دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

imam-javad-amulet-blog-1 خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

حرز امام جواد چیست؟ آیا از انسان محافظت می‌کند؟ آیا حدیثی در تایید خواص حرز امام جواد (علیه السلام) وجود دارد؟ خواص بازوبند حرز امام جواد و کاربرد هایش چیست؟ متن دعا را از کجا میتوان پیدا کرد؟ آیا می‌توان بدون وضو با آن تماس داشت؟ آداب نوشتن دعای حرز حضرت جواد ع چگونه است؟ آیا نماز مخصوصی دارد؟ برای پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در ارتباط با دعای حرز امام جواد (ع) همراه شرف آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنای کلمه “حرز” در لغت

کلمه حرز (amulet) در زبان فارسی به مکانی گفته می‌شود که به طوری حصار یافته و مستحکم باشد که اشخاص با ورود به آن از آسیب ها و خطرات محفوظ باشند و اصطلاحا تعویذ و یا بخشی از آن می‌باشد که موافق با قوانین شرع باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره واژه “حرز” در روایات و متون دینی

این واژه و ترکیباتش در متن قرآن مجید آورده نشده ولی در روایات مذاهب مختلف اسلام و ادعیه این کلمه بسیار زیاد به کار برده شده‌است. تعدادی از این روایات، مانند روایت انس فرزند مالک خبر از استفاده این واژه، به معنی کاربردی، در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌دهند. و نتیجه این مطلب این است که پیامبر (ص)، ائمه معصومین و بعضی از اصحاب و پیروان ایشان برای مصونیت خویش یا بقیه از خطرات و گزندها از حرز استفاده و نتیجه مورد نظر را هم کسب می‌کرده‌اند.

گردنبندهای حرز نقره امام جواد

می‌توان گفت که همه ائمه اطهار علیه السلام دارای احراز مخصوص خود بودند. نکته قابل توجه اینجاست که در دین وهابیت که این دسته از کارها را حرام میدانند استفاده و بهره بردن از دعای حرز حضرت جواد ع  و یمانی امیر المومنین را بلامانع اعلام کرده‌اند! درمنابع روایی شیعه، احراز مختلفی از ائمه علیهم‌السلام نقل شده‌است؛ همچون حرز حضرت زهرا سلام الله علیها، یمانی منسوب به امیرالمومنین (ع)، حضرت خدیجه سلام الله علیها و… ولی با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) و خواص دعای حرز حضرت جواد (ع) این حرز یکی از معروف ترین احراز برای دفع بلا می‌باشد و مسلمانان می‌توانند از فواید دعای حرز حضرت جواد (ع) در این امر بهره کافی ببرند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد علیه السلام چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز امام جواد آشناترین دعا نزد علما و بزرگان دین می‌باشد. این دعای شریف از امام جواد (ع) نقل شده و به دو صورت صغیر و کبیر معروف است. حرز کبیر دارای خواص بسیار زیاد و حرز صغیر نیز در دفع بلا و عاقبت بخیری بسیار توصیه شده‌است. حرز صغیر یا کوتاه به دعای یا نور یا برهان نیز معروف است و تنها به اندازه یک سطر می‌باشد که در ادامه آورده شده‌است.

«یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ»

برای دعای یا نور یا برهان که از امام جواد (ع) بیان شده‌است خواصی ذکر شده است. دفع بلایای دنیا و عاقبت بخیری در آخرت فواید دعای یا نور یا برهان است. اما حرز کبیر دارای خواص بسیار زیادی است از جمله که درباب فواید این دعای کبیر آمده است که خودتان را به این متن حرز کنید که اگر لشکریان ترک و روم تو را ملاقات کنند و همه شان همراه با تمام اهل زمین ضد تو به پا خیزند، به تو بدی از آن‌ها نخواهد رسید و از همه آن‌ها محفوظ خواهی‌ماند. حرز کبیر شامل یک دعای طولانی است که در انتهای مقاله متن کامل آن آورده شده‌است.

معنی حرز امام جواد چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص حرز امام جواد به نقل از آیت الله بهجت

خواص حرز امام جواد (ع) چیست؟ همانطور که پیش‌تر بیان شد حرز صغیر دارای دو خاصیت دفع بلایای و عاقبت بخیری است اما دعای حرز کبیر دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه می‌آید. با دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌توان دریافت که مهم‌ترین خاصیت حرز امام جواد جهت دوری از بلایای زمینی و آسمانی می‌باشد که در کتابی از سید بن طاووس به آن اشاره شده‌است و مرحوم مجلسی خواص دعای حرز جواد (ع) را در کتاب بحارالانوار ج 91 ص 354 بیان کرده‌اند.

آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.

ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.

خرید پک کامل حرز امام جواد

همچنین نظر آیت الله بهجت در مورد حرز امام جواد (ع) از زبان استادشان را باهم میخوانیم: بنده در مورد اذکار از «آیت الله قاضی» (استادم) سوالی نمی‌کردم، ولی بعضی اوقات خودشان بیان می‌کردند. مثلا اینکه دعای حرز امام جواد (ع) که با بسته شدن به بازو سبب ایجاد خاصیت مصونیت می‌شود و دیگر خاصیت دعای حرز جواد (ع)  “استفاده برای خنثی کردن جادو و طلسم” است و البته نکته حائز اهمیت این است که فقط باید به بازو بسته شود.

خواص حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجتایشان در کنار به همراه داشتن این دعا چند سفارش دیگر هم فرموده‌اند از جمله:

  1. آیه الکرسی را بخوانید و در منزل نصب نمایید
  2. خواندن چهار قل و تکرار به ویژه هنگام خواب
  3. قرآن کوچکی، همیشه همراه داشته باشید
  4. خواندن معوذتین(سوره‌های فلق و ناس)
  5. در هنگام اذان با صدای نسبتا بلند اذان بگویید
  6. خواندن ۵٠ آیه از قرآن کریم در روز باصدای نسبتاً بلند و …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره لیست 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام)

خواص حرز امام جواد چیست؟ در دین اسلام دعاها و راه های زیادی وجود دارد که به واسطه استفاده از آنها بلاها و سحر و جادو از انسان دور می‌شود که در بین آن‌ها این دعای شریف از حضرت جواد (ع) شناخته شده‌ترین است. در ادامه لیست کامل فواید و خواص آن آورده‌شده‌است. همانطور که پیش‌تر بیان شد این خواص مربوط به دعای حرز کبیر است:

۱- دفع بلایا:
یکی از مهم‌ترین و شاید مهم‌ترین خاصیت از بین خواص حرز امام جواد علیه السلام همین خاصیت دفع بلا است. دعای حرز امام جواد ع بین همه دعاها و تعویذات مانند حرز شرف الشمس برای دفع بلا معروف‌تر است. اگر به معنی حرز امام جواد (ع) دقت کنیم ممکن است بتوانیم از مصداق‌های دفع بلا مواردی را همچون حفظ از بیماری نام ببریم که در ادامه مقاله به بیان آن مصادیق هم خواهیم‌پرداخت که از خواص دعای حرز امام جواد می‌باشد.

۲- دفع چشم زخم:
حضرت امام صادق (علیه السلام) : «چنانچه می‌توانستید قبرها را بشکافید (علت مرگ را متوجه می‌شدید) می‌فهمیدید که اکثر مرگ‌ومیرها به سبب چشم زخم می‌باشد.» همین طور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند که :« چشم زخم می‌تواند مرد را در قبر قرار دهد وشتر را در دیگ.» میتوانیم دفع چشم زخم را از اثرات اصلی این دعا بدانیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آثار حرز امام جواد برای چشم زخم به لینک داده شده مراجعه نمایید.

80 خاصیت مهم حرز امام جواد

۳- مصونیت سحر و جادو:
علامه مجلسی در ارتباط با اثرات جادو بیان می‌کند که چیزی که از قرآن و احادیث مشخص گردید یک نوع تاثیر سحر در بعضی افراد و در بعضی بدن‌ها می‌باشد مانند تغییر در دوستی و دشمنی‌ها، شادی و غصه‌ها. همینطور به این نکته نیز اشاره می‌کند که جادو به وسیله تعویذات «ادعیه منقول از ائمه همچون دعای حرز امام جواد (ع)» و آیات قرآن و با توکل و امید به حضرت پروردگار دفع خواهندشد.

همچنین با اندکی توجه در دعای حرز امام الجواد علیه السلام و دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌شود به این نتیجه دست یافت که به‌صورت ضمنی خواص و فواید ذیل را دارا می‌باشد:

  • دفع نگاه و زبان بد دشمنان از مهم‌ترین موارد خاصیت دعای حرز امام جواد (ع) است
  • جلوگیری از ضرر و زیان از مردم، پادشاهان، شیاطین، اجنه و دیوها
  • تاثیر فروان در دفع چشم زخم مانند سنگ چشم زخم
  • موثر بودن دعای حرز امام جواد ع در حفظ از وسوسه مردم و شیاطین
  • باطل کردن انواع سحر و جادو
  • محفوظ ماندن از مکر، فریب و عداوت
  • مصونیت از زخم‌ها، مغروق گشتن و مغلوب شدن
  • حفظ عزت و آبرو یکی دیگر از موارد خاصیت حرز امام جواد (ع) است
  • محفوظ ماندن از کشته شدن و انتقام گرفتن
  • جلوگیری از مریضی و اذیت و آزار
  • مصون ماندن از تنگدستی، گرسنگی و تشنگی
  • همچنین محفوظ شدن از کاستی در دین و معیشت از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

در مجموع 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام) از متن دعا، از داستان حدیث در مهج الدعوات، دیگر احادیث معصومین و تجربه استفاده کنندگان استخراج شده‌است که برخی دیگر از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

  • دور کردن اجنه کافر از دارنده حرز
  • افزایش برکت در رزق و روزی
  • گشایش در امور و کار
  • کسب نمودن مقام، احترام و عزت
  • پیروزی در برابر دشمنان
  • دفع وحشت از تنهایی
  • براورده شدن حاجت‌های مشروع فرد
  • ازبین بردن خطر خیانت به دارنده حرز
  • عدم تهدید بزرگی و اقتدار شخص (حفظ قدرت)
  • دفع مسخ و تغییر خلقت
  • دوری از خطر تشنگی به شخص
  • عدم احتیاج به غیر از خداوند
  • تسهیل شدن مصائب و مشکلات
  • تقویت روابط درون خانوادگی
  • جذب اشخاص صالح به سمت صاحب حرز
  • دفع نمودن اشخاص بدکار و شرور از زندگی
  • انداختن ترس صاحب حرز در دل ستمکاران
  • آشکار شدن دست افرادی که پشت سر صاحب حرز غیبت نموده‌اند
  • مورد شفقت و دلسوزی و عشق واقع گردیدن دیگر خاصیت حرز امام جواد (ع) است

تهیه دعای حرز کبیر جواد (ع)  راه بهره‌مندی از این خواص است. با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های احراز امامان و مطالعه احادیث و روایات می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن حرز کوتاه یا کامل امام جواد (ع) میتواند کمک زیادی به ما بکند تا از بلاهای زیادی در امان نگاه‌مان دارد. که دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره توصیه شده است اما دعای حرز صغیر ( دعای یا نور یا برهان …) به صورت بازوبند یا انگشتر و گردنبند حرز امام جواد (ع) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات حرز امام جواد (ع)

حرز امام جواد (ع) در کلام کارشناس شبکه 3

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع و نظر دیگر بزرگان دین

دعای حرز امام جواد (علیه السلام) را سید بن طاووس در یکی از کتبش نقل کرده‌است و علامه مجلسی هم در جلد ۹۱ کتاب بحار الانوار به آن اشاره کرده و آن را از سید بن طاووس نقل نموده‌است. نوشتن و قرائت و معیت دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد و خواندنش بسیار توصیه شده‌است.

۱- سید بن طاووس: در روایات آمده‌است که مامون در جنگ با دشمنانش تا هنگامی که این دعا را به همراه داشت پیروز از میدان جنگ بیرون می‌آمد و آسیب نمی‌دید. (مهج الدعوات ص61)

۲- آیت الله مجلسی: جادو و سحر به وسیله عوذات (ادعیه منقول از اهل بیت عصمت) و آیات قرآن کریم و امید به خداوند باطل می‌گردد.

۳- سید بحرالعلوم در مورد دعای حرز امام جواد علیه السلام می‌گویند: دعای حرز امام جواد علیه السلام مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

۴- مرحوم سید علی قاضی: حرز امام جواد (ع) که به بازو بسته می‌شود و خاصیتش (به خصوص به جهت باطل کردن جادو و طلسم) تنها در حالت بستن به بازوی راست می‌باشد.

نظر بزرگان دین در مورد حرز جواد
۵- سخن مرحوم بهجت درباره دعای حرز حضرت جواد (ع): به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد. (گوهرهای حکیمانه، ص۱۳)

۶- آیت الله خرازی: به خاطر دارم که حتی از پیش از قیام انقلاب اسلامی حرز امام جواد (ع) میان علما معروف و شناخته شده بود و مردم از فواید حرز جواد (ع) آگاه بودند.

۷- شیخ بهاءالدینی فرموده‌اند: شخصی با سنگی عظیم بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاق خاصی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت. (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد)

8- امام جواد (ع) می‌فرمایند: خود را به این دعا سپر کن که اگر لشکریان روم و ترک را ببینی و همگی به همراه کل اهل زمین بر ضد تو قیام کنند، به تو بدی نرسد و از تو محافظت می‌شود. (مهج الدعوات ص39).

مرحوم مجلسی در کتاب خود (بحارالنور ج 91 ص 354) جزئیات بیشتری از خواص حرز امام جواد (ع) را بیان کرده‌اند. همچنین آیت الله بهجت در کتاب بهجت الدعا ص 348 در مورد فواید حرز امام جواد (ع) و آداب به همراه داشتن آن نکات بیشتری را بیان کرده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره خواص انگشتر حرز امام جواد

اما خواص انگشتر حرز امام جواد چیست؟ در حقیقت این انگشتر با دیگر انگشترها تفاوتی ندارد و فقط خاصیت آن این است که دعای حرز امام جواد (غالبا دعای صغیر) درون انگشتر قرارداده‌شده‌است (درون انگشتر و پشت ستاره تعبیه شده‌است) پس با توجه به اینکه متن گذاشته شده درون انگشتر همان متن دعا است، خواص انگشتر حرز امام جواد همان خواص حرز صغیر جواد (ع) است و معمولا اینطور است که اگر آن انگشتر نگینی نداشته‌باشد معمولا طرح ستاره بر روی انگشتر زده می‌شود و وجود ستاره بیشتر به هنر انگشترسازی برمی‌گردد تا مسائلی همچون ستاره داوود و …

انگشتر حرز امام جواد چه خاصیتی دارددر بین مردم غالبا انگشتر حرز امام جواد زنانه و مردانه به صورت ستاره‌دار شناخته شده‌است اما انواع انگشترهای نگین دار دیگر را نیز میتوان با قراردادن این دعای شریف در پشت نگین به حرز امام جواد متبرک ساخت تا علاوه بر فواید حرز امام جواد (ع) از خواص سنگ‌های ارزشمندی همچون عقیق، فیروزه و … نیز بهره‌مند گردید. در ادامه طرح‌های متنوعی ازین دست را میتوانید مشاهده نمایید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

انگشتر حرز امام جواد (ع) نقره زنانه و مردانه طرح ادیب

۱,۹۷۹,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب بستن حرز امام جواد (علیه السلام)

همانطور که پیش‌تر بیان شد دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی استفاده می‌شود اما دعای صغیر غالبا به‌صورت گردنبند، بازوبند و انگشتر و … استفاده می‌شود اما توصیه‌شده‌ترین حالت برای بهره‌مندی حداکثر از خواص آن استفاده به صورت بازوبند حرز کبیر است. هنگامی که قصد بستن حرز جواد (ع) (کبیر) بر بازو را دارید برای بهتر و کامل‌تر نتیجه گرفتن از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام  اول وضو بگیرید و سپس دو نماز دو رکعتی بخوانید؛ در هر رکعت پس از حمد، هفت بار «آیت الکرسی»، هفت بار آیه «شهدالله» (۱۸ سوره آل عمران)، هفت بار سوره مبارکه شمس، هفت بار سوره مبارکه لیل و هفت بار سوره اخلاص را قرائت کنید، اگر جزئیات بیشتر و سوالاتی راجه به این موضوع دارید به مقاله کامل نماز حرز امام جواد مراجعه نمایید. (حرز صغیر نماز لازم ندارد)

نمازتان که به اتمام رسید دعا را به بازوی دست راست خودتان ببندید. چنانچه دعای حرز امام جواد (ع) را برای کودکی که بالغ نشده یا فردی که توانایی خواندن نماز را ندارد در نظر دارید می‌توانید شخصی را از طرف صاحب این دعا به نیابت برای انجام این کار اجیر کنید که نماز را او بخواند تا با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) از فواید به همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام بطور کامل بهره‌مند شوید.

نوشتن حرز امام الجواد (نوع کبیر) بر روی پوست آهو توصیه شده و جزئی از آداب بستن حرز امام جواد علیه السلام می‌باشد اما حرز صغیر را بر روی پارچه یا کاغذ و یا پشت انگشتر می‌نویسند و از خواص آن استفاده می‌کنند که همانطور که قبلا بیان شدحرز صغیر دارای خواص معدودی  است و آن خواص بسیار زیادی که بیان شد مربوط به دعای کبیر است و کامل‌ترین نوع آن مطابق روایات به صورت پک کامل می‌باشد که به صورت ویژه برای خرید حرز امام جواد در سایت شرف آنلاین ارائه شده‌است تا مشتریان عزیز از حداکثر خواص بازوبند حرز امام جواد بهره‌مند گردند.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک جامع حرز امام جواد (ع)

این محصول ویژه شامل دعای حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (مطابق حدیث حضرت جواد ع ) می‌باشد که به صورت دستی نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای خاصی نیز مطابق روایت امام جوادع روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی گردیده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار دارد که داخل آن حرز قرار می‌گیرد. پوست استفاده‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نوشتن دعای حرز حضرت جوادع روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات نیکو و توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن کامل دعای حرز امام جواد (ع)

در کتب دینی برای امام جواد (ع) به دو حرز اشاره شده‌است. یکی از آن دو این دعای یا نور یا برهان (حرز صغیر) می‌باشد:

یا نُورُ یا بُرْهَآنُ یَا مُبینُ یا مُنِیرُ یا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یومَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

علاوه‌بر دعای یا نور یا برهان یک دعای دیگر از امام جواد (ع) نقل شده‌است که معروف‌تر و مشهورتر بوده و حرز کامل امام جواد می‌باشد  و آثاری که پیشتر به آن اشاره شد احتمالا مرتبط به این دعای حرز امام جواد علیه السلام است. متن حرز امام جواد در ادامه آمده‌است. سعی کنید با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن این دعا از خواص آن بهره ببرید.

در ادامه دعای کامل را باهم میبینیم:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم الحمد للّه رب العالمین الرحمـن الرحیم مالک یوم الدین إِیاک نعبد و إِیاک نستعین اهدنــــا الصراط المستقِیم صراط الذین أنعمت علیهِم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین.
أ لم تر أن اللّه سخر لکم ما فی الأرض و الفلک تجری فی البحر بأمره و یمسک السماء أن تقع على الْأرْض إلّا بإذنه إن اللّه بالنّاس لرؤف رحیم
اللهم أَنت الواحد الملک الدّیان یوم الدّین تفعل ما تشاء بلا مغالبه و تعطی من تشاء بلا منّ و تفعل ما تشاء و تحکم ما ترید و تداول الأیام بین النّاس و ترکبهم طبقا عن طبق أسألک باسمک المکتوب على سرادق المجد
و أسألک باسمک المکتوب على سرادق السرائر السّابق الفائق الحسن الجمیل النّضیر ربّ الملائکه الثّمآنیه و العرش الّذی لا یتحرّک و أسألک بالعین الّتی لا تنم و بالحیاه الّتی لا تموت و بنور وجهِک الّذی لا یطفأ و بالاسم الأکبر الأکبر الأکبر و بالاسم الأعظم الأعظم الأعظم الّذی هو محیط بملکوت السّماوات و الأرض و بالاسم الّذی أشرقت به الشّمس و أضاء به القمر و سجّرت به البحور و نصبت به الجبال و بالاسم الّذی قام به العرش و الکرسی و باسمک المکتوب على سرادق العرش و باسمک المکتوب على سرادق العزّه و باسمک المکتوب على سرادق العظمه و باسمک المکتوب على سرادق البهاء و باسمک المکتوب على سرادق القدره و باسمک العزیز و بأسمائک المقدّسات المکرّمات المخزونات فی علم الغیب عندک
و أسألک من خیرک خیرا ممّا أرجو و أعوذ بعزّتک و قدرتک من شرّ ما أخاف و أحذر و ما لا أحذر یا صاحب محمّد یوم حنین و یا صاحب علی یوم صفّین أنت یا ربّ مبیر الجبّارین و قاصم المتکبّرین أسألک بحق طه‏ و یس و القرآن الحکیمِ و الفرقان الحکیم أن تصلّی على محمّد و آل محمّد و أن تشدّ به عضد صاحب هذا العقد و أدرأ بک فی نحر کلّ جبّار عنید و کلّ شیطآن مرِید و عدوّ شدید و عدوّ منکر الأخلاق و اجعله ممّن أسلم إلیک نفسه و فوّض إلیک أمره و ألجأ إلیک ظهره اللّهمّ بحقّ هذه الأسماء الّتی ذکرتها و قرأتها و أنت أعرف بحقّها منّی‏ و أسألک یا ذا المن العظیم و الجود الکریم ولی الدعوات المستجابات و الکلمات التّامّات و الأسماء النّافذات
و أسألک یا نور النّهار و یا نور اللّیل و نور السّماء و الأرض و نور النّور و نورا بضی‏ء به کلّ نور یا عالم الخفیات کلّها فی البرّ و البحر و الأرض و السّماء و الجبال: و أسألک یا من لا یفنى و لا یبید و لا یزول و لا له شی‏ء موصوف و لا إلیه حدّ منسوب و لا معه إله و لا إله سواه و لا له فی ملکه شریک و لا تضَاف العزّه إلّا إلیه و لم یزل بالعلوم عالما و على العلوم واقفا و للأمور ناظما و بالکینونیه عالما و لِلتّدبیر محکما و بالخلق بصیرا و بالأمور خبیرا
أنت الّذی خشعت لک الأصوات و ضلّت فیک الأوْهامُ و ضاقت دونک الأسباب و ملأ کلّ شی‏ء نورک و وجل کلّ شی‏ء منک و هرب کلّ شیء إلیک و توکّل کلّ شیء علیک و أنت الرّبیع فی جلالک و أنت البهی فی جمالک و أنت العظیم فی قدرتک و أنت الذی لا یدرکک شی‏ء و أنت العلی الکبیر العظیم و مجیب الدعوات قاضی الحاجات مفرّج الکربات ولی النّقمات یا من هو فی علوه دان و فی دنوّه عال و فی إشراقه منیر و فی سلطآنه قوِی و فی ملکه عزیز صلّ على محمّد و آل محمد و احرس صاحب هذا العقد و هذا الحرز و هذا الکتاب بعینک الّتی لا تنام و اکنفه برکنک الّذی لا یرام و ارحمه بقدرتک علیه فإنّه مرزوقک
بسم اللّه الرّحمن الرّحیمِ بسم اللّه و باللّه الّذی لا صاحبه له و لا ولد بسم اللّه قوِی الشّأن عظیم البرهان شدید السّلطان ما شاء اللّه کان و ما لم یشأ لم یکن أشهد أنّ نوحا رسول اللّه و أنّ إبراهیم خلیل اللّه و أنّ موسى کلیم اللّه و نجیه و أن عیسى ابن مریمَ روح اللّه و کلمته صلوات اللّه علیه و علیهم أجمعین و أنّ محمّدا ص خاتم النّبیین لا نبی بعده و أسألک بحقّ السّاعه الّتی یؤتى فیها بإبلیس اللّعین یوم القیامه و یقول اللّعِین فی تلک السّاعه و اللّه ما أنا مهیج مردَه اللَّه نور السّماوات و الأرض و هو الْقاهر و هو الغالب له القدره السّابقه و هو الحکیم الخبیر اللّهمّ و أسألک بحقّ هذه الأسماء کلّها و صفاتها و صورتها و هی

(در میانه متن کامل دعای حرز امام جواد اشکال و حروف رمزی زیر آورده شده‌است. البته این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که یکی از آن دو را در ذیل ملاحظه می‌فرمایید)

متن کامل دعای حرز امام جواد

(در ادامه متن دعای حرز امام جواد پس از اشکال و حروف رمزی بالا متن عربی زیر آورده شده‌است)

سبحان اللّه الّذی خلق العرش و الکرسی و استوی علیه أسألک أن تصرف عن صاحب کتابی هذا کلّ سوء و محذور فهو عبدک و ابن عبدک و ابن أمتک و أنت مولاه فقه اللّهمّ یا ربّ ادفع عنه الأسواء کلّها و اقمع عنه أبصار الظّالمین و ألْسنه المعآندین و المرِیدین له السّوء و الضّرّ و ادفع عنه کلّ محذور و مخوف و أی عبد من عبیدک أو أمه من إمائک أو سلطان مارد أو شیطان أو شیطآنه أو جنّی أو جنّیه أو غول أو غوله أراد صاحب کتابی هذا بظلم أو ضرّ أو مکر أو مکروه أو کید أو خدیعه أو نکایه أو سعایه أو فساد أو غرق أو اصطلام أو عطب أو مغالبه أو غدر أو قهر أو هتک ستر أو اقتدار أو آفه أو عاهه أو قتل أو حرق أو انتقام أو قطع أو سحر أو مسخ أو مرض أو سقم أو برص أو جذام أو بؤس أو فاقه أو آعه أو سغب أو عطش أو وسوسه أو نقص فی دینٍ أو معیشه فاکفنیه بما شئت و کیف شئت و أنّى شئت إنّک على‏ کلشی‏ء قدیر و صلّی اللّه على سیدنا محمّد و آله أجمعین و سلّم تسلیما کثیرا
و لا حول و لا قوّه إلا باللّه العلی العظیم و الحمد للّه ربّ الْعالمین یا مشهورا فی السّماوات یا مشهورا فی الأرضین یا مشهورا فی الدّنیا و الآخره جهدت الجبابره و الملوک على إطفاء نورک و إخماد ذکرک فأبى اللَّه الّا أن یتمّ نورک و یبوح بذکرک و لو کره المشرکون.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن حرز امام جواد (ع)

اگر خود مایل به نگارش این دعا هستید نکاتی را باید توجه داشته‌باشید. برای نوشتن این دعا زمان خاصی تعیین نشده‌است که حتما در آن زمان نوشته شود اما طبق روایات و توصیه ها در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) باید قمر در عقرب نباشد (حالت خاص نجومی که تنها در بعضی از روزهای سال اتفاق می‌افتد) همچنین بایستی دقت داشته باشید تا حروف و اعداد به درستی و بدون اشتباه نوشته شوند. توصیه شده‌است زمان نوشتن حرز امام جواد علیه السلام از قلم و کاغذ و جوهر ساخت دست مسلمان استفاده شود. همچنین، نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست. همچنین توصیه شده‌است که در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) رو به قبله باشید و حتما وضو داشته باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نکات استفاده از این دعا

نکات به کار گیری درست از ادعیهگردنبند حرز امام جواد

پیش از استفاده دعای حرز امام جواد (ع)، رعایت این نکات توصیه می‌شود:

۱– نکته اصلی برای استفاده این دعا این می‌باشد که بدانید هدف اصلی شما از تهیه حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز جواد علیه السلام شما را در تحت حفاظت پروردگار جهانیان قرار می‌دهد؛ پس هیچ شخص و هیچ چیز را در سود و زیان خودتان غیر خدا موثر ندانید و اتفاقاتی که حضرت معبود به دلیل رحمتش از شما دور می‌سازد به چیزهایی مانند شانس و مهارت خود و مسایلی از این دست نسبت ندهید. به خاطر این نعمتش شاکر پروردگار باشید و همواره خویش را تحت عنایت و مصونیت او بدانید «انَّ اللهَ خَیر حافِظَا وَ هُوَ ارحَمُ الرّاحِمین » «بدون شک خداوند بهترین نگهدارنده است و همانا او رحیم ترین رحیمان می‌باشد.»

۲– این نکته فراموش نشود که با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) حرزی که در اختیارتان است بهترین راه مصونیت از انواع بلاهایی مانند چشم زخم و سحر و جادو (نوع کبیر) و دعایی از این بهتر وجود ندارد چرا که از منابع معتبر دینی گرفته شده‌است و این جزئی از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

گردنبند های دعا جذاب و خاص

۳– چنان چه اتفاقی برایتان افتاد در نظر داشته‌باشید که بنا بوده‌است که حادثه‌ای عظیم‌تر رخ دهد که با رحمت خداوند و به علت همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام به این اتفاق و بلای کوچک مبدل گشته است و از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام جهت دفع بلا بهره برده‌اید.

۴– از معصیت‌هایی که باعث نزول بلا می‌گردند شدیدا دوری کنید تا از خواص دعای حرز امام جواد (ع) بتوانید بیشترین استفاده را ببرید مانند روابط نا مشروع (زنا)، گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم پرداخت زکات، ظلم و یاری ظالم، خوردن حق مردم به خصوص حق یتیم، قطع رحم، نفرین و عاق والدین، کنار گذاشتن امر به معروف و نیکی و نهی از منکر و زشتی، گذشتن از دین برای بهره‌وری از دنیا، کفران و ناسپاسی از نعمات، تمسخر و استهزاء، دروغ و نیرنگ و … ( برای مطالعه کامل این گناهان به کتاب بحارالانوار علامه مجلسی مراجعه کنید)

۵– دعای حرز امام جواد (ع) اسماء متبرکه دارد و نباید بدون وضو لمس شود جهت رعابت هرچه بهتر این نکته استفاده از بازوبند چرمی یا انگشتر و گردنبندی که مانع تماس مستقیم با پوست گردد توصیه می‌شود.

6– درصورتی که دعا روی پوست آهو یا پوست بز و … نوشته شده‌باشد تا جایی که مقدور است آب به حرز امام الجواد نرسد تا پوست از حالت عادی اش خارج نگردد.

7– طبق حدیثی در مورد آداب استفاده از حرزهای مختلف معصومین از امام جعفر صادق (ع) آمده است که می‌توان در هنگام جنابت یا دستشویی رفتن آن را همراه داشت و اشکالی ندارد ولی خانم ها با حالت حیض و نفاس از خود جدا کنند یا که داخل یک بازوبند چرمی (همانند بازوبند حرز امام جواد (ع) ) بگذارند و سپس به بازو ببندد.

گردنبند مردانه دعا دار

8 – دقت کنید که  حرز کبیر برای باطل کرن چشم زخم به بازوی دست راست بسته می‌شود چرا که همانطور که پیش‌تر گفته شد مرحوم بهجت از استادش آیت الله قاضی نقل کرده‌اند: حرز امام الجواد (ع) را به بازو ببندید که خواصش (به خصوص از جهت دفع سحر و جادو) در صورت بستن به بازو می‌باشد.

همچنین باتوجه به اینکه سوالات زیادی وجود داشت درباره نحوه تشخیص پوست آهو و اینکه حرز اصلی را از کجا باید خرید؟ لذا در مقاله مجزایی تحت عنوان حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم به‌طور کامل به این سوالات پاسخ داده شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تجربه حرز امام جواد از زبان استفاده‌کنندگان

در مقاله دیگری تحت عنوان معجزات حرز امام جواد به‌صورت مفصل نتایج و اثرات استفاده از این دعا را از زبان مشتریان عزیز شرف‌آنلاین بیان نموده‌ایم که برای مشاهده می‌توانید به لینک داده شده مراجعه نمایید. همچنین مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده‌است تجربه حرز امام جواد توسط مصرف‌کنندگان و افراد عادی است که این دعای شریف را تهیه کرده‌اند و فواید حرز امام جواد را بصورت آشکار دیده‌اند و برایشان ثابت شده‌است. به همراه داشتن و استفاده از فواید حرز امام جواد (ع) بصورت آگاهانه یا نا آگاهانه سبب شده تا از مشکلات اساسی در زندگی خود رهایی پیدا کنند و تجربیات خود را ارسال کردند تا همه مردم از فواید حرز جواد بهره ببرند. در ادامه همراه ما باشید تا از تجربه‌ای که دیگران در اختیار ما گذاشته‌اند استفاده کنیم. شما نیز می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات مطرح نمایید:

تجربه اول:

سال 91 ایام تعطیلی با دوستان به مسافرت شمال رفتیم. تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت شنا کنیم. لباس‌ها و کفش‌ها و حتی انگشتر عقیق را در آوردم. چون قد بلندی داشتم به خودم جرات دادم که وارد عمق بیشتری بشم و شنا کنم؛ ناگهان زیر پایم خالی شد نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و کسی که بتواند کمکم کند. در همین حین که مشغول دست و پا زدن بودم به طور کاملاً معجزه‌آسایی موجی مرا عقب هل داد و دستم به یک بلوکه رسید؛ فقط خدا را شاکر بودیم. از آب که بیرون آمدم چون فواید حرز امام جواد (ع) و خواص انگشتر حرز امام جواد را میدانستم با خودم گفتم من که این دعا همراهم نبود چه چیز باعث این اتفاق شد ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم، دیدم فراموش کرده بودم، بازوبند دعا را از دستم در بیاورم.

تجربه استفاده کنندگان از انگشتر حرز امام جواد

تجربه دوم:

فرزند نوزاد من حسین اواخر سال 89 متولد شد خیلی زیبا بود به حدی که همه‌ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند؛ در عصر همان روز با این که تمام علائم سلامتی او مناسب بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت. خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد مجبور به عمل جراحی شد، تا ماه دوم 3 عمل جراحی داشت. خیلی ضعیف شده‌بود بعد از آن هم از هر مهمانی که بیرون می‌آمدیم صورت این بچه به شدت سرخ می‌شد و مایعاتی از صورتش بیرون می‌آمد. بعد از مدتی حساسیت پوستی گرفت به نحوی که صورتش حالت عادی را نداشت؛ شده بود مثل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با فواید حرز امام جواد (علیه السلام) آشنا شدم؛ این دعا را که به طور دائم همراه فرزندم گذاشتم آثار بیماری او بطور واضح کم شد تا آنجا که فقط صورت او اندکی قرمز می‌شد و به حالت اول برمی‌گشت؛ این دعا هدیه حضرت سید الشهداء به فرزندم بود و فایده‌های حرز امام جواد برای ما به خوبی اشکار شد.

تجربه سوم:

من 10 سال است که این دعای شریف را همراه خود دارم. در ظاهر اثری از خواص حرز امام جواد (ع) به طور آشکار ندیدم؛ اما میدانم که خیلی از بلایا و چشم زخم‌ها و … بدون اینکه خودم اگاه باشم از من دور شده‌است؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این دعای شریف اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد، اضطراب و نگرانی ندارد و می‌داند که از جانب خدا مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

البته که موارد این‌گونه بسیار بسیار زیاد هستند و تنها برای نمونه چندی از تجربیات عزیزان از فواید حرز امام جواد (ع) آورده‌شد. باتوجه به فواید بسیار و اثرات این دعای شریف پاسخ به سوال حرز امام جواد بگیرم یا نه؟ قطعا بله خواهد بود اما توجه داشته باشید که بایستی از گناهان و کارهایی که باعث بوجود آمدن بلاها می‌شود جدا دوری کنید تا خواص حرز امام جواد برای شما ازبین نرود و بتوانید از تمام فواید حرز جواد ع استفاده کنید. معصیتهایی مانند: دروغ، کفران، نیرنگ کم فروشی، ظلم، مال حرام، خوردن حق دیگران، کم‌فروشی، ناسپاسی از نعمات، تمسخر و …. از این جمله موارد که باعث عدم نتیجه گرفتن از خواص این دعای شریف می‌شود.

دسته بندی محصولات با خاصیت حفاظت و دفع چشم زخم

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

1,066 دیدگاه در “خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

  1. شیوا گفت:

    سلام وقتتون بخیر؛ من یک هفته پیش از مشهد برگشتم و از یکی از فروشنده سوغات که حرز امام جواد هم داشتند این دعا رو تهیه کردم؛ بهم پیشنهاد کرد که برای چشم زخم و بخت گشایی و… فواید دارد؛ و گفت بهتره بزارم پشت گوشیم ک همیشه همراهم باشه؛ اما دوستام گفتند آداب و نماز خاصی داره ک اگه انجام ندی ضرر می‌بینی؛ نمازش به چه صورته؟! ممنون میشم راهنماییم کنید!

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که نماز و آداب خاصی لازم ندارد میتوانید همراه خود داشته باشید ولی اگر حرز کبیر است هم آداب خاصی دارد هم باید نماز را بخوانید ولی اینطور نیست که اگر اداب و نمازش را نخوانید ضرری به شما برسد! خیر ضرری نمی رسد ولی برای بهره مندی از خواصش باید آدابش را رعایت کنید.

  2. نسرین گفت:

    سلام من حرز امام جواد رو از مشهد تهیه کردم نمازش رو نخوندم یعنی بهم نگفتند نمیدونستم و ضمنا در داخل کیف پولم گذاشتم آیا جواب میده یا حتما باید به بازو بسته بشه چون شوهر من اعتقادی نداره و به بازو بستن برام مقدور نیست. ممنون از راهنمایی شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که که داخل کیف هم نگه دارید مشکلی نیست ولی اگر حرز کبیر است باید حتما با اداب باشد و به بازو بسته شود.

  3. علی شیراندژ گفت:

    سلام
    ازتهران هستم لطف کنید ش کارت بدید
    من واریز کنم برای حرز کامل امام جواد
    اینترنتی بلد نیستم بزنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا هم شماره کارت تقدیم شما بشود هم توضیحات تکمیلی ارائه شود.

  4. مقصود گفت:

    سلام وقت بخیر برادر من میخوام برای برکت داشتن روزی حرز امام جواد تهیه کنم فقط می خوام بدونم فقط بار اول که بازو می بندم باید نماز بخونم یا هر سری که میبندم باید نماز بخونم و اینکه نیت هم بکنیم باید که برای فلان کار دعا میبندم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قبل از اولین بار فقط یکبار کافیست بخوانید.
      نیت هم همان نماز حرز جواد (ع) است که در ذهن دارید.

  5. ف.م گفت:

    سلام ..آیا دعای کبیر برای درس و تحصیل هم مفید است ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای گشایش در امور و آسان شدن آموزش و تربیت به خواص آن اشاره ای شده است.

  6. شیدا گفت:

    با سلام و خسته نباشید. من یک حرز امام جواد رو به صورت بازوبند تهیه کردم ولی خیلی اذیت می‌کرد و اون رو توی جای گردنبند گذاشتم. برای من روی فلز کتابت کرده بودند این دعا رو در حین جا به جایی من وضو نداشتم و دستم به بخشی از فلز برخورد کرد ولی روی کلمات دعا نبود پشتش بود جایی خوندم که اینکار باطل میکنه واقعا به این صورته یا مشکلی نداره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی فلز نباید باشد!

  7. زهرا گفت:

    سلام. وقت بخیر. من حرز رو از عطاری گرفتم و میخوام دوباره سفارش بدم. فقط نمیدونم اینی که از عطاری گرفتم چیکارش کنم. اخه نوشته بودید از هرجایی نگیریم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرزی که قبلا گرفتید ادابش رعایت شده همان را استفاده بفرمایید چرا مجدد هزینه کنید؟

  8. مهناز گفت:

    سلام
    حرز امام جواد رو میگید حتماً باید به بازو بسته بشه پس اون لوله نقره که حالت گردنبند داره چیه؟؟ آیا داخل اون هم حرز کبیر امام جواد هست یا حرز صغیر؟؟ اگر حرز کبیر هست چرا پس به حالت گردنبند هست و اون بازو بند چیه؟؟
    ممنون میشم اگر پاسخ کامل در این خصوص بدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر باید روی پوست آهو نوشته شود سپس درون لوله نقره قرار داده شود و سپس آن لوله نقره درون بازوبند قرار داده شود و به بازو بسته شود.

  9. ناشناس گفت:

    سلام
    اگه خودم حرز امام جواد رو با خودکار رو کاغذ بنویسم و بعد از خواندن نمازش به بازوم ببندم اشکال داره یا که حتما باید هزینه کنم و پک کامل بخرم تا تاثیر داشته باشه.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را می‌توانید روی کاغذ بنویسید و همراه خود کنید. احتیاج به نماز هم ندارد. ولی حرز کبیر باید مطابق ادابش استفاده شود.

  10. س/س گفت:

    باسلام و احترام من تابلو حرز امام جواد (ع) رو سفارش دادم موردی نداره داخل اتاق خواب نصبش کنم؟ و اینکه نمازش رو باید بجا بیاورم؟ و اینکه به مهر و محبت بین همسر کارساز است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور کلی به صورت تابلو اصولی نیست و باید همراه فرد باشد اما برخی برای خیر و برکتش در منزل نصب می‌کنند.

  11. ناشناس گفت:

    سلام روزتون بخیر
    خوندن متن حرز قبل از استفاده الزامیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر ولی خواندنش خالی از لطف نیست.

  12. ناشناس گفت:

    سلام روزتون بخیر
    آیا حتما باید متن حرز رو بخونیم و بعد نمازش و در آخر بستن حرز؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود متن حرز را لازم نیست بخوانید.

  13. ساناز گفت:

    سلام من حزر رو تهیه کردم ولی نمازش رو نخوندم و به بازو بستم آیا تاثیر داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      الان از بازو در بیاورید و نمازش را بخوانید سپس به بازو ببندید.

  14. آریا گفت:

    سلام از دوستان کسی هست که برای بسته شدن کار و روزی از حرز امام جواد استفاده کرده و نتیجه دیده باشه چند وقتی کارم بستگی داره و از زندگی دلسرد شدم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله معجزات حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  15. ملک گفت:

    سلام وقت بخیر. من حرز رو سفارش دادم برام فرستادن ولی متاسفانه در روز قمردرعقرب استفاده کردم. به نظرتون چه کار کنم؟ اثرش چیه؟

  16. Sadat گفت:

    سلام خسته نباشید
    من حرز کبیر امام جواد گرفتم که روی پوست آهو نوشته شده و داخل بازوبند چرمی گذاشته شده ولی داخل قاب نقره نیست
    آیا این حرز اثر دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید لوله نقره مخصوص را هم داشته باشد.

  17. الیاس گفت:

    سلام علیکم
    من تازه حرز امام جواد گرفتم اول باید چی کار های انجام بدم و چه نیت های بکنم ؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله آداب بستن حرز امام جواد مراجعه کنید.

  18. زهرا گفت:

    سلام، من نمازش رو خوندم آیه آیت الكرسي رو تا فیها خالدون خواندم آیا اشکالی ندارد یا باید دوباره خوانده شود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بعضی آیت الکرسی را یک آیه و بعضی 3 آیه میدانند بهتر است این را از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  19. فرهاد گفت:

    سلام وقتتون خوش اگه حرز کبیر امام جواد(ع) به صورت گردنبندی هم باشه موردی نداره تمام آداب هم رعایت شده باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید این است که بایستی به صورت بازوبند استفاده شود.

  20. زهرا گفت:

    سلام امکانش هست پول بدیم کسی برامون بخونه درسته؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که خودتان توانایی اش را دارید باید خودتان بخوانید.

  21. ناشناس گفت:

    سلام من یک حرز کبیر گردنبند برای پسرم خریدم و به نیابت نمازش رو هم خوندم آیا میتونم حرز رو برای شوهرم استفاده کنم ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید شوهرتان خودشان مجدد نماز را به نیت خود بخوانند و بعد از آن میتوانند استفاده کنند.

  22. ناشناس گفت:

    سلام ممنونم از ارسال به موقعتون .میخواستم بدونم همیشه باید حرز امام جواد به بازوم باشه موقع خواب میشه در اورد من حرز کامل رو ازتون گرفتم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از نظر لطف شما
      خیر لازم نیست 24 ساعته همراه تان باشد ولی هروقت که حس میکنید به خواص آن احتیاج دارید چه خواب چه بیداری از آن استفاده کنید. طبیعتا هرچه بیشتر همراه تان باشد بهتر است.

  23. مینا گفت:

    یک موسسه هست [censored] خیلی تبلیغ میکنه ما سفارش دادیم پولم زدیم ولی برامون نفرستادند رسما کلاهبردارند به اسم خدا پیغمبر جیب مردم رو خالی میکنند لطفا حواستون باشه از کجا خریداری میکنید ما که گول خوردیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام خدمت شما مخاطب گرامی
      متاسفانه امکان درج اسم موسسه نیست.

  24. گمنام گفت:

    سلام برا بخت گشایی هم خوبه که دعای بخت گشا رو همراه با حرز که کپی گرفته شده ببندیم به بازو؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این دو دعا کاملا متفاوت از هم هستند و هرکدام خواص و آداب متفاوتی دارند که باید متناسبا رعایت شود.

  25. ناشناس گفت:

    سلام سنگ حدید هفت جلا چی هست و قیمتش چنده و آیا این سنگ برای پراندن اجنه از بدن و اطراف موثر است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله سنگ حدید هفت جلاله مراجعه نمایید.
      بله برای دفع شر جن و انس موثر است.

  26. محمد گفت:

    ممنون از اینکه توضیحات جامع و کاملی ارائه کرده اید
    از کجا بفهمیم که حرز کبیر را کامل روی پوست آهو نوشتند؟
    آیا امکان تقلب در نوشتن حرز هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم مراجعه کنید.

  27. بهار حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر نماز حرز امام جواد چگونه است؟ آیا میشه به کسی نیابت داد برامون بخونه؟ بصورت گردن آویز هم میشه استفاده کرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که خودتان توانایی دارید باید خودتان بخوانید.
      توصیه اکید همان بازوبند است.

  28. ماهان گفت:

    سلام برای دوری جن عین علی بهتر است یا حرز امام جواد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد و سنگ حدید هفت جلاله استفاده کنید.

  29. نگین گفت:

    سلام ایا از خواص حرز امام جواد در امان ماندن از بیماری ها هم هست؟ و برای دفع بیماری موثر است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله در خواص آن ذکر شده‌است.

  30. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشین خیلی ممنون از اینکه راهنمایی میکنید ولی نماز حرز امام جواد علیهه سلام خیلی سخته، نمیشه کسی برامون بخونه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدود 1 ساعت است و فقط یکبار بخوانید کافیست.
      تا زمانی که خودتان توانایی دارید باید خودتان این امر را انجام دهید.

  31. بهنام گفت:

    سلام من قبلا حرز را گرفتم ولی اخیرا متاسفانه گمش کردم
    الان باید دوباره بخرم؟
    یعنی اثرش تا وقتی همراهمونه هست ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله بایستی همراه فرد باشد.

  32. ناشناس گفت:

    سلام
    حتما باید حرز داخل لوله نقره باشه؟یا فقط تو دستبند چرم باشه کافیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر منظورتان است که باید در قاب نقره و بعد کلا در بازوبند باشد.

  33. دوست گفت:

    با سلام، یکی دوستانم خانمش بیماری ناعلاج گرفته میخواستم بهش حرز کبیر امام جواد رو بدم ، آیا مناسب هست و تاثیری دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لطف خدا ان شاء الله که موثر خواهد بود. در خواص حرز آمده است که برای دفع بیماری خوب است.

  34. محسن گفت:

    با سلام، ببخشید آیا حرز صغیر رو می توان روی کاغذ نوشت و آن را داخل قاب کرد و به دیوار اتاق زد ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید روی کاغذ بنویسید ولی قاب نکنید بلکه ان را در لباس خود قرار دهید تا همراه تان باشد.

  35. محمد گفت:

    سلام ببخشید شما میگین رو پوست آهو از کجا باید این پوست تهیه کنیم . یا باید بریم شکار آهو که میخوایم دعا روش بنویسیم . تو بازار این دعا هست که روی کاغذ نوشته شده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مجموعه شرف آنلاین حرز کبیر امام جواد را روی پوست آهو عرضه می‌کند. برای مشاهده و خرید به صفحه قیمت پک کامل حرز امام جواد مراجعه بفرمایید. همچنین بخش سوالات متداول آن صفحه را بخوانید تا با نحوه تهیه پوست اهو آشنا شوید.

  36. یسنا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یک پسر هفت ماهه دارم که تا چهل روزگی شیرم رو می‌خورد و رشدش خیلی خوب بود اما بعد از چهل روزگی خیلی ضعیف شد و دیگه شیرم رو نخورد و شیرم خشک شد زیاد هم مریض میشه آیا حرز امام جواد براش خوبه؟
    خیلی ممنون

  37. ناشناس گفت:

    سلام حزر صغیر و کبیر تفاوتش چیه؟ حتما باید به بازو بسته بشه؟ میشه به گردنم اویخت؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام خدمت شما
      در یک دعا میتوان چندین نیت را بیان کرد؟
      اگر خودمان بنویسیم با چه خودکاری باید باشد و آیا رنگ آن مهم است؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز دارای چندین و چند خواص است، وقتی از آن استفاده می‌کنید انشاءالله از همان خواص بهره‌مند خواهید شد.
      حرز صغیر را روی کاغذ میتوانید بنویسید و رنگش فرقی ندارد. ولی حرز کبیر باید روی پوست اهو باشد و با خودکار نوشته نمی شود. باید با قلم و جوهر مخصوص و خوصاص ایرانی بنویسید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تفاوت هدو در همین مقاله بیان شده است.
      کبیر باید حتما به بازو بسته شود ولی صغیر فرقی ندارد به بازو بست یا به گردن آویخت.

  38. منتظر سلوک گفت:

    سلام من چندروزه فهمیدم که کسی از نزدیکان درجه یک، ماه هاست که من و همسرم طلسم کرده ،
    ایا این حرز برای پیشگیری از طلسم و سحر است یا الان که سحر و طلسم برای من اتفاق افتاده هم باطل میشود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به امید خدا الان هم که اتفاق افتاده کارگشا خواهد بود.

  39. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من حرز امام جواد ع سفارش دادم بچه کوچک دارم دو تا به خودم و آقام و بچه هام سفارش دادم بیارن میتونم نمازشون به کسی بگم به نیتمون بخونه اشکال داره یا نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرشخص بایستی خودش بخواند مگر اینکه کودک خردسال باشد یا فرد بزرگسال که واقعا توانایی خواندن نماز را نداشته باشد. در این صورت می‌توان شخصی را نایب گرفت تا به جای ایشان بخواند.

  40. وفا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من شوهرم بی گناه افتاده زندان و خیلی به مشکل خوردیم و زندگیم داره میپاشه امکانش هست من حرز رو به نیت ایشون بگیرم و اعمالش رو انجام بدم؟ چون زندان نمی‌گذارند که چیزی داشته باشند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید خود فرد استفاده کند ولی باز هم توصیه میکنیم با دفتر مرجع تقلید خود تماس بگیرید و نظر ایشان را جویا شوید.

  41. احسانی فر گفت:

    سلام وقت بخیر
    اگر دعای کبیر را خودمان با رعایت روزهای قمر در عقرب، روی کاغذ بنویسیم نمازش را هم بخوانیم و در پارچه‌ای گذاشته و به بازو ببندیم مشکلی نیست؟ انقدر مشکلات مالی دارم که نمیتوانم تهیه کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی روی پوست آهو نوشته شود و در قاب نقره مخصوص قرار داده شود ولی توصیه میکنیم شما حرز صغیر را روی کاغذ در منزل بنویسید و همراه خود کنید.

  42. حامد گفت:

    سلام من هیچ کدوم از دعا های عربی رو بلد نیستم بخونم میخواستم بدونم ایا نماز حرز حتما باید خوانده شود یا اگر نخوانیم و حرز را به بازو ببندیم مشکلی ندارد و حرز خواص خود را دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای حرز کبیر باید نمازش را حتما بخوانید. می‌توانید برای خواندن و تمرین کردن از کسی کمک بگیرید.

  43. RN گفت:

    سلام.
    ببخشید مگه حرز امام جواد رو که می‌خریم، اعمالش انجام نشده؟
    پس اون نمازها چی هستن که باید خودمون بخونیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اعمال مربوط به تهیه و آماده سازی آن انجام شده‌است اما نمازی هم دارد که باید خود شخص استفاده کننده بخواند.

  44. رادوین گفت:

    سلام خسته نباشید حرز امام جواد رو برای نوزاد ۱۱ ماهم خریدم نمیزاره روی بازویش مجبور شدم انداختم گردنش ایا مشکلیه ؟
    بعد دوتا هستن حرز داخل یه قفسه باریک و بلند یعنی هم حرز صغیر رو داره هم کبیر ؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که مهم نیست گردنبند یا بازوبند باشد.
      باید از فروشنده سوال بفرمایید که هم حرز صغیر است هم کبیر؟
      برای نوزاد اکثرا چون نمی‌توانند به بازو ببندند روی آستین لباس نوزاد سنجاق می‌کنند.

  45. علی گفت:

    سلام من دعا کبیر رو به بازو ببندم نیتم برا دفع بلا جن دعا جادو باشه و خواسته شرعی برای ازدواج با دختری همه اش رو جواب میده یا فقط یک نیت ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای حرز کبیر ۸۰ خاصیت ذکر شده و امید خدا با استفاده از آن از خواص بهره‌مند می‌شوید. اینطور نیست که فقط یک نیت بکنید.

  46. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر حرز امام جواد رو تهیه کنیم فقط برای شخص یا برای خانواده تاثیر داره برای چشم زخم می گم یا مشکل خرید خونه فقط من انجام بدم همسرم نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرشخص باید به بازوی خود ببندد و خود شخص از خواصش بهره‌مند می‌شود.

  47. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا با همراه داشتن این حرز
    رابطه زناشویی هم بهتر میشه

  48. ناشناس گفت:

    سلام برای هر مشکلی میشه تهیه کرد مثل خانه دار شدن
    یا برای جوانهای که تمایل به ازداج ندارند
    و اینکه حتما باید ب بازوی خودشان بسته بشه ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله باید به بازوی خودشان بسته شود.
      لیست خواص نیز در همین صفحه امده است لطفا مطالعه بفرمایید.

  49. فاطمه گفت:

    نماز حرز امام جواد چند رکعته و چجوری خوانده میشه
    و اینکه اگر من از همین گوگل تهیه کنم دعای حرز امام جواد مشکلی داره کپی کنم و به بازی خود ببندم

    1. ناشناس گفت:

      سلام عرض ادب باعرض پوزش کفر کردن باعث باطل شدن میشود یا خیر مجدد باید نمازش خوانده شود

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت دقیق متوجه منظورتان از کفر کردن نشدیم ولی به طور کلی انجام گناه باعث سختی استجابت گناه می‌شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دو نماز دو رکعتی است. لطفا همین مقاله را مطالعه نمایید.
      حرز کبیر را خیر نمیتوانید. باید روی پوست آهو نوشته شود ولی حرز صغیر را میتوانید خودتان در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید.

  50. م گفت:

    با سلام و احترام
    برای باطل کردن سحر و جادو..گفته شده هنگام استفاده حرز امام جواد باید ۶ موردی که ذکر شده رو انجام داد …..تا چه زمانی باید انجام داد که تاثیر داشته باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انجام دهید تا به امید خدا نتیجه را ببینید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.