دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

amulet-text-min متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این مقاله در مورد متن دعای حرز امام جواد (ع) که شامل حرز کبیر امام جواد (ع) و حرز صغیر می‌باشد صحبت خواهد شد و با شگفت‌انگیزترین و معروف‌ترین حرز (amulet) برای دفع بلا اشنا خواهید شد. همچنین سعی شده است که با قرار دادن متن کامل حرز امام جواد (ع) از منابع معتبر این دعا را برای استفاده همراهان عزیز شرف آنلاین سهل نماییم. ضمنا در انتهای مقاله متن کامل دعای حرز امام جواد pdf نیز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز صغیر امام جواد (ع)

حرز صغیر جزئی از متن دعای حرز امام جواد (ع) میباشد که به شرح زیر است و حرز کبیر امام جواد (ع) را نیز در بخش بعدی خواهیم دید:

یَا نُورُ یَا بُرْهَانُ یَا مُبِینُ یَا مُنِیرُ یَا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

ای نور و روشنایی ای دلیل و برهان و ای روشنگر و آشکار کننده ای پرتو افشان ای پروردگار من بدی ها و آسیب های روزگار را، از من کفایت فرما و از تو می خواهم، نجات روزی را که در آن روز، در صور دمیده می‌شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز کبیر امام جواد (ع)

حرز کبیر امام جواد (ع) که در متن کامل حرز امام جواد (ع) بیان گردیده‌است در نزد علمای دینی آشنا بوده و خواص و ویژگی‌های این حرز را می‌توان از آن استخراج نمود. متن کامل حرز امام جواد به شرح زیر می‌باشد.

متن عربی حرز امام جواد

متن عربی دعای امام جواد

متن عربی حرز کبیر امام جواد

و در میان متن حرز امام جواد (ع) حروف رمزی زیر آمده‌است (البته توجه داشته باشید که این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که هر دو صورت مورد قبول است)

متن رمزی حرز امام جوادمتن حرز جواد به عربی

برای مطالعه معنی حرز امام جواد (ع) روی لینک کلیک کنید.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: حرز کبیر امام جواد با آداب کامل

این محصول به طور ویژه توسط شرف آنلاین و مطابق با آداب کامل روایت معصومین تهیه شده‌است. متن حرز کبیر امام جواد بر روی پوست آهو (مطابق روایت) می‌باشد که به صورت دست نویس در ساعات سعد نگارش شده‌است. این پوست آهو داخل یک لوله نقره قرار گرفته است. دعای خاصی نیز مطابق حدیث امام جواد (ع) بر روی دیواره خارجی این گردنبند استوانه ای نقره حکاکی شده‌است. همراه این متن حرز امام جواد یک عدد بازوبند چرمی دست دوز نیز قرار دارد. پوست استفاده شده در این پک کامل اصل و طبیعی است و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه شده است. (برخلاف ادعیه دیگری که متن کوتاه حرز امام جواد یا حرز کبیر را به صورت چاپی ارائه می‌دهند). نوشتن متن دعای حرز امام جواد روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نگارشی در ساعات سعد و توسط اساتید مجرب انجام گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن دعای حرز امام جواد (ع) : حرز صغیر یا کبیر؟!

به سندیت کتاب مهج الدعوات ص39 متن دعای حرز امام جواد (ع) شامل دو حرز است که از ایشان بیان شده‌است یکی حرز صغیر و دیگری حرز کبیر امام جواد (ع) . متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد به طور معمول بر روی پوست آهو نگاشته می‌شود که به توصیه خود ایشان بهتر می‌باشد که بر بازوی دست راست بسته شود و قبل از اولین استفاده نماز حرز امام جواد خوانده شود، اما حرز صغیر را بر پارچه یا کاغذ می‌نویسند و به صورت انگشتر گردنبند استفاده می‌نمایند یا گاهی بر پیشانی می‌بندند.

علاوه بر متن کامل حرز امام جواد (ع) یک حرز صغیر ( همان دعای یا نور یا برهان ) نیز بیان شده‌است و همان‌طور که از اسمش پیداست دعایی کوتاه است که امروزه هم بعضی افراد از آن استفاده می‌کنند و به همراه خود دارند. اما حرز کاملی که بیان شده‌است حرز کبیر امام جواد (ع) می‌باشد که در روایات هم به آن اشاره شده و در بین علما و بزرگان دینی هم معروف و شناخته شده می‌باشد.

گردنبند حرز کبیر امام جواد

توجه داشته باشید که متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد حتما باید بر روی پوست آهو نوشته شود و اما حرز صغیر میتواند بر روی انگشتر، گردنبند یا پیشانی‌بند یا حتی متن ساده بر روی کاغذ قابل اعتماد نگاشته شود. در مورد حرز کبیر برای اثرگذاری کامل، طبق روایت باید بر روی پوست آهو نگاشته شود، سپس درون قاب نقره ای قرار داده شده و روی نقره نیز ذکر خاصی دارد که آن نیز باید حکاکی شود و سپس آن قاب و پوست آهو درون بازوبند چرمی گذاشته و به دست راست بسته شود. برای مطالعه کامل آداب استفاده از حرز امام جواد (ع) کلیک کنید. استفاده از حرز صغیر به صورت پرینت و کپی متن دعای حرز امام جواد (ع) هم مشکلی ندارد و بی‌تاثیر نیست، ولی خواص بسیار زیادی که برای این دعای شریف ذکر می‌شود مربوط به نوع کبیر است که باید روی پوست آهو نوشته شود (برای اطلاعات بیشتر به مقاله ایا میشود حرز امام جواد را کپی کرد مراجعه بفرمایید). اگر مایل هستید از فواید و اثرات نوشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) به صورت بیان شده (روی پوست اهو همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی) استفاده نمایید نوع کبیر را بایستی تهیه کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره متن دعای حرز امام جواد (ع)

در دین اسلام راه‌ها و دعاهای بسیاری وجود دارد که به واسطه آن، دوری از بلا، رفع سحر و جادو و دوری از نظر مردم انجام می‌شود و بسیاری از آنها متعلق به ائمه می‌باشند. تهیه متن کامل حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن آن به صورت گردنبند حرز امام جواد ، بازوبند حرز امام جواد یا انگشتر حرز امام جواد به توصیه خود ایشان یکی از این راه ها می‌باشد. البته که نوع صغیر و کبیر آن دارای خواص متفاوتی هست.

گردنبند نقره دعای امام جواد

به مراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) اعم از حرز صغیر یا حرز کبیر امام جواد علیه السلام یکی از اشناترین و معتبرترین حرزها برای دوری از انواع بلاها و مشکلات می‌باشد. به طوری که علما دینی و ائمه نیز استفاده از متن دعای حرز امام جواد (ع) را همواره توصیه داشتند.

باطل کردن چشم زخم ( چشم نظر ) و جلوگیری از ضرر و زیان و مریضی و اذیت و آزار و رفع تنگ‌دستی و حفظ عزت و ابرو حفظ از وسوسه شیاطین و …. را می‌توان از خواص بسیار ویژه به همراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) (البته از نوع حرز کبیر) در نزدیکی خود دانست. می‌توان گفت که عمدتا حرزهایی که از ائمه اطهار به دست ما می‌رسند اکثرا به شکل دعا و برای نزول نعمت و دفع بلا هستند که متن دعای حرز امام جواد (ع) هم ازین قائله مستثنا نیست. برای مطالعه بیشتر درباره حرز امام جواد برای چشم زخم روی لینک مزبور کلیک کنید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

انگشتر حرز امام جواد (ع) نقره زنانه و مردانه طرح ادیب

۲,۲۵۹,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روایات نقل شده ویژه حرز امام جواد (ع)

با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های حرز امامان و مطالعه آن می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) می‌تواند کمک زیادی به ما بکند و از بلاهای زیادی در امان خواهیم بود. تنها کافیست به تعدادی از روایات معروف از ائمه اشاره کرد تا بتوان به لزوم استفاده از این دعا پی برد. همان‌طور که می‌دانید متن کامل حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد) از میان دعاها و حرزهایی که در روایات مختلف وجود دارد بسیار سفارش فراوانی شده‌است. این حرز شما را از خطرات حفظ می‌کند و دارای خواص فراوانی می‌باشد. در ادامه برخی از این سخنان گردآوری شده‌است:

گردنبند نقره با حرز صغیر امام جواد

سید بحرالعلوم: متن دعای حرز امام جواد (ع) مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

شیخ بهاءالدینی فرموده اند: شخصی با سنگی بزرگ بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاقی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت.

نظر ایت الله بهجت در مورد حرز امام جواد : که ایشان در کتاب بهجت الدعا صفحه 348 به لزوم استفاده از حرز و آداب آن اشاره کرده‌است. به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) تاثیر فراوانی دارد.

سیدبن طاووس: که در یکی از کتب خود به این حرز اشاره کرده و نقل شده‌است که به پشتوانه وجود متن کامل حرز امام جواد مامون در جنگهایش با روم سربلند و پیروز شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دانلود متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این بخش امکان دانلود متن حرز امام جواد pdf با فرمت پی دی اف فراهم شده‌است که به راحتی با کلیک روی لینک دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf می‌توانید به این فایل دسترسی داشته باشید. اما توجه داشته باشید که همانطور پیش‌تر بیان شد حرز کبیر بایستی حتما روی پوست آهو نوشته شود. بنابراین توصیه ما بر این است که اگر توانایی خرید پک کامل حرز کبیر را ندارید تا جایی که امکان دارد به جای دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf از حرز صغیر یک خطی استفاده نمایید و آن را به صورت دستی روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید البته که دعای کبیر قطعا خواص بیشتری دارد و توصیه شده‌تر می‌باشد اما باید روی پوست آهو باشد. با این وجود امکان دانلود رایگان متن دعای حرز امام جواد pdf برای شما مخاطبین عزیز فراهم شده‌است.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

731 دیدگاه در “متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

  1. ناشناس گفت:

    امام رضا پدر امام جواد مگر ضامن آهو نشد تا شکارچی آهو را شکار نکند .چطور حرز باید رو پوست آهو نوشت…مگر فرق میکند یا معتبر بودن حرز به پوست آهو است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بالغ بر ۵ بار به این شبهه شما در قسمت های مختلف سایت پاسخ داده شده‌است. لطفا به صفحه پک کامل حرز امام جواد مراجعه نمایید و قسمت سوالات متداول را بخوانید. دقیقا همین سوال شما پاسخ داده‌شده‌است.

  2. عباس گفت:

    سلام حرز جواد رو روی انگشتر عقیق نوشتم ایا تاثیر دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر؟ بله خیلی هم عالی است.

  3. امیر گفت:

    سلام برای نماز میشه از روی نوشته بخونیم چون حفظ نیستم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی نیست.

  4. ناشناس گفت:

    نااشنا گفت اگر فقط ایه را در بازوبند چرم بگذاریم کافی است

    1. خاطره گفت:

      سلام آیا pdf حرز کبیر رو میشه روی کاغذ پرینت بگیریم و بعد از خواندن نماز به بازوی راست ببندیم؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید روی پوست آهو نوشته شود.

    3. ناشناس گفت:

      با سلام من این دعا رو تهیه کردم… میخاستم بدونم بلافاصله بعد از خواندن نماز این دعا برام تاثیر میزاره یا باید زمان بگذره؟ و اینکه چون بازوبند بزرگه و زیر لباس مشخصه اگر گردن بندازم اصلا تاثیر نداره؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید به استفاده از بازوبند است.

  5. ناشناس گفت:

    ضمن عرض سلام آیا دعایی هست مخصوص بیماری و روزی و.‌‌..که روی پوست آهو بنویسند و قاب گرفته روی دیوار نصب کرد.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه اطلاعی نداریم ولی خود حرز کبیر امام جواد برای این موارد که فرمودید توصیه می شود اما بایستی به بازوی فرد بسته شود.

  6. زهره نظری گفت:

    سلام
    من مریض بد حال دارم که میخواستم دعا براش بگیرم میشه کمکم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی عاجل برای مریض شما
      پک کامل حرز کبیر را تهیه بفرمایید ان شاء الله که موثر خواهد بود.

  7. Shirin گفت:

    بسیار عالی بود پاسخ شما تشکر از مطالب خوب شما خسته نباشید سپاسگزارم

  8. س،س گفت:

    سلام اگه موقع نزدیکی حرز همراهمون باشه حرز باطل میشه ؟

    1. حسینی گفت:

      من هزینه رو ندارم حرز کبیر بگیرم کاش میشد خودمون بنویسیم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را روی کاغذ بنویسدی و همراه خود داشته باشید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمیشود اما لازم هم نیست ۲۴ ساعته و در هر شرایطی همراه تان باشد. فقط زمانی که احساس می‌کنید به خواص آن احتیاج دارید استفاده کنید.

  9. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا برای چند تا حرز میشه یک نماز خواند؟
    نماز باید مثل نمازهای واجب ایستاده خوانده بشه؟
    میشه برای کسی نماز خواند یا خودش باید بخونه؟
    شما نمازش رو میخونید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هر نماز برای یک نفر است.
      میتوانید نشسته بخوانید (محض احتیاط از دفتر مرجع تقلید خود هم سوال بفرمایید)
      تا زمانی که شخص خودش توانایی دارد باید خودش بخواند مگر اینکه واقعا توانایی خواندن را نداشته باشد و این زمان میتواند کسی دیگر به نیابت از ایشان بخواند.

  10. زهرا اسفندیاری گفت:

    سلام خسته نباشید. اگر نماز حرز کبیر رو خونده باشم و به بازوی راست بسته باشم اما بعد از مدتی بخوام حرزی که دارم رو با یک حرز جدید که خریدم عوض کنم یعنی ازین به بعد ازون حرز جدید استفاده کنم باید برای حرز جدیدم یه بار دیگه نماز حرز بخونم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گویا لازم نیست ولی حتما این سوال را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.

  11. زینب گفت:

    انگشتر عقیق زنانه و مردانه چگونه میتوانم تهیه کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا روی لینک انگشتر عقیق کلیک کنید.

  12. فتانه گفت:

    سلام. من چند وقتی هست که ذهنم درگیر یه موضوعی شده و احساس میکنم از زندگی طبیعی خودم دور شدم و ذهنم افکار منفی از آینده داره .. از دعای دفع چشم زخم استفاده کردم خیلی روم تاثیر داشت. ولی گهگاهی ذهنم در طول روز اتفاقات اخیر رو مرور میکنه. آیا حرز امام جواد کمکم میکنه ؟ و برای دفع کامل چشم زخم از من مفیده؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع چشم زخم مفید است.

  13. ناشناس گفت:

    سلام من یه خانوم ۲۲ ساله هستم که از بچگی بیمارم خواب راحت ندارم از تنهایی میترسم به هر دری میزنم بن بسته همه ی راها رو امتحان کردم ولی نشد اگه پک حرز امام جواد برام کار سازه میخوام سفارشش بدم لطفا توضیحاتی بدین درباره نتیجه دهی این حرز

    1. سید فاطمه گفت:

      سلام
      من تو خونه [censored] تفرقه بین من و مادرم که عاشقم بود زیاد شده بود که بعدش ارثیه را کامل بنام داداش و زنداداشم کرد
      مامانم همش میگه پیش اونا دهنم بسته هرچیزی بخوان بهشون میدم بعد که از خونشون بیرون میام پشیمون میشم
      من هم بارها تصادف کردم و یا ماشینم اتش گرفت اما دستی از غیب مثل روح و جد پدرم نگهبانم بود
      چه کنم از این سردرگمی

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر امام جواد (ع) را تهیه بفرمایید ان شاء الله مشکل حل خواهد شد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به امید خدا که برای شما هم موثر خواهد بود. خواندن روزانه قرآن خصوصا سوره های فلق و ناس را فراموش نکنید. همراه داشتن یک قرآن کوچک نیز توصیه شده‌است. ضمن اینکه یک سنگ حدید هفت جلاله هم اگر همراه داشته باشید برای دفع ترس مفید است.

  14. توکل به خدا🤲 گفت:

    سلام خسته نباشید. [censored] چند وقت پیش برای اشنام اتفاقی افتاده که خیلی میترسم. اون مرد چند وقتیه که گوشه گیر و همش با خودش حرف میزنه و خیره میشه به یک جا و زیر لب حرف میزنه و بعضی وقتا میخنده و اخم میکنه. چشماش باز شده و صداش عجیب. خیلی فراموشکار و بعضی وقتا چیزی بهش میگیم نمیفهمه و نمیبینه و خیلی لاغر و موهاش میریزه و دستاش حرکات عجیب میکنه و با گربه بازی میکنه و چند ساعت میره بیابان و میچرخه. اشتها غذا نداره و بهداشت و رعایت نمیکنه و قبلا همش خواب و کابوس میدید و همش میگفت یکی منو اذیت میکنه. کلا دوس داره یک جا تنها باشه و بخوابه و شبا همش با یکی انگار حرف میزنه و صبح زود بیدار میشه و مدام راه میره تو خونه از وقتی محرم شده یک نوحه کوتاه دم گوشش میزاره و با دستش حرکاتی میکنه و قبل محرم یک اهنگ تند دم گوشش میزاشت و وقتی عصبی میشه پرخاش میکنه و ادم و میزنه و خیلی زور قوی پیدا کرده. خیلی نگرانش هستیم. لطفا کمکمون کنیم. توکلمون بخدا هست و میخوایم یاری بگیریم. چند وقته شبا قران بالا سرش میخونیم راحت بخوابه. اما میخوایم بدونیم ایا با گرفتن حرز امام جواد یا حرز امام علی ان شاالله این جوان نجات پیدا میکند.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی هرچه سریعتر برای ایشان
      بایستی به صورت دقیق‌تر ریشه یابی شود ولی با توضیحاتی که فرمودید بهتر است حرز امام جواد (ع) را تهیه کنید تا ایشان استفاده کنند. خواندن سوره های فلق و ناس به صورت روزانه و همراه داشتن یک قران کوچک نیز توصیه می شود.

  15. مهسا گفت:

    سلام من حرز کبیر امام جواد را ازمشهد برام سوغات آوردند ولی روی کاغذ همون موقع نوشته بهشون داده الان از مسیج ها متوجه شدم حتما باید روی پوست آهو باشد یعنی الان من این مراحل را رفتم و به بازو بستم فایده ای نداشته

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که نماز لازم ندارد و روی پوست آهو هم لازم نیست باشد.

  16. محمدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    گردنبند یا بازو بند رو هربار حموم میریم باید در بیاوریم دوباره ببندیم؟ بعد آداب بستن و نماز خوندنش هربار باید تکرار بشه؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با خود به حمام نبرید که خراب نشود اما نمازش فقط برای اولین بار کافیست و دفعات بعدی دیگر لازم نیست بخوانید.

  17. محمود گفت:

    سلام روی پوست آهو قیمت چنده و چند روزه به دستم میرسه من کرمانم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت پک کامل حرز امام جواد (ع) کلیک کنید.
      زمان ۲ تا ۴ روز کاری

  18. محمد گفت:

    ببخشید
    نمازش چطوری باید بخونیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله نماز حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  19. جواد گفت:

    کسی که آداب رعایت کنه خودش میتونه توی خونه روی کاغذ بنویسد و بر بازو ببندد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر بایستی روی پوست آهو و در غلاف نقره مخصوص باشد ولی حرز صغیر را می‌توانید در منزل رویکاغذ بنویسدی و همراه خود کنید.

  20. م.حسینی گفت:

    باسلام
    من حرز امام جواد ع را دارم استفاده میکنم
    ولی الان متوجه شدم که اول باید نماز مخصوص حرز امام جواد ع خوانده شود و بعد در روزی که قمر در عقرب نباشد به بازوی راست بسته شود
    بنده نه نمازش خوندم و نه میدونم که آیا روزی که به بازو بستم در روز قمر در عقرب بوده یا نه. آیا الان میتونم نماز را بخونم و مجددا به بازو ببندم یا به گردن آویزون کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      الان که در روزی که قمر در عقرب نیست نمازش را بخوانید و بعد به بازوی راست ببندید.

  21. پارسا گفت:

    سلام حرز امام جواد رو میخوام و حرز ابی دجانه یا با حرز امام جواد اون رو هم میفرستید ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  22. هستی گفت:

    سلام حرز صغیر خودمون میتونیم روی کاغذ بنویسیم و نگه داریم ؟
    اگر حرز کبیر را خودمون روی کاغذ بنویسیم اشکال دارد و باید حتما روی پوست آهو باشد ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را می توانید روی کاغذ بنویسید ولی کبیر باید روی پوست آهو نوشته شود.

  23. یگانه شفیعی گفت:

    سلام من حرز صغیر امام جواد را نوشتم روی کاغذ هم روی تخت بچه هایم هم چند جای دیگر خانه چسباندم توی ماشین هم گذاشتم آیا اشکال ندارد و اینکه اگر حرز همراهمون باشه به صورت گردنبند یا دستبند برای رفتن به دستشویی مشکل نداره یا باید هربار باز کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را به صورت دستبند یا گردنبند یا حتی در لباس خود بگذارید خیلی هم عالی است.
      چون حرز را محفوظ در گردنبند یا دستبند و … کرده اید و قصد بی احترامی هم وجود ندارد مشکلی نیست در سرویس بهداشتی همراه تان باشد.

  24. حسین گفت:

    سلام اگر امکانش هست ترجمه حرز هم در سایت بگذارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قبلا انجام شده است. لطفا به مقاله معنی حرز امام جواد (ع) مراجعه کنید.

  25. فواد گفت:

    طرز نگهداری حرز کبیر امام جواد چطور است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روش خاصی ندارد همین که به آن آب نرسد کافیست.

  26. فاطمه گفت:

    سلام این حرز امام جواد واس مریضی هم خوبه، من چند وقت پیش نصف صورتم فلج شده دکترم رفتم خوب نشدم حرز صغیر بهتره یا کبیر لطفا راهنمایی کنید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی
      بله در خواص حرز کبیر ذکر شده که برای مریضی هم خوب است و ان شاء الله که برای شما هم نتیجه بخش باشد.

  27. فهیمه گفت:

    آیارحرز صغیر آدابی دارد؟
    و حرز صغیر به بازو بسته شود یا به گردن آویزان شد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آداب اختصاصی ندارد. هم به بازو هم گردنبند مشکلی ندارد.

  28. رعنا گفت:

    در مورد ازدواج فرزندان موثر هست ؟

    1. حسن گفت:

      سلام
      اگه کسی نماز واجب نخواند ولی حرز ببندد
      حرز بستن تاثیر دارد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بی تاثیر نیست اما اساسا انجام گناه باعث سختی استجابت و تاثیرگزاری ادعیه می‌شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا مقاله دعای حرز امام جواد برای ازدواج را مطالعه بفرمایید.

  29. ناشناس گفت:

    عرض سلام و احترام خدمت سرکار ببخشید من از نظر مالی بضاعت خوبی ندارم و خیلی به این پک کامل حزر امام جواد علیه السلام روی پوست آهو احتیاج دارم میشه مرا راهنمایی کنید واقعا ازتون ممنون میشم

    1. Bahar گفت:

      سلام میشه فقط گردنبند حرز رو تهیه کنیم یا حتما باید پک کاملش رو تهیه کنیم ؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر را میخواهید حتما توصیه میکنیم که به صورت پک کامل بازوبند تهیه کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه تان باشد. برای حرز کبیر هم با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید حداکثر همکاری با شما صورت خواهد گرفت.

  30. رمشی گچساران گفت:

    باسلام، توشهرستانها هست، جایی که خودمون بتونیم بخریم اینترنتی بلد نیستم

    1. مرسانا گفت:

      سلام ببخشید برای نوزاد خوبه کدام دعا باید بنویسم خوب برایش کبیر یا صغیر

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هردو خوب است ولی کبیر بهتر است.

    3. ناشناس گفت:

      سلام اگر حرز را هر روز بخوانیم ایا اثر دارد
      بدون اینکه به بازوی خود ببندیم؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندنش بسیار هم عالی است اما حتما بایستی به بازوی خود هم مطابق آداب ببندید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با شماره تلفن های سایت تماس بگیرید تا همکارانم سفارش شما را ثبت و ارسال کنند.

  31. غزل گفت:

    با سلام‌ لطفا کسانی که نتیجه گرفتند پیام بدم. من ۲۰ ساله ازدواج کردم همیشه هشتم گرو نهم هست … این دعا موثر است؟؟؟؟

    1. زینب گفت:

      سلام نمازش چجوریه؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مطلب نماز حرز امام جواد مراجعه کنید.

  32. علی گفت:

    سلام امکان هست حرز کبیر را به صورت گردبند استفاده کرد یا حتما باید به بازو بست؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.

    1. ناشناس گفت:

      میلاد
      سلام وقت بخیر
      میشه حرز صغیر بنویسیم در ماشین هم گذاشت

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید همراه شخص باشد.

    3. ناشناس گفت:

      هیچ مشکلی ندارد

    4. فاطمه گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      خواستم بدانم اگر من چند حرز بخرم
      و فقط یک نماز بخوانم درست است
      یا باید برای هر حرز یک نماز خوانده شود

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چند حرز برای چند نفر مختلف؟ هرکس باید خودش نماز حرزش را بخواند.

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید بر استفاده از بازوبند است.

  33. ارزو گفت:

    سلام خداقوت باعرض تسلیت ببخشید ما خیلی مشکل داشتیم و داریم. حرز اینترنتی خریدیم اما غلافش و هم داخل غلافش سیاه شد. ایا اثر دعا از بین میره چون نقره اش خلاف گفته های نویسنده و فروشنده اصل نبوده. تازه گرون هم هست. برای کم بضاعتها ایا قسطی میشه فروخت لله‌ با تشکر. التماس دعا

    1. ناشناس گفت:

      واقعا شما فکر می‌کنید اگر جلد سیاه بشه خدا به شما و دعاهاتون پاسخ نمیده وااای از خرافات

    2. آراد گفت:

      سلام واقعا نمیدونم چرا هنوز به این خرافات اعتقاد دارید مگه نمیگن خدا برای همه چی بس است پس چرا باید یه متن عربی که میزارن داخل نقره کار خدا را بکنه واقعا عجیبه

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خداوند افعال را چه در کارهای دنیایی و چه در امور غیبی از طریق اسباب خاص انجام می‌دهد و این از روی حکمت پروردگار است نه نعوذ بالله علتی بر نقصان در ذات خداوند
      بله خداوند برای همه چی بس است اما قرار نیست خود خداوند برای ما کارها مستقیما انجام دهد! تمام امور از طریق اسباب که خداوند خلق کرده انجام می‌شود. شما اگر خیلی معتقد هستید خدا برای همه چی بس است در منزل بشینید و کار و فعالیت اقتصادی نکنید تا خود خدا غذا برای تان بفرستد و امور روزمره تان را انجام دهد!! مگر معتقد نیستید خداوند برای همه چی بس است؟ پس از فردا در منزل بشینید و هیچ کاری نکنید!! آیا امورتان پیش می‌رود؟؟ قطعا خیر!!
      بحث امور غیبی هم به همین منوال است. وقتی معصومی روشی را میفرمایند قطعا آن روش در مسیر خواست خداوند است. اینطور نیست که یک حرز جایگزین خداوند شود! بلکه حرز همان اسباب است که خداوند و فرستادگانش به ما آموخته‌اند.

    4. محترم احمدی گفت:

      عزیزم از نظر علمی و منطق و عقل، فلز نقره در مجاورت با هوا مقداری کدر و کرخت میشود و به نظر من این سوال شما کلا باعث تاسف برای یک جوان امروزی و لایق زندگی میباشد که امکانات رسانه ای و دید چشمان و هوش و عقل و منطق و روان سالم را زیر سوال میبرد (ازتو حرکت از خدابرکت، خوبی کنی برکت و خوبی میبینی) بقیه ای هم ندارد. ممنون

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سیاه شدن غلاف نقره طبیعی است. با پارچه پشمی کمی نم دار به ارامی روی غلاف بکشید تا دوباره مثل اولش شود و هیچ ربطی هم به اثر حرز ندارد.
      متاسفانه امکان قسطی ندارد اما با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا حداکثر همکاری با شما انجام گیرد.

  34. شهرام گفت:

    سلام من برای نان شبم محتاجم حال جایی هست برای رضای امام جواد این پک را رایگان بده بلکه برای ما هم فرجی بشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید حداکثر مساعدت انجام شود.

  35. امید گفت:

    فقط به صورت اینترنتی فروش انجام میشه حضوری کدوم شهرها و چه ادرسی میتونیم برای خرید مراجعه کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در مشهد فروشگاه حضوری هم داریم. میتوانید مراجعه بفرمایید. ادرس در صفحه تماس با شرف آنلاین موجود است.

  36. یوسف گفت:

    سلام ببخشید دعایی که کوتاه هست حرز صغیر است
    یا بلنده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر بسیار کوتاه است در حد یک خط است.

  37. ناشناس گفت:

    سلام کسی که فقیر است خرجی خود را هم ندارد آیا میتواند با خواندن این حرز به نتیجه برسد خداوند که به دل انسانها آگاه است اگر بخواهد حاجاتشان را بدهد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندنش نیز به امید خدا بی تاثیر نیست اما پیشنهاد میکنیم که شما حرز صغیر را خودتان روی کاغذ بنویسید و همراه تان نگهدارید.

  38. حسین زاده گفت:

    سلام دخترم شبا نمیتونه بخوابه کلا میگه مامان یکی اذیتم میکنه ایا این حرز تاثیرگذاره؟
    البته من خودممم مثل دخترممم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله ان شاء الله تاثیرگذار خواهد بود.

  39. حسین فاطمی گفت:

    سلام خیلی از علما میگن حتما واجب نیست، بهتره روی پوست آهو باشه، روی کاغذ هم باشه مشکلی نیست اما به شرط تولید مسلمان و با قلم تولید مسلمان نوشته بشه کافیه لطفا پاسخ بدید

    1. ناشناس گفت:

      سلام اگه بدیم برامون دعا رو چاپ کنند چطوره؟ یا نه حتما باید نوشته بشه

    2. طاهرخانی گفت:

      سلام من برای رونق رزق و روزی و خلاصی از شر همسایه بد میخوام آیا واقعا تاثیر داره؟ میتونه باعث شه همسایه اذیت و آزار رسان از ساختمون برای همیشه بره؟

    3. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید برای حز امام جواد حرز کبیر استفاده کنیم حتما باید نماز خونده بشه اگر نخونیم فایده نداره؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای حرز کبیر باید حتما نمازش را بخوانید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع آزار بدخواهان و همچنین افزایش رزق توصیه شده است.

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا منبع دقیق اعلام کنید.

    7. دریای غم گفت:

      سلام من میخوام صاحب خونه بشم

  40. ناشناس گفت:

    سلام حتما باید آهویی کشته بشه که دعا اثر کنه

    1. ناشناس گفت:

      سلام من و شوهرم خیلی باهم مشکل داریم اگه از حرز امام جواد استفاده کنم تاثیر داره

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در بین خواص به این مورد اشاره شده است. به امید خدا که موثر خواهد بود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آهو را برای پوستش ذبح نمی کنند بلکه برای گوشتش ذبح می کنند همانطور که گوسفند و گاو را ذبح می کنند و چون پوستش بی استفاده نباشد از پوستش هم استفاده های مختلفی می شود.

  41. خانم معصومی گفت:

    سلام خیلی ببخشید اما واقعا روی پوست آهو مینویسید؟؟؟
    به نظر من پوست آهو خیلی هم به وفور همه جا نیست
    جایی شنیدم که از پوست بز استفاده میکنند.
    حالا اگر واقعا پوست آهو هست ما باید از کجا تشخیص بدیم؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پوست آهو از افراد مورد اعتماد که اکثر آن ها به صورت شکار مسلمانان در مرز کشورهای همسایه و تعداد کمی از آن ها از مراکز پرورش و تکثیر آهو در داخل خود ایران تهیه می‌گردند؛ لذا تمام آن ها به صورت حلال، به دست مسلمانان و کاملا قانونی تهیه شده‌اند.
      بله روی پوست بز هم نوشته می شود بنابراین قبل از خرید از فروشنده بپرسید که روی پوست آهو است یا بز؟
      در مورد سوال آخر نیز به مقاله حرز امام جواد اصل از کجا بخرم مراجعه کنید.

  42. حدیث گفت:

    سلام میتونم حرز کبیر رو بنویسم روی کاغذ و به بازویم ببندم و حرز صغیر رو بنویسم روی کاغذ و به گردنم بزنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را بله ولی حرز کبیر باید روی پوست آهو باشد و آداب خاص خود را دارد.

  43. فقط خدا گفت:

    سلام وقت بخیر
    حرز امام جواد واس رونق کسب کار افرایش روزی زیادشدن مشتری مغازه میشه؟
    و تو گردنبند چرمی بگذاریم تو مغازه اویزون کنیم تاثیر داره

    1. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید من حس میکنم تو چشمم چشم نظر دارم چیکار کنم خوب شم یعنی میترسم به یکی با محبت نگاه کنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای رزق و روزی خوب است اما باید مطابق آداب و همراه فرد باشد.

  44. سجادی گفت:

    سلام آیا حرز امام جواد علیه السلام را به افغانستان هم می فرستید اگر سفارش دهیم
    و یک سوال اگر خود ما با خود بنویسیم و به بازوی خود ببندیم مشکل مان را حل میکند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر آشنا در ایران داشته باشید برای ایشان ارسال میکنیم تا ایشان برای شما ارسال کنند.
      حرز صغیر را میتوانید بنویسید و همراه خود کنید.

  45. مصطفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا دعای حرز وقتی به بازو میبندی باید حتما داخل نقره باشه بعد داخل بازوبند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر است بله باید در داخل لوله نقره مخصوص باشد.

  46. الی گفت:

    با سلام خسته نباشید من الان سه سال ازدواج کردم خداروشکر زندگی آرومی دارم فقط تنها مشکلمون بچه دار شدنمون و خیلی ها رو میشناسم که حسادت می کردند با وجود دور شدن هنوز دست بردار نیستند خواهشمند است کمکم کنید

  47. مصطفی گفت:

    سلام خسته نباشید. من قبلا حرز امام جواد را تهیه کردم و بر روی پوست اهو هم نوشته شده و داخل بازوبند مشکی گذاشتم بازوبند چرم نیست حالت ساک هست ایا اشکالی دارد و بعضی وقت هم درش میاورم توی جیبم میگذارم ایا اشکالی دارد یا وقتی نزدیکی میکنی و بدنم نجس باشد اشکال دارد بر دستم باشد یا توی جیبم و بعضی وقت بخواهم توی گوگل دانلود کنم بخوانم اشکال دارد یا اگر بدنم نجس نباشد وضو نداشته باشم بخوانم ایا اشکال دارد ممنوم میشوم به جواب هایم پاسخ بدهید

    1. تمنا گفت:

      سلام من میخوام خودم دستی دعا رو بنویسم بخاطر بخت برای خودم آیا میتونم ؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همه مواردی که فرمودید مشکلی ندارد فقط به قصد بی حرمتی نباشد.

  48. یاس گفت:

    سلام خسته نباشید
    یک سوال از خدمتتان داشتم من شوهرم یک جا مشغول به کار بود بیرونش کردند الان دوسال هر جا میرویم کار بهش نمیدهند میگویند اسم بنویسی خبر می کنیم ولی دریغ از جا یک جا، بعد یک نفر هم بهم گفت کار قبلی شوهرت را بستند قفل زدند بهش حالا به نظر شما حرز امام جواد علیه السلام را بگیرم کار شوهر درست میشود لطفا جواب بدی

    1. دیانا گفت:

      سلام سوره یس بخون صددرصد جواب میده

    2. ر ب آقا سن ۵۱ گفت:

      سلام کارم نمیگیرد زبانم برای همه تلخ است پیش هیچ کس عزیز نیستم همه بهم دورغ یا خیانت میکنند چکار کنم مریض هم هستم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در کنار داشتن رفتار و اخلاق حسنه و تلاش و توکل به خداوند می توانید از حرز امام جواد استفاده بفرمایید. برای کسب عزت و احترام، دفع بیماری و دفع دشمنان و افزایش رزق ان شاء الله موثر خواهد بود.

    4. نادعلی گفت:

      اگر میخواهی گره از کارتان باز شود بسیار استغفار کنید و صلوات بفرستید توکل به خدا کنید انشا ا… درست میشود دوم به هم محبت کنید

    5. ناشناس گفت:

      سلام اگر عقیده داشته باشی میشود

    6. محسن گفت:

      سلام علیکم. بنده یک کار یاد گرفتم از یک آقایی تو کشور عراق که آن هم خیلی‌ها تجربه کردند جواب گرفتند. حتما حتما با دست خود شوهرتان نوشته بشود: سوره حمد ۱ بار – سوره توحید ۱ بار – سوره قدر ۱ بار – سوره ناس ۱ بار – آیه الکرسی ۱ بار – اللهم عجل لولیک الفرج ۱۰ بار – اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۷ بار – نادی علی مظهر العجائب ۱۰ بار – یا رزاق ۱۰ بار – یا ملین ۱۰ بار – در آخر هم نام و نام مادرشان بنویسند. روی کاغذ نوشته بشود و همیشه تو جیبشان باشد.

    7. سید گفت:

      خدایی نوشتی جواب گرفتی چند ساله من گرفتارم قرانی جواب گرفتی خدایی یا نه اخه میترسم انجام بدم فایده نداشته باشه

    8. Vida گفت:

      سلام منم مثل تو شوهرم ۲ سال کار نکرده هر جا هم میرویم میگن برید خبر میدم 😞

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا مورد طلسم و عداوت کسی قرار گرفته اید بله به ان شاء الله حرز امام جواد موثر خواهد بود. برای همسرتان تهیه بفرمایید.

    10. مهدی گفت:

      سلام من مدتی کارهایم توی گره هستند روزی هم اصلا ندارم اصلا میل به هیچ کاری ندارم حرز امام جواد خوب است روی کاغذ بنویسم بگذارم توی پوست اهو

    11. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود حرز کبیر باید روی پوست اهو نوشته شود نه اینکه روی کاغذ نوشته شود و توی پوست اهو بگذارید. (جهت کوچک شدن مشکلات و سختی ها مفید است)

    12. فهیمه گفت:

      سلام وقت بخیر پدرم مریضی سرطان داره و به خاطره پلاکت پایین شیمی درمانی جواب نمیده حرز امام جواد ع براشون خوبه یا نه

    13. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی عاجل برای ایشان
      با توکل به خدا در کنار روند درمان استفاده از حرز امام جواد (ع) برای دفع بیماری توصیه شده است.

  49. افتخار گفت:

    ببخشید انگشتر مردانه و زنانه حرز امام جواد ع با نقش بندی ستاره رویش مارک یهود نیست؟ ستاره مارک‌ یهود است و‌ شما بعنوان حرز امام جواد ع به مردم میفروشید؟ الله اکبر از حرص مال و‌ ادم های نادان !!!!

    1. مهربانی گفت:

      عرض سلام و احترام
      بزرگوار قطعا شما به صفات پیامبر اسلام رسول اکرم (ص) آگاه هستید و رسول الله (ع) پیامبر صلح و وحدت هستند و برما مسلمانان شایسته ست که هموطن مسلمانمون نادان خطاب نکنیم.
      امام جواد (ع) و دیگر بزرگان دینی همه مخلوقات رو بندگان خداوند یکتا میدانستند.

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر دوست عزیز به هیچ عنوان اینطور نیست. از قدیم جهت زیبایی روی این مدل انگشتر یک ستاره نقش می زدند. هرگردی که گردو نیست. ضمن اینکه انگشترهای دیگر حرز امام جواد با نگین های فیروزه و عقیق و … نیز موجود است که میتوانید از آنها استفاده نمایید.

    3. Mahdi گفت:

      کبیره برای چی هست صغیر برای چی هست

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرکدام خواصی دارند که قطعا خواص حرز کبیر بسیار بیشتر است.

  50. عفت گفت:

    سلام نماز حرز کبیر به چه شکلی باید خواند و میشود این پک حرز کبیر را ژه مدت برای خود نگه داشت بعد به کس دیگری داد همان اثر را برای فرد دیگری دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای آشنایی با نماز حرز امام جواد کلیک کنید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.