سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مهر: بررسی تخصصی سنگ ماه مهر + خواص + قیمت

opal-ring-2 سنگ ماه تولد مهر: بررسی تخصصی سنگ ماه مهر + خواص + قیمت

آیا میدانید مهم ترین سنگ ماه تولد مهر چیست؟ خواص سنگ ماه مهر چیست؟ سنگ اوپال برای چه ماهی است؟ اینها سوالاتی است که در ادامه به پاسخ آنها خواهید رسید. اصلی ترین سنگ ماه تولد مهرماه اوپال است، این مقاله علاوه بر معرفی این سنگ متولدین مهر ماه شما را به شناختی نسبی از معادن، خواص و روش های مراقبت از آن می رساند.

همچنین علاوه بر اوپال دیگر انواع سنگ های ماه مهر را نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و خواص انواع سنگ متولدین ماه مهر بیان می شود. دیگر سنگ های ماه تولد مهر عبارتند از : لاجورد، یاقوت کبود، زبرجد و عقیق.

با شرف آنلاین همراه باشید….

12210-gem-stone-icon سنگ ماه تولد شهریور مطابق توافق جهانی + خواص کامل سنگ ماه شهریور توضیحی مهم درباره سنگ ماه تولد

شاید برای شما سوال باشد که تاریخچه و منشا پیدایش سنگ ماه تولد مهر چیست و بطور کلی انواع سنگ ماه تولد چگونه تعیین شده اند. منشا ابتدایی و تاریخچه سنگهای ماه تولد به طالع بینی نجومی و فرهنگ های مختلفی برمی‌گردد که تاثیر این گورهای طبیعی را بر زندگی روزانه متولدین ماه های مختلف سال بررسی نمودند. براساس آزمایشاتی که انجام شده است سنگ های مختلف برای متولدین ماه های سال تاثیرات و خواص متفاوتی دارند.

از این رو برای هر ماه یک یا چند گوهر معرفی شده است که بیشترین تاثیرات مثبت را خواهد داشت. مقالات سنگ های ماه تولد مهر و بطور کلی انواع سنگ ماه تولد که در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها اشاره می شود به طور جهانی یکسان اعلام شده اند و اصلی ترین دسته بندی به شمار می آیند. اما توجه داشته باشید که این مقالات صرفا به توضیح باورها و اعتقادات همین فرهنگ ها پرداخته اند و آن ها را تایید یا رد نمی کنند.

بررسی تمام سنگ های ماه تولد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه تولد مهر: اوپال

در جواب به این سوالات که سنگ اوپال برای چه ماهی است و اصلی ترین و بهترین سنگ ماه تولد مهر چیست باید گفت که اوپال (opal) مهم ترین سنگ این ماه مهر است. این گونه از سنگهای ماه تولد مهر دارای یک زمینه‌ سفید است که سایه‌های درخشانی از دیگر رنگ‌ها نیز در آن دیده می شود. این سنگ متولدین مهر ماه از خانواده گوهرهای‌ قیمتی‌ است که دارای‌ طیف‌ گسترده ای از رنگ‌ می باشد.

این‌ گوهر دارای درخشانی و بازی‌ نور است. بقیه رنگ‌ های‌ اوپال‌ عبارتند از سفید، خاکستری، آبی، نارنجی، سبز، خاکستری‌ سیر و سیاه‌ مایل‌ به‌ خاکستری‌ و یا نگینی با ترکیب این‌ رنگ‌ هاست. از انواع‌ اوپال می ‌شود از اوپال آتشین، اوپال معمولی، اوپال انیکسی و اوپال آتشین مکزیکی نام برد. انواع‌ زرد و قرمز آتشی‌ این سنگ مخصوص ماه مهر جزء قیمتی ترین گوهر هاست. رنگ و شفافیت عوامل موثر بر قیمت گذاری این نگین است.

هرچه رنگ پس زمینه‌ اوپال تیره‌تر باشد، قیمتش بالاتر است. تیره بودن پس زمینه گوهر باعث می‌شود که سایه‌ های آن واضح تر و درخشان‌ تر دیده شوند. به همین علت اوپال سیاه از اوپال سفید گران قیمت تر است.

اوپال سنگ ماه تولد مهر

خواص سنگ ماه مهر اوپال:

مهم ترین خواص سنگ ماه مهر چیست؟ این‌ سنگ ماه تولد مهرماه تأثیر بسیار مثبتی‌ در روح‌ و جسم دارد، چرا که همان‌ طور که‌ گفته شد معروف به‌ گوهر سعادت و خوشبختی‌ می باشد و پوشیدنش برای انسان‌ ایجاد خرسندی و رضایت می‌ کند و از نگرانی، افسردگی، تنبلی و رخوت‌ می ‌گردد. این گونه از سنگ متولدین مهرماه را جهت آرام کردن دردهای‌ روده‌ و ورم‌ معده، همچنین به ‌جریان ‌انداختن‌ دستگاه خونی و افزایش‌ تعداد گلبول‌های‌ قرمز استفاده می کنند. چشم انداختن به این سنگ مهر ماه سبب باز شدن چشم ها روی زنذگی می گردد و علت ایجاد شادی و امید و افزایش صفات‌ خوب است.

همچنین این سنگ متولدین مهرماه معروف به طلسم‌ خوشبختی‌ می باشد و به‌ علت هفت‌ رنگ‌ بودنش اغلب هنرمندان‌ به‌ ویژه نقاشان، موسیقی دانان و هنرپیشگان‌ از اوپال استفاده‌ نمایند. از دیگر خواص اوپال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* درمان درد ناحیه شکم یکی از خواص سنگ ماه مهر است

* برطرف کردن اختلالات هورمونی

* باعث رفع بی حالی و کسلی میشود

* این سنگ متولدین ماه مهر موثر در مداوای سرطان خون می باشد

* تقویت کننده گردش خون است

* و مداوای ورم بافت معده نیز از دیگر خواص سنگ ماه مهر میباشد

ویژگی های اوپال سنگ ماه تولد مهر:

این سنگ ماه تولد مهر ماه در برابر فشار و ضربات حساسیت نشان می دهد. همینطور مایعات اسیدی و قلیایی و حتی‌ ادکلن و لوازم‌ آرایشی‌ هم می تواند به‌ این سنگ مهر ماه آسیب برساند. به‌ دلیل شکنندگی‌ و عدم انعطاف پذیری باید در زمان سوار کردن‌ نگین روی‌ رکاب انگشتر یا دیگر جواهرآلات، دقت‌ کافی صورت‌ پذیرد. فرمول‌ شیمیایی‌ این سنگ NH2OSIO2 می باشد.

اوپال را در بخش شرق کره زمین نماد وفاداری‌ و امیدواری می‌ دانند و پوشیدن جواهری با این نگین به‌ شخص حالتی‌ مقدس می‌ دهد. اعراب معتقدند این‌ سنگ متولدین مهرماه از بهشت‌ روی‌ زمین‌ آمده؛ و احتمالا حالت‌ نورانی‌ این گوهر دلیل به ‌وجود آمدن‌ این‌ باور گردیده است.

خواص درمانی انگشتر اوپال

اهالی یونان معتقدند اوپال دلیل دوراندیشی‌ است و بیماری ها را دفع می کند؛ همچنین شکسپیر این سنگ ماه تولدمهر را ملکه‌ گوهر ها می ‌نامد. ولی غربی ها اوپال را بدیمن می ‌دانستند زیرا شخصی به نام WALTER SCOTT نویسنده‌ مشهور کشور اسکاتلند به‌ صورت غیر عمد در یکی‌ از افسانه هایش‌ این سنگ مهر ماه را یک نگین منفی‌ و بدشگون دانسته است؛ دقیقا برعکس‌ شرقی‌ ها که‌ همه صفات‌ و درجات‌ خوب را برای‌ این گوهر جذاب در نظر می گیرند. برای مثال واژه‌ اپال (Opal) از کلمه‌ هندی‌ به‌ معنای‌ «سنگ» مشتق‌ شده‌ و در فرهنگ‌ سانسکریت‌ به‌ معنای‌ گوهر قیمتی است.

در اروپا بانوان جوان به موهای به رنگ بلوند و بلندشان تکه هایی از گوهر اوپال آویزان میکردند. زیراکه اعتقاد داشتند این سنگ متولدین مهر ماه از موهایشان محافظت می نمایند. نویسنده های قرون وسطی بر این اعتقاد بودند که: همراه داشتن جواهری با نگین اوپال، می تواند هر وقت که بخواهید شما را نامرئی نماید. برپایه اعتقاد پیشینیان اوپال سبب تقویت بینایی می گردد و به ما برای دور ماندن از کارهای شیطانی یاری می رساند. هم‌چنین این سنگ مهر ماه به نوزادان، کودکان، تفریحات، معلمان، رابطه‌ها و احساسات کمک می‌نماید.

اصول نگهداری اوپال سنگ ماه تولد مهر:

این سنگ مخصوص ماه مهر را زیر آب سرد گرفته و تمیز بشویید. حدود ۳ تا ۳۰ درصد این سنگ ماه تولدمهر را آب ساخته است. حرارت دادن اوپال با تبخیر آب درون آن باعث ترک خوردن و پودر شدن آن می‌شود. در ادامه روش های نگهداری از این گوهر را ذکر خواهیم کرد :

شرایط نگهداری سنگ اوپال

۱-  توصیه‌ شده است که برای‌ محافظت و جلوگیری‌ از آسیب ‌دیدن‌ اپال، آن‌ را از بقیه نگین ها جدا نمایید و همچنین این سنگ مهرماه را به طور منظم در آب سرد و بدون‌ مواد شوینده، بشویید تا آب‌ درون آن تبخیر نگردد و تلالو رنگ های این سنگ متولد ماه مهر از دست‌ نرود.

۲- جهت تمیز شدن و برق افتادن این سنگ از پارچه‌ ای نرم استفاده نمایید.

۳- از تمیز کننده‌ های جواهر و یا دستگاه اولتراسونیک جهت تمیز کردن این سنگ متولد مهر ماه استفاده ننمایید.

۴- سعی کنین اوپال را با عطر و لوازم آرایشی و یا در تماس با مواد شیمیایی نگذارید. تماس با این مواد به سنگ ماه تولدمهر آسیب می زند.

۵- این گوهر نباید با نگین های قیمتی دیگر ارتباط و برخورد داشته باشد.

۶- جهت تیره‌ تر کردن زمینه اوپال آن را با اسید رقیق شده و شکر رنگ آمیزی نمایید.

معادن اصلی اوپال سنگ مخصوص ماه مهر:

معادن‌ اصلی‌ این گونه از سنگ متولد مهر ماه در نیو ساوث ویلز است که ایالتی‌ در بخش جنوب‌ شرقی‌ کشور استرالیا می باشد. دیگر معدن اصلی  آن نیز کوه‌های‌ سفید در جنوب‌ استرالیا است. بخش فراوانی از اوپالی که امروزه‌ در دنیا وجود دارد از این‌ مناطق‌ استخراج شده است. دیگر معادن ذخیره اپال در کشورهایی چون مکزیک، برزیل، اندونزی، گواتمالا، هندوراس، تانزانیا، عمان، ایالات‌ متحد آمریکا و ژاپن‌ می باشد و از آنجا استخراج می گردد.

در حدود صد سال اخیر، چک و اسلواکی بهترین‌ معادن‌ استخراج اوپال بوده‌ اند. این سنگ ماه تولد مهرماه از خانواده جواهر آلات‌ زیبا می باشد که‌ داشتن آن نشان از سلیقه‌ و درک‌ والا از سنگ‌ها و جواهرات گران بها است؛ چراکه دارنده‌ اش حتما باید به‌ خواص‌ مهم و فواید ارزشمند این‌ سنگ متولد مهر ماه پی‌ برده‌ باشد.

معادن سنگ اوپال در کجاست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولدمهر: یاقوت کبود

یاقوت کبود را میتوان بعنوان سنگ تولد ماه مهر در نظر گرفت که گوهری با مقاومت بالاست و از لحاظ سختی بعد از الماس در جایگاه دوم قرار دارد. رنگ یاقوت از عناصر تیتانیوم و آهن نشات دارد. اگر آهن به تنهایی وجود داشته باشد رنگ زرد تولید می نماید. همچنین ترکیبی از دو عنصر نامبرده می تواند باعث ایجاد رنگ سبز شود. بعضی افراد ممکن است یاقوت کبود را یک سنگ ماه مهر زنانه بدانند اما استفاده از آن و بهره بردن از خواص یاقوت برای همه یکسان است و میتواند یک سنگ ماه مهر مردانه نیز باشد.

انگشتر یاقوت کبود برای متولدین مهر

خواص خارق العاده یاقوت کبود برای مهر ماهی ها:

مهم ترین خواص یاقوت بعوان سنگ ماه مهر چیست؟ جواهرات سنگ یاقوت کبود تحت عنوان سنگ محافظت کننده می تواند از چشم زخم و اثر انرژی های مضر جلوگیری کند. در قصه ها آمده است که ساحران از جواهرات قیمتی این سنگ تولد ماه مهر جهت تقویت و کنترل قدرت های مرموزشان استفاده می نمودند، افراد کیمیاگر این سنگ مهرماه را وابسته به هوا، و صوفیان هند، این سنگ را به زحل وابسته می دانستند و بر این باور بودند که یاقوت کبود به یک قلمرو الهی و فلکی تعلق دارد. همچنین این سنگ ماه تولدمهر جهت باز کردن دریچه های انرژی بدن برای دریافت وحی و پیام های الهی مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که این نگین در یوگا مورد استفاده قرار بگیرد، این امکان را می دهد که شخصیت درونی فرد پنهان شود. همچنین انگشتر یاقوت کبود (انگشتر ماه تولد مهر) و گردنبند یاقوت کبود می توانند فرد را برای رسیدن به تمایلات ها و آرزوهای دنیوی یاری رساند و اموال به دست آمده را محافظت کند. این مطلب نشان دهنده آن است که این سنگ تولد ماه مهر گوهری جهت کنترل تصمیمات صحیح در زندگی است و غفلت از آن کار خطایی است.

جهت مطالعه دقیق تر این سنگ ماه مهر مردانه و زنانه به مقاله تخصصی خواص سنگ یاقوت کبود در وبلاگ شرف آنلاین مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد مهر: لاجورد

لاجورد گوهری با رنگ قابل تغییر است و این سنگ تولد ماه مهر از رنگ سبز مایل به آبی تا خود رنگ آبی و حتی آبی سیر نیز یافت می گردد. لاجوردی که بیشتر مورد علاقه مخاطبان قرار میگیرد لاجورد با رنگ آبی سیر است و همین امر موجب گران بودن آن نیز گردیده است. در گذشته از این سنگ ماه تولد مهرماه جهت ساخت رنگ آبی و مواد دارویی استفاده می شده است.

بافت درونی لاجورد به گونه ای است که اگر زیر امواج فرابنفش قرار گیرد لکه هایی به رنگ نارنجی از خود بازتاب می کند. البته این بازتاب نارنجی رنگ در لاجورد کشور شیلی از لاجورد کشور افغانستان مشهود تر می باشد. مارکوپولو، جهانگرد مشهور در سفرنامه اش از معادنی دارای این سنگ متولد ماه مهر نام برده است که در افغانستان وجود دارد. همچنین این سنگ ماه مهر زنانه و مردانه در رودخانه هایی که در جنوب دریاچه بایکال روسیه قرار دارند به شکل ماسه های آبی رنگ یافت می شود.

سنگ لاجورد برای متولدین مهر ماه

فواید لاجورد سنگ متولدین ماه مهر:

این نوع سنگ متولد ماه مهر، یک نگین با نور آبی کدر است که نماد گسترش روح فرشتگان است. در بسیاری از تمدن های باستانی، همچون مصر باستان و مکزیکو (آمریکای مرکزی + لاتین)، این سنگ ماه تولد مهر ماه گوهری مقدس بوده است. لاجورد، سمبل روشنی افکار است و به همین جهت پیشینه با اهمیتی دارد. لاجورد، گوهری مهم در اساس زمین است، زیرا بیانگر نور محض می باشد. لاجورد مظهر مهر و عشق و تنظیم کننده درون و برون است. این گوهر، سبب ایجاد و صمیمی شدن دوستی و همکاری میگردد و باعث خلق ایده و خلاقیت می شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه مهر: زبرجد

زبرجد یکی دیگر از انواع سنگهای ماه تولد مهر است که یک سنگ قیمتی از سیلیکات‌ منیزیم و به‌ شکل بلورهاى سبز رنگ مشاهده مى‌گردد. نقل است نام پریدوت از واژه ای یونانی به معنای بسیار بخشنده برگرفته شده است. این گوهر از معدود سنگ هایی است که به شکل تک رنگ یافت می شود. این گونه از سنگهای ماه تولد مهر دارای رنگ سبز یا سبز تیره است و به دلیل وجود عنصر آهن دارای خاصیت درخشندگی صیقلی می باشد.

انگشتر زبرجد برای متولدین مهر

علت رنگ سبز با خطوط طلایی رنگ درون زبرجد وجود اندک مقداری ماده آهن در آن است. این میزان آهن همان چیزی است که رنگ این سنگ را از طیف رنگی سبز، زرد و زیتونی تا سبز قهوه ای می گستراند. تکه های سبز زیتونی زبرجد الیوین، سبز بهاری پریدوت و سبز مایل به زرد کریزولیت نام گذاری می شوند. معادن زبرجد در کشور هایی همچون مصر (جزیره سنت جانز)، چین، برزیل، میانمار، نروژ و ایالات متحده آمریکا و همچنین استرالیا و آفریقای جنوبی می باشد. صلیبیان در اواسط قرون وسطی ان نگین را از جزیره سنت جانز در دریای سرخ که حدود ۳۵۰۰ سال یافت می شد را به قاره سبز آوردند.

خواص زبرجد به عنوان سنگ ماه تولد مهر:

جواهراتی همچون انگشتر ماه مهر مردانه و زنانه و یا گردنبند ماه تولد مهر با نگین زبرجد همچون رنگ سبز زندگی بخشش، زندگی ها را با رشد، بهسازی، تجدید، تنظیف و تولدی دیگر بار همراه می سازد. پریدوت به عنوان یک کنترل کننده همه سیستم غدد لنفاوی با کمک به تجدید بافت و پاکسازی بدن با تقویت مایع خون یک جان دوباره به اشخاص می دهد.

همینطور نقل است که کاهش تب، یاری رساندن در هضم غذا، آرام کردن دستگاه عصبی، بهسازی زخم حشرات و همینطور کبد و از جهات فراوانی سلامت و کارایی چشم را تقویت می نماید. در کتب عهد باستان گفته شده است که اگر این سنگ در هنگام وضع حمل روی شکم گذاشته شود سبب تقویت انقباض عضلات و کم شدن درد میگردد.

خواص گردنبند زبرجد

انگشتر زبرجد قطعا یک گوهر سرزنده است، استفاده از این سنگ به صورت گردنبند ماه تولد مهر و یا انگشتر مهرماه بیشتر از این رنگ جذابش؛ قدرتش برای کمک به خلاقیت چرخه زندگی فرد در یک فرآیند و آغازی جدید اهمیت دارد. نماد های قدیمی و مضر جایشان را با تشعشع فرکانس مثبت جدید برای حرکت سریع رو به جلو تعویض می نمایند. با کمک این سنگ ماه تولد مهر ماه، فرد توانایی بیشتری جهت اعتراف یا قبول اشتباهات، پذیرفتن مسئولیت زندگانی اش، جدایی از هر زشتی و گناه و وسواس فکری و همچنین بهسازی احساسات و روابط شکست خورده می یابد. این جواهر زیبا یک سنگ فرعی از سنگ های ماه تولد مهر است.

جهت آشنایی کامل با خواص این نگین مقاله خواص عجیب سنگ زبرجد در وبلاگ شرف آنلاین مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد مهر: عقیق

عقیق یکی دیگر از سنگهای این ماه میباشد که در میان مردم بسیار محبوب و باارزش است. وجود ناخالصی ها در سنگ عقیق سبب بوجود آمدن منظره های جذابی می شود که ارزش آنها را بالا می برد. سختی سنگ عقیق بین 6 تا 7 در مقیاس مو است و میتواند روی شیشه خط بی اندازد و اشیاء نوک تیز مانند بر روی آن نمیتوانند ردی اندازند. این سنگ با توجه به تنوع رنگی و ویژگی هایی که از خود نشان میدهد در گروه سنگ های نیمه قیمتی قرار میگیرد.

سنگ عقیق در رنگ های قهوه ای، سفید، قرمز، خاکستری، سیاه و سفید، انگشتر عقیق کبود، سبز و زرد دیده می شود که طیف زیادی از رنگ ها را دربر می گیرد بطور کلی این گوهر تا کنون در 30 رنگ مختلف مشاهده شده است. سنگ عقیق با توجه به تنوع زیادی که دارد در اکثر نقاط جهان یافت می شود اما ایران جزء کشورهایی است که بیشترین معادن سنگ عقیق را در طرح ها و انواع مختلف در اختیار دارد. سنگ عقیق سنگ ماه تولد مرداد، بهمن، دی و شهریور نیز هست و متولدین این ماه میتوانند از خواص جادویی این سنگ بهره ببرند.

شرف آنلاین در مقاله ای کامل تحت عنوان 0 تا 100 درباره سنگ عقیق و خواص آن به این گوهر پر طرفدار پرداخته شده است.

عقیق و خواص آن ا بدانید

خواص سنگ عقیق:

سنگ عقیق برای روح و بدن خواص زیادی دارد و استفاده از جواهرات این سنگ در میان مردم بسیار رواج دارد. در گذشته نیز روایات و احادیث بسیاری در مورد استفاده از این سنگ بیان شده است. به نقل از امام باقر (ع) در دست داشتن این گوهر باعث افزایش رزق و روزی و بی نیاز شدن از دیگران می شود.

امام علی (ع) نیز در مورد خواص این سنگ فرموده اند که دو رکعت نماز با این انگشتر، برابر با هزار رکعت نماز است که بدون این انگشتر خوانده می شود. این گوهر باعث از بین رفتن ترس و نگرانی می شود و شادابی و آرامش را در فرد زیاد می کند. با مطالعه روایات می توان به خواص فوق العاده این سنگ پی برد.

علاوه بر این استفاده و به همراه داشتن این سنگ برای بدن و سلامتی نیز مفید است. عقیق در درمان خونریزی معده و لخته شده خون موثر است. این گوهر برای درمان جنون، بیماریهای طحال و بسیاری بیماری دیگر مفید و تاثیر گذار است. استفاده از سرمه ای که از سنگ عقیق ساخته شده است سبب تقویت بینایی می شود و در درخشان شدن چشم ها موثر است.

استفاده از این سنگ در بهبود خونریزی لثه موثر است و باعث محکم شدن دندان ها می شود. این سنگ انرژی های منفی موجود را دور می کند و در ایجاد تعادل بین نقاط بدن مفید است. شما میتوانید با به همراه داشتن هر یک از انواع سنگ عقیق از این خواص بهره ببرید اما اگر معده ضعیفی دارید سعی کنید کمتر از این سنگ استفاده کنید چرا که ممکن است باعث اذیت شدن شما شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ویژگی های متولدین ماه مهر

همراه داشتن سنگ ماه مهر تشدید کننده صفات متولدین آن است. متولدین مهر افرادی درونگرا، دوستدار طبیعت، خلاق، معتدل، تیزهوش، مردمی، مهربان و هنر دوست می باشند. از نظر جسمی دارای بدن خوب و متناسب ،از نظر شغلی اکثرا فیلسوف، متخصص، سیّاس، خلاق در نوشتن، مصلح اجتماعی و مشغول کارهای هنری هستند.  همچنین منظم، صمیمی و صادق اند. همانطور که گفته شد سنگ ماه تولد مهر برای تقویت هرچه بیشتر این صفات قابل استفاده اند.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه مهر

بر روی دسته بندی های مورد نظر کلیک کنید تا محصولات را مشاهده نمایید

انگشتر عقیق (1730)

انگشتر عقیق یمنی (546)

انگشتر عقیق سرخ (613)

انگشتر عقیق کبود (217)

انگشتر عقیق سبز (252)

انگشتر عقیق مشکی (سیاه) (171)

انگشتر یاقوت کبود (279)

انگشتر زبرجد (249)

گردنبند عقیق (562)

گردنبند عقیق یمنی (162)

گردنبند عقیق سبز (85)

گردنبند عقیق سرخ (148)

گردنبند عقیق کبود (77)

گردنبند یاقوت کبود (100)

گردنبند زبرجد (90)

نیم ست عقیق سبز (30)

نیم ست زبرجد (41)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

16 دیدگاه در “سنگ ماه تولد مهر: بررسی تخصصی سنگ ماه مهر + خواص + قیمت

  1. جواد گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم ببینم چه سنگی برای اراده و پشتکار عالی هست بهم گفتند سنگ یاقوت قرمز خریدم مهر ماهی هستم ولی بجای پشتکار سردرد عایدم شد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ آمیتیست برای افزایش اراده جهت ترک عادات نامناسب توصیه شده است که احتمالا برای آنچه مورد نظر شما هست نیز مفید باشد.

  2. مبینا فیضی گفت:

    سلام سنگ آماتیست برای ماه مهر هم هست یا فقط بهمن؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ ماه تولد بهمن است ولی افراد دیگر هم میتوانند استفاده کنند. الزامی نیست متولد بهمن ماه باشید.

  3. س ز گفت:

    پسرام یکی شهریوری است یکی آبانی چه انگشتری بخرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده سنگ ماه تولد شهریور و سنگ ماه تولد آبان به ترتیب روی لینک های داده شده کلیک کنید.

  4. صدف گفت:

    سلام انگشتر اپال چنده ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      لطفا با بخش پشتیبانی انلاین در راتباط باشید. بسته به اندازه نگین، وزن نقره، کیفیت سنگ، دست ساز یا ماشینی بودن رکاب و …. قیمت بسیار متفاوت است.

  5. کاظم زریان گفت:

    سلام یک دسته بندی کامل از نگین متشکرم

  6. منتظرابدی گفت:

    سلام سنگ لاجورد برای هوش خوبه من برای دخترم میخوام بگیرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر ولی گفته میشه که سنگ آکوامارین برای تیزهوشی و زمرد برای تقویت حافظه مفید هستند که البته ما هنوز منبع معتبری براش پیدا نکردیم.

  7. عادل منفرد گفت:

    برای خرید باید به کدوم قسمت مراجعه کنیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      از منوی بالای صفحه میتونید به صفحه محصولات مورد نظرتون برید و با چند کلیک سفارش تون رو ثبت کنید یا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا همکاران راهنمایی تون کنند.
      باتشکر

  8. سعید گفت:

    مقاله کامل و جامعی بود متشکرم ازتون

    1. شرف آنلاین گفت:

      سپاس

    2. اقا مهرداد گفت:

      نیم کیلو اوپال میخوام

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.