سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد اسفند مطابق توافق جهانی و خواص کامل سنگ ماه اسفند

Acomarine-gems1 سنگ ماه تولد اسفند مطابق توافق جهانی و خواص کامل سنگ ماه اسفند

مهمترین و بهترین سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است اما تنها سنگ متولدین اسفند آکوامارین نمی‌باشد و این ماه دارای سنگ های فرعی مختلفی نیز می باشد. آمیتیست، بلور کوارتز، سنگ خون، یاقوت سرخ و کبود و یشم نگین های فرعی این ماه هستند. نماد متولدین اسفند ماهی و سیاره حاکم بر آنها نپتون می باشد. آنها قادر هستند با کمک از سنگ ماه اسفند انرژی کیهانی را از نپتون جذب و طالع و اقبال خود را با آن هماهنگ کنند.

در این مقاله تمام خصوصیات و ویژگی های مجموعه سنگ ماه اسفند به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و همه اطلاعات مرتبط با خواص آن ها طبق باورهای دوران باستان و اطلاعاتی که امروزه از سنگ متولدین اسفند و این گوهرهای زیبا و ارزشمند در دسترس است برای شما فراهم شده و به شکل کامل تحلیل شده است.

با شرف آنلاین همراه باشید…

12210-gem-stone-icon سنگ ماه تولد شهریور مطابق توافق جهانی + خواص کامل سنگ ماه شهریور کوتاه درباره سنگ ماه تولد

اخترشناسی و طالع بینی نجومی منشا اولیه سنگ متولدین اسفند و بطور کلی همه‌‌ سنگ های ماه تولد می‌باشند. اعتقاد به این قضیه برخاسته از فرهنگ جوامع مختلف است. امروزه هر گوهری سمبل متولدین یکی از ماه های سال به محسوب می گردد. این سنگ ها براساس طالع بینی نجومی و مطابق با خصوصیات ذاتی متولدین هر ماه تعیین گردیده است. البته هر ماه دارای یک سنگ اصلی و چندین سنگ فرعی است.

سنگهای ماه تولدی که ما در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها اشاره می نماییم به طور جهانی یکسان اعلام شده اند و دسته بندی اصلی سنگهای ماه تولد به شمار می آیند. ضمنا بیان این نکته ضروری می باشد که ما در این مجموعه مطالب فقط به توضیح باورها و اعتقادات همین فرهنگ ها پرداخته ایم و آن ها را تایید یا رد نمی کنیم. باور شما همان چیزی است که این خواص و فواید را برای متولدین هر ماه رد یا تایید می کند. اما بحثی که قطعا صحیح می باشد وجود انرژی و خواص فراوان این نگین هاست که در احادیث معصومین و کتب علمی بارها مورد تاکید قرار گرفته اند.

بررسی جامع سنگ های ماه تولد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه اسفند: آکوامارین

از آنجایی که عنصر وجود اسفندی ها آب می باشد بهترین سنگ ماه تولد اسفند برای آنها آکوامارین است. این نوع از سنگ متولدین اسفند گونه سبز آبی بریل است. آکوامارین در بعضی از تعابیر به معنای آب دریا است. بلورهای این گوهر غالبا بزرگ و بدون ناخالصی با ضریب سختی ۷٫۵ هستند و معمولا شامل خط هایی در طول بر روی خود هستند. سنگ آکوامارین از خود دورنگی بروز می دهد و به شکل بیرنگ و آبی سیر نمایان می شود.

برخی از گونه های این سنگ متولد اسفند اگر به شکل کابوشون تراشیده شوند، ظاهر چشم گربه را بر روی خود نشان می دهند. برجسته ترین مکانی که دارای بهترین سنگ ماه تولد اسفند (آکوامارین) است، “میناس گریاس” در کشور برزیل است. در آنجا به شکل لایه ای از سنگ های هوازده قهوه ای، آکوامارین، از بین پگماتیت بیرون آمده است. همچنین رشته کوه اورال در کشور روسیه به علت گونه با کیفیت این سنگ متولدین اسفند است.

گفته می شود ۵۰ معدن بریل در منطقه ماداگاسکار کشف شده که آکوامارین، بهترین سنگ ماه تولد اسفند هم از آن جمله است. سنگ ماه اسفند در قسمت هایی از برمه هم یافت می شود اما در کشور سریلانکا به میزان کمتری مشاهده شده است. ایرلند، نروژ، نامیبیا، تانزانیا، زیمبابوه و … از کشورهای دارای این سنگ متولد اسفند هستند. اطلاعاتی مبنی بر وجود آن در کشور ما در دست نیست. به سبب رنگ کم آن، غالبا در برش هایی به صورت تخت و بزرگ آن را می تراشند. برای بهبود در کیفیت رنگ، این سنگ متولد اسفند را حرارت میدهند. البته به یاد داشته باشید که قرار دادن این گوهر ها در مجاورت حرارت از سختی آن می کاهد.

انگشتر آکومارین با سنگ آبی

خواص آکوامارین برای متولدین اسفند:

در زمان های گذشته به این سنگ ماه اسفند به الهه دریاها شهرت داشته است. در مصر باستان گوهر های از جنس آکوامارین به همراه مومیایی ها کشف شده است. در شرق و در کشورهایی نظیر چین و ژاپن این سنگ متولد اسفند با نام گوهر عرفان و آینده بینی مورد احترام قرار گرفته است.

در سحر و طلسم، به جهت فراهم آوردن فضایی برای جلوگیری از نفوذ جادو و بدی ها بر روی شخص برای وارد شدن به ضمیر ناخودآگاه استفاده بی شماری دارد. نویسندگان قرون وسطی بر این باور بودند که اکواریوم پرطرفدارترین و موثرترین بلور در معابد یهودیان باستان بوده است. اکثر روش های استفاده از سنگ آکوامارین به عنوان ابزار مذهبی و پیش گویی در ادبیات باستانی مشاهده می شود. آکوامارین به جهت آرامش خاطر، رفع اضطراب، ازدیاد خلاقیت، نیروی سخنوری و افزایش ضریب هوشی بسیار سودمند و مثمر ثمر می باشد.

با توجه به خواص این سنگ متولدین اسفند یا فروردین و آبان می توانند با به کارگیری از آکوامارین شادکامی و سرزندگی پیوند زناشویی خود را افزایش دهند. همانطور که بیان شد این نگین افزون بر اینکه بهترین سنگ ماه تولد اسفند است، سنگ فرعی ماه تولد فروردین و آبان نیز می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دومین سنگ ماه تولد اسفند: یشم

برای سالیان طولانی و قرن ها تصور می شد که این سنگ ماه اسفند تنها یک گونه گوهر قیمتی و ارزشمند می باشد. در خلال سال ۱۸۶۳ این باور تغییر یافت. دو گونه یشم کشف شد، یشم سبز درجه یک برمه ای یا ژادئیت Jadeite و سنگ نفریت Nephrite یا در واقع یشم کم قیمت که سختی آن از یشم سبز برمه کمتر است. یشم سبز برمه با سختی ۶٫۵ تا ۷ در ابعاد مو از سیلیکات سدیم و آلومینیوم در خانواده پرویکسین تشکیل یافته است و مجموعه گسترده و وسیعی از رنگ های سبز زمرد تا گونه های متنوع سبز، ارغوانی، صورتی، قرمز، قهوه ای، نارنجی و … وجود دارد.

یشم سلطنتی Imperial Jade با استعداد رنگ سبز عمیق غنی به سبب وجود مقادیر بسیار بالای عنصر کروم در خود مشهورترین و مطلوب ترین گونه یشم و سنگ شانس ماه اسفند می باشد. کشور میانمار و گواتمالا سرشار از معادن نگین یشم سبز یا ژادئیت می باشد، اما در کشور ژاپن و قسمت های جنوب غربی آمریکا نیز این سنگ شانس ماه اسفند مشاهده شده است.

حلقه یشم برای متولدین اسفند

قدرت ماورایی یشم سنگ ماه تولد اسفند:

یشم به عنوان یک گوهر قیمتی و گرانبها و سنگ متولد اسفند دارای گذشته و تاریخ بسیار زیادی است و قرن ها قسمتی از زندگی و فلسفه ساکنین قاره کهن نیز بوده است. یشم غالبا به عنوان یک سمبل خلوص و آرامش شهرت دارد. باور عموم بر این است که برای هر کسی هماهنگی، دوستی و شانس را جذب و به ارمغان می آورد.

نقل شده که در سنت باستانی مردم چین، یشم سمبل همه پنج فضیلت بشریت می باشد که آن ها عبارتند از: حکمت، همدردی، عدالت، فروتنی و شجاعت که در نتیجه بیشتر این سمبل های ستودنی را در تکه نگین های یشم حک می کنند. گردنبند یشم به عنوان «سنگ قلب» مشهور است و میتوان بیان کرد که استفاده از این نگین به عنوان گردنبند سنگ ماه تولد اسفند و یا نگین انگشتر ماه اسفند ارتباط مستقیمی با چاکرای چهارم یعنی قلب دارد و همینطور اثرات مثبتی بر هرگونه اتفاقات مرتبط با درون قلب ما، از جمله عشق و روابط دوستانه دارد. یشم سنگ تولد اسفند و شهریور می باشد.

جهت مطالعه خواص این گوهر ارزشمند و ماورایی مقاله خواص کامل سنگ یشم را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سومین سنگ ماه اسفند: آمیتیست

آمتیست به عنوان سنگ ماه تولد اسفند شناخته می شود و مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از گونه های متفاوت و شاید حتی بهترین گونه خانواده کوارتز با ساختار سیلیکون دی اکسید می باشد. این سنگ اسفند ماه غالبا به شکل بنفش، ارغوانی یا یاسی رنگ مشاهده می شود. مقادیر بسیار کمی از ناخالصی آهن موجب رنگ بنفش در آمیتیست می شود به همین علت گونه خالص آن بی رنگ می باشد. آمیتیست یک گوهر نیمه قیمتی است که امروزه نیز محبوب و پر طرفدار است و در انگشتر آمیتیست زنانه و مردانه و گردنبند آمیتیست زنانه و مردانه و دستبند آمیتیست و همچنین ست آمیتیست به کار می رود. اگر به علت فراوانی آن در طبیعت نبود، قطعا بسیار قیمتی و گرانبها می بود.

انگشتر آمیتیست بنفش مردانه

خواص آمیتیست برای متولدین اسفندماه:

استفاده از گردنبند سنگ ماه تولد اسفند و یا انگشتر ماه اسفند موجب می‌شود تا فردی که از وجود این نگین بهره میبرد با نیرو های مثبت همراه گردد. هر فردی که به رها شدن از افکار و اتفاقات منفی تمایل داشته باشد، می تواند از این گوهر ارزشمند بهره ببرد. آمیتیست از گونه سنگهای مشهور به «مضطرب نباشید، آرام و خوشحال باشید» می باشد.

این نوع از سنگ تولد اسفند به عنوان یک نگین معنوی امروزه هم به عنوان انگشتر در دست اسقف ها در کلیسای مسیحیت مورد استفاده قرار میگیرد. چون که آمیتیست نگینی محافظ است، شما را از انرژی های شر و منفی محافظت می کند به همین علت مناسب اشخاصی است که در جستجوی آرامش درونی و دور نگه داشتن ذهن خود از نیروهای منفی می باشند.

برای آشنایی کامل با این سنگ اسفند بسیار زیبا و خیره کننده مقاله همه چیز درباره سنگ آمیتیست را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چهارمین سنگ ماه تولد اسفند: سنگ خون

سنگ خون به عنوان سنگ ماه تولد اسفند یکی از نگین های خانواده کوارتز کالسدونی بوده و همینطور نام دیگر آن هلیوتروپ Heliotrope بوده که درواقع از دو واژه یونانی تشکیل شده helios، به معنی خورشید و tropos، به معنای راه و روش می باشد. این سنگ اسفند غالبا برای حکاکی جادو و طلسم های چشم بد و برجسته کاری به علت عمق و اختلاف چشمگیر در رنگ آن مورد استفاده قرار میگیرد.

سنگ خون چیست و چه خواصی دارد

خواص سنگ خون برای متولدین ماه اسفند:

این سنگ ماه اسفند برای زمانی در حدود حداقل سه هزار سال پیش به عنوان گوهری برای به انجام رساندن فعالیت های جادوگری مثل پیش بینی آینده در رویداد های بسیار بد آب و هوا مانند باد، طوفان، رعد و برق شناخته شده و استفاده می شد. گفته می شود که نیروی ماورایی و جادویی این سنگ تولد اسفند با گذاشتن آن در آب و تنظیم در نور مستقیم خورشید بسیار زیاد می شود.

به عنوان نگینی برای کمک به جادوگر برای به دست آوردن تسلط سریع بر ارواح خبیث استفاده می شده است. همینطور به محافظت از فرد دارای سنگ خون در مقابل فریب و گمراهی دیگران مشهور بوده است. مردم مصر باستان از سنگ خون به عنوان تسلط بر دیگران و باور پذیر کردن صحبت های خود استفاده می نموده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پنجمین سنگ ماه اسفند: یاقوت سرخ

از جمله مجموعه سنگ های ماه تولد اسفند، یاقوت سرخ می باشد که به عنوان گوهر خوشبختی متولدین اسفند نیز از آن یاد می شود. شاید بتوان گفت یاقوت سرخ یا همان نگین روبی قیمتی ترین سنگ ماه تولد اسفند باشد. این سنگ اسفند ماه از گونه های کراندوم معدنی، یک گوهر گرانبها از عهد باستان می باشد. حضور مقادیر بسیار کمی از کروم در یاقوت سرخ سبب ایجاد رنگ خیره کننده قرمز در آن می شود. نگین روبی به عنوان یکی از چهار گوهر گرانبها و با ارزش در دنیا شامل یاقوت کبود، زمرد و الماس نیز می باشد. انواع بسیار ارزشمند روبی غالبا در نگین مرمر تشکیل شده و دارای غلظت بسیار بالایی از کروم نسبت به دیگر درصد ها هستند.

انگشتر یاقوت سرخ برای متولدین اسفند

خواص یاقوت سرخ برای متولدین ماه اسفند:

طبق تاریخ رومیان باستان، این سنگ ماه اسفند قوی ترین گوهر به عنوان محافظت از طلسم و جادو سیاه و شیطان است. آنها همینطور باور داشتند که روبی دارای نیروی پیش بینی اتفاقات ناگوار است. طبق داستان ها روبی سمبل شجاعت برای جنگجویان بوده است. در انگلستان از این سنگ ماه تولد اسفند در انگشتر های پادشاهان استفاده و سبب می شد اطمینان و ابتکار در عمل را به آنها بدهد.

در زمان باستان سرخپوست ها به آن Ratna nayaka به معنی پادشاه گوهرهای گرانبها، می گفتند. باور عموم بر این بود که اگر شما جواهر یاقوت سرخ را برای احترام به خدای هندوها هدیه دهید، به عنوان یک پادشاه در حیات بعدی خود مجددا متولد خواهید شد. آنها بر این یاور بودند که استفاده از انگشتر یاقوت سرخ به عنوان انگشتر ماه اسفند با رنگ کم برای زنان و رنگ های تیره تر برای مردان مناسب تر و مثمر ثمر هستند.

اگر علاقه مند به این گوهر فاخر گران بها هستید توصیه می کنیم مقاله خواص یاقوت سرخ در روایات و منابع علمی را مطالعه نمایید. همچنین برای خرید محصولات مختلف این گوهر به صفحات گردنبند یاقوت سرخ زنانه و مردانه، دستبند یاقوت سرخ اصل مردانه و زنانه و ست یاقوت سرخ مراجعه بفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ششمین سنگ ماه تولد اسفند: بلور کوارتز

این سنگ ماه تولد اسفند به علت شفافیت به بلور کوارتز شهرت دارد. غالبا بلورهای کوارتز به شکل دامله یا گنبدی شکل تراش داده می شوند. کریستال های بی رنگ این گونه از مجموعه سنگ ماه اسفند به مقدار بسیار زیادی در اغلب نقاط روی زمین وجود دارند و این نشان دهنده گونه های متفاوت و قابل توجه در اندازه آنها می باشد، به حدی که بلور های کوارتز با وزن بیش از ۵۰۰ کیلوگرم نیز مشاهده شده است.

همینطور گونه خوب کریستال کوارتز در شکاف و درزهای رشته کوه های آلپ در اروپا مشاهده می شود. در بعضی اوقات ترک های نازک در این نوع از سنگ تولد اسفند ممکن است سبب تداخل رنگ ها در نور سفید شود و در کوارتز رنگین کمانی ایجاد شود. در بعضی اوقات نیز ترک و درز و شکاف ها ممکن است پر از رنگ شوند درست شبیه به سنگ های آتشین.

گردنبند بلور کوارتز چیست

خواص و فواید بلور کوارتز برای اسفندی ها:

نام کوارتز از کلمه یونانی krustallos ، به معنای یخ گرفته شده، به عبارتی یعنی بلور کوارتز شفاف در واقع یخی است که به وسیله خدایان تشکیل یافته است. از زمان قرون وسطا، گوی های کروی ساخته شده از بلور کوراتز به عنوان پیش بینی آینده مورد استفاده قرار میگرفت. بلور کوارتز «سنگ همه چیز» می باشد، چرا که که همه ارتعاشات و لرزش های رنگ را در طیف های گوناگون نور منتشر می کند و بنابراین قادر است برای هر گونه استفاده و کاربردی که نیاز به ورود نور و انرژی به جسم معنویمان است، کارایی داشته باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره هفتمین سنگ ماه اسفند: یاقوت کبود

یاقوت کبود گوهری از گروه کراندوم است که به عنوان سنگ تولد اسفند مورد استفاده قرار می گیرد که دارای عناصر آهن و تیتانیوم می باشد که هر دو در جهت ایجاد رنگ بی نظیر و چشم نواز آن ضروری هستند. اغلب گونه های یاقوت های کبود به مقدار زیادی تیره رنگ هستند، به خصوص آن دسته یاقوت های کبود که از بازالت استخراج می شوند که گونه ای سنگ آتشفشانی از کشورهایی نظیر تایلند و استرالیا است. این گونه سنگ شانس ماه اسفند غالبا ارزان قیمت نیست. اما یاقوت کبودی که بیش از حد روشن، شفاف، دارای ناخالصی و کمرنگ می باشد ارزان است. یاقوت کبود با کیفیت و مرغوب دارای برش و شفافیت خوب و مهمتر از همه با رنگ های تند آبی می باشد.

گردنبند یاقوت کبود برای متولدین اسفند

خواص یاقوت کبود به عنوان سنگ ماه اسفند:

این سنگ ماه اسفند به عنوان گوهر خرد و هوشمندی شناخته شده است. یاقوت کبود موجب افزایش ذکاوت، آموزش و قدرت تصمیم گیری عاقلانه و خوب می شود. یاقوت آبی به عنوان سنگ اسفند ماه یک زیور انگشتر بسیار مناسب برای دانش آموزان، معلمان، قضات و اشخاصی است که در پی موفقیت در شغل خود هستند. این تصور که یاقوت کبود گوهر حکمت و علم است به زمان عصر باستان باز می گردد.

یونانیان باستان معبد دلف این نگین را برای موفقیت و رسیدن به خرد استفاده می کردند. در قاره کهن نیز به جهت تقویت روشن بینی معنوی استفاده می شده‌است. یاقوت کبود گوهری است که به رمز و راز، پیشگویی و آینده نگری و نبوت متصل است، همینطور در دوران گذشته به عنوان سنگ شانس ماه اسفند و اقبال نیز در نظر گرفته می شده‌است. نقل شده که ناپلئون بناپارت زمانیکه تنها یک پسر جوان بود، یک یاقوت کبود را دریافت کرد. او گفته بود که آن گوهری بسیار مخصوص و ویژه است، چراکه برایش موفقیت به ارمغان می آورد و همچنین داشتن پیشگویی وی را تبدیل به شاه فرانسه خواهد کرد.

یاقوت کبود همچنین به عنوان یکی از سنگ های ماه تولد اسفند، اردیبهشت، مهر و آذر مورد استفاده قرار می گیرد. در مقاله خواص اعجاب انگیز سنگ یاقوت کبود با این سنگ ماه تولد اسفند بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین برای خرید جواهرات مختلف ساخته شده از گوهر به صفحات انگشتر یاقوت کبود مردانه و زنانه، گردنبند یاقوت کبود اصل، دستبند یاقوت کبود زنانه و ست یاقوت کبود زنانه مراجعه بفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تعیین قیمت سنگ ماه تولد اسفند

امروزه با توجه به اینکه برای متولدین اسفند استفاده از گردنبند و دستبند سنگ ماه تولد اسفند اهمیت بیشتری پیدا کرده است آشنایی با روش های تشخیص اصل بودن سنگ و قیمت در هنگام خرید سنگ ماه تولد اسفند بسیار مهم میباشد. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت سنگ ماه تولد اسفند کمیابی و نوع گوهر است. برای مثال سنگ یاقوت سرخ با توجه به ویژگی های برتر گوهر و کمیاب بودنش از ارزش زیادی برخوردار است.

دومین عامل مشترک در تعیین قیمت سنگ ماه تولد اسفند رنگ سنگ میباشد. بطور کلی رنگ های ایده آل برای هر گوهر متفاوت است اما سنگهایی که دارای رنگ بسیار روشن هستند یا بیش از حد تیره و مات هستند کمتر مورد توجه قرار میگیرند و امکان تقلبی بودن آنها وجود دارد. برای مثال نگین آکوامارین که گوهر اصلی متولدین این ماه است بسته به رنگ، خلوص، وزن و … دارای قیمتی حدودا بین 5 تا 1000 دلار به ازای هر قیراط است. (هر 5 قیراط 1 گرم است)

قیما سنگ ماه تولد اسفند

توجه به سختی و هویت سنگ تا حد زیادی میتواند به تشخیص نوع اصل کمک کند و بتوانید با خیالی آسوده تر اقدام به خرید سنگ ماه تولد اسفند کنید. برای مثال سختی سنگ اکوامارین ۷٫۵ میباشد و به راحتی رو آن نمیتوان خط انداخت. بطور کلی هنگام خرید دستبند یا گردنبند سنگ ماه تولد اسفند توجه داشته باشید که علاوه بر موارد ذکر شده عواملی همچون وزن و نحوه تراش و بهبود سازی و … نیز در تعیین قیمت سنگ ماه تولد اسفند و بطور کلی انواع سنگها موثر است و میتواند در هنگام خرید سنگ ماه تولد اسفند به شما کمک کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خصوصیات متولدین اسفند ماه

بر اساس اصلی ترین سنگ ماه اسفند یعنی آکوامارین خصوصیات متولدین اسفند به این نحو می باشد:

*دوست دار و عاشق تنوع و مسافرت هستند و همواره در مکان های بزرگ و خصوصی آنها را خواهید دید.

*آنها اکثرا صاحب ارث یا پول باد آورده می شوند.

*پول برای آنها اهمیت زیادی ندارد.

*آنها در حال زندگی می کنند و فکر خود را درگیر آینده و یا اتفاقات گذشته نمی سازند.

*متولدین اسفند ماه افرادی آرام و بی تفاوت می باشند و در زمان بد اخلاقی، زبان بسیار تندی دارند.

*آنها چهره های زیبا و دلنشینی دارند، چشمانشان بسیار جذاب است اما اندام خیلی زیبایی ندارند.

*این افراد به علت عدم توجه به آینده، گاها درگیر مشکلات می شوند.

*افراد متولد اسفند کمی خجالتی بوده و استعداد ولی توانایی قابل قبولی برای کار های نمایشی و تئاتر دارند.

خصوصیات و ویژگی افراد متولد اسفند

*متولدین اسفند ماه افرادی عادی هستند و در بعضی اوقات در رابطه با مسائل افراد نزدیکشان قضاوت نیز می کنند.

*آنها علاقه زیادی به سفر کردن دارند و در این مسیر مسائل را تحلیل کرده و لذت می برند.

*متولدین اسفند افرادی شوخ طبع و بذله گو هستند، البته در بعضی اوقات شوخ طبعی آنها آزار دهنده می شود.

*آنها روحیه ای کمک کننده و همدل دارند و برای کمک رساندن از جمله قرض دادن پول یا وسیله غالبا پیش قدم می شوند.

*این افراد با صداقت هستند و کمتر دروغ می گویند.

*متولدین این ماه علاقه بسیار زیادی به هنر، شعر و موسیقی دارند و در این مسائل استعدادهای فراوانی دارند.

*متولدین اسفند افراد بسیار حساس و دل نازکی هستند اما اغلب اوقات سعی میکنند این حالت را پنهان کنند.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه تولد اسفند

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر یاقوت کبود (279)

انگشتر آمیتیست (245)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند یاقوت کبود (100)

گردنبند آمیتیست (158)

گردنبند یشم (61)

دستبند یاقوت سرخ (31)

دستبند آمیتیست (28)

نیم ست یاقوت سرخ (25)

نیم ست یاقوت کبود (31)

نیم ست آمیتیست (40)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

85 دیدگاه در “سنگ ماه تولد اسفند مطابق توافق جهانی و خواص کامل سنگ ماه اسفند

  1. مسافر گفت:

    سلام میشه در مورد حروف ابجد ماه تولد توضیح بدید 🙏

  2. Mhsa گفت:

    سلام من متولد 19 اسفند هستم چه سنگی برای من خوبه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا همین مقاله را مطالعه بفرمایید.

  3. امیر گفت:

    سلام متولد ۱۱ اسفند هستم ۱۶ سالمه سنگ پیشنهادی شما برای گردنبند که همیشه همراهم باشه برای جذب انرژی و شانس زیاد چیه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ ماه تولد اسفند در همین مقاله درج شده است. علاوه‌براین فارغ از بحث ماه تولد می‌توانید سنگ های عقیق یا فیروزه که بسیار مفید و توصیه شده هستند استفاده بفرمایید.

  4. L گفت:

    سلام من یک گردنبند یشم دارم اما رنگ سبز مغز پسته ای هست یعنی آنقدر ها تیره نیست. می خواستم بدانم این سنگ هم که به پر رنگی یشم تیره نیست برای اسفندی ها استفاده میشود؟ و همان تاثیر را دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله اگر سنگ یشم باشد همان خواص دیگر یشم ها را دارد.

  5. ناشناس گفت:

    عالی بود کلی استفاده کردم
    راضیه هستم متولد ۱۲ اسفند چه سنگی مناسب من هست؟؟ توضیحاتتون خیلی عالی بود ..اگه درمورد خواص درمانی سنگها بیشتر بگین ممنون میشم

    1. Tina گفت:

      سلام همه سنگهای متولد اسفند و میشه تو یه دستبند یا گردنبند جمع کرد و اینکه این سنگها اصل و فیک دارن

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اکثرش را بله امکانش هست. امکان ساخت با سنگ های اصلی وجود دارد. با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در همین مقاله درمورد سنگ ماه تولد و خواص درمانی هریک توضیحات کاملی ارائه شده است.

  6. .. گفت:

    سلام برای ۲۱ اسفند نام سینا به جز سنگ اکوامارین چه سنگ هایی برای خوش‌شانسی و درس ‌….‌ خوبه ممنون از زحمات مدیر سایت

    1. سید حمید گفت:

      سلام برای ۱۷ اسفند باباقوری مناسبه چی خوبه؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فارغ از ماه تولد میتوانید از سنگهای مختلف استفاده کنید ولی درمورد بحث سنگ ماه تولد اسفند سنگهای مورد نظر در همین مقاله اورده شده است. لطفا مطالعه بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      براساس ماه تولد آمیتیست، بلور کوارتز، سنگ خون، یاقوت سرخ و کبود و یشم نیز مفید هستند.
      اما به طور کلی استفاده از سنگ عقیق را توصیه میکنیم.

  7. بنیامین موسی نژاد گفت:

    تشکر فراوان بابت اطلاعات….

  8. بنیامین موسی نژاد گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت تمام اسفندیای محترم، علاوه بر فراهم کردن سنگ اصلی ماه شمسی تولد خودتان، سنگ مخصوص روز تولدتان که تحت نفوذ سیاره خودتان هست هم فراهم کنید، همچنین سنگ مخصوص طالعتان که با حروف ابجد کبیر گرفته میشود هم فراهم کنید، همچنین رنگها، اعداد و جهت های شانس مخصوص سال حیوانی که به دنیا آمدید هم فراهم کنید، ،آن وقت پازل وجودی جسم و روحتان به تعادل میرسد، بیش از ۸ سال تو زمینه متافیزیک و روانشناسی فعالیت میکنم، و میخواستم کمکی و اشاره ای ریز هر چند درشت در جهت موفقیت هرچه بهتر در زندگی عزیزان به خصوص اسفندی ها کرده باشم، شاد و پیروز و موفق باشید.

    1. حامد گفت:

      دم شما گرم کاش میتوانستم با شما ارتباط داشته باشم.

    2. الی گفت:

      سلام ای کاش شماره موبایل تون رو میگذاشتید تا راهنمایی بیشتری ازتون میگرفتم 😏

    3. ملیکا گفت:

      سنگ سلامت و افزایش طول عمر مرد اسفندی

  9. ارمین گفت:

    چرا خوبی ها و علاقه‌ی پنهان و خالصانه‌ی یک اسفندی را هیچکسی درک نمیکند ما شانس نداریم که محبت میکنیم ولی جار نمیزنیم این بلاها میاد سرمان بعد آن هایی که همه‌ی محبتشان حرف است همه جا مورد تشویق و عشق قرار میگیرند

    1. علی گفت:

      سلام من ۲۰ اسفند هستم چه انگشتری داشته باشم که کارگشا باشد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انگشتر عقیق تهیه بفرمایید.

    3. سعید گفت:

      اره بخدا منم همینم متاسفانه بعنوان یک اسفندی

  10. ناشناس گفت:

    سلام
    شاهرخ هستم ۲۵ اسفند
    خواهشا انگشتر اگر برای ۲۵ اسفند مناسب هست بگید ممنونم

    1. ناشناس گفت:

      همانا که اسفندی ها از باحال ترین انسانها هستند و بس.
      یک جا خواندم که فیروزه از مهمترین سنگهای اسفندی ها هست. درسته؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا سنگ فیروزه بسیار پرخاصیت و توصیه شده برای تمام افراد ماه های مختلف است ولی جزو سنگهای متولدین اسفند نیست.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است اما فارغ از این بحث می‌توانید انگشترهای بسیار پرخاصیت عقیق، فیروزه و … را خرید نمایید.

  11. فرشته گفت:

    سلام من متولد ۱۴ اسفند هستم هم بدشانس هم نیروهای منفی و شیطانی افراد دور برم نازل میشود تو سر من شوهر و خانواده اش حسابی اذیتم میکنند پیش فرزندان خودم هم کم ارزشم خدایی از دل و جون برای شان مایه میگذارم ولی دریغ از یکم قدردانی تازه کلی هم علیه من هستند تو هر چیزی ولی خدایی از هر هنری که بگویید سر رشته دارم ان هم در حد استاد جالب است که اصلا شغل گیرم نمیاد هر چی باشد در حد شاید یک ماه الان میخواهم یک سنگی بهم پیشنهاد بدهید که هم شر افراد منفی را از من دور کند هم شانس برایم بیاورد

    1. سعید کمالی گفت:

      این ها چون باور شما هستند پس اتفاق می افتد برای رهایی هر روز یک سوره از قرآن بخوانید به نیت فراوانی شادی روح اموات و سلامتی امام زمان قطعا همه چیز تغییر پیدا خواهد کرد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه میکنیم انگشتر عقیق یمنی تهیه نمایید. به امید خدا مفید خواهد بود.

  12. هوسن گفت:

    چرا هیچ کس ی اسفندی و دوست نداره؟

  13. ی اسفندی گفت:

    چرا هیچ کس عاشق ی اسفندی نمیشه ؟

  14. سینا گفت:

    چطوریه که تو محصولاتتون اصلا آکوامارین نیست نه انگشتر نه دستبند نه گردنبند؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه در حال حاضر آکوامارین در محصولات سایت وارد نشده اند. میتوانید این مورد را با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا نمونه عکس و قیمت برای شما ارسال شود.

  15. ااحسان گفت:

    من متولد ۵ اسفند هستم خیلی کم حوصله کم انرژی بی حال مثل مرده میمونم دل نازک زود رنج خجالتی بی حال کسل بد شانس بخاطر همین به مواد رو اوردم چیک ار کنم که از این وضیعت نجات پیدا کنم ممنون میشم راهنمای کنید ایا انگشتر ماهم بخرم خوب میشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حس میکنید که دچار افسردگی شدید ابن سینا برای درمان آن استفاده از سنگ سیترین به صورت انگشتر یا گردنبند نسبتا بلند را توصیه میکنند. نشانه های افسردگی شامل فکر و خیال زیاد، گوشه نشینی، ناامیدی، ناراحتی، شک و تردید، میل به تنهایی، ترس و … است. طبع سیترین به شدت گرم و تر است و انرژی خوبی به شما می بخشد. استفاده از فیروزه نیز توصیه می شود.

    2. سارا گفت:

      سلام خسته نباشید من خانم هستم متولد ۲۲ اسفند خیلی زود رنج هستم کم روزی بد شانس افسردگی دارم به نظر شما چه سنگی بخرم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ عقیق تهیه بفرمایید.

  16. سارا گفت:

    سلام ببخشید آدرس تون مشهد کجاست من قراره همین چند روزه بیام مشهد میخاستم ازتون خرید کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در صفحه تماس با ما ادرس فروشگاه رو مشاهده بفرمایید.
      تشریف بیارید در خدمتتون هستیم.

  17. احسان گفت:

    سلام من اسفند ماهی هستم انگشتر یاقوت زرد برای متولدین اسفند هست که همان ماه حوت میشه دورسته یا نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینطور نیست. مقاله را مطالعه بفرمایید.

  18. محمد گفت:

    سلام انگشتر با سنگ آکوامارین و کجا میتونیم پیدا کنیم باتشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید تا نمونه و قیمت به شما عرضه نمایند.

  19. فاطمه هاشمی اصل گفت:

    سلام خدا قوت استفاده از نگین فیروزه و عقیق برای متولدین دی و اسفند ضرر دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هیچ ضرری ندارد

  20. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید مگر فیروزه و عقیق سنگ مخالف ماه اسفند نیست برای دخترم که دی ماه و پسرم اسفند نمی تونم از عقیق و فیروزه استفاده کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هیچ مشکلی نیست و میتوانید استفاده بفرمایید.

  21. محمد رضا گفت:

    سلام من متولد ۲۰ اسفند هستم و آرام و تودار ولی عاشق پیشرفت همه کارهام کمی گره میخورند چی نگینی بهتره…خواستم روی رکاب طلای سفید نصب کنم ک واسه همیشه داشته باشم.میخواستم ک انرژیم بیشتر و حرفهام نفوذ داشته باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتونید از سنگ عقیق و مخصوصا عقیق شرف الشمس استفاده بفرمایید.

  22. نظری گفت:

    سلام منم اسفندی هستم‌ میتونم‌ از عقیق سبز استفاده کنم؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      بله مشکلی ندارد.

  23. احمدرضا گفت:

    سلام ببخشید من سنگ آکوامارین رو می خواستم می تونید برام تهیه کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

    2. ناشناس گفت:

      بهتره بیشتر به خدا اعتماد کنی، بعدا متوجه خیلی از مسایل میشی

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قطعا توکل به خداوند در راس امور است اما استفاده از نگین های گفته شده نیز با این امر در تناقض نیست و با این کار به توصیه فرستادگان خداوند عمل خواهد شد.

  24. اکبر گفت:

    سلام بسیار عالی از توضیحاتی که درمورد سنگ های متولدین اسفند دادید. حالا استاد عزیز من متولد اول اسفندهستم. کدام سنگ برای من عالی هستش بنام ابحدی هم حساب کنین اسمم اکبر. اول اسفند
    مردی بسیار کم شانس کم اقبال بدشانس هرچی گرفتاری میاد طرفم. حاجت ها برآورده نمیشه. حالا حساب کن چطور مردی هستم اما دلی مهربان و دلسوزی دارم ناگفته هم نماند چشمان رنگی و خوشتیپ بقول حرفای مردم. بازم شکرگزار خداوند متعال

    1. وحیدرجبی گفت:

      سلام وحید هستم متولد ۷ اسفند آدم بد شانسی هستم و تو زندگی و کار موفق نیستم ممنون میشم راهنمایی کنید منو چه سنگی استفاده کنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای شما نگین های عقیق، فیروزه و شرف الشمس رو توصیه شده تر هستند.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فارغ از بحث سنگ های ماه تولد، پیشنهاد می‌کنیم انگشتر عقیق تهیه بفرمایید. چه به صورت عقیق یمنی که توصیه شده ترین است چه به صورت دیگر انواع عقیق نظیر عقیق سبز، عقیق شرف الشمس و … ان شالله کارگشا باشد.

  25. آ زارع گفت:

    سلام تشکر از مطالب مفیدتون من میخواستم انگشترنقره با سنگی که حکاکی شده باشه برای همسرم هدیه بگیرم به نظرتون شرف الشمس یا عقیق یا چه نوع سنگی مناسب تره ایشون متولد اسفند هستن ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگی که هم مربوط به ماه اسفند هم در روایات دینی توصیه شده باشد یاقوت سرخ یا کبود است اما درصورتی که مایل به حکاکی روی نگین هم هستید بهترین گزینه عقیق است. (شرف الشمس هم یک نوع عقیق است که پشت آن دعای شرف الشمس حکاکی شده است)

    2. حسین گفت:

      سلام وقت بخیر برای مرد ۲۰ اسفند که رو به داغون شدن هستم کار هم که از بین رفت پا هم درد و کمرم مهر ه اش ترک خورده همه اش به طرف سقوط دارم میروم بدبیاری خخخخیلی اوردم و دارم باز هم میاورم من چکار کنم کارم درست و درد هایم برطرف بشود شما چی به من پیشنهاد میکنید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ارزوی بهترین ها برای شما دوست گرامی
      ان شاء الله که هرچه زودتر مشکلات شما برطرف و روی خوش زندگی را ببینید. توکل به خدا و کمک از خودش در کنار تلاش قطعا اولین و مهمترین راه حل برای حل مشکلات است اما در کنارش می توانید از سنگهای توصیه شده معصومین برای خوش اقبالی استفاده نمایید. میتوانید انگشتر عقیق یمنی تهیه کنید که خواص بسیار مفیدی مرتبط با آنچه فرمودید دارد.

    4. ناشناس گفت:

      سلام من امسال کنکوری ام و انگیزه و انرژیم کمه میخواستم سنگ ماه تولدمو بخرم گفتم شاید انرژیم زیادشدمن متولد ۲۳ اسفندم به نظرتون اگر سنگ آکوامارین رو فقط یک تکه بخرم و همراهم کنم خوبه؟ چون من به انگشتر علاقه ای ندارم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      سنگ “چشم ببر” رو استفاده بفرمایید.

  26. رویا گفت:

    سلام لطفا بمن بگید چه سنگی از هم بهتر برای ۲۱ اسفند ماه
    ممنون از لطفتان🌺

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      آکوامارین سنگ اصلی ماه تولد اسفند است.

  27. امیر علی گفت:

    باسلام من یک اسفندی هستم آیا سنگ فیروزه هم جزء سنگ ماه تولد اسفند است ممنون ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر نیست اما ضرورتی ندارد برای استفاده از سنگ فیروزه متولد اسفند باشید.

  28. مهدی احیائی گفت:

    سلام سفارش من شماره ۲۷۲۷۶ مورخه ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ است. خواهشمندم نسبت به حکاکی درخواستی ” مهدی احیائی فرزند فتح الله” اقدام کنید. هزینه آن را هم پرداخت می کنم. ضمنا” حلقه با سنگ یشم ندارید؟ چون ماه تولدم اسفند است و در این مقاله آمده است . ممنون.

    1. محسن گفت:

      سلام .. قیمت انگشتر آکوامارین چنده از چه قیمتی شروع میشه ممنون

    2. ناشناس گفت:

      ممنون عالی بودن ولی یکم ارزونتر

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همکارانم با شما تماس خواهند گرفت.

  29. طیرانی گفت:

    من خودم آکومارین دارم امسال قسمت بشه میام مشهد شما رکاب خالی هم دارید بیارم برام درستش کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله حتما تشریف بیارید در خدمتتون هستیم.

    2. امیر علی گفت:

      باسلام من یک اسفندی هستم آیا سنگ فیروزه هم جزء سنگ ماه تولد اسفند است ممنون ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر نیست اما برای استفاده از سنگ فیروزه و بهره مندی از خواص آن الزامی نیست متولد ماه خاصی باشید.

  30. محمد باقر گفت:

    سلام
    من شنیدم از گروه سنگ های ماه اسفند یک نوع سنگ به نام تونالیت هم هست البته دقیق اسمش رو نمیدانم
    درسته؟
    شما اطلاعی دارین؟

    1. ویدا پرستگاری گفت:

      من یک اسفندی نیمه دو هستم و اندام زیبا و مهربون و با هوش و شجاع دارم و ساده نیستم از آکوامارین خوشم میاد عاشق بازیگری و خوانندگی هستم

    2. ناشناس گفت:

      عالیه

    3. ارغوان گفت:

      من ارغوانم و یکه اسفند به دنیا آمدم الانم ۱۰ سالم هست و نیمه دوم هستم من عاشق سنگ خودمم🤩😍❤️
      ولی اینا خیلی سنگه حالا کدام بیشتر ارزش داره من خیلی کنجکاوم میشه یکی بگه؟؟؟؟
      به هر حال عکس ها خوب بود دست شما درد نکنه زحمت کشیدین🌟🌟
      ای کاش ستاره بود ستاره می‌دادیم مثل بازی😍ولی اگه ستاره بود 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟این قدر ستاره هم کم بود
      🤩🤩🤩🥰
      من دیگه برم بای.

    4. ناشناس گفت:

      خیلی هم خوب

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      سنگ هایی که در این مقاله معرفی شدن اصلی ترین سنگ های ماه تولد اسفند هستند که تونالیت جزو اون ها نیست و تا جایی که بنده اطلاع دارم تونالیت نوعی سنگ آتشفشانی محسوب میشه و بعید هست که اصلا کاربردی در صنعت زیورآلات داشته باشه

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.