دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

چشم نظر و معرفی قوی‌ترین دعا آیه و سنگ چشم نظر در احادیث

evil-eyes4-1 چشم نظر و معرفی قوی‌ترین دعا آیه و سنگ چشم نظر در احادیث

در این مقاله ابتدا درباره عوامل ایجادکننده چشم و نظر صحبت خواهد شد. در ادامه راهکارهای دفع این پدیده براساس احادیث و روایات بیان می‌شود. همچنین نظر علمای دینی درباره چشم نظر ارائه می‌گردد و به آیات قرآن که به صورت ضمنی به این موضوع اشاره کرده‌اند اشاره می‌گردد. در انتها نیز خواص اعجاب انگیز انواع سنگ چشم نظر اصل را در دفع این مساله می‌شناسیم.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره عوامل ایجاد چشم نظر

۱-  حسادت یکی از دلایل می باشد چرا که حسادت سبب ایجاد انرژی منفی می شود و ذهن انسان را نابود کرده و سبب شور شدن چشم می گردد.

۲-  دوست داشتن زیاد چیزی یا فردی، باعث  آسیب می‌شود. به عنوان مثال علاقه به نعمت های خداوند از علاقه به خود خدا بیشتر باشد، حادثه ناگواری روی می‌دهد. چرا که انسان مغرور به خود می‌شود و آن نعمت را متعلق به خود می‌داند و پلیدی روحش را در بر می‌گیرد. خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: اگر پدران، فرزندان و ثروت خود را بیشتر از خدا دوست بدارید، آنگاه منتظر عذاب الهی باشید.

۳- حیرت و تعجب انسان تنگ نظر وقتی به چیزی یا کسی نگاه کند، از چشم او انرژی منفی خارج می‌شود و آسیب می‌رساند.

عوامل ایجاد چشم زخم

قرآن اشاره مستقیمی به  وجود چشم و نظر نداشته اما برخی آیات از جمله آیه زیر را

«وَ إِنْ یَکادُ الَّذینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ » (قلم/۵۱)

بعضی از مفسران به این قضیه مربوط می‌دانند و در احادیث این موضوع به صراحت بیان گردیده و از جمله پیامبر اسلام می‌فرماید: چشم و نظر حقیقت دارد و اگر چیزی بر قدر (تقدیر) پیشی می‌گرفت همین بود. این پدیده واقعیت دارد و مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می‌دهد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روش های دفع چشم نظر بر اساس احادیث و روایات

۱- از امام صادق (ع) نقل شده: «هر انسانی که از سیرت و صورت برادر مومنش خشنود شود، خدا را به یاد بیاورد؛ به دلیل اینکه وقتى خدا را به یاد می‌آورد ضررى به برادر مومنش نمى رسد.»

۲- گفتن جمله «تبارک اللّه احسن الخالقین» که امام صادق (ع) در موردش بیان کردند: «شخصی که چیزى از دوستش او را متعجب ساخت این جمله را بیان کند، زیرا این پدیده حقیقت دارد.»

۳- گفتن جمله «آمنتُ باللّه و صلى اللّه على محمد و آله» اثر چشم و نظر را از بین می‌برد.

۴- قرائت سوره «ناس» و «فلق» در زمان ترس از این قضیه موثر است.

۵- نوشتن سوره هاى «فلق»، «اخلاص»، «ناس»، «حمد» و «آیه الکرسى» بر روی کاغذی و به همراه داشتن آن اثر چشم نظر را از بین می‌برد.

روایات مربوط به دفع چشم زخم

۶- خواندن سه مرتبه آیه «ماشاءاللّه لاحول ولا قوه الا باللّه العلى العظیم» در هنگام ترس از این پدیده مفید می‌باشد.

7- در رابطه با برخی از سنگها نظیر انگشتر عقیق، فیروزه و حدید نیز احادیثی بیان شده‌است که انسان را از بلاها و هرگونه ضرر حفظ مى‌کند بنابراین عقیق نیز به عنوان سنگ چشم زخم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه درباره این گوهر ها بیشتر صحبت خواهد شد.

8- حرز امام جواد (ع): توصیه شده‌ترین و معروف‌ترین حرز و دعا برای دفع چشم نظر همین حرز امام جواد (ع) است.  حرز امام جواد علیه السلام ، انگشتر حرز امام جواد ، گردنبند حرز امام جواد یا بازوبند حرز امام جواد بر اساس آنچه در احادیث آمده‌است به منظور حفظ از بلاها و پلیدی‌ها و هر چه که به انسان ضرر می‌رساند بسیار مفید است، که از جمله آن چشم و نظر مى‌تواند باشد که توصیه ویژه آیت الله بهجت نیز همین دعای شریف است. برای مشاهده جزئیات بیشتر این حدیث امام جواد (ع) و فیلم حرز امام جواد به توصیه آیت الله بهجت از زبان خود ایشان روی لینک داده شده کلیک نمایید. همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر از حرز امام جواد برای چشم زخم کلیک کنید.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

۹- اسپند در زبان عربی به حرمل معروف می‌باشد و در بعضی احادیث بر دود کردن آن تاکید شده‌است. در رابطه با اسپند در روایات بیان شده‌است که شیاطین را دور می‌کند (چون ضدعفونى کننده خوبى برای هوا می‌باشد و گاها از عناصر مضر گاهى به عنوان شیطان یاد شده‌است.) دود آن و خود آن اگر در خانه باشد، سبب محفوظ ماندن خانه و اهل آن از شیاطین می‌باشد و براى دفع این پدیده تاثیر مثبت دارد.

۱۰- برخی از افراد هنگامی که با حوادث ناگوار رو به رو می‌شوند، راه‌های غیر اخلاقی و غیر دینی را انتخاب می‌کنند به طور مثال زمانی که دچار چشم نظر می‌شوند سراغ رمّال و فال گیر و امثال آنها می‌روند که از نظر شرعی کار نادرستی می‌باشد و برخی دیگر در این شرایط متوجه خدا می‌شوند و شیوه حل کار را از دین و علمای دین می‌پرسند و علما از احادیث اهل بیت (ع) چاره کار را یافته و در اختیار افراد می گذارند که راه درست نیز همین می‌باشد .

۱۱- انجام عمل هایی مانند تخم مرغ شکستن برای دفع چشم و نظر منشا دینی و روایی ندارد و اگر هم مفید باشد ممکن است تصادفی باشد و در اثر انجام اعمال دیگر بوده‌است نه کارهایی امثال تخم مرغ شکستن.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سخنان علما درباره چشم نظر

۱- آیت الله علامه طباطبائی (ره) در تشریح چشم و نظر بیان کرده‌اند: منظور از «ازلاق به ابصار» در «لیزلقونک» در سوره قلم بر اساس نظر تمام مفسران، همین پدیده می‌باشد که خود بخشی از تأثیرات درونی است و دلیل عقلی برای عدم وجود داشتن آن نداریم، بلکه رخدادهایی دیده شده که با این موضوع منطبق هست. به هر حال دلیلی ندارد که مراجع بیان کنند این پدیده وجود نداشته و یک باور خرافاتی است.

۲- یکی از مراجع اهل سنت به نام حسن بصری در مورد این موضوع اظهار نظر کرده‌اند و گفتند که چشم و نظر حقیقت دارد.

۳- آیت الله شیخ عباس قمی (ره)  مؤلف کتاب مفاتیح الجنان در این کتاب با ارزش ضمن بیان تعویذات برای خنثی کردن این پدیده فرموده‌اند: برای انسانی که به او چشم و نظر وارد شده (ان یکاد …) بخوانید.  البته در منابع مختلف علت اصلی برای نابودی این موضوع خواندن آیه (ان یکاد …) نمی‌باشد. همچنین برای از بین بردن آن، همراه داشتن آیه ۵۱ از سوره قلم بسیار موثر است. این آیه برای نابودی حسادت مفید می‌باشد.

۴- مرحوم علامه مجلسی (ره) در رابطه با رفع این مساله، بعد از بیان حدیث درالمنثور، حدیثی از امام صادق (ع) در دفع کردن آن عرض می‌کند که حضرت فرمودند: شخصی که از دیده‌ی شور دیگران هراس دارد در روز سه بار با خودش زمزمه کند: «ماشاء الله لاقوه الا بالله العلی العظیم» و یا بیان کردند: سوره مبارکه “ناس” و “فلق” را همراه خود داشته باشید و در روایت دیگری سوره “حمد” و “توحید” به آن اضافه شد.

سخنان بزرگ دین در مورد چشم زخم

۵- دفتر دانشمند دانا نوری همدانی در پاسخ به استفتاء در رابطه با استفاده از سنگ چشم نظر اصل (مهره های آبی) برای دستبند، گردنبند یا قاب در منازل اشاره کردند که استفاده از آنان هیچ مستند شرعی ندارد. اما امکان آن است که برای بعضی نگین ها  مانند عقیق (به عنوان یک سنگ چشم نظر قدیمی تا بحال) خواصی زیادی را برشمرد اما درمورد مهره های آبی رنگ سند شرعی وجود ندارد، در رابطه با دفع دیده شور خواندن “و ان یکاد…” ( آیه ۵۱ سوره مبارکه قلم)، آیه الکرسی و یا سوره های “ناس” و “فلق” در احادیث توصیه شده‌است. در این استفتاء همچنین به استفاده از دعای شرف الشمس نیز تاکید شده‌است.

۶- بر اساس فتوا انجام شده از حضرت آیت الله موسوی اردبیلی آخرین آیات سوره قلم  که در رابطه با چشم و نظر است و خداوند در آن آیات می‌فرماید “و آنان که کفر ورزیدند هنگامی آیات قرآن را شنیدند چیزى نمانده بود که تو (منظور از تو پیامبر اکرم (ص)) را چشم بزنند و می‌گفتند که او واقعا دیوانه می‌باشد” به حضرت محمد (ص) نازل شد تا از دیده شور در امان باشد و استفاده از این آیه برای دفع چشم و نظر موثر است.

۷- در استفتاء از دفتر آیت الله العظمی جعفر سبحانی نیز استفاده از برخی آیات قرآن مانند آیه ۵۱ سوره مبارکه قلم و آیه الکرسی برای دفع چشم نظر مورد تأیید قرار گرفت است و طی آن به استفاده از ذکر شرف الشمس که با عنوان یک سنگ چشم نظر قدیمی معروف است نیز اشاره شده‌است.

برخی از محصولات با خاصیت سنگ چشم نظر

انگشتر عقیق سبز نقره مردانه طرح نعمان

۱,۸۴۴,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره برخی از سفارش های قرآن در رابطه با چشم و نظر

در احادیث اهل بیت (علیهم السلام) هم به وجود چشم و نظر اشاره شده که اصلی‌ترین دلیل آن حسادت می‌باشد و برای در امان ماندن از آن سفارش به تلاوت معوذتین، سوره “ناس”، “آیه الکرسی” و آیه مبارکه «و إن یکاد» نیز برای دور ماندن از این بلا می‌باشد. از رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) نقل شده‌است که ایشان فرمودند: «دیده بد، انسان (بدون مشکل) را داخل قبر می‌کند و شتر را به داخل دیگ می‌فرستد»

علاوه بر آن در احادیث دیگری در مورد چشم نظر آمده‌است که روزی جبرئیل (علیه‌السلام) بر رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) نازل شد و حضرت را در حالت ناراحت ملاحظه کرد؛ زمانی که دلیل را سؤال کرد، ایشان بیان کردند: «اندوهگینی ام به دلیل آن است که امام حسن و امام حسین (علیهم السلام) دچار چشم و نظر شده اند. جبرئیل (علیه‌السلام) بیان کردند: «ای محمد! چشم و نظر حقیقت دارد؛ پس آنها را از این مساله دور نگه دار.»

نکته عجیب‌تر اینکه صفوان جمّال از امام جعفر صادق (علیه‌السلام) نقل کرده که ایشان بیان نمودند: «اگر قبرستان‌ها باز شوند و حقایق پدیدار گردد، ملاحظه خواهید کرد که بیشتر مردگان با دیده شور از دنیا رفته؛ چرا که این پدیده واقعیت دارد».

سخنان قرآن در مورد چشم زخم

همچنین علاوه بر دین اسلام، پیروان سایر ادیان نیز به این موضوع اعتقاد دارند آن چنان که این موضوع از اعتقادات پیروان ادیان قبل از اسلام نیز بوده‌است (بطوری که در کشور های غربی evil eye به معنی دیده شیطان معروف است)؛ گفته‌ شده‌است که  یهودیان دلیل اکثر مرگ ها را دیده بد می‌دانستند. اعراب در دوران قبل از اسلام، چشم و نظر را منحصرا در اثر دیدگان انسان نمی‌دانستند و آن را نتیجه نگاه بعضی از حیوانات  می‌پنداشتند، آنان برای دور ماندن از آن، از تدابیر متفاوتی استفاده می‌کردند. به طور مثال، زمانی که تعداد شتران کسی به هزاران عدد می‌رسید، یکی از دیدگان بهترین شتر خود را کور می‌کردند. البته قبل از اعراب دو مذهب هند و آریایی‌ بر این باور بوده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مهمترین آیه قرآن در مورد چشم و نظر

در آیه ۵۱ سوره قلم بیان شده‌است که کافران در تلاش بودند آسیبی به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) برسانند و ایشان را به قتل برسانند و یا دعوتش را نابود کنند به همین دلیل از ساحران و جادوگران برای انجام این عمل یاری طلبیدند. از این رو خداوند قادر در این آیه نوید پیروزی بر دشمنان را می‌دهد.

استفاده از سحر، جادو به این سبب بود که کافران با شنیدن آیات زیبای قرآن کریم، حضرت محمد (ص) را دیوانه و جن زده می‌دانستند. آنها قرآن را سخن آدمی نمی‌دانستند و گمان می‌کردند که سخن جنیان می‌باشد که آن حضرت را به بند کشیده و از زبان او سخن می‌گویند. به همین دلیل برای از بین بردن جن تسخیر کننده آن حضرت در صدد بودند که جادو به کارگیرند و او را به قتل برسانند.

آیه ان یکاد در مورد چشم زخم

واژه زلق در زبان عربی به معنای لغزیدن است و زلق بابصار  به معنی لغزیدن به دیدگان می‌باشد یعنی این که شخص را با دیدگانشان آزار می‌دهند و انسان را از مقامی که دارد بلغزانند. آیات قرآن به نوعی است که کافران را حیرت زده کرده‌بود و بهترین سخنوران و شاعران نیز نمی‌توانستند سخنی مانند آن بیاورند.

معروف است که آیه ۵۱ از سوره قلم در از بین بردن این موضوع مفید است. در این آیه خداوند به پیامبر خدا (ص) می فرماید: «نزدیک است کفار زمانی که آیات قرآن را بشنوند با دیدگان شور تو را از بین خواهند برد، و مى ‌گویند: «او دیوانه شده است! ».در شأن نزول این آیه بیان شده‌است: فردی از قبیله‌ی بنی اسد، گاهی اوقات سه روز گرسنگی را تحمل می‌کرد، بعد از آن به هر چیزی که برخورد می‌کرد می‌گفت: مثل آن را تا به امروز ندیدم، به آن چیز فساد و ضرری می‌رسید. برخی خواستند تا این کار را درباره رسول اکرم (ص) انجام دهند که خداوند پیامبر را از آن حفظ کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سنگ و انگشتر چشم نظر

از آنجایی که می‌دانید بعضی سنگ ها خواص عجیبی در رابطه با چشم و نظر دارند، در ادمه با مهره چشم نظر قدیمی و تعدادی از این سنگ ها با خاصیت چشم نظر آشنا می شویم:

۱- سنگ شرف الشمس: این دعا که در روز ۱۹ فروردین هر سال بر روی عقیق زرد حکاکی می‌شود دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد که یکی از خواص این سنگ چشم نظر از قدیم تا اکنون دفع چشم زخم می‌باشد.

۲- سنگ فیروزه: این سنگ به سنگ یا مهره چشم نظر قدیمی نیز معروف بوده‌است و امروزه نیز بسیاری از افراد برای مقابله با این موضوع از این سنگ به عنوان نگین انگشتر چشم نظر استفاده می‌کنند.

۳- سنگ عقیق یک سنگ چشم نظر قدیمی و قوی: از دیدگاه معصومین (ع) این نگین بعنوان حرز به حساب می‌آید. انواع مختلف این سنگ (مانند انگشتر عقیق یمنی، انگشتر بابا قوری ، انگشتر عقیق سرخ و … ) قدرت قوی در از بین بردن این پدیده دارد.

۴- سنگ حدید (هماتیت): سنگ حدید صینی به همراهی حکاکی دعای امام صادق (ع) که به دعای هفت جلاله نیز شهرت دارد یک سنگ چشم نظر اصل به حساب می‌آید و یکی از روش های موثر در از بین بردن چشم و نظر می‌باشد. این دعا برای باطل کردن چشم زخم بصورت زیر حکاکی می‌شود.

خواص انگشتر حدید برای چشم زخم

بر روی نگین حکاکی می‌شود:

اعوذ بجلال الله
اعوذ بکلمات الله
اعوذ برسول الله

و بر پشت نگین، دو جمله در دو سطر حکاکی می‌شود:

امنت بالله و کتبه
انی واثق بالله و رسله

و بعد دور نگین حک می‌شود:

اشهد ان لا اله الا الله مخلصا

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مهره چشم نظر قدیمی، خرافه یا واقعیت؟!

همانطور که پیشتر بیان شد، مهره های آبی رنگی در بازار وجود دارد که شکلی شبیه چشم بر روی آن وجود دارد و به مهره چشم نظر یا سنگ چشم نظر قدیمی معروف هستند. این مهره ها در ایران و ترکیه به فور یافت می‌شود و به صورت نمادین برای دفع شوری چشم در منازل و خودرو ها استفاده می‌شوند. این مهره های چشم نظر طبیعی نیستند و ساخته دست انسان هستند و در منابع معتبر خاصیت دفع چشم نظر برای آنها ذکر نشده‌است. لذا توصیه می‌شود از سنگهای جایگزینی که پیشتر توضیح داده شد و در منابع معتبر و احادیث معصومین آمده است استفاده شود.

مهره های چشم زخم قدیمی واقعیت دارند

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره راهنمای خرید سنگ چشم نظر

اگر شما به دنبال خرید انگشتر چشم نظر هستید همانطور که در مطالب گفته شد بهترین نگین انگشتر چشم نظر، نگین های شرف الشمس، فیروزه، عقیق (خصوصا عقیق باباقوری) و حدید هفت جلاله می‌باشند که با توجه به خواصی که دارا میباشند می‌توانید برای دوری از بلاها اقدام به خرید سنگ چشم نظر کنید تا بتوانید از خواص با ارزش گردنبند یا انگشتر چشم نظر بهره ببرید. همچنین استفاده از حرز امام جواد (ع) بشدت توصیه شده و در این رابطه قوی می‌باشد. همانطور که می‌دانید پیامبر (ص) و ائمه روایات و احادیث زیادی در باب چشم نظر و چشم خوردن فرموده‌اند پس لازم است که برای حفاظت از خود و خانواده یکی از این سنگ ها را به عنوان نگین انگشتر چشم نظر استفاده کنیم.

شاید این سوال برای شما پیش آمده‌باشد که قیمت سنگ چشم نظر اصل چقدر میباشد؟ دانستن قیمت میتواند باعث شود که با خیال آسوده تری اقدام به خرید سنگ چشم نظر کنید اما توجه داشته باشید به این علت که سنگ های زیادی هستند که میتوان از آنها به عنوان سنگ چشم نظر اصل یاد کرد نمیتوان یک رقم خاصی را به عنوان قیمت سنگ چشم نظر اصل در نظر گرفت، بنابراین قیمت سنگ چشم نظر اصل به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و هنگام خرید سنگ چشم نظر نوع سنگ مورد نظر میتواند از مهم ترین آن باشد اما بطور کلی سنگهای چشم نظر عقیق، باباقوری، شرف الشمس، حدید و فیروزه دارای قیمت پایینتری نسبت به نگین های قیمتی همچون یاقوت، زمرد و زبرجد هستند. برای مشاهده قیمت دقیق در ادامه برخی از محصولات با این سنگهای چشم نظر آورده شده‌است.

دسته بندی محصولات با خاصیت سنگ چشم نظر

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر عقیق مشکی (سیاه) (171)

گردنبند شجر (139)

نیم ست عقیق یمنی (21)

نیم ست عقیق سرخ (32)

نیم ست عقیق (62)

نیم ست عقیق سبز (30)

دستبند فیروزه (77)

نیم ست فیروزه (40)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

انگشتر شجر (190)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

گردنبند عقیق باباقوری (31)

انگشتر باباقوری (173)

گردنبند عقیق سلیمانی (77)

انگشتر عقیق سلیمانی (283)

گردنبند عقیق یمنی (162)

گردنبند عقیق کبود (77)

گردنبند عقیق سرخ (148)

انگشتر عقیق کبود (217)

انگشتر عقیق سرخ (613)

انگشتر عقیق یمنی (546)

نگین شرف الشمس (25)

گردنبند شرف الشمس (181)

نیم ست شرف الشمس (66)

دستبند شرف الشمس (56)

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند عقیق (562)

انگشتر عقیق (1730)

نگین حدید صینی (61)

گردنبند حدید صینی (134)

دستبند حدید (59)

انگشتر حدید (364)

گردنبند فیروزه (197)

انگشتر فیروزه (581)

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

25 دیدگاه در “چشم نظر و معرفی قوی‌ترین دعا آیه و سنگ چشم نظر در احادیث

  1. ناشناس گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من وخونواده ام سالها درگیر چشم زخم و جادوی قوی هستیم و کارهای زیادی برای رفع تاثیرشون انجام دادیم ولی متاسفانه نتیجه ای ندیدیم
    حرز کبیر امام جواد و حرز یمانی و ابی دجانه و چندین حرز دیگه رو از یک جای معتبر گرفتیم ولی بازم نتیجه ندیدیم
    دستبند ام البنین که شامل اکثر این سنگهایی که در سایت نام برده شده رو خریدم و نتیجه ای ندیدم
    واقعا دیگه هیچ راهی برای حل این مشکل پیدا نکردیم هر چیزی بود رو انجام دادیم کلی هزینه کردیم و نتیجه ای ندیدیم
    ممنون میشم اگه راهی برای رفع این مشکل سراغ دارید پیشنهاد بدید
    بیشتر از 20 سال هست که نه سلامتی جسمی و روحی داریم و نه کار و نه هیچ موفقیتی در زندگی
    دیگه حتی کم کم ایمانمون بخدا رو هم داریم از دست می دیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آروزی خیرو سلامتی برای شما و خانواده گرامی
      20 سال زمان بسیار زیادی است. آیا امکانش هست بر چه اساس میفرمایید که تحت تاثیر جادو و چشم زخم هستید؟ چه نشانه هایی دیده‌اید؟ پیش می‌آید گاهی اوقات افراد صرفا پس زمینه ذهنی بدی دارند و در واقعیت هیچ گونه چشم زخم و جادویی وجود ندارد ولی متاسفانه براثر تکرار و تلقین بسیار به این باور رسیده‌اند که یک نیروی بیرونی مانع زندگی شان است.
      درهرصورت همانطور که خودتان اطلاع دارید حرز کبیر امام جواد (ع) را از جای معتبر تهیه کنید و حتما هریک از افراد خانواده خودش نماز مخصوص آن را بخواند و به بازوی راست خود ببندد. همچنین همراه داشتن انگشتر حدید هفت جلاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به امید خدا که هرچه زودتر روی خوش زندگی و موفقیت را خواهید دید.

  2. آمنه نوری گفت:

    سلام و خسته نباشید من میخوام انگشتر چشم نظر بخرم سنگ اش فیروزه اصل هست ولی طرح اش شبیه این چشم زخم هستش که میگن نماد شیطانه به نظر شما اشکالی داره این انگشتر رو بخرم؟ بخاطر طرحش

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر سنگ فیروزه اصل هست که بسیار هم عالی هست البته برای چشم زخم سنگ عقیق توصیه شده تر است.

  3. م.ک. گفت:

    خیلی از مقاله شما خوشم آمد ما در خانواده چه دختر و چه عروس از مادرم سنگ باباقوری هدیه میگیرند چه اعتقاد داشته باشند چه نداشته باشند و نگهداری آن با خودش هست با طلا به صورت گردنبند

  4. زیبا حسینی گفت:

    کسی که نظر می‌شود و از خانواده تخم مرغ میگیره آیا آسیب به آن خانواده میزنه یا نه ؟

  5. فلور گفت:

    سلام خسته نباشید
    سنگ ققنوس چیست؟
    دارید شما ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنظر نمی اید اینچنین سنگی وجود داشته باشد.

  6. حسین قایدی گفت:

    سلام من ی سنگی دارم ولی نمیدونم اصل هست یا کاربردش چیه؟

  7. قطبی گفت:

    پس این سنگ آبی که وسطش شبیه چشم هست چیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      نمادی برای دفع چشم نظر است و سنگ طبیعی نیست.

  8. زهرا گفت:

    سلام من از سنگ چشم نظر یه چشمی به عنوان دکور و یه درختچه ساختم نه به اعتقاد به چشم نظر حالا بعضی افرار میگن که این نماد شیطانه بنظر شما دور بندازم؟

    1. راحی گفت:

      بله

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتراست برای چشم زخم از سنگ هایی که در روایات و منابع معتبر آمده استفاده نمایید.

  9. تهمینه گفت:

    حرز امام جواد برا چشم زخم خوبه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله قطعا

    2. لیلا گفت:

      سلام سنگ چشم نظر یه چشم را در خانه دارم تا اینکه شنیدم نماد شیطان هست آیا درست هست این شنیده

    3. شرف آنلاین گفت:

      سنگهای مصنوعی آبی رنگ تک چشم که در بازار یافت می شود تاثیری در چشم نظر ندارد و منبع موثقی هم برای دارای خاصیت بودن آن مشاهده نشده است.

  10. اکبر زاده گفت:

    داخل سایت از این چشم زخم ها ندارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ ها و حرزهای معتبری رو که منابع روایی و موثق دارند در سایت موجود داریم. لطفا به لینک سنگ ها و حرزهای باطل کردن چشم زخم مراجعه بفرمایید.

  11. سیمین دانشور گفت:

    بسیار عالی ممنون از اطلاعاتی که قرارمیدید خواستم بدونم شما چشم نظر هم داخل سایتتون دارید من مشاهده کنم پسندم شد بخرم ازتون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خواهش میکنم. بهترین سنگ های چشم نظر فیروزه، عقیق و سنگ حدید صینی با ذکر هفت جلاله هستند که در همین صفحه میتونید محصولاتش رو مشاهده بفرمایید.

  12. زیبا پاسبان گفت:

    مقاله تون بسیارمفید و آموزنده بود
    به نظر من دونوع چشم زدن وجود داره نوع اول اینکه کن فیکون کنه آدم رو و نوع دومش ممکنه آبادت کنه

    1. شرف آنلاین گفت:

      تشکر

  13. یاسمن ابراهیمی گفت:

    من سنگ حدید که حکاکی هفت جلاله روش داشت رو تهیه کردم از روزی که همراه دارمش احساس بهتری دارم تاثیرشم احساس کردم واقعا تاثیر داشته تو زندگیم

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.