سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد آذر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه آذر + خواص + قیمت

Turquoise-Stone-2 سنگ ماه تولد آذر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه آذر + خواص + قیمت

اصلی ترین سنگ ماه اذر چیست؟ چه نگین های دیگری متعلق به آذری هاست؟ خواص انواع سنگ ماه اذر برای متولدین این ماه چیست؟ فیروزه اصلی ترین سنگ ماه تولد آذر ماهی ها می باشد، اما نگین های فرعی دیگری همچون توپاز زرد و آبی، آمیتیست، بریل و یاقوت سرخ و زرد از انواع دیگر سنگ تولد ماه آذر می باشد. در این مقاله بصورت کامل به بررسی مهم ترین سنگ ماه اذر و دیگر سنگهای ماه تولد آذر می پردازیم. در انتهای مقاله نیز خصوصیات متولدین اذر ماه را بیان خواهیم نمود.

تا انتهای مقاله همراه شرف آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مختصری درباره سنگ ماه تولد

طالع بینی نجومی همان خاستگاه اولیه سنگهای ماه آذر و بطور کلی انواع سنگ ماه تولد می باشد اما این باور ها در فرهنگ جوامع مختلف به شدت مورد قبول واقع شده است. امروزه هر سنگی به صورت نمادی سمبل متولدین یکی از ماههای سال هستند. این گوهر ها براساس ویژگی های ذاتی متولدین هر ماه و باتوجه به میزان تاثیری که در آزمایشات مختلف بر روی این افراد داشته اند تعیین گردیده اند.

البته باید بدانید که هر ماه دارای یک سنگ اصلی و چندین گوهر فرعی است و آن چه ما در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها می پردازیم به طور جهانی یکسان اعلام شده اند و دسته بندی اصلی سنگ های ماه تولد به شمار می آیند. همچنین بیان این نکته الزامی است که ما در این مجموعه مطالب به توضیح باورها و اعتقادات همین فرهنگ های جوامع مختلف پرداخته ایم و آن ها را رد یا تایید نمی کنیم.

توصیه مختصر در مورد سنگ ماه تولد آذر

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه تولد اذر: فیروزه

آیا میدانید مهم ترین سنگ متولد آذر ماه چیست؟ فیروزه یکی از اصلی ترین سنگ متولدین آذر ماه است. مرغوب ترین فیروزه (Turquoise) دنیا در شهر نیشابور ایران می باشد و خوش رنگ ترین رنگ آن آبی آسمانی است اما در رنگ های سبز، آبی کمرنگ و سبز آبی هم مشاهده می شود. سختی این گونه از مجموعه سنگ ماه تولد اذر ۶ می باشد. خاک آن سفید تا سبز کمرنگ می باشد و بیشتر به شکل کدر و مات یافت می شود اما برخی اوقات بصورت نیمه شفاف نیز وجود دارد.

رنگ آبی موجود در این نوع از سنگهای ماه آذر به دلیل وجود مقداری مس یا مس و آهن باهم است. برخی از گونه های آن در اثر تابش طولانی مدت آفتاب به رنگ سبز، تغییر می یابند. این نوع از سنگهای ماه آذر که از آمریکا استخراج میشوند آهکی تر و حفره های بیشتری نسبت به فیروزه ایران دارد. تحت تابش پرتوهایی با طول موج بلند از گونه فرابنفش، بازتاب سبز یا زرد تا آبی درخشان از خود به نمایش می گذارد. اما تابش های با طول موج کم فرابنفش بر آن بی اثر می باشد.

همانطور که اشاره شد مرغوب ترین فیروزه آبی مربوط به ایران است اما در کشور هایی نظیر مصر، مکزیک، صحرای مخاوه در ایالات متحده نیز این سنگ متولدین آذر ماه وجود دارد. از جمله گوهر هایی که به این سنگ ماه اذر شبیه هستند عبارتند از: لازولیت، واردیت و ادونتولیت که در واقع به جا مانده جسم فسیل شده و آبی رنگ جانوران قدیمی است.

اصلی ترین سنگ ماه تولد آذر فیروزه است

قدرت ماورایی فیروزه به عنوان سنگ ماه آذر:

مهم ترین خواص این نوع از سنگ متولد آذر ماه چیست؟ فیروزه شامل قسمت بزرگی از تجهیزات پزشکی بسیاری از پزشکان قرن پانزدهم بود. برخی افراد مدعی بودند که این سنگ متولدین آذر قادر است اثرات هر سمی را خنثی سازد. استفاده از انگشتر فیروزه به عنوان انگشتر ماه تولد آذر و یا دستبند فیروزه مردانه و زنانه، ست فیروزه زنانه و گردنبند فیروزه به عنوان گردنبند ماه تولد آذر با این نگین شفا دهنده اصلی و سنگی از قدرت در فلسفه چینی، یک قانون و موضوع غیرفعال، منفی و زنانه است که مکمل یانگ به شمار می آید.

اغلب برای درمان اختلالات زنان مثمر ثمر بوده است به همین دلیل اکثرا این سنگ را یک سنگ ماه تولد آذر زنانه میدانند اما استفاده از این سنگ و بهره بردن از خواص آن برای همه مردان و زنان یکسان است. همچنین این سنگ ماه آذر زنانه و مردانه برای کنترل و درمان سردردها مورد استفاده قرار میگیرد. فیروزه نگینی با قدرت بسیار زیاد برای وضعیت روحی، جسمانی، تقویت تمام بدن و بهبود بافت های آسیب دیده آن می باشد. این نوع از سنگ های ماه آذر به عنوان گوهری مقدس چه در غرب برای بومیان آمریکا، چه در شرق برای بودائیان مصر باستان همیشه مورد احترام قرار گرفته است.

این سنگ متولدین آذر سمبل آسمان بی پایان و اقیانوسی عمیق می باشد. در دوران گذشته سرخ پوستان بر این باور بودند که فیروزه محافظ و نگهبان روح و جسم است. آنها از رنگ آبی این سنگ متولد آذر که تداعی کننده روح می باشد به همراه نگین مرجان قرمز که سمبل زمین است برای ایجاد قطبیت بهره می بردند. رنگ آبی آن سبب تسکین قلب و پیشرفت روح و خرد آدمی شده و ترس و اضطراب را دور می سازد. این سنگ ارزشمند آذر ماه انرژی های منفی را به خود جذب می کند، به همین علت زمانی که احساس ناراحتی و یا بیماری می کنید و یا حادثه و رویداد بدی درحال وقوع است امکان دارد رنگ آن تغییر یابد. فیروزه سنگ ماه تولد اذر، بهمن و اردیبهشت نیز می باشد.

برای آشنایی کامل با خواص این گوهر ایرانی به مقاله خواص سنگ فیروزه مراجعه نمایید.

اصول نگهداری فیروزه بعنوان سنگ آذر ماه:

درجه سختی سنگ فیروزه حدود 5 تا 6 در مقیاس مو است و نسبتا سست می باشد پس حتما مراقب باشید تا مورد اصابت ضربه قرار نگیرد. اگر پس از مدتی ترک های ریز و خط های سبز رنگی مشاهده کردید احتمالا سنگ شما فاسد شده است. برای اینکه رنگ سنگ فیروزه شما تغییر نکند از قرار دادن این سنگ در معرض مواد روغنی و شیمیایی جلوگیری کنید.

شرایط نگهداری از انگشتر فیروزه

این گونه از انواع سنگ ماه تولد آذر نسبت به بعضی مواد شیمیایی حساس است و کیفیت خود را از دست میدهد. موادی مانند کرم های آرایشی، عطر و ادکلن، مواد شوینده و …. باعث مرده شدن این سنگ ماه آذر میشوند و خواص خود را از دست میدهد. به وجود آمدن خراش بر روی این سنگ بسیار شایع است و باعث نفوذ مواد اسیدی به این سنگ میشود که در نتیجه آن خواص و کیفیت این سنگ ماه تولد آذر برای همیشه از بین میرود.

برای اینکه سنگ فیروزه خواص خود را داشته باشد باید هر چند وقت آن را شارژ کنید تا بتوانید به طور دائم از خواص آن بهره ببرید. برای شارژ کردن سنگ های قیمتی روش های ساده و زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید این سنگ ماه تولد آذر را نیز شارژ کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه آذر: توپاز زرد و آبی

توپاز (Topaz) یکی دیگر از سنگهای ماه تولد آذر می باشد. سنگ توپاز یک ماده معدنی سیلیکاتی کمیاب بوده و غالبا در شکستگی ها و حفره های سنگ های آذرین مثل پگماتیت و ریولیت که در اواخر دوره خنک سازی آنها شکل می گیرد وجود دارد. همینطور از سنگ ریزه های ساییده شده از آب که از جریان های رسوبات سنگ های آذرین به دست آمده مشاهده می شود.

بعضی از رنگ های این سنگ متولد آذر طبیعی هستند، در صورتی که برخی رنگ ها مثل آبی از حرارت دادن یا تابیدن به توپاز بی رنگ و یا پوشش فلزی تشکیل می شوند. غالبا رنگ های این گونه از سنگ های ماه آذر بدون رنگ تا شیری هستند. رنگهای زرد و قهوه ای نیز در این سنگ متولد آذر رایج هستند. رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، بنفش و آبی نیز جزء توپازهای نادر، کمیاب و ارزشمند می باشند. توپاز آبی پرطرفدارترین رنگ در بازار امروز جهان است و نیز به عنوان سنگ ماه تولد آذر زن نام گذاری شده است اما در حقیقت استفاده از آن بین همه زنان و مردان رایج است و خواص این سنگ برای همه یکسان است.

عده بسیار زیادی از مردم به علت رنگ جذاب و قیمت کم، این سنگ متولد آذر را بسیار دوست دارند. توپاز سنگ ماه تولد آبان نیز می باشد که سبب افزایش محبوبیت و علاقه مندی به آن شده است. از دیگر خصوصیات فیزیکی شناخته شده این سنگ ماه تولد اذر سختی آن می باشد. سختی این گونه از سنگهای ماه تولد آذر ۸ در مقیاس مو می باشد. الماس، کراندوم و کریزوبریل یا همان بریل زرد تنها نگین های مشهور شناخته شده هستند که سخت تر می باشند.

توپاز آبی برای متولدین آذر

نیروی جادویی توپاز به عنوان سنگ ماه آذر:

توپاز آبی افزایش دهنده ارتباط و آرامش درونی بوده و این توانایی را دارد که تا در بهبود زخم ها و آرام کردن اعصاب مثمر ثمر باشد. سنگهای درخشان سبب تشکیل تصاویر باد، آسمان و آب می شوند. آبی رنگ آرامش و تنهایی درونی است. به همین علت این گونه از سنگهای ماه تولد آذر با رنگ آبی قادر است به ما انرژی های آرامش بخش داده، افکار و ذهن ما را متمرکز و ما را در مقابل هرج و مرج و انرژی های منفی یاری رساند.

در تمدن های دوران باستان مردم بر این باور بودند که این سنگ آذر ماه دارای قدرت سردی می باشد. آنها از این سنگ ماه تولد اذر برای یاری رساندن به رهایی از سوختگی و آب جوش و حتی کم شدن میزان خشم و عصبانیت بهره می بردند. توپاز زرد نیز سمبل همدلی و آرامش است. این نمادپردازی رنگ های قهوه ای و طلایی که به خانواده و خانه مرتبط است می باشد. در جوامع یونان باستان، عموم مردم بر این باور بودند که این سنگ ماه تولد آذر نیروی فیزیکی و ذهنی فرد را افزایش می دهد.

انگشتر توپاز زرد زنانه

انگشتر توپاز به عنوان سنگ تولد آذر

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد اذر: آمیتیست

کوارتز بلورین بنفش آمیتیست نام دارد. آمیتیست یکی دیگر از انواع سنگ های ماه آذر است. رنگ های عمیق آمیتیست به طور معمول مرغوب تر هستند و حتی زمانی ارزشمندتر از الماس بودند. در حقیقت این کریستال خواص فیزیکی سیترین را با خود دارد. وقتی کریستال انگشتر آمیتیست مردانه و زنانه (انگشتر ماه آذر) به وسیله طبیعت گرم می شود، قسمتی از کریستال تبدیل به سیترین و قسمت دیگر به آمیتیست تبدیل می شود که این گوهر با نام آمیترین شناخته می شود.

در زمین فقط  مکان های بسیار کمی به شکل طبیعی برای این واکنش وجود دارد. این سنگ ماه آذر در کشور برزیل، اروگوئه، بولیوی و آرژانتین و همینطور در تعدادی کشور آفریقایی استخراج می شود. به شکل کلی، ابعاد بزرگتر از این سنگ آذر ماه در آمریکای جنوبی و رنگ های تیره و کدرتر آمیتیست، بیشتر در ابعاد کوچکتر در قاره استرالیا یافت می شود.

انگشتر آمیتیست برای متولدین اذر

خواص آمیتیست به عنوان سنگ ماه آذر:

گفته شده که این سنگ ماه اذر برای برقراری عدالت و در امان ماندن در مقابل سرقت و دزدان است. همینطور گفته شده که استفاده از این سنگ آذر ماه با انتقال نیروی شر به عشق، فرد را در مقابل خطر و مرگ غیر طبیعی، حمله فرا روحی محافظت می کند. آمیتیست جزء اندک سنگهایی است که به شکل خاص برای مردان مورد استفاده قرار می گیرد تا در جذب زنان به آنها یاری رساند.

استفاده از این سنگ ماه تولد آذر ماهی ها به صورت گردنبند آمیتیست زنانه و مردانه، دستبند آمیتیست و یا حتی ست آمیتیست کارکرد مغز در نیمکره راست را بهبود می بخشد، وهم و خیال را کاهش داده و به افزایش توانمندی های روحی و روانی کمک می کند.

آمیتیست با افزایش قدرت درک و  بینش، الهام، شفا، و هدایت و همینطور ارتقاء افکار به یک سطح معنوی بالاتر برای ارتباط قوی جهت دید بهتر و غیب شنوی همانند خاطراتی از زندگی گذشته و ارتباطات جهان مورد استفاده قرار میگیرد. قرار دادن این نوع از سنگ ماه تولد آذر ماهی ها در مچ دست چپ سبب افزایش سطوح معنوی فرد شده و به حس ششم کمک می کند.

برای آشنایی کامل با خواص جذاب این سنگ تولد ماه آذر مقاله سنگ آمیتیست را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه اذر: بریل زرد

سنگ ماه تولد آذر دیگری که به بررسی آن می پردازیم بریل می باشد. این سنگ تولد ماه آذر در واقع بدون رنگ است. وقتی که بریلی خالص شامل ناخالصی هایی باشد، سنگ دچار تغییر رنگ می شود. کریستال های منشوری بریل به صورت هرمی، شفاف و شیشه ای یا نیمه شفاف می باشند. رنگ های این سنگ تولد ماه آذر شامل سبز تا قرمز، آبی، زرد و سفید می باشند در صورتی که زمرد بریل سبز است.

این سنگ ماه تولد آذر ماهی ها با رنگ زرد به هلیودور معروف است، این در حالی است که بریل آبی به نام آکوامارین شناخته می شود. بریل صورتی رنگ به عنوان مورگانیت شناخته می شود، در حالی که گونه هایی از آن با رنگ زیاد و غلیظ به نام بیکسبیت شناخته می شود. بدون در نظر گرفتن تغییرات رنگارنگ منحصر به فرد آن، بریل تنها یک گوهر قیمتی معمولی با درخشندگی در سطح متوسط می باشد. برای یافتن این سنگ ماه اذر باید در سنگ های دگرگون و اذرین در تمام نقاط جهان مراجعه کرد و در آنها جستجو نمود. این نگین به سختی بسیار بالا، وضوح و رنگ های حیرت انگیز و خیره کننده شهرت دارد.

انگشتر بریل زرد مردانه و زنانه

خواص درمانی بریل زرد به عنوان سنگ ماه آذر:

در منابع معتبر تاریخی به این موضوع اشاره شده که پزشکان یونانی برای افرادی که از بیماری های مثانه و سنگ های کلیوی رنج می برند، با قرار دادن بریل در آب و بعد نوشیدن آب توسط بیمار به بهبود آن ها کمک میکردند. این سنگ ماه تولد آذر ماه گوهری است که به شکل وسیعی در تمدن های باستانی به عنوان گوهر شفا و پیش گویی شناخته شده است.

در یک سنت قدیمی گفته شده که با به همراه داشتن بریل، یک شخص تنبل، سخت کوش تر و شخص کند ذهن باهوش تر خواهد شد. وقتی که چیزی را از دست می دهید، اگر یک بریل را در دست خود و آن شی را در ذهن خود مجسم کنید، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا ادارک و برداشت های ذهنی خود را به کار انداخته و مکان حدودی نگهداری جسم از دست داده را آشکار می سازد. به شکل کلی بریل سنگ ماه تولد آذر و آبان می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد آذر: یاقوت سرخ

یاقوت سرخ نیز به عنوان دیگر سنگ ماه تولد آذر ماه در نظر گرفته می‌شود. روبی یک کراندوم تشکیل یافته از سیلیکات اکسید آلومینیوم می باشد که رنگ آن توسط مواد کروم، آهن و یا تیتانیوم حاصل می شود. به شکل کلی این کروم می باشد که گوهرهای قرمز صورتی رنگ تا آلویی از آن به دست می آیند و ما آن ها را به عنوان گونه روبی طبقه بندی می کنیم. تمام گونه های دیگر غالبا به عنوان سافیر یا یاقوت (سنگ ماه آذر) طبقه بندی می شوند. روبی همان یاقوت سرخ بوده و سختی آن بسیار بالا و برابر ۹ در مقیاس مو می باشد.

مرغوب ترین نوع این سنگ ماه آذر زنانه و مردانه از قسمت موگوک در منطقه برمه به دست می آیند، اغلب روبی های زیبا و چشم نواز نیز از کشور تایلند می باشند که منبع اصلی امروزه جهان برای روبی است و در انواع گردنبند یاقوت سرخ زنانه و مردانه، دستبند یاقوت سرخ و حتی به صورت ست یاقوت سرخ ارائه می‌شود. روبی های تایلندی مقداری مایل به قرمز تیره می باشند که درنتیجه می توان گفت رنگ های عمیق و درونی آنها بنفش است. کشور سریلانکا، که به عبارتی جزیره سنگ های قیمتی نیز می باشد، به داشتن نگین های یاقوت سرخ با رنگی ملایم تر بسیار شهرت دارد.

در سفر نامه مارکو پولو، او یک بار گفت که یاقوت های سرخ هیچ منطقه دیگری در دنیا به زیبایی یاقوت های کشور سریلانکا نیست. این سنگ ماه تولد اذر همینطور از مناطقی مثل کشورهای هند، تانزانیا، ماداگاسکار، روسیه، سریلانکا، کامبوج و … به دست می آیند. پاکستان دارای رنگی بسیار با کیفیت از این سنگ ماه تولد آذر ماه بوده که البته فرکانس آن کمتر از موگوک برمه می باشد.

انگشتر یاقوت سرخ مردانه برای اذر

نیروی ماورایی یاقوت سرخ به عنوان سنگ ماه تولد آذر:

استفاده از این سنگ ماه تولد آذر زنانه و مردانه به صورت گردنبند ماه تولد آذر و یا انگشتر ماه آذر، سبب ایجاد آتش و جوش و خروش در زندگی شخص شده و او را برای رفتن به دنبال سعادت خود ترغیب می نماید. استفاده از انگشتر یاقوت سرخ بعنوان انگشتر متولد آذر ماه سیاهی های زندگی را با یک جرقه انرژی روشن می سازد و در برابر سیاهی در همه سطوح غلبه می کند. روبی سبب افزایش خلاقیت شده و آگاهی و تجلی نور را هدیه می دهد.

این سنگ ماه آذر برای به ثبات رساندن موقعیت اقتصادی فرد کاربرد دارد. گفته شده تا هنگامی که یک قطعه روبی  توسط شخصی حمل یا نگه داری شود، رفاه و ثروت هرگز از آن شخص عزیمت نخواهد کرد. روبی نشانگر وجود عشق و علاقه زیاد بین دو نفر می باشد، به همین علت انتخابی بسیار مناسب برای نامزدی و یا روز ولنتاین می باشد.

برای مطالعه خواص کامل این سنگ ماه تولد آذر به مقاله شناخت سنگ یاقوت سرخ و خواص آن در روایات و منابع علمی رجوع نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه آذر: یاقوت زرد

یاقوت زرد یکی از سنگ های ماه تولد آذر که جزء گوهر های پرطرفدار در جواهرات است، چرا که در بسیاری از سایه رنگ ها، هم از رنگ زرد لیمویی روشن تا زرد خوش رنگ به طور کامل اشباع به زرد نارنجی عمیق یافت شده است. به همین علت جزء خاص ترین مجموعه سنگ ماه تولد آذر می باشد. یاقوت زرد نیز جایگاه ویژه ای در فال و آینده نگری ودا، کتاب مقدس هندو دارد، محلی که یاقوت زرد یکی از نُه گوهر جواهر مقدس به شمار می آید.

رنگ به عنوان تنها عامل مهم در مشخص نمودن جایگاه ارزش این گونه از سنگ های ماه تولد آذر بوده و مهمتر از وضوح و شفافیت آن است. به عبارتی تفاوت های ناچیزی در رنگ یاقوت زرد قادر است تغییرات زیادی در تعیین ارزش این سنگ ماه اذر را به همراه داشته باشد.

جذاب‌ترین انگشتر یاقوت زرد زنانه

خواص یاقوت زرد به عنوان سنگ ماه آذر:

شاید برای شما سوال باشد که خواص این سنگ ماه اذر چیست؟ با توجه به این که این سنگ از خانواده یاقوت است پس از خواص این سنگ متولدین آذر ماه همان خواص یاقوت را می توان استخراج کرد. سیاره مشتری کلیدی برای افراد متولد شده در ماه اذر می باشد و استفاده از یاقوت زرد به همراه یاقوت سرخ سبب افزایش چشم گیری در سطح قدرت مسحور کننده و سلطه گری آنها می شود. این گوهر ارزشمند گرچه سنگ انعطاف پذیری است. یاقوت زرد سبب ثروت عظیم، رفاه، شهرت، افتخار و موفقیت برای استفاده کننده آن می شود.

برای شناخت کامل این گوهر مقاله راه تشخیص، قیمت گذاری و شناخت کامل خواص سنگ یاقوت زرد مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خصوصیات متولدین ماه آذر

متولدین اذر تیرانداز های حرفه ای هستند، در زندگیشان همانند یک کمانگیر همواره باهوش و فعال هستند و زندگیشان هیجانات بسیاری دارد، شجاعت از دیگر ویژگی های آذری ها می باشد. این افراد بسیار شوخ طبع اند و همچنین بدون واسطه و صریح حرفشان را به شما می زنند و ممکن است شما را ناراحت کنند اما هدف آنها ناراحت کردن شما نبوده و سریع به دنبال جبران کارشان سراغ شما می آیند. بنابراین سنگ ماه تولد آذر بر اساس خصوصیات رفتاری و اخلاقی متولدین این ماه می باشد.

دستبند نمادین برای آذر ماهمتولدین این ماه مشاوران خوبی بوده و پر جنب و جوش  و فعال می باشند، در سنین نوجوانی بسیار معتقد و مذهب گرا می باشند ولی با افزایش سن آنان، تفکر آنها در تعصب روی مسائل مذهبی منطقی تر خواهد شد. اذری ها اگر محدود شوند دچار افسردگی و اندوه می شوند همچنین این افراد در عشق بسیار ماجراجو بوده و ممکن است بسیار وابسته شخصی شوند اما حاضر به ازدواج نمی شوند.

اگر دچار مشکل بشوید متولدین آذر تنها کسانی هستند که می توانید روی آنها حساب باز کنید، این افراد شکمو بوده اما بسیار منطقی می باشند و از بیماری و درد فراری می باشند. متولدین اذر دارای جمجه های بزرگ و خوش ترکیب اند و معمولا چهره های شادی دارند، و همانطور که گفته شد فیروزه بهترین سنگ ماه آذر برای متولدین این ماه می باشد.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه تولد آذر

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر فیروزه (581)

انگشتر یاقوت (536)

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر آمیتیست (245)

انگشتر توپاز (117)

گردنبند فیروزه (197)

گردنبند یاقوت (201)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند آمیتیست (158)

دستبند فیروزه (77)

دستبند یاقوت سرخ (31)

دستبند آمیتیست (28)

نیم ست فیروزه (40)

نیم ست یاقوت سرخ (25)

نیم ست آمیتیست (40)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

35 دیدگاه در “سنگ ماه تولد آذر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه آذر + خواص + قیمت

  1. امیر گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید، ظاهر نگین انگشتر امیتیست اصلی چیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله سنگ آمیتیست مراجعه کنید.

  2. کوروش گفت:

    سلام
    بنده یک انگشتر فیروزه دارم ‌متولد اذر ماه هستم و میخوام یک انگشتر یاقوت قرمز بگیرم ایا این دو سنگ در کنار هم ایرادی و یا ضرری برای من ندارند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور کلی مشکلی وجود ندارد ولی اگر خیلی دقیق از دیدگاه سنگ درمانی بخواهید بررسی کنید باید چاکراهای شما بررسی و ضعف در چاکرا مشخص شود تا متناسبا سنگ مناسب مشخص گردد ولی حتی در آن صورت هم به احتمال 99 درصد مشکلی نخواهد بود و بتوانید با هم استفاده کنید.

  3. اصغر گفت:

    سلام من اسمم اصغر پورسیاری گرگری است متولد یکم آذر ۱۳۵۹/۰۹/۰۱ هستم ناراحتم میتوانید راهنمایی کنید کدام انگشتر میتواند ناراحتی من را برطرف کند و چطور تست چاکرا بدهم لطفا راهنمایی ام کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انگشتر فیروزه می توانید استفاده کنید ولی بهتر همان است که تست چاکرا بدهید.

  4. لطیفه گفت:

    سلام من متولد اذر هستم. از لحاظ روحی خیلی افسرده اما با سنگ فیروزه را اگر توی کیفم بگذارم تاثیر دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت انگشتر یا گردنبند استفاده بفرمایید.

  5. ناشناس گفت:

    اقا سلام عرض ادب به نظر شما من عقیق یمن انداختم دستم خوبه یا بد؟؟ متولد اذر هستم،
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله بسیار هم عالی است.

  6. حامد.ج گفت:

    سلام. متولد آذر هستم تازه انگشتر فیروزه خریدم و برای اینکه نگینش نیوفته فروشنده پشتش چسب ۱.۲.۳ ریخت. آیا برای فیروزه ضرر داره؟ اگر ضرر داره چطور پاکش کنم
    و چه طبع بدنی میتونه از فیروزه استفاده کنه؟ ایا فرق میکنه یا خیر. ممنون

    1. ایمان گفت:

      سلام و احترام
      مطالب مفیدی را ارائه کردید ممنونم اما بنده متولد آذر هستم
      ۱_ انگشتر شرف شمس با نگین های یاقوت و انگشتر عقیق قرمز استفاده میکنم خوب است؟؟ البته قصد تهیه انگشتر فیروزه هم دارم که چون از نیشابور بودن و در واقع اصل بودنش هنوز مطمئن نیستم فعلا اقدام نکردم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فارغ از بحث سنگهای ماه تولد بله انگشترهایی که فرمودید استفاده میکنید بسیار عالی هستند.
      فیروزه نیشابوری هم معمولا در بازار به صورت اصلی به فروش می رسد. اگر فروشنده گفت که نیشابوری است تقریبا میتوانید بدون نگرانی خرید کنید چرا که به علت فراوانی این نگین در ایران نوع تقلبی آن وجود ندارد فقط بحث روی کیفیت و رنگ و قیمت آن است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      معمولا مقدار کمی چسب پشت نگین اضافه میکنند و غالبا مشکلی ایجاد نکرده است. درمورد سوال دوم هم باید تست چاکرا بدهید تا مشخص شود چه سنگی برای بدن شما مفیدتر است.

    4. گرامی هستم گفت:

      سلام خوبی حاجی ممنون از اینکه این همه کار برای جمع آوری اطلاعات وبیشتر دانستن همه در باره این مطالب خواندنی

  7. حسین گفت:

    سلام یکی به من بگه قیمت هر قیراط الماس که تراش خورده و سفید هست چنده؟
    لطفا جواب بدین

    1. حاج امیر گفت:

      ایم سوال مثل این میمونه قیمت ایران خودرو یا یه بنزه فابریکی چنده ؟ باید بدونید هر قیراط الماس تراش نخورده چه رنگی ؟ چه پاکی؟

  8. احمد گفت:

    ممنون میشم

  9. احمد گفت:

    سلام .من‌ متولد آذر هستم و سنگ تولدم فیروزه هستش ولی چون رنگ فیروزه آبی هست که سرده باید با یه سنگ‌ گرم مثل امیتیست ارغوانی استفاده بشه تا تاثیر داشته باشه. اگه اطلاعاتی دارین در این زمینه جهت خرید منو راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لحاظ سنگ درمانی اگر بخواهیم بررسی کنیم شما بایستی مورد ارزیابی قرار بگیرید تا ضعف در چاکراهای مختلف مشخص شود و متناسب با همان سنگ یا سنگ های مورد نیاز به شما توصیه گردد بنابراین شاید لازم باشد که فقط یک سنگ با طبع گرم استفاده نمایید.

  10. ARMY ( JIMIN ) گفت:

    خیلی ممنون از پاسخ خوبتون 🙂

  11. ARMY ( JIMIN ) گفت:

    کدوم سنگ مناسبتره برای متولدین آذر ؟ اینجا کلی سنگ هست!!!!! 🙂

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      فیروزه اصلی ترین سنگ ماه متولدین آذر است ولی سنگ های دیگر این ماه رو هم میتونید استفاده بفرمایید.

  12. ARMY ( JIMIN ) گفت:

    سلام خسته نباشید سنگ فیروزه فقط مختص متولدین ماه آذر هستش؟

    1. آرتین سلیمانی گفت:

      خیر

    2. شرف آنلاین گفت:

      سلام
      ممنون سلامت باشید.
      خیر، اصلی ترین سنگ ماه تولد آذر همین فیروزه است ولی این گوهر برای متولدین اردیبهشت و بهمن نیز به عنوان سنگ فرعی معرفی شده است.

  13. مائده گفت:

    من متولد ماه آذر هستم دقیقا خصوصیات من روگفتید باتشکر◕‿◕。

    1. شرف آنلاین گفت:

      سپاس 🙂

  14. abasi گفت:

    سلام من متولد ماه آذر هستم سنگ ماه تولدم آمتیست هستش من یه دونه انگشتر خاص میخوام باسنگ آمتیست شما انگشتر خاصم میسازید من انگشترش رو طرحش رو براتون عکسش رو ارسال کنم از شهر اصفهانم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله امکان ساخت هست. چون شماره تماس و ایمیل قرار ندادید لطفا از طریق پشتیبانی سایت اقدام نمایید تا زمان و هزینه خدمت شما اعلام گردد.
      باتشکر

  15. حامد گفت:

    یه توضیح کوتاه درمورد فیروزه برسی میدید میخوام اطلاع کسب کنم ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      برصی بودن نوع خاصی از فیروزه نیست. برص در واقع نوعی بیماری هست که پوست بدن رنگ دانه های خودشو از دست میده و اصطلاحا پیسی هم گفته میشه. حالا سنگ فیروزه ای رو که به صورت نقطه نقطه سفیدک های خیلی ریزی داشته باشه برصی میگن.

    2. آرتین سلیمانی گفت:

      سلام سپاس از اطلاعات خوبتون

  16. امیر علی گفت:

    سلام.سنگ ماه تولد بهمن رو هم دارین؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      سنگ اصلی متولدین بهمن ماه آمیتیست است که محصولاتش رو در بخش فروشگاه سایت می تونید ببینید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.