سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد دی: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه دی + خواص + قیمت

garnet-woman-ring-min سنگ ماه تولد دی: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه دی + خواص + قیمت

آیا می‌دانید اصلی‌ترین سنگ ماه دی چیست؟ مهم‌ترین خواص سنگ ماه دی چیست؟ مهم‌ترین سنگ ماه تولد دی لعل یا گارنت می‌باشد. همچنین بعضی از نگین ها همانند اونیکس، یاقوت سرخ، عقیق و لاجورد نیز دیگر سنگ های ماه دی یا سنگهای فرعی متعلق به ماه دی هستند. نماد حیوان این ماه بز می‌باشد که متولدین دی با استفاده از گوهرهای نام برده شده قادر هستند بیشترین تطابق و هماهنگی را جهت جذب قدرت ماورائی کائنات و سیاره مخصوص به خود (سیاره زحل) داشته باشند.

شرف آنلاین در این مقاله به بررسی ویژگی انواع سنگ ماه دی می‌پردازد تا شما مخاطب گرامی بتوانید مهم‌ترین خواص انواع سنگ ماه دی را بشناسید.

12210-gem-stone-icon سنگ ماه تولد فروردین : بررسی تخصصی انواع سنگ ماه فروردین + خواص + قیمت توضیحی درمورد سنگ ماه تولد

تاریخچه سنگهای ماه دی و بطور کل انواع سنگ ماه تولد یک اعتقاد باستانی و مربوط به دوران پیشین می‌باشد. این قضیه بیان می‌دارد که هر یک از نگین های قیمتی قدرت‌های ویژه مرتبط با برج فلکی خود را دارا است و همراه داشتن این گوهرها در زمان مناسب ویژگی‌ها و خواص درمانی و یا معنوی دارد. از این گوهرها برای نشان تعالی و کمال خود باید استفاده نمود. این مساله تشابه خیلی زیادی با علم ستاره شناسی در هندوستان دارد که توصیه می‌گردد از جواهرات مخصوص، مطابق با وضعیت سلامتی فرد و متناسب با اتفاقاتی که در زندگی روزمره خود مواجه هستند استفاده کنند.

مجموعه‌ی اطلاعاتی که درباره با سنگ های ماه تولد در وبلاگ شرف آنلاین  ارائه می‌شود به طور جهانی یکسان اعلام گردیده‌اند و دسته بندی اصلی به شمار می‌آیند. ولی باید این قضیه را مورد توجه داشت که در این مقالات صرفا به بیان همین اعتقادات گذشته پرداخته گردیده‌است و توضیح آن‌ها به معنی تایید نیست. آنچه که مورد تایید حتمی می‌باشد همان خواص و ویژگی‌های درمانی و مفید هر گوهر است که در احادیث ائمه و معصومین و کتب علمی به آن‌ها اشاره شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه دی: گارنت (لعل)

گارنت را میتوان بعنوان اصلی‌ترین سنگ متولدین دی ماه در نظر گرفت. گارنت یا لعل نام گروهی از ده گوهر گران قیمت متفاوت با ساختار شیمیایی یکسان می‌باشد، این گروه از نگین ها طیف گسترده‌ای از رنگ‌های قرمز تا نارنجی و زرد، بنفش، صورتی، سبز، قهوه‌ای یا حتی سیاه را شامل می‌شود. شاخصه اصلی تفاوت بین این نگین ها در اختلاف جزئی تراکم، رنگ و شاخص شکست می‌باشد که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها گارنت سرخ می‌باشد.

اصلی ترین سنگ ماه تولد دی گارنت
این سنگ ماه تولد دی همواره در طول قرن‌ها و امپراطوری‌های گذشته گوهری محبوب بوده‌است. درجه سختی این سنگ دی ماهی ها ۷ تا ۷٫۵ درجه در مقیاس مو می‌باشد. یکی از قدیمی‌ترین گارنت های یافت شده، گردنبندی به شکل مهره ساخته شده از گارنت در قبر شخصی که سه هزار سال قبل از میلاد مسیح دفن شده‌بود کشف شده‌است. این نشان دهنده سختی و استحکام این سنگ متولدین دی ماه می‌باشد.

انواع مختلف این سنگ ماه دی زنانه و مردانه ممکن است با دیگر نگین های گران‌قیمت به دلیل تنوع رنگ این کانی اشتباه گرفته شود! ممکن است گارنت قرمز با روبی، نوع زرد گارنت با توپاز گران‌بها و یا گارنت سبز با زمرد در تشخیص اشتباه شود. امروزه نوع گارنت کشور موزامبیک (شرق قاره آفریقا) به دلیل کیفیت بالای آن و دارا بودن رنگ‌های قرمز بسیار گرم در جهان محبوب می‌باشد. همچنین این سنگ متولدین دی ماه در آفریقا، ماداگاسکار، آمریکای جنوبی، هند، روسیه، پاکستان و ایالات متحده یافت و استخراج می‌گردد.

گارنت همچنین سنگ ماه تولد بهمن ، اردیبهشت و آبان نیز می‌باشد. با توجه به خواص و ویژگی‌هایی که این گونه سنگ‌ها دارا هستند تقاضای زیاد و عرضه کم می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت سنگ گارنت و بطور کلی قیمت سنگ ماه تولد دی داشته باشد. امروزه قیمت سنگ ماه تولد دی گارنت ممکن است با انواع سنگ های قیمتی دیگر برابر باشد اما تفاوت‌های جزئی در میزان شفافیت، تراش و وزن و… می‌تواند باعث تغییر و افزایش یا کاهش قیمت شود.

خواص جادویی گارنت به عنوان سنگ ماه تولد دی:

گارنت (لعل) سنگ متولدین دی ماه است که یک فیلتر باور نکردنی سلامت برای کل بدن می‌باشد. این گونه از سنگهای ماه دی در بهبود بازسازی خون، قلب و ریه‌ها کمک می‌کند. همچنین این سنگ دی ماه در جذب ویتامین‌ها و مواد ضروری مورد نیاز بدن یاری می‌رساند. از نظر احساسی، گارنت توانایی آن را دارد که شخص را از فکرهای بیهوده و آزاردهنده رهایی دهد و به تمرکز حواس یاری رساند. این سنگ تولد دی ماه در افزایش اعتماد به نفس فرد تاثیر گذار و موانع را برای احیای احساسات و عشق دوطرفه همچنین تمایلات جنسی برطرف می‌سازد.

انگشتر گارنت برای دی ماه
*این سنگ ماه دی برای زمان‌هایی که به دنبال اطلاعاتی هستید و در جستجوی آن مراقبه و تفکر می‌نمایید بسیار تاثیرگزار خواهدبود. همچنین خوب است بدانید که این سنگ ماه تولد دی یک گوهر محفاظ و پوشش می‌باشد، داده‌هایی که گاها برایمان الهام می‌شوند برای آگاهی و درمان معنوی این اطلاعات ضروری می‌باشد.

*استفاده از انگشتر گارنت بعنوان انگشتر ماه دی به دلیل انرژی بالای خود قادر است از صاحب خود در برابر انرژی‌های منفی محافظت کند. این خاصیت سنگ ماه دی زمانی مفید می‌باشد که شخص در شرایطی قرار داشته باشد که دروغ، تهمت، شایعه و همچنین سخنان منفی در مورد او ایجاد می‌شود.

*این سنگ دی ماه یک محافظ روحی روانی است در مکان‌های خاص و یا در هر زمانی که شخص احساس آسیب پذیری و ضعف می‌کند.

*این گوهر به عنوان یکی از سنگ های ماه دی، سمبل وفاداری و استقامت می‌باشد و به عنوان آرامش بخش و مرهم درد شهرت دارد.

*همینطور استفاده از این سنگ به عنوان نگین انگشتر یا گردنبند ماه دی برای خوابی آرام و بدون کابوس مفید است.

*این سنگ تولد دی ماه محافظ و مانع ورود و تاثیر امواج تاریک می‌شود.

*این سنگ ماه تولد دی در افزایش قوای جسمی و پایداری بدنی مفید می‌باشد.

*هچنین سبب تقویت عملکرد قلب و عروق و افزایش خون و عملکرد دستگاه تولید خون می‌گردد.

*دور کردن خستگی و تحلیل قوای جسمی یکی دیگر از خواص این سنگ تولد دی ماه میباشد.

*محرک بر اندام‌های تولید مثل بوده، در بالا رفتن توان جسمی مفید بوده و ناتوانی جسمی را زایل می‌سازد.

*استفاده از این سنگ به عنوان انگشتر یا گردنبند ماه تولد دی در بهبود بیماری‌هایی همانند التهابات مفصلی، روماتیسمی و بیماری‌های پوستی تاثیرگذار است.

*به همراه داشتن این سنگ دی ماه عملکرد کلیه‌ها و طحال و کبد را تنظیم می‌نماید.

*این سنگ ماه دی آشفتگی‌های ذهنی را برطرف می‌کند و به دلیل انرژی بسیار بالایش سبب بیداری در زندگی، اعتماد به نفس، شجاعت، اراده و موفقیت می‌گردد.

*همچنین گارنت دارای نیرویی می‌باشد که شخص را با طبیعت مرتبط کرده و کمک کننده در پیشبرد اهداف در زندگی دنیوی است.

*این سنگ متولدین دی صور فلکی حمل و عقرب بوده و متعلق به چاکرای ریشه می‌باشد.

برای مطالعه بیشتر و دقیق تر گارنت سنگ اصلی ماه تولد دی به مقاله تخصصی شرف آنلاین درباره شگفتی‌ها و خواص سنگ گارنت مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دومین سنگ ماه دی: یاقوت سرخ

روبی معروف به یاقوت سرخ یکی دیگر از انواع سنگهای ماه دی است که سنگی بسیار کمیاب است و همین کمیاب بودن باعث افزایش قیمت سنگ ماه تولد دی از نوع یاقوت شده‌است و جزو با ارزشمندترین جواهرات گران بها در طبیعت می‌باشد که بعنوان سنگ ماه دی زنانه نیز شناخته میشود ولی بهره بردن از خواص آن برای زن و مرد تفاوتی ندارد و میتوان به عنوان یک سنگ ماه تولد دی مردانه نیز در نظر گرفت. این سنگ ماه تولد دی دارای رنگی فوق العاده زیبا از قرمز مایل به قهوه‌ای تا قرمز روشن همانند شاتوت سرخ رسیده‌است و به دلیل سختی بسیار بالایش در ردیف دوم بعد از نگین الماس دارای درخشندگی خیره کننده‌ای است.

یاقوت سنگ ماه تولد دی

نوع رنگ، اصلی‌ترین ویژگی یاقوت سرخ می‌باشد، این در حالی است که شفافیت این سنگ تولد دی ماه در درجه بعدی اهمیت پیدا می‌کند. به طور کلی غیرممکن می‌باشد که یک نگین یاقوت زینتی از نوع با کیفیت آن با وزنی بیش از سه قیراط را پیدا کنید، در نتیجه انواع انگشتر یا گردنبند ماه دی با نگین یاقوت سرخ در اندازه‌های کوچک موجود در بازار جواهر آلات مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیشتر یاقوت های سرخ زیر سه قیراط تراشیده می‌شوند (البته یاقوت سرخ با رنگی مایل به صورتی در ابعاد و وزن‌های بیشتر موجود می‌باشد). نکته‌ای که باید بدان توجه کرد آن است که روبی بسیار مشابه یاقوت کبود است و هر دو جزئی از خانواده کروندوم می‌باشند. همینطور ماهیت اصلی هر دو آن‌ها یک ماده معدنی ولی از رنگ متفاوت تشکیل شده‌است.

خواص یاقوت سرخ  به‌عنوان سنگ ماه تولد دی:

انگشتر یاقوت سرخ مرتبط با ستاره خورشید می‌باشد همچنین گفته شده استفاده از انگشتر ماه دی با این نگین برای حفظ سلامت ظاهر و باطن افراد مفید است. در قرون وسطی، مردم بر این باور بودند که یاقوت سرخ سنگی آینده‌بین بوده و هنگامی که خطر نزدیک باشد روبی تیره می‌گردد. در قرن‌های ۱۵ و ۱۶ میلادی، از پودر این سنگ ماه دی به منظور مقابله با سموم و درمان آن مورد استفاده قرار می‌گرفت. زمانی که پودر یاقوت سرخ را به سطح پوست می‌مالیدند، گمان می‌کردند که جوانی و نیروی زندگی را احیا می‌کند.

خواص انگشتر یاقوت

برای صدها سال، این سنگ ماه تولد دی را به عنوان گوهر عشق، انرژی، شور و اشتیاق می‌دانسته‌اند به این دلیل که تاثیر بر روی چاکرا قلب می‌گذاشته و برای قدرت و زندگی عاشقانه مفید بوده‌است. اغلب عناصری که نمادی یکسان با بعضی از نگین ها دارند به یکدیگر نسبت می‌دهند که برای این نوع از سنگ دی ماهی ها عنصر آتش است. همین طور بعضی از ماده‌های طبیعی را به گوهرهایی خاص نسبت می‌دهند که این ماده برای یاقوت سرخ، خون است.

گفته شده که استفاده از این سنگ ماه دی مردانه و زنانه برای جذب نیروهای حیاتی زندگی و دریافت انرژی و قدرت به شخص دارنده کمک می‌کند. همچنین این سنگ متولد دی ماه به گوهر شجاعت معروف می‌باشد که در افسانه‌ها یک فرد با داشتن یاقوت سرخ قادر است در زندگی بدون ترس از شر و نحسی با نیروی بیشتر به کار و تلاش خود ادامه دهد. همچنین یاقوت سرخ سنگ ماه تولد آذر ، آبان و اصلی‌ترین سنگ ماه تولد تیر می‌باشد.

برای مطالعه بیشتر درباره یاقوت سرخ به مقاله خواص سنگ یاقوت سرخ مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سومین سنگ ماه تولد دی: عقیق

عقیق، دیگر سنگ ماه تولد دی ماه است که در توده‌های سخت گردمانندی در مواد مذاب آتشفشانی تشکیل می‌شود. به هنگامی که این توده‌ها گدازه‌ای شکافته می‌گردند، اغلب تنوع فوق‌العاده‌ای از طرح، رنگ و باندهای متفاوت زیبایی از این سنگ متولد دی ماه تشکیل می‌شود.

در دوره امپراتوری بیزانس (روم شرقی – قسطنطنیه) کاسه‌های ساخته شده از عقیق بسیار محبوب بودند. گردآوری این کاسه‌ها در بین اشراف زادگان اروپایی در دوره رنسانس رایج بوه‌است. به عنوان مثال اکثر موزه‌ها در قاره اروپا، از جمله مشهورترین آن‌ها لوور فرانسه، نمونه‌هایی دیدنی از این نوع طراحی‌های عقیق را دارا می‌باشند. تنها در یک مجموعه بیش از سه هزار نوع عقیق های کاسه‌ای شکل که توسط مهرداد، پادشاه پونتوس (سرزمینی باستانی در جنوب کشور ترکیه کنونی) گردآوری شده‌است. این موارد به عنوان نمونه‌ای از این می‌باشند که چگونه در قرن‌های پیشین، عقیق مورد توجه قرار می‌گرفت.

در دهه اخیر ایدار-اوبراشتاین از برترین مراکز کنده‌کاری عقیق در جهان می‌باشد که روزانه مجموعه‌ای عظیم از سایر سنگ های قیمتی نیز از سراسر جهان نیز وارد این شهر می‌شوند. عقیق سنگ ماه تولد دی، مرداد، بهمن، آبان و شهریور نیز می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید انگشتر عقیق کلیک کنید.

انگشتر عقیق برای متولدین دی

خواص عقیق به‌عنوان سنگ ماه دی :

عقیق معدنی یکی از شناخته شده‌ترین سنگ هایی است که برای خاصیت شفا بخشی و بخت آوری مفید و تاثیر گزار می‌باشد. امروزه از سنگ عقیق بعنوان نگین گردنبند ماه تولد دی و یا انگشتر این ماه بسیار استفاده می‌شود. به صورت کلی این سنگ ماه تولد دی ماهی‌ها کمک می‌کند تا فرد قادر باشد انتخاب بین دوستان واقعی و دروغین را تشخیص دهد. محافظت کودکان از خطر و به ویژه در جلوگیری ترس در هنگام طوفان و رعد برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین این سنگ ماه تولد دی زنانه و مردانه از نظر فیزیکی به منظور بهبود سیستم انتقال خون، درمان اختلالات پانکراس، و نیز پاکسازی و ترمیم ارتباط بین قلب و ذهن شخص موثر می‌باشد. برخی دیگر از خواص عقیق سنگ ماه دی این است که حافظه و تمرکز حواس و همچنین پایداری شخص را افزایش می‌دهد. عقیق با نیروی بالای خود سبب تشخیص حقیقت و نیز تشویق حقیقت گویی به فرد دارنده عقیق می‌کند.

همچنین این گونه از سنگ دی ماهی ها شجاعت درونی را افزایش می‌دهد و در برابر خطر حفظ می‌نماید. بهبود اعصاب، جلوگیری از اختلالات خواب و استفاده از آن برای تعیین اهداف بزرگ و دست یابی به آن از دیگر خواص عقیق می‌باشد.

برای مطالعه دقیق تر و کامل تر این نوع از سنگ تولد ماه دی به مقاله تخصصی ۰ تا ۱۰۰ درباره خواص سنگ عقیق مراجعه کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چهارمین سنگ ماه دی: لاجورد

لاجورد Lapis lazuli را میتوان بعنوان دیگر سنگ ماه تولد دی ماهی ها در نظر گرفت. این گوهر یک نوع کانی خاص می‌باشد که از ترکیب کانی‌های دیگر تشکیل شده‌است. سودالیت، کلسیت، لازوریت و پیریت چند نمونه از نگین هایی است که در تشکیل این سنگ از سنگهای ماه تولد دی (لاجورد) شرکت دارند. رنگ، شفافیت و ظاهر، بسته به مقدار مختلف از مواد طبیعی تشکیل دهنده آن، متفاوت خواهد بود. این سنگ ماه تولد دی ماهی ها دارای رنگ آبی عمیق تیره با سفید است.

لاجورد طبیعی به طور معمول در تخته سنگ های معدنی یا در آهک یافت می‌شود. در رشته کوه‌های مرتفع افغانستان (لاجورد بدخشان) بهترین کیفیت این گونه از سنگهای ماه تولد دی را که از شش هزار سال قبل فرایند تشکیل آن شکل گرفته را می‌توان یافت و استخراج کرد. بر اساس داستان‌های مردم اعصار گذشته این سنگ ماه دی، مورد توجه تمدن‌های باستانی بین النهرین تا مصر، ایران، یونان و رم بوده‌است. در نوشته‌های باستانی آمده که لاجورد در اوایل هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح در میان مردم بسیار شناخته شده و قیمتی بوده‌است.

لاجورد سنگ ماه تولد دی

خواص لاجورد به عنوان سنگ ماه تولد دی:

نگین لاجورد، جواهر مدیتیش و تفکر می‌باشد و الهام بخش ما به سوی روح جلاخورده‌ی انسان است؛ باشد که دریابیم که عشق، جاودانگی و پروردگار هر سه در یک راستا هستند. این سنگ ماه دی دارای طرح‌های متنوعی می‌باشد و آن که درخشش عمیق‌تر و در رنگ آبی درخشان‌تر است، از انواع دیگر این گونه از سنگ های ماه دی با کیفیت تر و مفیدتر می‌باشد. از فاکتورهایی برای تعیین اصالت لاجورد استفاده می‌شود مانند مقدار عمق رنگ، شیارها و خطوط طلائی، که نشان دهنده اصالت و قیمتی بودن آن می‌باشد و سبب ایجاد برق خاص و انرژی والا و مثبت، در این سنگ ماه تولد دی ماهی ها می‌شود.

اگر این سنگ ماه تولد دی بر روی سطح بدن قرار گیرد، موجب بهبود در درمان بیماری، خاصیت شفابخشی و تصفیه کنندگی می‌باشد. طیف‌های آبی تیره بر روی این نوع از انواع سنگ های ماه دی، کمک بسیاری برای رفع التهابات و تورم گلو می‌کند. این سنگ دی ماهی ها به تنظیم عملکرد غدد تیروئید و هورمون‌های تولید شده آن در رفع افسردگی شخص یاری می‌رساند. لاجورد سنگ ماه تولد دی و بهمن می‌باشد. برای مشاهده قیمت و خرید انواع انگشتر لاجورد کلیک کنید.

انگشتر لاجورد برای متولدین دی ماه

برخی دیگر از خواص لاجورد سنگ متولدین دی ماه:

* تقویت عملکرد چاکرای پنجم “گلو یا حلق” و چاکرای ششم “چشم سوم و یا پیشانی”

* این نوع از سنگهای ماه تولد دی بسیار پر انرژی و آرام بخش و موجب کاهش حملات روانی می‌گردد

* این گونه از سنگهای ماه دی موثر در افزایش اعتماد به نفس خود باوری و اراده فرد است.

* کمک کننده به درک احساسات، اهمیت به دیگر انسان‌ها و عواطف دیگران

* تاثیرگزار در تقویت سیستم ایمنی بدن و سیتم دفاعی جسم

* دارای طبعی سرد و به اصطلاح خنک کننده است که در تسکین التهابات مفید است.

* موثر در غلبه به بی خوابی، سرگیجه و افکار منفی

* در افزایش سطح خود آگاهی، بینش و هوش کمک شایان می‌کند.

* مفید در بالابردن درک و روشنی ذهن و شهود

* اکسیری نیرومند برای جسم و تاثیرات معنوی

* نماد وفاداری، قدرت‌های روانی، حمایت، شفا، اعتماد به نفس، شادی، عشق و شجاعت

* موثر در پاکسازی میکروب‌ها و اثری ضد عفونی کننده دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پنجمین سنگ ماه تولد دی: اونیکس

دیگر سنگ ماه دی اونیکس است این سنگ از انواع سنگهای ماه تولد دی شباهت بسیار زیادی به عقیق سیاه دارد اما دارای تفاوت‌های جزئی نسبت به آن می‌باشد. غالبا این دو گوهر را یکسان می‌دانند. این سنگ یک کانی کالسدونی است که رنگهای مختلفی دارد ولی نوع سیاه رنگ آن محبوبیت و معروفیت بیشتری دارد. سختی این سنگ تولد دی ماه 6.5 تا 7 در مقیاس مو است و از دسته سنگ‌های محکم و سخت بشمار می‌آید.

مهم‌ترین معادن این سنگ تولد ماه دی در کشورهای برزیل، اروگوئه، آمریکا و هند وجود دارد. احتمالا امروزه اکثرا مردم اونیکس را با رنگ سیاه وسفید میشناسند اما این سنگ تولد ماه دی در رنگ‌های قهوه‌ای، خرمایی، قرمز و سفید نیز قابل مشاهده است. برای یونانی‌ها و رومیان، اونیکس بسیار محبوب بود و همین نیز یکی از دلایل معروف شدن این سنگ در زمان حال است. اونیکس به عنوان سنگ شانس ماه تولد دی و سنگ ماه تولد دی مردانه شناخته می‌شود اما در حقیقت استفاده و بهره بردن از خواص این سنگ برای همه متولدین دی ماه یکسان است و آن را به عنوان یک سنگ ماه تولد دی زنانه نیز می‌توان در نظر گرفت.

انگشتر اونیکس چیست

خواص اونیکس به عنوان سنگ ماه تولد دی:

این سنگ شانس ماه تولد دی در کمک به درمان و بهبود بعضی بیماری‌ها نظیر التهابات، بیماری‌های قارچی، سوختگی با آفتاب و زخم‌های عفونتی مفید است. استفاده از این سنگ به عنوان سنگ ماه دی مردانه یا زنانه در از بین بردن استرس و مشکلات عصبی بسیار توصیه می‌شود و باعث ایجاد آرامش خواهدشد. رومیان باستان باور داشتند که این سنگ ماه تولد دی تحت تاثیر خدای جنگ آن‌ها یعنی مارس قرار دارد و آن‌ها را در مقابله با دشمن یاری می‌کند.

عقیق سلیمانی جهت افزایش قدرت کنترل ذهن و اعصاب و تقویت شهود بسیار موثر است. این سنگ تولد ماه دی شادی و انگیزه را در فرد زیاد می‌کند و انرژی‌های مثبت در جهان را به خود جذب می‌کند. همچنین باعث تقویت و بهبود عملکرد چاکرای اول “ریشه” و چاکرای سوم “ناف” و چاکرای ششم “چشم سوم و یا پیشانی” خواهد شد. در زمان‌های قدیم این سنگ شانس ماه تولد دی جهت در امان ماندن از کابوس‌های شبانه و خواب‌های پریشان مورد استفاده قرار میگرفت.

دسته‌بندی محصولات با سنگ ماه تولد دی

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر عقیق (1730)

انگشتر عقیق یمنی (546)

انگشتر عقیق سرخ (613)

انگشتر عقیق کبود (217)

انگشتر عقیق سبز (252)

انگشتر عقیق مشکی (سیاه) (171)

انگشتر باباقوری (173)

انگشتر عقیق سلیمانی (283)

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر گارنت (228)

گردنبند عقیق (562)

گردنبند عقیق یمنی (162)

گردنبند عقیق سبز (85)

گردنبند عقیق سرخ (148)

گردنبند عقیق کبود (77)

گردنبند عقیق باباقوری (31)

گردنبند عقیق سلیمانی (77)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند گارنت (67)

نیم ست عقیق سبز (30)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

14 دیدگاه در “سنگ ماه تولد دی: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه دی + خواص + قیمت

  1. مهرانا برادران گفت:

    سلام .ممنونم از اطلاعاتی که در موردسنگهای متولدین ماه گذاشتید
    من سنگهای لاجورد، گارنت، کریستال کوارتز، کارنیلین، و آمیتیست میخوام که روی انگشتر یا دستبند کار بشه میتونم سفارش بدم .

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکانش هست. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  2. moslem گفت:

    سلام آیا انگشتر باباقوری برای دی ماهی خوبه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست استفاده بفرمایید.

  3. امید گفت:

    با سلام
    امکان استفاده از سنگ ماه تولدهای دیگر هم هست؟
    من میخوام‌ یه گردنبند با سنگ آبی روشن که‌ نوشته برای فروردینه برای یکی که متولد دی هست بخرم چون این رنگ رو دوست دارن
    حالا به نظرتون زشت نیست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هیچ ضرورتی ندارد که هرکسی از سنگ ماه تولد خودش استفاده کند. میتوان از دیگر گوهرها استفاده کرد و از خواص ارزشمندشون بهره مند شد.

  4. روشنک گفت:

    سلام بسیار عالی بازم افغانستان یک کشور ناشناخته که قیمتی ترین سنگ ها در این کشوریافت میشه لاجورد یک سنگی که به شدت مورد علاقه من است شما ارسال به آلمان هم دارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله کشور افغانستان سنگ های معدنی بسیار ارزشمندی داره
      بله ارسال به اروپا داشتیم. میتونید با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید تا کامل راهنمایی بشید.

  5. شادکام گفت:

    سلام ببخشید قیمت هر قیراط لاجورد چقدر از کجا مطمئن بشیم لاجورد اصله؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لاجورد آنچنان گران قیمت نیست که قیراطی خرید و فروش شود و شما در حال حاضر یک نگین لاجورد با سایز انگشتری را از قیمت حدود ۳۰ یا ۴۰ هزارتومان به بالا میتونید تهیه کنید.
      برای تشخیص اصالت هم توصیه میکنیم یا از فروشگاه معتبر خرید کنید یا از یک کارشناس و خبره به صورت حضوری کمک بگیرید.

  6. هدیه طاهری گفت:

    سلام خسته نباشید. اون سنگایی که بالا عکسشون رو گذاشتین که شبیه به قلب هستن از اونا هم دارین؟ چطور میشه سفارش داد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      ممنون
      امکان تراش نگین به صورت قلب وجود داره
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین ارتباط بگیرید تا به طور کامل راهنمایی تون کنند
      باتشکر

  7. نازنین گفت:

    ببخشید من یک عدد سنگ یاقوت سرخ تهیه کردم چطور متوجه بشم که اصل هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      لطفا روی لینک روش تشخیص یاقوت کلیک کنید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.