دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

تشخیص سنگ شرف الشمس اصل (روش تخصصی)

Sharaf-Shams-stone-detection-method تشخیص سنگ شرف الشمس اصل (روش تخصصی)

در این مقاله به بررسی و تشخیص اصلی‌ترین محصول سایت شرف‌آنلاین یعنی تشخیص سنگ شرف الشمس اصل خواهیم پرداخت و به این سوال اساسی پاسخ می‌دهیم که شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم؟ ابتدا با تشخیص سنگ شرف الشمس اصل آشنا می‌شویم و در ادامه مختصری در مورد سایت تخصصی شرف‌آنلاین و محصولات ویژه آن می‌خوانیم. در انتهای مقاله نیز آداب حکاکی دعای شرف شمس اصل در پشت سنگ عقیق زرد را بیان کرده‌ایم. همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

سنگ شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم؟ روش هایی برای تشخیص سنگ عقیق زرد اصل وجود دارد. (درواقع شرف شمس دعایی هست که پشت سنگ عقیق زرد حکاکی می‌شود) برای مثال :

* در آتش نمی‌سوزد. (برخلاف نگین های مصنوعی ساخته شده از پلیمر یا انواع پلاستیک)

* به دلیل سختی بیشتر از شیشه می‌تواند روی آن خط بیندازد.

* انگشتر عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می‌دهد. (البته این مورد همیشه جواب نمی‌دهد)

* اشیا نوک تیز روی آن اثری ندارد و خطی نمی‌اندازد مگر اینکه درجه سختی آن اشیا بیشتر باشد و مواردی از این دست که برای مطالعه کامل آن می‌توانید مقاله عقیق و روش های تشخیص آن را مطالعه نمایید.

شناسایی شرف الشمس اصل چگونه است

اکنون شما را به خواندن این مطلب که درباره روش تشخیص سنگ و انگشتر شرف الشمس اصل مردانه و زنانه می‌باشد، دعوت می‌کنیم. توجه داشته باشید که این روش تشخیص سنگ شرف الشمس اصل که در ادامه آمده‌است و روش های مشابهی که بعضا شنیده می‌شود دارای سندیت نیستند:

این عمل را شب هنگام خواب باید انجام داد، فقط توجه کنید که باید پاک باشید و قبل از اینکه به تخت خواب بروید وضو بگیرید. و بهتر است در تخت شما شخصی نباشد یعنی تنها به خواب بروید. زمان خواب، هنگامی که دراز کشیدید با دست چپ انگشتر یا همان نگین را جلوی دهان خود بگیرید و در ابتدا ۳ مرتبه آیه الکرسی را بخوانید و بعد از آن سوره‌های چهار قل خوانده شود. سپس ۱۰ بار صلوات بفرستید، در این مدت زمان نگین جلوی دهانتان باشد. در ضمن توجه داشته باشد هر دفعه که هر سوره را قرائت می‌کنید به نگین فوت کنید. در آخر نیت کرده و بگویید: “قدرت و توانایی خودتو در خواب بهم نشان بده!!” بعد از آن بدون اینکه کلمه ای سخن بگویید سنگ یا انگشتر را زیر بالشت خود بگذارید و بخوابید. اگر در خواب آمد پس این نگین به صورت صحیح حکاکی شده و قدرتش را به شما نشان می‌دهد!!! ولی گمان نکنید که همانند یک پری و یا فرشته در خواب شما ظاهر می‌شود، بلکه بر اساس نیاز شما قدرتش در خواب پدیدار می‌شود بطور مثال کسی که برای ثروت می‌خواهد در خواب مشاهده می‌کند که فرد بسیار دارایی شده است. و مثال‌هایی مانند این … و نکته دیگر آن که هر سنگی در هفته دو شب خاص به خوابتان می‌آید!!! اگر شب اول نیامد تا چند شب امتحان کنید مطمئن باشید که در خوابتان خواهد آمد. اگر تا سه یا چهار شب متوالی به خوابتان نیامد، نتیجه می‌گیریم که آن سنگ در ۱۹ فروردین با رعایت آداب حکاکی نشده است!!

اما برای تشخیص صحت حکاکی خود دعا چه کنیم؟ در عمل راه صددرصد دقیقی وجود ندارد چرا که علاوه‌بر آداب نوشتاری و رسم الخط صحیح باید در هنگام حکاکی نیز آدابی توسط حکاکی رعایت شود. همچنین باید حتما حکاکی در ساعات مخصوصی از 19 فروردین انجام شود. پس می‌بینیم که در عمل نمی‌توان به طور قطعی صحت حکاکی را تایید کرد مگر اینکه از فرد یا فروشگاه مطمئن تهیه نمایید. برای اطمینان از حکاکی درست دعای شرف الشمس و رعایت آداب کامل آن حتما باید از حکاک یا فروشگاه معتبر بخواهید که سنگی با حکاکی صحیح به شما بدهد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره درباره فروشگاه شرف آنلاین

در این بخش در مورد محصول ویژه فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین یعنی شرف الشمس مطالبی بیان خواهد شد:

پس از سال‌ها فعالیت به صورت سنتی و آفلاین و استقبال مشتریان از محصولات تصمیم برگسترش سایت در حوزه اینترنتی گردید و نهایتا سایت این فروشگاه اینترنتی در سال ۹۵ تاسیس شد و تا به امروز مفتخر به آن است که بگوید حکاکی بیش از ۱۰ هزار سفارش سنگ شرف شمس اصل را در ۱۹ فروردین سال‌های گذشته در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همانطور که می‌دانید سایت‌ها و فروشگاه های زیادی برای تهیه این سنگ وجود دارد اما به ندرت پیدا می‌شود جایی که دعای شرف الشمس را به صورت خاص (منظور از خاص این است که دعا در روز ۱۹ فروردین ماه با رعایت آداب به نیت شخص حکاکی شود) عرضه کند.

معرفی فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین

همچنین تیم حکاکی شرف آنلاین همواره با وسواس زیاد در هنگام حکاکی تمام آداب را رعایت کرده و سنگ شرف شمس اصل را به مشتریانش ارائه می‌دهد. اما متاسفانه برخی نتوانسته‌اند این نگین را بطور خاص سفارش دهند، اینجاست که شرف انلاین تعدادی نگین را بصورت عام (منظور از عام این است که تعدادی نگین به نیت عام حکاکی می‌شود و این نگین قابل استفاده برای هر شخصی است) حکاکی کرده و در طول سال در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که این فروشگاه اینترنتی علاوه بر نگین شرف الشمس محصولات دیگری نظیر حدید صینی، یاقوت، زمرد، عقیق، فیروزه و …. را نیز ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین شرف الشمس

دسته بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای شرف الشمس را بیشتر بشناسید

در واقع شرف الشمس چیست ؟ دعایی منسوب به امام علی (ع) است که طرفداران بسیاری دارد. این دعا بایستی در روز ۱۹ فروردین هر سال (معروف به روز شرف الشمس) و در ساعتی مشخصی از آن روز و با آدابی مخصوص  بر روی نگین زرد حکاکی گردد. در کتاب «جنه الوافیه» معروف به «مصباح کفعمی» درباب خواص شرف الشمس نقل شده‌است: این کلمه‌ها (دعای شرف الشمس) شکل اسامی اعظم خدا است ( هفت عدد از اسم‌های خداوند به صورت رمزی حکاکی می‌شود)، سپس در حاشیه کتاب نوشته شده: در برخی از کتاب‌های شیعه دیدم که این دعا از حضرت علی  (ع) روایت شده‌است.

دعای مخصوص شرف شمس چیسترنگ سنگ شرف الشمس اصل (درواقع منظور سنگ عقیق زرد است) زرد روشن یا تیره و حتی مایل به پرتقالی یا کرمی است

در کتاب ریحانه الادب نیز ذیل نام «ابو البدر» از بزرگان قدیم شهر اردبیل، توضیح کاملی درمورد این ذکر ارائه گردیده‌است و حروف آن و اشعاری که به امیر مومنان علی (ع) در مورد این حروف منسوب است آورده شده‌است و طریقه نوشتن این حروف نیز بیان شده‌است که با مطالعه آن می‌توان فهمید که شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم و از آن برای تشخیص سنگ شرف الشمس اصل استفاده نمود، هرچند که کلمات استفاده شده ثقیل و تفهیم آن کمی سخت و پیچیده است. همچنین می‌توانید نظر دیگر علما و نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس را در لینک مزبور مطالعه بفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره برخی از آداب شرف شمس اصل

دعای شرف الشمش دارای آداب خاصی است. برای مثال دعای شرف شمس اصل فقط و فقط بایستی در روز ۱۹ فروردین و آن هم فقط در ساعات مشخصی حکاکی گردد، حکاک باید دارای پاکی و طهارت باشد، حکاکی باید رو به قبله انجام شود، همچنین قبل از حکاکی نماز و دعای مخصوصی بایستی خوانده شود. غالبا این حکاکی بر پشت نگین عقیق زرد انجام می‌شود و نهایتا به صورت انگشتر، گردنبند شرف شمس مردانه و زنانه یا دستبند شرف الشمس مردانه و زنانه و حتی نیم ست شرف الشمس مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد که این مصحولات با تنوع بالا و با بهترین قیمت سنگ شرف الشمس اصل در وب سایت شرف‌آنلاین ارائه می‌گردد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره طریقه شارژ

طریقه شارژ سنگ شرف الشمس

خود دعا احتیاجی به شارژ ندارد اما سنگ عقیق احتیاج دارد. در مقاله دیگری تحت عنوان طریقه شارژ سنگ شرف الشمس به طور کامل به این موضوع پرداخته شده‌است. اما فعلا به طور مختصر بدانید که برای شارژ سنگ عقیق کافیست تا هر هفته مدتی سنگ را در آبی جاری و روان و یا در آب نمک قرار دهید و بشویید تا انرژی‌های منفی آن تخلیه شود و سپس به مدت 10 دقیقه در زیر نور آفتاب قرار دهید.

امیدواریم پاسخ سوالات خود درباره روش تشخیص سنگ شرف الشمس اصل را دریافت نموده باشید اما اگر همچنان ابهام یا سوالی باقی مانده است در بخش نظرات مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما همراهان گرامی باشیم. در پایان اگر درباره خواص این دعا اطلاعات بیشتری احتیاج دارید به مقالات دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و همچنین دعای شرف الشمس برای حاجت مراجعه بفرمایید.

خرید آنلاین شرف الشمس

محصولات مرتبط

انگشتر شرف الشمس نقره مردانه طرح ذوالقرنین

۲,۱۵۹,۰۰۰ تومان
به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.