دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای حرز امام جواد برای ازدواج و بخت گشایی موثر است؟

amulet-imam-javad-marriage دعای حرز امام جواد برای ازدواج و بخت گشایی موثر است؟

آیا دعای حرز امام جواد برای ازدواج و بخت گشایی تاثیری دارد؟ معجزات حرز امام جواد برای ازدواج مشاهده شده‌است؟ در این مقاله از سایت شرف‌آنلاین به این سوالات مهم پاسخ داده‌ایم و همچنین یک دعای بخت گشایی بسیار قوی از احادیث معصومین را معرفی خواهیم نمود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد برای ازدواج + متن دعا

آیا دعای حرز امام جواد برای ازدواج توصیه شده و موثر است؟ به صورت تجربی توسط عده‌ای این خاصیت گاها بیان می‌شود اما در حقیقت به طور مستقیم در منابع خاصیت بخت گشایی برای حرز امام جواد (ع) بیان نشده‌است، هرچند که آیت الله بهجت در مواردی برای حل مشکلات بین زوجین استفاده از این حرز را توصیه نموده‌اند اما برای تسریع و تسهیل خود امر ازدواج خاصیتی برای آن ذکر نشده‌است. بنابراین دعای حرز امام جواد برای ازدواج صراحتا نیامده‌است.

حرز امام جواد برای ازدواج

توجه داشته باشید که خواص حرز امام جواد (ع) بشدت زیاد است خواصی همچون دفع چشم زخم، دفع بیماری، بلایای طبیعی و مخصوصا دفع سحر و جادو که از همین جهت درصورتی که حس می‌کنید توسط فرد یا افرادی مورد سحر قرار گرفته‌اید و بخت تان بسته شده‌است یا به چشم زخم و بدخواهی افرادی گرفتار شده‌اید در این صورت حرز امام جواد برای ازدواج ان‌شاءالله موثر خواهد بود و احتمالا به همین دلیل است که در بین برخی از مردم از این حرز برای ازدواج سریع یاد می‌شود. با این توضیحات برای مشاهده متن دعای حرز امام جواد برای ازدواج + pdf روی لینک مزبور کلیک کنید. البته در انتهای این مطلب یک دعای بخت گشایی قوی از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) برای دختران مجرد معرفی خواهد شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معجزات حرز امام جواد برای ازدواج

همانطور که پیش‌تر بیان گردید خاصیت بخت گشایی مستقیما برای دعای حرز امام جواد (ع) ذکر نشده‌است (حداقل باتوجه به بررسی‌های ما اینچنین خاصیتی در متن دعا یافت نشد) اما برخی از افراد از خاصیت دفع سحر و باطل کردن چشم زخم حرز کبیر امام جواد (ع) استفاده نموده و تاثیر آن در امر ازدواج و بخت‌گشایی را شاهد بوده‌اند که توسط افراد مختلف این موضوع نقل شده‌است که یک نمونه از آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کم نبوده‌اند معجزاتی که افراد مختلف در زمینه‌های مختلف از این دعای شریف دیده‌اند. برای مشاهده برخی از این معجزات حرز امام جواد کلیک کنید. شما هم اگر تجربه دیدن فواید و معجزات حرز امام جواد برای ازدواج را دارید می‌توانید در بخش نظرات بیان کنید تا دیگران نیز از این خواص بهره‌مند شوند. باتوجه به توضیحاتی که بیان شد در ادامه برخی از محصولات مرتبط را مشاهده می‌فرمایید که امکان خرید حرز امام جواد فراهم شده‌است و می‌توانید از این محصولات حرز امام جواد برای بخت گشایی استفاده نمایید.

محصولات حرز صغیر و کبیر امام جواد (ع)

انگشتر حرز امام جواد (ع) نقره زنانه و مردانه طرح ادیب

۱,۹۷۹,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معرفی دعا و حرز برای ازدواج سریع و بخت گشایی

از موثق‌ترین و بهترین انواع دعای گشایش بخت نگارش سوره احزاب بر پوست آهو می‌باشد. در کتاب البرهان فی تفسیر القرآن در جلد 6 صفحه 212 و در منابع دیگر از پیامبر اکرم (ص) و حضرت صادق (ع) روایت گردیده‌است که سوره احزاب را بر روی پوست آهو برای زیاد شدن خواستگاران و جذب توجه و میل آن‌ها بنویسید و در ظرفی درب بسته مانند کوزه درب بسته در منزل نگهداری کنید. از جمله فواید سوره احزاب روی پوست آهو می‌توان به زیاد شدن تعداد خواستگاران دختران مجرد آن منزل (طبق متن حدیث) اشاره نمود. با توجه به درخواست‌های بی‌شمار مشتریان محترم سایت شرف‌آنلاین در بخش پشتیبانی سایت، اقدام به آماده‌سازی و کتابت سوره احزاب روی پوست آهوی اصلی نموده‌ایم. رعایت آداب کامل، اصل بودن پوست آهو و قیمت بسیار مناسب از جمله مزایای این محصول ویژه در فروشگاه شرف آنلاین می‌باشد.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

این دعای بخت گشایی قوی شامل یک قطعه کوچک از پوست آهوی اصلی است که بر روی آن سوره احزاب با رعایت آداب کامل کتابت شده‌است و دارای فواید مهمی از جمله باز شدن بخت دختران مجرد می‌باشد. این سوره را باید مطابق با حدیث امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) در یک ظرف در‌ب بسته (مثل ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار دهید و در منزل نگهداری کنید و نیازی نیست که دختر آن را همراه خود کند. پوست آهو کاملا اصل و با ضمانت اصالت توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است. فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین به دلیل ارتباط مستقیم و بی‌واسطه برای تهیه این محصول، هزینه آن را بسیار مناسب تعیین نموده‌است تا به صورت عمومی قابل استفاده برای اکثر مشتریان عزیز باشد. امید است که با تهیه این دعای بخت گشایی قوی هر چه زودتر به مراد دلتان برسید.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

49 دیدگاه در “دعای حرز امام جواد برای ازدواج و بخت گشایی موثر است؟

  1. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید کسی با اینکه موقعیت خوب داره ولی خواستگار نداره دلیلش نمیدونه چیه سحر جادو هست یا چیز دیگه سوره احزاب بهتره یا حرز امام جواد ع؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کمتر پیش می‌آید از سحر و جادو باشد مگر اینکه واقعا نشانه های محکمی مبنی بر آن ببینید و اینکه بدخواهانی داشته باشید که بدانید ممکن است این کار را بکنند. بنظر اگر نشانه های محکمی ندارید همان سوره احزاب روی پوست آهو را تهیه کنید.

  2. ناشناس گفت:

    ایا حرز امام جواد برای همه خوبه

    1. حدیث گفت:

      سلام حرز امام جواد دو روزه رسیده دستم
      برای بخت گشایی چقدر موثر هست؟
      با وجود این حرز محاله دختر مطلقه بدون ازدواج بمونه؟
      تو یه بطری در بسته تو اتاقم قرار دادم مشکلی نداره؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا مجددا همین مطلب موجود در این صفحه را با دقت بخوانید.
      آنچه برای بخت گشایی است و باید در ظرف درب بسته قرار گیرد سوره احزاب روی پوست آهو است، نه حرز امام جواد (ع)

  3. گمنام گفت:

    سلام من حرز تهیه کردم برای بخت گشایی یعنی نیات دیگه هم دارم مثل کاری مالی ولی الویت من بخت گشایی هست چرا بین اینهمه خاصیت بخت گشایی که مهمه نیس من با کلی امید و آرزو خریدمش حالا تکلیف من چیه

    1. ناشناس گفت:

      اخی حالا ناراحت نباش انشالله با ادم مناسب آشنا میشی

  4. ناشناس گفت:

    سلام من حرز امام جواد برای ازدواج گرفتم یه عده میگن نماز یه ساعته داره یه عده هم میگن نداره واضح میگم هرچی خواستگار برام میاد میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنند یا باعث میشه برای دلیلهای ناموجه بهم بخوره برای طالع بینی مراجعه کردم گفتن که بختت بسته نیست فقط کسی ک تو رو میخواد دیر میاد من حرز گرفتم از تاثیرش اینا کسی هم نیست نمازش رو بخون لطف کنید پاسخ بدید

    1. ناشناس گفت:

      تاثیری هم داشت

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر برای دفع سحر یا طلسم اگر شده باشید مفید است که نماز مخصوص هم دارد. ضمن این که بایستی هرشخص خودش نماز را بخواند.

  5. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید گردنبند برای بخت گشایی خوبه یا بازوبند برای دختر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای بخت گشایی دختر مجرد سوره احزاب روی پوست آهو توصیه می ‌شود.

  6. ساره گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    پوست آهو از کجا میارید روش دعا می نویسید !
    شکار آهو مگه غیر مجاز نیست !
    حالا چرا آهو ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به بخش سوالات متداول در صفحه پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه بفرمایید.

  7. حسینی گفت:

    سلام
    من پک کامل حرز امام جواد را برای خودم و دخترم از خودتون گرفتم ولی نمازش بسیار طولانی است و تمایل دارم نایب بگیرم برای هر دو حرز
    در ایتا جای پیام دادن ندارید تلفن هم کسی پاسخگو نیست لطفا راهنمایی کنید چه کنم

    1. زهرا گفت:

      سلام برای دعای بخت پیام دادم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا جایی که توانایی دارید باید خودتان نمازش را بخوانید. ضمن اینکه پاسخگویی تلفنی در ساعات کاری و پاسخگویی ایتا و دیگر پیام رسان ها را داریم. از بخش پشتیبانی آنلاین با پشتیبانان میتوانید ارتباط برقرار کنید.

  8. گمنام گفت:

    سلام وقت بخیر… ببخشید من دیروز عصری حرز را سفارش دادم … امروز ارسال میشه ک حداقل چهارشنبه به دستم برسه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بین ۲ تا ۴ روز کاری به دستتان می رسد. ضمن اینکه کد رهگیری پستی نیز برایتان پیامک می شود.

    2. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید استفاده از حرز امام جواد اداب خاصی هم داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا به مقاله آداب بستن حرز امام جواد (ع) مراجعه بفرمایید.

  9. سیما گفت:

    سلام ببخشید من حرز امام جواد رو سفارش بدم حتما باید نیت هم بگم یا نه حرز امام جواد برای همه نیت ها هست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست. خواص حرز امام جواد مشخص است و لازم نیست نیتی بکنید.

  10. زهرا.ش گفت:

    سلام. من حرز امام جواد دارم ولی دیگه نمیخوام داشته باشم ایا تو اب روان بندازم مشکلیه؟؟ خواهش میکنم جواب بدین خیلی برام مهمه و اینکه تو استوانه نقره هست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کافیست از بازوی خود درآورید و همراه تان نباشد.

  11. ناشناس گفت:

    سلام وقتون بخیر بنده حرز امام جواد ع گرفتم ولی یک ذره آب رسیده یک کوچولو خطش خراب شده بنظر شما دعایش از بین رفته؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یعنی متن حرز در آن قسمت که آبخورده پاک شده؟ همچنان درست و قابل دیدن است متن؟ اگر کلا حرف یا حروفی پاک شده که باید اصلاح شود.

  12. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشی من نمیتوانم واجباتش را انجام بدهم میترسم جواب نگیرم تو رو خدا به من کمک کنید جواب گرفتم مدیون باشم شیرینی زیادی ندهم به شما

  13. بنده خدا گفت:

    سلام ببخشید. جاهای دیگر قیمت حرز امام جواد گران تر هست میخواستم بدانم‌ چه فرقی باهم دارند؟ بازوبند به بخت‌گشایی کمک میکند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله حرز امام جواد از کجا بخرم مراجعه بفرمایید. به طور مفصل پاسخ سوال شما داده شده است. همچنین به مقاله دعای حرز امام جواد برای ازدواج مراجعه نمایید تا پاسخ سوال دوم خود را مشاهده کنید.

  14. ناشناس گفت:

    سلام برای ازدواج و مسکن میخواستم دعای مهمی باشد

    1. ناشناس گفت:

      سلام گردنبند دعای حرز را میشود همیشه همراه داشت یا نه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله اما مواظب باشید به آن آب یا خدای ناکرده نجاست و کثیفی نرسد.

  15. ناشناس گفت:

    با سلام
    من میتونم برای یکی دیگه مثلا خواهرم سفارش بدم یا هر کسی خودش باید خریداری کنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرکسی میتواند برای شخص دیگری سفارش دهد.

  16. شی گفت:

    سلام ببخشید ممکن است عاملی باعث کم اثر شدن حرز بشود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله اساسا انجام گناه باعث سخت شدن استجابت دعا می شود.

    2. Ryhaneh گفت:

      آیا برای دختری که سحر و جادو نشده و فقط بختش بسته شده مفید میباشد؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای این مورد توصیه میکنیم سوره احزاب روی پوست آهو را تهیه کنید.

  17. م گفت:

    این سوره احزاب واقعا جواب میده؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      براساس احادیث معتبر و همچنین به تجربه در عمل این سوره در بسیاری از دفعات موثر واقع شده است.

    2. فهیمه ابراهیمی گفت:

      سلام حرز امام جواد ع اصل است؟ و خواصش بگویید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز امام جواد (ع) اصلی موجود است. بر روی لینک پک کامل حرز امام جواد کلیک کنید.

  18. ناشناس گفت:

    سلام آیا نماز حرز امام جواد را هم باید برای استفاده ازش بخوانیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر است بله باید بخوانید. برای توضیحات بیشتر به لینک نماز حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  19. ناشناس گفت:

    سللم برای مال و ثروت هم خوبه

  20. امینی گفت:

    نهایتا نتیجه چی شد؟ حرز امام جواد برای ازدواج مفید هست یا نه؟

    1. سمیه گفت:

      سلام بروی انگشتر عقیق میشه نوشت

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق توضیحاتی که بیان شد، مستقیما جزو خواص نیست اما جهت دفع سحر اگر فکر می‌کنید بخت بسته شده است مفید است.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.