دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

سنگ حدید (هماتیت) و عجایب آن + خواص سنگ حدید در احادیث و کتب علمی

hadid-ring-ali-moosa-reza سنگ حدید (هماتیت) و عجایب آن + خواص سنگ حدید در احادیث و کتب علمی

سنگ حدید (هماتیت) چیست؟ مهم ترین خواص سنگ حدید چیست؟ در مقاله زیر تمام خواص درمانی و جسمی سنگ حدید صینی یا همان هماتیت را مطالعه خواهیم کرد. همچنین تاریخچه این سنگ را در ابتدا توضیح داده و سپس سراغ فواید و خواص سنگ حدید صینی خواهیم رفت. در ادامه اذکار توصیه شده توسط ائمه برای این سنگ را با ذکر منابع آن بیان خواهیم نمود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تاریخچه سنگ هماتیت (حدید)

سنگ حدید چیست؟ سنگ هماتیت (Hematite) از کلمه یونانی haima به مفهوم خون گرفته شده است. هماتیت یکی از کانی های آهن بوده و از فرمول شیمیایی Fe2O3 پیروی می کند و در شکل خالص ۶۹٫۹۴ درصد آهن و ۳۰٫۰۶ درصد اکسیژن درون خود دارد و رنگ آن امکان دارد که از خاکستری به قرمز تیره یا قرمز روشن تغییر کند. وزن ویژه تایید شده هماتیت ۵٫۲۶ گرم بر سانتی متر مکعب می‌باشد و ممکن است به شکل کلوخه‌ای و خاکی یا کمپاکت و کریستالی یافت شود. گونه بسیار خالص این کانی که به شکل خاکی و قرمز رنگ می‌باشد و گل اخرا نام دارد در جزیره هرمز ایران یافت می شود.

سنگ معدن هماتیت معمولا دارای درجه خلوص بالا (۵۰ تا ۶۸ درصد آهن) بوده و اکثرا همراه با مواد بی‌ارزش سیلیسی می‌باشد. احیاپذیری این سنگ معدنی بر خلاف مگنتیت بسیار عالی می‌باشد. بیشتر اوقات این کانی حاوی مقدار ناچیزی فسفر است. سنگ هماتیت در دمای ۱۴۵۷ درجه سانتی گراد و فشار یک اتمسفر به مگنتیت و آهن تجزیه می‌شود. چون فشار تجزیه اکسیژن برای حدید بالا می‌باشد در نتیجه به راحتی در دماهای بالا، حتی در محیط‌های احیایی کم قدرت، به مگنتیت تبدیل می‌شود. در ادامه خواص حدید این گوهر شگفت‌انگیز را بصورت کامل بیان خواهیم کرد.

تاریخچه سنگ حدید

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص سنگ حدید

مهم ترین خواص حدید چیست؟ جالب است بدانید که حدید به نام سنگ خون شناخته می‌شود. همچنین آن را به نام سنگ ذهن نیز نامگذاری می‌کنند. این سنگ در فرد آرامش و تمرکز ذهنی به وجود می‌آورد. به تفکر اخلاق، تفکر منطقی و ریاضیات کمک زیادی می‌کند. باتوجه به اذکاری که روی سنگ هماتیت حکاکی می‌شود (معروف‌ترین آن‌ها دعای هفت جلاله و عین علی است که البته عین علی غالبا روی لوح برنجی حک می‌شود) این گوهر بعنوان حرزی شناخته شده که بلا را از انسان‌ها دفع کرده و اثرات آن را خنثی می‌سازد و برای محافظت و ایمنی از خطرات و بلا ها و همچنین جهت پیروزی بر ظالمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی نگین حدید بعنوان محافظت در برابر طلسم و جادو در برابر دشمنان و بدخواهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. محافظت از انسان در مقابل انرژی‌های منفی و منعکس کردن آن به سوی ارسال کنندگان نیز از دیگر خواص سنگ حدید می‌باشد. البته لازم به ذکر است خواص انگشتر حدید صینی مردانه و زنانه علاوه بر خواص خود سنگ حدید، دارای خواص دیگری نیز می‌باشد که مربوط به رکاب نقره انگشتر است.

خواص انگشتر حدید

لیستی از مهم‌ترین خواص سنگ حدید صینی در ادامه آورده شده است:

۱- حدید سنگ نشاط، استقامت، قدرت و بزرگی است.

۲- در بهبود عملکرد حافظه و فکر بسیار موثر است.

۳- یکی از مهم‌ترین خواص سنگ حدید اصل ایجاد تعادل بوده و چاکرای اول را تنظیم می‌کند.

۴- هماتیت با بهره‌گیری از ویژگی‌های مغناطیسی و توازن انرژی، نصف النهارهای داخل بدن را متعادل می‌سازد.

۵- باعث می‌شود تا شما انرژی منفی را از دیگران دریافت نکنید.

۶- یک خاصیت سنگ حدید صینی از بین بردن بزدلی و ترسویی می‌باشد.

۷- همچنین بالا بردن اعتماد به نفس از خواص حدید صینی شمرده می‌شود.

۸- تقویت اراده و قابلیت اطمینان را در بین استفاده کنندگان بالا می‌برد.

۹- وسواس عملی را بسیار کاهش می‌دهد.

۱۰- از دیگر خواص سنگ حدید صینی این است که در درمان مصرف زیاد سیگار، پر خوری و دیگر اشکال افراط گرایی مفید است.

۱۱- دیگر خاصیت سنگ حدید این است که جذب اکسیژن در بدن را افزایش می‌دهد.

۱۲- خواص حدید صینی باعث می‌شود که آهن موجود در این سنگ جذب سلول های قرمز خون شود.

۱۳- در گرفتگی و انقباضات پا بسیار مفید است.

۱۴- از بین بردن استرس و کم خوابی یکی دیگر از فواید سنگ حدید می‌باشد.

۱۵- هماتیت مظهر تفکر فلسفه و ریاضیات می‌باشد.

۱۶- خواص حدید صینی سبب بهبودی تعادل ذهن، بدن و ارتباط روح و روان می‌شود.

۱۷- یکی دیگر از فواید سنگ حدید تقویت کردن جریان خون و فشار خون است و همچنین سبب تعادل در فشار خون نیز می‌شود.

خواص انگشتر هماتیت

برای مشاهده قیمت انگشتر حدید رهبر کلیک کنید.

انواع حکاکی حدید صینی و خواص آن

حدید با ذکر مخصوص امام علی (ع) در جنگ‌ها برای مسئولین مملکتی و نیز افرادی که گرفتاری‌های بسیار زیادی دارند نیز بشدت موثر است. استفاده از انگشتر هفت جلاله در زمان‌های دشواری امور توصیه می‌گردد. در نقل قول ها آمده‌است که یکی از انگشترهای امام علی (ع) دارای نگین حدید صینی بوده که برای قدرت آن را به دست می‌کرده‌اند.

همچنین حدید هفت جلاله باعث می شود تا هنگام مقابله با اهل شر، آن‌ها را ساکت و نیز دشمنی‌های جن و انس را نابود می‌کند. برای نیرومندی و قدرتمند شدن موثر می‌باشد. اما همانطور که پیش‌تر بیان شد از مهم‌ترین ویژگی‌های این حدید با این ذکر ویژه این است که همانند یک حرز می‌باشد و می‌تواند بلا و آسیب را دفع کند و اثرات آن را از بین ببرد و  برای ایمنی و محافظت در برابر بلا ها و غلبه بر دشمنان مورد استفاده قرار گیرد.

دسته بندی محصولات حدید صینی

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حدید (364)

گردنبند حدید صینی (134)

دستبند حدید (59)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص انگشتر نقره حدید صینی

غالبا انگشتر های حدید صینی با رکاب های نقره در بازار موجود هستند. بنابراین علاوه‌بر خواص سنگ حدید، رکاب نقره نیز دارای خواصی است. در ادامه مهم‌ترین خاصیت های انگشتر نقره با نگین حدید صینی را معرفی خواهیم کرد:

  • نقره دارای خاصیت ضد میکروبی است.
  • انگشتر نقره دارای خاصیت موثری در گردش خون است.
  • از جمله فواید انگشتر نقره می‌توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.
  • برخی از افراد معتقد هستند استفاده از انگشتر نقره سبب آرامش در آن‌ها می‌شود.

در بالا برخی از مهم‌ترین خواص انگشتر نقره با نگین حدید را به شما معرفی کردیم. در نظر داشته باشید که این چند مورد غالبا مربوط به فلز نقره است. از این روی در اسلام نیز توصیه شده که مردان فقط از رکاب نقره استفاده کنند. لازم به ذکر است که این موراد برای خواص دستبند حدید یا گردنبند حدید (دستبند یا گردنبند نقره با نگین حدید) نیز صدق می‌کند در واقع این نکته برای خواص دستبند حدید، انگشتر و گردنبند حدید که با نقره ساخته شده‌اند صدق می‌کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اذکار توصیه شده برای سنگ حدید

سنگ حدید که در انگشتر و گردنبند حدید صینی و یا دستبند حدید صینی به کار می‌رود، می‌تواند دارای اذکار مختلفی باشد. برخی از این اذکار که در روایات توصیه شده‌اند در زیر آورده شده‌است:

۱- حدید صینی هفت جلاله یا همان ذکر امام صادق (ع)

هماتیت سنگی شگفت‌انگیز می‌باشد که دارای فایده‌های بسیار خاص و منحصر به فردی است به طوری که امام صادق (ع) در مورد حدید هفت جلاله می‌فرمایند آن را در برابر بدخواهانتان آشکار نکنید تا از آن استفاده نکنند و آن را به کسی هدیه ندهید مگر از شیعیان ما باشد و از او مطمئن باشید. در مقاله دیگری تحت عنوان سنگ حدید هفت جلاله به طور مفصل به این دعای خاص پرداخته شده‌است که از طریق لینک مزبور می‌توانید اطلاعات کاملی کسب نمایید اما در ادامه توضیحات لازم بیان شده‌است.

بر روی سنگ هماتیت اذکار بسیار خاصی باید حکاکی شود. این اذکار از ائمه ما مخصوصا امام صادق (ع) نقل شده‌است که بعضا منسوب به امام علی (ع) است. این دعای مخصوص در ادامه آورده شده است. 3 سطر اول روی نگین، 2 سطر بعدی پشت نگین و سطر آخر دور نگین بایستی حکاکی شود:

اَعُوذُ بِجَلالِ اللّهِ
اَعُوذُ بِکَلِماتِ اللّهِ
اَعُوذُ بِرَسوُلِ اللّهِ
امَنْتُ بِاللّهِ و کتبه
اِنّى واثِقٌ بِاللّهِ وَ رُسُلِهِ
اَشْهَدُ اَنْ لا اله اِلاّ اللّهُ مُخْلِصا

۱- هنگامی که از اذیت و آزار یک انسان هراس پیدا کردی و یا جانت از شر بدخواهان در خطر بود، پس ترس تو از او، از بین خواهد رفت و جانت در امان خواهد ماند (و او هیچ آسیبی به تو نمیزند)

۲- در زمانی که در امور و نیازهایت با گرفتاری‌ها و مشکلات مواجه شدی، پس به خواست خدا و توکل بر او بر تو  آسان خواهد شد.

۳-  و می‌تواند بیاویزد بر گردن زنی که زایمان بر او سخت شده، پس با تدبیر و اذن خدا، وضع حمل او آسان خواهد شد.

۴- و همچنین از بین می‌برد چشم زخم را از انسانی که چشم زخم خورده و اثر آن را کاملا نابود می‌کند.

خرید انگشتر حدید هفت جلاله

سپس امام صادق (ع) فرمودند که این انگشتر را از نجاست و بوی گند و بد دور نگه دارید و آن را داخل حمام و دست شویی همراه نداشته باش! پس هر انسان بر جان خودش ایمن نیست و از هلاکت می‌ترسد پس این انگشتر را همراه خود داشته باشد و آن را از دشمنانت مخفی کن تا مبادا از آن استفاده  کنند و آن را به هیچکس نده مگر آن که او هم از شیعیان ما باشد و به او اطمینان داشته باشی (به دلیل خواص قدرتمند اآن توصیه شده به دست دشمنان نرسد.)

به طور خلاصه از خواص نگین حدید صینی هفت جلاله (هماتیت) می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هر انسانی که  دعای امام صادق (ع) را بر روی سنگ هماتیت (نگین حدید) حکاکی کند و آن را همراه خودش داشته باشد از شر اجنه و افراد مبتلا به جن زدگی در امان می‌ماند و آسانی در کارهایش آشکار می شود. جن و انس های شرور را از انسان دور می‌کند. از شر و گزند هر جانوری در امان نگه می‌دارد. چشم زخم را بطور کلی نابود می‌کند. باعث راحتی وضع حمل زنان باردار می‌شود (فقط در روزهای آخر بارداری که وضع حمل سخت شده است می‌توان استفاده کرد). برای اجابت دعا نیزبسیار توصیه شده‌است.

همچنین امام صادق (ع) درباره با خواص این انگشتر فرموده‌اند: بد نمی‌دانم در دست داشتن انگشتر حدید را زمانی که به دیدن کسی روید که از او می‌ترسید و از اهل شر برای آنکه شر او ساکن شود، انگشتر حدید شیاطین را دور می‌کند.

۲- ذکر افزایش رزق و روزی روی حدید (محبوب‌ترین خاصیت سنگ حدید)

نقل شده‌است اگر در اولین جمعه ماه رمضان بر سنگ حدید ذکر زیر در دو خط حکاکی شود، برکت و روزی بسیار افزایش پیدا می‌کند. (کتاب مکارم الاخلاق صفحه ۹۳)
کعسلهون لا اهـ لا الاول بالله
لا الاء الا آلاوک یا الله

خواص سنگ حدید

شرف آنلاین افتخار دارد به عنوان تنها وب‌سایت فروشگاهی آنلاین و حضوری در سطح کشور، تعداد متنوعی از محصولات هماتیت با ذکر افزایش رزق را به صورت انحصاری و با بهترین قیمت سنگ حدید اصل ارائه کند. این دعای سنگ حدید با آداب مخصوص در اولین جمعه رمضان حکاکی شده‌اند. بدون شک با خرید این محصولات می‌توانید از خواص انگشتر حدید صینی بهره‌مند شوید.

اذکار توصیه شده برای حدید

۳- ذکر مخصوص امام علی (ع) روی حدید و خواص آن

در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است: بر روی نگین انگشتر امام علی (ع) که از جنس حدید بوده، دعایی در ۷ خط حک شده است:

اعددت لکل هول لا اله الا الله
و لکل کرب لا حول و لا قوه الا بالله
و لکل مصیبه نازله حسبی الله
و لک ذنب صغیره و کبیره استغفرلله
و لکن هم و غم فادح ما شاء الله
و لک نعمه متجدده الحمد لله
ما بعلی بن ابی طالب من نعم فمن الله

و این انگشتری بوده است که حضرت علی (ع) آن را در زمان مواجهه با مشکلات به خصوص در زمان جنگ و رویارویی با دشمن، در انگشتشان می‌نموده اند. (کتاب مکارم الخلاق صفحه ۹۳)

همانند ذکر افزایش رزق، ذکر مخصوص امام علی (ع) نیز جزو سبد محصولات هماتیت در وب سایت فروشگاهی شرف آنلاین است. توجه داشته باشید که حکاکی این ذکر با آداب کامل و دقیقا به نام فرد و نام پدر فرد توسط حکاکان شرف آنلاین حکاکی می‌شود تا آن سنگ دقیقا بنام استفاده کننده ثبت شود تا بیشترین بهره از خواص حدید صینی کسب شود. این حکاکی اختصاصی در حال حاضر فقط توسط شرف آنلاین انجام می‌گیرد.

خرید انگشتر حدید اصل

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره شارژ و شرایط نگهداری سنگ حدید

سنگ هماتیت نیز نیاز به شارژ و شرایط نگهداری خاصی دارد. همانطور که می‌دانید نگهداری مناسب و شارژ حدید سبب ادامه دار شدن خواص فوق العاده آن می‌گردد. در مقاله دیگری به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته‌ایم. جهت بررسی کامل این موضوع می‌توانید به مقاله شارژ سنگ حدید و شرایط نگهداری انگشتر حدید مراجعه نمایید.

شرایط نگهداری از سنگ حدید

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره پاسخ به برخی سوالات در مورد هماتیت

۱- آیا در سنگ هماتیت نر و ماده وجود دارد؟

پاسخ خیر است اما برای تفهیم بهتر این موضوع و همچنین شناخت کامل‌تر انواع سنگ حدید به مقاله مفصلی که در همین موضوع است مراجعه بفرمایید.

شارژ سنگ هماتیت

۲- آیا بعضی از دعاهای سنگ حدید و اسماء الهی فقط برای سنگ حدید (هماتیت) می‌باشد؟

پاسخ خیر است، دعاهای مخصوص نگین حدید را می‌توان بر روی دیگر سنگ‌ها حکاکی نمود  ولی در برخی احادیث اسلامی توصیه به استفاده از حدید صینی و خواص انگشتر حدید صینی شده است. البته در احادیث از لفظ حدید به جای هماتیت استفاده شده است که همانطور که پیش تر بیان شد یک معنا دارند.

۳- حدید صینی چه می‌باشد و آیا سنگی متفاوت از هماتیت است؟

صینی درواقع همان چینی می‌باشد که در زبان عربی بدلیل نداشتن حرف “چ” از “ص” به جای آن مورد استفاده قرار گرفته‌است و امروزه منابع زیادی از این سنگ از چین وارد ایران می‌شود. با توجه به اینکه ائمه اطهار (ع) احادیث مختلفی در مورد نگین حدید (هماتیت) داشته‌اند بنابراین در دین اسلام نگین حدید از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. امروزه در بازار های ایران نیز هنوز از اصطلاح حدید صینی یا حدید با ذکر عین علی استفاده می‌شود.

۴- معصومین (ع) چه نظری در مورد حدید داشته‌اند؟

در احادیث با دستورات خاصی توصیه به استفاده از نگین حدید (هماتیت) و استفاده از خواص حدید صینی در امر دفع شر و بلا شده‌است. این انگشتر جن و انسان‌های شرور و سرکش را از استفاده کننده دور می‌کند. در روایات متفاوتی آمده‌است که امام صادق (ع) توصیه‌های زیادی جهت استفاده از این انگشتر جهت دفع ترس، اجنه، بلا و چشم زخم کرده‌است. در کتاب مناقب نیز توصیه شده‌است که یکی از انگشترهای حضرت علی (ع) از همین سنگ بوده که ایشان در جنگ هایشان از این سنگ استفاده می‌کردند. البته توجه شود که حدید صینی یا همان انگشتری که از جنس فلز آهن است با انگشتری که نگین آن سنگ هماتیت است اشتباه نشود. استفاده از انگشتر آهن کراهت دارد و اصلا توصیه نمی‌شود اما انگشتر نقره با سنگ هماتیت دارای همان خواص سنگ حدید می‌باشد که پیش‌تر بیان گردید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مضرات انگشتر حدید صینی

در خواص انگشتر حدید شکی نیست اما آیا ضرر و زیان‌هایی نیز از این گوهر مشاهده شده‌است. باتوجه به اینکه توضیحات مفصل و تکمیلی زیادی لازم است در مقاله دیگری تحت عنوان مضرات سنگ حدید به طور کامل و با دلیل و مدرک این مساله مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌است. لطفا با مراجعه به آن مقاله پاسخ خود را دریافت نمایید.

محصولات حدید صینی

گردنبند حدید صینی اصل زنانه طرح دلدار

۳۱۹,۰۰۰ تومان
به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

367 دیدگاه در “سنگ حدید (هماتیت) و عجایب آن + خواص سنگ حدید در احادیث و کتب علمی

  1. اسد گفت:

    با سلام مقداری سنگ حدید هماتیت و مگنیت دارم چطور میتونم بفروشم البته سنگ خام که همگی بصورت تیله گردند

    1. aida گفت:

      سلام
      من دنبال مگنتیت اصل هستم. روش تشخیصش چیه؟ دونه ای میفروشی؟

  2. a.a گفت:

    با سلام سنگ خام تیله شکل از حدید و مگنتیت در تعداد بالا دارم چطور میتونم بفروشم لازمه بگم بعضی از سنگها با لایه ای از کبالت پوشیده شده است ممنونم راهنمایی بفرمایید

  3. احسان گفت:

    با سلام
    امکان حک کردن ستاره داوود و ستاره سلیمان و اوراد مخصوص به آن روی حدید برای شما وجود دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این اذکار و نقش هایی که فرمودید دارای اداب خاصی هستند و در حال حاضر انجام نمی دهیم. مگر اینکه صرفا حکاکی آن را لازم داشته باشید.

    2. محمدعلی گفت:

      سلام
      من یک سنگ حدید مغناطیسی تهیه کردم یا فک کنم همان مگنتیت با دعای هفت جلاله روشی برای اصل بودن ندارد فقط میخواستم بدانم مثل حدید ساده میماند خواصش که فرق نمیکند همان تاثیر را دارد؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مگنتیت با سنگ حدید تفاوت دارد و طبیعتا خواص یکسانی ندارند.

  4. رضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر آیا انگشتر حدید به دست راست باشه بهتره یا چپ، آیا میشه دعای هفت جلاله دعای امام علی ع و دعای رزق و روزی را باهم روی یک سنگ نوشت باتشکر

    1. علی فروغی گفت:

      نمیشه که جا ندارع اونقدر

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا توصیه شده که انگشتر را در دست راست خود قرار دهید. اگر دو انگشت کوچک و کناری آن در دست راست پر بود میتوانید در دست چپ هم انگشتر کنید.
      اصلا توصیه نمیکنیم که هر سه دعا را روی یک سنگ حدید داشته باشید. علاوه براین به لحاظ فضای حکاکی امکان حکاکی هر سه دعا روی یک نگین کوچک وجود ندارد.

  5. ساعد گفت:

    سلام.. من. قبلا هم یه بار دیگه مزاحمتون شدم.. سوال من اینه که ایا انگشتر حدید جلاله نوعی انگشتر موکل دار به حساب میان؟ ممنون میشم اگه جواب بپین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینطور نیست. دعای هفت جلاله در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است و دارای خواص ویژه ای است.

    2. مرضیه گفت:

      سلام من تازه سنگ حدید که ذکر هفت جلاله دارد خریدم، دعای حرز امام جواد داخل گردنبند چرم دارم، سنگ حدید را داخل همان گذاشتم، ایا اشکال دارد مثل حرز امام جواد همیشه همراه داشته باشم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور کلی همراه داشتن دائمی هفت جلاله لازم نیست و توصیه هم نمی شود. صرفا هروقت به خواص آن احتیاج دارید همراه داشته باشید.

    4. ناشناس گفت:

      سلام من حدید خریدم روش یک مقدار نوشته دارد نمیدانم چی است؟ دعای رزق و روزی میخواهم روش باشد چطوری بفهمم چی روش نوشته دسترسی به فروشنده هم ندارم میتوانم خودم بنویسم رو کاغذ و از پشت تو انگشترم نگهدارم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای رزق و روزی روی سنگ حدید فقط باید در اولین جمعه رمضان حکاکی شود. متن دعا هم در همین صفحه موجود است مطالعه بفرمایید.

  6. احسان گفت:

    سلام علیکم
    ببخشید برای غلبه بر جبن و ترس و شجاع شدن کدام یک بهتر عملکرد دارد
    ۱.انگشتر حدید با ذکر
    ۲. ستبند حدید باذکر
    ۳.گردنبند حدید با ذکر
    ممنون میشم پاسخ بدید اجرکم عندالله

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      انگشتر حدید با ذکر امام علی (ع) یا ذکر هفت جلاله را تهیه بفرمایید.
      ذکر امام علی (ع) همان انگشتری است که امیرالمومنین در هنگام جنگ میپوشیده اند.
      و ذکر هفت جلاله هم در حدیث امام صادق (ع) آمده است که برای رفع ترس زمانی که از اذیت و آزار یکی از مردم هراس پیدا کردی موثر است و ترس تو از او از بین خواهد رفت.

  7. پارسا گفت:

    سلام خسته نباشید ‌. من از مشهد یک انگشتر نگین درشت حدید بسیار زیبا خریدم. اما حکاکی اون دو کلمه است. یا فاطمه الزهرا …امیری حسین و نعم الامیر خواستم بدونم ایرادی نداره؟ چون به عشق مادرم حضرت فاطمه خریدمش.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر بسیار هم عالی ولی اساسا استفاده زیاد از سنگ حدید رو پیشنهاد نمیکنیم.

  8. ساعد گفت:

    با عرض سلام.. خواستم بدونم واسه ترس و استرس و افزایش اعتماد نفس شما انگشتر حدید ساده رو پیشنهاد میدید یا با دعای هفت جلاله؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدید هفت جلاله را توصیه میکنیم اما بایستی مراقب باشید در حمام و دستشویی همراه خود نبرید و اصلا به ان نجاست نرسد و کلا هم زیاد به دست نکنید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام وقتتون بخیر سنگ حدید حتی اگه تو بازوبند چرم هم باشه نباید تو دستشویی ببریمش ؟؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      درمورد هفت جلاله باز هم بهتر است احتیاط کنید و نبرید.

  9. میثم گفت:

    خیلی وقتها سر کار که بودم تو یک اتاق مثل گور دخمه باید میخوابیدم دو ساعت طول می‌کشید تا بخوابم از بس اوهام و فکر و خیال داشتم این انگشتر رو که دستم کردم خواب سنگین و طولانی رو تجربه کردم

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      سنگ حدید رنگ بندی دارد؟
      یعنی حدید های طلایی و هفت رنگ و.. اصل هستند؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      رنگ اصلی آن سیاه و خاکستری تیره است ونمونه های طلایی و هفت رنگ واقعا سنگ حدید اصل هستند اما روی آن یک حالت ابکاری انجام شده تا به رنگ طلایی درآید.

    3. جواد گفت:

      سلام وقت عالی بخیر بنده انگشترم رو یک مدت به رفیقی دادم و دوباره پسش گرفتم آیا انگشتر خواصش رو از دست میده برای خودم یا باقی میمونه

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اما بهتر است یک بار فرایند پاکسازی و شارژ سنگ را انجام دهید.

  10. مرتضی گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    اگر سنگ حدید که دعای هفت جلاله روش حکاکی شده رو قاب طلا به صورت انگشتر یا گردن بند برای خانم ها بگیریم روی خواص سنگ تاثیر نداره یا حتما باید قاب نقره باشه؟؟؟؟ و ایا فرق میکنه که به صورت انگشتر یا گردن بند باشه اگه فرق داره برای دفع چشم زخم و شر حسود و دشمن کدوم حالت توصیه میشه ؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای خانم ها اگر طلا باشد مشکلی نیست ولی اقایان حتما نقره باشد. توجه داشته باشید که استفاده مداوم روزانه و ۲۴ ساعته از هفت جلاله توصیه نمی‌شود بنابراین چون طلا هزینه بالاتری دارد شاید به صرفه نباشد که با طلا بسازید. همچنین خانم باردار نباید از حدید هفت جلاله استفاده نمایند و نکته آخر اینکه مطابق آنچه در حدیث آمده اگر برای دفع چشم زخم و شر حسود و دشمن مایل به استفاده هستید توصیه میکنیم به صورت انگشتر باشد.

    2. فرهاد گفت:

      سلام حدید اصلی را با حدید تقلبی چگونه تشخیص دهیم چون یک عدد انگشتر نقره با نگین حدید است ولی نمی‌دانم اصلی است یا جعلی

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله تشخیص سنگ حدید اصل مراجعه بفرمایید.

  11. نگین گفت:

    یک نگین و حلقه که بصورت یک تکه از یک سنگ تراشیده شده باشند و بطور طبیعی به هم متصل باشند وجود دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه متوجه منظور شما نشدیم. منظورتان حلقه حدید است. لطفا لینک حلقه حدید را مشاهده بفرمایید.

    2. نگین گفت:

      یک انگشتر یک تک حدید که حلقه و نگین آن مجزا نباشند و یک تکه از حدید باشند و برخلاف انگشترهای معمول از دو قسمت مجزای حلقه و نگین ساخته نشده باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حلقه ای که کاملا از حدید ساخته شده باشد موجود است ولی اینچنین چیزی که فرمودید متاسفانه خیر

  12. ریحانه گفت:

    سلام میشه خواص حدید صینی هفت جلاله وقتی که به صورت انگشتر هست و زمانی ک به صورت گردن بند هست رو بفرمایید؟
    و حدید هفت جلاله چ خواصی داره ک حرز جواد نداره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده خواص کامل حدید صینی هفت جلاله به لینک داده شده مراجعه بفرمایید.
      تعدادی از خواص حدید هفت جلاله مانند دفع چشم زخم و آسانی امور با حرز امام جواد (ع) مشترک است اما برای مثال حدید هفت جلاله برای زایمان خانم باردار که روزها و ساعات پایانی زایمان بر وی سخت شده توصیه شده که بر گردنش بیاویزند و یا برای زمانی که شخصی مورد دشمنی و آزار فردی خاص یا دشمنان خاص قرار گرفته یا به دیدار حاکم ظالم می‌رود به طور ویژه استفاده از انگشتر حدید صینی هفت جلاله توصیه شده است.

  13. زهرا هوشیار گفت:

    سلام من ستاره داود که روی سنگ حدید است دارم بشکل گردنبند، می خواستم ببینم دائم گردنم باشه مشکلی نیست؟ و اینکه داخل حمام هم گردنم باشه، پشت سنگ هم عین علی با لیزر زدن، اگر با پوست تماس پیداکنه اشکال داره؟ بهم گفتن اشکال نداره، می خوام پاسخ شما رو هم بشنوم. ممنون و اگر امکانش هست لینک واتساپ یا تلگرامتون رو برام بفرستید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور کلی همراه داشتن همیشگی حدید توصیه نمی شود. با توجه به اینکه این لوح ها غالبا دارای اذکار و اسامی جلاله هستند توصیه می شود همراه خود به حمام نبرید. در مورد عین علی هم همانطور که گفته شد حکاکی های لیزری غالبا همراه اسامی جلاله و ایات قران هستند که نباید بدون وضو با پوست در تماس باشند.

    2. شیما گفت:

      سلام اگر ناخواسته با سنگ حدید ک روی آن دعای هفت جلاله حک شده دستشویی بریم مشکلی داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کراهت شدید دارد. صدقه دهید و دیگر این کار را انجام ندهید.

  14. حاجیلو گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم که میشه انگشتر حدید رو فقط مواقعی که میخوایم بریم بیرون دستمون کنیم و داخل خونه دستمون نکنیم چون میگن که همیشه دستتون نباشه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید در مواقع مورد نیاز و متناسب با آن نیاز از حدید استفاده کنید.

  15. محمود گفت:

    با سلام و احترام خدمت شما
    برای انگشتان بزرگ چگونه باید سفارش بدهیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان سایز کردن انگشتر برای انگشتان بزرگ هم وجود دارد. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید. همچنین اگر آنلاین از سایت شرف آنلاین خرید کنید در مرحله انتخاب انگشتر میتوانید سایز انگشت خود را به دلخواه انتخاب کنید.

  16. حسین گفت:

    با عرض سلام خسته نباشید من انگشتر حدید فکر کنم چند سالی است خریداری کرده ام و بنا بر روایات در هنگام نماز استفاده نمیکنم و ۲۴ ساعت در روز استفاده نمیکنم در صورت لزوم ترس یا استرس در دست میگذارم ولی شنیدم هر انگشتری باید شارژ شود یکی به من گفت زیر نور افتاب بزار یکی گفت تو نمک دریایی بزار برای شارژ من نمیدونم درست شارژش چطوره ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چطور باید انگشتر حدید با دعای هفت جلاله رو شارژ کنم تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در همین مقاله به نحوه شارژ و پاکسازی سنگ حدید اشاره شده است میتوانید مطالعه بفرمایید. استفاده از روش های نمک دریا و آفتاب توصیه شده است.

    2. آرمین گفت:

      سلام ببخشید دستشویی رفتن با سنگ هبهاب مهر را باطل میکند یا نه باتشکر

    3. شرف آنلاین گفت:

      اطلاعی نداریم.

  17. پروین گفت:

    سلام.روی گردنبند من نوشته شده اعوذ بجلال الله اعوذ بکلمات الله اعوذ برسول الله .من نمیدونستم نصف روز که ازش استفاده کردم دستشویی بردم و حیض بودم .گناه کردم؟ بی اثر شد؟ راهکاری دارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید شده که در حمام و دستشویی نبرید باعث بی احترامی به اسامی جلاله است. طی سوالی که از دفتر یکی از مراجع داشتیم بی اثر نشده و میتوانید همچنان استفاده کنید اما در حمام، دستشویی و جایی که نجاست به آن برسد همراه نداشته باشید.

  18. وحید سیف گفت:

    با عرض سلام و درود و خدا قوت بی پایان محضر شما دوستان شرف آنلاین،میخواستم بپرسم که میشه حضورا اونجا باشم برای انتخاب نگین و رکاب انگشتر حدید؟ چون نمیدونم سایز انگشتم چنده این امکان وجود داره؟ سپاس

    1. فقیهی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما
      من یک سنگ حدید دارم
      روش این اذکاری ک فرمودین نیست
      ولی آیه رزق یا آیه ومن یتق الله نوشته شده
      کاربرد این آیه بر روی سنگ‌ چیست ؟
      وایا لازم اذکار نوشته بشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ایه مبارکه و من یتق الله بیشتر برای افزایش رزق و روزی توصیه می‌شود و غالبا روی عقیق حک می‌گردد.
      روی حدید اذکار دیگری توصیه شده ولی خب واجب نیست که حتما اذکار حک شود. اگر خواص آن اذکار بار یشما مهم است میتوانید حک کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله در خدمتتون هستیم تشریف بیارید 🙂

  19. محمد نجفی گفت:

    سلام
    عرض ادب و احترام خدمت شما
    آیا ختم و ریاضتی هست که انجام بدیم و قدرت دعای ۷ جلاله ی روی حدید رو افزایش بدیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حدیثی اینچنین موردی نیامده است اما به طور کلی ترک محرمات، انجام واجبات، اعتقاد و توکل قلبی به خداوند، معصومین و دوستوراتی که از جانب ایشان صادر شدهاست، دوری از گناه و همراه نداشتن هفت جلاله در مکان هایی که گناه در حال رخ دادن است از مواردی است که به شما کمک خواهد نمود. (در ضمن حدید هفت جلاله را اصلا نباید در دستشویی و حمام ببرید و نباید نجاست به آن برسد)

  20. هاجر گفت:

    سلام ببخشید انگشتر هفت جلاله را
    میشه پیش حرز امام جواد گذاشت

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای هفت جلاله باید روی نگین حدید صینی نوشته شود و حتما هم باید روی نگین، دور نگین و پشت نگین نوشته شود بنابراین این چیزی که فرمودید اصولی نیست. اما میتوانید انگشتر هفت جلاله ای سفارش دهید که حرز صغیر امام جواد پشت نگین تعبیه شود (انگشتر پشت بسته باشد) برای توضیحات بیشتر با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  21. نازنین فاطمه گفت:

    با سلام احترام
    سنگ حدید زو با ذکر میتونیم برای نوزاد استفاده کنیم ، داخل بازو بند به بازوش ببندیم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به جهت دفع چشم زخم و دفع بلایا و شرور توصیه میکنیم از حرز امام جواد (ع) برای بازوبند نوزاد استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر به مطلب حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجت مراجعه نمایید.

  22. علیرضا گفت:

    سلام من ی نگین هفت جلاله تهیه کردم که به صورت لیزری حکاکی شده ایا باید به نام من بشه اداب خاصی داره واینکه اگر انگشتر هفت جلاله دست کنیم ایا باید دائم الوضو باشیم

    1. امیر گفت:

      سنگ حدید صینی هفت جلاله با نمک شارج نمیشه فقت و فقت با سدر شارج میشه که باید از عطاریا بخرید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدید هفت جلاله خیر به نام زدن ندارد و به دائم الوضو بودن احتیاجی نیست اما نباید در سرویس بهداشتی و حمام همراه ببرید و نباید به آن خدای نکرده نجاستی برسد.

  23. سام گفت:

    سلام برای دفع تیر به چه سبکی از سنگ حدید استفاده کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امام علی (ع) انگشتر حدید با ذکری خاص را در جنگ ها استفاده می نمودند که در حال حاضر این ذکر به نام ذکر امام علی (ع) در وب سایت موجود است و محصولات مختلف حدید را میتوانید با این ذکر سفارش دهید. این ذکر احتمالا همان ذکر مدنظر شما است.

  24. ح ،ت گفت:

    سلام من الان مدتی دچار استرس و افکار منفی شدم که این افکار باعث ترسم میشن یک سنگ حدید با رکاب نقره تهیه کردم اما نمی دانم چرا احساس می کنم اثر به من نمیکنه راستی سنگ بدون حکاکی و الان دو سه روز دستم کردم یا الان زوده اثر کنه

    1. ناشناس گفت:

      ذکر داشته باشه بهتره بعد شارژشم کن

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درصورتی که از شر دشمن یا هرکس دیگری در ترس هستید یا با مشکل و سختی روبه رو هستید جهت دفع ترس توصیه میکنیم روی نگین حدیدتان حکاکی هفت جلاله را انجام دهید و آن را به دست کنید ان شاء الله موثر خواهد بود.

  25. حسینی گفت:

    سلام
    آیا حدید برای دفع سحر و جادو هم موثر است؟

    1. ناشناس گفت:

      آیا سنگ حدید که دعای هفت جلاله رویش نوشته شده باطل هم میشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود سنگ حدید هفت جلاله برای دفع و باطل کردن سحر و جادو استفاده می شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله با حکاکی ذکر هفت جلاله تهیه نمایید.

  26. بی نام گفت:

    سلام
    -بعضیا میگن بهتره که حکاکی روی حدید دستی باشه و نه ماشینی ، چون حکاکی ماشینی تاثیر بسیار کمی داره
    نظر شما در این باره چیست؟
    -فرق حدید زرد و سیاه از جهت تاثیر گذاری در چیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله دقیقا درست است و همچنین رعایت اداب با حکاکی دست امکان پذیر است.
      حدید طلایی ابکاری شده ی همان حدید سیاه است و به جهت زیبایی بهتر است و اگر مایل به تماس پوست با خود حدید هستید توصیه میکنیم حدید سیاه تهیه بفرمایید.

  27. باقر گفت:

    سلام من پسرم شبها از خواب میپره و گریه میکنه میتونم سنگ و شب بزارم کنارش تا صبح

    1. احمد گفت:

      سلام من سنگ حدید دارم کسی هست بخره؟؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدید هفت جلاله می تواند برای ایشان موثر باشد.

  28. مریم گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    سنگ حدید هفت جلاله را حتما باید به صورت انگشتری در دست کرد تا دیده شود و اثر داشته باشد؟؟؟ یا در مشت نگه داشتن سنگ در مواقع لزوم کافی است؟؟؟ و اگر انگشتری بود آیا می شود در مواقع لزوم و دیدار با کسی قسمت تاج و سنگ انگشتر را به سمت داخل دست و مشت چرخاند تا دیده نشود؟؟؟ اثرش از بین نمی رود؟؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر؛ لازم نیست حتما به صورت انگشتر باشد. در متن روایت امام صادق (ع) آمده که حتی به صورت گردنبند نیز بسیار مفید است و ظاهرا می توان با همراه داشتن سنگ حدید با ذکر هفت جلاله از خواص آن بهره مند شد. دقت داشته باشید که اگر سنگ را در دست می گیرید باید وضو داشته باشید.

    2. ناشناس گفت:

      با تشکر از پاسخ گویی شما…

  29. مونا گفت:

    سلام، سنگ حدید بدون حکاکی هم خواص گفته شده رو داره، چون وقتی روش حکاکی انجام میشه شرایط نگهداری داره من میترسم نتونم رعایت کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بعضی از خواص مربوط به خود حدید است و برخی دیگر مربوط به اذکار حکاکی شده بر آن که هریک در این مطلب به ان اشاره شده است.

  30. علیرضا گفت:

    حلقه حدید هم انرژی زیادی داره این که میگین نباید زیاد استفاده بشه
    خوب در طول روز من ۱۸ ساعت حلقه بدستم هست ایا میتونم از حلقه حدید استفاده کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به طور کلی توصیه می شود مداوم به دست نکنید.

  31. مهرسا ربیعی گفت:

    با سلام آیا گردنبند هم به اندازه انگشتر حدید صینی تاثیر دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به نوع ذکر، ضعف در چاکراها و موارد دیگر بستگی دارد. هم انگشتر و هم گردنبند و هم حتی سنگ تک فواید خاص خود را دارند.

  32. ناشناس گفت:

    سلام روی حلقه های حدید ( حلقه هایی که از سنگ هست و پایه نداره ) میتونین حکاکی ادعیه رو توی قسمت داخلیش انجام بدین؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه نمیکنیم و بایستی مداوم با وضو باشید اما شدنی است.
      با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا زمان و هزینه به شما اطلاع داده شود.

    2. مینا گفت:

      سلام من سنگ حدید که روی ان هفت جلاله هست دارم. الان به دلیل بودن در ماشین لباسشویی کمی قهوه‌ای شده یعنی الان خاصیت خودشو از دست داده؟
      بعد یه سوال دیگه ایا برای تاثیر باید حتما به پوست بخوره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای خود خواص هفت جلاله گفته شده انگشتر در دست کنید ولی ذکر نشده که حتما با پوست در تماس باشد اما در بحث چاکرا درمانی و استفاده از خود خواص سنگ حدید استفاده از آن به صورت انگشتر، گردنبند یا دستبند تجویز می شود که در بعضی تماس با پوست هم لازم است.

  33. پیمان گفت:

    سلام وقت بخیر.
    ببخشید من و خانواده ام متاسفانه دچار یک مشکلی شده بودیم که از لحاط روحی و روانی خیلی داغون شدیم و ترس هرجایی همراهمون هست و برای همین سنگ حدید هفت جلاله رو تو گردنیش رو تهیه کردیم ولی ایا راهی هست که همیشه گردنمون باشه و درش نیاریم و میشه داخل کیف چرمی گذاشت و باهاش حموم و دستشویی رفت چون بعضی اوقات یادمون میره در بیاریم؟
    لطفا اگر راهی هست که بشه یکسره استفاده کرد از سنگ بهم بگین ممنون

    1. الله گفت:

      با سلام … عزیز دل شما به چیزی نیاز داری که خالق این سنگ است ، این سنگ بدون وجود خالقش پوچه
      خالقش همونیه که از رگ گردن به تو نزدیک تره و اگر درکش کنی
      هیچ وقت به یک سنگ وصل نمیشی …

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      استفاده از سنگ حدید هفت جلاله در تضاد و تناقض با خالق آن نیست و اتفاقا در راستای تبعیت از فرامین فرستادگان همان خالق است و حتی استفاده از آن نگین مؤید این است که شما اعتماد کامل به خالق و فرستادگان آن خالق دارید و توکل و اعتماد خود را علنا نشان می‌دهید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امیدواریم هرچه زودتر مشکل شما حل شود.
      اساسا استفاده مداوم از سنگ حدید لازم و توصیه شده نیست و خانم های باردار هم استفاده نکنند و به طور کلی در حمام و دستشویی همراه نباید برده شود.
      متاسفانه استفاده درون بازوبند یا کیف توصیه نمی شود هرچند که میتواند درون کیف و بازوبند هم بی تاثیر نباشد اما توصیه نمی شود.

    4. صدیقه گفت:

      سلام
      آیا موقع عمل جراحی بیمار میتواند انگشتر حدید هفت جلاله در دست داشته باشد؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی عاجل
      مشکلی که وجود ندارد اما این مورد را حتما با پزشک خود در جریان بگذارید.

  34. س،س گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم ایا حدید برای خانم ها ضرر داره یا نه؟ البته باردار نه ها و هرکسی میتونه آیا از حدید استفاده کنه ؟چون من بیرون میرم خیلی حس اضطراب و کمبود اعتماد بنفس دارم برای این منظور میخواستم از حدید استفاده کنم میتونم ؟

    1. r.p.b گفت:

      سلام
      آیا سنگ حدید صینی یا هماتیت برای کسانی که تپش قلب دارند مضر است؟
      چه تفاوتی بین سنگ حدید صینی و هماتیت است؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدید و هماتیت یک نوع سنگ هستند. حدید صینی همان حدیدی است که منشا آن چین است. درمورد سوال تپش قلب هم متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای خانم های غیر باردار مشکلی ندارد و شما هم میتوانید از حدید هفت جلاله یا حدید با ذکر امام علی (ع) استفاده بفرمایید.

  35. مهدی گفت:

    با سلام و شادباش . راههای تشخیص ضعف در چاکراهها چگونه میباشد . آیا تست خاصی دارد . ما چگونه باید تشخیص دهیم کدام سنگ برای ما مفید است . با تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله تست هایی وجود دارد. بایستی توسط یک متخصص ضعف در چاکراها مشخص و سنگ مورد نیاز توصیه شود.

  36. فرشته گفت:

    سلام ببخشید به همراه داشتن سنگهای دیگه همراه با حدید مشکلی ایجاد نمیکنه؟ اثر انرژی سنگ های دیگه رو حدید از بین یا کم نمیکنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از دیدگاه چاکرا درمانی بایستی ضعف در چاکراهای بدن شما شناسایی شود و سنگهای تقویت کننده لازم توصیه شود که ممکن است در آن حدید در کنار چند سنگ دیگر توصیه شود یا اینکه تنها یک سنگ توصیه گردد.

    2. س،س گفت:

      با سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم ایا حدید برای خانم ها ضرر داره یا نه؟ البته باردار نه ها و هرکسی میتونه آیا از حدید استفاده کنه ؟ چون من بیرون میرم خیلی حس اضطراب و کمبود اعتماد بنفس دارم برای این منظور میخواستم از حدید استفاده کنم میتونم ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خانم های باردار خیر نباید استفاده نمایند ولی در غیر این بله میتوانید استفاده نمایید و قطعا تاثیر گذار است. میتوانید از حدید با ذکر امام علی (ع) یا حدید هفت جلاله استفاده بفرمایید.

  37. صغری گفت:

    سلام من همیشه احساس کسالت و بیماری دارم آیا میتوانم سنگ حدید را به صورت گردن بند همیشه داشته باشم

  38. Aysoon گفت:

    سلام من یه گردنبند حدید با حکاکی دعای عین علی دارم و ولی چند باری پیش اومده که فراموش کردم موقع دستشویی رفتن درش بیارم اما همیشه زیر لباسم میذارمش میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد اینجوری؟ اینجور مواقع باید چیکارکنم؟
    و اینکه چرا نباید به صورت مداوم استفاده بشه؟ اگر مدام گردنم باشه چه مشکلی پیش میاد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای حدید هفت جلاله در حدیث امام صادق (ع) توصیه اکید شده است که از بردن در دستشویی و حمام اجتناب شود. به علت وجود اسامی جلاله و همچنین تاثیری که محیط بر سنگ میذارد برای لوح عین علی هم توصیه میکنیم از همراه داشتن در مکان های گفته شده اجتناب کنید.
      درمورد مداوم همراه داشتن هم درباره حدید هفت جلاله آمده که در مواقع خاص مثل دیدار با شخصی که از او ترس دارید، یا زمانی که خطر چشم زخم هست یا مشکلی در کار افتاده استفاده شود و نه در همه موارد علاوه براین خود حدید، سنگی با انرژی های قوی است که مداوم همراه داشتن آن توصیه نمی شود.

    2. محمد گفت:

      سلام شب میتونیم با اون بخوابیم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید ولی اساسا لازم نیست سنگ حدید هفت جلاله ۲۴ ساعته و هر روز هفته همراه شما باشد.

  39. Hadi گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    واقعا بعد از برسی سایت های مختلف، می توانم بگویم این سایت کامل ترین و بهترین اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار داده است؛
    راستش بنده قصد خریداری یک انگشتر با
    نگین حدید صینی و ذکر هفت جلاله را از این وبگاه دارم ، اما درباره ی تضمین کیفیت نگین و البته
    نحوه ی تحویل آن اطلاعات چندانی ندارم،
    اگر در این باره توضیح دهید ممنون میشوم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از نظر لطفتون
      اساسا سنگ حدید دارای قیمت بسیار کمی در بین نگین های مختلف است به همین دلیل نوع اصل و بدل ندارد که از این بابت نگرانی داشته باشید. حکاکی ذکر هفت جلاله طبق نیز به صورت تخصصی در خود مجموعه شرف آنلاین با نظارت کامل انجام می شود با این وجود پس از تحویل میتونید بررسی بفرمایید اگر مشکلی بود پشتیبانی پاسخگوی شما خواهد بود.
      نحوه ارسال نیز از طریق پست یا مراجعه حضوری به فروشگاه در مشهد است.

  40. زهرا گفت:

    سلام ببخشید گردنبد سنگ حدید رو میتوان دائم استفاده کرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      استفاده دائمی ۲۴ ساعته و هر روز توصیه نمی‌شود.

  41. عبدالله گفت:

    اگر روی سنگ حدید آیه اول آیت الکرسی حک شود چه خاصیتی دارد؟

  42. ناشناس گفت:

    سلام وقت به خیر
    به چه دلیل نباید مدت زیاد حدید در دست یا گردن باشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      استفاده از حدید هفت جلاله مطابق روایت امام صادق (ع) لازم نیست به صورت مداوم باشد.

    2. ناشناس گفت:

      سلام برای دفع جن و همزاد عین علی خوبه یا هفت جلاله

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هفت جلاله استفاده بفرمایید.

  43. مرتضی گفت:

    سلام من متولد شهریور هستم و حدید هفت جلاله گرفتم مشکلی که نداره؟ ممنونم بابت پاسخ گویی

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد اما در نظر داشته باشید استفاده از حدید هفت جلاله بایستی با رعایت آدابی مانند استفاده نکردن از حمام و دستشویی و … باشد.

  44. احمد گفت:

    سلام، آیا حلقه حدید صینی هم خواص خودش را به تنهایی دارد یا باید با نقره باشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواص مخصوص خود حدید را دارد.

  45. ناشناس گفت:

    سلام برای ترک ادات بد هم مناسبه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای ترک آدات بد سنگ آمیتیست توصیه می‌شود.

  46. مریم گفت:

    با سلام و احترام
    آیا نگین حدید به تنهایی باعث دفع چشم زخم و سحر جادو میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با ذکر هفت جلاله تهیه بفرمایید.

  47. رامین گفت:

    سلام
    انگشتر نقره با سنگ حدید ک روی آن عبارت «ناد علیا مظهر العجایب عونالک تجده النوائب…………
    با خط نستعلیق حکاکی شده چه خاصیتی دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمالا همان خواص ناد علی را خواهد داشت. خاصیت ویژه ای برای این مورد در منبعی دیدید؟

    2. Ali گفت:

      سلام من این انگشتر رو با دعای هفت جلاله دارم….ایا روی خانوادمم تاثیر داره یا هر فرد باید یکی داشته باشه…چون همیشه پیششونم…

    3. شرف آنلاین گفت:

      مطابق حدیث، دعای هفت جلاله برای شخص توصیه شده است و بایستی همراه وی باشد.

  48. محمد رضا گفت:

    سلام غیر از نماز و موقع دستشوئی همیشه در دستم باشد اشکالی دارد حتی در خواب ۲ آیا استفاده فقط از نگین حدید بدون رکاب در جیب بگذاریم همان خواص را دارد. ۳ نوع هفت جلاله از نوع دیگر بهتر نیست می خواهم کامل همه خواص باشد. تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت کلی استفاده مداوم از سنگ حدید توصیه نمی‌شود. بایستی موردی و در مواقع لزوم استفاده کنید. برای مثال استفاده از انگشتر حدید با ذکر مخصوص انگشتر امام علی (ع) صرفا در مواقع مشکلات شدید باید دست کنید یا ذکر هفت جلاله در مواقعی که ترس از چشم زخم یا گزند دشمنان دارید یا برای گره گشایی در کاری و علاوه بر همه اینها برای هفت جلاله به طور ویژه توصیه شده است که در حمام و دستشویی و جای که به آن نجاست برسد همراه نداشته باشید.
      در مورد سوال دوم توصیه می شود و بهتر است که به صورت انگشتری باشد و در مورد سوال اخر توجه کنید که هر ذکری خواص خاص خود را دارد و با توجه به نیاز خود باید یک ذکر را انتخاب نمایید.

  49. جلال گفت:

    سلام و درود
    آیا سنگ حدید هم مثل عقیق نسخه تقلبی زیادی دارد؟
    چون من هر جا خواستم انگشتر حدید بخرم از قیمت های مناسب برخوردار بودن
    و به شک افتادم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هم سنگ عقیق و هم سنگ حدید هر دو به علت فراوانی قیمت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل نوع تقلبی آنها بشدت کم است.

    2. ناشناس گفت:

      ‌سلام . من به تازه گی حدید عین علی رو خریداری کردم ولی به اسم من نزدن .گفتن که باید فقط شارژ بشه. میخواستم اینو بدونم که برای من در اینصورت کاربردی داره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حکاکی دستی عین علی اداب زیاد و سختی دارد. ایا شما از نمونه های حکاکی لیزری آماده در بازار خرید کردید؟

  50. ساجدي گفت:

    سلام علیکم
    همراه داشتن سنگ حدید بر حائض در صورتیکه در گردن آویز چرمی باشد و مستقیم لمس نشود چگونه است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ حدید بدون حکاکی اذکار واسامی جلاله که قطعا مشکلی ندارد اما اگر دارای حکاکی خاصی است بایستی نوع حکاکی بررسی شود.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.