سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد تیر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه تیر + خواص + قیمت

Stone-Gallery-1 سنگ ماه تولد تیر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه تیر + خواص + قیمت

شاید برای شما سوال باشد که اصلی ترین و بهترین سنگ ماه تیر چیست؟ آیا میدانید مهم ترین خواص سنگ ماه تیر چیست؟ یاقوت سرخ مهم ترین سنگ ماه تولد تیر ماهی ها است. این گوهر جذاب خواص بسیار زیادی برای متولدین تیر دارد. علاوه بر این سنگ ماه تیر، گوهرهایی همچون مروارید، زمرد، سنگ ماه یا مون استون نیز از سنگ های ماه تولد تیر محسوب می گردد.

هرکدام از انواع سنگ متولدین ماه تیر خواص فراوانی برای بدن و روح و روان دارند. در این مقاله ضمن بررسی انواع سنگ ماه تیر و خواص آنها و نحوه تعیین قیمت سنگ ماه تولد تیر خصوصیات افراد متولد تیر را نیز بررسی خواهیم کرد و با قرار دادن انواع عکس سنگ ماه تولد تیر بطور دقیق با این سنگها و ظاهر آنها آشنا خواهید شد.

با شرف آنلاین همراه باشید…

12210-gem-stone-icon سنگ ماه تولد بهمن : بررسی تخصصی سنگ ماه بهمن + خواص + قیمت اندکی درباره حقیقت سنگ ماه تولد

افراد بسیار زیادی رابطه و وابستگی نسبتا عمیقی با سنگهای ماه تولد خود دارند که این طرز فکر یک تفکر قدیمی و باستانی بوده که بیشتر مردم به آن باور داشتند. سنگ های ماه تولد می توانند مسیری برای ارتباط میان ماه تولد شما و جواهرات باشند. سنگهای ماه تولد متعلق به هر ماه متفاوت می باشند و هر سنگ ماه تولد شامل خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که برگرفته از باور های پیشینیان و نتایج علمی است.

مطالبی که در رابطه با سنگ متولدین تیرماه و کلیه سنگ های ماه تولد در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها پرداخته می گردد به طور جهانی یکسان اعلام گردیده اند و دسته بندی اصلی به شمار می آیند. ولی باید توجه داشت که در این مقالات صرفا به بیان همین اعتقادات و باورهای فرهنگ های گذشته پرداخته گردیده است ولی بیان آن ها به معنی تایید نیست. آن چیزی که مورد تایید قطعی می باشد همان خواص ویژه هر گوهر است که در احادیث معصومین و کتب علمی به آن ها پرداخته شده است.

معرفی اجمالی سنگ ماه تولد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه تولد تیر: یاقوت سرخ

اصلی ترین و بهترین سنگ ماه تیر چیست؟ یاقوت را میتوان بعنوان اصلی ترین سنگ متولدین تیر ماه در نظر گرفت. این سنگ تیر ماه یک نوع نگین از خانواده کرندوم می باشد. این خانواده در واقع اگر خالص باشد رنگی ندارد که اگر این اتفاق بیفتد یاقوت سفید به وجود آمده است در نتیجه رنگ ها نتیجه ناخالصی های شیمیایی می باشد. میزان اندکی عنصر کروم سبب رنگ قرمز یاقوت سرخ است. مرغوب ترین نوع این سنگ ماه تولد تیرماهی ها در کشور برمه و در ناحیه ماگوک یافت شده است. این سنگ متولدین تیر در سنگ های رودخانه ای هم قابل یافت شدن است.

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد تیرعکس سنگ ماه تولد تیر (یاقوت سرخ)

بهترین و گران بها ترین یاقوت برمه ای به کار رفته در انگشتر یاقوت سرخ (انگشتر ماه تیر)، نوع ستاره ای می باشد که معروف به خون کبوتر است چرا که همچون رنگ خون کبوتر می باشد. داخل این جنس یاقوت شیءِ شش وجه نورانی ای با نظم بسیار خاص در ساخت دیده می شود. هنگامی که شما نگین را می چرخانید محور ستاره هم می چرخد.

یاقوتی که در کشور تایلند استخراج میگردد مقداری تیره تر می باشد و مایل به رنگ قهوه ای است. در کشور پاکستان و در دره هونزا گونه هایی از این سنگ تیر ماه وجود دارد که طول برخی از قطعاتش تا ۵۰ میلی متر نیز می توند برسد. میزان بسیار کمی از این سنگ ماه تولد تیر هم در ایران، افغانستان، هند، برزیل، کامبوج و استرالیا مشاهده و استخراج می گردد.

خواص خارق العاده این سنگ ماه تیر :

* کنترل و متعادل سازی چاکرای اول بدن ( ستون فقرات یا ریشه ) از خواص مهم این سنگ تیرماه میباشد.

* این سنگ ماه تیر سبب ورود هیجان و شور به زندگی روزمره میشود

* محافظت بسیار قوی برای نیت های بد و پلید از دیگر خاصیت این سنگ تیر است

* از دیگر خواص این سنگ ماه تیر حل شدن و آزادی از مشکلات سخت و شدید است

* خون را از انواع سموم پاک می سازد

* تقویت و بهسازی عملکرد سیستم خون و دفاع در برابر عفونت های درونی

* این نوع سنگ ماه تولد تیر ماه سبب تحریک غده آدرنال می گردد

خواص گردنبند یاقوت سرخ

* این سنگ تولد تیر ماه به گوهر جذب ثروت و برکت مشهور است

* استفاده از این سنگ ماه تیر و خواص آن سبب ایجاد قدرت و استقامت در فرد میشود.

* همراه داشتن این نگین درهر صورت انگشتر ماه تولد تیر و یا گردنبند و دستبند سنگ ماه تولد تیر موجب از بین رفتن ترس های بسیار بزرگ خواهد شد

* اگر کسی این سنگ ماه تولد تیر را در خواب ببیند نشانه ورود ثروت به زندگی اش است.

برای توضیحات تکمیلی در ارتباط با این سنگ ماه تولد تیر به مقاله تخصصی شرف آنلاین در ارتباط با سنگ یاقوت سرخ مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تیر: مروارید

مروارید را میتوان بعنوان یکی دیگر از سنگ های ماه تولد تیر در نظر گرفت. مروارید گوهری است بسیار نرم که حدود ۲ درصد آن را آب تشکیل داده و نباید در مکانی خیلی گرم از آن نگهداری به عمل آید، در غیر اینصورت موجب خشک شدن و به وجود آمدن ترکهای مویی روی سطح آن می شود.

در مورد اینکه این سنگ تیرماه در آب شور باشد یا آب شیرین، مروارید طبیعی باشد یا پرورشی، تولید آن به علت یک مکانیسم دفاعی در مقابل وارد شدن شی خارجی مانند شن یا ماسه است که سبب تحریک در درون صدف علیه آن می شود. وقتی که این مواد تحریک کننده داخل پوسته جای می گیرند، لایه هایی از آراگونیت یا همان صدف مروارید در پیرامون شی محرک به وجود می آید، تا هنگامی که به ندرت مروارید جامد را تشکیل دهد. بازتاب نور از سطح این لایه های همپوشانی همان موضوعی است که منجر به تولید خصوصیت درخشندگی این سنگ ماه تولد تیر می شود.

سنگ ماه تولد تیر با مروارید

امروزه به طور چشم گیری این سنگ متولدین تیر ماه بصورت کشت شده در کشور ژاپن تولید می شود. در آبهای با دمای بالاتر در قسمت جنوب شرقی اقیانوس آرام، در دریای جنوبی صدف هایی با ابعاد بزرگتر، مروارید پرورشی و مروارید سیاه جزیره تاهیتی را پرورش می دهند که بزرگتر نیز هستند.

مروارید آب شیرین غالبا در کشور چین پرورش می یابد. کیفیت و مرغوبیت این سنگ تیرماه بر مبنای درخشش مروارید و لرزش، جلا و بازتاب نور و درخشندگی سطح آن قیمت گذاری می شود. مروارید زیبا و بدون عیب و نقص، ترک یا خال روی آن مشاهده نمی شود. دیگر عواملی که بر قیمت این سنگ متولد تیرماه تاثیر می گذارند عبارتند از: یکنواختی و نظم در شکل و ظاهر، ابعاد و درجه رنگ.

خواص مروارید به عنوان سنگ ماه تولد تیر:

مروارید داخل صدف از منظر تاریخی سمبل خلوص، پاک دامنی و ایمان بوده و همینطور کمال شخصیتی انسان را ارتقاء می بخشد و به شفاف سازی ذهن و هرچه بهتر فکر کردن فرد یاری می رساند تا او این توانایی را به دست بیاورد که کانال تمیز و روشنی برای رویارویی با حکمت و رهنمودهای معنوی ایجاد کند. در دوره ای در داستان و افسانه های عصر باستان اینگونه می پنداشتند که مروارید ها اشک های خدایان و فرشته ها هستند. از این گوهر ارزشمند به عنوان سنگ ماه تولد تیر نیز یاد شده است.

خواص گردنبند مروارید
یکی از تاریخی ترین گردنبندهای مروارید مربوط به چهار هزار سال پیش و متعلق به ملکه ایرانی هخامنشی است که از آن در موزه لوور فرانسه نگهداری می شود. زیورآلات مروارید ملکه شبا پس از گذشت قرن ها به افسانه ای تبدیل شده است و گفته شده که کلئوپاترا تنها شراب را با مروارید زمینی قرار گرفته در جام می نوشید تا از خود در برابر زهر محافظت به عمل آورد.

در چین باستان، بر این باور بودند که این سنگ ماه تیر در اصل آب دهان اژدهایان می باشد و این مربوط به زمانی است که آنها در هوا برای به وجود آوردن باران پرواز می کنند، به همین جهت عده ی بسیار زیادی از چینی ها این سنگ متولد تیرماه را به عنوان سحر و جادو در مقابل آتش می پوشند. این گوهر ارزشمند همه چاکراها را متعادل می سازد و سبب التیام آن ها می شود.

این سنگ تولد تیر ماه انرژی منفی را از کسی که آن را به همراه خود دارد جذب می کند و سپس به فرد برای مشاهده و رویارویی با حقیقت خود کمک می کند. این سنگ متولد تیر ماه به شکل مستقیم با چاکرا سوم «ناف» و چاکرای هفتم «تاج» ارتباط دارد. این گوهر قیمتی و ارزشمند بعنوان سنگ ماه تولد تیر و همینطور به عنوان گوهر اصلی افراد متولد خرداد می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد تیر: زمرد

نیم ست زمرد سنگ ماه تولد زمردعکس سنگ ماه تولد تیر ماهی ها (زمرد)

این گونه از سنگهای ماه تیر گونه ای از خانواده کانی بریل است و علت این نام گذاری برای آن به دلیل رنگ سبز چشم نواز این گوهر ارزشمند می باشد. این گونه از سنگ های ماه تیر اگرکه بیش از ۵ قیراط وزن داشته باشد، از یک قطعه الماس بدون عیب با درجه رنگ و خلوص پاکی بالا گران تر است. امروزه پیشرفت تکنولوژی این امکان را فراهم آورده تا بتوان رنگ زمرد را به یک سبز بسیار زیبا و مرغوب تبدیل کرد  اما زمرد طبیعی با کیفیت و رنگ زیبا، بسیار نادر می باشد.

این سنگ متولد تیر ماه در افسانه های مربوط به سرخپوستان نگین متعلق به ابلیس بود. افسانه ها به این نکته اشاره می کنند که زمرد از سر شیطان هنگامی که از بهشت و درگاه خداوند رانده شده، افتاده است. این نوع از سنگ های ماه تیر نمایانگر و سمبل دانش بوده و برای مالکش این امکان را فراهم می سازد تا در اهداف خود متمرکز باشد. فردی که قطعه ای از این سنگ متولد تیر ماه به همراه خود دارد رفتار و منشی آرام داشته و احساسات را به میزان قابل توجهی درک می نماید. اگر قصد دارید جواهری با این سنگ ماه تولد تیرماه را به یک شخص متولد تیر بدهید، آن را به صورت گوشواره به کار ببرید.

خواص زمرد برای متولدین ماه تیر:

خواص گردنبند زمرد زنانه

مهم ترین خواص این سنگ ماه تیر چیست؟ افسانه های عصر باستان گفته اند که این سنگ ماه تیر با اسطوره‌ى روم‌ مرکورى، وحی رسان‌ خدایان‌ که‌ یونانیان‌ آن را s‏e‏m‏r‏e‏H‏ مى‌ نامیدند تعلق دارد. به همین علت در تاریخ از زمرد غالبا به عنوان گوهری ارزشمند برای ایمن نگه داشتن مسافرین نام برده شده است.انگشتر زمرد (انگشتر تیر ماه) و گردنبند زمرد یا دستبند سنگ ماه تولد تیر با نگین زمرد برای ریکاوری بعد از یک دوره بیماری عفونی، بهبود سینوس ها، ریه ها و عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. عده ای نیز گفته اند استفاده از این سنگ به هر صورت انگشتر تیر ماه یا دستبند و گردنبند ماه تولد تیر برای بهبود قوه بینایی و اثر برطرف کننده سموم بر روی کبد بسیار مفید می باشد.

ذکر شده که این سنگ ماه تیر و خواص آن محرک ظرفیت ذهنی فرد و هم  موجب افزایش حافظه او می شود. زمرد این امکان را فراهم می سازد تا هوش و عقل با درک و بینش ترکیب شده و اجازه می دهد فقط یک گزینه برای انتخاب درست انجام شود. زمرد ها به این شهرت دارند که هم عاطفه و هم قلب فیزیکی را بهبود می بخشند.

این سنگ متولد تیرماه حاوی نیروی قدرتمندی به عنوان یک جواهر بازسازی و درمانگری در جهت نیرو بخشی به چشم ها، قلب و سیستم ایمنی بدن و همچنین سیستم عصبی، احساسات و افکار منفی است. این گوهر ارزشمند و زیبا سنگ ماه تولد تیر و خرداد بوده و همینطور از آن به عنوان سنگ ماه تولد اردیبهشت یاد شده است. برای مطالعه خواص ارزشمند این گوهر به مقاله خواص سنگ زمرد رجوع نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تیر: مون استون (سنگ ماه)

سنگ ماه یا همان مون استون (moonstone) یکی دیگر از انواع سنگ های ماه تیر است که از گونه های اورتوکلاز شیری رنگ و یک فلدسپار با خاصیت قلیایی میباشد. با درخشش آبی یا سفید، جلوه آن مثل درخشندگی قمر ماه است، از این رو نام آن سنگ ماه است. درخشندگی آن به وسیله انعکاس نور از شبکه داخلی لایه های بسیار نازک آلبیت تشکیل یافته است. در صورتی که لایه ضخیم فلدسپار همان چیزی است که رنگ سفید را به وجود آورده است.

مون استون سنگ ماه تولد تیر
سریلانکا، منبع این گونه از سنگهای ماه تیر است که به درخشندگی ضعیف آبی رنگ پریده و در روی زمین تقریبا شفاف هستند. با این حال، انواع مختلفی از هند، به صورت ابرهایی از نور و سایه در تعداد زیادی از رنگ های دیگر مثل قهوه ای مایل به سبز، سبز، نارنجی یا ساده قهوه ای یافت می شود.

سنگ درمانی با سنگ ماه برای متولدین تیر:

این گونه از سنگهای ماه تولد تیر اوپال آبی، چشم ماهی و چشم گرگ نیز شهرت دارد و شناخته شده است و در گذشته ها تصور می شد که ارتباط از بین نرفتنی ذاتی با قمر ماه دارد. همانطور که از نامش مشخص است، این سنگ متولدین تیر ماه به میزان زیادی به ماه و الهه مادر و همینطور شهود متصل است. نقل شده که تمام مون استون ها به اغلب مشکلات زنانه کمک می کنند، از جمله به سیستم تولید مثل، بارداری و زایمان، آبستنی، سندرم پیش از یائسگی تغذیه با شیر مادر می شود. این گوهر همینطور سنگ ماه تولد خرداد نیز است.

این نوع از سنگ ماه تولد تیرماهی ها در کشور هندوستان، بسیار مقدس و محترم است و فقط روی یک پارچه زرد اجازه نمایان شدن را دارد. در این فرهنگ تاکید شده که نور ماه وقتی که در حالت کامل خود قرار دارد نیروی جادویی به این سنگ متولدین تیرماه می دهد، همینطور اعتقاد دارند که خوش اقبالی را به ارمغان آورده و این امکان را فراهم می آورد تا فرد آینده خود را ببیند.

خواص درمانی مون استونعکس سنگ ماه تولد تیر (سنگ ماه)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خصوصیات و ویژگی های متولدین تیر ماه

با توجه به منابع و کتب نوشته شده، برج سرطان را چهارمین برج در طالع بینی خورشیدی می نامند. افراد متولد تیر علاقه بسیار زیادی به مهتاب دارند و این علاقه از آنجا نشات می گیرد که خصوصیات و ویژگی های آنها نیز همانند ماه می باشد. شخصیت بدون تغییر و در واقع ثابت و شوخ بودن آنها بیانگر این ویژگی می باشد. آنها مجلس را به خوبی گرم و شاد می سازند و افرادی با حس شوخ طبعی بالایی هستند.

باید این نکته بدانید که شاد بودن و خنده رو بودنش امری ظاهری بوده و در باطن، شخصیتی شکاک دارد و به راحتی این ویژگی را به دیگران انتقال می دهد. این دسته از افراد بسیار زود رنج هستن و خیلی راحت و بدون وجود مشکل حادی اشکشان در می آید اما بدتر از آن اگر آن را بروز ندهد از درون گرفته شده و ساکت می شود. از طرفی این آدم خنده رو و بشاش اگر ناراحت شود به هیچ وجه آن را فراموش نمی کند.

دستبند نماد ماه تولد تیر

دستبند با سنگ ماه تولد تیر

آنها عصبی و بداخلاق هستند و این ویژگی به علت تغییر حالت ماه یا مد دریا باز می گردد. افراد متولد سرطان انسان هایی احساساتی هستند، همینطور آنها خیالاتی و بسیار رویا پرداز هستند، حافظه پر قدرت دارند و نسبت به مکان و شهری که در آن به دنیا آمده اند بسیار متعصب و حساس می باشند. از ویژگی های مثبت این افراد راز دار بودن، مهربان و هوش زیاد است و به وسایل کلکسیونی و قدیمی علاقه بسیار زیادی دارند. او به میزان قابل توجهی راز دار است و کسی از راز زندگی او اطلاع نمی یابد اما او این توانایی را دارد تا از هر راهی مسائل شما را پیدا کند. او انسان خسیسی نیست اما دوست دارد تا دیگران قبل از او صورت حساب را پرداخت کنند.

او فردی حسابگر است و به همین علت در معامله ها همواره موفق بوده و سود می کند. او قبل از انجام هر فعالیتی همه ابعاد آن را سنجیده و بعد وارد عمل می شود. آنها اهل خانه و خانواده بوده و خانه شان را مقدس می پندارند.

او به میزان قابل توجهی آینده نگر است اما همواره از آن هراس دارد که مبادا دچار ورشکستگی و مشکلات اقتصادی شود. او انسان حساسی می باشد و بیماری ها و مشکلات کوچکش را به قدری بزرگ می کند که تبدیل به مشکلی حاد و اساسی می شود. متولدین تیر اکثرا به بیماری های گوارشی، روده، قفسه سینه و پوست دچار شده و با آن دست و پنجه نرم می کنند.

این افراد روحیه لطیفی دارند به نحوی که بسیار علاقه مند به پرورش گل و گیاه هستند و هیچ فردی به اندازه او قادر نیست در مسائل مالی پس انداز خوبی داشته باشد. آنها بسیار ملاحظه کار هستند و از افرادی که اسراف می کنند بسیار ناراحت و عصبانی می شوند و همواره به یاد نیازمندان هستند و همانطور که بیان شد اصلی ترین سنگ ماه تیر یاقوت سرخ است که متولدین تیر می توانند از آن انرژی دریافت نمایند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تعیین قیمت سنگ ماه تولد تیر

قیمت گذاری سنگ ماه تولد تیر

با توجه به تنوع سنگها و ویژگی های بسیار زیادی که هر سنگ دارد تعیین قیمت سنگ ماه تولد تیر و بطور کلی انواع سنگ های قیمتی کار دشواری است و در اکثر موارد یک کارشناس باتجربه مسئولیت این کار را می پذیرد. برای تعیین قیمت سنگ ماه تولد تیر خیلی از موارد موثر است. رنگ، اولین و مهم ترین مورد در تعیین قیمت است. بطور مثال یاقوت سرخ در رنگهای قرمز، نارنجی یا قرمز مایل به بنفش دیده میشود ولی بهترین و بااررزش ترین نوع آن سرخ کامل و همراه با میزان اندکی از رنگ بنفش است.

نحوه تراش و برش کاری یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت سنگ ماه تولد تیر موثر است. با توجه به خواص فیزیکی و ویژگیهایی مانند سختی سنگ برش و شکل دهی به هر سنگ متفاوت و منحصر به فرد است. دقت کنید که نظم و یکنواختی در تمام نقاط تراش خورده وجود داشته باشد وگرنه از قیمت سنگ ماه تولد تیر و انواع سنگ قیمتی کاسته خواهد شد.

برای مثال در سنگ یاقوت سرخ باید توجه کنید که اگر برش سنگ گرد است باید همه نقاط تراش خورده هم گرد باشد و همه صفحات روی سطح سنگ از نظم و ترتیب خاصی پیروی کنند. موارد دیگری همچون میزان شفافیت و پاکی، هویت سنگ و وزن نیز میتواند در تعیین قیمت سنگ ماه تولد تیر موثر باشد.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه تیر

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات با سنگ ماه تولد تیر را مشاهده نمایید

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر زمرد (258)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند زمرد (87)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

28 دیدگاه در “سنگ ماه تولد تیر: بررسی تخصصی انواع سنگ ماه تیر + خواص + قیمت

  1. ناشناس گفت:

    سلام یک تیر ماهی هستم امکان داره ۳ نشان عقیق و یاقوت سرخ و زمرد در یک انگشتر حک کنید؟ قیمت چند؟ زنانه باشه.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکانش هست ولی باید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا مدل و قیمت به شما عرضه شود.

  2. ایمان گفت:

    با سلام…سفارش انگشتر شرف الشمس دادم از مشهد که تا ۵ روز دیگه میرسه….تیر ماهی هستم …اشکال نداره دست کنم این انگشتر رو؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید…سپاس

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست بسیار هم خوب است.

  3. موسوی گفت:

    سلام برای یک تیر ماهی که همیشه مشکل داره چه سنگی پیشنهاد میدین؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فارغ از بحث ماه تولد پیشنهاد میدهیم برای آسان شدن امور از عقیق استفاده کنید.

  4. پروین گفت:

    سلام وقت بخیر
    میشه یه دست بند با تمام سنگ های این ماه درست کنید؟
    هزینه اش چقدر میشود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با اکثر سنگهای این ماه می شود. لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا براورد زمان و هزینه انجام شود.

  5. ناشناس گفت:

    تیر ماهی میتواند انگشتر فیروزه ای بپوشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      بله مشکلی نیست و میتواند از خواصش بهره مند شود.

  6. ALI گفت:

    طوری نیست تیر ماهی عقیق شجر به دست کند

    1. شرف آنلاین گفت:

      خیر مشکلی نیست.

  7. صادق صیادی گفت:

    سلام یک گردن بند یاقوت سرخ مردانه

  8. تهران گفت:

    باسلام
    بسیار عالی بود
    سنگ شرف شمس میتونن تیر ماهی ها استفاده کنن

  9. ناشناس گفت:

    اوپال توپاز گارنت سیترین عقیق سلیمانی این سنگ ها هم متعلق به متولدین تیر ماه هستن که در بیشتر مقاله ها نوشته نشده

  10. جواد گفت:

    الحق و الانصاف حقیقت داره‌ ایوالله. ولی‌ یک‌ سوال‌ دارم‌ تیر ماهی میتونه‌ از سنگهای دیگه استفاده کنه‌ مثل چشم ببر‌ عقیق و …

    1. شرف آنلاین گفت:

      بله مشکلی نیست.

    2. ناشناس گفت:

      سلام عقیق و پیروز را کنار هم یک تیر ماهی بپوشد مشکلی نیست

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد.

  11. ظهوریان گفت:

    با سلام دستبندی نقره با طرح زیبا و با ستانی و کار شده از سنگهای مروارید ، مون استون، زمرود، میخواهم. و انگشتری با رکاب خاص و نگین تراش یاقوت سرخ. با سپاس

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا محصول مورد نظر شما تهیه و اماده گردد.

  12. زیبا گفت:

    با سلام و وقت بخیر

    امکان این هست که سنگها را با حلقه طلا سفارش بدیم؟ انگشتر طلا…
    و ایا امکانش هست اسم چند نفر در شرف شمس نوشته شود که هرسه از ان محصول بتوانند استفاده کنند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه در حال حاضر سفارش طلا نداریم.
      خیر متاسفانه

  13. نارمک گفت:

    تیر ماهی ام حقیقتا همین طور که گفتید بود

  14. سمیرا زرین رو گفت:

    سلام سفارش خاص بخوایم قبول میکنید سفارش بدیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله لطفا با بخش پشتیبانی انلاین سایت در ارتباط باشید.

  15. مهراوه آقایی گفت:

    سلام.من میخوام اون دستبند تو عکس سوم سفارش بدم.باید چیکار کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      ادرس ایمیل یا شماره تماسی قرار ندادید تا با شما تماس بگیریم. لطفا با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید تا همکاران راهنمایی تون کنند.
      باتشگر

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.