دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

قدرت شگرف چشم زخم + روش‌های قدرتمند مقابله و دعای چشم زخم قوی

evil-eye-7 قدرت شگرف چشم زخم + روش‌های قدرتمند مقابله و دعای چشم زخم قوی

در این مقاله سعی شده تمام مطالب مرتبط با چشم زخم از قبیل به جلوگیری از آن در سال‌های پیش از میلاد مسیح و همینطور راه‌های مقابله با این طلسم در قاره‌ها و کشورهای مختلف و خصوصا آیات قرآن، روایات و احادیث اسلامی پیرامون این مسئله به صورت کامل تبین و تحلیل شود. همچنین راهکارهای کاربردی درباره دعای چشم زخم قوی را در این مقاله خواهید خواند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره 6 دعای رفع چشم زخم قوی اما آسان

1- توصیه پیامبر (ص):

آسان‌ترین عمل برای دفع چشم زخم قرائت سوره ناس و فلق است که دعای چشم زخم قوی به شمار می‌آیند. در روایات گفته شده که پیغمبر (ص) این سوره‌ها را برای امام حسن (ع) و امام حسین (ع) به عنوان حرز و دعا قرائت می‌کردند.

2- توصیه امام صادق (ع):

از امام صادق (ع) نقل شده که فرمودند: اگر شخصی از شما چیزی از برادرش او را متعجب ساخت سه مرتبه بگویید: “ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.” در بعضی روایات نقل شده که تکبیر بگویید که دعای چشم زخم است و اثر شر را از بین می‌برد.

3- توصیه امام رضا (ع):

از امام رضا (ع) در کتاب مکارم الاخلاق صفحه 474 نقل شده‌است که در هنگام چشم زخم خوردن کف دست را مقابل صورت قرار دهیم و سوره‌های حمد و قل هو الله احد و ناس و فلق را بخوانیم و هر دو کف را به صورت خود بکشیم.

4- توصیه امام علی (ع):

در کتاب بحار الانوار جلد 60 صفحه 18 از امام علی (ع) آمده‌است که هروقت از کسی یا چیزی خوش‌تان آمد و زیبایی آن به چشم تان آمد دعای “آمنت بالله و صلی الله علی محمد و آله” را بخوانید تا چشم زخم بر آن تاثیر نکند.

5- آیه و ان یکاد:

در مفاتیح از شیخ عباس قمی نقل شده‌است که آیه “و ان یکاد …” برای دفع چشم زخم مفید است.

دعای ان یکاد برای چشم زخم

6- توصیه شده از مفاتیح الجنان:

همچنین دعای چشم زخم زیر در مفاتیح الجنان، فهرست کتاب باقیات الصالحات (حاشیه کتاب)، باب سیم در بخش حرزهای چشم زخم آمده:

اللّٰهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فِی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ ماله فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرىٰ مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ إِلَیْکَ الْبَصَرُ خٰاسِئاً وَ هُوَ حَسِیرٌ

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قویترین دعای چشم زخم: حرز امام جواد (ع)

تمامی معصومین ما دارای حرز مخصوص خود بوده‌اند. کلماتی نظیر رقی و حرز به معنی تعویذ و دعای چشم زخم هستند. برای مثال انگشتر حرز امام جواد و یا بازوبند حرز امام جواد حاوی دعایی هستند که به دعای حرز امام جواد معروف است و از امام جواد (ع) نقل شده‌است.این حرز معروف‌ترین و توصیه شده‌ترین دعای چشم زخم است. بحث درباره این حرز شریف بسیار مفصل است لذا توصیه می‌شود به لینک‌های داده شده مراجعه نمایید. برای دریافت جزئیات بیشتر از حرز امام جواد برای چشم زخم روی لینک داده شده کلیک نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره استفاده از سنگ ها برای دفع چشم زخم

یکی از مهمترین روش‌ها برای دفع چشم زخم استفاده از سنگ های تصیه شده در روایات برای این موضوع است. به عنوان مثال سنگ شرف شمس خاصیت دفع کردن این پدیده و بیماری‌‌ها را دارد. همچنین در روایتی از امام صادق (ع) در مورد سنگ حدید آمده است که مردی به حضرت عرض کرد: مولای من! من از حاکم سرزمین جزیره می‌ترسم از این که او مرا به دشمنانم معرفی کند و مرا به آنها دهد. امام صادق (ع) فرمود: انگشتری تهیه کن که نگین آن حدید صینی باشد و بر روی آن سه جمله در سه خط بنویس:

اعوذ بجلال الله
اعوذ بکلمات الله
اعوذ برسول الله

و بر پشت نگین، دو جمله در دو سطر بنویس:

امنت بالله و کتبه
انی واثق بالله و رسله

و بعد دور نگین بنویس:

اشهد ان لا اله الا الله مخلصا

و این انگشتر را در این موارد استفاده کن:

۱- زمانی که از آزار یکی از انسان‌ها ترس پیدا کردی و یا جان تو از شر دشمنان در خطر بود، پس از ترس تو از او از بین خواهد رفت و جانت در امان می‌ماند.

۲- در جایی که در امور و نیازهایت با مشکل و دشواری مواجه شدی، پس به خواست الله بر تو ساده خواهد شد.

۳- هم چنین بیاویز بر گردن خانمی که زاییدن بر او دشوار شده، پس به خواست الله، وضع حمل او ساده می‌شود

۴- و همچنین برطرف می‌کند چشم زخم را از کسی که چشم زخم خورده و اثر آن را از بین می‌برد.

بعد حضرت فرمود این انگشتری را از نجاست و بوی گند و بد حفظ کن و آن را داخل حمام و دست شویی مبر! پس هر کس بر جان خودش ایمن نیست و از هلاکت می‌ترسد از این انگشتری استفاده کند و آن را از دشمنانت بپوشان تا مبادا از آن استفاده کنند. و آن را به کسی نده مگر آن که او هم از شیعیان باشد و به او مطمئن باشی. (الامان صفحه ۵۰ و مستدرک ۲۹۹/۳)

دیگر سنگ‌های قدرتمندی نظیر انگشتر عقیق برای دفع چشم زخم مفید است که معروف‌ترین نوع آن انگشتر باباقوری است. در ادامه برخی از سنگ های ارزشمندی که در این زمینه مفید است آورده شده‌است.

برخی از محصولات دفع چشم زخم و بلایا

انگشتر چند سنگ نقره زنانه طرح کیهانه

۶۷۹,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پیشگیری، بهترین راه دفع چشم زخم

روش‌های دیگری که قرآن در همین آیه به آن اشاره می‌کند دوری کردن از افرادی است که دارای این قدرت هستند و همچنین استفاده از روش‌هایی است که زمینه‌های این پدیده را فراهم نمی‌آورد. قرار نگرفتن در برابر شورچشمان یکی از این راه‌هاست. قرائت سوره معوذتین به خصوص سوره فلق یکی دیگر از راه‌های پیشگیری، درمان و به نوعی دعای چشم زخم قوی است.

بهترین روش برای در امان ماندن از چشم زخم

 

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلا چشم زخم چیست؟

تعریف در فرهنگ فارسی:
یکی از انواع سحر و جادو، تصرفات چشم می‌باشد که اگر به صورت مخرب و زیان بار باشد از آن به عنوان چشم زخم یاد می‌شود. این پدیده به در واقع آسیبی است که دیده‌ی بد به شخصی بزند. (فرهنگ فارسی ج۱ ص۱۲۹۰)

تعریف ساده:
چشم زخم، آسیب، خطر و ضرری است که از حسد و بدخواهی و حتی امکان دارد از روی علاقه به کسی یا چیزی برسد و همین در بین مردم و در فرهنگ عامیانه به شوری شناخته می‌شود. پیرامون این پدیده در آموزه‌های دینی هم تصریحاتی وجود دارد. البته نباید غافل شد که زیاده گویی‌ها پیرامون این موضوع بسیار است. در بین اکثریت مردم بعضی از این موضوعات با خرافات و انواع دعای چشم زخم قوی در هم آمیخته و باعث شده عده‌ای اصل آن را هم انکار کنند در حالی که باتوجه به قرآن و روایات اصل آن حقیقت محض است.

شناخت و معرفی کام چشم زخم

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حقیقت چشم زخم در روایات

استفاده از دعای چشم زخم از دید روایی نه تنها منعی در این زمینه وجود ندارد بلکه احادیثی هم وجود دارد که طبق آن می‌توان گفت این پدیده قابل قبول است:

1- در روایات نقل شده که پیامبر (ص) برای دفع این پدیده برای امام حسن (ع) و امام حسین (ع) دعایی نوشته است. همچنین در روایتی پیامبر (ص) می‌فرمایند که حضرت ابراهیم (ع) برای فرزندش حضرت اسماعیل (ع) نیز همین دعای چشم زخم را برای دفع شر نوشته است. در نهج البلاغه نوشته شده است که “العین حق والرقی حق” یعنی “چشم زخم حق است و متوسل شدن به دعا برای دفع آن هم حق است.”

2- در حدیثی نقل شده که اسماء بنت عمیس از پیامبر (ص) برای تهیه دعایی برای مقابله با شوری دیدگان راهنمایی خواستند و پیامبر (ص) فرمود: مانعی ندارد، اگر قدرتی می‌توانست بر قضا و قدر پیشی گیرد، چشم زخم بود.

3- در حدیث دیگری نقل شده که امیرالمومنین (ع) فرمودند: پیامبر (ص) برای امام حسن (ع) و امام حسین (ع)  این دعا را خواند: ” اعیذ کما بکلمات الله التامات وأسمائه الحسنى کل ها عامه من شر السامه والهامه و من شر کل عین لامه و من شر حاسد إذا حسد” یعنی : “شما را به همه کلمات و نام‌های خداوند میسپارم از شر مرگ و حیوانات موذی و دیدگان سوء و حسود زمانیکه که حسد ورزد.” سپس پیامبر(ص) نگاهی به ما کرد و فرمودند “حضرت ابراهیم (ع) به این شکل برای اسماعیل (ع) و اسحاق (ع) دعای چشم زخم کرد.»

اثبات چشم زخم در کتاب قرآن

4- امام رضا (ع) در حدیثی تعبیر «العین حقٌّ» را درمورد چشم زخم استفاده کرده و ضمن تأیید اصل این مطلب توصیه‌هایی برای این مسئله دارند. از امام رضا (ع) سوال شد آیا چشم زخم حقیقت دارد؟ فرمودند: آری، زمانی که تو را چشم زنند، کف دستت را جلو صورتت قرار بده و سوره حمد و توحید و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف دستت را به صورتت بکش. پروردگار تو را از آسیب آن حفظ می‌کند.

5- در حدیثی معمر بن خلاد عنوان میکند که: با امام رضا (ع) در یکی از بازارهای خراسان بودم ایشان به من امر کرد که بوی خوش را یا همان عطر را برای آن حضرت تهیه کنم. پس زمانی که آن را گرفتم با تعجب به آن نگریست و به من فرمودند: ای معمر به درستی که چشم زخم حقیقت دارد! پس در رقعه‌ای سوره حمد و توحید و معوذتین و آیه الکرسی را بنویس و آن را درون کوزه یا شیشه‌ای در بسته بگذار.

6- در حدیثی دیگر که کلینی از امام رضا (علیه السلام) نقل کرده است، امام رضا (ع) راهی را که برای دفع چشم زخم توصیه می‌شده (مثل اینکه  شخص چشم‌زن خود را شستشو دهد و سپس فرد چشم‌خورده، خود را با آن آب شستشو کند) بد و ناشایست خوانده و به جای آن بعضی کارهای دینی مثل قرائت حمد و مُعَوِّذَتین را سفارش کرده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بررسی ویژه چشم زخم در قرآن

تعریف براساس منابع دینی:
بنابر آنچه از نوشته‌های دینی به دست آمده، چشم زخم حقیقتی است که ممکن است از حالات نفسانی و درونی انسان مثل حسادت ریشه بگیرد و قادر است اثرات بدی را بر زندگی انسان بگذارد بنابراین عمل به توصیه‌های دینی و روایات برای دفع خطر آن ضرورت داشته اما اینکه بعضی برای دفع این پدیده به کارهایی مثل تخم مرغ شکستن، ریختن نمک و کارهای دیگر رو می‌آورند خرافه‌ای است که نه اثری دارد و نه در هیچ منبع موثق و معتبری به آن‌ها اشاره  و پرداخته شده است.

انسان این استعداد را به صورت ذاتی دارد که از عناصر فرامادی بهره ببرد و یا وسایل مادی را در کارهای فرامادی به کار گیرد درباره این مراد آن است که فرد می‌تواند از امور مادی مثل دیده برای عملی معنوی مثل محبت و دشمنی استفاده کند.

قرآن کریم آیات 51 و 52 سوره مبارکه قلم (و ان یکاد …):
عده‌ای از مفسران به بعضی از آیات در قرآن کریم به این دلیل تمسک کرده اند که یکی از این موارد آیات ۵۱ و ۵۲ سوره مبارکه قلم (و ان یکاد الذین…) است که نظرات مفسران را به خود معطوف کرده است. پروردگار در این دو آیه می‌فرمایند: و همانا نزدیک است کافران زمانی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او دیوانه است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.

از این آیه بعضی معنای چشم زخم را برداشتند، اما بعضی افراد آن را معنایی کنایی و میزان خشم تعبیر کرده اند. حتی برخی عنوان کردند که این آیه دلیلی بر تضاد رفتاری کفار دارد، به عبارتی از سویی با دیده‌های خود به معجزات نگاه می‌کنند زمانی که قرآن برای آن‌ها خوانده می‌شود به آن جذب می شوند و پشت سر پیامبر می‌گویند که پیامبر دیوانه است.

بنابراین پاسخ دقیق برای این سوال وجود ندارد. به صورت خلاصه بعضی مفسران از برخی آیات به این نتیجه رسیده‌اند که به موضوع دعا برای باطل کردن چشم زخم اشاره شده‌است. بسیاری از مفسران آیه “و إن یکاد …” را به معنای حقیقت چشم‌زخم تفسیر نموده‌اند و درباب شان نزول آیه گفته‌اند که مشرکان از مردی که چشم شور داشت خواستند که حضرت محمد (ص) را چشم بزند. هنگامی که آن مرد تصمیم به این کار گرفت، جبرئیل آیه “و إن یکاد …” را فرود آورد و به وسیله آن پیامبر را از آسیب چشم‌زخم نگاه داشته است.

علامه طباطبایی در المیزان کلمه “ازلاق” در آیه “و ان یکاد …” را براساس نظر عموم مفسران همان چشم‌زخم تفسیر کرده همچنین افزون بر این، مواردی هست که قابل انطباق بر چشم‌زخم است و در برخی روایات نیز ذکر شده‌است.

آیه ۶۷ سوره مبارکه یوسف از کتب المیزان و مجمع البیان:
قرآن در آیه ۶۷ سوره یوسف به وجود و حقانیت چشم زخم اشاره می‌کند. در این آیه حضرت یعقوب (ع) به فرزندان خود دستور می‌دهد که زمان ورود به مصر از یک دروازه شهر به آن داخل نشوند و از آن جایی که فرزندان ده گانه آن حضرت انسان‌هایی زیبا و تنومند و جوان بودند از آن‌ها درخواست میکند برای محافظت از چشم زخم مردم مصر از دروازه‌های مختلف وارد شوند تا به دیده نیایند. (المیزان ج۱۱ ص۲۱۸) بنابراین می‌توان گفت که این پدیده در بینش و نگرش قرآنی پذیرفته و تایید شده است (مجمع البیان ج۵ و ۶ ص۳۸۰).

در حقیقت یعقوب (ع) از چشم زخم مردم مصر برای فرزندانش احساس نگرانی میکرد، هر چند که آن حضرت به این موضوع تأکید می‌کند که قدرت افراد دارای چشم زخم به شکلی است که او قادر نیست جلوی آن‌ها را بگیرد مگر آن که اراده و خواست خداوند به این تعلق گیرد که چشم زخم انسان‌ها در آنها تاثیر نگذارد. (یوسف/۶۷)

سوره مبارکه اعراف آیه ۱۱۶:
در داستان ساحران مصری و مبارزه آنها با حضرت موسی(ع) این نکته حائز اهمیت است که سحر و جادو قادر است در دیده و در تصرف آن باشد. همین موضوع علت نفوذ سحر جادوگران فرعونی در چشم قوم بنی اسرائیل بوده که باعث وحشت آنها می‌شود یعنی شخص می‌تواند با کارهایی در دیده‌ی فرد تصرف کند و تأثیرات آن را در جان و روح شخص ببیند. به همین علت با حرکت طناب‌ها و ریسمان‌ها در دیدگان مردمان تصرف شده و در جان آنها بیم و هراس افکنده می‌شود.

آیات و روایات مربوط به چشم زخم

آیه مبارکه من شر حاسد اذا حسد:
برخی بیان کرده‌اند که آیه من شر حاسد اذا حسد، برای عائن یعنی کسی که با دیده‌ی خود آسیب می‌رساند نیز مورد استفاده قرار میگیرد؛ چراکه چشم زخم زمانی از حسادت نفسانی برمی‌خیزد. به این معنی که فرد هرگاه در شخص دیگری نعمتی و یا فراوانی نعمتی را مشاهده کرد از روی حسادت تلاش می‌کند تا آن نعمت از او گرفته شود و با شور چشمی می‌کوشد تا آن را از میان بردارد.

آیات 14 و 15 سوره مبارکه حجر:
کافران شهر مکه نیز در مقابل معجزات پیامبر(ص) این ادعا را داشتند که چشمانشان در مقابل مشاهده گشایش ابواب آسمان جادو شدند و در حقیقت حضرت محمد(ص) در چشمان آنها تصرف کرده تا قادر نباشند حقیقت و واقعیت را از وهم و خیال جدا سازند (حجر آیه ۱۴و ۱۵). در هر صورت مبرهن و مشخص است که انسان توانایی خاص و خارق العاده‌ای دارد که موجبات تصرفات فرامادی و فرا طبیعی را فراهم می‌سازد.

همانطور که بیان شد غیر از قرآن کریم ما منابع معتبر دیگری مثل روایات و احادیث هم داریم که بعضی روایات موضوع چشم زخم و دعای چشم زخم قوی را مورد توجه قرار داده‌اند و عده‌ی زیادی از دانشمندان امروزی هم بر این باور هستند که بعضی دیدگان از یک نیروی مغناطیسی منحصر به فردی برخوردار هستند که قادر است مانند اشعه لیزر عمل کند. این موضوع هم از نظر علم و هم عقل قابل قبول است که نیروهای فوق‌العاده‌ای در بعضی اعضای بدن وجود دارد که اثرات مختلفی را اعمال می‌کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بررسی موشکافانه آیه و ان یکاد

در آیه “وان یکاد الذین کفروا…” آمده که کافران تلاش میکردند چشم زخمی به پیامبر (ص) برسانند. آنان که از هر راهی برای رسیدن به مقصود خود استفاده میکردند تا آن حضرت را بکشند و یا دعوتش را از بین ببرند از ساحران و جادوگران استفاده کردند تا این کار را انجام دهند. به همین علت پروردگار می‌فرماید: و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوا الذکر و یقولون انه لمجنون.

در این آیه دلیل کافران برای استفاده از سحر و جادو و چشم زخم آن است که پیامبر (ص) را دیوانه و جن زده می‌پنداشتند و این زمانی بود که ذکر یعنی قرآن به گوش آنها رسیده بود و آن را شگفت آور و خارق العاده می‌یافتند. گمان بردن به این موضوع که آن کلام انسان نیست و باید کلام جنیان باشد و آنان هستند که پیامبر را به اسارت در آورده و از زبان محمد (صلی الله علیه و آله) سخن می‌گویند. این امر سبب شد تا با استفاده از سحر و دعای چشم زخم قوی، تلاش کنند او را بکشند و یا ضرر جانی به او وارد سازند تا جن تسخیرکننده هم کشته شود و یا برود.

کلمه زلق در لسان العرب به معنی لغزیدن است و زلق بابصار و لغزیدن به دیدگان به معنای این است که تو را با چشم‌هایشان آسیب رسانند و تو را از جایگاهی که داری بلغزانند (لسان العرب ج۶ص۷۰). این جایگاه همان موضوع ذکر حکیم و قرآن عظیمی بود که کافران را شگفت زده می‌ساخت و بهترین سخنوران و شاعران کافران در مقابلش ناتوان بودند.

بررسی دقیق آیه ان یکاد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روش های مقابله چشم زخم در فرهنگ‌های دیگر

این روش‌ها مورد تایید نیستند.

* شیوه زغال
این روش در اروپای شرقی صورت میگرفت. فقط یک تکه زغال را درظرف آبی بیندازید. همینطور می‌توانید از سر یک چوب‌کبریتی که سوخته استفاده کنید. غرق شدن زغال نشانه‌ی خوبی است، این در حالی است که شناور شدن آن نشانه‌ی گرفتار شدن شخص یا خردسال به چشم زخم است.

*روش موم شمع
راه دیگر آن است که موم داغ را در آب مقدس بریزید و دقت کنید موم چه واکنشی از خود نشان می‌دهد. اگر پخش شود به معنای آن است که شما یا کودک دچار این شر شده اید. اگر به اطراف ظرف بچسبد باز هم همین معنی را می‌دهد. این روش در کشور اوکراین استفاده می‌شود.

*روش روغن
در این روش، شخصی که به نظر دچار شر شده است چند قطره روغن در آب می‌چکاند. اگر به صورت یک چشم دربیاید، آن کودک به این پدیده دچار شده است. راه دیگر آن است که روغن را بر روی حجم کمی از موهای شخص موردنظر بریزید که در آب (بهتر است آب مقدس باشد) قرار دارد. اگر روغن به زیر آب برود، شخص چشم خورده است.

همینطور برای بهبود و درمان آن در زمان انجام این عمل دعاهای ویژه‌ای خوانده می‌شود که از تشکیل ظاهر چشم جلوگیری می‌کند. کسی که روغن را می‌ریزد دعاهایی را میخواند تا آن شر شخص موردنظر را رها کند. عده‌ای توصیه می‌کنند که این دعاهای خاص خوانده شوند که می‌توانید این دعای چشم زخم قوی را از درمانگران محلی یاد بگیرید.

*روش لمس کردن
به گفته‌ی بعضی ساده‌ترین روش برای درمان چشم زخم، آن است که شخصی که کودک را چشم زده او را لمس کند. از آن‌جایی که این اتفاق غالبا غیرعمدی است، آن شخص نباید مشکلی با لمس کردن کودک داشته باشد. اهمیت ندارد که کجا را لمس می‌کند. روی دست یا پیشانی کافی هست.

– این اعتقاد در فرهنگ کشورهای اسپانیایی‌ زبان بیشتر رواج پیدا کرده است.

– تصور می‌شود چشم زخم (بعضی اوقات) به خاطر تعریف یک شخص از کودک و بدون لمس او اتفاق می‌افتد.

قوی ترین روش مقابله با چشم زخم

* استفاده از تخم‌مرغ
در مکزیک و کشورهای لاتین عده‌ای از  والدین از تخم‌مرغ استفاده می‌کنند.  تخم‌مرغ را از روی بدن کودک رد میکنند و معمولا همزمان با عبور تخم مرغ دعایی مانند دعای ربانی قرائت می‌شود که به نوعی دعای چشم زخم قوی می‌باشد و بعد تخم‌مرغ را در ظرف یا کاسه‌ای زیر بالش قرار میدهند. تخم‌مرغ تمام طول شب زیر بالش می‌ماند و اگر صبح سفیده‌ی تخم‌مرغ سیاه و تار شده باشد نتیجه می‌گیرند کودک دچار شوری دیدگان شده است. این روش همزمان چشم زخم را هم درمان می‌کند و بهبود می‌بخشد.

*حالت‌های دست
عده‌ای می‌گویند حالت‌های ویژه‌ای با دست می‌تواند به عنوان دعای چشم زخم آن را بهبود ببخشد. یکی از این روش‌ها دست شاخ‌دار است،  به صورت دستی مشت شده که انگشت اشاره‌ و کوچک آن باز باشد. زمان انجام این حالت دست‌تان را به سمت پایین بگیرید. حالت دیگر دست انجیری می‌باشد، یعنی دست‌تان را مشت کنید انگشت شست‌تان را از میان انگشت‌ اشاره و وسط بیرون بیاورید.

بعضی از مردم  ایتالیا یک شاخ کوچک قرمز را به گردنشان می‌اندازند یا به جاکلیدی خود آویزان می‌کنند. آنها این شاخ را به جای انجام دادن حرکت دست شاخ‌دار با خود به همراه دارند.

* آینه‌ی شش وجهی
گفته می‌شود از روش‌های دیگر دعای چشم زخم و درمان آن استفاده از آینه‌ای است که انرژی منفی را منعکس کند. این راه در چین استفاده می‌شود. کافی است یک آینه‌ی را روی پنجره‌ی جلو یا در جلوی محل سکونت خود آویزان کنید.

در هندوستان هم عده‌ای از افراد برای دعای چشم زخم و دفع آن از آینه استفاده می‌کنند. البته به جای قرار دادن آن در خانه، آینه‌های کوچکی را درون لباس‌های خود می‌دوزند یا به بدن‌شان می‌چسبانند.

*استفاده از یک درمانگر
اغلب درمانگران محلی برای دفع این پدیده روش‌هایی دارند. اگر خودتان توانایی و اعتماد به نفس لازم برای بهبود چشم زخم را ندارید، می‌توانید از یک درمانگر محلی استفاده کنید که مراسم ویژه‌ای را برای‌ شما انجام خواهد داد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پیشگیری از چشم زخم در فرهنگ‌های دیگر

این روش‌ها مورد تایید نیستند.

۱. استفاده از یک دستبند مرجان صورتی
عده‌ای توصیه می‌کنند برای در امان ماندن از چشم خوردن فرزندانتان و افراد خردسال برای آنها دستبند‌های مرجان صورتی فراهم کنید. بعضی دیگر می‌گویند استفاده از شاه‌ بلوط گلابرا نیز اثری مشابه دارد.

۲. استفاده از ریسمان قرمز
در فرهنگ‌های یهودی، پدرو مادر برای دفع چشم زخم از یک بند قرمز استفاده می‌کنند. به عنوان مثال آن را به میله‌ی تختخواب یا دسته‌ی کالسکه‌ی کودک می‌چسبانند.

۳. آویختن دعای چشم زخم به صورت گردنبند از جنس شبق به گردن کودک
در بعضی فرهنگ‌های اسپانیایی‌ زبان افراد خردسال حرزی از  شبق سیاه به گردن می‌اندازند. این طلسم اغلب به صورت یک مشت کوچک است. حتی امکان دارد به شکل مهره‌های سیاه و قرمز روی یک زنجیر طلایی باشد.

اشاره فرهنگ ها به چشم زخم

۴. تف کردن
زمانی که فردی از کودک شما تعریف می‌کند، می‌توانید سه مرتبه به پشت شانه سمت چپ‌تان تف کنید و بعد سه مرتبه یک چوب را لمس کنید یا روی سر خود بزنید. این عمل اغلب در روسیه استفاده می‌شود که به نوعی دعای چشم زخم قوی محسوب می‌شود.

۵. پاشیدن نمک
یکی از راه‌های در امان ماندن در مقابل چشم زخم که در سیسیل به کار گرفته می‌شود، پاشیدن نمک مقابل در ورودی خانه یا پشت آن است. نمک قادر است انرژی‌های منفی را سردرگم کند.

یکی دیگر از راه‌های مورد استفاده توسط سیسیلی‌ها ادرار است. تمام افراد داخل یک خانه در سطلی ادرار می‌کنند، بعد آن را مقابل خانه می‌ریزند.

۶. استفاده از چشم‌نظر
غالبا فرهنگ‌ها برای در امان ماندن در برابر این اتفاق از چشم نظر استفاده می‌کنند. به طور مثال می‌توانید آن را به گردن یا جا کلیدیتان آویزان کنید. در کشور ترکیه این چشم‌نظرهای کوچک از شیشه‌ای به رنگ آبی ساخته میشوند که به عنوان دعای چشم زخم قوی کاربرد فراوان دارد اما در فرهنگ‌های دیگر از مواد دیگری استفاده می‌کنند.

دسته بندی محصولات دفع چشم زخم

تمام دسته بندی‌های محصولات با خواص دفع چشم زخم و بلایا برای شما آماده شده است. همین الان دسته بندی مورد پسند خود را انتخاب کنید.

انگشتر عقیق یمنی (546)

انگشتر عقیق مشکی (سیاه) (171)

انگشتر عقیق سبز (252)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

انگشتر شجر (190)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

انگشتر باباقوری (173)

گردنبند حدید صینی (134)

دستبند حدید (59)

انگشتر عقیق سلیمانی (283)

انگشتر حدید (364)

گردنبند شرف الشمس (181)

نیم ست شرف الشمس (66)

انگشتر شرف الشمس (447)

دستبند شرف الشمس (56)

گردنبند فیروزه (197)

انگشتر فیروزه (581)

گردنبند عقیق (562)

انگشتر عقیق (1730)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

58 دیدگاه در “قدرت شگرف چشم زخم + روش‌های قدرتمند مقابله و دعای چشم زخم قوی

  1. احمد گفت:

    پسر دو ساله ای دارم شبها خواب نداره روزها هم خیلی گریه می‌کنه و اروم نمیگیره

  2. کیوان گفت:

    درود یکی یکی آزمایش کردم همه هیچ بجز راندن طرف یا دور شدن از آن منطقه نتیجه میده

  3. Fefe گفت:

    سلام وقت بخیر من دو سوال داشتم خدمت شما
    من هر از گاهی در اسیب های چشم زخممم و اینکه سوال من اینکه . ایا حدید یا حدید صینی فرقی دارند؟ و اینکه اگر سنگ حدید رو به دستبند باشد و دعای هفت جلاله نوشته شده باشد مشکلی است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ حدیدی که از چین استخراج شده است را سنگ حدید صینی یا همان چینی می گویند.
      نه ان شاء الله که که خیلی هم مفید است.

  4. بهزاد گفت:

    سلام
    من بد بیاری زیاد دارم و بدشانس هستم ولی خودم مطمئن هستم چشم زخم و یا نظر بده. خانومم برای دیگران نظرش خیلی خوبه ولی برا خودمان متاسفانه از هر چیزی یه ابراز رضایت کوچیک میکنه بد توی دردسر میوفتیم.
    خودم بعضی وقتها احساس بد دارم یعنی همیشه منتظر یه اتفاق بد هستم و دقیقا هم اتفاق میوفته ولی مدتی با دید مثبت به اطراف خودم و اتفاقات نگاه کردم و فکر کردم اما تاثیری نداشت ولی در کل فکر میکنم نتیجه چشم زخمه و باید دعای حرز امام جواد ع رو استفاده کنم اما اهل بازوبند و گردنبند و اینا نیستم و اصلا علاقه به بستن اینا ندارم. انگشتر بدم نمیاد اما نمیدانم چرا حس میکنم که اثر نداره چون چطور ممکنه دعای حرز چند صفحه ای رو خلاصه کرد یا نوع صغیر آن را روی انگشتر نوشت و اثر هم بکنه.
    اگه راهنمایی بکنید چکار کنم و از چه نوع حرزی استفاده کنم ممنون میشم
    ایمیل هم گذاشتم که اگه لازم شد برای راهنمایی در دسترس باشه ولی لطفا ایمیل را نمایش ندهید تشکر

    1. اکبر سلیمانی گفت:

      بادرود کاملا صحیح نوشتی من که از خواهرم و پسرم مدام ضربه میخورم راه حل را هیچ کس بلد نیست [censored] همه را امتحان کردم نشد ان یکاد، دعا، مهره آبی، اسفند وووووووو بیرون کردن از مکان خودت و در باز نکردن و ندیدن آنها تنها چاره است ۳۰ ساله دنبال راه حل های دیگر هستم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حتما حرز امام جواد (ع) را استفاده کنید. حرز کبیر به صورت بازوبند که بهترین است و اگر نمیتوانید حداقل حرز صغیر را استفاده کنید که به صورت انگشتر یا گردنبند و یا حتی روی کاغذ در کیف یا لباس خود هم میتوانید قرار دهید.
      توجه داشته باشید در ۹۹ درصد انگشترهای حرز امام جواد از حرز صغیر استفاده می شود که دارای متن کوتاه است و به راحتی در انگشتر قرار داده می شود.

  5. گل گفت:

    من همیشه تو چشمم. هر کسی ک میاد خونمون یا میرم مهمونی با روی خوش تحویلش میگیرم ولی بعد از رفتن یا برگشتن از مهمونی سردرد شدیدی میگیرم و یا بینی ام بشدت شروع به خارش میکند با اسپند و شکستن تخم مرغ خوب میشه نمیدونم چیکار کنم تو چشم نباشم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد تهیه بفرمایید همچنین خواندن سوره های ناس و فلق را فراموش نکنید.

  6. مجتبی گفت:

    سلام. باید عرض کنم من از اول عمرم تا الان با اینکه همه تلاشم رو در زندگی می‌کنم اما هیچ وقت موفق نیستم. مثلا ازدواجم دوبار منجر به طلاق شده شغلم رو از دست دادم خونه ماشین از دست رفته الان هم که میرم سرکار خطایی کردم دوباره از این کار هم اخراج شدم دوباره بعد از چند سال ماشین خریدم اونم چپ کرد؟ !!! چرا اینهمه بدبختی

    1. ناشناس گفت:

      قانون کائناته هر چی بگی همون میشه مثبت بگو مثبت بگیر

  7. رسول گفت:

    سلام من الان سلامت نیستم و مجبورم روزی چند ساعت قران بخوانم تا وضعیت جسمیم در یک حد بمونه و از چند سال پیش هم این مشکل رو دارم قبلا که تازه به این مریضی دچار شدم ۱۴ سالم بود و قاری قران بودم و اون موقع ها خیلی زود میخواستم حافظ قران بشوم و برم و تمام تلاشم رو میکردم و روزی ۴ یا ۵ صفحه قران حفظ میکردم و تحویل میدادم و این برای کل حوزه ما یک چیز عجیب و جدید بود و استادها من رو تحسین میکردند و فقط من بودم که اینقدر تلاش میکردم و همون موقع ها بود که این مریضی شروع شد و روز به روز افت کردم و نمیتونستم حفظ کنم و سر، چشم و کل بدنم ضعیف و بی حال شد و هیچکسی حرفم رو باور نکرد و هرچقدر دکتر رفتم هیچ دردی دوا نکرد و بعدش تصمیم گرفتم حوزه نروم و قران نماز رو ترک کردم بعد من نمیدونستم که چم شده و انواع مشکلات جسمی گرفتم مثل زردی صورت، نفخ شکم، حالات تهوع، درد بدنی و بیحالی و اون موقع ها خواب راحت نداشتم و خواب جن و چیزهای ترسناکی میدیدم و بعد یک مدت جن میدیدم و هر روز چیزای سیاه و موجودات ترسناک هنگام شب که تنها بودم یا رفت و آمد میکردم به چشمم میومد و هر شب هم خواب راحت نداشتم بعداین اتفاقات شروع کردم به نماز و قران خواندن و خیلی حس خوبی به روح و جسمم میداد و بعدش فهمیدم که اگر ترک کنم یا بی وضو باشم بازم حالم بدتر بدتر میشه الان بعد چند سال هنوزم این درد با من هست و بیشتر چشمم خیلی اذیت میشه و دقیقا نمیدونم این مریضی کدوم نوع از بیماری ماورایی هست، این ها برام سوال شده فقط میخوام بدونم باید کل زندگیم ممکنه این جوری با سختی بگذره یا راههای قویتر و دیگه هم هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی عاجل برای شما مخاطب گرامی
      حتما حرز کبیر امام جواد (ع) و سنگ حدید هفت جلاله را تهیه بفرمایید و همراه خود داشته باشید همچنین تلاوت روزانه سوره های مبارکه فلق و ناس را فراموش نکنید. ان شاء الله به زودی زود سلامتی کامل خود را به دست خواهید آورد.

  8. یاسی گفت:

    با سلام من یک خانومم ک چشمم فقط برای خودم شوره مثلا وقتی میگم اخیش یک مدته سرما نخوردم یا سر درد یا دندان درد ندارم حتی تو فکرم، به یک ساعت نکشیده این اتفاقات برایم میافته خیلی بده واقعا فقط واس خودم اینجوریم… و مطمئنم که صحت داره…

    1. کوثر گفت:

      دقیقا منم همین مشکل دارم
      مثلا میگم صورتم جوش نمیزنه فرداش جوش میزنه
      زیادم پیش اومده
      جالب اینجاست برای بقیه چشمم شور نیست فقط برای خودم:)

  9. ناشناس گفت:

    آیا ائمه هم برای نوشتن حرز امام جواد از پوست آهو استفاده میکردند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تمام معصومین حرز مخصوص خود را داشته اند. میتوانید سرچ کنید و اداب هر حرز را مشاهده بفرمایید. مانند حرز امام علی (ع)، حرز حضرت فاطمه (س) و …

  10. زهرا منتظر ی گفت:

    چرا برای شوهر من اتفاق بد می افتد

  11. منوچهر گفت:

    سلام
    آیا این دعا برای عدم جدائی هم خوب می‌باشد چون زن و شوهری قصد جدائی دارن ولی من دوست دارم آنها در کنار فرزندشان به زندگی ادامه دهند

    1. ناشناس ناشناس گفت:

      سوره مزمل رو سه مرتبه بر یک شربت بخونید و هر دو میل کنند انشالله باهم میمونند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر سحر و جادو باعث این جدائی است بله میتوانید برای مثال حرز امام جواد تهیه کنید و استفاده بفرمایید.

  12. علی گفت:

    سلام به همگی من کلا بد میاورم کلا چشم میخورم نمیدانم چه کار کنم هرچی هم دعا میکنم هیچی به هیچی دیگر بریدم کم اوردم

  13. عباس ک گفت:

    سلام تو را به خدا کمکم کنید همش بد بیاری دارم تو زندگی همش شکست و ….

    1. سیده سمانه... گفت:

      سلام خدا نکنه..خدا

    2. ساحل گفت:

      ایت الکرسی بخوان هر روز ۵ بار هیچی به اندازه توکل بخدا و نماز اول وقت نمیتواند ادم را نجات بدهد و روزی ۷۰ مرتبه استغفرالله ربی و اتوب الیه بگو

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر دچار چشم زخم شده اید که پیشنهاد می شود حرز امام جواد تهیه بفرمایید.

  14. شاهرخ میزاپور گفت:

    با سلام من که اعتقاد دارم بهم ثابت شده که انسان وقتی به فراتر ذهن خودش میره احتمال چشم خوردن از انرژی های تاریکی هست ،،، ممنون از سایت💚💚💚

  15. کاربر گفت:

    این واقعیه؟
    دوستم منو ول کرد واقعا پشت سرم توهین کرد الان میخوام طلسمش کنم.
    واقعی هست یا نه لطفا جواب بدید🙏

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      از این افکار بایستی احساس شرمساری کنید و بدانید که این چنین اقداماتی در وهله اول دامن گیر شخص خود شما و نزدیکان تان خواهد شد. از این کارها پرهیز کنید و جبران مکافات ایشان را به خداوند بسپارید. ان‌شاءالله که افراد بهتر از ایشان سر راه تان قرار خواهند گرفت.

    2. مسلمانی گفت:

      سلام
      مادر شوهرم برای خانه ما طلسم چشم زخم درست کرده بود بعد از اینکه بازش کردم یک چیز نامریی سر و صدا میکند خودش هم مریض شد و ما هم مریض شدیم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه میکنیم حتما از حرز امام جواد (ع) و خواندن روزانه معوذتین غافل نشوید.

  16. من گفت:

    هرکسی که تحمل شنیدن چیزی را نداره . ولو اینکه صحت هم نداشته باشه ؛ خوب مجبور به خوندن اون نیست پس بهتره چیزی نگه و ساکت باشه

  17. شهاب گفت:

    عالی و مفید

  18. منصوریان گفت:

    خوبه بی نقص و ارزش خوندن داشت

    1. محمد گفت:

      سلام من زندگی به من پشت کرده. من وقتی کوچک بودم خیلی خوشگل و خوشتیپ بودم بطوری که همه فامیل ها و آشنایان از من حرف می‌زدند حتی در مدرسه هم شاگرد اول بودم و بهترین نمره ها را داشتم. دوستانم با من حرف نمی‌زدند دنبال بهانه بودند که با من جر و بحث کنند از روی حسادت. قدرت بدنی کشتی فوتبال خلاصه تو هر کاری مهارت داشتم. زیاد از من حرف میزدند، الان یک جوان لاغر و ضعیف و زشت شدم و دیگر آن قدر تو اشتیاق قبلی را چه برای درس چه لباس پوشیدن ندارم و دائما هم مریض میشوم دندان هایم که از یک طرف خراب شدن و دیگر آن آدم سابق نیستم. حالا نمیدانم دلیل این همه بدبیاری چیه؟ لطفا به من کمک کنید

    2. ستاره گفت:

      به چیزهای مثبت فکر کن،به هر چیزی فکر کنی تو زندگیت میاد

    3. کریمی گفت:

      سلام بدترین بیماری خود شیفتگی که شما دچارش بودید چون الان وقتی این نوشتی معلوم شده یک جا کم میاوردی ادامه ندادی چون دوست داشتی اول باشی پس نازنین به شما توصیه میکنم کتاب شفای زندگی حتماً بخوان و دعایش برای پسرم بکن چون آن هم مثل شماست خداوند بزرگ

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که هرچه زودتر به روزهای خوب خود باز خواهید گشت. با این توضیحاتی که فرمودید مساله باید خیلی دقیق‌تر و ریشه‌ای تر بررسی شود. بهتر است از یک روانشناس کمک بگیرید ولی چون در این مقاله پیام گذاشته اید احتمال می دهید دچار چشم زخم شده اید. اگر حوادث و پیشامدهای نسبتا غیرمحتمل و بعضا عجیب برای شما پیش می اید احتمال چشم زخم هست. توصیه میکنیم حرز امام جواد تهیه بفرمایید.

  19. اکبر شاه گفت:

    آقا روش تف کردن دیگه چیه، خدایش بردارید این مطالب از توی سایت.
    روش دفع چشم زخم همون چیزیه که اسلام گفته، البته نظرات و راهکار های علوم غریبه در صورتی که فرد مورد اطمینان و مؤمن باشه هم مورد قبوله.
    این تف کردن و روش تخم مرغ و اینا سندش کجاست ؟
    دقت کنید

    1. سعید گفت:

      باسلام
      دوستان عزیز بنده ۱۴ساله ازدواج کردم و در زمان مجردی که ۱۸سالم بود ۱ روز کار جدی انجام نداده بودم و از پول پدرم مخارج روزمره ام رو انجام میدادم پدر پولداری نداشتم چون کاسب بود دستش به دهنش میرسید همین وگرنه ثروتمند نبود. خلاصه اینکه ازدواج کردم و از روزی که ازدواج کردم خدا بهم برکت و روزی زیادی داد الحمدلله و تا به امروز دست به هرکاری که زدم توش موفق بودم و بهترین درآمد ممکن رو داشتم ولی تا به امروزی که ۱۴ سال از ازدواجم گذشته نتونستم پس انداز کنم در این ۱۴ سال ۱۰ شغل عوض کردم و اوایل کار سود خوبی داشتم و تا خواستم خودم رو جمع کنم یک اتفاقی افتاده برایم که کلی بدهی بالا آوردم الان ۳۳ سالمه و ۴ ساله که بیمار شدم به حدی که دست و پاهام زور و قوت ندارند که بتونم راه بروم اطرافم ادمش رو دارم که اهل دعا و طلسم باشه و از حسادت کاری کرده باشه اینهایی که گفتم رو شاید شما بگید از بی عرضگیمه ولی خدا شاهده بهترین و راحت ترین درآمدها رو داشتم و دارم ولی تا میخوام از زمین بلند بشم یک بلایی سرم میاد و هرچی داشتم رو در کمترین زمان ممکن از دست میدم برام از نظر شما این چشم زخم نیست پس چیه خدامون شاهده که همه حسرت زندگیم رو میخورند با اینکه هیچ پس انداز و ثروتی ندارم شما رو به خدا برایم دعا کنید این تنها کاری هست که میتونید برام بکنید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی
      اگر واقعا فکر میکنید این حوادث به صورت عجیب و غیرمنتظره مدام برای شما اتفاق می افتد توصیه میکنیم حرز امام جواد (ع) تهیه کنید. ان شاء الله که نتیجه بخش خواهد بود.

    3. ناشناس گفت:

      شکستن تخم مرغ را حضرت علی گفتند و بعد از خواندن ایت الکرسی و حمد و معوذتین. نیت میکنید مقداری نمک و دو سکه برای صدقه و تخم مرغ تو کیسه فریز میزاری و بعد هر کس فکر میکنی از طرف آنها دچار چشم زخم شدی به زبان میاری و خیلی کم از بالای تخم مرغ فشار میاری و اگر دچار چشم زخم شده باشی تخم مرغ تو دستت میترکه. امتحان کن اگر باور نداری برادر تخم مرغ به همون روش اگر ترکید. گاهی من فقط دعا که تمام شده تو دستم تخم مرغ بدون هیچ فشار کم تو دستم میترکه. به حال دعا ها رو خوندی یه تخم مرغ هم بشکنی خوبه ولی من زیاده روی نمیکنم فقط اگر واقعا کارهام قفل بشه

    4. مهدی گفت:

      والا این ها رو مادربزرگ من میگفت حالا صحت داره یا نه خدا میدونه اما اصلش توکل به خدا خواندن قران هست

    5. پری گفت:

      با سلام، من همیشه اسپند با کندر میسوزانم و شمع سفید روشن میکنم، به نظرتان کفایت میکند واس مصونیت چشم زخم افراد منزل؟

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر فکر میکنید در معرض چشم زخم هستید از احرازی مثل حرز امام جواد یا سنگ هایی مثل عقیق و حدید هفت جلاله استفاده کنید. تلاوت سوره های فلق و ناس و آیه آیت الکرسی را نیز فراموش نکنید.

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همانطور که فرمودید قطعا روش های مقابله و دفع چشم زخم که معصومین و بزرگان دین اسلام فرموده اند راهکار مجرب برای پیشگیری و دفع است و این مواردی که فرمودید همانطور که در متن آمده است در فرهنگ های دیگر وجود دارد و مورد تایید ما نیز نیست.

    8. ناشناس گفت:

      براساس علوم غریبه اسفند باید باید با پنج چیز دیگه ترکیب بشه تا اثر قطعی بگذاره

    9. مینا گفت:

      من که همیشه از روش اسفند دود کردن استفاده میکنم و واقعا هم موثره

  20. کوثر اوحدی گفت:

    چقدر جالب این عمل سه بار باچوب بزنید سرتون واقعا خندم گرفت

    1. شهرام گفت:

      باسلام و عرض ادب: حمل بر خودستایی نباشد خدا من را بسیار خوشگل و خوشتیب آفرید به طوریکه هر دختری من را میدید چه فامیل و همسایه دوست داشت که بلافاصله با من ازدواج کند اما این خوشگلی و خوشتیبی بر خلاف بعضی ها که مایه کامرانی آنها شد برای من بسیار مایه دردسر شد و اصلا برایم آمد نداشت. وقتی چهار ساله بودم بدلیل نامعلوم دچار لکنت زبان شدم که هنوز هم خوب نشده. در بیست و یک سالگی به علت چپ دست بودن ناگهان به سرم زد که بالاجبار همه کارهایم را از جمله نوشتن با دست راستم انجام دهم که شاید لکنت زبانم بر طرف بشود ولی لکنتم که خوب نشد هیچ بلکه در همان سن بیست و یک سالگی به طور شگفت انگیزی دندانهایم علی رقم صدفی بودن تا حد روت کانال خراب شد تا وقتیکه با دست راست کار انجام دادن را متوقف کردم، در حالیکه سال قبلش یعنی بیست سالگی دندان عقل درآورده بودم و همه دندانهایم کاملا سالم بودند. سربازی که رفتم یکی از بچه ها به شوخی مرا به مبارزه مشت زنی طلبید چون بدنسازی کار میکردم، اما وقتی به بازوی او مشت زدم به جای اینکه بازوی او درد بگیره مچ دست من بشدت ضرب دید و درد شدیدی گرفت، وقتی عکس گرفتم استخوانهایش به شدت روی هم جابجا شده بود تا اینکه سرانجام با گذشت زمان آرتروز گرفت. بعد از اتمام سربازی در مغازه پدرم در اختیاریه که تعمیرگاه تلویزیون داشت شروع به کار کردم این درحالی بود که هیچ کدام از بچه های فامیل مغازه نداشتند و همه کارمند جایی بودند و همه آنها از جمله تعمیرکارم به شدت به من حسودی میکردند و مرتب تکیه کلامشان به من این بود که (این ارزش دارد از خودت مایه داشته باشی و زیر چتر حمایت پدرت نباشی) تا اینکه سرانجام یک شب پس از بازگشت از مغازه که درب آپارتمانمان خراب شده بود وقتی به سمت دیوار جهش کردم ناگهان زانوی چپم از جا دررفت به طوریکه وقتی بلندشدم تا راه بروم زیر پایم خالی شد و در حد غلطیدن زمین خوردم و وقتی پایم را گچ گرفتم به علت نداشتن عصا با گچ زمین خوردم و تاندون چهارسر زانویم نیز به علت فشار گچ پاره شد و به علت تاخیر در عمل جراحی دکترها به من جواب مآیوس کننده دادند که از ترس نتیجه بد عمل دیگر پایم را عمل نکردم. اکنون ۴٧ سال از عمرم میگذرد. پدرم همان ابتدای مصدومیتم مغازه اش را فروخت که الان چندبرابر گرانتر شده. حالا من ماندم درب و داغون و قراضه و مجرد با زبانی الکن، دندانهایی خراب و زانویی تق و لق و پاره پوره و یک مچ دست دردناک که هنگام وزنه و شنا به شدت درد میگیرد و آزارم میدهد.

    2. امیر گفت:

      داداش خودتو جمع کن این چیزا برای منم پیش اومده البته چون به دادش رسیدم درمان شده تا این افکار را داری منتظر بدبختی های بعدی باش. اینها اکثرش از بی احتیاطی است و دست راست و چپ به دندون چکار داره آخه. بریز بیرون این چرت و پرت ها رو بهشون قدرت نده فقط خدا را داریم همون برای هممون کافیه سعی کن مدیتیشن و یوگا انجام بدی که تموم اینها مثل چرک از تنت دربره

    3. ناشناس گفت:

      سلام من و خانواده ام خیلی چشم می خوریم … چه کار کنیم باطلش کنیم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد (ع) را استفاده بفرمایید.

    5. ناشناس گفت:

      شما احتمالا کلا بدنتان ضعیف بوده و فقط زیبایی ظاهری داشتید که حس میکنید اینهمه مشکلات از چشم زخم بوده، آیه الکرسی را همیشه به گردنت بیاویز و هر روز صبح یکبار بخوان، دیگر مشکل پیدا نمیکنی، در خصوص بیماری هایت هم فقط بدنت را تقویت کن، با تغذیه مناسب و ورزش.

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که از این به بعد روی خوش زندگی خودش را به شما نشان خواهد داد. به شما توصیه می کنیم حتما از احراز معتبری همچون حرز امام جواد (ع) برای خود استفاده کنید تا با توجه به توضیحاتی که فرمودید از چشم زخم در امان بمانید.

  21. شجاعی گفت:

    کامل و عالی بود حیفم اومد کامنت نذارم

    1. احمد گفت:

      سراغ طلسم و جادو نروید جز اینکه زندگی خودتان نابود کنید چیزی نیست فقط دعای حرز جواد این را خود اجنه گفته حالا میخواهید باور کنید یا میخواهید نکنید

    2. شرف آنلاین گفت:

      سپاس

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.