قیمت گذاری سنگهای قیمتی

قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

diamond-table قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

برای همگان و به ویژه علاقه مندان به صنعت تجارت سنگ های قیمتی موضوع قیمت هر قیراط الماس و یا قیمت هر گرم الماس مسئله ای پیچیده و صد البته جالب و هیجان انگیز می باشد. برای مثال قیمت یک الماس ۲ گرمی (۱۰ قیراطی) با رنگ نسبتا خوب و درجه شفافیت مورد قبول بیش از ۲۰ هزار دلار می باشد که البته این قیمت گذاری به این آسانی نیست و توضیحات مفصلی دارد که در این مقاله به صورت دقیق بیان می شود. نبود منبع معتبر و قابل اطمینان برای پی بردن به این اطلاعات ارزشمند و جذاب و همینطور انحصار این سنگ قیمتی در دستان افرادی خاص از علل عدم کامیابی در این زمینه بوده است. در این مقاله تمام اطلاعات و فاکتورهای مورد نیاز برای تعیین و قیمت گذاری یک نمونه از این گوهر و همینطور جداول استاندارد جهانی، به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد. با شرف آنلاین همراه باشید…

تذکر 1 : همراهان عزیز شرف آنلاین لطفا به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که روش قیمت گذاری که در ادامه آمده است برای خرید و فروش در بازار نیویورک ایالات متحده آمریکا ارائه گردیده است. این روش به صورت حدودی می باشد و قطعا وحی منزل نبوده و نخواهد بود و در تمامی دنیا مشابه بسیاری از اجناس داری تخفیف هستند و شرایط فروش ویژه هر کشور و وضعیت بازار آن، تعیین کننده قیمت نهایی آن است. بنابراین شرف آنلاین خود را موظف به این اطلاع رسانی می داند و تاکید دارد که هر گونه سوء استفاده و گمراه کردن اشخاص با استفاده از این جداول توسط دیگران هیچ مسئولیتی را برای شرف آنلاین به وجود نمی آورد.

تذکر 2 : جهت قیمت گذاری الماس بایستی حضورا و از نزدیک توسط یک کارشناس خبره بررسی شود لذا خواهشمند است به هیچ عنوان درخواست تعیین قیمت توسط شرف آنلاین نفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تاریخچه مختصر روش اصولی قیمت گذاری الماس

شرکت راپاپورت در سال ۱۹۷۶ به وسیله مارتین راپاپورت Rapaport تاسیس شد. او “فهرست رپ” را در سال ۱۹۷۸ به عنوان اساسی برای مشخص نمودن ارزش این گوهر صادر کرد که در این لیست قیمت ها تنها برای نوع سفید یا D color محاسبه شده بود، چرا که استانداردهایی به مراتب بیشتر برای رتبه بندی این گوهر از نظر رنگ، برش، پاکی و وزن وجود داشت و محاسبه نمودن تمامی این فاکتورها برای بررسی قیمت الماس امری مهم و ضروری بود. زمانی که گزارش راپاپورت به طور گسترده و سراسری در ایالات متحده آمریکا و خارج از آن استفاده می شد، همیشه و در همه ی موارد دقت خوبی نداشت، در این زمان شرکت “آیدکس” با فهرست قیمت خود در اوایل سال ۲۰۰۰ پا به این عرصه نهاد.

تاریخچه سنگ الماس

“آیدکس” پیشرو در تجارت آنلاین برای فروشندگان و تجار حرفه ای در شهرهای اصلی تجارت این گوهر مثل آنتورپ، بمبئی و نیویورک است. آیدکس خصوصیات آنلاین فروش این نگوهر را به شکل لیست هایی همانند لیست راپاپورت منتشر کرده و با ویژگی قیمت گذاری فعال تر و بررسی های استراتژیک در صنعت تجارت این گوهر نایاب به یک منبع معتبر و مرجع صحیح در قیمت گذاری معاملات اختصاصی و عمده دست پیدا کرد. ورود “آیدکس” به تجارت حرفه ای امری ضروری بود، بیش از ۷۰۰۰ دلال حرفه ای از این تشکیلات به طور منظم بهره می بردند. بیش از ۷۵٪ درصد از معادن و فروشندگان عمده به شکل زنجیره ای، تامین منابع اطلاعاتی برای سازمان این شرکت قیمت گذار را در تمام جهان بر عهده دارند. با اینکه بهاء و اطلاعات “آیدکس” به یکی از استانداردهای قیمت گذاری سنگ الماس در صنعت جواهرات تبدیل شده است اما با این وجود هنوز هم استفاده از لیست شرکت راپاپورت برای غالب فعالان صنعت جواهر و فروشندگان و خریداران در الویت نخست قرار دارد.

محصولات مرتبط

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آشنایی با قیراط

تمامی الماس های ارزشمند همچون الماس کوه نور و الماس دریای نور با واحد قیراط وزن می شوند و یک قیراط برابر با ٢٠٠ میلی گرم وزن دارد. به عبارت دیگر هر ۵ قیراط یک گرم است. متخصصان برای نمونه هایی با ابعاد کوچک از سیستم نقطه ای کمک میگیرند، ١٠٠ نقطه به مقدار یک قیراط می باشد. یک قیراط غالبا با ct معرفی شده و Ct.tw به وزن قیراطی کل اشاره می کند، این وزن تمام الماس ها در یک جواهر می باشد. مثلا در مورد گوشواره ها، وزن قیراطی کل وزن در هردو عدد گوشواره ها محسوب می شود. اگر وزن تمام الماس های یک گوشواره ١ قیراط باشد، یعنی در هر گوشواره نیم قیراط به کار رفته است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر گرم الماس با تراش برلیان گرد

جدولی که در قسمت پایین مشاهده خواهید نمود طبق آخرین تغییرات لیست قیمت جهانی بروز شده است. (۲۸ دسامبر ۲۰۱۸). این مقادیر قیمت هر قیراط الماس با تراش برلیان گرد می باشد که در یک جدول قیمت ها برحسب تومان و در دیگری به دلار می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر یک سنگ یک قیراطی ١٠٠٠ تومان باشد قیمت سنگ ٢ قیراطی خیلی بیشتر از ٢٠٠٠ تومان است. (چون نمونه دو قیراطی نایاب تر از نمونه یک قیراطی است)

همچنین در جداول زیر قیمت هر گرم الماس خام بر اساس سه فاکتور “خلوص و پاکی” و “رنگ” و “وزن” در بخش قیمت هر قیراط الماس به دلار و قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده است. با توجه به موضوعات و راهنمایی هایی که در ادامه گفته می شود میتوانید از این جداول استفاده نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فاکتور “درجه پاکی” در تعیین قیمت هر قیراط الماس

در جداولی که در ادامه برای تعیین قیمت هر قیراط الماس آمده است، مخفف هایی استفاده شده است که در اینجا لازم است با آن ها آشنا شوید:

۱- Flawless یا به اختصار FL :
هیچ گونه ناپاکی داخلی و سطحی ندارد و این درجه از پاکی بسیار نادر است. تقریبا یک سنگ از میان ۵۰۰۰ عدد دارای این درجه است.

۲- Internally Flawless یا IF :
ناخالصی داخلی ای ندارد و فقط ناخالصی ها و ایرادات سطحی دارد. تقریبا سه درصد از نمونه های دارای شناسنامه، درجه پاکی IF دارند.

۳- Very, Very Slightly Included یا  VVS1, VVS2 :
ناپاکی های بسیار بسیار جزئی وجود دارند که پیدا کردن آنها حتی برای یک کارشناس در زیر بزرگنمایی ۱۰ برابر نیز مقداری مشکل است. در درجه پاکی VVS1 فقط ناپاکی ها از ناحیه پاویلیون یا خیمه سنگ قابل مشاهده هستند و این در حالی است که در درجه پاکی VVS2 کارشناس بسیار ماهر قادر است با بزرگنمایی ۱۰ برابر ناپاکی آن را از قسمت تاج آن تشخیص دهد.

۴- Very Slightly Included یا VS1, VS2 :
ناپاکی ها به صورت واضح قابل مشاهده با بزرگنمایی ۱۰ برابر هستند اما از نظر فاکتورهای ناخالصی ضعیف هستند، یعنی یا کوچک هستند یا در قسمتی قرار دارند که در این درجه بندی جای دارند. توجه کنید تفاوت میان VS1 و VS2 می تواند تنها از لحاظ جایگاه یک ناخالصی کوچک در آن باشد.

۵- Slightly Included یا به اختصار SI1, SI2 :
به صورت واضح قابل تشخیص و مشاهده هستند، البته با میکروسکوپ و ابزار بزرگنمایی تا ۱۰ برابر. اما درمورد درجه SI1 میتوان گفت گاهی اوقات با چشم غیر مسلح میتوان ناپاکی داخلی الماس را فقط از نظر وجودش تعیین کرد و در درجه پاکی SI2 این تشخیص راحتتر می شود.

وزن های سنگ الماس بر اساس قیراط
۶- Included یا به اختصار I1, I2, I3 :
ناخالصی ها به وضوح و به راحتی در زیر بزرگنمایی ۱۰ برابر قابل مشاهده بوده و بر روی مسیر عبور نور در داخل سنگ تاثیر منفی دارند و این توانایی را دارند تا از میزان شدت درخشندگی و شکست نور در الماس بکاهند. در درجه I1 میتوان با چشم غیر مسلح ناخالصی ها را دید، درجه های I2 و I3 گاها بر روی استقامت سنگ نیز اثر منفی دارند یعنی گاهی ناخالصی به مقداری است که سنگ را در معرض شکسته شدن قرار می دهد.

به طور کلی:

VVS1،VVS2،VS1،VS2، SI1،SI2، SI3، I1، I2،I3

هر چقدر از VVS1 به طرف I3 نزدیک می شویم مقدار ناخالصی در سنگ مشخص می شود. میزان ناخالصی I3 با چشم نیز قابل رویت است اما میزان ناخالصی VS1 و VS2 را باید با ذره بین در داخل سنگ جستجو کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فاکتور “درجه رنگ” برای تعیین قیمت هر گرم الماس

موسسه GIA سیستم مرتبه بندى رنگ الماس را براى سنگ هاى غیرفانتزى مهیا کرده است، به این شکل که رنگ ها با حروف الفباى لاتین از D تا Z مشخص مى شوند. در نرخ گذارى، رنگ D از همه قیمتی تر و رنگ هاى بین N تا Z از همه ارزانتر هستند. طیف رنگی الماس از A شروع و به Z ختم می شود. سه رنگ اول ABC به این علت که رنگ سفید مطلق در طبیعت نادر است، کارشناسان درجه بندی این گوهر را از حرف D آغاز کرده که تا Z ادامه دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر قیراط الماس به دلار

در این بخش جدول قیمت هر قیراط الماس به دلار آورده شده است و در قسمت بعد جدول قیمت هر گرم الماس به دلار تهیه شده است. توجه داشته باشید که برای به دست آوردن قیمت هر نوع باید عدد به دست امده را در ۱۰۰ ضرب کنید تا قیمت براساس دلار به دست آید.

جدول قیمت گذاری سنگ الماس

مثال: در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۰۱ تا ۰٫۱۷ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۰٫۰۸ تا ۰٫۱۴ قیراط و با درجه خلوص SI2 و میزان رنگ I-J برابر با ۵۴۰ دلار می باشد.

 

جدول قیمت گذاری الماس بر اساس دلار

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۳ تا ۰٫۴۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۰٫۴۰ تا ۰٫۴۹ قیراط و با  بهترین درجه خلوص IF و بهترین میزان رنگ D برابر با۴۸۰۰ دلار می باشد.

 

قیمت جهانی هر قیراط الماس

مثال: در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۹۰ تا ۱٫۴۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۱ تا ۱٫۴۹ قیراط و با درجه خلوص VVS2 و میزان رنگ F برابر با ۱۰۷۰۰ دلار می باشد.

 

جدول آموزش قیمت گذاری برلیان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۳ تا ۴٫۹۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۴ تا ۴٫۹۹ قیراط و با  کمترین درجه خلوص I3 و میزان رنگ M برابر با ۱۶۰۰ دلار می باشد.

 

جدول قیمت الماس به دلارمثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۵ تا ۱۰٫۹۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۰٫۹۹ قیراط و با بهترین درجه خلوص IF و میزان رنگ D برابر با ۲۰۲۰۰ دلار بوده که یکی از بهترین نمونه های حال حاضر می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر گرم الماس به تومان

در این بخش جدول قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده است. توجه داشته باشید که برای به دست آوردن قیمت هر نوع الماس باید عدد به دست امده را در ۱۰۰ ضرب کنید تا قیمت براساس تومان به دست آید.

جدول قیمت گذاری الماس به تومان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با درجه خلوص SI2 و میزان رنگ I-J برابر با ۲۰۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

قیمت گذاری الماس را بدانید

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با بهترین درجه خلوص IF و بهترین میزان رنگ D برابر با ۱۷۶۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

هزینه سنگ الماس به تومان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با درجه خلوص VVS2 و میزان رنگ F برابر با ۴۰۱۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

جدول قیمت الماس در ایرانمثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با کمترین درجه خلوص I3 و میزان رنگ M برابر با ۶۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

 

چگونه قیمت الماس را تعیین کنممثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با بهترین درجه خلوص IF و میزان رنگ D برابر با ۶۲۴۰۰۰۰۰۰ تومان بوده که یکی از بهترین نمونه های حال حاضر می باشد. امیدواریم این مقاله در تعیین قیمت هر قیراط الماس براساس تومان و دلار  به شما یاری رسانده باشد.

دسته بندی محصولات با تراش الماسی شکل

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر یاقوت (536)

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر یاقوت کبود (279)

انگشتر زمرد (258)

انگشتر زبرجد (249)

انگشتر آمیتیست (245)

انگشتر الکساندریت (184)

انگشتر گارنت (228)

گردنبند یاقوت (201)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند یاقوت کبود (100)

گردنبند زمرد (87)

گردنبند زبرجد (90)

گردنبند گارنت (67)

گردنبند الکساندریت (57)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

669 دیدگاه در “قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

  1. محمدی گفت:

    سلام، بنده خاک طلا و سنگ طلا و سنگ ریزه الماس که برای کارهای صنعتی و برشکاری و سوراخکاری استفاده میشود دارم و تعداد هم زیاد دارم، لطفا فقط خریدار واقعی تماس بگیره یا پیام بده
    ممنون. [censored] محمدی هستم درخدمت خریداران محترم.

  2. Amirsam boy.boy گفت:

    من الماس خیلی دوست دارم
    یعنی این همه که الماس الماس میکنید ایران از معدن الماس پر هست اگه این طوره من بزرگ بشم ۱۲ تن الماس میخرم … به نظر من الماس هیچ ضرری برای پسرا نداره طلا هم جوری که برای پسرا ضرر داره برای زن هم ضرر داره و نقره هم نداره

  3. Hamid گفت:

    یک سنگ الماس سیاه دارم که وزنش 1200 قیراط هست که تایید شده
    هر کس بخواد با قیمت باور نکردنی باهاش کنار میام

  4. ناشناس گفت:

    شش عدد نگین الماس با شناسنامه
    وزن شش تاش یک قیراطه
    ارزشش چقدره
    خریداری هست ؟

  5. Hadi گفت:

    سلام
    خریدار الماس واقعی و سنگ پادزهر و شهاب سنگ میباشم . ایمیل بزنید برام [censored]

  6. متین گفت:

    ماشاالله ،، پس اینهمه میگن الماس نایاب یا کمیابه دروغه بخدا.. ایران پر الماسه.. همه هم دارند،، برید کنار الماسی نشید. خخخخخ

  7. javad گفت:

    با سلام و خسته نباشید چند عدد سنگ الماس اسیاب اصل دارم مشتری هست؟

  8. ناشناس گفت:

    سلام. من یه سنگ الماس دارم. 102 گرم وزنشه. خریدار واقعی تماس بگیره با این شماره [censored] اگه جواب ندادم پیام بذارین از واتساب یا هرطوری که راحتین بفرستین.

  9. حسین گفت:

    سلام من یک سنگ سیاه گرد دارم زمانی که یک دقیقه روی آتش نگه میداری بعد که داخل اب سرد میندازی یک بخار از سنگ درمیاد مثل بخار اب جوش و بعد که از داخل اب درمیاری در یک لحظه کاملا خشک میشه انگار بهش اب نرسیده و با این که از داخل اب در اومده نمیشه بهش دست بزنی حداقل نزدیک یک ساعت گرما رو در خودش نگه میداره میشه راهنمایی کنید ممنون

  10. محمد گرگانی گفت:

    سلام یک عدد سنگ معروف به سنگ اسیاب الماس دارم رنگ پول میبره و پلاستیک نمیسوزه ایا قیمتی هست [censored]

  11. dr.saba گفت:

    سلام وقتتون بخیر ما حدود دویست قیراط سنگ الماس تراش خورده داریم که چندتاشون شناسنامه هم دارند کسی اگه خریداره در خدمتم البته قیمت منصفانه ، یه انگشتر الماس ۴۳ قیراطی و یه ۲۳ قیراطی هم موجوده

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      به شرط اثبات سنگ
      با قیمت منصفانه در خدمتم

  12. محمد گفت:

    سلام من پنج گرم سنگ الماس سفید تراش نخورده دارم قیمتش چنده

    1. محمد گفت:

      سلام یک الماس سه قیراطی از داخل پی سوز قدیمی در امده چند میارزه فوق العاده تو افتاد میدرخشه و چند رنگه

  13. الهام محمدی گفت:

    سلام چند تا سنگ دارم چند سال پیش کنار دریای عسلویه پیدا کردم.الان میبینم شبیه به پادزهر هست و چند مورد دیگه چطور عکسش رو بزارم ببینید

    1. جلیل گفت:

      ی الماس ۵ قیراطی تراش خورده موجود هست اگه خواستید در خدمتم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه از روی عکس امکان تشخیص نیست.

  14. سارا ایلکا گفت:

    الماس دارم به وزن ۹۸ قیمتش را بفرمائید

  15. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ۲ عدد الماس تراش خورده جهت زیورآلات به وزنهای چهار قیراط و ۵۴ دهم و دیگری چهار قراط ۹۳ دهم فقط اگه امکان داره قیمتش بفرمایید و اگر خریدارید معامله هم می کنم

    1. ابراهیم گفت:

      بادرود. یک الماس ۴ قیراطی سفید شفاف تراش خورده دارم قیمتش چقدر هست

  16. j..r گفت:

    سلام و خسته نباشید میخواستم بگم من یک گردنبند دارم که دو برش شکل مثل گل هست و رنگش هم مثل طلا زرد و قاب دورش هم مثل رنگ نقره هست داخلش تعدادی الماس هست و همه تست ها را هم روش انجام دادم و همه رو جواب داد باز میخوام بفهمم که واقعه ای هست یا نه

    1. یادگار گفت:

      سلام با شماره من تماس بگیرید جهت خریدن و اثبات الماس بودن. انجام کار بشرط شاخص از سنگتون در خدمتم تهران. [censored] یادگار هستم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به آزمایشگاه گوهرشناسی برای صدور شناسنامه مراجعه بفرمایید.

  17. ناشناس گفت:

    سلام خریدار هستم
    شماره [censored]
    با شاخص در خدمت دوستان هستم

    1. ناشناس گفت:

      سلام با عکس هم میتونید تشخیص بدید اصل و قیمت الماس رو؟

  18. مسعود سعیدی گفت:

    سلام سنگ الماس فرازمینی دارم چطور باید عکسش رو براتون بفرستم

  19. حسین صادقیان گفت:

    سلام یک تعدادی سنگ جواهرات دارم برای فروش ازالماس گرفته تا یاقوت ایا خرید دارید؟؟

    1. شهبازی گفت:

      سلام بنده خریدار هستم

    2. yasin گفت:

      با شناسنامه بله از دانشگاه خارزمی [censored]

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه

  20. داودهستم گفت:

    یک تیکه سنگ یشم بیضی شکل سبز یکم متمایل به تیره با وزن حدود یک کیلو دویست به بالا دارم. میشه راهنمایی کنید. چکار باید انجام بدم و قیمتش چنده؟ ممنون

    1. Nima گفت:

      سلام داوود جان اگه هنوز اون سنگ رو داری من آشنا دارم که کارشناس گوهر شناسی هست و نفر دوم کشوره با یه نگاه میفهمه سنگت چیه، جلوی چشت ازش تست میگیره و آزمایش میکنه و باهات معامله میکنه به قیمت روز اگه دوست داشتی تو واتساپ پیام بده

  21. مصطفی رفیعی گفت:

    سلام بنده چند تکه الماس معدنی کاملا معدنی و طبیعی دارم برای فروش به کجا مراجعه کنم

  22. فرخ گفت:

    سلام من یک انگشتر نقره دارم روش یک سنگ سیاه هست تمام تست های الماس سیاه را روش انجام دادم روی شیشه خط می اندازه و وقتی رو بروی نور فلورسنت میگیرم نقطه های نور متمرکز دیده میشه وقتی روی شیشه برش ایجاد میکنم خودش چیزی نمیشه اول ببرم کارشناسی کنم برای فروش می گذارم به بالاترین قیمت

  23. مجتبی گفت:

    خریدار الماس ۲۰ قیراط به بالا دارم با قیمت خوب باهام در تماس باشید از طریق واتساپ یا imo

    1. ناشناس گفت:

      الماس ۲۰ قیراطی ۶۰۰میلیارد پولشه

  24. حسین طلا گفت:

    الماس مجانی موجود است.

  25. محسن گفت:

    سلام من ۵ کیلو ۲۵۰ گرم الماس دارم، مشتری واقعی تخفیف هم میدم

    1. محمد گفت:

      قیمت را همینجا بیان کنید من خریدارم برادر

  26. محسن ماهان گفت:

    یک انگشتر آنتیک دارم خیلی قدیمی نیست حدود صد و بیست تا صد و پنجاه سال قدمت دارد فقط این انگشتر برای رئیس یاکوزهای ژاپن بوده انگشتر تصویر یک اژدهای ژاپنی با دو چشم قرمز الماس و یک الماس بزرگتر درون دهانش که می‌چرخد خودم تو ژاپن سال ۱۳۷۰ یکصدهزار دلار خریدم بسیار دیدنی خاص انحصاری و نایاب که نه کلا تک هست فروشنده ژاپنی بارها گفت بیا ژاپن خودم مجدد ازت میخرم فقط رفت و برگشت ژاپن الان ۲۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود کسی خواست ببینه یا قطعا بخرد خصوصا کلکسیونر پیام دهد یا به شماره [censored] همراه اول پیام دهد

    1. ناشناس گفت:

      سلام کشورهای نزدیکتر

  27. ناشناس گفت:

    سلام من الماس دارم هر کسی خریدار هست با این شماره تماس بگیرد

  28. مجید شمسایی گفت:

    سلام من الماس خیلی قدیمی حدود ۵ قیراتی دارم

    1. ناشناس گفت:

      شماره بده خریدارم

    2. ناشناس گفت:

      سلام یک سرویس جواهر الماس دارم صد قطعه ریز و درشت الماس کار شده بیست سال پیش ۶۰ میلیون دادم ۶۵ گرم طلا دارد سال ۸۲ که خریدم طلا گرمی بیست تومان بود الان به قیمت روز و تابلو میفروشم با قیمت الماس موجودش برای مصرف کننده پنجاه میلیون سود می‌کند گرمی یک میلیون اجرت ساخت دارد که ۶۵ میلیون می‌شود ۱۲۰ قطعه الماس خریدم ده میلیون

    3. محسن گفت:

      سلام دوست گرامی پول نقد چقدر داری
      ۷۴٫۵ گرم الماس سیاه اصل تراش نخورده دارم

  29. شعبانی گفت:

    سلام من سنگ سفید گرد آسیاب دارم میوشد راهنمایی کنید ببینم اصل یا نه

    1. میلاد گفت:

      سلام بنده از ازاستان سمنان پیام میدم و چند نمونه سنگ محشر دارم. خریدار به شماره زنگ بزند [censored] به امید الله

    2. الماس گفت:

      سلام انگشتر الماس دارم که قیمت گذاری شده ۷۵ میلیارد خریدار به این شماره پیام بدهید [censored]

    3. غلامحسین فیاضی حصاری گفت:

      سلام خسته نباشید ممنونم از راهنماییتون اما مقدار زیادی سنگهای قیمتی و نیمه و همچنین سنگهای سخت و حکاکی شده پیدا کردم از اطراف آرامگاه فردوسی که خیلی قدیمی هستند و تقریباً اخبار و تاریخ آن زمان را بیان میکند آیا مشتری برای این سنگها هست یانه شماره تماس [censored] فیاضی سپاسگزارم

  30. معین گفت:

    سلام من یک شهاب سنگ حدید دارم خریدار واقعی داری هستم خدمتت

    1. ناشناس گفت:

      اول برو یاد بگیر شهاب سنگ چیه و حدید چی هست بعد بیا بگو شهاب حدید دارم. سنگ حدید سنگ اهن هماتیت است شهاب سنگ هم که مبحثش جداست

    2. مهذی گفت:

      سلام دوستان آیا کسی قیمت سنگ آسیاب را دقیق میدونه

    3. شخص گفت:

      داش اومدم بگم گفتی
      خداروشکر آنقدر علم ندارن آدمهای کلاش

  31. رجبی گفت:

    با سلام من الماس سبز شفاف حدود سه قیراط و چند عدد یک قیراطی تراش الماسی دارم اگر کسی خریدار است

    1. ناشناس گفت:

      اشتباه میکنی

  32. علی گفت:

    سلام یک الماس سنگ آسیاب سفید دارم تست یخ نخ پلاستیک خراش شیشه لیوان آب انجام شده میفروشم. خریدار واقعی بیاید. یا علی

    1. سجاد گفت:

      سلام داداش شماره و راه ارتباطی چیه ؟

    2. فرید گفت:

      سلام داداش من خریدارم

    3. ناشناس گفت:

      من الماس دارم روی فولاد خط میندازه

    4. مهدی گفت:

      من سنگ آسیاب دارم خریداری [censored]

    5. ناشناس گفت:

      سنگ الماس خریداری ؟ [censored]

  33. ناشناس گفت:

    سلام
    یک قطعه سنگ دارم اندازه تخم مرغ البته سطح میزانی ندارم هر نوری بهش میخوره شفاف میشه
    خیلی سخت و سفت است. شیشه رو می‌بره و طلا رو میکشم روش طلا مالیده میشه روش. رنگ واقعیش سفید متمایل به زرد یک جوری استخوانی نور بهش میخوره تقریبا یک اتاق رو روشن میکنه

    1. ناشناس گفت:

      سلام من خریدارش دارم

    2. علی گفت:

      سلام داداش خریدار سنگ اسیابی

    3. سعید گفت:

      سلام من مشتری دارم ببین لامپ ۱۰۰ وات و تلویزیون سیاه سفید قدیمی را خاموش میکنه تست کن پیام بده

  34. طه گفت:

    سلام من دو تا سنگ آسیاب دارم خریداری زنگ بزن [censored]

    1. ناشناس گفت:

      سلام من یک الماس دارم داخل سنگ

    2. خانم گفت:

      خوش به حالت :))

  35. علی کیا گفت:

    سلام من سیترین طبیعی به وزن قیراط ۵۷ شناسنامه از دانشگاه خوارزمی دارم برای فروش دارم

    1. ناشناس گفت:

      شماره ام اینه [censored]

    2. Matin گفت:

      سلام من سنگ اسیاب الماس دارم سه تا قیمتم دستم اومده و ازمایشات انجام شده قدمتش بالاست سنندجم هستم به ایدی روبیکا پیام بدهید [censored]

  36. جهان گفت:

    با سلام من یک گرم سنگ فرا زمینی دارم عکس و نام مقدس رسول الله (ص) روی آن حک شده دلم نمی آید بفروشم چه کار کنم بی نظیرترین عکس دنیا ست

    1. دیان گفت:

      میشه بگید چجوری تشخیص دادید فرازمینی هست؟ نام محمد مصطفی ص حک شده؟!! محمد امین که زمینی بوده، چجوری الان سنگ فرازمینی شد؟ توضیح بدید چرا میگید فرازمینی هست؟

    2. فرا زمینی گفت:

      سلام. سنگ فرا زمینی تون رو محکم مواظبش باشید. احتمال دزدیدن آن از طرف فرازمینی ها زیاده. نگه دارید قیمت آن قابل ازش گذاری نیست – نفروشید. اگر خواستید هم بفروشید به همون فرا زمینی ها بفروشید. قیمت خوبی پرداخت می کنند.

  37. صفر گفت:

    سنگ آسیاب دارم یخ را آب می‌کند اگر خواستی میفروشم

  38. علی گفت:

    سلام خریدار الماس و شهاب سنگ هستم کسی دارد در خدمت هستم

    1. الهام محمدی گفت:

      من یه سری سنگ دارم میشه عکساشون رو ببینید

    2. طاها گفت:

      سلام هشت عدد الماس دارم اکثرا سفید هستند صورتی هم توشون هست. چطور میتونم بفروشم. تضمینی اصل اصل.

    3. فرشاد امین گفت:

      سلام علی من هم شهاب سنگ دارم هم سنگ کلسید و هم سنگ آسیاب و هم ۳ عدد سنگ به رنگ های سبز تیره شفاف قهوه ای شفاف و سفید نیمه شفاف دارم آیدی اینستاگرام می تونید بازدید کنی [censored] اگر ادعای من درست بود با هم معامله کنیم ممنون میشم اگه بازدید کنید

    4. ناشناس گفت:

      شهاب سنگ دارم اگه خریداری پیام بده

    5. ناشناس گفت:

      سلام شهاب سنگ دو عدد دارم خریدار اگر هستید به این شماره تماس بگیر [censored]
      البته اگر به قیمت خریداری میکنی نه گران نه ارزان به قیمت

    6. ناشناس گفت:

      سلام سنگ الماس اسیاب قیمتش چند است هر گرمی

    7. ناشناس گفت:

      سلام ۱۰ گرم ۱.۵ میلیارد

    8. ناشناس گفت:

      سلام سنگ آسیاب خریدار داری

    9. امید گفت:

      من دارم باهام در ارتباط باش تازه میخوام بفروشم

    10. محسن گفت:

      سلام یک چند تا الماس سیاه دارم چند تا سفید تقریبا ۱ گرم و کمتر از یک گرم هستند خریداری چطور باهات تماس بگیرم

    11. ناشناس گفت:

      سلام من دارم هم شهاب سنگ هم الماس راف ۲۶ گرمی اصل

    12. سعید گفت:

      سلام من یک الماس زرد هشت گرمی با خلوص بالا دارم قیراطی چند

    13. ناشناس گفت:

      من الماس واس فروش دارم این هم شماره ام [censored]

    14. ناشناس گفت:

      سلام شهاب سنگ دارم

    15. محمد گفت:

      سلام شهاب دارم

    16. پیری گفت:

      من یک تیکه الماس خام ۱۷ قیراطی دارم که بعد از انفجار معدن پیدا کردم

    17. علیرضا صالهی گفت:

      سلام اگر خریدار واقعی هستی به این شماره واتساپ پیام بده من دارم [censored] صالهی

    18. محمد نظر گفت:

      الماس چند می خواهی

    19. ناشناس گفت:

      سلام مقداری الماس موجود میباشد

    20. علی گفت:

      سلام روز خوش، چندتا گوهر دارم، اگر خریدارید شماره تماس لطف کنید عکس بفرستم

    21. رسول گفت:

      سلام من الماس نودالیست دارم
      خریدار واقعی میخواهم [censored]

    22. امیر گفت:

      سلام یک مقدار سنگ الماس راف عقیق شجر و غیره دارم واس فروش

    23. هاشم علیزاده گفت:

      سلام برادر عزیز یک سنگ الماس دارم اگر واقعا خریدار هستید پیام بدهید جفت سنگ الماس رنگ آبی دارم

    24. ناشناس گفت:

      سلام شماره تون چنده

    25. بابک گفت:

      ای بابا الماس کل جهان اینجا بوده نفری چندتا الماس دارید ماشاءالله خخخخ
      راستی اینقدر زور نزنید شماره بگذارید چون نشان نمیدهد پاک میکنم

    26. ناشناس گفت:

      سلام. چند نوع سنگ شبیه به الماس و شهاب سنگ هم کارشناس خوب ندارم. شبیه سنگهای توی گوگل اگر میخواستی بهم زنگ بزن [censored]

    27. سید محسن علوی. دارم تماس بگیرید گفت:

      سلام. من الماس دارم [censored]

    28. کیانی هستم گفت:

      سلام با من تماس بگیرید چند تا الماس و یاقوت دارم [censored]

    29. محسن گفت:

      سلام، یک قطعه شهاب سنگ دارم، رنگ سیاه با لکه های سفید و چند حفره روی شهاب سنگ، آهن ربا را جذب می کند،

    30. عبد الله گفت:

      سلام من چند عدد سنگ الماس اسیاب دارم خریدار کسی هست سنگ گرد و سفید و مایل به زرد ازمایش خانگی را انجام دادم [censored]

    31. ناشناس گفت:

      شهاب سنگ و دو تا اصل دارم خریداری با پادزهر ۱۳۰ گرمی [censored] زنگ بزن

    32. سعید گفت:

      شماره بگذار یک مقدار الماس خام دارم

  39. ایدا گفت:

    سلام من هم دوتا سنگ الماس دارم خیلی قدیمی هست میخواهم بفروشم

    1. شهرام گفت:

      یک کامیون الماس و یاقوت دارم کسی خواست میفروشم اگر نخواست میبرم تو پی ساختمون کار میکنم 😂😂😂🤣🤣 … اینقدر فراوون شده چیکار کنیم

    2. سعیدشیرازی گفت:

      ایول🤣
      خوب اومدی👏

    3. حسین گفت:

      سلام لطفاً برای تماس پیام بدهید در ارتباط باشیم

  40. حسین محمدپور گفت:

    من شهاب سنگ ۵ کیلویی دارم دنبال خریدارم

  41. منصور گفت:

    سلام من یک الماس آسیاب دارم وزنش هم ۸۲ گرم است خریدار واقعی پیام بده

  42. ناشناس گفت:

    سلام شهاب سنگ الماس کربنادو از همه نوع دارم

    1. رویا گفت:

      ماشاالله کل ایران پولدارند که ما فکر کردیم ایران زیر خط فقره

    2. سامان گفت:

      چند قیمت گفتی اینستا داری عکس بفرستی

  43. سورنا گفت:

    سلام دوستان خریدار واقعی انواع سنگ، شهاب سنگ، الماس با سختی بالا و غیره هستم اگر کسی واقعا دارد و آدم منطقی هست من در خدمتم

    1. علی گفت:

      سلام اهل کجایید آیا خریدار سنگین قیمت هستید یا خیر

    2. مهدی گفت:

      سلام حالتون خوبه من یه مقدار سنگ دارم یاقوت و الماس و یه فسیل ده هزار ساله داره روش یه چیزای حکاکی شده این کلمه قرآنی خرید دارین [censored]

    3. رامین گفت:

      اسلام باشگاهها شهاب سنگ معروف به الماس سیاه خداوند داده به بنده حقیر. طوری که حتی یک بچه ۱۲ ساله هم تشخیص میده که الماس . اگرخریداری با منطق در خدمتم با تشکر

    4. ابوالفضل گفت:

      سلام خسته نباشید من یه الماس دارم گفتند سختیش ۷ است و وزنش هم یک قیراط میشه بگید قیمتش چند است؟

    5. مارتا گفت:

      سلام سنگ الماس آسیاب دارم خریداری سورنا؟!

    6. نبی جنابی گفت:

      سلام من چند تیکه شهاب سنگ دارم به نوع و رنگ های مختلف اگه مایل بودی تا عکسشان برایت ارسال کنم فقط ایمیل بلد نیستم این شماره ام هست بهم خبر بده [censored]

    7. Mf گفت:

      سلام من فروشنده شهاب سنگ هستم تعدادی دارم اگر خریدار واقعی هستید شماره تلفن بفرمایید تماس میگیرن

    8. نبی ۲۰۲۰ گفت:

      سلام وقت بخیر سورنا جان خوبی.
      من الماس طبیعی دارم و درحال مراحل اولیه تست و اندازه گیری هستم و با برادری از تهران بنام رضا مولایی دست همکاری دادم و شما هم اگر واقعا الماس طبیعی میخرید به شما میفروشم

    9. محمدحسن طاها گفت:

      سلام انواع سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و نایاب دارم ولی چون در ایران کارشناس منطقی و خریدار درست ندیدم نمیشود اعلام کرد همه اول میگویند خریدارم بعد که چیزی مستند نشان میدهید میگویند خریدار دارم اگر واقعاخودتان خریدار هستید در خدمتم

    10. ناشناس گفت:

      سلام من یک الماس شهاب سنگ ۳ گرم اونیم سیاه دارم

    11. دیان گفت:

      سلام. هنوز خریدار شهاب سنگ و الماس هستید؟ شهاب سنگ اثر انگشتی و شهاب سنگ با ترکیبات الماس سیاه و سفید و شهاب سنگ کربنی با قطعات براق الماس و ذرات طلایی و.. دارم. [censored] تماس بگیرید.

    12. ناشناس گفت:

      سلام من دارم زیاد هم دارم الماس طبیعیه تراش نخورده خام

    13. ناشناس گفت:

      سلام من دارم و در خدمتت هستم اگر واقعا این که نوشتی هستی

    14. ناشناس گفت:

      شماره بدید؟

    15. محمد گفت:

      سلام الماس ۲ قیراتی چند است قیمت

    16. سعید سالارخانی گفت:

      سلام و سلامت باشی هم الماس هم شهاب دارم با تاییدیه کارشناسی [censored]

    17. بینام گفت:

      سلام من یاقوت سرخ سی سوت یا همان سه قیراط دارم پاک پاک تراش خورده قدیمی هست اگر مشتری هستی درخدمت هستم

    18. ناشناس گفت:

      من دارم

    19. احمد گفت:

      سلام. من دارم شهاب سنگ [censored]

    20. محمد گفت:

      سلام چطور میشود فهمید که یک سنگ قدیمی که شکست نوری دارد ایا الماس میباشد لطفا راهنمایی کنید

    21. مهدی گفت:

      باسلام من ۲ تا سنگ الماس دارم که یکی ۵۲۰ گرم و آن یکی ۱۲۰ گرم میباشد اگر خریدار واقعی هستید من فروشنده هستم ممنون

    22. اهورا گفت:

      حتما کوی نوره

    23. افشین گفت:

      سلام جناب اگر خریدار با انصاف و صادقی باشد من راف الماس شهاب یاقوت الماس سیاه کربنادو دارم انقدر که ده تا خانواده باهاش به هرجایی برسند این هم شماره من [censored]

    24. علی گفت:

      سلام من سنگ آسیابی اصل دارم فروشنده ام این هم شماره [censored]

    25. ناشناس گفت:

      سلام من دارم
      خریداری

    26. هادی گفت:

      سلام من یک الماس و یک یاقوت دارم شناسنامه هم دارند لطفاً زنگ بزن [censored]

    27. قاسمی گفت:

      سلام من یک سنگ پیدا کردم از کوه و شکستم از داخلش یک الماس مانند در اومد ۲۰ گرم است نمیدونم چیه اگر مشتری داری درخدمتم

    28. اهورا گفت:

      اگر واقعیت داشته باشد بنده برای تان تست میکنم و اگر با ارزش باشد از تان میخرم تماس بگیر [censored]

    29. راد گفت:

      شماره تلفن لطف کنید

    30. منصور گفت:

      سلام من سنگ الماس آسیاب دارم با وزن ۸۲ گرم کسی خواست میفروشم لطفا اگر هم نه لطفا راهنمایی کنید من را گرمی چقدر است چطور بفروشم

    31. ناشناس گفت:

      سلام دوست عزیز من یک قطعه شهاب سنگ دارم و قصد فروش هم دارم

    32. ناشناس گفت:

      سلام من ۱۸۰ گرم کربنادو بلک دیاموند دارم خریداری قیمت بده

    33. ناشناس گفت:

      سلام [censored] لطفا تماس بگیرید

    34. ناشناس گفت:

      سلام یک قطعه الماس کبود دارم ده قیراط و دو سوت شما خریدارید

    35. سهیل گفت:

      سلام من یه الماس دارم اگه خریداری [censored] بزنگ

    36. حسن گفت:

      سلام بنده ۲ گرم و ۲ سوت الماس سیاه واقعا در جهان بی نظیر برای تان ثابت می کنم بعد

    37. عباس داودابادی گفت:

      سلام اقا اگر واقعا خریدار هستید من یک سنگ الماس صورتی تراش نخورده دو گرمی و یک شهاب سنگ مریخی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارم و به صورت تضمین معامله میکنم

    38. گودرز م گفت:

      سلام و عرض ادب بنده دو نمونه سنگ الماس در منطقه غرب کشور پیدا کرده ام و وزن شان نیز بالاست چنانچه خریدار هستید بنده در خدمتم

    39. غلام گفت:

      سلام
      من یک سنگ الماس سفید دارم خریدار هستید

    40. ناشناس گفت:

      خریدارم تماس بگیرید [censored]

    41. ناشناس گفت:

      قیمت لطفا

    42. منصور گفت:

      سلام الماس سیاه با وزن بسیار عالی من برای فروش دارم

    43. محمد گفت:

      سلام محمد هستم چند تا سنگ الماس خام دارم سه تا ابی و بقیه سفید هستند شفافیت هم بسیار عالی

    44. حمیدرضا گفت:

      سلام محمد جان
      سفید رو هنوز دارید؟

    45. اولی گفت:

      سلام ۱۵۰ سوت الماس D قیمتش چقدر میشود؟

    46. مسیح گفت:

      جناب من یک شهاب واقعی دارم که مطمنا کسی ندارد مثلش را و الماس راف دارم بایستی خودتان مشاهده کنید و نظرتان را بفرمایید.

    47. ناشناس گفت:

      سلام اگر سنگ شهاب هست لطفا به این شماره تماس بگیرید [censored]

    48. ناشناس گفت:

      سلام من آنچه شما دنبالش هستید را دارم. [censored]

    49. ممد سامورایی گفت:

      آقا
      ۵۰۰ گرم گل ناب دارم ،،، بیایید نفری ۳،۴ گرم بدهم حداقل خالی بندیا قابل باور بشه😁😁😁
      عذر میخوام به شما جواب دادم منظور شما نبودید
      کلی بود

    50. سیدرضا موسوی گفت:

      سلام من یک عدد شهاب سنگ بسیار قدیمی و زیبا دارم اگر طالب هستید تماس بگیرید . [censored]

    51. سیدرضا موسوی گفت:

      سلام من یکصد و هشت الماس نیم قیراطی که روی عینک نصب بود را جدا کردم و میخواهم بفروشم نام برند عینک Laura Biagiotti میباشد که خود عینک هم با طلای ۲۴ عیار روکش داده شده و یک شیشه عینکم چون شکسته میخواهم بفروشم اگر خریداری تماس بگیرید . [censored]

    52. ناشناس گفت:

      سلام. لطفا یه شماره واتساپ بذارید

    53. ناشناس گفت:

      سلام من دارم انواعش را

    54. علی گفت:

      بنده فروشنده هستم. به من ایمیل بزنید

    55. Meraj گفت:

      سلام من تو معدن ذغال سنگ کار میکنم و یک چیزی از توی سنگ درآمد شبیه یاقوت بود رنگش قرمز بود یک جور هایی کبود مانند بود برق میزد به طلا فروش نشان دادم گفت ۷۰ درصد یاقوت کبود اگر راهی دارید برای تشخیص بگویید و همینطور قیمت یاقوت کبود دقیق بگویید ۱۰ گرم بود

    56. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای تشخیص دقیق و قیمت گذاری باید حضورا به یک کارشناس یا ازمایشگاه گوهرشناسی مراجعه بفرمایید.

    57. علی گفت:

      سلام برادر خسته نباشی من ۳۰۰ قیراط الماس درجه یک تراش نخورده شفاف دارم در ابعاد مختلف خواستی درخدمت [censored] احمدی

    58. امیر گفت:

      سلام میخواستم قیمت شهاب سنگ را بدانم میشود بگویید؟

    59. علی گفت:

      سلام من الماس زرد دارم ۷ قیراط بهترین نمونه ناب و شفاف و سخت مخصوص انگشتر مردانه و غیره درصورت خرید تماس بگیرید [censored]

    60. مهران گفت:

      سلام اگر واقعا خریدار هستید با قیمت عادلانه شماره بدهید تماس میگیرم

    61. امیری نژاد گفت:

      سلام من دارم [censored]

    62. ناشناس گفت:

      یاقوت هم خرید داری؟

    63. رحیمی گفت:

      سلام آقای سورنا من الماس تراش برلیان دارم ۴ و ۵ قیراطی اگه خریدار هستی بفرما

    64. hoseingahremani گفت:

      من سنگ الماس راف دارم مشتری خوب هست بگوید

    65. خورشیدی گفت:

      سلام الماس راف موجود دارم هر کس مشتری واقعی هست پیام بده لطفا

    66. ناشناس گفت:

      من مشتری واقعی دارم مشتری خوب و واقعی

    67. توفان گفت:

      سلام و وقت بخیر من در افغانستان هستم و کار سنگ های گران قیمت و الماس و معدن های افغانستان را می‌کنیم شما اگر امکانات زیادی دارید میشود با هم معرفی شویم و روی موضوعات حرف بزنیم
      و اینم شماره موبایل و واتساپ من می‌باشد [censored]

    68. سعید گفت:

      سلام من سنگ الماس و سنگ یشم دارم

    69. سعید خیرابادی گفت:

      سلام دوست عزیز اگر جنابعالی در افغانستان هستید و در زمینه سنگ قیمتی فعالیت دارد در صورت امکان با من تماس بگیرید پیام بدهید یا ایمیل بزنید چون اطلاعاتی از شماره شما اینجا نشان داده نمیشود [censored] این شماره تلفن و واتساپ من هست

    70. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید.

  44. شایان گفت:

    سنگی دارم کرم رنگ نور ازش عبور می کند و خط های برشت الماس دیده میشود لطفا راهنمایی نمایید با تشکر

  45. هادی گفت:

    سلام
    من یک الماس تراش فلامک میخواهم یا انگشتر باشد

    1. ناشناس گفت:

      سلام من دارم ۱۱ قیرات

    2. Behnam soleymanian گفت:

      سلام حقیقتا من دنبال خریدار واقعی هستم که سنگهای قیمتی و الماس بفروشم ولی نمی دانم چرا تو ایران خریدار واقعی نیست همه می خواهند از آدم بکنند

  46. عطایی گفت:

    سلام استاد من یک تراش فلامک سه قیراطی میخواهم موجود دارید؟

    1. سعید گفت:

      سلام من گردن بند الماس دارم که ۴۰ تیکه الماس به وزن ۰.۱۶ ct دارد مشخصات H colour/si clarity و خودگردان بند و بدنه اش هم طلا می باشد ۶.۳ گرم لطفا ارزش کار را اعلام کنید. [censored]

    2. خورشیدی گفت:

      سه قیراطی فلامک هم موجود است

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه

    4. ناشناس گفت:

      سلام چند وقت پیش نزدیک تونل ۴ هزار ساله داشتم قدم میزدم که ناگاه سنگی را پیدا کردم تقریبا ۲۲۰ گرم رنگش بنفش نور می اندازم انگار داخلش ریسه لامپ بستند خیلی زیباست. نمیدانم الماس است یا نه؟ به ۳ طلا فروش نشان دادم گفت ۶۰ درصد الماس است. چون بزرگ است شک کرد. استاد جان نظر شما چیست؟ با چه آزمایش کنم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است ابتدا ازمایش سختی سنجی را انجام دهید اگر سختی ۱۰ داشت سپس به آزمایشگاه گوهرشناسی برای تعیین دقیق مراجعه نمایید.

  47. عبدالله خادمی گفت:

    با عرض سلام یک قطعه سنگ فرا زمینی دارم به وزن ۷۲ گرم با توجه با مطالعاتی که در سایتهای داخلی و خارجی و نمونه هایی که دیدم باید از نوع بلک دایموند (carbonado) باشد کجا میتوانم برای فروش بگذارم آیا ما تو ایران حراجی داریم؟ ممنون از سایت خوب تان🙏🙏

    1. مهدی گفت:

      سلام
      بایستی اول توسط کارشناس مربوطه ازمایش بشه
      نه با نگاه کردن به سایت. با سایت که کسی تخصص پیدا نمیکنه.

    2. ناشناس گفت:

      سلام برادر من یک الماس دارم که به وزن ۱۰۰ میلی گرم می‌باشد رنگ سفید ممنون میشوم که قیمتش را پاسخ بدهید

  48. امیر گفت:

    سلام، الماس سیاه ۱۷.۵ قیراطی دارم با شناسنامه
    اگه کسی خواست پیام بده [censored]

  49. بابک گفت:

    سلام
    ساکن مشهدم و شرکت بازرگانی دارم
    یک سری نگین های ریز الماس
    انواع برش
    نهایت سقف وزن ۳ قیراط
    دارم برای فروش
    به شرط تایید کارشناس معامله و قبلش میتونیم برای مورد
    شناسنامه داخلی تهیه کنیم
    که حد و حدودش مشخص بشه
    قیمت ها برای ۱ قیراط سطح متوسط به بالا تقریبا ۴ هزار دلار هست ولی در کل قیمت ثابت نیست
    [censored] کریمی واتس اپ

    1. ناشناس گفت:

      سلام آقای مهندس من یک افغانستان هستم من اگر الماس بر شما بیاورم چند می‌خرد

    2. علی کیا گفت:

      سلام داداش من خریدارم

    3. ناشناس گفت:

      سلام اگر الماس دارید به شرط تایید با این شماره تماس بگیر [censored] خریدارم

    4. بردیا گفت:

      سلام من با بچه های افغانستان در حال معامله هستم اگر مایل بودی میتوانم الماس هایت را به فروش برسانم شماره واتساپ من [censored]

    5. محمد حسینی گفت:

      سلام داداش چند میفروشی من میخرم

  50. امیر گفت:

    سلام من سه عدد الماس گرد آبی رنگ دارم برای فرش

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.