دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

amulet-text-min متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این مقاله در مورد متن دعای حرز امام جواد (ع) که شامل حرز کبیر امام جواد (ع) و حرز صغیر می‌باشد صحبت خواهد شد و با شگفت‌انگیزترین و معروف‌ترین حرز (amulet) برای دفع بلا اشنا خواهید شد. همچنین سعی شده است که با قرار دادن متن کامل حرز امام جواد (ع) از منابع معتبر این دعا را برای استفاده همراهان عزیز شرف آنلاین سهل نماییم. ضمنا در انتهای مقاله متن کامل دعای حرز امام جواد pdf نیز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز صغیر امام جواد (ع)

حرز صغیر جزئی از متن دعای حرز امام جواد (ع) میباشد که به شرح زیر است و حرز کبیر امام جواد (ع) را نیز در بخش بعدی خواهیم دید:

یَا نُورُ یَا بُرْهَانُ یَا مُبِینُ یَا مُنِیرُ یَا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

ای نور و روشنایی ای دلیل و برهان و ای روشنگر و آشکار کننده ای پرتو افشان ای پروردگار من بدی ها و آسیب های روزگار را، از من کفایت فرما و از تو می خواهم، نجات روزی را که در آن روز، در صور دمیده می‌شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز کبیر امام جواد (ع)

حرز کبیر امام جواد (ع) که در متن کامل حرز امام جواد (ع) بیان گردیده‌است در نزد علمای دینی آشنا بوده و خواص و ویژگی‌های این حرز را می‌توان از آن استخراج نمود. متن کامل حرز امام جواد به شرح زیر می‌باشد.

متن عربی حرز امام جواد

متن عربی دعای امام جواد

متن عربی حرز کبیر امام جواد

و در میان متن حرز امام جواد (ع) حروف رمزی زیر آمده‌است (البته توجه داشته باشید که این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که هر دو صورت مورد قبول است)

متن رمزی حرز امام جوادمتن حرز جواد به عربی

برای مطالعه معنی حرز امام جواد (ع) روی لینک کلیک کنید.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: حرز کبیر امام جواد با آداب کامل

این محصول به طور ویژه توسط شرف آنلاین و مطابق با آداب کامل روایت معصومین تهیه شده‌است. متن حرز کبیر امام جواد بر روی پوست آهو (مطابق روایت) می‌باشد که به صورت دست نویس در ساعات سعد نگارش شده‌است. این پوست آهو داخل یک لوله نقره قرار گرفته است. دعای خاصی نیز مطابق حدیث امام جواد (ع) بر روی دیواره خارجی این گردنبند استوانه ای نقره حکاکی شده‌است. همراه این متن حرز امام جواد یک عدد بازوبند چرمی دست دوز نیز قرار دارد. پوست استفاده شده در این پک کامل اصل و طبیعی است و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه شده است. (برخلاف ادعیه دیگری که متن کوتاه حرز امام جواد یا حرز کبیر را به صورت چاپی ارائه می‌دهند). نوشتن متن دعای حرز امام جواد روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نگارشی در ساعات سعد و توسط اساتید مجرب انجام گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن دعای حرز امام جواد (ع) : حرز صغیر یا کبیر؟!

به سندیت کتاب مهج الدعوات ص39 متن دعای حرز امام جواد (ع) شامل دو حرز است که از ایشان بیان شده‌است یکی حرز صغیر و دیگری حرز کبیر امام جواد (ع) . متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد به طور معمول بر روی پوست آهو نگاشته می‌شود که به توصیه خود ایشان بهتر می‌باشد که بر بازوی دست راست بسته شود و قبل از اولین استفاده نماز حرز امام جواد خوانده شود، اما حرز صغیر را بر پارچه یا کاغذ می‌نویسند و به صورت انگشتر گردنبند استفاده می‌نمایند یا گاهی بر پیشانی می‌بندند.

علاوه بر متن کامل حرز امام جواد (ع) یک حرز صغیر ( همان دعای یا نور یا برهان ) نیز بیان شده‌است و همان‌طور که از اسمش پیداست دعایی کوتاه است که امروزه هم بعضی افراد از آن استفاده می‌کنند و به همراه خود دارند. اما حرز کاملی که بیان شده‌است حرز کبیر امام جواد (ع) می‌باشد که در روایات هم به آن اشاره شده و در بین علما و بزرگان دینی هم معروف و شناخته شده می‌باشد.

گردنبند حرز کبیر امام جواد

توجه داشته باشید که متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد حتما باید بر روی پوست آهو نوشته شود و اما حرز صغیر میتواند بر روی انگشتر، گردنبند یا پیشانی‌بند یا حتی متن ساده بر روی کاغذ قابل اعتماد نگاشته شود. در مورد حرز کبیر برای اثرگذاری کامل، طبق روایت باید بر روی پوست آهو نگاشته شود، سپس درون قاب نقره ای قرار داده شده و روی نقره نیز ذکر خاصی دارد که آن نیز باید حکاکی شود و سپس آن قاب و پوست آهو درون بازوبند چرمی گذاشته و به دست راست بسته شود. برای مطالعه کامل آداب استفاده از حرز امام جواد (ع) کلیک کنید. استفاده از حرز صغیر به صورت پرینت و کپی متن دعای حرز امام جواد (ع) هم مشکلی ندارد و بی‌تاثیر نیست، ولی خواص بسیار زیادی که برای این دعای شریف ذکر می‌شود مربوط به نوع کبیر است که باید روی پوست آهو نوشته شود (برای اطلاعات بیشتر به مقاله ایا میشود حرز امام جواد را کپی کرد مراجعه بفرمایید). اگر مایل هستید از فواید و اثرات نوشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) به صورت بیان شده (روی پوست اهو همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی) استفاده نمایید نوع کبیر را بایستی تهیه کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره متن دعای حرز امام جواد (ع)

در دین اسلام راه‌ها و دعاهای بسیاری وجود دارد که به واسطه آن، دوری از بلا، رفع سحر و جادو و دوری از نظر مردم انجام می‌شود و بسیاری از آنها متعلق به ائمه می‌باشند. تهیه متن کامل حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن آن به صورت گردنبند حرز امام جواد ، بازوبند حرز امام جواد یا انگشتر حرز امام جواد به توصیه خود ایشان یکی از این راه ها می‌باشد. البته که نوع صغیر و کبیر آن دارای خواص متفاوتی هست.

گردنبند نقره دعای امام جواد

به مراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) اعم از حرز صغیر یا حرز کبیر امام جواد علیه السلام یکی از اشناترین و معتبرترین حرزها برای دوری از انواع بلاها و مشکلات می‌باشد. به طوری که علما دینی و ائمه نیز استفاده از متن دعای حرز امام جواد (ع) را همواره توصیه داشتند.

باطل کردن چشم زخم ( چشم نظر ) و جلوگیری از ضرر و زیان و مریضی و اذیت و آزار و رفع تنگ‌دستی و حفظ عزت و ابرو حفظ از وسوسه شیاطین و …. را می‌توان از خواص بسیار ویژه به همراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) (البته از نوع حرز کبیر) در نزدیکی خود دانست. می‌توان گفت که عمدتا حرزهایی که از ائمه اطهار به دست ما می‌رسند اکثرا به شکل دعا و برای نزول نعمت و دفع بلا هستند که متن دعای حرز امام جواد (ع) هم ازین قائله مستثنا نیست. برای مطالعه بیشتر درباره حرز امام جواد برای چشم زخم روی لینک مزبور کلیک کنید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روایات نقل شده ویژه حرز امام جواد (ع)

با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های حرز امامان و مطالعه آن می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) می‌تواند کمک زیادی به ما بکند و از بلاهای زیادی در امان خواهیم بود. تنها کافیست به تعدادی از روایات معروف از ائمه اشاره کرد تا بتوان به لزوم استفاده از این دعا پی برد. همان‌طور که می‌دانید متن کامل حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد) از میان دعاها و حرزهایی که در روایات مختلف وجود دارد بسیار سفارش فراوانی شده‌است. این حرز شما را از خطرات حفظ می‌کند و دارای خواص فراوانی می‌باشد. در ادامه برخی از این سخنان گردآوری شده‌است:

گردنبند نقره با حرز صغیر امام جواد

سید بحرالعلوم: متن دعای حرز امام جواد (ع) مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

شیخ بهاءالدینی فرموده اند: شخصی با سنگی بزرگ بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاقی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت.

نظر ایت الله بهجت در مورد حرز امام جواد : که ایشان در کتاب بهجت الدعا صفحه 348 به لزوم استفاده از حرز و آداب آن اشاره کرده‌است. به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) تاثیر فراوانی دارد.

سیدبن طاووس: که در یکی از کتب خود به این حرز اشاره کرده و نقل شده‌است که به پشتوانه وجود متن کامل حرز امام جواد مامون در جنگهایش با روم سربلند و پیروز شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دانلود متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این بخش امکان دانلود متن حرز امام جواد pdf با فرمت پی دی اف فراهم شده‌است که به راحتی با کلیک روی لینک دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf می‌توانید به این فایل دسترسی داشته باشید. اما توجه داشته باشید که همانطور پیش‌تر بیان شد حرز کبیر بایستی حتما روی پوست آهو نوشته شود. بنابراین توصیه ما بر این است که اگر توانایی خرید پک کامل حرز کبیر را ندارید تا جایی که امکان دارد به جای دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf از حرز صغیر یک خطی استفاده نمایید و آن را به صورت دستی روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید البته که دعای کبیر قطعا خواص بیشتری دارد و توصیه شده‌تر می‌باشد اما باید روی پوست آهو باشد. با این وجود امکان دانلود رایگان متن دعای حرز امام جواد pdf برای شما مخاطبین عزیز فراهم شده‌است.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

742 دیدگاه در “متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

  1. مصطفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا دعای حرز وقتی به بازو میبندی باید حتما داخل نقره باشه بعد داخل بازوبند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر است بله باید در داخل لوله نقره مخصوص باشد.

  2. الی گفت:

    با سلام خسته نباشید من الان سه سال ازدواج کردم خداروشکر زندگی آرومی دارم فقط تنها مشکلمون بچه دار شدنمون و خیلی ها رو میشناسم که حسادت می کردند با وجود دور شدن هنوز دست بردار نیستند خواهشمند است کمکم کنید

  3. مصطفی گفت:

    سلام خسته نباشید. من قبلا حرز امام جواد را تهیه کردم و بر روی پوست اهو هم نوشته شده و داخل بازوبند مشکی گذاشتم بازوبند چرم نیست حالت ساک هست ایا اشکالی دارد و بعضی وقت هم درش میاورم توی جیبم میگذارم ایا اشکالی دارد یا وقتی نزدیکی میکنی و بدنم نجس باشد اشکال دارد بر دستم باشد یا توی جیبم و بعضی وقت بخواهم توی گوگل دانلود کنم بخوانم اشکال دارد یا اگر بدنم نجس نباشد وضو نداشته باشم بخوانم ایا اشکال دارد ممنوم میشوم به جواب هایم پاسخ بدهید

    1. تمنا گفت:

      سلام من میخوام خودم دستی دعا رو بنویسم بخاطر بخت برای خودم آیا میتونم ؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همه مواردی که فرمودید مشکلی ندارد فقط به قصد بی حرمتی نباشد.

  4. یاس گفت:

    سلام خسته نباشید
    یک سوال از خدمتتان داشتم من شوهرم یک جا مشغول به کار بود بیرونش کردند الان دوسال هر جا میرویم کار بهش نمیدهند میگویند اسم بنویسی خبر می کنیم ولی دریغ از جا یک جا، بعد یک نفر هم بهم گفت کار قبلی شوهرت را بستند قفل زدند بهش حالا به نظر شما حرز امام جواد علیه السلام را بگیرم کار شوهر درست میشود لطفا جواب بدی

    1. دیانا گفت:

      سلام سوره یس بخون صددرصد جواب میده

    2. ر ب آقا سن ۵۱ گفت:

      سلام کارم نمیگیرد زبانم برای همه تلخ است پیش هیچ کس عزیز نیستم همه بهم دورغ یا خیانت میکنند چکار کنم مریض هم هستم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در کنار داشتن رفتار و اخلاق حسنه و تلاش و توکل به خداوند می توانید از حرز امام جواد استفاده بفرمایید. برای کسب عزت و احترام، دفع بیماری و دفع دشمنان و افزایش رزق ان شاء الله موثر خواهد بود.

    4. نادعلی گفت:

      اگر میخواهی گره از کارتان باز شود بسیار استغفار کنید و صلوات بفرستید توکل به خدا کنید انشا ا… درست میشود دوم به هم محبت کنید

    5. ناشناس گفت:

      سلام اگر عقیده داشته باشی میشود

    6. محسن گفت:

      سلام علیکم. بنده یک کار یاد گرفتم از یک آقایی تو کشور عراق که آن هم خیلی‌ها تجربه کردند جواب گرفتند. حتما حتما با دست خود شوهرتان نوشته بشود: سوره حمد ۱ بار – سوره توحید ۱ بار – سوره قدر ۱ بار – سوره ناس ۱ بار – آیه الکرسی ۱ بار – اللهم عجل لولیک الفرج ۱۰ بار – اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۷ بار – نادی علی مظهر العجائب ۱۰ بار – یا رزاق ۱۰ بار – یا ملین ۱۰ بار – در آخر هم نام و نام مادرشان بنویسند. روی کاغذ نوشته بشود و همیشه تو جیبشان باشد.

    7. سید گفت:

      خدایی نوشتی جواب گرفتی چند ساله من گرفتارم قرانی جواب گرفتی خدایی یا نه اخه میترسم انجام بدم فایده نداشته باشه

    8. Vida گفت:

      سلام منم مثل تو شوهرم ۲ سال کار نکرده هر جا هم میرویم میگن برید خبر میدم 😞

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا مورد طلسم و عداوت کسی قرار گرفته اید بله به ان شاء الله حرز امام جواد موثر خواهد بود. برای همسرتان تهیه بفرمایید.

    10. مهدی گفت:

      سلام من مدتی کارهایم توی گره هستند روزی هم اصلا ندارم اصلا میل به هیچ کاری ندارم حرز امام جواد خوب است روی کاغذ بنویسم بگذارم توی پوست اهو

    11. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود حرز کبیر باید روی پوست اهو نوشته شود نه اینکه روی کاغذ نوشته شود و توی پوست اهو بگذارید. (جهت کوچک شدن مشکلات و سختی ها مفید است)

    12. فهیمه گفت:

      سلام وقت بخیر پدرم مریضی سرطان داره و به خاطره پلاکت پایین شیمی درمانی جواب نمیده حرز امام جواد ع براشون خوبه یا نه

    13. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی عاجل برای ایشان
      با توکل به خدا در کنار روند درمان استفاده از حرز امام جواد (ع) برای دفع بیماری توصیه شده است.

  5. افتخار گفت:

    ببخشید انگشتر مردانه و زنانه حرز امام جواد ع با نقش بندی ستاره رویش مارک یهود نیست؟ ستاره مارک‌ یهود است و‌ شما بعنوان حرز امام جواد ع به مردم میفروشید؟ الله اکبر از حرص مال و‌ ادم های نادان !!!!

    1. مهربانی گفت:

      عرض سلام و احترام
      بزرگوار قطعا شما به صفات پیامبر اسلام رسول اکرم (ص) آگاه هستید و رسول الله (ع) پیامبر صلح و وحدت هستند و برما مسلمانان شایسته ست که هموطن مسلمانمون نادان خطاب نکنیم.
      امام جواد (ع) و دیگر بزرگان دینی همه مخلوقات رو بندگان خداوند یکتا میدانستند.

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر دوست عزیز به هیچ عنوان اینطور نیست. از قدیم جهت زیبایی روی این مدل انگشتر یک ستاره نقش می زدند. هرگردی که گردو نیست. ضمن اینکه انگشترهای دیگر حرز امام جواد با نگین های فیروزه و عقیق و … نیز موجود است که میتوانید از آنها استفاده نمایید.

    3. Mahdi گفت:

      کبیره برای چی هست صغیر برای چی هست

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرکدام خواصی دارند که قطعا خواص حرز کبیر بسیار بیشتر است.

  6. عفت گفت:

    سلام نماز حرز کبیر به چه شکلی باید خواند و میشود این پک حرز کبیر را ژه مدت برای خود نگه داشت بعد به کس دیگری داد همان اثر را برای فرد دیگری دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای آشنایی با نماز حرز امام جواد کلیک کنید.

  7. ناشناس گفت:

    با سلام.
    بنظرتان درست است که یک موجود زنده کشته شود و از پوستش برای در امان بودن یک جاندار دیگر استفاده شود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز همانطور که ماهی و مرغ و گاو و گوسفند را روزانه میل میفرمایید برای زنده مان و در امان بودن این هم همانطور است. از گوشت و پوست آهو روزانه در کشورهای مختلف استفاده می شود ولی چون گوشت اهو در ایران کم است شما این تصور را دارید که در کشورهای دیگر گوشت اهو وجود ندارد و فکر میکنید استفاده از گوشت و پوست آهو یک امر غیرطبیعی است. تمامی نعمت های دنیایی به گفته خود قران برای استفاده حلال انسان آفریده شده اند.

  8. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید برادر زاده ام دو ساله بیمارستان بستری بخش آی سیو نمیشه بری پیشش میشه حرز صغیر را بنویسم همراهش که تو بیمارستان پیش خودش نگهدارش چون اجازه نمیدهند چیزی رو تختش بزارن حالش خوب نیست ممنون میشم اگه جوابم بدید

    1. مظفری گفت:

      سلام حتما باید داخل لوله نقره باشد چون من همینطوری داخل یک بازوبند گذاشتم.

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از نوع کبیر است بله لوله نقره لازم است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی هرچه سریعتر برای برادرزاده تان
      بله ان شاء الله که تاثیرگذار خواهد بود.

  9. Ali8 گفت:

    سلام خسته نباشید. آیا حرز صغیر امام جواد می تواند فرد را از گناه دور کند مانند حرز کبیر امام جواد. درباره خواص حرز صغیر امام جواد مطالب کمی گفته شده است جایی هست که بیشتر بدانم. ممنون.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک خواص حرز امام جواد مراجعه بفرمایید. توضیحات بسیار مفصلی داده شده است میتوانید مطالعه بفرمایید.

  10. یاسین ستاری کویت گفت:

    با سلام. پک حرز امام جواد سفارشی از شما رسید دستم. استوانه نقره ای که سرش هم پلمپ شده خیلی خیلی کوچک هست. دعای به این زیادی که روی چرم هم به صورت دستی نوشته شده چطور داخل این استوانه به این کوچکی جا شده است؟

    1. ناشناس گفت:

      حتما باید به بازو یا …نمیشه توخونه جایی بزاریمش

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید همراه فرد باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از خریدی که داشتید
      استوانه نقره پلمپ نیست فقط کافیست درب آن را با کمی زور باز کنید.
      پوست اهوی استفاده شده با دباغی به مقدار کافی نازک شده است و با قلم ریز بر رو و پشت پوست کاملا خوانا نوشته می شود (در عکس قابل مشاهده است)
      توجه داشته باشید اگر استوانه نقره بزرگتر ازین مقدار باشد آنوقت موقع بستن به بازو برای شما آزاردهنده خواهد بود.

    4. پارمیس گفت:

      من مامانم توی بیمارستان بود عمل پشت عمل حتی چند بار تا مرگ هم پیش رفت حرز صغیر به گفته یکی از پرستارها برایش نوشتم چسباندم به دستبندی که برای عمل میبندند عملش بعد از چندین عمل خوب جواب داد حتی دکتر میگفت معجزه شده از آن موقع بهش اعتقاد پیدا کردم

    5. S گفت:

      سلام خسته نباشید. قیمت حرز کبیر را میفرمایید.

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد مراجعه نمایید.

  11. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر آیا به همراه داشتن حرز صغیر داخل کیف چرمی بسته به بازو در هنگامی ک غسل جنابت به شخص واجب است یا در حین رابطه مشکل یا گناه دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنظر مشکلی ندارد ولی لطفا این سوال را از مرجع تقلید خود جویا شوید.

    2. z گفت:

      سلام حرز صغیر و کبیر متفاوت هست؟ برای دفع بلا کدام بهتر هست؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله متفاوت هستند ولی هردو برای دفع بلا مناسب هستند.

  12. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده چند سال قبل حرز امام جواد را خودم نوشتم و تمام ارکان را رعایت کردم و تقریبا اثرات آن را دیدم ولی به صورت اتفاقی متوجه شدم که متن رمزی این دعا را ننوشته ام میتوانم این متن را اضافه کنم یا خیر ممنون راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متن رمزی باید در جای خودش در میانه های دعا نوشته شود. اگر فضا دارد بنویسید.

    2. ارزو گفت:

      سلام متن رمزی چگونه است ممنون میشم از لطفتون

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در همین مطلب تصویرش نمایش داده شده است.

  13. بی نام گفت:

    سلام
    اگر شخصی برای حرز کبیر تسلطی به قرآن خواندن یا نماز خواندن نداشته باشد می‌تواند نائب بگیرد تا او بجایش نماز حرزکبیر را بخواند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا جایی که امکان دارد خودتان بخوانید. حتی اگر روی کاغذ یا موبایل هم بخوانید درست است (برای سوره هایی که حفظ نیستید به شرطی کهشکل نماز بهم نخورد) در غیر این لطفا از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  14. اسماعیل گفت:

    سلام خسته نباشید گفتید حرز امام جواد را باید روی پوست اهو نوشت ایا پوست گوزن هم می شود هر دو از یک خانواده هست. ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حدیث آمده است که روی پوست “ظبی” باشد که در لغت نامه به معنی آهو است و البته تعداد اندکی نیز آن را علاوه بر آهو به عنوان بز کوهی هم ترجمه کرده اند اما گوزن را بعید میدانیم.

    2. ناشناس گفت:

      سلام می توانیم این دعا را خودمان بنویسیم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را بله ولی کبیر را خیر

  15. زینب گفت:

    سلام من بانویی هستم که ناخن کاشت کردم و البته نمازم را به وضوی جبیره میخوانم الان حرز را تهیه کردم آیا خودم نمازش را با چنین شرایطی بخوانم صحیح هست یا نائب بگیرم ؟

    1. مجتبی عباسی گودرزی گفت:

      سلام خواهر خوبید؟ وقت بخیر
      نماز حرز امام جواد (ع) را باید خود شخص بخواند و غیر از این پذیرفته نیست، چون حرز امام جواد (ع) مختص دارنده ی حرز هست نه شخص دیگر

    2. نرجس گفت:

      سلام. نایب بگیرید خیالتان راحت تر است

    3. محمد گفت:

      سلام. نایب چیست

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر کسی واقعا توانایی خواندن نماز حرز امام جواد را نداشته باشد میتوانید شخصی را به نیابت از خود بگیرد تا به جای وی نماز را بخواند.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مساله شرعی کاشت ناخن را لطفا از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.

  16. محمد گفت:

    فرق بین حرز صغیر و کبیر چیه ؟
    چون تازه فهمیدم که صغیر و کبیر داره برا همین پرسیدم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله خواص حرز امام جواد مراجعه کنید.

    2. سپنتا گفت:

      من میخواهم حرز کبیر و بنویسم. ولی نه بر پوست اهو. ساده و داخل کیف گردنبند بگذارم. دعا اسمش باخودش است. تاثیر خودش را میگذارد. توکل به خدا. چون پولش را ندارم واقعا بخرم. پس خودش قبول میکند

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اینکه برای حرز کبیر برخلاف دیگر ادعیه تاکید شده که از پوست اهو استفاده شود نشان از اهمیت آن است ولی شما می توانید حرز صغیر را به راحتی روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید.

  17. طاهره گفت:

    سلام برای نوشتن حرز امام جواد چرا اینقدر سخت گیری می شده یک دعای دیگر را به راحتی میگویند بنویسید اما حرز امام جواد را می گویند حتما پوست آهو باشد آیا یک عده آدم سود جو دارند این کار را می کنم یا واقعیت لطفاً پاسخ درست بدهید

    1. مهربان گفت:

      عرض سلام و احترام
      این نکته طبق قانون جبران در قوانین الهی به روایت ضامن آهو مرتبط هست.

    2. ناشناس گفت:

      سلام توی عین روایت آمده که روی پوست آهو باشد

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هر دعایی اداب مخصوص خود دارد. برای مثال سوره احزاب برای افزایش خواستگاران دختر مجرد باید حتما روی پوست اهو نوشته شود و حرز کبیر امام جواد هم همینطور است ولی در عوض حرز صغیر امام جواد یا برخی دیگر از احراز حتی روی کاغذ هم نوشته شوند خواص خود را دارند.

    4. سلین گفت:

      آیا با حرز میتوان سرویس بهداشتی رفت یا باید دربیاوریم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به این حرز درون بازوبند و اغلب هم که زیر لباس است لذا باتوجه به اینکه قصد بی احترامی هم وجود ندارد لذا ایرادی ندارد همراه تان باشد.

    6. ناشناس گفت:

      سلام وضوی جبیره واسه کاشت ناخن نمیشود استفاده کرد نمازهای شما باطل است وضوی جبیره مال وقتی که به بدن اسیب رسیده باشد و اگر محل اسیب باز بشود برای سلامتی مشکلی پیش بیاید غسل های شما و وضو نماز شما صحیح نیست

    7. ناشناس گفت:

      با سلام
      نوشتن دعا حرز کبیر بر روی پوست آهو چقدر هزینه دارد و برای بخت گشایست ؟

    8. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد مراجعه کنید.
      در رابطه با سوال دوم نیز لطفا به مقاله دعای حرز امام جواد برای ازدواج مراجعه بفرمایید.

  18. حسین تاجزاد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    میشود مرسوله ارسال شود و بعد هزینه گرفته شود؟ یا میشود به صورت حضوری خرید داشت
    قصد بی احترامی ندارم اما اطمینانی به خرید آنلاین ندارم
    ممنون میشوم پاسخگو باشید
    با کمال احترام یا حق

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله فروش حضوری دایر است میتوانید به فروشگاه حضوری تشریف بیاورید.
      پرداخت درب منزل نیز در مشهد فعال است.

  19. حسین گفت:

    به صورت قسطی میشود خرید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت قسطی متاسفانه امکان پذیر نیست اما با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا حداکثر همکاری با شما صورت گیرد.

  20. ناشناس گفت:

    سلام من به دعای حزر امام جواد نیاز دارم ولی امکان خریدش را ندارم میشود خودم در خانه روی برگ بنویسم؟

    1. ناشناس گفت:

      عالی

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را بله میتوانید.
      اما حرز کبیر اداب نسبتا سختی دارد برای مثال باید روی پوست اهو نگارش شود.

    3. علی گفت:

      سلام اگر حرز صغیر امام جواد(ع) را بنویسیم بر کاغذ
      باید همینطوری نگه داریم یا درون چیزی باشد؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فقط همراه تان باشد کافیست.

  21. ناشناس گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید
    یک سوال داشتم اینکه آیا در هنگام رفتن دستشویی باید حرز را از دستمان جدا کنیم یا موقع قبرستان چی در حالت جنابت چطور آیا باطل می شود ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر چون درون بازوبند محفوظ است لازم نیست و باطل شدنی وجود ندارد.

  22. ناشناس گفت:

    سلام.
    چطور باید حرز کبیر را سفارش بدهیم؟
    مبلغ پک کامل با محفظه نقره و بازوبند چرم چقدر است؟
    لطفاً همین جا پاسخ بدید و راهنمایی بفرمائید واس خرید. چون بنده ایمیل ندارم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت و خرید پک کامل حرز امام جواد کلیک کنید. هم به صورت آنلاین هم از طریق ارتباط با بخش پشتیبانی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

  23. بنده روسیاه گفت:

    سلام من از شیراز هستم برای مادر عزیزم و مشکلی که دارند حرز اقا امام جواد را که فرمودید روی پوست و داخل لوله نقره ای هست میخواهم ولی توان خرید را ندارم زندگی برای مادر به سختی میگذرد و از لحاظ روحی خیلی داغون شدند دلم میخواهد برای شادی مادرم و ارامش پیدا کردن ایشان بتوانم این حرز را تهیه کنم برایش حاضرم کاری انجام بدم با دست خودم برایشان نوشتم ولی چون ابرویی پیش اقا نداشتم مادر همان طور ماندند.

    1. علیرضا گفت:

      سلام بازوبند حرز امام جواد برای هر بازوی اندازه است. برای بازوهای درشت و کوچک میشه استفاده کرد؟؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله فری سایز است. قسمت پشت بازوبند یک تکه ۵ سانتی متری کش دارد که آن را برای نود درصد بازوهای مختلف مناسب میکند.

    3. مرادی گفت:

      من پوست اهو دارم میتوانم بهت بدام [censored] مرادی از بندرعباس

    4. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر من میتوانم خواهش کنم به من هم پوست اهو بدید واقعا دچار مشکل هستم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت آنلاین می‌توانید خرید بفرمایید یا با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

    6. z گفت:

      آیا میشود حرز صغیر رو از راه دور برای کسی نوشت؟ ک محافظش باشد؟ یعنی همراهش نباشد

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی همراه آن فرد باشد.

    8. بهنام ناظری گفت:

      سلام بزرگوار. من دخترم ۴ سالش است. چند ماهی مریض بود. پیش کلی دکتر و متخصص رفتیم ولی علاجی نشد کلی هم رفتم زیر بدهی. گفتند سحر و جادو شده. پیش چندین دعا نویس رفتم ولی و کلاهبردار بودند و طلاهای خانومم فروختیم رفت. خیلی خلاصه کردم یکسال را گفتم. تا اینکه تو مشهد اتفاقی امام رضا ما را با درویشی اشناکرد که ۱۴ سال خادم حضرت بود. کارهایی انجام دادند دخترم تقریبا بهتر شده نسبت به قبل ولی هنوز تو خواب راه میرود جیغ میکشد تو هوا چیزی میبیند که ما نمیبینیم. تنها راهش حرز امام جواد هست که درویش گفتند زحمتش را میکشند ولی تنها مشکلمان پوست اهو خیلی گران است و منم صفر صفرم. بنده خدا درویش یک ریالم از ما نگرفته و حدود یک هفته هم مهمانش بودیم مشهد. اگر لطف کنی در حقم بزرگی کنی به ما پوست اهو بدهی تا دخترم از این شرایط نجات بدهیم. خدا مادر و پدرت را برایت دور از هزار بلا نگهدارد داداش گلم. این شماره خانومم هست. اگر امکانش بود دستمان را بگیری مشکل دخترم را حل کنیم پیامک بدید. شماره ناشناس جواب نمیدهد. [censored]

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به امید سلامتی هرچه سریعتر فرزند تان
      شماره مورد نظر در دسترس نبود. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید یا یک شماره صحیح قرار دهید.

    10. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون هیچ راه ارتباطی معرفی نکرده اید لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید و توضیحات مربوطه را ارائه نمایید تا برای مدیریت ارسال شود و قطعا حداکثر همکاری با جنابعالی انجام خواهد گرفت.

  24. ناشناس گفت:

    با عرض سلام،
    آیا حرز صغیر در دعای خوانده شده به فرد موثر است؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر من حرزم را گم کردم آیا گناه دارد؟

    2. نورا گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر در دوران حیض ندانسته به حرز دست بزنیم مشکلی ایجاد میشود؟ حرز باطل میشود؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمی شود اما کلا باید با طهارت به اسامی جلاله دست زد.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر گناهی که ندارد اما چون دیگر همراه تان نیست نمی توانید از خواصش بهره مند شوید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه متوجه منظورتان نشدیم.

  25. Mahdi گفت:

    سلام این متنی که قرار دادید برای حرز صغیر و کبیر راضی هستید استفاده کنم

    1. فاطمه گفت:

      سلام چرا نمیشه اون بخش از حرز رو ک بصورت نامشخص نوشته شده و اعداد ۹۹۶۸ اینجوری داره رو ترجمه کرد؟؟؟؟؟ این حروف حروف ابجد هستند؟ چرا از ستاره ۵ پر روی انگشتر نقره استفاده میکنید؟ و چرا نماد تک چشم ک نماد شیطانی هست رو تسبیح وجود داره؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر حروف ابجد نیستند که قابل ترجمه باشد. حروز رمزی هستند که امام جواد در حرز آورده‌اند.
      ستاره روی انگشتر حرز امام جواد پنج پر است و با ستاره شش پر داوود تفاوت دارد و دلیلش هم صرفا برای زیبایی در صنعت انگشترسازی بوده است. ضمن اینکه ستاره شش پر هم در اصل و در ابتدا نشانه دین داری بوده است.
      کدام تسبیح را میفرمایید؟

    3. فرزاد گفت:

      سلام من استفاده کردم باورش سخته ولی خیلی ناامید بودم الان امیدوار و صبورتر شدم در کل انگار آب رو آتیش بود هیچ ک آروم شدم خوشحال هم هستم دیگه نمیدونم قبلا طلسم بودم یا چشم خوردم یا هر چی نمیدونم خلاصه جواب گرفتم

    4. مریم گفت:

      سلام مشکل روحی داشتی من هم همین مشکل را دارم

    5. فرزانه مرتضوی گفت:

      سلام چجوری استفاده کردید؟ روی کاغذ نوشتید و چجوری استفاده کردید؟

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله خواهش میکنم اختیار دارید (اساسا هم اذن استفاده از آن در دست ما نیست و مربوط به معصوم است)

    7. پرنیا گفت:

      سلام دعای حرز امام جواد که روی پوست اهو هست برای هر فرد همراهش یا یکی کافی است در خانه باشد از بلاها خانواده در امان هستند

    8. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای هر فرد باید جدا و حتما همراه وی باشد.

    9. صبا گفت:

      سلام وقت بخیر برای خواندن نماز حرز امام جواد اگر قمر در عقرب باشد نمیشود بخوانیم؟

    10. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      صبر کنید تا قمر در عقرب تمام شود.

    11. سحر گفت:

      ببخشید این متن همان حرز امام جواد اصلی است و میشود نوشت و همراه خودمان نگه داریم

    12. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید حرز صغیر را روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید اما حرز کبیر را باید روی پوست اهو با رعایت آداب بنویسید.

  26. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر ‌ایا میشه حرز رو به عنوان گردنبند استفاده کرد؟ و اینکه اگه کسی نمازش رو به نیابت بخونه رو خواصش تاثیر میزاره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید به استفاده به صورت بازوبند است و چه بهتر که با همان بازوبند استفاده شود.
      اگر توانایی خواندن نماز را دارید باید خودتان بخوانید ولی اگر نمیتوانید این امکان وجود دارد که فردی به نیابت از شما بخواند و ان شاء الله از خواصش بهره مند خواهید شد.

    2. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر حرز وارد سرویس بهداشتی شود گناه است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز داخل بازوبند چرمی باشد که مشکلی ندارد اما باز هم محض احتیاط از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  27. ناشناس گفت:

    سلام بنده از سایت شما حرز امام جواد علیه السلام خرید کردم و بدست رسیده ولی از کجا معلوم حرز داخل لوله نقره هست ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کافیست درب لوله را باز کنید. درب لوله پلمپ نیست.

    2. Elara گفت:

      سلام امکانش هست که قبل خرید عکس حرز کبیر رو برام ارسال کنید؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا به لینک پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) مراجعه بفرمایید. تصاویر موجود است اما اگر باز هم تصاویر بیشتری خواستید از بخش پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

  28. ایرج ترابی گفت:

    باسلام خدمت شما خواستم بدونم که بنده حرز امام جواد رو روی پوست اهو و در گردنبند چرمی در گردنم دارم نمازشم خوندم حرز کبیر و صغیر هر دو رو در گردنبند چرمی رو پوست اهو در گردنم دارم خواستم بدونم همین کفایت میکنه یا اینکه حتما باید در نقره باشه اگر جوابم رو بدید ممنون میشم چون برام خیلی مهمه که بدونم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید در گردنبند استفاده کنید اما برای حرز کبیر توصیه اکید شده است که درون لوله نقره و با بازوبند استفاده شود.

    2. مهسا گفت:

      سلام وقت بخیر
      من حال روحیم اصلا خوب نیست تمام خواستگاری هایم بهم خورد چند وقتی فکر خودکشی دارم از زندگی سیر هستم ایا حرز کبیر برای حل مشکلم کارساز هست

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر فکر میکنید که دچار بدخواهی یا سحر از طرف فرد یا افرادی شده اید بله حرز امام جواد (ع) برای شما مناسب است اما در غیر این صورت میتوانید از ادعیه دیگری که برای افزایش خواستگاران و بخت گشایی دختران معرفی شده است استفاده بفرمایید مانند سوره احزاب روی پوست آهو و ضمن اینکه توکل تان به خدا باشد. زندگی تمام افراد سختی و بالا و پایین بسیار دارد ان شالله به زودی روزهای خوشی را خواهید دید.

    4. ماریا گفت:

      سلام ایا اگر حرز را از گردنت چند روز دربیاوری موجودات ماورایی میدزدند؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر

  29. ناشناس گفت:

    سلام خانمی ۴۰ ساله هستم ازدواج نکردم …. گفتن طلسم داری و اینکه از لحاظ روحی آشفته هستم آیا حرز امام جواد سفارش بدم موثر در بخت گشایی ممنونم

    1. علی گفت:

      چله نور بردارید مطمعنا برطرف میشود. صد صلوات. صد یانور. صد استغفرالله. چهارقل و ایت الکرسی یک مرتبه. زیارت ال یاسین یکبار. تا چهل روز

    2. ناشناس گفت:

      سلام حتما تاثیر داره چون یکی از خواص حرز امام جواد باطل کردن سحر و جادو هست دور نگهداشتن چشم زخم از انسان

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع این موارد به امید خدا موثر خواهد بود.

    4. سید علی گفت:

      دوست گرامی چرا با اعتقادات مردم بازی میکنید اولا اینکه تمام حرزها رو کاغذ نوشته و بصورت چاپی هست که مصداق کامل غش در معامله هست و دوم اینکه کجا اومده باید تو لوله نقره باشه چرا دکان باز کردید اگه شجاعتش رو دارید نظر منو ثبت کنید

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه اطلاعات بسیار ناقص و محدودی دارید و همین امر باعث میشود از روی بی تقوایی به راحتی تهمت بزنید.
      کتاب مهج الدعوات صفحه ۳۹ در حدیث مستقیم از امام جواد (ع) درباب استفاده از حرز کبیر آمده است: وَ قُلْ لَهُ حَتَّى یُصَاغَ لَهُ قَصَبَهٌ مِنْ فِضَّهٍ مَنْقُوشٌ عَلَیْهَا مَا أَذْکُرُهُ بَعْدَهُ که کلمه قصبه من فضه همین لوله نقره می شود. در مورد اینکه تمام حرز ها فرمودید روی کاغذ است چجوری از راه دور تشخیص دادید؟! تمام محصولات سایت که با عنوان حرز کبیر هستند روی پوست طبیعی آهو یا بز نوشته شده اند که پس از دریافت محصول میتوانید به راحتی مشاهده کنید که هرگز به هیچ عنوان کاغذ نیستند و این امر به راحتی هرچه تمام قابل تشخیص است.

  30. حسینی گفت:

    باسلام وقبولی طاعات وعبادات حرز امام جواد علیه السلام برای امامان معصوم علیهم السلام و برای دفع و پیشگیری از بلا و آفات موثر است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله از خواص حرز معصومین دفع بلا می‌باشد.

  31. ماهان گفت:

    سلام وقت بخیر اگر این حرز کبیر را برای کودک و رفع همزاد آن بخواهیم تکلیف آداب و نماز آن چ می شود.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی نماز آن را یک نفر به نیابت از وی بخواند.

  32. ناشناس گفت:

    سلام. من دعای حرز کبیر امام جواد روی پوست آهو را میخواهم از کجا میتوانم تهیه کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) مراجعه کنید.

  33. مهدیه گفت:

    با سلام و خسته نباشید به گروه شرف آنلاین
    آیا میشه انگشتر حرز صغیر امام جواد علیه السلام رو همراه با انگشتر شرف الشمس استفاده کرد به صورت همزمان ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله بسیار هم عالی است.

    2. شهره بختیاری گفت:

      میشه شماره تلفن بزارید که سفارش بدیم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در پایین همین صفحه شماره های تماس موجود است.

  34. محدثه گفت:

    حرز به اسم شخص نوشته میشه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر حرز امام جواد لازم نیست به اسم شخص نوشته شود.

  35. محدثه گفت:

    حرز کبیر داخل نقره هست ، فرقی داره داخل بازوبند چرم باشه یا گردنبند چرم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      بله داخل نقره است.
      طبق توصیه اکید حدیث باید لوله نقره داخل بازوبند باشد.

  36. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر ، اگر حرز کبیر رو بگیم کسی که اخوند هست برامون بنویسه ولی روی پوست اهو نباشه ، صرفا بگیم حرز امام جواد میخوایم تاثیرش فرق میکنه ؟ و اینکه اب نباید به حرز بخوره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید روی کاغذ بنویسید و از خواصش بهره مند شوید.

  37. تینا گفت:

    سلام
    حرز امام جواد علیه السلام، نمازی دارد! اگه این حرز بخرم شما نماز به جای بنده میخوانید یا به بنده یاد میدهید تا بخوانم؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آموزش خواندن نماز همراه با محصول ارسال می‌شود.

  38. مبینا گفت:

    سلام و عرض ادب
    برای من جادو درست کردن و الان رزق و روزیم و بخت من طلسم شده، رزق کمتر شده و در ازدواج مشکل دارم، اگه حرز کبیر یا انگشر شرف الشمس بخرم این جادو و طلسم باطل میشه؟؟؟ یا اول باید این جادو باطل کنم و بعد بخرم تا این حرز و انگشتر جواب بدهند؟؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتونید حرز امام جواد (ع) یا عقیق شرف الشمس رو الان استفاده بفرمایید مخصوصا برای موردی که فرمودید حرز کبیر امام جواد (ع) رو به صورت پک کامل استفاده بفرمایید انشالله مشکلتون برطرف خواهد شد.

    2. کریمی گفت:

      سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم اگه یک جا ۵ تا حرز امام جواد بخریم تخفیف هم داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حال حاضر دارای تخفیف هست اما با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا درصورت امکان تخفیف مختصر دیگری نیز در نظر گرفته شود.

  39. حمید گفت:

    سلام ایا روی گردن بند هم بخشی از دعای حرز حکاکی شده من توی عکسها ندیدم

    1. صغری گفت:

      سلام برای مریض مادر از حرز امام جواد بنویسم باید حرز کبیر بنویسم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی برای مادر گرامی شما
      اگر میتوانید که حرز کبیر تهیه کنید بهتر است وگرنه حداقل حرز صغیر را خودتان برای ایشان بنویسید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در محصول پک کامل حرز امام جواد (ع) بله روی لوله نقره ذکر مخصوص حرز حک شده است.

    4. ناشناس گفت:

      سلام و خسته نباشید
      ببخشید من دعای حرز امام جواد رو دارم ولی ظرف نقره با ذکرش رو ندارم میتونم فقط ظرف نقره رو از شما خریداری کنم؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
      اما توجه داشته باشید ابعاد و ضخامت حرز شما باید به اندازه ای باشد که داخل لوه نقره جا شود.

  40. بنده خدا گفت:

    سلام میشه بجای همراه داشتن دعا اون رو بخونیم. به نظرم بهتر باشه لطفا راهنمایی بفرمائید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندنش بسیار عالی است اما در حدیث آمده که باید همراه تان هم باشد.

  41. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم حرز امام جواد برای جلوگیری از طلاق هم کارایی دارد و اینکه همسرم درحال حاضر کنارم نیست و ایشون جادو شدن برای باطل شدن جادو همسر حتما باید حرز پیش ایشون باشه یا میشه دست من به نیت ایشون باشه برای باطل شدن سحر و جادو؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید همراه ایشان باشد.

    2. ناشناس گفت:

      سلام این تخفیفات اینیستاگرامی منظورتان چیست ممنون

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      جشنواره های تخفیفی در اینستاگرام شرف آنلاین برگزار می شود درصورتی که فالو داشته باشید میتوانید از این تخفیفات بهره مند شوید.

    4. ناشناس گفت:

      سلام اگه پوست آهو نداشته باشیم رو کاغذ ایرادی نداره بنویسیم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر رو میتونید روی کاغذ بنویسید.

  42. رضا ن.آ.آ گفت:

    با عرض سلام و احترام و آرزوی سلامتی و تندرستی و شادکامی و موفقیت آمیز برای شما دست اندرکاران این محصولات شرف آنلاین از خداوند منان و سبحان خواهان و خواستارم، حقیقتا بنده در سال ۱۳۷۳ در قم بعنوان یک دانشجو تحصیل کردم، از همان روز ورودم به شهر قم با تمام وجود اطلاعات کافی و دقیق نسبت به شرایط محصولات شما چه در پک حرز امام جواد علیه السلام و چه انگشتر حرز و عقیق و فیروزه ای و بخصوص شرف شمس آشنایی داشتم و با ایمان قلبی از هر کدامشان خریدم اما با وجود اینکه بدون هیچ گونه قطع رابطه با انواع انگشتر های نقره مردانه از منزل بیرون و خارج نمی‌شدم. اما با توجه به اینکه ایمان قلبی نسبت به آنها داشتم هیچ وقت مشکلی برام پیش نیومده بود. ولیکن پس از مدت ها دزد زد به خانه و مقداری چیز بردن بخصوص آن انگشتر های نقره ای خریداری شده و پس از آن دزدی اختلافات بین من و همسرم که شدیداً عاشق همدیگر بودیم اما پس از آن دزدی روز به روز اوج قدرت خود نیز رسید و الان هم ادامه دارد که امشب تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۳ با توجه به اینکه مدتی هست که بدنبال خریدن پک کامل حرز امام جواد علیه السلام بودم که خوشبختانه پیدا کرده ام و خریداری نمودم. اما سئوال بنده از شما انتظار دارم که جواب واقعی بدهید، آیا با وجود اینکه خودم پک کامل حرز امام جواد علیه السلام را از شما خریداری شده این به تنهایی کافی است جهت رفع کدورت بین ما و رفع اختلاف افکنی ها و جهت دلگرمی بین ما زن و شوهر یا اینکه باید یک پک کامل حرز نیز باید برای همسرم بخرم و نیاز دارد یا خیر فقط صرفا یکی کفایت میکند؟؟؟؟ لطفاً اگر چنانچه نیاز به یک دعایی دیگر هست تا در صورت نیاز به دعایی دیگر اقدام نمایم آن نیز در کنار حرز امام جواد علیه السلام که خیلی بهش ایمان و اعتقاد دارم مورد استفاده قرار گیرد. و اگر نیاز به دعای مشکل گشایی هست تا تهیه کنم هرچند ایمان و اعتقاد به حرز امام جواد علیه السلام خیلی زیاد است.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از نظر لطف جنابعالی
      دعای حرز امام جواد (ع) (دعای کبیر) برای هر شخص است که بایستی نمازش را هم بخواند و به بازوی راست خودش ببندد بنابراین اگر منشا این اختلافات بین شما و همسرتان ناشی از کینه توزی، چشم زخم یا سحر و جادوی فردی نسبت به شخص خود شما باشد به امید خدا حرز آن را دفع خواهد نمود (البته که دوری از گناهان و … در تاثیرگزاری همیشه موثر بوده اند) اما اگر این کینه توزی و یا حسادت و چشم زخم به همسر شما باشد بنابراین باید ایشان حرزی برای شخص خود استفاده کنند. پیشنهاد میکنیم شما فعلا هزینه اضافه نکنید و همان حرز کبیر را استفاده نمایید و همچنین شما و همسرتان معوذتین و چهار قل را قبل خواب و روزانه بخوانید و همچنین برای همسرتان یک حرز صغیر روی کاغذ بنویسید تا همراه ایشان باشد. به امید خدا مشکلاتتان حل خواهد شد. (البته در نظر داشته باشید خیلی وقت ها منشا اختلافات ناشی از اخلاقیات و رفتارهای زوجین است که بایستی در این مورد طرفین روی خود کار کنند)

    2. N-S گفت:

      سلام خدا قوت چندتا سوال داشتم ممنون میشوم پاسخ بدهید
      حرز صغیر را با خودکار معمولی بنویسیم؟
      وقتی نوشتم میتوانم توی پارچه بگذارم و با نخ و سوزن ببندم؟
      حرز صغیر را که میخواهم همراهم باشد میشود داخل جیب هم بگذارم یا باید حتما به گردن بیندازم؟
      سپاسگزارم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی نیست.
      بله مشکلی نیست.
      حرز صغیر را لازم نیست حتما به گردن بیندازید همین که همراه تان باشد کافیست.

    4. ناشناس گفت:

      سلام میشه لطفاً در مورد دعای حرز صغیر امام جواد ع و خواص آن و همچنین چگونگی استفاده از آن توضیح دهید .
      باتشکر

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در همین مقاله توضیحاتی ارائه شده است. مطالعه بفرمایید.
      آداب خاصی ندارد و میتوانید به صورت انگشتر، دستبند، گردنبند و … استفاده نمایید و دارای خواص دفع بلا و عاقبت بخیری است.

    6. حسن عظیمی گفت:

      سلام
      من حرز خریدم رو پوست آهو هست ولی تو نقره نیست مشکلی داره ولی تو چرم هست
      نمازش رو هم طرف گفته من میخونم
      ممنون

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید بر این است که آن را درون لوله نقره (همراه با حکاکی ذکر خاص روی لوله) قرار دهید و کلا درون بازوبند به دست کنید.

  43. امیر حسین گفت:

    سلام. آیا حرز صغیر امام جواد برای دفع شر اجنه هم کاربرد دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواص حرز صغیر آمده است که برای دفع بلا مناسب است که شاید بتوان برای این مورد هم که فرمودید مناسب باشد اما توصیه بهتر استفاده از حرز کبیر امام جواد یا حدید هفت جلاله است.

    2. زهرا گفت:

      سلام خسته نباشید دعای حرز صغیر نماز هم دارد یا فقط در کاغذ بنویسم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نوع صغیر دارای نماز نیست و روی کاغذ هم بنویسید کافیست.

  44. عادل گفت:

    سلام ببخشید چقدر طول میکشه که این حرز به دست ما برسه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور معمول ۲ تا ۴ روز کاری اما به علت مشکلات کرونایی گاها پست ممکن است مرسولات را با کمی تاخیر ارسال به دست مشتریان برساند.

  45. رحیم عاشوری گفت:

    سلام دعای حرز امام جواد رو میخواستم

    1. ناشناس گفت:

      باسلام ببخشید حرز موقع رابطه گردنمون باشه گناهه؟

    2. ناشناس گفت:

      حالا از کجا حرز شما اصل از پوست آهو هست🤔😏🙄🤨

    3. علیزاده گفت:

      سلام‌ ببخشید‌ برای حرز کبیر‌ میخواستم‌ ببینم قیمتش چند هست‌ ‌

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت حرز امام جواد کلیک کنید.

    5. فاطمه گفت:

      سلام میخواستم بدونم که حرزی که شما دارید کامل کامل هست لطفا سریع جواب بدین چون میخوام بخرم میخوام مطمئن بشم که کامل باشه با اون رموز وسط حرز

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله محصول پک کامل حرز امام جواد دارای متن کامل همراه با حروف رمزی آن می‌باشد.

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پس از دباغی پوست آهو عملا تنها راهی که برای تشخیص میماند آزمایشگاه و آزمایش ژنتیک است و البته نشانه هایی برای تشخیص توسط افراد خبره وجود دارد اما قطعیت ۱۰۰ درصدی ندارد. اما از آنجا که مجموعه ما پوست اهو را از فرد مطمئن و متعهد تهیه میکند که سال های بسیار زیادی در این کار مشغول است عملا نگرانی از این بابت نیست همچنین سابقه کاری مجموعه و رضایت مشتریان عزیز در این سال ها نشان از اصولی و با اداب تهیه شدن این حرز شریف است. (برای مشاهده رضایتمندی مشتریان به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مراجه بفرمایید)

    8. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه نمایید.

  46. زهره زارعی گفت:

    سلام
    میشه حرز کبیر رو در بازوبند کوچکتری قرار داد؟
    ایا بازوبند حتما باید چرم باشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید در بازوبند کوچکتری قرار دهید. در حدیث نیز درمورد جنس بازوبند صحبتی نشده است.

    2. ناشناس گفت:

      سلام میشه خودمون دعا رو بنویسیم و به همراه داشته باشیم مشکل نداره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز صغیر را میتوانید اما کبیر دارای اداب خاصی است.

  47. آیدا گفت:

    سلام من حرز خریدم از پوست آهو اصله ولی نمی دونم حرز صغیر و کبیر هست نمازش خونده شده و چسب زدم بهش چون توان خریدن قاب نقره نداشتم وقتی گرفتمش دعای زیادی بود کوتاه نبود یعنی حرز ام کبیر هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر صغیر باشد فقط در حد یک خط است.

  48. عبدالله گفت:

    سلام. بنده بخاطر چشم زخم ، بسته شدن بخت و زبانبند، توصیه حرز کبیر بهم کردن. طرف گفته باطل کننده سحری به اسم خودت باید بنویسم و قیمتش تقریبا دو برابر قیمت سایت شماست. آیا چیزی به این اسم که مخصوص طرف باشه یا باطل کننده سحر مخصوص فرد باشه داریم ؟ یا همه حرزهای کبیر به یک شکل هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر امام جواد (ع) میخواهید تهیه نمایید که برای باطل کردن سحر نیز مفید است لازم نیست به اسم شخص نوشته شود.

  49. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چندتا دعانویس رفتم بهم گفتن جادوی سیاه دارم و بستگی بخت . مشکل ازدواج دارم و خیلی گره های دیگه که ناکامم کردن . خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا حرز امام جواد برای بخت گشایی تاثیر داره؟

    1. زینب گفت:

      سلام ببخشید برای رفع اجنه هرکاری کردیم فایده نداشته تا حالا آیا حرز صغیر خودم بنویسم کافیه درست میشه؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ حدید هفت جلاله یا حرز کبیر امام جواد (ع) تهیه بفرمایید ان شاءلله که مشکل برطرف خواهد شد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به توضیحاتی که فرمودید حرز کبیر امام جواد (ع) را برای شما توصیه میکنیم.

  50. ملینا گفت:

    سلام شما حرز های دیگه ای رو هم مینویسید؟ میخواستم سفارش بدم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احراز خیلی خاص که معتبر باشند را به صورت موردی گاها انجام میدهیم. با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

    2. adel.doosti13690631 گفت:

      سلام ببخشید من الان خرید حرز امام جواد زدم و پولشم پرداخت کردم آیا حرز به دست من میرسه یا باید ثبت نام میکردم البته تمام اطلاعات رو از خواست و منم پر کردم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر مراحل و پرداخت را تکمیل کرده اید نگران نباشید به زودی پک به دستتان خواهد رسید. برای اطمینان خاطر بیشتر لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید و شماره سفارش خود را اعلام نمایید تا بررسی دقیق شود.

    4. محمد گفت:

      سلام باید حتما حرز کبیر را در استوانه ی نقره قرار دهیم یا در پوش چرمی هم باشه خوبه

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما درون استوانه نقره قرار داده شود و خود استوانه درون بازوبند چرمی باشد.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.