سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد بهمن: بررسی تخصصی سنگ متولدین بهمن + خواص + قیمت

birth-month-stone-min سنگ ماه تولد بهمن: بررسی تخصصی سنگ متولدین بهمن + خواص + قیمت

هر یک از سنگ های موجود در طبیعت و جهان خاصیت و ویژگی منحصر به فردی دارد. برای متولدین هر ماه سنگ مخصوص اصلی و چندین گوهر فرعی وجود دارد. آیا میدانید مهم ترین سنگ ماه بهمن چیست؟ در این مقاله به بررسی اصلی ترین سنگ ماه تولد بهمن ماهی ها یعنی آمیتیست می پردازیم.

همچنین به دیگر سنگهای ماه تولد بهمن یعنی جاسپر زرد، فیروزه، گارنت، عقیق خزه ای، اوپال و دیگر سنگ متولدین بهمن ماه یعنی سوژیلیت پرداخته می شود و ویژگی ها و خواص انواع سنگ متولدین بهمن ماه را به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. در انتهای این مقاله نیز ویژگی های متولدین بهمن ارائه می گردد.

با شرف آنلاین همراه باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره واقعیت سنگ ماه تولد

حقیقت سنگ ماه تولد

این باور وجود دارد که سنگهای ماه تولد بهمن و هر نوع سنگ تولد مخصوص هر فرد حداکثر تطابق و هماهنگی را با ستاره نجومی و بدن خود داشته باشد. استفاده از این نگین ها موجب کمک به فرد برای جذب و دریافت انرژی کائنات و همینطور سیاره خود یعنی اورانوس می شود. اما این باورها برگرفته از طالع بینی نجومی و فرهنگ جوامع مختلف می باشد. برهمین اساس و با توجه به آزمایشاتی که انجام شده است برای متولدین هر ماه سنگ ماه تولد خاصی درنظرگرفته شده است که بیشترین تاثیر مثبت را برای شخص دارد.

همچنین در کنار آن چندین گوهر فرعی نیز به عنوان دیگر سنگ های ماه تولد تعیین شده است. مجموعه مقالاتی که در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها پرداخته می شود به طور جهانی یکسان اعلام گردیده اند و اصلی ترین دسته بندی به حساب می آیند. اما بایستی توجه داشته باشید که در این مطالب فقط به توضیح همین باورها و اعتقادات فرهنگهای مختلف پرداخته شده است و بیان آن ها به معنی تایید نمی باشد. آن چه مورد تایید قطعی است خواص ویژه هر نگین است که در روایات معصومین و منابع علمی به آن ها اشاره گردیده است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه بهمن: آمیتیست

در پاسخ به این سوال که اصلی ترین سنگ ماه بهمن چیست باید گفت که توصیه شده ترین سنگ ماه تولد بهمن برای مردان و زنان آمیتیست می باشد که به صورت نگین در انگشتر ماه تولد بهمن و گردنبند ماه تولد بهمن مشاهده میشود. آمیتیست سنگ متولدین بهمن ماه و یکی از گوهرهای با ارزش خانواده کوارتز، شامل رنگی سلطنتی، غنی از بنفش و ارغوانی می باشد. این نوع ارزشمند از سنگ متولدین بهمن ماه در بیشتر سایه های بنفش، یاسی تا ارغوانی روشن یافت شده است.

فراوانی طبیعی و گونه های نامحدود کوارتز آن را به پر مصرف ترین گوهر در تمام نگین های معدنی قیمتی تبدیل کرده است. کانی آمیتیست غالبا به شکل کریستال شش وجهی یافت می شود که معمولا در بیشتر نمونه های سنگ های آذرین و دگرگونی، به خصوص گرانیت و گنیس رخ می دهد. این سنگ متولدین بهمن ماه بیشتر در مناطق سمت غرب هند، جنوب برزیل، اروگوئه، ماداگاسکار، آمریکا، روسیه، استرالیا، آفریقای جنوبی، منطقه جنوب غربی سریلانکا، آمریکای جنوبی و آفریقا مشاهده می شوند.

آمیتیست سنگ ماه تولد بهمن

این سنگ را برخی به عنوان سنگ ماه بهمن زن میشناسند ولی استفاده از این سنگ و بهره بردن از خواص آن برای زن و مرد تفاوتی ندارد. این سنگ ماه بهمن به عنوان نگینی ارزشمند و زیبا با قدمت طولانی در دوران باستان برای سحر و جادو و گوهر رایجی برای جلوگیری از مستی بوده است. واژه آمیتیست از کلمه یونانی amethystos به معنی «ضد مستی» گرفته شده است.

مردان با دانش در زمان گذشته یونان و روم، یک تکه آمیتیست را درون شراب خود قرار می دادند تا الکل نوشیدنی را از بین ببرند. اخترشناسان زرتشت باستان باور داشتند که این سنگ ماه بهمن زنانه یا مردانه یک گوهر بسیار قوی می باشد که انسان را در برابر سحر و طلسم بد و شیطانی محافظت می کند و همینطور موفقیت و خوش اقبالی را برای دارنده آن به ارمغان می آورد.

آنها بر این باور بودند که استفاده از گردنبند آمیتیست اصل و جذاب و استفاده از  انگشتر آمیتیست یا به کار گیری از نیم ست آمیتیست زنانه بنفش و یا به دست انداختن دستبند آمیتیست (به عنوان دستبند سنگ ماه تولد بهمن) به عنوان انگشتر ماه بهمن درک عمیقی از دانش پنهان هستی به انسان منتقل می کند. در اواسط قرن پانزدهم، آمیتیست سنگی پر طرفدار به عنوان جادو و سحر همراه سربازان دفن می شد. آنها بر این باور بودند که استفاده از این سنگ متولدین بهمن به عنوان نگین انگشتر یا گردنبند ماه تولد بهمن نه تنها موجب محافظت در برابر آسیب و یا مرگ، بلکه نگینی برای جلوگیری و کنترل ارواح شیطانی می باشد. آمیتیست سنگ ماه تولد آبان و آذر نیز می باشد.

انگشتر آمیتیست بنفش

تشخیص آمیتیست اصل

*بررسی رنگ اولین روش تشخیص نوع اصل میباشد که معمولا با رنگ های بنفش یا ارغوانی دیده میشوند.

*این سنگ ها ممکن است دارای ناخالصی هایی باشند اما معمولا مانند شیشه شفاف و پاک هستند.

* درجه سختی نوع اصلی این سنگ 7 میباشد بنابراین با ناخن یا شیشه و حتی سنگ هایی نظیر، فیروزه، هماتیت (حدید) نباید روی آن بتوان خش انداخت.

*اندازه گیری وزن مخصوص یک روش دیگر است. بایستی ابتدا حجم سنگ و وزن دقیق آن را یافته (برای محاسبه حجم بایستی نگین را درون یک پیاله مدرج آزمایشگاهی انداخته و میزان حجم آب بالا آمده را خواند) و با تقسیم وزن به حجم به عدد حدود 2.65 رسید.

*بررسی هویت سنگ و محل استخراج نیز میتواند به تشخیص آمیتیست اصل کمک کند که معمولا این سنگ تولد بهمن در برزیل یا افریقای جنوبی یا آمریکا استخراج میشود.

جهت آشنایی کامل با خواص، روش تشخیص، روش نگهداری و شارژ این گوهر مقاله تخصصی خواص سنگ آمیتیست را در وبلاگ شرف آنلاین مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دومین سنگ ماه تولد بهمن: گارنت

گارنت سنگ ماه تولد بهمن

از مجموعه سنگهای ماه تولد بهمن می توان به گارنت به عنوان یک نوع سنگ ماه بهمن اشاره کرد. گارنت یا لعل مجموعه ای از مواد معدنی است که از دوران برنز به عنوان گوهرهای ارزشمند و سایش گر مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه به عنوان سنگ متولد بهمن ماهی ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. نام «گارنت» از واژه لاتین granatus  به معنای «دانه» گرفته شده است که احتمالا اشاره به Punica granatum یا همان “انار” دارد. گیاهی که شامل دانه های قرمز، مثل ابعاد و رنگ بعضی از بلورهای گارنت می باشد. گوهر گارنت بیشتر به رنگ قرمز مشاهده می شود، اما این سنگ ماه تولد بهمن ماهی ها در محدوده وسیعی از طیف های رنگ های گوناگون شامل قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، بی رنگ و … نیز وجود دارد.

در مورد خواص انگشتر گارنت مردانه و زنانه، گردنبند گارنت زنانه و مردانه و یا نیم ست گارنت به عنوان سنگ تولد بهمن یک داستان قدیمی اشاره به داستان حضرت نوح دارد و اینکه او چگونه درمدت ۴۰ روز نور کافی برای هدایت کشتی خود داشت گفته شده که او از فانوسی به جنس گارنت استفاده کرد. گوهرهای قیمتی گارنت این سنگ تولد بهمن و استفاده از آن به عنوان نگین انگشتر ماه بهمن برای درمان زخم و بیماری های خون بسیار مفید و کار آمد هستند، به همین علت صلیبیان قرون وسطی از این سنگ بهمن ماه به عنوان یک جادو محافظ استفاده می کردند.

این سنگ ماه بهمن دارای خواص شگفت انگیزی بسیاری است که برای آشنایی بیشتر مقاله گارنت پیشنهاد می شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سومین سنگ ماه بهمن: جاسپر زرد

دستبند جاسپر برای بهمن ماه

از دیگر سنگهای ماه تولد بهمن میتوان به جاسپر اشاره کرد که به عنوان گوهر شانس متولدین بهمن  نیز شناخته می شود. جاسپر یک نوع از انواع سنگ بهمن ماه با سختی ۷ در مقیاس مو و از گونه های کالسدونی و کوراتز می باشد که به اشکال نامنظم، ریز دانه و کدر وجود دارد. امکان دارد این گوهر در سایه های قهوه ای، خاکستری یا آبی، قرمز، زرد و حتی سبز مشاهده شود. البته نمونه زرد آن نگینی می باشد که قدرت آن با متولدین بهمن بسیار سازگار تر است.

از جمله خواص جاسپر به عنوان سنگ ماه بهمن این است که فرد را به انرژی خورشید متصل می کند و سبب شادی، شور و مثبت گرایی می شود. این سنگ بهمن ماه به فرد یادآوری می کند که به زمین متصل شده و سبب افزایش قدرت حیاتی از راه بدن شود. از خصوصیات نگین جاسپر زرد به عنوان سنگ تولد بهمن می توان به افزایش اعتماد به نفس انسان اشاره کرد، به ویژه در زمانی که احساس می کند در هم شکسته و در وضعیت سخت و نا به سامانی هست.

به همراه داشتن گوهر جاسپر زرد به عنوان سنگ بهمن ماه در تمام طول روز، به کم شدن احساس استرس و اضطراب کمک شایانی می کند و آنها را با احساسات شادی و خوش اقبالی کامل جایگزین می کند. جاسپر زرد ویژگی ای دارد که سبب تحریک و تعادل چاکراهای قسمت عصبی زیر معده می شود تا نگرانی و اضطراب را کاهش دهد.

عموما این اعتقاد را دارند که استفاده از جاسپر زرد به عنوان سنگ ماه تولد بهمن مردانه یا زنانه به پاک کردن ذهن شما کمک شایانی کرده و به جای عقبگرد، یاری و کمک می رساند تا همه وقت به سوی جلو و اهداف خود حرکت نموده و موفق باشید. زمانی که شما نیاز به افزایش انرژی خود دارید، گوهر جاسپر زرد را با خود حمل کنید و به همراه داشته باشید. ماهیت و خاصیت جادویی این سنگ بهمن ماه قادر است شبیه به آدرنالین برای شما باشد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا انرژی بدن، ذهن و روح خود را تقویت نمایید. از میان همه رنگ های جاسپر، تنها جاسپر زرد رنگ سنگ ماه تولد بهمن زن و مرد می باشد و با سیاره این افراد هماهنگی دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چهارمین سنگ ماه تولد بهمن: عقیق خزه ای

عقیق خزه ای چیست

عقیق خزه ای نیز به عنوان سنگ ماه تولد بهمن ماهی ها کارایی زیادی دارد. سنگ عقیق در رنگ های گوناگونی مثل سفید، خاکستری، قرمز، نارنجی، سبز، آبی و سیاه مشاهده می شود. این سنگ تولد بهمن گاهی با رنگ های متفاوت بشکل باندی یا لایه ای پدیدار می شود. رگه های عقیق خزه ای نیز گاهی قادر است به یک درخت شبیه باشد. عقیق متعلق به مجموعه کوارتز است و با پرشدن حفره هایی در سنگ میزبان به وجود می آید.

از خصوصیات نگین عقیق خزه ای که سنگ ماه بهمن است می توان به این موضوع اشاره کرد که این سنگ شانس متولدین بهمن بهترین دوستدار باغبانان است. از دوران باستان استفاده از انگشتر ماه بهمن با نگین عقیق سبز به عنوان یک وسیله با ارزش برای تولید محصولات سالم و رشد گیاهان باغ خود رواج بسیاری داشته است.

کشاورزان لبنیاتی در قاره اروپا مشتاقانه نگین عقیق خزه ای را در قسمت بالای ورودی انبار آویزان می کنند. آنها بر این باور بودند شیر گاو این استعداد را دارد که در طی طوفان های رعد و برق ترشیده شود. این نوع از سنگ ماه تولد بهمن ماهی ها قادر است از جادوی خود استفاده کرده و از ترش شدن شیر جلوگیری کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پنجمین سنگ ماه بهمن: اوپال

انگشتر خاص زنانه اوپال

اوپال نیز سنگ ماه تولد بهمن می باشد. نگین اوپال یک ماده معدنی با ساختاری غیر بلورین یا به عبارتی بدون شکل است. این گوهر از مواد کروی کوچک ژل سیلیکا نامنظم ساخته شده و به وجود آمده است. گوهر اوپال غالبا حاوی ۵-۱۵٪درصد و گاهی تا ۲۰٪ درصد آب است به همین علت اگر به درستی از این سنگ شانس متولدین بهمن محافظت نشود، ممکن است خشک شده و ترک ببندد.

از خصوصیات و ویژگی های اوپال به عنوان سنگ ماه بهمن میتوان به وفاداری، بینش الهی و بصیرت عرفانی اشاره کرد. اوپال نگین امید می باشد. این گوهر به عنوان یک راه کار در مقابل کم رویی استفاده می شود. حس ارزش در مقابل خود را افزایش داده و به شما یاری می رساند تا از حس های منفی در گذشته خود بیرون بروید. استفاده از اوپال آبی رنگ، با خود محبت و خوشی به همراه می آورد. اوپال قرمز و آتشین، قوت، جرأت و زنده دلی را به ارمغان می آورد، و همینطور اوپال سیاه مشکوک است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ششمین سنگ ماه تولد بهمن: فیروزه

فیروزه سنگ ماه تولد بهمن

فیروزه نیز به عنوان سنگ ماه تولد بهمن شناخته می شود. خیلی ها فیروزه را به عنوان سنگ ماه تولد بهمن مرد میدانند ولی درحقیقت استفاده از خواص آن فرقی برای هیچ یک ندارد و میتوان گفت که این گوهر، سنگ ماه بهمن زن نیز هست. نگین فیروزه درواقع فسفات مس آبدار آلومینیوم است. رنگ های آن سبز و سبز مایل به خاکستری، آبی آسمانی و سبز آبی می باشد.

این رنگ ها به دلیل وجود کم یا زیاد بودن عناصری مثل مس و آهن به وجود می آید. به علت وجود ناخالصی لیمونیت رگه های قهوه ای، ناخالصی شن موجب رگه های خاکستری سیر و ناخالصی سیاه به علت وجود اکسید منگنز بر سطح  و لایه رویی نگین فیروزه پدیدار می شود. به همین علت نوع اصل این سنگ ماه تولد بهمن مردانه و زنانه با رنگ آبی یک دست بسیار کمیاب و نادر می باشد.

مهم ترین خواص این نوع سنگ ماه بهمن چیست؟ باید گفت که به غیر از اثر شفابخشی فیروزه به عنوان سنگ ماه بهمن به طور کلی فیروزه گوهر موفقیت و کامیابی نیز می باشد. گفته شده گوهر فیروزه به عنوان یک جادو برای محافظت از مسافران از زمان قرون وسطی استفاده می شد. استفاده از این سنگ به عنوان نگین انگشتر ماه تولد بهمن و یا گردنبند ماه تولد بهمن در جهان مدرن باعث میشود تا همه افرادی که در سفر پرواز مثل مسافران، خدمه کابین و خلبانان آن را حمل می کنند، سفری با موفقیت و به سلامت به همراه داشته باشند.

درباره این گوهر اطلاعات فراوانی وجود دارد که شما می توانید به طور کامل درباره این گوهر در مقاله همه چیز درباره خواص سنگ فیروزه آنها را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره هفتمین سنگ ماه بهمن: سوژیلیت

گردنبند سوژِیلیت بنفش

سوژیلیت(Sogelite) نگین خاص متولدین بهمن از مجموعه سنگ ماه تولد بهمن می باشد که گوهری است که تقریبا به تازگی در دنیای گوهر های قیمتی و ارزشمند به وسیله دانشمند ژاپنی به نام دکتر ک. سوجی در سال ۱۹۴۴ کشف شده است. سوژیلیت به خوبی ساختار بلوری را تشکیل نمی دهد، اما این گوهرها به شکل کلی نگین هایی درشت می باشند و اجازه می دهند فرصت زیادتری برای تولید نمونه های بیشتری در سایه های متمایز آبی و بنفش داشته باشیم.

سوژیلیت کمیاب ترین و خاص ترین سنگ ماه بهمن می باشد. سمبل کنترل خود است. این سنگ شانس متولدین بهمن ذهن و ناخودآگاه انسان را در جهت افزایش عملکرد خود باز می کند. این یک گوهر بسیار قدرتمند و موثر در زمینه ارتباط با دنیای ارواح است و به فرد در استفاده از قدرت های روحی کمک قابل توجهی می کند. از جهت فیزیکی و جسمی، سوژیلیت برای افرادی که از درد زیادی رنج می برند بسیار موثر و مفید است.

نگین سوژیلیت با بهبود سردرد و ناراحتی در اغلب سطوح، تنظیم و تطابق مغز و اعصاب گوهری شگفت انگیز و حیرت آور است. همچنین استفاده از این سنگ شانس متولدین بهمن باعث هماهنگ شدن تمام وجودمان خواهد شد و یک حد معنوی برای فرد به ارمغان می آورد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ویژگی‌های متولدین بهمن

ویژگی های متولدین بهمن ماهمتولدین بهمن افراد خاصی هستند، آنها با واکنش ها و رفتارهای غالبا عجیب خود احساس متفاوت بودنشان را نشان می دهند. آنها بسیار خاص هستند. بهمنی ها تفکر خود را بر آداب و فرهنگ قدیمی غالب می کنند و اصولا عامل اتفاقات و تغییرات مهم هستند. آنها مشتاق به کشف و تجربه کردن هستند و بیشتر از هر چیزی حامی استقلال و عشق هستند، این افراد همه تضادهای رفتاری را در آن واحد از خود نشان می دهند.

متولدین بهمن شیوه های ویژه خود را برای تعامل اجتماعی با افراد متفاوت دارند غالبا رابطه خوبی با مواردی که همه افراد از آن گریزان هستند برقرار می کنند مثل کودکی گریان یا افراد عصبی و پرخاشگر. متولدین بهمن ماه اصولا با تمام خونسردی اهل عمل هستند، آنها راه و روش زندگی خود را بدون دخالت طی می کنند و خیلی کم در کار و زندگی فردی دخالت می کنند.

این دسته از افراد انسان هایی متعهد، نسبت به قولی که دادند هستند اما با نظم و وقت شناس نیستند و زمانیکه احساس کردید زمان انزوا و تنهایی او فرا رسیده سعی کنید او را تنها بگذارید چرا که این دوره خیلی سریع سپری می شود. همانطور که پیش تر بیان شد آمیتیست سنگ ماه بهمن می باشد و متولدین این ماه می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه تولد بهمن

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر فیروزه (581)

انگشتر آمیتیست (245)

انگشتر گارنت (228)

گردنبند فیروزه (197)

گردنبند آمیتیست (158)

گردنبند گارنت (67)

دستبند فیروزه (77)

دستبند آمیتیست (28)

نیم ست فیروزه (40)

نیم ست گارنت (41)

نیم ست آمیتیست (40)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

30 دیدگاه در “سنگ ماه تولد بهمن: بررسی تخصصی سنگ متولدین بهمن + خواص + قیمت

  1. ساچلی گفت:

    سلام عقیق برای متولدین بهمن میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ عقیق بسیار ارزشمند و پرخاصیت است. فارغ از ماه تولد استفاده بفرمایید و از خواص عالی آن بهره مند شوید.

  2. مینا گفت:

    سلام امکانش هست همه سنگهای ماه بهمن به اضافه یاقوت کبود در یک گردنبند بزنید هزینه رو هم بفرمایید

    1. علیرضا مرادی گفت:

      سلام یک گردن بند فیروزه نقره دارم که خیلی سال پیش از مشهد گرفتم و کاغذ خریدش هم دارم میخواستم اگر میشه نقرش اب کنید و از سنگهاش برام انگشتر خوشگل و شیک مردانه بسازید امکان داره

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان پذیر است اما متاسفانه در حال حاضر این امر میسر نیست. میتوانید به کارگاه های انگشترسازی دیگری مراجعه بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله اکثر سنگهاش رو امکانش هست. لطفا با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا نمونه عکس و قیمت برای شما ارسال شود.

  3. بهار گفت:

    سلام اگر دستبمد یا گردنبندی بخوام که تمام سنگها در اون کار شده باشه اشکال نداره و اینکه حدودا چه قیمت در میاد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اغلب سنگهای ماه بهمن را میشود در یک دستبند استفاده کرد. بسته به وزن و مدل دستبند قیمت متغیر است. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا نمونه عکس و قیمت برای شما ارسال شود.

  4. miladkeyhan گفت:

    سلام اگه از سنگ جاسپر زرد، سوژیلیت، یک انگشتر و دستبد مردانه ک این دو سنگ در کنار هم دیگه باشند ب صورت چسبیده با طراحی خودتون ک انگشتر از نقره و دستبد از چرم اصل باشه قیمتش چقدر میشه . همینجا میخوام سفارش بدم ..

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کاملا بستگی به طرح انتخابی شما، وزن نقره، وزن سنگ و … دارد. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید و هزینه و مدت زمان ساخت به شما ارائه شود.

    2. مینا گفت:

      سلام گفتین امکان ساخت گردنبند با همه سنگای تولد هست ولی من روی علامت بینهایت میخاستم توی اینستاهم فرستادم گفتین نه نمیشه دلیلش چیه

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی هر فریمی نمی شود این سنگ ها را کار کرد. باید فریمی باشد که بتوان به طور خاص سنگ های مورد نظر با اندازه مناسب را روی آن سوار کرد. فریم بی نهایت که شما پسندیدید احتمال زیاد بسیار سنگ های ریز و اتمی داشتند که امکان پذیر نبوده است.

  5. بهشتی گفت:

    خیلی عالی و مفید بود ممنون

  6. علیرضا گفت:

    سلام اگر فقط از هر سنگ یک عدد کوچک بخواییم موجود دارید برای خرید و یا اینکه انگشتر یا گردنبندی دارید که همه سنگ ها رو یکجا داشته باشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکان تهیه همه سنگ ها هست. امکان ساخت انگشتر یا گردنبند با این نگین ها نیز هست.

  7. razagh گفت:

    توی یه کتاب قدیمی خوندم که سنگ متولدین بهمن یاقوت کبود ولی اینجا چیز دیگه ایه !!!!؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      چندین منبع مختلف اسم سنگهای ماه تولد را ارائه داده‌اند و آنچه در این مقاله اشاره شده است از معتبرترین هاست. ضمن اینکه اساسا برای بهره بردن از خواص سنگها پیشنهاد میکنیم از آنچه در روایات و منابع علمی آمده است استفاده بفرمایید.

  8. عسل بانو گفت:

    بسیار عالی بود مطلبتون

    1. م گفت:

      بله خیلی خوبه

  9. فرزاد گفت:

    باسلام آیا منظور از عقیق خزه ای همان شجر دریایی هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر در واقع عقیق خزه ای از دسته عقیق به حساب نمی‌آید. در واقع نوعی کالسدونی بیرنگ و دارای شفافیت است که که دارای ناخالصی هایی به شکل شاخه های خزه ای است. تفاوت ظاهری با شجر دریایی همین بیرنگ و شفاف بودن و وجود شاخه های خزه شکل در آن است.

  10. میعادم گفت:

    سلام اصلی ترین سنگ ماه تولد بهمن چی هست
    و اگر بعنوان انگشتر بخوام استفاده کنم بهتره کدام انگشت باشه؟؟

    1. ناشناس گفت:

      آمتیست

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      سنگ اصلی ماه تولد بهمن ماهی ها انگشتر آمیتیست است. به طور کلی دست راست و انگشت های کوچک و حلقه توصیه شده هستند.

  11. Tannaz گفت:

    دستنبند نقره امیتیست کجامیشه خریداری کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک دستبند آمیتیست مراجعه بفرمایید.

  12. صبوری گفت:

    سلام اوپال اصل در فروشگاه شما هم موجود خریداری کنیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      در سایت فعلا موجود نیست اما اگه با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید نمونه های اوپال همراه با قیمت براتون ارسال میشه

  13. نادر غفوریان گفت:

    ببخشید فیروزه هم سنگ ماه تولد بهمن محسوب میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله ولی جزو سنگهای فرعی برای متولدین این ماه به حساب می آید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.