دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای حضرت فاطمه برای ازدواج + حرز حضرت زهرا برای ازدواج

parayer-of-hazarat-Fatemeh-for-marraige دعای حضرت فاطمه برای ازدواج + حرز حضرت زهرا برای ازدواج

در این مقاله متن کامل دعای حضرت فاطمه برای بخت‌گشایی را آورده‌ایم و قبل از آن روایت مربوط به آن، سندیت روایت و خواص آن از جمله بخت گشایی دختر 50 ساله را خواهیم خواند. این دعای حضرت فاطمه برای بخت‌گشایی در برخی منابع آمده‌است که سندیت آن بررسی خواهد شد. همچنین علاوه بر این دعا از حضرت زهرا (س) دو حرز نیز نقل شده‌است که به گفته برخی برای ازدواج توصیه شده‌اند، آن‌ها نیز در این مطلب آورده شده‌است و در نهایت نیز معتبرترین دعا برای بخت گشایی را معرفی کرده و روایات آن را با سند معتبر از معروفترین کتب تفسیر قرآن آورده‌ایم؛ پس تا انتهای مقاله همراه شرف آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روایت فضه درباره دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی

از فضه نقل شده که روزی بر حضرت فاطمه (س) وارد شدم. حضرت ظرف آبی را در دست خود داشتند و بر آن ذکری می‌خواندند و سپس می‌دمیدند. فضه از حضرت پرسیدند که سبب خواندن دعا و دمیدن آن بر آب چیست؟ حضرت فاطمه بعد از اتمام دعا فرمودند که این دعای چهل کلید می‌باشد. هرکس دعای چهل کلید را در روز جمعه بخواند و غسل کند و آبی پاک و مطهر را آورده و بر آن آب این دعا را بخواند و سپس آن آب را بخورد، بخت 50 ساله آن شخص باز می‌شود. (از این بخش روایت می‌فهمیم که دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی توصیه شده‌است)  این روایت ادامه دارد که جهت اختصار تا این بخش بسنده می‌کنیم.

روایت فضه در مورد حرز حضرت فاطمه برای ازدواج

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن دعای حضرت فاطمه برای ازدواج

متن دعای حضرت فاطمه برای ادواج معروف به دعای چهل پاره است که به این شرح می‌باشد:

متن دعای حضرت فاطمه برای ازدواج

متن عربی حضرت زهرا برای بخت گشایی

دعای عربی جهت ازدواج از زبان حضرت زهرا

متن دعای کامل حرز حضرت فاطمهتوجه داشته باشید که برای این روایت هیچ سندی نیافتیم و همچنین برای متن دعای چهل کلید حضرت فاطمه نیز سندی یافت نشد. البته خواندن این ادعیه باتوجه به مضامین ارزشمندی که دارد به نیت ثواب و امید به تاثیرگذاری توسط علما مجاز شمرده‌شده و هیچ اشکالی ندارد و ان شاالله که موثر است؛ اما طبق توصیه موکد علما بهتر است از دعای بخت‌گشایی معتبر که حدیث مستقیم و باسند از معصومین دارند استفاده کنیم که در انتهای این مقاله معرفی شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مستندترین دعا برای ازدواج و بخت گشایی چیست؟

هیچ دعای صددرصد تضمینی برای ازدواج در منابع و احادیث نیامده است اما یکی از معتبرترین و مستندترین انواع دعای بخت گشایی قوی، سوره احزاب است. بخت‌گشایی سوره احزاب مستند به روایات معتبر رسیده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بوده و روش استفاده از آن طبق روایات به این صورت است که سوره احزاب را بر روی پوست آهو بنویسند؛ سپس سوره احزاب نوشته شده روی پوست آهو را در یک ظرف دربسته درون منزل شخصی که میخواهد بختش باز شود بگذارند. این کار باعث می‌شود که خواستگاران دختران آن خانه افزوایش یابد و آقایان به آن‌ها میل و رغبت یابند. تمام این مطالب در روایات آمده که بهتر است یکی از این روایات را بخوانیم:

حضرت محمد (ص): کسی که سوره احزاب را روی پوست آهو بنویسد و آن را در ظرف در بسته بگذارد و در خانه آویزد، خواستگاران برای تمام دختران آن خانه زیاد شده و همه میل و رغبت به آن ها می‌یابند، حتی اگر فقیر و تنگدست باشند (تفسیر البرهان ج6 ص212).

به این جهت که نوشتن سوره احزاب آداب مخصوصی دارد و باید بر روی تکه‌ای از پوست آهوی اصل نوشته شود، بسیاری از افراد قادر به تهیه آن نیستند به علت درخواست‌های زیاد مشتریان محترم فروشگاه شرف‌آنلاین، اقدام به تهیه و نگارش سوره احزاب روی پوست آهو نمودیم تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان کامل از صحت رعایت آداب و اصالت پوست آهو با کمترین هزینه ممکن اقدام به تهیه آن بکنید.

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

این محصول شامل یک عدد پوست آهوی اصل می باشد که بر روی آن سوره احزاب به طور کامل و در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است. پوست آهوی این محصول با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه شده و کاملا طبیعی است. به علت ارتباط مستقیم با نویسندگان آموزش‌دیده و تهیه تعداد بالای آن توسط شرف‌آنلاین، قیمت این محصول بسیار مناسب تعیین شده تا همه افرادی که توانایی نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو برای گشایش بخت را ندارند بتوانند آن را تهیه و از خواص آن بهره ببرند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز حضرت زهرا برای ازدواج

علاوه برای دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی (دعای چهل پاره) همچنین 2 حرز نیز از ایشان نقل شده‌است که به گفته بعضی برای تسهیل امر ازدواج مفید است. در ادامه این دو حرز حضرت زهرا (س) آورده شده‌است و تاثیر آن بر ازدواج براساس منابع معتبر بررسی خواهد شد.

اولین حرز حضرت زهرا برای ازدواج از کتاب مهج الدعوات:

بِسْمِ اللَّه الرَّحْمنِ الرَّحیمِ یا حَىُّ یا قَیُّومُ بِرَحْمَتِکَ اَسْتَغیثُ فَاَغِثْنى وَلا تَکِلْنى اِلى نَفْسى طَرْفَهَ(تَ) عَیْنِ اَبَداً وَ اَصْلِحْ لى شَاْنى کُلَّهُ

به نام خداوند بخشنده مهربان. اى زنده، اى پاینده، به مهربانی ات استغاثه می‌جویم. پس به فریادم برس و مرا هیچ‌گاه چشم ‏برهم‏ زدنی به خویشتن رها مکن و همه امورم را اصلاح بفرما

با بررسی های انجام شده در متن کتاب مهج الدعوات مستقیما خاصیتی از این حرز برای ازدواج بیان نشده‌است اما برخی باتوجه با آخرین عبارت حرز حضرت زهرا (امورم را اصلاح بفرما) از آن برای تسهیل امر ازدواج برداشته نموده‌اند، بنابراین باتوجه به معتبر بودن اصل حرز حضرت زهرا (س) خواندن آن به امید تاثیرگذاری در امر ازدواج ان‌شاء الله که تاثیرگذار خواهد بود.

دومین حرز حضرت زهرا برای ازدواج از کتاب مهج الدعوات:

بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله النور بسم الله نور النور بسم الله نور علی نور بسم الله الذی هو مدبر الامور بسم الله الذی خلق النور من النور الحمد الله الذی خلق النور من النور و انزل النور علی الطور فی کتاب مسطور فی رق منشور بقدر مقدور علی نبی محبور الحمدالله الذی هو بالعز مذکور و بالفخر مشهور و علی السراء و الضراء مشکور و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین

این حرز شریف نیز بسیار معتبر می‌باشد اما باز هم با بررسی سه کتاب مهج الدعوات، بحار الانوار و مکارم الاخلاق هیچ خاصیت مستقیمی از بخت گشایی برای این حرز حضرت زهرا (س) بیان نشده‌است اما خود حرز معتبر می‌باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جمع‌بندی نهایی حرز و دعای حضرت فاطمه برای ازدواج

همانطور که بیان شد در واقع برای دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی (معروف به دعای چهل کلید) و حرز حضرت زهرا برای ازدواج تا لحظه نگارش این مطلب سندی معتبر که مستقیما خاصیت بخت گشایی گفته شده باشد یافت نشد اما خواندن آن به قصد قربت و امید به تاثیر هیچ مشکلی ندارد چراکه این ادعیه مضامین بسیار والایی دارند. این را به خاطر داشته باشیم که بهترین کار برای ازدواج، آسان‌گیری آن توسط خانواده‌ها و پایین آوردن سطح توقعات جوان‌ها است. همچنین بهتر است از انواع دعای گشایش بخت معتبر و مستند به روایات کتب معتبر همچون سوره احزاب روی پوست آهو استفاده کنیم تا تاثیرگذاری توصیه‌های معصومین را در زندگی خود ببینیم. راستی بهترین دعا برای ازدواج سریع و گشودن بخت جوانان شنیده‌اید چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

16 دیدگاه در “دعای حضرت فاطمه برای ازدواج + حرز حضرت زهرا برای ازدواج

  1. یاعلی گفت:

    سلام خانواده ها جوانان سطح توقعات رو بیارن پایین همه ازدواج میکنند مگر پدر و مادران خودمان چطوری ازدواج کردند؟ از همون اول خونه و ماشین داشتند؟ خونه پر از انواع و اقسام وسایل برقی داشتند؟ همه کار و حقوق آنچنانی داشتند؟

  2. علی۱۱۰ گفت:

    بهترین حرز حضرت فاطمه گردن کنید بعد حرز امام علی به بازو ببندید برای جادو جن زده و… همزاد و… حرز امام علی خیلی خوب مریضی و…

  3. ناشناس گفت:

    حرز امام جواد و سوره احزاب گرفتم خواستگاردارم ولی در حد حرف دیگه جلو نمیان دلیلش چی می‌تونه باشه ؟!

  4. ناشناس گفت:

    ایا کسی از دعا معراج برای ازدواج حاجت گرفته

  5. علیرضا گفت:

    برای ازدواج روایت و آیه قرآن زیاده ولی از اعمال مجرب نماز حضرت زهرا ع می‌باشد که مقداری طولانی است ولی فراموش نکنیم حتی نماز قرآن و هر عملی انجام دهید اگر سطح توقعتان را پایین نیاورید بهترین خواستگار هم بیاید میگذارد میرود

    1. ناشناس گفت:

      سلام من خواستگار میاد پارسالم با یکی ۴ ماه نامزد بودیم ولی بهم زدم خودمم نمیدونم چرا یکی هم عید برام اومد اونم ردش کردم میشه راهنمایی بکنی چکار بکنم که الکی ردشون نکنم دختری ۳۵ ساله هستم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز شما خودتان باعث این بهم خوردن ها هستید باید دلیلش را در خودتان جستجو بفرمایید و به دنبال دعا نباشید چون مقصر اصلی خودتان هستید.

  6. مرضیه گفت:

    سلام ببخشید من ۳۲ سالم است خواستگار میاد اما نمیشه چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

    1. ناشناس گفت:

      سلام حرز امام جواد علیه السلام عزیز را بگیر و ببند به بازوی راستت

  7. ناشناس گفت:

    سلام ۴۱ سالم است و هنوز موفق به ازدواج نشدم خواستگار میاید اما خودش میرود
    حرز امام جواد هم گرفتم مدت ۵ ماهه تو این ۵ ماه دو مورد خواستگارم داشتم اما منجر به ازدواج نشد
    معمولا حرز امام جواد چقدر طول میکشد جواب بدهد؟

    1. سمیه گفت:

      منم چن تا خاستگار اومدن بی دلیل بهم خوردن نمیدونم چرا

  8. مهسا گفت:

    سلام من دختری هستم و پیش تمام ملاهای دعانویس رفتم و اصلا مشکلم حل نشد و یک زن بابای دو بهم زن حسود دارم و زندگیم را فلج کرده خودش بچه هایش برای این دو دعایی هست ک صدرصد جواب بدهد بیشتر برای ازدواج که از شر این شیطان خلاص بشوم ممنونم راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر مورد بدخواهی و عداوت ایشان یا هرفرد دیگری هستید توصیه میکنیم حرز امام جواد (ع) تهیه کنید. برای امر ازدواج نیز ادعیه های مختلفی در همین مقاله و دیگر مقالات سایت معرفی شده است که میتوانید استفاده بفرمایید.

  9. ناشناس گفت:

    من خودم شخصا یک بار جایی خواندم‌. واقعا ازدواج کردم ولی منتهی به طلاق شد. دعای حضرت یونس علیه السلام. اللهم بما اعطیتنی بخیر فانا فقیر

  10. ناشناس گفت:

    دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی با حرز حضرت فاطمه فرق میکند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مجزا هستند و هر دو در این مقاله آورده شده است.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.