی برای هر شخص روز های متفاوتی قمر در عقرب است، و طبق حروف ابجد و طالع آن شخص مشخص میگردد که چه روز هایی برای آن شخص قمر در عقرب است، حال اگر من حرز را درخواست کنم شما چطور روز های قمر در عقرب طالع من را میدانید که در آن روز شروع به نوشتن نکنید ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روزهای قمر در عقرب از تقویم های نجومی هرساله استخراج می شود (از برخی کتابفروشی های خاص میتوانید تقویم نجومی هرسال را خرید کنید). تقریبا دو تا سه روز در هر ماه این اتفاق می افتد و برای همگان ثابت است که در آن روزها عمل کتابت حرز انجام نمی شود.

  2. علی گفت:

    سلام
    این مبلغ برای نقره و چرم آهو و دستمزدش و حساب کنیم خیلی کم به نظر میاد؟
    یعنی نقره و چرم اصله واقعا؟؟

    1. فاطمه گفت:

      سلام وقت بخیر
      من پک کامل حرز امام جواد را سفارش دادم و برای مواقعی که شاید نتوانم از حرز استفاده کنم گردنبند را هم سفارش دادم. امکان دارد سفارشم را عوض کنم که سنگ گردنبند فقط حرز صغیر باشد، شرف شمس نباشد؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله صددرصد اصل است. توجه داشته باشید که عرضه این محصول به چند دلیل با قیمت مناسب ارائه می شود: ۱- تولید در تعداد زیاد ۲- حاشیه سود کم برای امکان خرید برای عموم مردم ۳- مقدار نقره و چرم و پوست اهوی استفاده شده در این محصول کم است (برای مثال حدود ۲ تا ۳ گرم نقره + پوست اهو در ابعاد حدود ۳*۱۵ سانتی متر) بنابراین این مقدار کم باعث می شود قیمت نهایی محصول خیلی بالا نرود.

    4. شیدا گفت:

      سلام ببخشید باید حرز صغیر نوشته بشود یا حرز کبیر؟؟؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هردو
      نوع صغیر اداب خاصی ندارد ولی نوع کبیر اداب ویژه ای از جمله نوشتن روی پوست آهو دارد

    6. الهام گفت:

      سلام میشود یک حرز امام جواد بگیرم هم برای زندگیم هم شوهرم که کسی نتواند طلسم یا حسد کند

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مواردی که فرمودید توصیه میکنیم حرز کبیر تهیه کنید و اینکه باید حتما همراه هر فرد باشد تا برای آن شخص تاثیر بگذارد.

    8. ناشناس گفت:

      سلام میتوانم روی کاغذ بنویسم و بعد تاش بزنم و تو چرم بگذارم و به بازویم ببندم؟؟؟

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را می توانید روی کاغذ همراه خود داشته باشید.

  3. ناشناس گفت:

    سلام ایا می‌شود حرز را چه به صورت کبیر یا چه به صورت صغیر داخل قاب نقره ای به گردنمون آویز کنیم برای این خواص ها یا باید حتما به بازو ببندیم ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      صغیر را بله می توانید
      اما کبیر را توصیه بر این است که بازوبند باشد.

  4. ناشناس گفت:

    سلام میشود من حرز را برای کس دیگر تهیه کنم و به نیت ان شخص نمازش را بخوانم چون خودش نماز نمیخواند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله می توانید تهیه کنید ولی تا جایی که امکان دارد خود شخص نمازش را بخواند.

    2. امیرحسین گفت:

      ببخشید اگه آب به پوست برسه پوست تیکه تیکه میشه ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله آب باعث تخریب می شود.

  5. fatemeh گفت:

    باسلام اگر این دعای حرز را برای خودم بخرم تاثیرش برای خانواده و نوزادم دارد یا اینکه برای نوزادم جدا بخرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هر حرز برای یک نفر است و بایستی همراه وی باشد.

  6. مهسا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ایا حرز امام جواد برای سنگینی یا باطل کردن دعای جدایی یا سردی که تو زندگیم باشد ثاثیر دارد؟
    منظور به جای این که دعا را باطل کنم بیایم از حرز امام جواد استفاده کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله دقیقا برای باطل کردن سحر و … موثر است.

  7. مهسا گفت:

    سلام خسته نباشید
    سوال اول من این هست که این حرز کبیر برای باطل کردن دعاهایی مثل سردی روابط و جدایی موثر است؟
    سوال دومم این هست که من نمیخواهم زیاد معلوم باشد که از بازویم حرز امام جواد را میبندم ممکن است مواقعی که استین کوتاه میپوشم یا حالا مهمانی میروم این دعای بازوبند را به لباس زیر بلوزم نصب کنم؟ (در بعضی مواقع خاص) وگرنه همیشه به بازویم میبندم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله ان شاالله موثر است.
      الزامی ندارد ۲۴ ساعته هر روز همراه تان باشد. زمان هایی که حس میکنید به خواص حرز احتیاج دارید همراه تان باشد.

    2. مونا گفت:

      سلام همسر من اصلاً اعتقادی ندارد نماز هم نمی‌خواند جدیدا هم به من بی تفاوت شده باوجود اینکه قبلاً عاشقم بود افسردگی شدیدی دارد نگران فروپاشی زندگی ام هستم احساس میکنم سحر و جادو شده این میتوان این حرز را برای خودم بگیرم تا این مشکلات حل شود؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      اسلام و احترام
      اگر فکر میکنید مورد سحر و جادو قرار گرفته اید بله تهیه کنید به لطف خدا موثر خواهد بود.

  8. نگار توفیقی لمر گفت:

    سلام و خسته نباشید من گرفتم حدود ۱ ماهی هست من خیلی بهش اعتقاد دارم ایا کسی هست که نتیجه گرفته باشد ازش؟

    1. سارا گفت:

      سلام واس شوهرم جادو درست کردن طلاق بده منو ایا حرز امام جواد مانع طلاق میشه؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا از خواص حرز امام جواد برای باطل کردن سحر و این موارد استفاده می شود.

  9. نگار گفت:

    سلام میشه کنار گردنبند حرز پلاک دیگه ای ام گردنمون باشه؟ آیا باطلش میکنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی نیست.

    2. Seta گفت:

      سلام خسته نباشید
      ۱.من دو تا حرز امام جواد (ع) دارم ، میخواستم بدانم میتوانم یک نماز برای هر دو بخوانم و از هر دو استفاده کنم؟! چون هردو را به صورت گردنبند دارم، میخواهم نوبتی بیندازم گردنم
      ۲. اگر حرز روی پوسته اهو نوشته شده باشد و بخواهم با بازو بند به بازو ببندم حتما باید نقره هم در کنارش باشد؟! اگر نتوانم نقره را تهیه کنم اشکالی دارد؟!

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که نماز لازم ندارد و اگر حرز کبیر است باید به صورت بازوبند با لوله نقره مخصوص آن استفاده کنید.

  10. نگار گفت:

    سلام کنار گردنبند حرز میتوان پلاک دیگری در آن زنجیر قرار داد داد یا خیر؟ آیا باطل میشود؟
    اگر بجز این گردن بند گردن بند دیگری نیز گردنمان باشد ایرادی دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست.

  11. ناشناس گفت:

    سلام
    آیا به همراه داشتن یک قرآن کوچک به صورت گردنبند که همیشه همراه مان باشد اشکال ندارد؟

    1. اعظم گفت:

      سلام اگر کسی برای رفع همه بلاها این دعا را بخواهد باید چیکار کند یعنی اگر برای چشم زخم میخواهد روی بازو ببندد اگر برا مشکل دیگر میخواهد باید بگذارد داخل کیف چرم بگذارد گردنش ولی اگر این دعا را برای همه بلاها بخواهد کجا ببندد

    2. نیکا ایمانی 🍀 گفت:

      سلام گردنبند هم باید همراه بازوبند استفاده شود؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه به استفاده به صورت بازوبند است.

  12. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بازوبند حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو طرح غافر را از فروشگاه شرف آنلاین تهیه کردم اما بدون لوله نقره، آیا الآن میتوانم لوله نقره را از فروشگاه شرف آنلاین تهیه کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  13. وحید گفت:

    سلام خسته نباشید من حرز را خریدم و داخل بازوبند گذاشتم. اما نقره را نگرفتم آیا بدون نقره هم میشود ازش استفاده کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید این است که برای حرز کبیر حتما لوله نقره هم تهیه شود ولی حرز صغیر خیر.

  14. سرمد گفت:

    سلام می خواستم بدانم خود ارضایی در هنگامی که حرز به همراه ماست باعث باطل شدن تاثیر حرز میشود یا نه؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام حرز از جای گرفتم روی کاغذ نوشته شده حرز کبیر هست آیا خواص دارد یا حتما روی پوست اهو باشد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر کبیر است مطابق حدیث باید روی پوست آهو باشد.

    3. مرتضی گفت:

      نماز حرز امام جواد علیه السلام حتما باید خوانده شود ….و حتما باید پشت سر هم خوانده شود یا میشود دو رکعت امروز بخوانیم دو رکعت فردا یا ساعتی دیگر حرز حتما بعد از چهار رکعت نماز باید استفاده شود

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی پشت سر هم خوانده شود اگر مقدار کمی فاصله افتد مشکلی نیست.
      پس از اتمام نماز به بازو ببندید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باطل نمی‌شود اما بدانید که گناهان خصوصا گناهان کبیره باعث عدم تاثیر و استجابت دعاها می‌شود و بایستی هرچی سریعتر ترک شود.

  15. مریم ذهبی گفت:

    سلام ببخشید مفتولی که حرز را داخل آن می گذارند باید استوانه ای و گرد باشد اینکه اگر دورش فویل نقره و یا چند وجهی باشد اشکال ندارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چند وجهی باشد مشکلی ندارد.

  16. مریم ذهبی گفت:

    سلام همسرم حرزم را با لباس داخل ماشین لباسشویی انداخته آیا دیگر قابل استفاده نیست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز خراب شده است که دیگر قابل استفاده نیست.

  17. فاطمه گفت:

    باسلام من نمیتوانم حرز را تهیه کنم توی خانواده ام خیلی مشکل هست حتی مخارج زندگی را به سختی میرسانیم میشود روی برگه بنویسم بگذارم پیش شوهرم و خودم و بچه هایم

    1. ناشناس گفت:

      بله تاثیر گذار است

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید بنویسید و همراه افراد کنید. ان شاءالله موثر خواهد بود.

  18. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید من از یکی از عزیزانم خواستم تا حرز را برایم بخرد قرار است چند روز دیگر به دستم برسد من برای خود و خانواده ام دعا گرفتم که همسرم به حرف من فقط گوش کند نه مادرش ،آخر مادرش دعا گرفته به حرف او گوش کند و من را آدم حساب نکند و من چنین دعایی گرفتم آیا این حرز تاثیری دارد که همسرم مطیع من باشد یا نه؟ یا اگر مادر شوهرم دعای دیگر گرفت این حرز دعای مادر شوهرم را باطل میکند یا نه؟ تو را خدا زود جواب بدهید

    1. بهارات گفت:

      با سلام من کامنت شما را خواندم و برایم خیلی جالب بود که برای این امر متوسل به دعا نویسی شدید که همسرتان حرف شما را گوش کند. ولی توجه داشته باشید همه ما ها را خداوند آزاد آفریده است و حتی خود خدا دوست دارد که آزاده باشیم اینکه دعا کردید همسرتان حرف گوش کن شما باشد مثل یک اسارت میماند برای ارتباط بهتر خود و همسرتان کتاب بخوانید در این امر مثل کتاب رازهایی درباره مردان و رازهایی درباره زنان باربارا آنجلس. سطح آگاهیتان را بالاببرید. مطمعن باشید بدون شک تاثیرگذار. حتی از لحاظ شرعی هم دعانویسی اینگونه شرک حساب میشود…

    2. محمد گفت:

      با سلام و احترام دلیل اینکه حتما باید پوست آهو نوشته شود چیست؟ چرا روی کاغذ مرغوب و یا پارچه قابل قبول نیست؟؟ متشکرم.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بسیاری از احراز و ادعیه از معصومین امده اند که اصلا توصیه نشده روی پوست اهو باشند اما معدود دعاهایی هستند که تاکید شده است روی پوست اهو باشد و این حتما دلیل خاصی دارد که از اثرات ویژه پوست اهو ایجاد می شود که معصومین تاکید به استفاده از پوست اهو کرده اند.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع سحر و طلسم و جادو به لطف خدا موثر است.

    5. زهرا گفت:

      قیمت انگشتر حزر امام جواد چند است

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک مشاهده قیمت و خرید انگشتر حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  19. حسینی گفت:

    سلام شما هم حرز امام جواد و هم نمازش را انجام میدهید یا فقط حرز امام جواد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید حرز را تهیه کنید اما نمازش را باید خودتان بخوانید فقط در صورتی میتوانید نایب بگیرید که واقعا به هیچ عنوان توانایی خواندنش را نداشته باشید.

  20. محمد گفت:

    سلام به هنگام خواندن نماز حرز امام جواد، خود حرز امام جواد که در محفظه ی نقره ای است را در کجا بگذاریم؟ آیا باید به مچ ببندیم و نمازش را بخوانیم ؟ در غیر اینصورت حرز امام جواد را در هنگام خواندش نمازش کجا بگذاریم؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر
      آن را کنار سجاده بگذارید و سپس نماز را بخوانید و پس از اتمام آن را به بازو ببندید.

  21. محمدصدرا گفت:

    سلام وقت بخیر استاد میشود فقط دعای حرز امام جواد را مثلا بگذاری توی کیف کوچک انداخت گردن؟ من فقط توانستم خود دعا را بخرم نه کیف چرم نه جا نقره دعا خودش فقط میشود؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز صغیر را می‌توانید. حتی میتوانید خودتان دستی بنویسید روی کاغذ و همراه تان باشد اما حرز کبیر بایستی همراه با لوله نقره و بازوبند استفاده بفرمایید.

    2. فاطمه گفت:

      حرز کبیر را باید توی محفظه نقره استفاده کنم یا پوشش چرمی؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید درون محفظه مخصوص نقره قراردهید و آن محفظه را درون بازوبند بگذارید و به بازو ببندید.

    4. خانم توانگر گفت:

      سلام ‌فرق حرز کبیر با حرز صغیر چیست؟
      برای نامه هم می توانیم آن را تهیه کنیم
      برای خودمان بنویسیم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا همین مطلب را مطالعه بفرمایید به طور کامل توصیح داده شده است (تفاوت اصلی در اداب و خواص هریک است)

  22. دختر پاییز گفت:

    ۱_از کجا باید حرز رو تهیه کرد؟ بعضیا میگویند حتما باید از مشهد گرفت تا اصل باشد. یعنی من الان از شهرستان نمیتوانم بگیرم؟
    ۲_حرز صغیر هم تاثیرش به اندازه ی حرز کبیر هست؟

    1. حمید گفت:

      سلام خودت بنویس

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۱- سایت شرف‌آنلاین به صورت ویژه حرز کبیر امام جواد روی پوست آهو را ارائه می‌دهد. از لینک پک کامل حرز امام جواد می‌توانید خرید نمایید.
      ۲- خیر دارای خواص کمتری است.

    3. قاسمی گفت:

      سلام
      قبلآ نماز اول را خواندم اگر بعدا دومی را بخوانم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نباید فاصله زیادی بیفتد

  23. هادی گفت:

    آیا حرز برای کنکور اثر دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینچنین خاصیتی مستقیما نیامده است.

    2. سجاد گفت:

      سلام ببخشید سوالی داشتم
      حتما این حرز باید به نام شخص نوشته شود تا اثر داشته باشد یا خیر؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر اصلا لام نیست.

  24. حسین گفت:

    سلام خدمت شما من نمی‌دونستم که باید دعا را بر روی دست راست بگذاریم و دعا را در آوردم و توی گردنبند گذاشتم اشکالی ندارد و اینکه من توانایی خواندن نماز حرز ندارم چکار کنم

    1. اعظم گفت:

      من گناه کبیره بزرگی انجام دادم اما به شدت عذاب وجدان دارم و پشیمانم اگر این حرز صغیر کوچک رو همراه داشته باشم آیا از آن گناه مرا دور میکند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله با توبه و پشیمانی واقعی خداوند می بخشد.
      در خواص حرز کبیر آمده است که برای در امان ماندن از گناهان مفید است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید به استفاده به صورت بازوبند است ولی به عنوان گردنبند هم استفاده میکنند.
      اگر واقعا نمی توانید این امکان وجود دارد که از شخصی بخواهید به نیابت از شما بخواند.

    4. فهیمه گفت:

      سلام وقت بخیر من حرز امام جواد و از طرف آنلاین سفارش دادم و هزینه را هم پرداخت کردم و الان ۵ روز میشود ک ارسال نشده ممنون میشوم پیگیری کنید.
      و اینکه اگر کاشت ناخن داشته باشی میتوانی غسل جبیره و تیمم بدل از غسل انجام داد و نماز را خواند؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۴ روز “کاری” تا به دستتان برسد زمان میبرد لطفا صبور باشید. کد مرسوله نیز برای شما ارسال شده است که به راحتی از طریق سایت پست میتوانید پیگیری لحظه ای کنید. برای دریافت توضیحات بیشتر لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.
      درمورد سوال دوم نیز حتما این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.
      باتشکر

  25. ناشناس گفت:

    دوستان کسی نتیجه گرفته؟ حرز امام جواد بگیرم یا نه

  26. یاقمر بنی هاشم گفت:

    توروخدا جواب منو بدید
    دو سوال داشتم
    اول اینکه این حرز باعث رفع خودارضایی میشه؟؟
    دوم اینکه اگر بدیم نماز حرز کسی در مشهد برام بخونه و روزی که توان نماز خوندن من به دلیل خود ارضایی و غسل نکردن پاک نباشم نمازی ک برام خوند اون شخص صحیح است یانه؟؟
    تو رو خدا جواب من رو بدید هرچه سریعتر

    1. ... گفت:

      سلام
      شما باید اولا به خدا توکل کنید ثانیا نگاه خود را کنترل کنید ثالثا تلاش کنید به سایت ها و فضا های آلوده سرنزنید و کنجکاوی و تصویری سازی ذهنی خود را کنترل کرده همچنین و از پست و مقام خود سو استفاده نکنید برادرم
      و رابعا تغذیه خود را اصلاح کنید که این امر بسیار بسیار مهم است
      و پا روی خواهش های نفسانی بگذارید.

    2. ناشناس گفت:

      خب برادر من یک ذره جلو خودت رو بگیر

    3. ناشناس گفت:

      برای ترک این عادت مضر و ناپسند حتما به روانشناس مراجعه کنید

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اینچنین خاصیتی مستقیما ذکر نشده است.
      تا زمانی که میتوانید خودتان باید نماز را بخوانید و اگر آن روز نتوانستید روز بعد که توانایی دارید بخوانید ولی اگر کلا توانایی خواندن نماز را ندارید و شخص دیگری به نیابت از شما خواند آن مورد که فرمودید مشکل ساز نیست (هرچند که اساسا آن امر گناه کبیره محسوب می‌شود و بایستی هرچه زودتر ترک نمایید) توجه داشته باشید که بایستی با طهارت و روزی که قمر در عقرب نباشد نماز خوانده شود و بازوبند را به بازو ببندید.

    5. ناشناس گفت:

      به روانشناس مراجعه کنید، علت خود ارضایی شما شناسایی میشود، به شما کمک می کنند به مرور زمان خود ارضایی کمتر خواهد شد. شاید به دلیل اضطراب زیاد باشد یا وسواس یا موارد دیگر… به تنهایی و با کمک ادعیه نمیشود این قضیه را درمان کرد. حتما به مشاور مراجعه کنید‌

    6. رضا گفت:

      آیا لمس کردن دعایی که روی بدنه نقره حرز نوشته شده حرام است یا نه

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرام که نیست اما بی وضو نباید دست بزنید چون اسامی جلاله دارد.

  27. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    ۱_نماز حرز رو باید چند وقت یک بار خواند؟ یا اینکه یک بار بخونیم کافیه
    ۲_آیا ممکنه حرز باطل بشه؟ چه کار هایی باعث میشه حرز باطل بشه؟
    ۳_اگر حرز باطل شد باید حرز جدید تهیه کنیم؟ اگه نه بعد از باطل شدن حرز باید چه کار کرد؟
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۱- فقط یک بار دفعه اول بخوانید کافیست.
      ۲- خیر باطل نمی‌شود.

    2. * گفت:

      وقت بخیر
      باید به صورت مکرر و مداوم از دعای حرز استفاده شود؟ اگر بعد از مدتی از دعا استفاده نشود آیا دوباره بستگی کار، مشکل، گرفتاری، سحر، طلسم، چشم نظر، … ب حالت اول برمیگردد؟ (دعا مادام العمر همراه طرف باشد)

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرزمانی که حس کردید به خواص حرز احتیاح دارید آن را همراه خود کنید.

    4. R گفت:

      سلام وقتتون بخیر من یک مادر هستم و نوزاد ۵ ماهه دارم
      میخواهم هم برای خودم و هم برای نوزادم حرز تهیه کنم میتوانم یک نماز بخوانم برای هر دو نفرمان یا باید جدا جدا بخوانم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی نماز را جدا بخوانید.

  28. محمد علی گفت:

    سلام خسته نباشین.
    من نماز حرز را خواندم ولی چون سایت تان را نگاه نکرده بودم نمی دانستم باید بعدش به دست راستم ببندم. من بازوبند را به دست چپم بسته بودم و نماز را خواندم فردا که سایت تان را نگاه کردم به بازوی راستم بستم. حالا می خواستم بدانم نیاز است دوباره نماز بخوانم بعد به بازوی راستم ببندم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روش اصولی این است که ابتدا نماز را بخوانید و سپس بازوبند را به بازوی راست ببندید. با این توضیحاتی که فرمودید احتمالا لازم نیست مجدد نماز را بخوانید اما باز هم بهتر است این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.

    2. علی گفت:

      سلام وقت بخیر ببخشید
      من یقین نداشتم ک باید نماز حرز بخوانم یا نه و برای همین همینجوری بستم ب بازویم. حالا چیکار کنم؟ بگذارم کنار و حرز جدید بگیرم نماز بخوانم بعد بندازم یا اینکه همان حرز را داشته باشم و نمازش بخوانم و بماند روی بازویم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست مجددا هزینه کنید. همان بازوبند کافیست ولی الان نمازش را بخوانید سپس به بازو ببندید.

    4. دانشجو گفت:

      سلام خواهرم یک حرز تهیه کرد و گم کرد دوباره سفارش داد و یکی دیگه اورد و نمازش رو خوند بعد مدتی دوباره پیداش کرد اون رو داده به من ک برادرشم آیا دوباره باید نمازش رو بخونم من و تاثیر داره

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا شما باید نماز را به نیت خودتان بخوانید.

  29. ناشناس گفت:

    ببخشید من پک کامل سفارش دادم..می تونم یکی از اون ها رو به دلخواه به کس دیگه ای بدم؟
    یا همش رو خودم باید نگه دارم؟

    1. الهام گفت:

      سلام وقتتان بخیر ببخشید یک سوال داشتم
      من حرز امام جواد بگیرم برای زندگیم ک حفظ بشود کسی نتواند طلسم کند یا حسد کنند میشود یا باید برای خودم یا شوهرم بگیرم
      از اقوام شوهرم میترسم زندگی ام را خراب کنند یا بقیه طلسم کنند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای هر فرد باید جداگانه تهیه شود. اگر ترس از این دارید که همسرتان مورد عداوت دیگران قرار گرفته است برای ایشان تهیه کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      منظور جنابعالی این است که چند عدد پک کامل خریدید و میخواهید به کسی بدهید؟ بله مشکلی ندارد

  30. Sheyda گفت:

    سلام میخواستم ببینم راه دیگه ای به جز بستن به بازو هست یا نه

    1. نیا گفت:

      منم خواستم بپرسم میشه حرز کبیر رو به گردن بیندازیم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید به استفاده به صورت بازوبند است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      اگر دعای حرز امام جواد کبیر را میخواهید استفاده کنید توصیه اکید به استفاده از بازوبند است اما خیلی ها به صورت گردنبند یا دستبند و … هم استفاده می کنند.
      اگر دعای حرز جواد از نوع صغیر را میخواهید استفاده کنید الزامی ندارد بازوبند باشد. میتوانید دستبند، گردنبند، انگشتر یا حتی بدون هیچ چیز دیگری در داخل لباستان بگذارید.

    4. سمیرا گفت:

      سلام اگر حرز کبیر را به صورت گردنبند بخواهیم استفاده کنیم هم باید قبلش نمازش را بخونیم؟ و اینکه مشکلی پیش نمیاید حرز کبیر را به صورت گردنبند استفاده کنم؟؟ چون تو بازو نمیتوانم نگه دارم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه بر این است که بازوبند باشد و نمازش را در هرصورت بخوانید.

    6. ناشناس گفت:

      سلام آیا حرز امام جواد باید ابتدا در لوله نقره گذاشته شود و سپس با لوله نقره در بازوبند قرار داده شود یا بدون لوله نقره هم میشود در بازوبند قرار داد؟

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی با لوله نقره درون بازوبند استفاده شود.

  31. میثم گفت:

    سلام ایا برای کسانی که بچه‌دار نمیشوند هم خوب است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای بچه دار شدن دو انگشتر فیروزه نیشابوری برای زوجین تهیه کنید و روی فیروزه ها آیه رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین را حکاکی کنید. به امید خدا مساله حل خواهد شد.

  32. فاطمه گفت:

    باسلام حدود چندساعت بعد از اتمام ۴ رکعت نماز متوجه شدم ک حیض شدم شک دارم نکند مابین نماز اتفاق افتاده و نفهمیدم ایا لازم هست دوباره نماز را بخوانم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطف بفرمایید این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

    2. زهرا گفت:

      سلام نماز حرز چگونه خوانده می شود جوابم را بدهی ممنون می شوم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده جزئیات به لینک نماز حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  33. آرمان گفت:

    از کجا بفهمیم قمر در عقرب است؟
    تمام اعضای خانواده حرز را میبندند و نماز نخواندند آیا اثر نمیکند؟

    1. لیلا گفت:

      سلام بزرگوار من تقریبا یکسال هست که حرز دارم ولی گهگداری ازخودم دورش کردم یعنی در بازو یا گردنم نبوده ایا حرز از من در برابر سحر و جادو محافظت کرده یا درصورت به بازو نداشتن جادو سریع تاثیر گزارهست. ایا باید دایما در بازو باشد مانعی ندارد چند روز درخانه بماند؟؟

    2. الهام گفت:

      سلام من یک حرز از مشهد گرفتم روی برگه نوشته نمیدانم کامل یا نه
      داخل یک گردنبند کردن اویزان ماشین همسرم کردم ایا تاثیر دارد یا نه؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که روی کاغذ مشکلی نیست و می توانید همراه همسرتان کنید.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا هنگامی که همراه تان باشد تاثیرگذار است ولی خب الزاما نباید ۲۴ ساعته همراه تان باشد.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید تا روزهای قمر در عقرب را ببینید (در هر ماه دو سه روز قمر در عقرب است)
      حتما نماز را بخوانند و مجدد به بازو ببندند.

  34. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید، آیا میشود نماز حرز کبیر را بخوانیم و چند روز بعد از خواندن نماز حرز را به بازو ببندیم؟ یا باید همان لحظه بعد از خواندن نماز حرز به بازو بسته شود؟ با تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه بر این است که بعد از نماز به بازو ببندید. اما کمی فاصله افتادن هم به نظر مشکلی ندارد باز هم بهتر است که از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید. نکته مهم این است که این کار را در روزهای قمر در عقرب انجام ندهید.

    2. غلام حسن احمدی گفت:

      سلام استاد ببخشید من حرز امام جواد علیه السلام را از مشهد تهیه کردم ولی از نمازش اطلاع نداشتم به بازویم بستم حالا پیچ شما را دنبال کردم سریع بازوبند را در آوردم
      دوم اینکه حرز را همان مغازه دار داخل پوش چرم گذاشت یعنی همان بازوبند ولی شما توصیه کردید که حتما باید نقره باشد من توان خریدن پوش نقره را ندارم لطف کنید من را راهنمایی کنید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله توصیه اکید است که اگر حرز کبیر استفاده میکنید حتما لوله نقره را هم تهیه کنید. (با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید تا حداکثر همکاری در رابطه با قیمت با شما انجام شود)

    4. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر ببخشید اگر روی لوله نقره ای دعایی نوشته نشده باشد چه باید کرد؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر باشد که لازم نیست و اگر حرز کبیر باشد لوله نقره را به یک حکاک بدهید تا دعای مخصوصش را روی آن حکاکی کند.

  35. مهدی گفت:

    باسلام و خسته نباشید من نمی‌توانم نماز امام جواد را بخوانم واقعا برایم سخت است نه از لحاظ جسمی از لحاظ خواندن مشکل دارم می‌شود نائب به نیابت از من بخواند راهنمایی فرمایید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا توانایی خواندن نماز حرز را ندارید میتوانید یک نفر را به نیابت از خود بگیرید تا نماز را بخواند.

  36. نیلوفر گفت:

    حرز حتما باید داخل قاب نقره هم باشه؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام حرز صغیر برای چشم زخم خوب است ان را خودم بنویسم نماز بخوانم و دست پسرم ببندم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر دارای خاصیت دفع شرور و آفات است که آن را خودتان میتوانید بنویسید و نماز هم لازم ندارد و همراه پسرتان کنید. اما حرز کبیر که دارای خواص بسیار بیشتری است، اداب خاص و بیشتری دارد که در مقاله بیان شده است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز کبیر توصیه اکید شده که داخل قاب نقره با حکاکی ذکر خاص روی قاب باشد.

    4. فاطمه گفت:

      سلام من حرز کبیر گرفتم روی پوست بز ولی کلفته توی قاب نقره که جا نمیگیره باید چیکار کنم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه قوی‌تر برای استفاده داخل لوله نقره این است که پوست آهو باشد. به هرترتیب شما می‌توانید یک لوله نقره بزرگتر تهیه فرمایید تا داخل آن جا شود.

  37. علی گفت:

    با سلام، میخواستم بدانم آیا حرز امام جواد (ع) از قبل نوشته شده و آماده هستند یا بعد از سفارش برای فرد نوشته میشود؟

    1. علی گفت:

      سلام من خودم چرم دارم میتونم با اون بازوبند درست کنم؟ آیا اشکالی داره

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون حرز به نام نیست بنابراین از قبل نوشته شده و آماده است.

    4. اکبر گفت:

      باسلام میشود حرز امام جواد را روی پوست گاو هم نوشت ممنون میشوم جواب بدهید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر

    6. ناشناس گفت:

      حرز امام جواد داخل کیف باشه داخل گردن مشکل ندارم

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نوع کبیر توصیه شده به صورت بازوبند با قاب نقره باشد.
      نوع صغیر مشکلی ندارد به صورت گردنبند یا هرمدل دیگری استفاده نمایید.

  38. امین گفت:

    سلام. من به خاطر شرایط زندگیم مجبورم دو تا حرز تهیه کنم تا یکی رو در محل کار بپوشم و یکی رو در خونه و محل سکونتم. حالا سوالم اینه که آیا قبل از استفاده از این دو حرز باید دو تا نماز حرز بخونم یا یک نماز برای استفاده از هر دو کافیه؟

    1. ع گفت:

      دو تا بخونی بهتر جواب میده

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به کارشناس مذهبی ارسال شود. هروقت پاسخ دهند در اینجا درج خواهد شد ولی شما میتوانید این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود هم سریعتر جویا شوید.

  39. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر . برای امتحان و آزمون های علمی تفتیش بدنی دارند و شاید اجازه ندهند چیزی به بازو بسته باشه . میخواستم بدونم آیا اشکال نداره حرز را در کفش قرار دهم ؟ چون شدیدا عادت دارم همیشه این آیات مقدس همراهم باشد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باعث بی احترامی خواهد شد. بهتر است در هنگام تفتیش از بازو خارج کنید.

  40. فروزان گفت:

    سلام. پوست آهو کامل دارم. روی تکه مینویسم توکل ب خدا

  41. سارا گفت:

    وقتتون بخیر گردنبند نقره رو بصورت تک هم میشه ازتون تهیه کرد برای حرز آخه من اون موقع توان خریدش رو نداشتم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا سفارش مورد نظر شما انجام شود.

  42. بهشته گفت:

    ایا اگر حرز و متن ان توسط صاحب حرز و شخص دیگر دیده شود ان حرز باطل میشود؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      برای نوجوانی که میگن رفته قبرستان یا زیر درخت و قفل افتاده روش (یعنی اون فرد خیلی توانا و به شدت باهوش و با استعداد بوده ولی الان نقاط قوتش شده نقاط ضعفش و کلا به فردی ناتوان در همه زمینه ها تبدیل شده و این اتفاقات از طرف موجودات فرا زمینی اتفاق میوفته و اذیتش میکنن) و اینکه طلسم و سحر هم تو طالعش هست چی خوبه؟

    2. شجاعی گفت:

      سلام من حرز تهیه کردم نمازش را هم خواندم و به بازویم بستم گفتند بدهید تا اسمتان را رویش بنویسم برای بار دوم نمیدانستم در قمر در عقرب نمازش خواندم و به بازو بستم آیا باید دوباره نمازش را بخوانم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نه لازم بوده که اسمی رویش نوشته شود و نه لازم بوده که دومین بار نمازش را بخوانید. همان یکبار کافیست.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع سحر و طلسم میتوانید از این حرز استفاده بفرمایید. به امید خدا مشکل تان حل خواهد شد.

    5. شرف آنلاین گفت:

      خیر

    6. سحر گفت:

      سلام وقت بخیر اگه بین نماز ۴ رکعتی دعای حرز ۳ ساعت فاصله بین نمازهای دور کعتی بیفته اشکال داره؟؟
      و این که تازه بازوبند دعای حرز رو خریده بودم حواسم نبود وارد امامزاده شدم ولی روی قبر نرفتم سریع برگشتم بنظرتون باطل شده؟؟؟

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که مشکلی ندارد اما باز هم محض احتیاط از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.
      خیر چرا باطل شود!

  43. امین گفت:

    باسلام خدمت شرف انلاین ایا خر مهره اصل دارید خریدارم

    1. ناشناس گفت:

      سلام این میتونه برای زخم زبان هم خوب باشد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر و مدرک معتبری هم ندارد.

    3. محمد ستاری گفت:

      حتما باید بازوبند چرمی باشد؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر ضروری نیست چرمی باشد.

    5. ناشناس گفت:

      ببخشید اگه بختم از طریق دعا بسته شده باشد، این حرز میتونه بخت منو باز کنه؟ و دعا رو باطل کنه؟

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای باطل کردن این موارد به امید خدا موثر خواهد بود.

  44. ابراهیم محمودی گفت:

    سلام ببخشیدمن یه کم نمازش برام سخته حروفای قرآن اگه خانومم به نیابت من بخونه مشکلی نیست و چون نمازش طولانی هست نشسته بخونیم موردی داره

    1. مینا گفت:

      سلام ببخشید این حرز امام جواد رو من بگیرم فقط خودم میتونم ازش استفاده کنم یا اعضای خونه هم میشه ازش استفاده کنند؟ بعد اینکه این حرز نوجوان کم هوش را درست میکند؟؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هر حرز فقط برای یک نفر است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی نیست نشسته خوانده شود ولی تا جایی که خود فرد توانایی خواندن را دارد باید خودش بخواند.

    4. ناشناس گفت:

      سلام من اول حرز و بستم به بازو بعد دراوردم نمازش و خواندم دوباره بستم مشکلی ندارد؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست ولی توصیه شده که برای اولین بار ابتدا نماز را بخوانید سپس بازوبند را ببندید.

    6. ناشناس گفت:

      سلام برادر من ۱۸ سالشه و نماز حرز رو نمیخونه اگر مادرم بجاش بخونه ایا اثر دعا از بین میره یا کم‌ میشه؟

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای بهره‌مندی حداکثری از خواص خود فرد باید نمازش را بخواند مگر اینکه واقعا توانایی انجام آن را نداشته باشد. بهتر است ایشان را به کمک کارهای تشویقی مجاب نمایید دو تا ۲ رکعت نماز را بخواند.

  45. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید زنان هنگام قاعدگی ایا می توانند بازو بند رو داشته باشند یا باید در بیاورند؟ گردنبند نقره چطور؟

    1. مه گفت:

      با سلام و احترام به تیم شرف آنلاین
      آیا میشه انگشتر حرز صغیر امام جواد علیه السلام رو به همراه انگشتر شرف الشمس انداخت (با همدیگر)؟؟؟
      خواهشا” پاسخ بدید

    2. ناشناس گفت:

      سلام.
      من حرز کبیر رو دارم و میخواستم بدونم میشه ب گردنم آویز کنم یا حتما باید ب بازو بسته شود؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید به استفاده از بازوبند است.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی ندارد.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون داخل بازوبند است مشکلی ندارد.

    6. ناشناس گفت:

      ببخشید گرنبند نقره ای استوانه ای که روشم ایاتی حکاکی شده چطور؟

    7. شرف آنلاین گفت:

      اگر داخل بازوبند باشد مشکلی نیست ولی اگر ایات قرآن در تماس مستقیم با پوست بدن باشد مشکل دارد.

  46. امیررضا گفت:

    سلام شما پوست آهو را از کجا می آورید شکار تمام آهو ها در تمام کشور ها غیر قانونی است و اگر از خارجم بیاد چون ساخته مسلمان نیست و اثر حرض کمتر میشود

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پوست آهو از افراد مورد اعتمادی تهیه می‌شود و اکثر آن ها به صورت شکار مسلمانان در مرز چند کشور همسایه و تعداد کمی از آن ها از مراکز پرورش و تکثیر آهو در داخل خود ایران تهیه می‌گردند؛ لذا تمام آن ها به صورت حلال، به دست مسلمانان و قانونی تهیه شده‌اند.

    2. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید موقع دستشویی حرز نباید باهامون باشه یا بی وضو دست بزنیم؟🥲 اگه اینا رو انجام بدیم باید چکار کنیم بعدش نمازی چیزی داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به چه صورت استفاده کردید؟ اگر به صورت بازوبند بوده است که مشکلی ندارد چون حرز درون بازوبند چرمی محفوظ است یا به صورت انگشتر هم همینطور محفوظ است.

  47. زهرا گفت:

    سلام ببخشید حرز امام جواد (ع) برای نوجوانی که اراده انجام هیچ کاری رو نداره و هر تصمیمی که میگیره زود جا میزنه و به فکر درس و آینده نیست هم تاثیر داره؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینچنین خاصیتی که باعث افزایش عزم و اراده شود ذکر نشده است.

  48. مه گفت:

    سلام من دو تا انگشتر از سایت شما خریدم که زیر نگین هردوشون حرز صغیر امام جواد علیه السلام هستش.
    ۱. اگر هردوشون رو باهم و در کنار هم بندازم مشکل نداره؟
    ۲. در موقع عادت ماهانه میتونم بندازمشون؟
    ضمن تشکر از شما ، ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. طاها گفت:

      سلام میخواستم بدانم به چه علت اسم امام جواد را روی این حرز می گذارند؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون در حدیثی از امام جواد (ع) این حرز بیان شده است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۱- خیر مشکلی ندارد. ۲- چون متن حرز با پوست بدن در ارتباط نیست مشکلی ندارد.

    4. تومن گفت:

      سلام خسته نباشید بخشید حرز کبیر پک کاملش رو دارین؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه بفرمایید.

  49. محمد باقر گفت:

    ببخشید با سلام من حرز امام جواد امروز ۵ اسفند خریداری کردم و نفهمیدم قمر در عقرب است حالا من چکار کنم حکمش چیست لطفا کمکم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خریدش که مشکلی ندارد. فقط برای خواندن نماز و برای اولین بار به دست کردن دقت کنید که قمر در عقرب نباشد. بابت زمان کتابت نیز این مورد توسط کاتبین رعایت می شود که روز نوشتن قمر در عقرب نباشد.

    2. فاطمه گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر موقع انداختن حرز به دست برای بار اول اطلاع از قمر در عقرب نداشته باشیم مشکلی نیست؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید دفعه اول نمازش را بخوانید سپس به بازوی راست ببندید و قمر در عقرب هم نباشد.

  50. موسوی گفت:

    سلام،من حرزکبیر امام جواد (ع) را تهیه کردم ولی نمازش رو در روز قمر در عقرب خوندم، آیا اشکال داره و باید از اول نماز را بخونم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید اما توصیه میکنیم در زمانی که قمر در عقرب نیست مجدد نماز را بخوانید و بازوبند را به دست کنید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.