دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

dua-Marriage-min دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

ایا از سوی معصومین دعای گشایش بخت فوری توصیه شده‌است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای گشایش بخت از جمله توصیه‌هایی است که در سخنان معصومین آمده‌است. راویات و سوره‌هایی در قرآن نیز اشاره به این موضوع دارند و البته که برای این امر مقدس صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود و این توصیه‌ها صرفا جهت ورود خیر و برکت و تسهیل آن است.

در کنار این ادعیه صدها و هزاران توصیه دیگر از جانب معصومین وارد شده‌است که بایستی در اولویت قرار گیرد. در این مقاله در مورد سوره مبارکه احزاب که توصیه‌شده‌ترین دعا برای گشایش بخت دختر مجرد می‌باشد و نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج توضیحاتی بیان شده‌است، همچنین دیگر خواص سوره ی احزاب برای خواستگار و ازدواج جوانان نیز بیان شده تا همراهان عزیز شرف‌آنلاین از فواید این دعای بخت گشایی قوی آگاه شوند. در انتهای مقاله نیز دیگر ادعیه در این زمینه معرفی گردیده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درمورد سوره احزاب (قویترین دعا برای گشایش بخت)

در لغت کلمه احزاب (Parties) به معنی گروه و دسته می‌باشد. احزاب و قبایل عرب که برای نابود کردن و از بین بردن اسلام باهم متحد شده بودند شهر مدینه را محاصره کردند و قصد حمله را داشتند که این امر موجب به وجود آمدن جنگ معروف خندق و نزول سوره احزاب شد. واکنش مسلمانان در قبال این حادثه و سرانجام کارشان در آیات (٩ تا ٢٧) بیان شده‌است. این سوره از سوره های مدنی قرآن است که 73 آیه دارد. در محتوای این سوره به:

1- پرستش و پیروی از خدا و پیروی نکردن از کافران

2- قوانین دوره جاهلیت (مثل پسرخواندگی و ظِهار)

3- وظیفه‌هایی که همسران پیامبر داشتند

4- شکست کفار در جنگ با مسلمانان

5- حجاب

6- معاد

7- و ماجرای ازدواج پیامبر (ص) اشاره شده‌است که باعث معروف شدن این دعای گشایش بخت دختر و استفاده از فواید سوره ی احزاب برای ازدواج دختر شده‌است.

اما سوره احزاب برای چی خوبه؟

* پیامبر (ص) درباره با قرائت سوره احزاب فرموده‌اند:

هر کس بتواند سوره احزاب را بخواند و به خانواده خود هم آموزش بدهد از عذاب قبر در امان خواهد بود. (مجمع البیان، ج 8، ص115)

* همچنین امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:

اگر کسی این دعا را زیاد در روز بخواند در قیامت در کنار پیامبر (ص) خواهد بود. (ثواب الاعمال، ص 110)

* همچنین درمورد برآورده شدن حاجت، عبدالله بن مغیزه بیان می‌کند که از امام رضا شنیده‌است:

علاوه بر تاثیر زیاد این دعا برای گشایش بخت فوری خواندن این دعا برای براورده شدن حاجات نیز موثر است به طوری که هرکس در نماز صبح و مغرب پیش از آن‌که برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب (ان الله و ملائکه…) را قرائت کند و بعد بگوید: اللهم صل علی محمد النبی و ذریته خداوند هفتاد حاجت او را در دنیا و سی حاجت را در اخرت برآورده خواهد کرد.

سفارش به تهیه این دعا برای گشایش بخت نیز بسیار است و روایت و تفاسیر معتبری از ائمه و معصومین در کتاب‌های مختلف درمورد استفاده از این دعا برای گشایش بخت وجود دارد. نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت برروی پوست آهو بسیار سفارش شده و معروف است. البته باید به این نکته توجه داشت که شاید موانعی و سخت‌گیری‌هایی از خانواده‌ها و خود افراد باعث بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج می‌شود که اول از همه باید این مشکلات را برطرف کرد و بعد به دنبال یک دعای گشایش بخت مانند نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.

کتاب قرآن و گشایش بخت با آن
12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین  و معتربترین دعا برای گشایش بخت: سوره احزاب

خواص سوره احزاب برای ازدواج و زیاد شدن خواستگار بسیار مورد تاکید است. از جمله خواص سوره احزاب می‌توان به گشایش بخت و تسریع امر ازدواج دختران جوان و مجرد اشاره کرد. سوره احزاب برای زیاد شدن خواستگار و گشایش بخت از معتبرترین توصیه‌ها و روایات نقل شده از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است. در مورد فواید استفاده از سوره احزاب برای ازدواج دختر روایات زیر از ائمه بیان شده‌است.

ازدواج سریع و موفق با کتاب

پیامبر (ص) در مورد خاصیت ویژه این دعا برای گشایش بخت می‌فرمایند:

اگر این دعا با رعایت آداب برروی پوست آهو نگارده شود و درون یک ظرف شیشه‌ای یا کوزه در منزل نگهداری شود خواستگاران برای آن دختر و خواهران و بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشند. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

به فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعای گشایش بخت:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه پنهان نماید. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه برای تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعای گشایش بخت فوری و قوی است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به این‌که درمورد فواید این دعا روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده‌است می‌توان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعای گشایش بخت فوری است و قطعا نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج دختر تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای گشایش بخت دختران مفید است بلکه باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج با آن‌ها نیز خواهدشد. (طلب منه التزویج لبناته و اخواته وسائر اقربائه)

اما طبق احادیث سوره احزاب بایستی برروی پوست آهو نوشته شود و آداب آن کاملا رعایت شود تا از خواص این دعا برای گشایش بخت دختر بهتر نتیجه بگیریم. مجموعه شرف‌آنلاین تلاش نموده تا با درج سوره احزاب بر روی پوست آهو و رعایت تمام آداب نوشتاری در ساعات توصیه شده و توسط اساتید با تجربه این محصول را در اختیار شما بگذارد تا از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بهره ببرید. (برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید)

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب برای ازدواج روی پوست آهو

مجموعه شرف آنلاین باتوجه به درخواست‌های زیاد مشتریان عزیز محصول دعا برای گشایش بخت را مطابق با جزئیات روایات وارد شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) آماده نموده است. این محصول شامل یک عدد پوست آهوی اصل می‌باشد که بر روی آن سوره مبارکه احزاب در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است که باید در یک ظرف (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه نگهداری گردد و نیازی به همراه داشتن آن نمی‌باشد.

پوست استفاده شده در این محصول کامل اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف دیگر موارد که به صورت چاپی و بر روی کاغذ هستند) قیمت این محصول ویژه با توجه به تهیه تعداد نسبتا زیادی از آن و ارتباط بی واسطه با نویسندگان مجرب و تهیه‌کنندگان پوست آهو بسیار مناسب تعیین گردیده‌است تا تمام افرادی که توانایی نوشتن سوره احزاب برای ازدواج را ندارند و تمایل به داشتن سوره احزاب روی پوست آهو و استفاده از فواید این دعا برای گشایش بخت را دارند توانایی خرید آن را داشته باشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب مخصوص نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت

طبق سخنان ائمه جهت استفاده ازین دعای گشایش بخت فوری بایستی این سوره را بر روی پوست آهو نوشت و درون یک ظرف شیشه ای یا کوزه و در منزل نگهداری کرد و نیازی نیست که مانند بعضی دعاها و حرزها مثل دعای حرز امام جواد (ع) همیشه همراه خود داشته باشیم. ابتدا درمورد استفاده ازین دعا برای گشایش بخت باید به نکات زیر توجه داشته باشید و از آنها دوری کنید تا از فواید این سوره به لطف خدا بهره‌مند شوید:

1- بددهنی

2- نیت‌های شوم

3- ترک بخشش و صدقه

4- ناامیدی به اجابت دعا

5- قلب ناپاک و وجود کینه و نفرت

6- نخواندن و قضا شدن نمازهای واجب

7- دوری از هرزگی در رفتار و اخلاق جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص این دعای گشایش بخت (روایت امام سجاد علیه السلام در کتاب شریف معانی الاخبار شیخ صدوق). البته در هر صورت شما نباید از رحمت خداوند ناامید شوید و بدانید تنها اوست که تشخیص می‌دهد چه چیزی به صلاح ماست.

کپی و پرینت گرفتن متن سوره احزاب برای ازدواج مشکلی ندارد ولی نوشتن دستی این دعا برای گشایش بخت دختر تاثیر بهتر و بیشتری دارد و آنچه در روایات آمده است نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت روی پوست آهو است نه چاپ آن. در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود آن را فقط خواند باید بگوییم اگر کسی آن را بخواند اشکال ندارد و خیر است ولی نوشتن سوره احزاب مطابق آداب توصیه معصومین می‌باشد.

حلقه های ازدواج به کمک دعا قرآن
در خصوص نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج باید به نکات زیر توجه داشت تا بتوان از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بیشترین استفاده را ببریم:

1- ابتدا باید توجه داشت که نوشتن در ساعات سعد باشد. (نبایستی در ساعات قمر در عقرب نوشته شود که این مورد کاملا از سوی شرف آنلاین رعایت می‌شود.)

2- هنگام نوشتن این دعا برای گشایش بخت بهتر است رو به قبله نشسته و وضو داشت.

3- روی پوست آهو کتابت شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر ادعیه توصیه شده برای گشایش بخت

سوره احزاب قویترین دعا برای گشایش بخت می‌باشد و توصیه‌های بسیاری شده‌است. با توجه به روایات بیان شده از بزرگان دین اسلام و ائمه می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بسیار مفید است. علاوه بر نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت دعاهای دیگری نیز وجود دارد که به بیان بزرگان برای مزدوج شدن مفید هستند.

سوره فاتحه الکتاب و سوره یس

امام علی(ع) در مورد کسانی که مشتاق ازدواج هستند چنین فرموده‌اند: باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را قرائت کند، وقتی که نماز تمام شد، بعد از ستایش و ثنای پروردگار بگوید:

دعای معتبر جهت مزدوج شدنسوره فرقان آیه 74

از آیت الله بهجت خواستند تا یک دعا گشایش بخت دختر مجرد معرفی کند. ایشان در جواب این دعا برای گشایش بخت را معرفی کردند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74).

ایت الله بهجت دستور دیگری جهت گشایش بخت دختر مجرد نیز بیان کرده‌اند:
نماز جعفر طیار بخواند و سپس دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد از آن سر به سجده بگذارد و گریه کند هر چند که اندک باشد و در همین هنگام حاجت خود را طلب کند و این کار را تا براورده شده حاجت خود ادامه دهد.

سوره طه

1- از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس هنگام خواستگاری رفتن سوره طه را بنویسد و درون پارچه سبزی قرار دهد، خواستگاری نتیجه خوبی خواهد داشت و به حاجتش میرسد. (تفسیر البرهان ج3 ص696)

چگونه به کمک دعای قرآنی ازدواج کنید

2- امام صادق علیه السلام نیز در روایات خود سوره طه را به عنوان یک دعا برای گشایش بخت معرفی کرده‌اند و فواید این دعای گشایش بخت فوری نیز بسیار است. ایشان فرموده‌اند: هر کس که خواستگاری ندارد یا به او جواب منفی می‌دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و با آب آن صورت خود را خیس کند، ازدواج او سهل و آسان خواهد شد. همچنین روایات بسیاری وجود دارد که سوره طه را به عنوان یک دعای گشایش بخت دختر توصیه می‌کند از جمله ایات 131 و 132 سوره طه که تایید می‌کند این دعا برای جوانان بسیار موثر می‌باشد.

دعای توصیه شده از امام علی (ع)

در کتاب طب الائمه (ع) از امام علی (ع) نقل شده‌است که شخصی نزد امام آمد و از وجود سحر در بخت خو گلایه کرد، حضرت فرمودند: این جملات را بنویس و همراه خود داشته باش تا از این سحر درامان باشی : «بسم الله و باالله بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله» .

و آیات 81 و 82 از سوره یونس: « قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته ولو کره المجرمون». آیات 27 تا 46 سوره نازعات: « ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها» نوشته شود. در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف: «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحره(تَ) ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی و هارون» نوشته شود. (بحار الأنوار، علامه المجلسی، 110 جلد، مؤسسه الوفاء، بیروت لبنان، 1404 ه. ق، ج 92، ص 124 و 127 )

آیه 24 سوره قصص

خواندن آیه 24 سوره قصص نیز بعنوان یک دعا برای گشایش بخت توصیه شده‌است. قرآن کریم اشاره می‌کند وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به عنایت پروردگار شعیب دختر خود را به دنبال او فرستاد و ازان پس داماد آن خانواده شد: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

دعای یستشیر

از آیت الله شوشتری بیان شده‌است که: دعای یستشیر را 40 روز بخوانید بعد از نماز صبح و به معنی آن دقت کنید که این دعا برای گشایش بخت بسیار موثر می‌باشد.

در نهایت با توجه به روایات و احادیثی که از ائمه بیان شد می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج بسیار مفید است و می‌توان از فواید این دعا برای گشایش بخت جوانان و دخترها بهره برد. هرچند دعاهای دیگری نیز توصیه شده ولی تهیه سوره احزاب برای ازدواج سفارش فراوانی از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) شده‌است تا جوانان بتوانند از فواید این دعا برای ازدواج استفاده کنند و زندگی راحتی را در پناه قرآن شروع کنند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای حرز امام جواد برای ازدواج

برای مطالعه توضیحات مربوط به دعای حرز امام جواد برای ازدواج کلیک کنید. همچنین برای مطالعه دیگر خواص حرز امام جواد به لینک مزبور مراجعه نمایید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

850 دیدگاه در “دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

  1. اعظم گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان
    من ۳۸ سالمه. همسرم دو ساله به رحمت خدا رفته. مشکل مالی هم ندارم. دو تا بچه کوچک دارم. خیلی احساس تنهایی میکنم ولی حتی یه خواستگار هم نداشتم. برام دعا کنید خدا به قلبم آرامش و صبر بده.
    ممنون

  2. ناشناس گفت:

    سلام امیدوارم همه صاحب همسرخوب و شایسته شوند من متاهل هستم و دنبال دختر خوب برای برادرم میگردم هرکس دوست داشت بامن تماس بگیره فقط سنش از ۲۰ تا ۲۶ باشه ممنون

  3. سمآ گفت:

    سلام خوبید وقت بخیر ببخشید اگه کسی سوره احزاب رو‌ پوست آهو‌ رو‌ گرفته و نتیجه گرفته بگه ممنون میشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در مقالات سایت بخش نظرات افرادی که نتیجه گرفته اند اعلام کرده‌اند.

  4. رحیمی گفت:

    سلام و عرض ادب، ببخشید میخواستم بدانم، من میخواهم برای خواهرم که در افغانستان زندگی می‌کند، سوره احزاب را بنویسم. آیا این به خواهر من می‌تواند مفید باشد. لطفا پاسخ بدهید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی روی پوست آهو باشد و در منزلی که دختر زندگی میکند در یک ظرف درب بسته قرار داده شود.

  5. ناشناس گفت:

    سلام اگر از مشخصات یکی افرادی که پیام داده خوشمون بیاد چطوری باهاش لینک بشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه امکان آشنایی در بخش نظرات وجود ندارد.

  6. مریم گفت:

    منم تا الان مجردم و انگار یه جوری طلسم شدم خواستگار میاد ولی به واقعیت تبدیل نمیشه میرن یه آدرس بدید که از مشهد مقدس بهتون حرز سوره احزاب تهیه کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از طریق لینک سوره احزاب روی پوست آهو می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید یا هم به آدرس فروشگاه حضوری شرف انلاین در مشهد مراجعه کنید. برای مشاهده آدرس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

  7. معصومه گفت:

    من به جای خرید سوره احزاب روی پوست آهو 40 بار روخوانی میکنم هر روز خواستم بپرسم درسته و قبوله؟

    1. مریم گفت:

      سلام
      من خودم قبلا حافظ ۲۰ جز قرآن کریم بودم.
      هر روز ۵۰ آیه میخوندم.
      چله های قرآنی زیاد میگرفتم به صورت چند سال ادامه داشت.
      اگر فقط خوندن قرآن تاثیر داشت پیامبر دستور نوشتن دعای ابی دجانه رو برای دفع جن نمیدادن

  8. فاطمه ام گفت:

    سلام من ۲۹ سالمه و تک دخترم و شاغل خواستگار هم دارم ولی جور نمیشه انگار طلسم شدم کسی من رو نمیبینه دوست دارم خدا کسی رو سر راهم قرار بده که پاک و باایمان باشه چون خودم به شخصه با جنس مذکر دوست نبودم
    بعضی ها میگن الان دورش گذشته با یکی دوست شو ولی من نمیتونم وجدانم اجازه نمیده برام دعا کنید

    1. بی نام گفت:

      آخه اگرم دوست بشید اون آدم معلوم نیس آخرش بیاد باهاتون ازدواج کنه بعد از چند وقت یه بهونه میاره میره دوباره سراغ یکی دیگه و بیشترین کسی که آسیب روحی میبینه دختره نه پسر

    2. اسرا گفت:

      منم دقیقا مثل تو، همین الان داشتم با گریه از خدا میخواستم چرا جووور نمیشه 😭😭

  9. ناشناس گفت:

    دختری دارم 15 ساله پاک و نجیب خوشگل و مهربان شوخ طبع دوست دارم با کسی که پزشک است و پاک و خوشتیپ و با ایمان خانواده پاک و نجیب و سنش بین 19 تا 23 سال باشد ازدواج کند و دخترم را دوست بدارد

    1. ناشناس گفت:

      کلا باکسی دوست نشید همشون فقط میخوان استفاده کنند

    2. لیلی گفت:

      ماشالله چه اشتهایی داری پزشک‌ها با هم صنف خودشون ازدواج میکنند

    3. ناشناس گفت:

      عزیزجان دختر ۱۵ ساله با پزشک؟؟؟
      پزشکان الان حداقل ۳۰ ساله هستند
      اینهمه تفاوت سنی؟؟؟؟

  10. ژیلا گفت:

    سلام عزیزان من هم متولد ۶۸ هستم یک بار ازدواج کردم ولی با شکست مواجه شدم شوهرم به شدت بی ایمان و بددهن بود
    یک پسر هم دارم که کنار خانوادم زندگی می‌کنیم خانواده ای باایمان و متدین هستیم بخاطر بی ایمانی و بددهنی شوهرم پسرم رو ندادند به شوهرم چند تا خواستگار داشتم که سنش از من کم بود یا هم سن بودیم یا از لحاظ ایمانی مثل ما نبودند قبول نکردم وقتی که باکسی هم ازدواج کردم پسرم هم با مادرم می مونه چون به مادرم وابسته است ادمی باایمان و با درک و فهم شرایطی اش به من بخوره. این ذکر سوره احزاب هم تازه گرفتم خدا مشکل همه رو حل کنه ان شالله

  11. نسرین گفت:

    من ۱۷ مهر سوره احزاب سفارش دادم هنوز نیومده کی می رسه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۲ تا ۴ روز کاری زمان میبرد. کد مرسوله نیز برای شما پیامک شده که به صورت لحظه ای میتوانید ببنید مرسوله کجا قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

  12. محمد گفت:

    سلام من ۳۰ سال سن دارم شغل خوب و خانه و ماشین دختری باشد اهل زندگی کردن باشد پیدا نمیکنم
    معرفت و ادب و مرام و انسانیت را باید با حرف زدن رودرو با طرف فهمید [censored] اگر دختر مایل به ازدواج دائم باشد زنگ بزند اشنا شویم

    1. ناشناس گفت:

      سلام دختر دارم ۲۵ ساله نه خیلی خوشگل نه زشت لیسانس گرفته میگه با یکی از خودم بزرگتر ازدواج کنم

    2. زهرا ۲۴ سالمه اهل تهران اصالتم برای اصفهانه گفت:

      سلام همه اینهایی که گفتی رو دارم ولی درگذشته ام اتفاقهایی افتاده که بماند هم چادریم هم مانتویی اهل نماز و روزه هستم یعنی نماز و روزه ام جای خودش رو داره شادی اهنگ و رقص بگو بخندم جایی خودشه از بچگیم تا الانم احترام بزرگ و کوچک تر رو داشتم من برام چیزی که مهمه اخلاق طرفمه بعد مادیاته مادیادت البته زیاد برام مهم نیست خانواده متوسطیم نه فقیریم نه پولدار اگه هم پول نداشتیم بابام باز نذاشته نگاهمون به دستت این و اون باشه حسرت چیزی رو بخوریم دلم کسی رو میخواد که مثل خودم باشه پایم باشه کنارم باشه پشتم باشه رفیقم باشه دوستم باشه مثل برادرم پدرم نگرانم باشه همیشه کاری کنه که لبخند روی لبامون باشه تو غم و شادی کنار هم باشیم باهام مشورت کنه فقط به عنوان کلفت نخواد از این آدمایی نباشه که بگه تو خونه باش آشپزی کن خونه رو تمیز کن تو همه حال کنار هم دیگه باشیم کمک حال هم باشیم خواستگارم دارم ولی خوب اونی نیست که باب میلم باشه اهل مسافرتم عاشق زندگی رمانتیکم از خیانت متنفرم شاغلم تو آرایشگاه کار میکنم مدرک آرایشگری دارم مدرک تزریقات دارم بعد تا دیپلم خوندم شماره تماسم میزارم دوست داشتید تا یه هفته باهم آشناییم مشکلی ندارم ولی اهل رل زدن اینا نیستم بعد از یک هفته هم میتونید شماره مادرمون بدم تماس بگیرید نظر پدر مادرم برام مهمه شماره تماسم میدم فقط پیام بدید لطفا زنگ نزنید صلاح بدونم خودم زنگ میزنم [censored] خانوم توکلی هستم

  13. Milan.۱۹۸۱ گفت:

    سلام داداش. من تو خلوت هزار عیب و خطا دارم اصلا بنده ی گنه کار خدا هستم و هرگز پز پاک و کامل بودن نمی‌دم اما مثل مرد سرم بالاست، حالا این بنده گنه کار از خدا برایت طلب یک خانوم بامعرفت به دور از پلیدی و زشتیها و با کمالات سر راهت قرار بده و با هم در کنارهم در مسیر خوشبختی با حال خوب و احساس قشنگ زندگی کردن رو باهم تجربه کنید و در انتهای مسیر به آرامش برسید از خدا برایت آرزومندم و امیدوارم خدا خودش صدای من رو بشنوه و براتون فرجی حاصل بشه و مطمئن وقتی شما در کنار شریک آینده تون در نهایت خوشبختی احساس خرسندی داشته باشید بازخوردش مثبتش برمیگرده به من … این برای من یعنی آرامش درونی.

    ارادتمند شما. میلان ز. رشت

    1. ناشناس گفت:

      سلام هرچه به خدا نزدیکتر باشی خدا بیشتر امتحانت میکنه

  14. خدا شناس گفت:

    سلام واقعا اگر یک موسسه یا سایت معتبری بود که همه جوون ها دختر و پسر خودشون رو معرفی میکردند عالی بود

  15. ناشناس گفت:

    تاحالا کسی از طریق این سایت ازدواج کرد

    1. شیک گفت:

      آره

  16. بی قرار گفت:

    راه خوبی هست ک سایتی باشه جوونای خوب
    صادقانه حرف بزنند و همسر خود را پیدا کنند
    منم یک پسر دارم ۲۳ سالش شغل و ماشین و خونه داره به دنبال یک دختر خوب و خوشگل و نجیب هستم

  17. Assal گفت:

    سلام دختری هستم ۲۳ ساله لیسانس دارم. همه میگن خوشگلی زیبایی جذابی ولی خوب پایدار نیستند، از نظر خودم با درک هستم اهل گوش دادن و فهمیدن طرف مقابل! یه سری ایده آل ها هست که برای زندگی لازمه! کسی که سخت گیر نباشه و درک کنه، همفکر و همدم باشه، همه چی باهم دیگه باشه، خنده شادی باهم و در کنار هم و در سختی و ناراحتی هم باهم، خداشناس باشه و صداقت پایه اصلی زندگیه! انسانیت و احترام به همه حتی اگه در نظرت همسان افکارت نباشند…

  18. حمید اسکندری گفت:

    سلام با عرض ادب و احترام ۳۸ سالمه هر جا خواستگاری میرم یا قصد دارم پیشنهاد بدم یا معرفی میکنند به در بسته خوردم طلسم شدم یا همزاد دارم نمیشه که نمیشه نمیدونم چی بگم اشکم درآمده خیلی غصه میخورم اگه میشه کمکم کنید [censored]

    1. ناشناس گفت:

      متاسفانه هر کسی رو یه جور طلسم کردن خدا بگم چیکارشون کنه .ول کن هم نیستن

    2. ناشناس گفت:

      سلام بزرگوار سعی کن نماز اول وقت بخون و چله زیارت عاشورا یا حدیث کسا … و گاهی مصلحت ما ها این به خواسته دلمون نرسیم فعلا ناامید نشو خدا بزرگ

    3. M گفت:

      مگه چیکار کردی
      حتما خونه و ماشینم نداری

    4. ناشناس گفت:

      هممون طلسم شدیم و اشک میریزیم. دخترا یه جور پسرا یجور. مشکل طلسم نیست مشکل خودم ماییم

    5. ناشناس گفت:

      سلام چهل روز زیارت عاشورا بخون

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا حس میکنید طلسم شده اید می توانید پک کامل حرز امام جواد را تهیه بفرمایید.

  19. سمیه گفت:

    سلام خواستگار دارم اما جور نمیشه چه دعا بخونم

    1. شیک گفت:

      نماز بخوانند خواهر

  20. ناشناس گفت:

    سلام خدمت همه ی دوستان بنده افغانستانی متولد قم و ساکن قم و متولد ۱۳۷۴٫۶٫۲۸ هستم اگر بانویی قصد ازدواج به سبک اسلامی و تشکیل زندگی اسلامی نه خشک مذهب نه عرف جامعه مایل هست بنده در خدمتم شغلم طب اسلامی و کامپیوتر هست
    [censored]
    در ایتا بنده در خدمتم
    خوش چهره و اگاه و با برنامه دقیق برای تشکیل زندگی اسلامی با اگاهی و دغدغه زیاد ترویج زندگی اسلامی
    درضمن بنده دیپلمه هستم خودم شخصی اهل یاد گیری علمم

  21. زهرا گفت:

    سلام زهرا هستم متولد۷۴ مذهبی مقیدم خواستگار زیاد دارم ولی مذهبی نیستن

  22. فاطمه گفت:

    سلام من دختری هستم متولد ۷۰ توی یکی از روستاهای استان زنجان زندگی میکنیم من خواستگار دارم ولی جور نمیشه هر کی میاد از من کوچیکتره
    اخه چطور با یک پسر ۲۱ ساله زندگی کنم. خیلیاشون قبول نمیکنند چون بزرگترم خیلیاشونم قبول میکنند ولی به درد من نمیخورند نمیدونم چیکار کنم خانواده خوبی دارم ابرومند مومن ولی این مشکلمون حل نمیشه همسن خودم هم میاد میگه کاش سنت ۲ سال کوچیک بود خسته شدم از نگاه های مردم 😓😓😓
    مادرم همش غصه منو میخوره بخاطر حرفای مردم از فقط میخوام زود ازدواج کنم وگرنه خونه پدری بهشت دنیاست

  23. مهلا گفت:

    سلام برای رفع طلسم باید چیکار کنیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد (ع) را استفاده بفرمایید.

  24. بلوچ گفت:

    می آیید تو فضای مجازی دنبال همسر مومن میگردید 😂😂

  25. معصومه گفت:

    من دختری ۲۸ ساله هستم اهل روستا خواستگار زیاد دارم ولی جور نمیشه دنبال آدم خوب و مومن کاری هستم

  26. ناشناس گفت:

    سلام
    من علی هستم ۳۳ سالمه و ساکن تهرانم. معلم زبانم و تحصیلات مناسب و درامد نسبتا خوبی دارم به دنبال یه دختر متدین و زیبا هستم
    [censored]

  27. زهرا گفت:

    ۲۲ سالمه خواستگار زیادی ندارم لطفا برای همه جوونا دعا کنید واقعا دلم می‌خواد تشکیل خانواده بدم
    اجرتون با امام زمان

  28. محمد گفت:

    پسری دارم متولد ۷۱ لیسانس. حافظ قرآن حدود دو ساله می‌ره سرکار دریک شرکتی. فقط یک ماشین معمولی داره دیگه هیچی نداره میگم ازدواج کن خدا درست میکنه میگه نه هرچه حقوق بگیرم باید کرایه خانه 🏡 بدم چی بخورم . از مشهد مقدس

    1. زینب گفت:

      سلام دختر خوب چند سالش باشه

    2. ناشناس گفت:

      سلام منم دختری دارم باایمان اهل نماز و روزه چادری و پاک اما هر خواستگاری را قبول نمیکنه میگه دوست دارم مثل من پاک و اهل ایمان باشند 😔 پای دود نباشند متولد ۱۳۷۷ هست از سمنان

    3. رقیه گفت:

      ۲۲ سالمه دانشجو هستم خواستگار زیادی ندارم منم دوست دارم مثل بقیه تشکیل خانواده بدم لطفا واسه منم دعا کنید

  29. ثمین گفت:

    سلام خوبید منم میخوام ازدواج کنم بخدا دختر خوبیم با خانواده سالم فقیرم نیستیم متولد ۲۵ سالمه اسفند ماهیم باهام تماس بگیرید هر کسی میخواد اهل دوستی نیستم [censored] متشکرم

    1. ناشناس گفت:

      سلام روز تون بخیر
      میشه درمورد ویژگی های خودتون وملاک ها تون بفرماین

  30. اي ام هستي گفت:

    سلام خسته نباشید وقت بخیر این دعا برای طلسم خانوادگی هم ایا تاثیری دارد یا نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دقیق متوجه منظور شما نشدیم. لطفا شفاف تر بفرمایید

  31. نفس گفت:

    کاش امکانش بود یک جایی یا موسسه ای باشه آدم بتونه از اون طریق برای ازدواج طرفش رو پیدا کنه

  32. بنده خدا گفت:

    سلام یک خانمی رو دوست دارم خیلی زیاد دعا کنید اگر به صلاحم هست بهش برسم و خوشبختش کنم ، میدونم دوستم داره اما هنوز یقین نداره دعا کنید بو از خدا برای من بخواین اگر صلاحمه بشه چون یکبار تو زندگی شکست خوردم با یه بچه دیگه نمیخوام و توان شکست مجدد رو ندارم

    1. ناشناس گفت:

      سلام امیدوارم همه به ارزوش برسه منم دعا میکنم

    2. ناشناس گفت:

      خدا کمکتون کنه

    3. هلیا گفت:

      سلام من هم دختری ۳۷ ساله معلم مجرد درجستجوی همسری ایده ال

  33. ناشناس گفت:

    زیاد به خواستگار فکر نکنید خواستگار خودش میاید منتتون هم میکشه به خدا راست میگم شما بیخیال بشین همه دنبال دختر خوبن، اگر دور و برتون شیطونیتونو نکنن و تعریف کنند ازتون میان در غیر اینصورت نه من تجربه دارم

    1. حجت گفت:

      سلام
      توکل به امام رضا همه چی درست میشه

  34. ناشناس گفت:

    سلام من دختر ۱۵ ساله از جلگه رخ حجابم عالیه یه پسری بین ۱۸ تا ۲۰ سال میخوام خواستگار زیاد داشتم یک خواستگار خوش قیافه میخوام

    1. ناشناس گفت:

      تو که هنوز به سن ازدواج نرسیدی

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هستم

  35. MA گفت:

    سلام، من خواستگار زیاد دارم ولی نمیشه، خیلی خیلی خیلی زیبا و خوش اندامم، رفتم امام رضا قربونش برم، گفتم اگه سحری باشه باطل بشه ولی انگار نه انگار، نمیدونم تا کی باید صبر کنم

    1. ناشناس گفت:

      دختری هستم ۲۴ ساله با پسری آشنا شدم که ۳ ساله دوستش دارم اون هم من رو خیلی دوست داره ولی مادرش نمیزاره واسم دعا کنید بدون اون پسر دارم دیوونه میشم خیلی خواستگار دارم خیلی چون خیلی زیبا هستم معلم هستم خانواده ی فرهنگی هیچ کس رو نمی تونم کنار خودم ببینم چکار کنم

  36. سودابه گفت:

    سلام من متولد ۷۵ تا حالا چندتا خواستگار داشتم ولی همه شون وقتی میفهمند پدرم کارگر میرن خبری ازشون نمیشه

    1. ناشناس گفت:

      همون بهتر ک میرن چرا باید یک پسر چشمش دنبال مال و منال و موقعیت کسی باشه آخه. کارگر بهترین شغله نمیشه که همه مهندس و دکتر باشند

    2. زیبا گفت:

      وا عجب آدمهایی پیدا میشن شغل پدر تو چه ربطی به ازدواج داره خب بعدشم شغل بابات اصلا بد نیست

    3. ناشناس گفت:

      ا‌درس یا شماره تلفن را بنویسی تا ان شاالله مزاحمتون بشویم مگر کارگری عیبه

    4. رحیم گفت:

      سلام سودابه. اسمم رحیم هست بهم ایمیل بزن

  37. فاطمه گفت:

    سلام و روز بخیر..دختر بزرگم و متولد ۶۵..خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم چه خوب و یا بد جور نشد. همه میگن ناز کردن و … این دلیلیشه اما هیچکسی نمیگه قسمت نبوده. سه تا ابجی از خودم کوچکتر دارم. هرچی از این دعاهای قرانی برای باز شدن بخت خودم و آبجیا خوندم بی اثر بودند. میگن سحر جادو هست و… نمیدونم درست یا غلط چیه، اینکه ۴ تا دختر توی خونه و ازدواج هم نکردند صورت خوشی نداره متاسفانه … چکار باید کرد … میخوام شما یک راه حل موثر و مفید بفرمایید ک واقعا جواب بده

    1. بهروز گفت:

      سلام من طلاق گرفتم اگه مایل بودید باشماره [censored] روز پنجشنبه هفته ای دیگه تماس بگیرید

    2. سعید گفت:

      سلام من مجردم میخوای با من ازدواج کنی

    3. رامین گفت:

      سلام من در به در دنبال زن میگردم تو کدوم شهری

    4. محمد حسن محمدنیا گفت:

      سلام ۴۵ ساله دنبال خانم هستم

    5. ارزو گفت:

      من ۳۵ هستم کی میای خواستگاری

    6. مهدیه گفت:

      سلام مداومت برخواندن سوره ی مریم کنید برای ازدواج
      انشالله بخت خیلی خوبی نصیبتان بشود بزرگوار

    7. یحیی گفت:

      سلام من میتوانم کمکت کنم

    8. سارا گفت:

      خواستگاری منم میاین

    9. حجت گفت:

      آدرس بدید. خودم میام خواستگاریشون

    10. نازنین گفت:

      سلام به شما دوست عزیز، بنده هم همینطوری بودم و هرجا میرفتم میگفتند جادو … اما با کمک یکی از بزرگان ازدواج کردم. این دعایی که اینجا قرار دادند که رو پوست آهو هست واقعی است و برای من اثر کرد
      گفتم تجربه ام را در اختیارتان قرار بدهم

    11. ناشناس گفت:

      خوشبخت بشی انشاءالله
      انشاءالله برای ماهم جواب بده

    12. ناشناس گفت:

      خب محترم ما که پوست آهو از کجا کنیم ؟

    13. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی لینک سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید.
      همچنین میتوانید از دیگر ادعیه معرفی شده که احتیاجی به نوشتن روی پوست اهو ندارند استفاده بفرمایید.

    14. سارا گفت:

      من کمکت میکنم باطل بشود ازدواج هم بکنید

    15. ناشناس گفت:

      من هم شوهر میخواهم هنوز جوانم ولی چون خانواده ام رسم دارند دختر باید تا ۱۸ ۱۹ سالگی برود و من کلا یک یکی دو سال وقت دارم اما هیچکسی اما من برایم مهم آن پسر چی دارد یا نه ندارد من فقط میخواهم یک شرط من را قبول کند آن هم سخت نیست (خودم را باید با … قبول کند فکر نکنید بچه نه مربوط به … )

    16. معصومه گفت:

      مگر میشود تا خدا نخواهد اخی چه جوری بنده خدا میتواند من ۴۱ سالم هست ازدواج هم نکردم یعنی خواستگار فقط دوتا داشتم یکی که واقعا میخواست با من ازدواج کند من ازش نه سال بزرگتر بودم و مادرش نگذاشتم دومی هم یک ماه پیش آمد هم سن بودم پسر گفت از نظر من همه چیز اوکی هست ولی زنگ نزدند جواب بگیرند تازه دورغ هم گفتند که دختر نخواسته حال چه جوری میتوانی کمک کنی

    17. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با توسل به ادعیه روایت شده از معصومین و توکل به خداوند ان شاء الله خوشبخت خواهید شد. ضمن اینکه چون فرمودید خواستگار هم داشتید بایستی سهل گیری ازدواج از سوی خودتان هم باشد تا وصلت انجام شود.

  38. فاطمه گفت:

    سلام من فاطمه هستم ۲۲ سالمه قصد ازدواج دارم اما برادرم همش رد میکند خواهشا برام دعا کنید زود تر عروس شوم

  39. مینا گفت:

    سلام . نمی دونم خواست خداست یا مشکل از ما بنده هاست. من متولد ۶۵ هستم دختر نجیب و با اصالت و دارای تحصیلات و شرایط خوب از اصفهان. خیلی خواستگار داشتم و دارم اما انگار قسمت نیستند…

    1. مسعود گفت:

      سلام شاید قسمتت تو یه شهر دیگه است

    2. ناشناس گفت:

      شماره میدی باهم حرف بزنیم من دنبال یک دختر خوب میگردم شاید اون دختر شما باشید خدا رو شکر دیدی

    3. تنها گفت:

      منم متولد ۶۰ هستم شرایط خوبی دارم میشه اشنا بشیم

    4. مریم گفت:

      سلام من از شوهرم طلاق گرفته ام و چند وقت هست خانه ی برادرم زندگی میکنم و هیچ خواستگاری برای نمی آید انگار یکی بختم را بسته باشد

  40. ستایش گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه نماز روزه هامم انجام میدم

    1. ناشناس گفت:

      سلام و درود خدمت شما واقعا کارتان نتیجه داد.

    2. صبا گفت:

      سلام من ۴۰ سالمه و مجرد از ۱۸ سالگی خواستگار داشتم و دارم هیچ مشکلی هم ندارم نمیدانم چرا آدم خوبی سر راهم قرار نمیگیرد

    3. ناشناس گفت:

      سرهنگ که همسرش از دست داده و در سن هفتاد سالگی میباشد
      دیدگاه شما برای یک آدم خوب که در سرراه شما قرار بگیرد چیست

    4. زهرا گفت:

      لنگه منی😕

    5. دیانا گفت:

      خوب دیگه این سوره رو بنویس انشالله نتیجه میگیری

    6. ناشناس گفت:

      روستای لیقوان

  41. مهین اباذری گفت:

    سلام من دختری هستم ۲۰ ساله توی یک روستا زندگی میکنیم من خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی نه در روستای خودمان دوست دارم یک جایی دیگر ازدواج کنم دختری هستم پاک و مومن

    1. سمانه گفت:

      سلام عزیزم بیا زن داداش خودم شو مشهدیم

    2. زهرا گفت:

      سلام گلم. من پسری دارم ۲۲ ساله. خیلی خوبه. همین یک دونه بچه دارم. دنبال دختر روستایی و محجبه می گردم. اگر مایلی عزیزم با این شماره [censored] تماس بگیر گلم. شاید قسمت شد

    3. ناشناس گفت:

      سلام من هم یک پسر ۲۲ ساله دارم اسم روستای شما چیه چجوری پیدات کنیم

    4. ناشناس گفت:

      روستایی لیقوان پایین تر از باسمنج پنیرش هم خیلی معروف هست

    5. مهدی گفت:

      آدرستان کجا هست من هم پسری ۲۷ ساله

    6. پیمان گفت:

      سلام من پسر ۳۰ سالمه مجردم. اهل شهرستان مرند

    7. ناشناس گفت:

      من پسرم ۲۴ ساله است مومن و معتقد اخرای سربازیش دنبال دختر سنگین و مومن و متعهد هستم شماره من [censored]

    8. اسما گفت:

      سلام من دختری رو میشناسم خیلی خوبه

    9. نرگس گفت:

      سلام شما نباید تو مجازی دنبال همسر آینده برای پسرتون باشید چون هیچوقت دختر مومن نمیاد تو همچین جایی بگه من شوهر میخوام
      چون خودمم دختر هستم این رو دارم بهتون میگم مادر جان

    10. hasan گفت:

      سلام این شماره من است من هم دوست دارم با یکی از شهر و روستا دیگر ازدواج کنم بقران قصدم خیر و مغازه دار هم هستم ازدواج هم نداشتم به دلم امد خوبی [censored]

    11. مهین گفت:

      سلام پاسخ تون به من بود اینجا شماره نیست

    12. ناشناس گفت:

      سلام اینجا شماره نیست

    13. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید شما اهل کجا هستید

    14. زهرا حسینی گفت:

      سلام عزیزم داداش منم ۲۸ سالش است و قصد ازدواج داره دختر خوب پیدا نمیکنیم اگر میل داشتی به این شماره زنگ بزن مال خودمه [censored]

    15. ناشناس گفت:

      زهرا جان اینجا شماره نیست

    16. ناشناس گفت:

      اهل کجایید

    17. زهرا حسینی گفت:

      سلام خوبی مهین جان انشالله که بختت زود تر باز بشه داداش من قصد ازدواج داره لطفا شماره تلفنت رو برای من بفرست زهراحسینی شاید قسمت همدیگه بشین ۲۸ سالشه داداشم

    18. ناشناس گفت:

      سلام ممنون زهرا جان [censored]

    19. ناشناس گفت:

      باسلام و خسته نباشید خدمت خانم اباذری، خانم جنابعالی اهل کجایید؟

    20. ناشناس گفت:

      روستای لیقوان

    21. مهوش گفت:

      سلام من چهار تا دختر دارم که هیچ کدام ازدواج ‌نکردند دعا را از کجا باید بگیرم

    22. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید.

  42. نگار گفت:

    سلام
    من هم مثل بقیه کلی دعا برای ازدواج خواندم اما نتیجه بخش نبوده، متولد ۶۶ هستم و ظاهرا هم خوبم ولی نمیدانم چرا نشد ازدواج کنم، کلی مورد هستند بهم پیشنهاد دوستی میدهند اما میترسم قبول کنم و باهاشان آشنا شوم و اعتماد کردن سخت است، خودم شاغل هستم و تو یک شرکت خوب و معتبر کار میکنم و موقعیت خوبی هم دارم، تو بچگی پدر و مادرم را از دست دادم و عمه ام من را بزرگ کرده الان هم بشدت تحت فشارم گذاشته که ازدواج کنم اما من خواستگاری ندارم. بچه تر که بودم خواستگار داشتم ولی ازدواج نکردم که مراقب خواهر کوچک ترم باشم، دو سال پیش آن ازدواج کرد اما بعدش انگار بخت من بسته شده، نمیدانم حکمت خدا چیست اما مطمئنا هر اتفاقی زمان خودش را میطلبد، بیایید برای آرامش هم دعا کنیم، امیدوارم همه ماها دلمان شاد شود

    1. ناشناس گفت:

      عجب. خدا میدونه ته دلت خواستی که مثل بقیه پسرا رفتار کنی. ولی خب خیلی با ارزشه ک اینجوری نبودید و شک نداشته باشید خدا کمکتون میکنه. در ضمن آخرت رو هم در نظر بگیرین فقط این دنیا نیست که

    2. مسعود گفت:

      سلام اگه تا حالا ازدواج نکردین
      بدو بیا تبریز

    3. ناشناس گفت:

      سلام نگران نباش خدا بزرگه است همین که در حق خواهرت بزرگی‌ کردی خدا بجایش کار خوبی بهت داده انشالله ازدواج هم‌ خواهی کرد

    4. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر
      کدوم شهرید؟

    5. احسان گفت:

      ناامید نشو فقط

  43. رضا گفت:

    من ۲۸ سالمه
    هر جا میخواستم برم خواستگاری ندید رد کردند نمیدونم مشکل چی بوده چون شغل دارم ولی در آمدش ۸ میلیونه که خب قبول دارم کمه ولی خب آینده داره
    توقعم هم بالا نبوده فقط میخواستم همسر آیندم مومن باشه یعنی نماز و روزه هایش بدونم انجام میده اون هم نه این که حساس باشم روی اول وقت بودن فقط بدونم خدا را در نظر دارد و این که سنش هم از من کمتر باشد ظاهر و تحصیلات و شغل و وضعیت مالی خانواده و این ها هم برایم مهم نبوده چون این ها بعضی هایش خواست خداست و بعضی هایش هم به شرایط و نظر شخصی هر کسی برمیگرده
    ولی این ها به کنار من چهار سال دانشگاه بودم شرایط این رو داشتم که هر چه قدر دوست دارم وارد رابطه دوستی بشوم و چون دانشگاه راه دور بودم هیچ ترسی هم از این که خانواده ام بفهمند نداشتم ولی به خاطر خدا و این که این کار را یک جور خیانت میدونستم با این که خیلی خیلی برام سخت بود و حتی از طرف دوستانم سرزنش میشدم که این کار را نکردم و حتی یک بار پیشنهاد دوستی یک دختر را رد کردم وقتی اون دختر به رفیقام قضیه را گفت این قدر رفیقام مسخرم کردند که دیگه اشکم در اومد و خدا را شاهد گرفتم که ببیند چقدر سخت است ولی من به خاطر این که ناموس مردم آلوده نشه تحمل کردم
    و بعدش هم برای این که یک کار مطمئن داشته باشم که خوانواده ام تو آینده راحت باشند هر سختی را به جون خریدم شب ها دو ساله تنها تو یک کارگاه بدون امکانات میخوابم دور از خانه تا فقط یه کار درست یاد بگیرم برای تضمین اینده
    و حالا بعد اونا این جواب منه که فقط به خاطر این که شغلم دولتی نیست یا خانه ندارم من رو رد میکنند و حتی حاضر نیستند یک جلسه با من صحبت کنند و خدا هم کمکم نمیکند
    ولی اگر میدونستم قراره این باشد قطعا هیچ وقت این سختی ها را به خودم نمیدادم و منم مثل بقیه پسرا وقتی که توی چنین شرایطی قرار میگیرند رفتار میکردم

    1. ناشناس گفت:

      سلام من زهرام ۲۴ سالمه عیب نداره که در آینده باهم به همه جا میرسید

    2. خانم حسینی گفت:

      سلام آقا رضا شما اهل کجایید؟
      من یه دختر دارم خیلی مومنه نماز اول وقتش ترک نشده ترم ۳ دانشگاه اصفهان درس می خونه اصلا خونه و پول براش مهم نیست فقط می خواد شوهرش مومن و خداپرست باشه و شیعه حضرت علی
      ۲۰ سالشه به نظر من بهترین دختر دنیاست

    3. حانیه گفت:

      سلام اقا رضا کمی صبوری کن قرار نیس هرچی خواستیم فی الفور خدا بهمون بده به همین راهت ادامه بده و تسلیم نشو حرز امام جواد رو تهیه کن اصلش رو به نیت ازدواج نمازش رو بخون انشالله ب نتیجه می‌رسی

    4. پروانه گفت:

      سلام، برادر وقتی کامنت شما را خواندم خیلی خوشحال شدم که پسرهای چشم و دل پاکی مثل شما هنوز هست، انشالله هرچی مراد دلتون هست به اون برسید اگر میخواهید دختری مثل خودتان نصیبتان شود سوره طه را هر روز یک صفحه بخوانید، وقتی تموم کردید باز بخوانید و نماز اول وقت فراموش نشود و خواسته تان را از ته دل از خدای متعال بخواهید

    5. ناشناس گفت:

      باور کن همه دخترا اینجوری نیستند. من خودم یه دختر ۲۱ ساله ام مطمئن باش اونا لیاقت نداشتند. کسی که مبنای انتخاب همسر رو مادیات بذاره بدجوری زمین میخوره. به خدا توکل کن خدا خودش هوای جوونی که تو این دوره زمونه خودش رو حفظ میکنه رو داره…

    6. ناشناس گفت:

      سلام چطور برات مهمه خانمت اهل نماز و روزه باشه اون وقت خودت به راحتی خدا رو فراموش می کنی حتما خواست خدا که شما فعلا ازدواج نکنی به وقتش یه خانم خوب تو زندگیت قرار میده

    7. نگین گفت:

      خداخیرت بده تو ذهن خودت فکر کردی همچین کاری انجام بدی فردا به آرزوت میرسی
      مگه کسی بهت قول داده بود خودمم دخترم بله
      شما بودی کسی کار درست حسابی نداره و وضعش بده میخواستی هرچیم خداشناس باشه😊

    8. ناشناس گفت:

      واقعا پسر مثل شما کم پیدا میشه
      مطمعنا شما میتونید یک دختر و خوشبخت با این طرز فکری که دارید
      نگران نباشید دختری که لایق شما باشه پیدا میشه
      همچی پول نیست که همین درک و شعور بالایی که دارید برای یک خانم میتونه بهترین سرمایه باشه

    9. ناشناس گفت:

      به خدا توکل کن

    10. M گفت:

      این که اینقدر خوب رفتار کردی و خودت رو آلوده نکردی خیلی خوبه و مطمئن باش روزی جواب این صبوری و تقوا رو میگیری و ان شاء الله یک خانم مومنه نصیبتون میشه.

    11. ناشناس گفت:

      اقا رضا نا امید نباش ، الان مشکل ازدواج برای خیلی ها هست شما یک طرف قضیه را می بینی ما دخترها هم از اینطرف قضیه میگوییم چرا کسی نمیاید، ازدواج متاسفانه سخت شده

    12. ناشناس گفت:

      سلام هیچوقت از خدا نا امید نشوید

    13. ناشناس گفت:

      سلام .خدا شما را حفظ کند و پایدار باشید .
      خدا را بی نهایت شکر که جوانی مثل شما در جامعه پیدا می شود .
      هیچ وقت از کار درستی که انجام دادید پشیمان نباشید و قطعا حرف شیطان است و به خودتان افتخار کنید که با این شرایط روی پای خودتان با استقامت و افتخار ایستاده اید و می ایستید ان شاالله.
      به حرف و مسخره کردن دوستان و اطراف توجه نکنید وی قاب طلایی در دست دارید هیچ وقت منکر آن نمی شوید حتی اگر همه بگویند غیر طلا و بی ارزش است چون باور قلبی دارید که طلا است.
      امید وار باشید به خدا و شکر گذار
      ان شاالله یک مورد مناسب و بدون پشیمانی روزی شما و همه جوانان کند.
      حقوقی که دارید کم نیست و خیلی هم خوب است
      مهم برکتی هست که تو زندگی و پول ان شاالله هست به شرط شکر کردن و لقمه حلال کسب کردن .

    14. سارا گفت:

      من دختر مومنی هستم و قصد ازدواج دارم

    15. عاطفه گفت:

      امیدتون رو از دست ندید منم تقریبا شرایطم مثل شماست و همیشه حتی اگه دستم باز بوده دوست نداشتم به گناه آلوده بشم ولی همه ی اینها حکمتی داره که ما نمیدونیم.
      گناه نکردن تو این شرایط هنره نه شرایطی که بر وفق مراده

    16. ریحانه جان گفت:

      سلام از کدام شهر هستید و چند سال تان است برای ازدواج

    17. ناشناس گفت:

      سلام توکلت به خدا باشه مطمئن باش خدا یک کیس پاک واست کنار گذاشته که به موقع بهت میده

    18. زهرا گفت:

      ناامید نباشید هیچ وقت از اینکه فردی با خدا بودید و هستند هرگز شرمنده نباشید از افرادی که شما را مسخره کردند دوری کنید خدا با صابران هست قطعا

    19. ناشناس گفت:

      سلام. هنوز مجرد هستید؟

    20. سمیه گفت:

      کدام سوره بنویسم

    21. ناشناس گفت:

      سلام دختر های مومن و با ایمان زیادی هست ولی خواهان ندارند نمیدانم توی حکمت خدا ماندم

    22. ناشناس گفت:

      هنوز مجرد هستید؟

    23. ناشناس گفت:

      عالی

    24. ناشناس گفت:

      هیچ وقت از رحمت خداوند نا امید نشوید شاید هنوز زمانش فرا نرسیده

  44. طیبه گفت:

    با سلام و احترام. بنده دختری ۳۹ ساله هستم. قبلا خیلی دعای ازدواج میخواندم. نماز مستحبی و….
    سوره مبارکه احزاب هم خودم نوشتم اما جواب نگرفتم
    بنظرم چیزی که ما میخواهیم چندان مهم نیست. اصل خواست خداوند مهربان و صبور است. خدا خودش میداند چه چیزی برای ما خوب است یا بد. مثلا من اصلا کار کردن محیط بیرون را دوست نداشتم‌ اصلا هم پی کار نمیرفتم.‌ هنر و ورزش و درس اصول زندگیم بود نه کار.

    اما خدای مهربان به لطف خودش شغل با ارزش دبیری را بهم هدیه داد. همیشه میگویم معجزه ای بود برایم چون حتی خودم ثبت نام نکردم‌. دوستم من را ثبت نام کرده بود که مجبور شدم بروم ازمون بدهم.
    عاشق ازدواج و خانه و بچه داری بودم از بچگی. اما خدا شاغل بودن را برایم مقدر کرد. واقعا هم دانش اموز هایم از رفتار و آموزشم لذت میبرند که باز هم این لطف خداست.

    واقعا خواسته خدا مهم است و بس نه چیزی که ما دوس داریم‌
    هنوز هم که سنم بالا رفته و ۴ ماه دیگه ۴۰ ساله میشوم؛ ازدواج را دوست دارم اما سعی میکنم قبول کنم ممکن است توی تقدیم ازدواجی در کار نباشد. پذیرشش کمی سخت است اما سعی میکنم باهاش کنار بیایم. کنار واجبات برای ازدواج هم دعا بکنیم اما خیلی تاکید نکنیم چی بخواهیم‌

    از خدا بخواهیم بهترین لطف و مهربانیش را که باعث ارامش مان در دنیا و آخرت میشود نصیبمان کند

    1. میلان گفت:

      سلام دوست عزیز… منو ببخش پیرو پیام شما در رابطه با ازدواج یا عدم ازدواج… گفتید درحال حاضر تا الان با وجود این ک چند ماه دیگه چهل ساله میشید داخل پرانتز (تقریباهم سن هستیم) و نمی دونم دلیلش چیه که اکثریت غریب به یقین جامعه اراده و خودباوری رو در خودشون نابود کردند چرا که در همه حال سر هر شدن یا نشدن ها میگن حتما قسمت نبوده خدا به صلاح ندید یا این شرکت سرکارمی م صلاح منه..!!!

      دوست عزیزم پس یعنی خداوند وقتی آدم یا انسان را آفرید مطیع و اسیر جبر طبیعت میکنه پس اختیار تکلیفش چیه؟ و اگر خدا مارو آفرید بنام انسان آزاد و رها به ما عقل و شعور داد با مهر و عاطفه من و شما در قالب یک زن و مرد هرکدام با ساختار بدنی خاص و ایدئولوژی متفاوت اما در واقع محتاج بــهم، خدا به زن و مرد بنام انسان غریزه ای بنام شهوت و نیاز بخشید و در نهایت وقتی خدا این همه نعمت به آدم داد باحس نیاز به همدیگر بود که مرد و زن باهم یکی شد .. دوست عزیز بنده قصد جسارت ندارم با همه چالش های که انسان در طبیعت باهاش مواجهه و نعمت هایی ک خداوند به آدم هدیه داده من فقط یک موضوع مهم در راستای یک زندگی با عشق و احساسی ک بر شدت نیاز حاکم میشه و من فقط به این مهم اشاره کردم که پیرو حرف شما گفتید خدا صلاح دید مجرد بمونید خدا نخواست بشه
      خدا خواست معلم بشید اگر نمیشدید هم باز خدا صلاح دونسته، دوست من جسارتا پس اگر خدا بر تمام شدن یا نشدن های زندگی ما خواستن و نخواستن های من تصمیم میگیره ک چی بشه کجا بشه پس منـه مهرداد یک رباط هستم خدا هم سازنده رباط که به حافظه ش برنامه دادند،،، مزاح نمیکنم حرفم اینه اگر تمام اتفاق های مهم اعم… بدی ها وخوبی هایی ک ما انسان ها درحق یکدیگر انجام میدیم حادثه ها و اتفاقات که در بعضی موارد تصمیم گیرنده هستیم خدا به ما عقل و شعور داد، نمی دونم چرا ما همه وقتی بعضا در انتخاب مثلا یک خودرو آنقدر بالا پایین شل سفت میکنیم وسواس نشون میدم نتیجه ش میشه مفت از دست دادن و کوتاهی کردن اشتباه خودکرده اما به دوستام ک میرسم میگم حتما حکمتی توش بود… معقوله ازدواج هم اینطوری بنظر میاد سر یک سری تعصبات افراطی ک ب زور کردن تو مغز بعضی ها یارو آسه میره آسه میاد مثلا یه وقت چشم نامحرم نیوفته بهش چش میخوره نه با دوستی نه کسی می‌ره نه میاد بعد طرف چشم باز می‌کنه میبینه ای دل غافل نصف عمرمون رفت کسی هم نمیاد جلووو. تهش میگه حکمت خداست حتما قسمت این بود، خدا حتما نخواست که ازدواج کنم و قسمت خدا بوده خواست که مجرد بمونم

    2. A گفت:

      خوب اخه چرا باید خدا همچین چیزی برای ما بخواد خوب بزاره ازدواج کنیم فوقش موفق آمیز نیست واون وقت تو دلمون مثل یه کوه بزرگ پر درد نمیشه و زندگی بی معنی بشه برامون حداقل میگیم ازدواج کردیم ودهن ادمای بی درک اطرافمونو میبندیم

    3. ناشناس گفت:

      سلام، ما خودمان سرنوشت را برای خودمان رقم میزنیم با باورها و افکاری که در ذهنمان به آن قدرت میدهیم، باور داشته باش لایق بهترین همسر هستی تا بهترینش نصیبت شود
      آبجی من خیلی خواستگار داره اما هیچ کدوم به دلش نمیشینه، کنجکاو شدم ببینم دعایی هست که شاید دید و دلش رو تغییر بده به این ایمیلها برخوردم و از روی کنجکاوی چند تای از اونا را خوندم [censored]

    4. ساحل گفت:

      من هم یک چیزی میخواستم هیچوقت نرسیدم انگار راست میگن هر چی تقدیرت هست
      دوست داشتم با یک پلیس ازدواج کنم هیچوقت نشد با اون همه خواستگار شایدم از کوتاهی خودم بود

    5. ارزو گفت:

      ساحل جان شما چند سالتونه و اینکه تحصیلات و محل زندگیتون و ویژگی های ظاهریتون رو میتونین بفرمایید

  45. Sara گفت:

    منم شوهر میخواااام 🥲😂

    1. ناشناس گفت:

      من هم همسر 😅🤷‍♂️

    2. ناشناس گفت:

      من هستم از شیراز عزیزم [censored]

    3. علی گفت:

      منم زن میخوام😅🤣

    4. ناشناس گفت:

      قبول داری

    5. سمانه گفت:

      سلام منم یک پسر سی ساله دارم تک فرزند هرچی میگویم بیا ازدواج کن راضی نمیشود به خدا فقط غصه این رو دارم

    6. من. ز گفت:

      سلام اهل کجایی

    7. مهدی گفت:

      سلام عزیزم خودم میشم شوهرت [censored]

    8. ناشناس گفت:

      سلام خوبی من یک سوال من هر چه دعا میکنم اجابت نمیشه آخه چی کار کنم تو خدا تنهام دعا میدونی به دادم برسید اشکم دیگه خون شد خدا چیکار کنم 😭😭❤️❤️❤️😢😢😭

  46. ناشناس گفت:

    سلام من ۴۴ سالم است از ۱۹ سالگی خواستگار داشتم ولی موفق به ازدواج نشدم خانمی محجبه با ایمان و اعتقاد

    1. ناشناس گفت:

      شما دیگه باید به فکر آخرت باشی انشاالله

  47. فهیمه گفت:

    سلام من سی و دو سالم است مجردم اهل مشهدم دنبال یک همسر خوب هستم اصلا هم مادیات برایم مهم نیست

    1. نگین گفت:

      سلام فهیمه عزیز
      آخه مادیات مگه میشه مهم نباشه
      شما پول اب و برقت بنزین ماشین آرایشگاهت
      بعدا لباس بچه خورد و خوراک و….چجور میخوای بدی تو رو خدا فکر کن

    2. سعید گفت:

      سلام سعید هستم ۳۰ ساله شماره ام [censored]

    3. حامد گفت:

      سلام من پسری استم ۳۶ سال دارم مادیات ندارم در کفاشی کار می کنم دنبال یک هم سری با ایمان و آبروم استم

    4. ناشناس گفت:

      من میخواهمت

    5. ناشناس گفت:

      سلام اگر مایلید ممنون میشوم با من تماس بگیرید [censored]

    6. یگانه گفت:

      عالی

    7. فردین گفت:

      سلام بهتر است حضوری و با واسطه خانواده و دوستان باشد و از شهر و محله خودتان. ببینید انهایی که سرخود با نظر خودشان ان هم از فضای مجازی و شهر دیگر ازدواج کردند عاقبت چه شدند. این گونه همسر هر چقدر هم خوب و با ایمان باشد شما مجبورید بخاطرش از خانواده تان دور باشید. ازدواج بدون پشتیبان و حمایت خانواده ها سخت خواهد بود حالا زوجین هر چقدر هم همدیگر را دوست داشته باشند. خجالت نکشید و به پدر و مادر تان بگویید. شما به حد کافی صبر کردید. اگر روزهای آخر هم عجله نکنید به بخت خوبی می رسید ان شاءالله…

    8. پرستو گفت:

      احسنت به این همه عقلانیت

    9. ناشناس گفت:

      کاش میشد آدما کنار کسی ک دوستش دارند زندگی کنند

    10. سیده سمانه... گفت:

      سلام من ۳۴ سالم است. مجردم … چقدر فکرتان قابل تحسین است

  48. یاسر گفت:

    سلام هرکس شوهر خوب و خوشگل میخواد من هستم [censored]

    1. ناشناس گفت:

      افرین به این پسر خوشگل

    2. من... گفت:

      قدت چنده؟
      شغلت چیه؟
      تحصیلات؟
      قیافت خوبه؟
      اخلاقت چطور؟
      اگه از همه نظر اوکی هستی من هستم😁

    3. مریم گفت:

      من میخوام کجایی پس

    4. ناشناس گفت:

      من خوشگل نیستم

    5. ناشناس گفت:

      سلام چند سالت هست آقای خوشگل

    6. سیده سمانه... گفت:

      سلام یک مرد باید انسان و با معرفت و محکم باشد و یک شغل مناسب و با اعتقاد و ایمان به خدا

    7. ناشناس گفت:

      احسنت

    8. طاهره گفت:

      سلام من دختری استم ۲۰ ساله از هیچ نگاه کمی ندارم تحصیل اخلاق مقبول استم ولی خواستگار ندارم و اگه داشته باشم هم نمیشود دختری پاک نماز و قران هم همیشه میخوانم

    9. سیده سمانه... گفت:

      سلام من ۳۴ سالم است. مجردم … چقدر فکرتان قابل تحسین است …. دقیقا خوشگل بودن تنها کافی نیست زندگی درک و تفاهم و اخلاق و مقداری مادیات

    10. مریم گفت:

      همه چی به خوشگلی نیست به معرفت و درک و فهم و شعور طرف مهم است

    11. فاطمه نژاد بندری گفت:

      دقیقا خواهر

    12. ناشناس گفت:

      سلام چند سالته

    13. عمران گفت:

      افرین

    14. ناشناس گفت:

      افرین

  49. Masoud Moghani گفت:

    با سلام و صبح به خیر و ایّام هفته وحدت و میلاد منجی عالم بشریّت پیامبر رحمت و کرامت مبارک تان باشد
    ببخشید بنده درسال ۱۳۸۱ با یک خانم دبیر با مدرک دکترا الهیات ازدواج کرده بودم و مدرک اینجانب نیز کارشناس مهندسی عمران می باشد در طول زندگانی و در خانه و حتی بیرون از خانه هیچ گونه اختلافی و جرّی و بحثی و ناسزای نداشتیم ولی نمی دانم چطور شد که خانمم در هنگام حاملگی و در آخر ماه، یعنی در نه ماهگی طفل مرا ترک کردند و خلاصه اینکه در بیمارستان هم من و هم فرزند پسرمان را قبول نکردند و شیر دادن به طفل و از ورود من به خانه و نزدیکی ممانعت بعمل آوردند و….خلاصه ما را ترک کردند و بنده نیز مجبور شدم طلاق دادم.
    و الان فرزندم، پسر عزیزم در دانشگاه پیام نور درس می خوانند ولی بنده مجرّد ماندم از شما خواهشمند هستم که اگر مایل به ازدواج با بنده هستید، با شماره موبایل [censored] اینجانب تماس حاصل فرمائید یا پیام بدهید تا بتوانیم یک خانواده و کانون گرم تشکیل بدهیم و به زندگی سعادتمند و سخاوتمند و… ادامه بدهیم. انشاءالله

    1. ناشناس گفت:

      سلام من ۳۱ سالمه حاضرم

    2. زهرا هستم گفت:

      سلام شما چند سال تان هست

    3. مسعوده گفت:

      سلام
      سنتون؟
      آیا اکنون هم مجردید؟

    4. ما با همیم خدا هم با ما هست گفت:

      سلام شما هنوز مجردی؟

    5. فردین گفت:

      سلام. با توجه به اخلاق خانم ها که بیشترشان بخاطر فرزندانشان اختلافات و مشکلات با شوهرشان را تحمل میکنند و طلاق نمیگیرند محال است که همسر شما بدون اینکه اتفاقی بیفتد همین طوری نیاید خانه شما و به فرزندش را قبول نکند. بهتر بود قانعش کنید حداقل جریان را بگوید چی شده. ان الان مادر بچه شماست. بنظرم هرجا باشد پیدایش کنید و یا بپرسید چی شده شاید الان خودش هم دنبال شما میگردد. حتی اگر ازدواج کرده باشد پیدایش کنید و جریان را پیگیری کنید

  50. محمدي گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    از این دعا برای شخص خاص هم میشود استفاده کرد؟
    یعنی این دعای گشایش بخت به نیت ازدواج با شخص خاصی باشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر برای شخص خاصی نیست.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.