دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

dua-Marriage-min دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

ایا از سوی معصومین دعای گشایش بخت فوری توصیه شده‌است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای گشایش بخت از جمله توصیه‌هایی است که در سخنان معصومین آمده‌است. راویات و سوره‌هایی در قرآن نیز اشاره به این موضوع دارند و البته که برای این امر مقدس صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود و این توصیه‌ها صرفا جهت ورود خیر و برکت و تسهیل آن است.

در کنار این ادعیه صدها و هزاران توصیه دیگر از جانب معصومین وارد شده‌است که بایستی در اولویت قرار گیرد. در این مقاله در مورد سوره مبارکه احزاب که توصیه‌شده‌ترین دعا برای گشایش بخت دختر مجرد می‌باشد و نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج توضیحاتی بیان شده‌است، همچنین دیگر خواص سوره ی احزاب برای خواستگار و ازدواج جوانان نیز بیان شده تا همراهان عزیز شرف‌آنلاین از فواید این دعای بخت گشایی قوی آگاه شوند. در انتهای مقاله نیز دیگر ادعیه در این زمینه معرفی گردیده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درمورد سوره احزاب (قویترین دعا برای گشایش بخت)

در لغت کلمه احزاب (Parties) به معنی گروه و دسته می‌باشد. احزاب و قبایل عرب که برای نابود کردن و از بین بردن اسلام باهم متحد شده بودند شهر مدینه را محاصره کردند و قصد حمله را داشتند که این امر موجب به وجود آمدن جنگ معروف خندق و نزول سوره احزاب شد. واکنش مسلمانان در قبال این حادثه و سرانجام کارشان در آیات (٩ تا ٢٧) بیان شده‌است. این سوره از سوره های مدنی قرآن است که 73 آیه دارد. در محتوای این سوره به:

1- پرستش و پیروی از خدا و پیروی نکردن از کافران

2- قوانین دوره جاهلیت (مثل پسرخواندگی و ظِهار)

3- وظیفه‌هایی که همسران پیامبر داشتند

4- شکست کفار در جنگ با مسلمانان

5- حجاب

6- معاد

7- و ماجرای ازدواج پیامبر (ص) اشاره شده‌است که باعث معروف شدن این دعای گشایش بخت دختر و استفاده از فواید سوره ی احزاب برای ازدواج دختر شده‌است.

اما سوره احزاب برای چی خوبه؟

* پیامبر (ص) درباره با قرائت سوره احزاب فرموده‌اند:

هر کس بتواند سوره احزاب را بخواند و به خانواده خود هم آموزش بدهد از عذاب قبر در امان خواهد بود. (مجمع البیان، ج 8، ص115)

* همچنین امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:

اگر کسی این دعا را زیاد در روز بخواند در قیامت در کنار پیامبر (ص) خواهد بود. (ثواب الاعمال، ص 110)

* همچنین درمورد برآورده شدن حاجت، عبدالله بن مغیزه بیان می‌کند که از امام رضا شنیده‌است:

علاوه بر تاثیر زیاد این دعا برای گشایش بخت فوری خواندن این دعا برای براورده شدن حاجات نیز موثر است به طوری که هرکس در نماز صبح و مغرب پیش از آن‌که برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب (ان الله و ملائکه…) را قرائت کند و بعد بگوید: اللهم صل علی محمد النبی و ذریته خداوند هفتاد حاجت او را در دنیا و سی حاجت را در اخرت برآورده خواهد کرد.

سفارش به تهیه این دعا برای گشایش بخت نیز بسیار است و روایت و تفاسیر معتبری از ائمه و معصومین در کتاب‌های مختلف درمورد استفاده از این دعا برای گشایش بخت وجود دارد. نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت برروی پوست آهو بسیار سفارش شده و معروف است. البته باید به این نکته توجه داشت که شاید موانعی و سخت‌گیری‌هایی از خانواده‌ها و خود افراد باعث بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج می‌شود که اول از همه باید این مشکلات را برطرف کرد و بعد به دنبال یک دعای گشایش بخت مانند نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.

کتاب قرآن و گشایش بخت با آن
12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین  و معتربترین دعا برای گشایش بخت: سوره احزاب

خواص سوره احزاب برای ازدواج و زیاد شدن خواستگار بسیار مورد تاکید است. از جمله خواص سوره احزاب می‌توان به گشایش بخت و تسریع امر ازدواج دختران جوان و مجرد اشاره کرد. سوره احزاب برای زیاد شدن خواستگار و گشایش بخت از معتبرترین توصیه‌ها و روایات نقل شده از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است. در مورد فواید استفاده از سوره احزاب برای ازدواج دختر روایات زیر از ائمه بیان شده‌است.

ازدواج سریع و موفق با کتاب

پیامبر (ص) در مورد خاصیت ویژه این دعا برای گشایش بخت می‌فرمایند:

اگر این دعا با رعایت آداب برروی پوست آهو نگارده شود و درون یک ظرف شیشه‌ای یا کوزه در منزل نگهداری شود خواستگاران برای آن دختر و خواهران و بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشند. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

به فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعای گشایش بخت:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه پنهان نماید. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه برای تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعای گشایش بخت فوری و قوی است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به این‌که درمورد فواید این دعا روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده‌است می‌توان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعای گشایش بخت فوری است و قطعا نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج دختر تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای گشایش بخت دختران مفید است بلکه باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج با آن‌ها نیز خواهدشد. (طلب منه التزویج لبناته و اخواته وسائر اقربائه)

اما طبق احادیث سوره احزاب بایستی برروی پوست آهو نوشته شود و آداب آن کاملا رعایت شود تا از خواص این دعا برای گشایش بخت دختر بهتر نتیجه بگیریم. مجموعه شرف‌آنلاین تلاش نموده تا با درج سوره احزاب بر روی پوست آهو و رعایت تمام آداب نوشتاری در ساعات توصیه شده و توسط اساتید با تجربه این محصول را در اختیار شما بگذارد تا از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بهره ببرید. (برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید)

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب برای ازدواج روی پوست آهو

مجموعه شرف آنلاین باتوجه به درخواست‌های زیاد مشتریان عزیز محصول دعا برای گشایش بخت را مطابق با جزئیات روایات وارد شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) آماده نموده است. این محصول شامل یک عدد پوست آهوی اصل می‌باشد که بر روی آن سوره مبارکه احزاب در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است که باید در یک ظرف (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه نگهداری گردد و نیازی به همراه داشتن آن نمی‌باشد.

پوست استفاده شده در این محصول کامل اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف دیگر موارد که به صورت چاپی و بر روی کاغذ هستند) قیمت این محصول ویژه با توجه به تهیه تعداد نسبتا زیادی از آن و ارتباط بی واسطه با نویسندگان مجرب و تهیه‌کنندگان پوست آهو بسیار مناسب تعیین گردیده‌است تا تمام افرادی که توانایی نوشتن سوره احزاب برای ازدواج را ندارند و تمایل به داشتن سوره احزاب روی پوست آهو و استفاده از فواید این دعا برای گشایش بخت را دارند توانایی خرید آن را داشته باشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب مخصوص نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت

طبق سخنان ائمه جهت استفاده ازین دعای گشایش بخت فوری بایستی این سوره را بر روی پوست آهو نوشت و درون یک ظرف شیشه ای یا کوزه و در منزل نگهداری کرد و نیازی نیست که مانند بعضی دعاها و حرزها مثل دعای حرز امام جواد (ع) همیشه همراه خود داشته باشیم. ابتدا درمورد استفاده ازین دعا برای گشایش بخت باید به نکات زیر توجه داشته باشید و از آنها دوری کنید تا از فواید این سوره به لطف خدا بهره‌مند شوید:

1- بددهنی

2- نیت‌های شوم

3- ترک بخشش و صدقه

4- ناامیدی به اجابت دعا

5- قلب ناپاک و وجود کینه و نفرت

6- نخواندن و قضا شدن نمازهای واجب

7- دوری از هرزگی در رفتار و اخلاق جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص این دعای گشایش بخت (روایت امام سجاد علیه السلام در کتاب شریف معانی الاخبار شیخ صدوق). البته در هر صورت شما نباید از رحمت خداوند ناامید شوید و بدانید تنها اوست که تشخیص می‌دهد چه چیزی به صلاح ماست.

کپی و پرینت گرفتن متن سوره احزاب برای ازدواج مشکلی ندارد ولی نوشتن دستی این دعا برای گشایش بخت دختر تاثیر بهتر و بیشتری دارد و آنچه در روایات آمده است نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت روی پوست آهو است نه چاپ آن. در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود آن را فقط خواند باید بگوییم اگر کسی آن را بخواند اشکال ندارد و خیر است ولی نوشتن سوره احزاب مطابق آداب توصیه معصومین می‌باشد.

حلقه های ازدواج به کمک دعا قرآن
در خصوص نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج باید به نکات زیر توجه داشت تا بتوان از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بیشترین استفاده را ببریم:

1- ابتدا باید توجه داشت که نوشتن در ساعات سعد باشد. (نبایستی در ساعات قمر در عقرب نوشته شود که این مورد کاملا از سوی شرف آنلاین رعایت می‌شود.)

2- هنگام نوشتن این دعا برای گشایش بخت بهتر است رو به قبله نشسته و وضو داشت.

3- روی پوست آهو کتابت شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر ادعیه توصیه شده برای گشایش بخت

سوره احزاب قویترین دعا برای گشایش بخت می‌باشد و توصیه‌های بسیاری شده‌است. با توجه به روایات بیان شده از بزرگان دین اسلام و ائمه می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بسیار مفید است. علاوه بر نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت دعاهای دیگری نیز وجود دارد که به بیان بزرگان برای مزدوج شدن مفید هستند.

سوره فاتحه الکتاب و سوره یس

امام علی(ع) در مورد کسانی که مشتاق ازدواج هستند چنین فرموده‌اند: باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را قرائت کند، وقتی که نماز تمام شد، بعد از ستایش و ثنای پروردگار بگوید:

دعای معتبر جهت مزدوج شدنسوره فرقان آیه 74

از آیت الله بهجت خواستند تا یک دعا گشایش بخت دختر مجرد معرفی کند. ایشان در جواب این دعا برای گشایش بخت را معرفی کردند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74).

ایت الله بهجت دستور دیگری جهت گشایش بخت دختر مجرد نیز بیان کرده‌اند:
نماز جعفر طیار بخواند و سپس دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد از آن سر به سجده بگذارد و گریه کند هر چند که اندک باشد و در همین هنگام حاجت خود را طلب کند و این کار را تا براورده شده حاجت خود ادامه دهد.

سوره طه

1- از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس هنگام خواستگاری رفتن سوره طه را بنویسد و درون پارچه سبزی قرار دهد، خواستگاری نتیجه خوبی خواهد داشت و به حاجتش میرسد. (تفسیر البرهان ج3 ص696)

چگونه به کمک دعای قرآنی ازدواج کنید

2- امام صادق علیه السلام نیز در روایات خود سوره طه را به عنوان یک دعا برای گشایش بخت معرفی کرده‌اند و فواید این دعای گشایش بخت فوری نیز بسیار است. ایشان فرموده‌اند: هر کس که خواستگاری ندارد یا به او جواب منفی می‌دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و با آب آن صورت خود را خیس کند، ازدواج او سهل و آسان خواهد شد. همچنین روایات بسیاری وجود دارد که سوره طه را به عنوان یک دعای گشایش بخت دختر توصیه می‌کند از جمله ایات 131 و 132 سوره طه که تایید می‌کند این دعا برای جوانان بسیار موثر می‌باشد.

دعای توصیه شده از امام علی (ع)

در کتاب طب الائمه (ع) از امام علی (ع) نقل شده‌است که شخصی نزد امام آمد و از وجود سحر در بخت خو گلایه کرد، حضرت فرمودند: این جملات را بنویس و همراه خود داشته باش تا از این سحر درامان باشی : «بسم الله و باالله بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله» .

و آیات 81 و 82 از سوره یونس: « قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته ولو کره المجرمون». آیات 27 تا 46 سوره نازعات: « ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها» نوشته شود. در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف: «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحره(تَ) ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی و هارون» نوشته شود. (بحار الأنوار، علامه المجلسی، 110 جلد، مؤسسه الوفاء، بیروت لبنان، 1404 ه. ق، ج 92، ص 124 و 127 )

آیه 24 سوره قصص

خواندن آیه 24 سوره قصص نیز بعنوان یک دعا برای گشایش بخت توصیه شده‌است. قرآن کریم اشاره می‌کند وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به عنایت پروردگار شعیب دختر خود را به دنبال او فرستاد و ازان پس داماد آن خانواده شد: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

دعای یستشیر

از آیت الله شوشتری بیان شده‌است که: دعای یستشیر را 40 روز بخوانید بعد از نماز صبح و به معنی آن دقت کنید که این دعا برای گشایش بخت بسیار موثر می‌باشد.

در نهایت با توجه به روایات و احادیثی که از ائمه بیان شد می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج بسیار مفید است و می‌توان از فواید این دعا برای گشایش بخت جوانان و دخترها بهره برد. هرچند دعاهای دیگری نیز توصیه شده ولی تهیه سوره احزاب برای ازدواج سفارش فراوانی از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) شده‌است تا جوانان بتوانند از فواید این دعا برای ازدواج استفاده کنند و زندگی راحتی را در پناه قرآن شروع کنند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای حرز امام جواد برای ازدواج

برای مطالعه توضیحات مربوط به دعای حرز امام جواد برای ازدواج کلیک کنید. همچنین برای مطالعه دیگر خواص حرز امام جواد به لینک مزبور مراجعه نمایید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

854 دیدگاه در “دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

  1. یاسر گفت:

    سلام هرکس شوهر خوب و خوشگل میخواد من هستم [censored]

    1. ناشناس گفت:

      افرین به این پسر خوشگل

    2. من... گفت:

      قدت چنده؟
      شغلت چیه؟
      تحصیلات؟
      قیافت خوبه؟
      اخلاقت چطور؟
      اگه از همه نظر اوکی هستی من هستم😁

    3. مریم گفت:

      من میخوام کجایی پس

    4. ناشناس گفت:

      من خوشگل نیستم

    5. ناشناس گفت:

      سلام چند سالت هست آقای خوشگل

    6. سیده سمانه... گفت:

      سلام یک مرد باید انسان و با معرفت و محکم باشد و یک شغل مناسب و با اعتقاد و ایمان به خدا

    7. ناشناس گفت:

      احسنت

    8. طاهره گفت:

      سلام من دختری استم ۲۰ ساله از هیچ نگاه کمی ندارم تحصیل اخلاق مقبول استم ولی خواستگار ندارم و اگه داشته باشم هم نمیشود دختری پاک نماز و قران هم همیشه میخوانم

    9. سیده سمانه... گفت:

      سلام من ۳۴ سالم است. مجردم … چقدر فکرتان قابل تحسین است …. دقیقا خوشگل بودن تنها کافی نیست زندگی درک و تفاهم و اخلاق و مقداری مادیات

    10. مریم گفت:

      همه چی به خوشگلی نیست به معرفت و درک و فهم و شعور طرف مهم است

    11. فاطمه نژاد بندری گفت:

      دقیقا خواهر

    12. ناشناس گفت:

      سلام چند سالته

    13. عمران گفت:

      افرین

    14. ناشناس گفت:

      افرین

  2. Masoud Moghani گفت:

    با سلام و صبح به خیر و ایّام هفته وحدت و میلاد منجی عالم بشریّت پیامبر رحمت و کرامت مبارک تان باشد
    ببخشید بنده درسال ۱۳۸۱ با یک خانم دبیر با مدرک دکترا الهیات ازدواج کرده بودم و مدرک اینجانب نیز کارشناس مهندسی عمران می باشد در طول زندگانی و در خانه و حتی بیرون از خانه هیچ گونه اختلافی و جرّی و بحثی و ناسزای نداشتیم ولی نمی دانم چطور شد که خانمم در هنگام حاملگی و در آخر ماه، یعنی در نه ماهگی طفل مرا ترک کردند و خلاصه اینکه در بیمارستان هم من و هم فرزند پسرمان را قبول نکردند و شیر دادن به طفل و از ورود من به خانه و نزدیکی ممانعت بعمل آوردند و….خلاصه ما را ترک کردند و بنده نیز مجبور شدم طلاق دادم.
    و الان فرزندم، پسر عزیزم در دانشگاه پیام نور درس می خوانند ولی بنده مجرّد ماندم از شما خواهشمند هستم که اگر مایل به ازدواج با بنده هستید، با شماره موبایل [censored] اینجانب تماس حاصل فرمائید یا پیام بدهید تا بتوانیم یک خانواده و کانون گرم تشکیل بدهیم و به زندگی سعادتمند و سخاوتمند و… ادامه بدهیم. انشاءالله

    1. ناشناس گفت:

      سلام من ۳۱ سالمه حاضرم

    2. زهرا هستم گفت:

      سلام شما چند سال تان هست

    3. مسعوده گفت:

      سلام
      سنتون؟
      آیا اکنون هم مجردید؟

    4. ما با همیم خدا هم با ما هست گفت:

      سلام شما هنوز مجردی؟

    5. فردین گفت:

      سلام. با توجه به اخلاق خانم ها که بیشترشان بخاطر فرزندانشان اختلافات و مشکلات با شوهرشان را تحمل میکنند و طلاق نمیگیرند محال است که همسر شما بدون اینکه اتفاقی بیفتد همین طوری نیاید خانه شما و به فرزندش را قبول نکند. بهتر بود قانعش کنید حداقل جریان را بگوید چی شده. ان الان مادر بچه شماست. بنظرم هرجا باشد پیدایش کنید و یا بپرسید چی شده شاید الان خودش هم دنبال شما میگردد. حتی اگر ازدواج کرده باشد پیدایش کنید و جریان را پیگیری کنید

  3. محمدي گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    از این دعا برای شخص خاص هم میشود استفاده کرد؟
    یعنی این دعای گشایش بخت به نیت ازدواج با شخص خاصی باشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر برای شخص خاصی نیست.

  4. مهسا گفت:

    سلام من یک دختر ۲۰ ساله هستم اهل کرمانشاه دانشجو خانواده وضع مالی معمولی ولی به نسبت دخترهای دور و ورم همه ازدواج کردند ولی من حتی یک خواستگار هم ندارم انشالله همه جوان ها خوشبخت بشوند

    1. ناشناس گفت:

      خدا کریمه دل ببند به خدا

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هم یک خواهر مهربان دلسوزی دارم ۴۵ساله مجرد هست خواستگار زیاد دارد ولی نمیدانم چرا دنبالش را نمیگیرند باحیا و با نجابت و کم رو هست برایش چه کار کنیم که بختش باز بشود
      از استان آذربایجان شرقی شهرستان شبستر بخش صوفیان روستای سفید کمر

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قطعا موارد زیادی هست که اینجا جای بحث ندارد اما استفاده از ادعیه معرفی شده توسط معصومین در کنار موراد دیگر ان شاء الله موجب باز شدن بخت و خوشبختی ایشان خواهد شد.

  5. آسمان گفت:

    سلام به همه ی دوستان مجرد من که متولد ۶۴ م و هرچی ختم و ذکر و نذر و زیارت ائمه بود حتی با دست خالی رفتم و خدا را گواه میگیرم به عمرم با نامحرمی کوچکترین ارتباطی نداشتم و ندارم هرچند افتخار نمیکنم که پاکدامن ماندم ولی انتخاب و اعتقاد خودم بوده
    بعد هم اینکه میدانم هیچ کار خدا بی حکمت نیست و برای همیشه و صد البته برای آرامش فکریم داستان ازدواج را بوسیدم و گذاشتم کنار دیگر اهمیتی ندارد
    امیدوارم همگی خوشبخت و شاد باشید.

    1. همتا گفت:

      دقیقا منم مثل شما هستم دیگه خسته شدم و حکمت کارهای خدا رو نمیدونم

    2. ناشناس گفت:

      سلام من مریم هستم

    3. عشق یعنی خدا گفت:

      مثل من

    4. فرشته گفت:

      سلام شماره همراه را بفرست

    5. ناشناس گفت:

      سلام شما چند سال دارید

    6. علی گفت:

      سلام من ۲۶سالم است اهل تهران هستم قصد ازدواج دارم اگر کسی واقعا قصد ازدواج دارد خبر بده ممنونم

    7. دریا گفت:

      ایول شما به مرحله. تسلیم رسیدید خیلی مایل هستم با شما گفت و گویی داشته باشم و از شما کسب تجربه کنم سوالاتی برایم به وجود امده شما بهتر میتوانید پاسخ دهید مرسی

    8. علیرضا گفت:

      سلام ۲۵ سالم است قصد ازدواج دارم کیس خوب اصفهان اگر هست در خدمتم اهل هیچ چیزی هم نیستم سالم اهل کار و مومن [censored]

    9. ناشناس گفت:

      سلام نا امید نباشید فقط خدا بزرگ است
      روزه بیشتر مشکلات را حل میکند و از امام زمان کمک بگیرید چون امور جهان در دست ایشان است

    10. فردین گفت:

      ماشاءالله به شما … من خودم وقتی میبینم هنوز خیلی ها هستید که بیشتر از من صبر و تلاش کردند دیگر خجالت میکشم که از خدا درخواست همسر کنم. هر چند منم واقعا تحمل بی همسری خیلی سخت شده و افسردگی گرفتم. از یک طرف هم یک خواهر و برادریم و خواهرم ازدواج کرده و من تنها ماندم. هیچ پشتیبانی جز توسل به اهل بیت (ع) ندارم که مثل بگم شغل پر در آمد دارم و…

    11. am گفت:

      سلام اهل کجایی سن تان

  6. یه بنده خدا گفت:

    سلام من ۱۹سالمه و از ۱۴سالگی کلی خواستگار داشتم اما خوانواده ام سخت گیری میکنند دیگر هرکسی یک ایرادی دارد مگر میشود کسی پیدا بشود که هیچ عیبی نداشته باشد حالا خوبه همگی از نظر مالی خوب بودند
    خواستگار قبلی الان بیشتر از یک سال است هی میرود میاید ولی خوانواده ام راضی نمیشوند
    الان هم یکی دیگر امده نمیدانم چی میشود باز
    تو رو خدا دعا کنید یک ادم خوب بیاید که خوانواده ام راضى بشوند

    1. ناشناس گفت:

      سلام میشه سوره احزاب رو تو کاغذ سفید نوشت؟؟

    2. فاطمه گفت:

      سلام میشود سوره احزاب را روی کاغذ سفید نوشت؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اما ادعیه دیگری هستند می توانید از آنها استفاده نمایید.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید روی پوست اهو نوشته شود اما ادعیه دیگری هم هستند که حتی احتیاج به نوشتن ندارند و صرفا باید بخوانید که از آن ها هم میتوانید استفاده بفرمایید.

    5. جواد گفت:

      سلام. جوان ۳۰ ساله هستم خانه و ماشین دارم کار ازاد بیمه دارم سالم هستم

    6. سهیلا گفت:

      منم دختری ۳۰ ساله هستم قصد ازدواج دارم تحصیل کرده هستم پاک مومن اهل نماز خواندن قرآن عبادت هستم چهره زیبایی دارم و متاسفانه خواستگار چی ندارم

    7. بهار گفت:

      بیا منو بگیر 😂😂

    8. ناشناس گفت:

      سلام اهل کجایی

    9. یه بنده خدا گفت:

      یه خواهر دارم باکه طلا هست انسانیت کامل داره

    10. سیده سمانه... گفت:

      سلام الهی خوشبخت شوید .. حیف شد من ۳۴ سال دارم .. امیدوارم دختر خوبی و همسن شما نصیبتان شود..

    11. سایه گفت:

      انشالله یک کیس خوب گیرت بیاد دو طرف مقابل بهم بیایید😊😊

  7. نرگس گفت:

    من خانم با ایمان با اخلاق هستم و ۳۷ سال سن دارم و لیسانس دنبال آقایی با تقوا و با ایمان هستم

    1. سجاد قربانی گفت:

      نرگس خانم اگه شعر دیگه یه خواستگار داشته باشی مهم نیست برات

    2. زهرا گفت:

      شما بهترین کار ممکنه انجانم دادی نا امید نباش خدا خودش در پاسخ به سختیایی که کشیدی بهرین ها رو سر راهت قرار میده

    3. ولی گفت:

      سلام ولی هستم از فارس [censored]

    4. نازلی گفت:

      سلام‌ والا خواستگار هست کسی که دوستش داریم نیست

    5. جلال گفت:

      سلام شما چند سال دارید اهل کجا هستید

  8. ناشناس گفت:

    سلام
    من ۳۶ سالم است اهل کرج هستم. راننده اسنپ هستم. یک ازدواج ناموفق داشتم. تک فرزند هستم. اهل کرج دو تا کارشناسی دارم. مومن هستم ولی نماز نمی خوانم. اگر دختر خانم ۳۰،۳۱ هست تمایل به آشنایی دارند، بفرمایند که صحبت کنیم. خانمی باشند سازگار، اهل زندگی، با خدا، امروزی، بلند پرواز نباشند. من هم در خدمت خانواده هستم تا آخر عمر.

    1. ناشناس گفت:

      من هستم اگر قابل بدونی ۳۱ سالمه ازدواج ناموفق داشتم

    2. ناشناس گفت:

      جدی میگی

  9. ناشناس گفت:

    سلام من ۲۵ سالم است و خواستگار زیاد داشتم ولی باب میلم نبوده. لطفا برای منم دعا کنید

    1. ناشناس گفت:

      سلام من دختری هستم ۲۰ ساله دانشجو رشته معلمی شهر فسا قصد ازدواج دارم ولی خوب تا الان خواستگارم زیاد داشتم ولی خوب شخصی که مدنظرم‌ باشه پیدا نشده تا حالا به نظر من تنها چیزی که مهم است انسانیت است کنار کسی باشی که واقعا بفهمدت و دوستش داشته باشی نماز و روزه هامم سر جاش است هر چی خدا بخواهد همون میشه

    2. ناشناس گفت:

      سلام بالاتر از انسانیت چیزی نیست

  10. فاطمه گفت:

    با سلام. خانمی مجرد متولد ۱۳۶۴، چادری هستم. تحصیلات دانشجوی کارشناسی مهندسی و حقوق دانشگاه تهران. فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد. خصوصیات ظاهری:
    سفید چهره با چشمانی عسلی، قد بلند و چهارشونه هستم.
    مشخصات فرد مورد نظرم:
    با ایمان و مذهبی _ با اخلاق و تحصیلکرده _ سنش ۳۷ تا ۴۰ سال باشد. تناسب قدی و وزنی با بنده داشته باشند. فقط از کرج و تهران باشند.
    لطفا اگر فردی به ملاک های بنده نزدیک هستند به ایمیل بنده اطلاع بدند.
    [censored]

    1. احسان گفت:

      بسیار عالی انشالله خوش بخت بشوید.
      من به دنبال یک خانم با اخلاق و با ایمان هستم. متولد ۱۳۶۴ هستم سن شخص مقابل به من بخورد. نه خیلی مذهبی هستم نه خیلی افراطی. من فقط یک سوال دارم چطور میشود ایمیل را نگاه کرد؟

    2. امیر حسین گفت:

      سلام خوبی

    3. سیده سمانه... گفت:

      سلام الهی خوشبخت و سعادتمند باشید

  11. فاطمه گفت:

    با سلام. دختری چادری و مومن با سن ۳۶ (متولد آبان ۶۴) سال هستم. تحصیلات دانشجوی کارشناسی مهندسی و حقوق دانشگاه تهران هستم. فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد. سفید چهره یا چشمانی عسلی و قد بلند و هیکلی هستم. قد ۱۷۰ و وزن ۸۵ کیلو. برای ازدواج دائم پسری مومن و مذهبی و تحصیلکرده و با اخلاق مد نظرم هست. مهریه هم ۱۴ تا سکه. سنش ۳۷ تا ۴۰ سال فقط از تهران و کرج کسی هست ممنون میشوم از طریق ایمیل به بنده اطلاع بدهید. اهل شبکه های مجازی نیستم. با آرزوی خوشبختی برای همه عزیزان

    1. ناشناس گفت:

      هنوز مجردی

    2. ندا گفت:

      سلام برادر من ۳۰ سالشه پسر خوبیه از هر نظر ولی هرجا میره خواستگاری اول راضی آن بعد نظرشون عوض میشه. والا کل فامیل از ما بدشون میاد بخاطر حسادتشون و میرن بدگویی میکنند. دیگه داداشم نا امید شده. دعایی هست ک خودم براش انجام بدم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنظر می اید برای دفع حسادت و بدگویی دیگران ایشان از حرز امام جواد (ع) استفاده کنند بهتر است.

  12. ریحانه گفت:

    سلام دختری ۳۰ ساله هستم از شهر مشهد دنبال مردی در شهر خودم هستم که خانواده دار باشد و دارای شغل و درآمد خوبی باشد و مردی سالم و پاک باشد چون خودم دختر پاک و نجیبی هستم ممنون

    1. رضا گفت:

      من درخدمت هستم

    2. ناشناس گفت:

      شما باید مشخصات خودت را بگذاری

  13. نازلی گفت:

    من دلم می خواهد ازدواج کنم و تشکیل خانواده بدهم دیگر خسته شدم از درس خواندن و کار کردن خسته شدم از تنهایی

    1. ناشناس گفت:

      بیا من بسون

    2. بهار گفت:

      دقیقاً منم همینجوریم 💯🥺

    3. علی گفت:

      سلام ازدواج فقط در شهر خودت یا

  14. 🖤🖤 گفت:

    سلام من ۲۴ سالم است دعا کنید قسمتم باز بشود

    1. رضا گفت:

      منم ۲۸ سالمه از اصفهان
      شغل دارم درآمدم بد نیست حدود ۸ تومن ولی هیچ جا اصلا قبول نمیکنند بروم خواستگاری
      نمیدونم مشکلم چیه که ندید رد میکنند
      فقط شغلم دولتی نیست خدا شکر بیماری یا مشکل جسمی و روحی خاصی هم ندارم که قبول نکنند
      مهندسی مکانیک دارم قد ۱۸۰ وزن ۷۵
      دنبال یک دخترم که مومن باشد یعنی منظورم اینه که حداقل نماز روزه هایش را بگیرد و منکر اسلام نشود حجابش هم رعایت کنه حالا نه الزاما چادر ولی مناسب باشد ولی هر موردی هم پیدا کردم یا کارمند دولت میخواستند یا توقع داشتند از خودم خونه داشته باشم
      آخه کدوم پسری الان می‌تونه تو این شرایط خونه بخره

    2. ناشناس گفت:

      سلام من یک بار ازدواج کردم بدون بچه چه ذکری برای گشایش بخت خوب است

  15. ناشناس گفت:

    سلام من ۲۴ سالم است دنبال یک قسمت خوب میگردم که اهل زندگی باشد

  16. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید به همه من هم مجردم والا هنوز ۱۹سالم است اما خب ازدواج نکردم 😒😕

    1. حسین گفت:

      سلام اگر قصد ازدواج دارید با این شماره تماس بگیرید من پسری هستم مجرد ۲۷ سالم است و قصد ازدواج دارم و فکرم این است که شاید بختم را بستند همین

    2. محمد گفت:

      سلام چقدر عجله داری

    3. حسین گفت:

      ۲۵ سالمه از شیراز

    4. منا گفت:

      سلام من دختری هستم، محل زندگی ایلام
      متولد ۶۴ مجرد هستم به مجازی اعتماد ندارم برای زندگی
      الان من چکار کنم چطور اعتماد کنم اگه میشود راهنماییم کنی

    5. ناشناس گفت:

      خب بیا با من ازدواج کن

  17. ناشناس گفت:

    من ‌۱۸‌سالمه است هر‌ خواستگار‌ که بیاد‌ خانواده ردش‌ میکند

  18. فاطمه گفت:

    سلام من یک دختر ۲۲ سالم یک بار ازدواج کردم که جدا شدم. الان میخواهم دوباره ازدواج کنم که نامزد کردم به هم خورد 🥺🥺

    1. حسین گفت:

      سلام اگر قصد ازدواج دارید به این ایمیل جواب بدهید [censored]

    2. یاس گفت:

      سلام خودم در خدمتم

    3. نفس گفت:

      سلام من دخترم ۱۸ سالم است از لحاظ ظاهری و باطنی خوبم ولی خانواده ام خیلی اذیتم میکنند و نمیگذارند ازدواج کنم و این کارشان ناراحتم میکند. نمیدانم چیکار کنم

  19. ناشناس گفت:

    سلام برای من هم دعا کنید مجرد هستم میخواهم ازدواج کنم دنبال پسری مومن هستم

    1. علی گفت:

      پول نیست

    2. ناشناس گفت:

      سلام برای من هم دعا کنید یک ازدواج نا موفق داشتم جدا شدم ۳۱ ساله میخواهم دوباره ازدواج کنم خسته شدم از تنهایی چادری مهربان نماز خوان یک آدم با ایمان میخواهم

    3. ر. ز گفت:

      سلام درخدمتم من شیرازم

    4. دانیال گفت:

      چند سالته

  20. ناشناس گفت:

    با سلام و خسته نباشید به شما عزیزان الان که داشتم نظرات دوستان را میخواندم دیدم به قول یکی از دوستان من تنها نیستم خیلی ها مثل من و شرایط من مجرد هستند منم ۳۹ سالم است و شاغل و تا دو سال پیش خواستگار می آمد خانه و می رفت که می رفت اما الان دو سالی میشود که یک نفر در خانه ما را نزده شاید شرایط زندگی سخت شده اما خوب به همین منوال پیش برویم باید ارزوی ازدواج و مادر شدن را به گور ببریم خیلی دوست دارم ازدواج کنم و تشکیل خانواده بدهم جوان تر که بودم و سن ازدواجم سخت گیری میکردم اما از ۲۷ سالگی دیگر سخت گیری ها را کنار گذاشتم حتی یک خواستگار تو همسایگی مان داشتم که هم سن خودم بود چند سال پیش آمدند برای خواستگاری با اینکه پسره تحصیلاتش خیلی پایین و کار درست درمان نداشت تازه ایشان طاقچه بالا گذاشت من زشت نیستم و خانواده بی غل و غش و ساده ای دارم و مذهبی اما ایشان بعد چند مدت صداسش درآمد که دختر می آورد خانه و این قبیل کارهای خاک بر سری اما خدا را شکر که مطمئنم دوستمان دارد همه دختر خانم ها و آقا پسرها مطمئنا نجیب هستند و دین دار که خدا کمکشان میکند که یک سری اتفاقا نیفتد

    1. محمد حسین گفت:

      کاش صادق باشیم

  21. فریده گفت:

    سلام من هم ۴۳ ساله هستم خیلی دلم می خواهد ازدواج کنم ولی تا الان قسمت نشده است. برای من هم دعا کنید. کارمند و فوق لیسانس هستم.

  22. سارا گفت:

    باسلام من دعای احزاب را روی پوست آهو دارم با وجود آن هر خواستگاری می آید پشت سرش را نگاه نمی‌کند بیاد در ظرف در بسته باشد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خاصیت سوره احزاب روی پوست آهو فقط برای این است که تعداد خواستگاران زیاد شود ولی اینکه چگونه با خواستگار رفتار نمایید تا به لطف خدا پیوند صورت گیرد بخش زیادی به خود شما ارتباط دارد.

    2. ناشناس گفت:

      عالی

  23. مریم گفت:

    منم ۲۸ ساله استم میخواهم یک مرد مومن پیدا کنم البته دختر افغانی استم

    1. محمد گفت:

      سلام علیکم من برای ازدواج کردن با شما حاضر هستم چون خودم دنبال دختر مومنه هستم ایران و افغان هم فرقی ندارد

  24. م گفت:

    سلام من دنبال یک پسر خوب و مومن میگردم اخه هر کسی دور و برم هست [censored]

    1. حسینم گفت:

      سلام من هم دو بار ضربه خوردم ولی مؤمن نبود همسرم از خدا خواستم یک خانم پاک و پاکیزه‌ای سنش ۳۰ متولد فروردین باشد فقط قرآن خوان باشد عمل کند به قرآن امام زاده سعید محمد بردسیر

    2. محمد گفت:

      من هم دنبال دختر مومن هستم

    3. ن.ح گفت:

      سلام من ۴۱ سالم هست و مجردم نمیدونم چرا با هر دختری سر صحبت با ازدواج را باز میکنم رفتارش تغیر میکنه و قبول نمیکنه بنظرتون چیکار باید کرد

    4. ناشناس گفت:

      من هم دنبال مرد‌م مو‌من هستم‌

    5. محمد گفت:

      سلام خانم من اهل شیرازم و ده سال است جدا شدم ولی دختر مومن و نجیبی که خواستم و پیدا نکردم اگر مایل هستید پیام بدهید، تشکر

    6. ناشناس گفت:

      سلام منم جدا شدم اگه مایل به آشنایی بودید پیام بدید ممنونم

  25. سهیلا گفت:

    ۴۰ سالم به هر دری زدم برای ازدواج جور نمیشود حتی خواستگار داشتم سرطان داشت قبول کردم اون هم بهم خورد

    1. ناشناس گفت:

      سلام اگه راست میگی من هستم

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هم دختر ۳۵ ساله ام ازدواج نکردم یا خانواده تایید نکردند یا قسمت نشده

    3. m گفت:

      😐💔

    4. ناشناس گفت:

      سلام خوبی؟ من دنبال دختر خوب برای برادرم هستم ، هنوز مجردی؟

    5. نرگس دادور موسوی تبار گفت:

      من دعا بنویسم ازدواج کنی؟

    6. ناشناس گفت:

      سلام من پسری هستم ۳۳ سال دارم درامدم بد نیست و میتوانم از پس یک زنگی بر بیایم و میخواهم ازدواج کنم اما کسی پیدا نمیکنم

    7. ناشناس گفت:

      باسلام اگر یک دختر مومن باشد ولی مشکل بینایی داشته باشد یک چشمش از نظر زیبایی مشکل داشته باشد قبول میکنید

    8. م گفت:

      😯من هستم

    9. ناشناس گفت:

      سلام من دختری هستم ۳۲ ساله باایمان و متدین که قصد ازدواج دارم

    10. ناشناس گفت:

      سلام اهل کجایید و چند سالتان است

    11. ناشناس گفت:

      سلام میخوای همسرت چندسال باهات تفاوت سنی داشته باشه؟

    12. ناشناس گفت:

      بیا منو بگیر

  26. شیرازی گفت:

    با سلام و احترام
    خدا خیر و برکت در زندگی تان ببخشد جوانانی هستند که نیاز به معرف دارند بنده دو تا دختر تحصیل کرده و نجیب به سن ۲۷ و ۳۰ سال دارم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما بزرگوار

    1. ر. ز گفت:

      سلام اگر شیراز هستید میتوانید با من در تماس باشید منم دنبال یک ازدواج پاک هستم

  27. یاران گفت:

    سلام ، برای برادرم دنبال یک دختر خانم خوب از لحاظ اخلاقی، متعهد با حجب و حیا و خانواده دار، که حلال و حرام، محرم و نامحرم سرشان بشود و خانواده ای که معتاد نداشته باشد می گردم سن داداشم ۳۶ سال است درآمد بخور و نمیری دارد خدا رو شکر اما از لحاظ اخلاقی و رفتار اجتماعی واقعا قابل تحسین است فقط بخاطر درآمد کمش تا حالا ازدواج نکرده و میگوید دخترا تا ازدواج نکردن همه چیز را می پذیرند اما بعد ازدواج فورا مهریه را اجرا میگذارند، از همین می‌ترسد میگوید من کسی را میخواهم اهل زندگی باشد با سختی و تورم امروزه مرا و زندگی دو نفره را درک کند اگر کسی پیدا میشود یک ندایی بده خدا را چه دیدی شاید فرجی حاصل شد ان شاالله

    1. زهره گفت:

      چرا ازدواج کرده

    2. ناشناس گفت:

      سلام دادا‌شتو‌ن دختره چند ساله می‌‌خواد

    3. ناشناس گفت:

      سلام کدوم شهری؟ تحصیلات و شغل برادرتون چیه؟

    4. ناشناس گفت:

      سلام من یک دختر مومن چادری ۳۹ ساله اهل کامفیروز هستم مجردم

    5. علی گفت:

      سلام من مجردم و هیچی ندارم یعنی خانم سابقم هرچی داشتم با بچه هام و برد

    6. مریم گفت:

      تو چرا انقدر ادعا داری با حقوق بخور نمیر انقدر انتظار داری وای به اینکه یک چیزی هم از خودتان داشته باشید

    7. سارا رسولی گفت:

      پسری دارم ۳۷ ساله شغل آزاد حقوق پایه میدهند و با پورسانت ماهی پنج میلیون تا بحال ۴ تا نامزد کردند اولش می‌آید میگویند مسئله ای نیست چه خانواده و چه دختر بعدش پدر عروس به پسرم میگوید بیا ببینیم چند مرده حلاجی عروسی و خانه بخری بعدش بهم میخورد باز بعد دختر دیگر نامزد میشود مادر دختر میگوید باید دخترم برود دانشگاه یعنی پسر من ۴ سال خرج دانشگاه را پرداخت کند که ما هم گفتیم اگر داشتیم خود پسرم میرفت دانشگاه که بیشتر به درد میخورد خلاصه ان هم به ان طریق جدا شدند و باز دختر دیگر نامزد شد که دختر در شیراز زندگی می‌کرد زنگ میزند بعد از یک ماه عقد که میایی دماغم را عمل کنی پسرم میگوید من بچه مایه داری نیستم میخواهم جمع کنم که بتوانیم یک خانه اجاره کنیم و یک جشن کوچک بگیریم باز ان هم اینجوری بهم میخورد نمی‌دانم کسی خدای نکرده بخت پسرم را بسته اند چی میشود که اینجور بهانه جدا میشوند یک راه حلی برای بخت گشایی پسرم به من بگویید ممنون میشوم از شما

    8. ف گفت:

      اره بختش بستند چون سر مسائل الکی بهم میخورد

    9. تیارا گفت:

      نباید از اول خودتان را نفهم نشان بدهید هرچی هستید همان طوری باشید

    10. ناشناس گفت:

      سلام خانم شما کجا میری خواستگاری. تو اسایشگاه روانی ها که زن پیدا نمیشود. یکم دور بر خودت را نگاه کن برگرد توی اقوام خودت ان شالله ‌پیدا میشود

    11. شیرازیی گفت:

      سلام
      مورد مناسب پیدا کردید؟اهل کدام شهر هستید؟

    12. ناشناس گفت:

      سلام من کیارش هستم چند وقت است دنبال یک خانم برای ازدواج میگردم ولی همیشه بهم میخورد یا کسی تو زندگیم نمی آید قبلا اینجوری نبود ولی الان چند وقت است هر کاری میکنم کسی تو زندگیم نمی آید

    13. سهیلا گفت:

      بنوسی
      کردستان

    14. مویدی گفت:

      دختری باوقار و متین و اهل زندگی سراغ دارم

    15. ناشناس گفت:

      سلام دختری هستم ۳۲ ساله که تا حالا ازدواج نکردم یا مورد تایید نبوده یا قسمت نشده

  28. عاطفه گفت:

    خدایا گناهان ما را با دادن بخت خوب با شخصیت که لیاقت دارد و ما نیز لیاقت او داریم ببخش تا چنان خوشبخت زندگی کنیم ک نام مقدس تو از زبانمان نیفتد چنان که همیشه نام نورانی ات در انجام و ابتدای هرکاری بر سر زبانمان هست

    1. بی نام گفت:

      الهی آمین

    2. سینا ساتیانی گفت:

      آمین خداوندا آرزوی نیک جوانان این مملکت ما را به بهترین شکل ممکن برآورده کن

    3. ناشناس گفت:

      منم ۳۵ سالم است از یزد یکی مخواهم از یزد باشد هیچ‌وقت ازدواج نکردم تا حالا مجردم اهل هیچ دوستی هم نیستم نه دختر و نه پسر

  29. ناشناس گفت:

    سلام من سی سالم است یک ازدواج ناموفق داشتم کارمندم و الان هم سه سال است که جدا شدم ولی علاقه ای به ازدواج مجدد ندارم اما خب اگر مورد خوب و با ایمان پیدا بشود مایلم ازدواج کنم هر چند میدانم که بختم را بستند چون هر کسی امد رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد و دیگر پیدایش نشد اما خدا را همیشه شاکرم

  30. یا امام الرئوف گفت:

    توکلت علی الله ، ان الله بصیر بالعباد
    من یک بار ازدواج کردم و متاسفانه یک ساله جدا شدیم.
    دنبال دختر خانومی هستم که اهل زندگی باشد ایمان و اخلاق و تقوا برایم ملاک اصلی است. ظاهر و بقیه مسائل اولویت بعدی میتوانند باشند.
    خودم ۳۴ سالم است. اهل تبریزم. علاقمندم طرف مقابلم همشهریم باشد و حداقل چهار پنج سال از من کوچکتر باشد.
    به نظر من اگر طرفین زیاد در قید و بند مادیات برای زندگی نباشند مشکلشان حل میشود. بخاطر تشریفات و تجملات چه زندگی ها از هم پاشیده و چه خواستگاریها بی سرانجام مانده است. چه از طرف پسر ها چه از طرف دخترها .
    خداوند ضمانت رزق و روزی را کرده است
    نباید از ترس فقر، ازدواج را به تعویق انداخت. توصیه اکید دینمان هم همین است.

    1. ناشناس گفت:

      سلام من مشهد هستم و ۳۰ سالم است و مجردم

    2. M گفت:

      سلام من مشهدی هستم

    3. یسنا گفت:

      منم اهل تبریزم شوهرم فوت کرده دو تا دختر دارم

    4. ناشناس گفت:

      سلام من هم اهل تبریز هستم دنبال یک پسر پاک و مومن هستم که من را همین جوری که هستم بخواهد نه با عمل و این جور چیزها زیبایی که ماندگار نیست ذات آدم باید زیبا باشد

    5. دلارام گفت:

      سلام. در استانه چهل سالگی ام نمیدانم چرا ازدواجم به تاخیر افتاده

    6. ناشناس گفت:

      الهی بمیرم برای خودمون منم ۳۹ ام 😄

    7. ناشناس گفت:

      من که چهل را رد کردم پس چی بگویم دریغ از یک فرد مناسب

  31. محسن گفت:

    سلام دختر سالمی باشد اهل دوست پسر این ها نباشد چون خودم واقعا نبودم زیبایی نسبی داشته باشد سنش هم یکم از من پایین تر باشد دو سه سال ترجیحا چادری باشد ولی اگر هم نبود مشکلی ندارم با ایمان باشر کافی است آرام متین باشد اهل استان خودمان باشد قزوین

  32. افسانه نورمحمدیان گفت:

    با سلام منم دخترم ۳۳ سالم است مجردم میخواهم ازدواج کنم اما قسمتم نمیشود نمیدانم چرا هربار خواستگار قرار است بیاید منصرف میشود

    1. لیلا گفت:

      سلام من دخترم چادری اهل ازدواج از کردستان اگر طلبه هست ممنون

    2. ناشناس گفت:

      من هستم کوردم خه لکی ناوچه ی هه وشار

  33. زهرا گفت:

    دنبال شوهرم کسی را پیدا نمیکنم

    1. احسان گفت:

      منم مجردم اگر افتخار بدید ممنون می‌شوم

    2. علی گفت:

      پسری هستم ۳۱ ساله وضع مالی خوب خدا را شکر. با خدا و اهل حلال و حرام. دنبال دختر مومن که حداقل ۴ یا ۵ سال از خودم کوچکتر باشد می گردم

  34. زیبا گفت:

    سلام . ۴۰ سالم شده فقط میخواهم واسم دعا کنید ی آدم خوب بیاد تو زندگیم و تمام سختی هایی که کشیدم به شادی تبدیل بشوند. آرزوی بخت سبز و موافق واس تمام مجردای دنیا دارم

    1. اکبری گفت:

      سلام یک شماره تلفن بگذارید چطور میشود تماس گرفت

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز امکان انتشار شماره تماس مخاطبین وجود ندارد

  35. مریم گفت:

    سلام منم ۴۰ سالم است و مجرد هستم خیلی احساس تنهایی میکنم واقعا دلم میخواهد با یک پسر نجیب ازدواج کنم و به آرامش برسم. با اینکه هیچوقت آدم زیاده خواهی نبودم ولی نمیدانم چرا تا الان قسمت نشده ازدواج کنم واسم دعا کنید

    1. ناشناس گفت:

      سلام از کدام شهر هستید؟

    2. ناشناس گفت:

      من سراغ دارم نظر خوب ، اگر خواستی بهم پیام بدید

    3. عسل گفت:

      سلام همه دنبال شوهر میگردند. خدایا خودت یک دری وا کن صدها شوهر بنداز وسط امین یارب العالمین ..برای منم بفرست خخخخ

    4. روژان گفت:

      سلام خواستگار خوب خیلی مهمه

    5. لیلا گفت:

      سلام من دخترم ۳۰ سالمه قصد ازدواج دارم

  36. فرشته گفت:

    سلام من هم ۴۳ ساله هستم خیلی دلم می خواهد ازدواج کنم ولی تا الان قسمت نشده است. برای من هم دعا کنید. کارمند و فوق لیسانس هستم.

    1. Hadi گفت:

      سلام کدام شهر هستید???

    2. فرشته گفت:

      تهران هستم.

    3. jahangir گفت:

      منم مایل هستم با شما ازدواج کنم

    4. فرشته گفت:

      سلام خوبید کجا هستید آشنا بشویم شاید خدا خواست

  37. ناشناس گفت:

    سلام
    من یک دختر خوب براتون سراغ دارم

    1. محمد گفت:

      سلام من دنبال زن خوب با ایمان هستم

    2. Mona گفت:

      طلبه هستی

    3. میثم گفت:

      سلام. میثم هستم آسمان مشهد. متولد ۱۳۶۸ مجرد. شماره تماس [censored] برای آشنایی. یاعلی

    4. ناشناس گفت:

      سلام اهل کجا هستید

    5. یک مسلمان گفت:

      سلام
      چند ساله هستید و شغل و تحصیلات

  38. پری گفت:

    برای من دعا کنید. ۳۹ ساله هستم و میخواهم با شخص مورد نظری که ادم مثبتی هست ازدواج کنم و زودتر با من ازدواج کند که مادر بشوم و به آرزویم برسم، خانواده تشکیل بدهم. پدر و مادرم خوشحال باشند و خیالشان راحت شود. التماس دعا دارم

  39. نرگس ۳۵ گفت:

    سلام من ۳۵ سالم ولی حالم بد بوده خواستگار هام رو جواب کردم الان کار دارم موقعیت مالی ام بد نیست ولی دلم خوش نیست حس میکنم آزمایش خدا است همه درگیریم خدا بحق دل شکسته حضرت زینب دل تمام دختر و پسرهای این سرزمین رو شاد کنه ازدواج خوب نصیب همه کند. خدایا ما رو ببخش و دعامون رو اجابت کن دل تمام این دختر و پسرها رو شاد کن و نشون بده که با مایی _ یاعلی مدد

    1. ناشناس گفت:

      سلام ۱۴ سالم است از دست این خانواده خسته ام دعا کنید به عشقم برسم

    2. عبدالله جمالی گفت:

      سلام خوبی شما با من ازدواج کنید جمالی هستم ممنون میشوم افتخار بدید

    3. ستاره گفت:

      سلام دختر ۲۶ ساله دنبال مرد درستکار با ایمان چشم پاک با درامدی که از پس زندگی بربیاید میگردم کسی توانست کاری کند ثواب دارد

  40. محسن گفت:

    سلام واسه منم دعا کنید ۳۳ سالمه چند ساله میخوام ازدواج کنم نمیشه آدم مهربونیم انشالله خدا واسه همه خوشبختی رقم بزنه منم یه دختر خوب و نجیب سر را هم قرار بگیره خدا بخواد خوشبختش کنم

    1. طیبه گفت:

      آقا محسن شما ملاک هاتون برای ازدواج چطوری است

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هم مجرد هستم اگه خواستی بیا خواستگاریم

    3. سینا ساتیانی گفت:

      سلام چند سالته و اهل کجایی با آدم با ایمان روستایی ازدواج می کنی

    4. محسن گفت:

      سلام خوبید کجا هستید آشنا بشویم شاید خدا خواست

    5. ناشناس گفت:

      سلام بر شما توکل برخدا انشاءالله به مراد دلتون برسید برای منم هم دعا کنید

    6. Banooo گفت:

      من کسی را میشناسم که میتواند برای تان مناسب باشد، اهل کدام شهر هستید؟ این شخصی که من میشناسم برای کرج هستند. دختر مومن اهل نماز چادری و زیبا و خواستگاری زیاد داشته ولی به دلیل بی ایمانی رد کرده

    7. ناشناس گفت:

      سلام
      دنبال یک دختر خوب میگردی
      تا من واسطه کار شوم و یک دختر خوب برای شما معرفی کنم.

    8. ال..س گفت:

      من متولد ۶۴ هستم خواستگار ندارم و دختر هستم ولی بی چادرم برایم دعا کنید

    9. ناشناس گفت:

      انشاالله به خواسته ات میرسی منم دعات میکنم اقا محسن شرایط منم مثل شماست

  41. حوا گفت:

    سلام من ۲۲ سالم هست تحصیل کردم و تا به حال با کسی هم نبودم از نظر ظاهری هم خوب هستم و اخلاق خوبی ندارم ولی شخص درستی که فقط قصدش ازدواج باشه سمتم نمیاد تو رو خدا برام دعا کنید برم سر خونه زندگیم شرایطم سخته

    1. پیمان گفت:

      سلام. من پسر ۳۰ سالمه مجردم اهل شهرستان مرند ……. [censored]

  42. رباب گفت:

    سلام تو رو خدا برا منم دعا کنید من یک دختر مجرد ۳۶ ساله هستم هر کی اومده خونمون رفته دیگه برگشته چجور دعایی و نذری کنم بختم باز میشه

    1. ساناز گفت:

      سلام وقت بخیر. دختر مجرد ۴۲ ساله کارشناشی ارشد. خواستگاران زیادی داشتیم بنا دلایلی بهم خورده. الان هم خیلی احساس تنهایی میکنم انقدر نذر و نیاز میکنم خسته شده ام. خودم سرپرست خانواده ام. بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم خداوند من را فراموش کرده

    2. اسما گفت:

      انشالله بخت همه باز بشه

  43. لیلا گفت:

    سلام من تا حال خواستگار نداشتم باید چیکار کنم

  44. م گفت:

    سلام یک دختر خوشگل و تحصیل کرده و مومن دارم متولد ۷۰ خیلی خواستگار داره ولی اونی که میخواد نمیاد دنبال پسر مومن میگرده ولی تا حالا جور نشده دعا کنید

    1. حسین گفت:

      سلام میشود لطف کنی ما هم از یکی از گزینه های مورد نظر شما باشیم

    2. نفس گفت:

      خب آخه آدم چقدر صبر کنه همه چیز باید تو زمان خودش اتفاق بیفته

    3. نسیم گفت:

      من برای برادرم دنبال یک دختر خوب میگردم مومن هم باشد و خانواده دار… محل سکونت شما کجاست

    4. فاطمه گفت:

      سلام من دختری چهل و سه ساله هستم ایا موردی برای من سراغ دارید

    5. فرشته گفت:

      سلام منم یک دختر دارم ۲۸ ساله که هم زیباست و هم نجیب، چون تک فرزند بود علی رغم اینکه از دوران دبیرستان هم خواستگار داشت اما ما به منزل راه نمیدادیم، الان مدرک کارشناسی ارشدش رو گرفته کار و جهیزیه داره اما مثل قبل که موقعیت های خیلی خوب و عالی ای داشت خواستگار خوبی نداره، حس میکنم نفرین جواب های ردی که ما دادیم باعث این اتفاق شده، امیدوارم همه جوان ها خوشبخت بشوند و از دعای اونا دختر منم خوشبخت بشه. خواهش میکنم برای دختر من هم دعا کنید

    6. ناشناس گفت:

      سلام منتظر یک زن مؤمن هستم

    7. مریم گفت:

      دختری هستم ۳۸ ساله تحصیل کرده با موقعیت خوب و دوست پسری هم نداشتم از ۲۰ سالگی قصد ازدواج داشتم ولی متاسفانه خواستگارها مدنظرم نبودند، دلیل عدم ازدواجم هم واقعا نمیدانم ،انگار آن هایی که باید ببیند نمیبینند، همه میگویند طلسم شدی، دعا کنید من و امثال من عاقبت بخیر بشویم.

    8. ناشناس گفت:

      اخ اخ اخ دقیقا همینه میدونی دختر تا یک جایی خواستگار داره متاسفانه مادر من چون خواهر بزرگم خودش خواستگاراش رو رد میکنه مامانم هم خواستگارای منو و خواهر کوچیکم رو رد میکنه خدا اخر و عاقبتون رو بخیر کنه و انشالله همه جوان ها خوش بخت بشن

    9. حمید گفت:

      سلام فکر کنم دختر خانومتون من رو قبول کنند منم دنبال همچین دختری که شما میگید میگردم کار دولتی هم دارم و سایر چیزهایی که برا شروع زندگی نیازه

    10. یلدا گفت:

      چند سالتونه شما شرایطون چیه؟

  45. *** گفت:

    من یک بار طلاق گرفتم و سختیهای زیادی تو زندگی کشیدم ۴ سال طلاق گرفتم همش با خودم میگفتم خدا شاهد سختی های من بوده و ادم خوبی رو سر راهم قرار میدهد منتظر خوشبختی بودم ولی هیچ خبری نیست دلم از همه چیز و همه کس گرفته از همه بدتر حرف مردم ک چرا ازدواج نمیکنی.

    1. اکبری گفت:

      سلام چند سالتان است اگر خواستید تماس بگیرم من برای برادرم میخواهم

    2. رضا گفت:

      سلام. خوب هستید. من هم دقیقا شرایط خودت رو دارم. اگر دوست داشتی یک جوری آشنا شویم.

    3. امیرحسین گفت:

      سلام به حرف مردم اهمیت نده منم یک بار جدا شدم خیلی سختی تنهایی داشتم ولی همیشه دلم روشن است که یک دختر خوب میاد تو زندگیم واسم فرقی ندارد مجرد یا مطلقه باشد فقط کسی که عاشقم باشد باهاش زندگی بسازم خوشبختش کنم پس ناامید نشو بسپار به خودش

    4. ناشناس گفت:

      سلام چند سالتونه

    5. راضیه وردی استان گلستان شهرستان کلاله گفت:

      سلام دختر ۲۴ساله هستم خواستگار دارم خوب باشه قبول میکنم

      انشاالله به ارزوت میرسی

      خدا بزرگه

    6. ناشناس گفت:

      سلام. شما ازدواج کردید؟؟؟

    7. ناشناس گفت:

      سلام دختری هستم ۳۲ سالم است خواستگار میاد باب دلم نمیشود یا سن کوچک میاد چرا بختمان باز نمیشود از خدا میخواهم بخت همه باز بشود

    8. ناشناس گفت:

      انشاالله به حق ۱۴معصوم به آرزوت میرسی

    9. س ص گفت:

      من هم ۳۸ سالم هست هنوز ازدواج نکردم ناامیدم چون هر کس میاید خواستگاری میرود و پشت سرش نگاه نمیکند از زندگی کردن سیر شدم دیگر ذوق و شوقی و هدفی ندارم

    10. ش گفت:

      🤗😔😔😔😔

  46. حسام گفت:

    تو ور خدا برامدعا کنید۳۲ سالمه و دارای موقعیت مالی و اجتماعی بالا
    هر کجا که خواستگاری میرم جور نمیشه و همه همسن و سال هام داماد شدن و پسر بسیار تا بسیار خوب و به دور از رفیق بازی بودم
    انگار مگه هرچی خوب تر باشی بدتره
    ۸ سال دارم میرم هزار جا و نشده
    دعا کنید خواهشا

    1. M گفت:

      متولدین چندی

    2. ناشناس گفت:

      سلام اهل کجایید

    3. آهو گفت:

      سلام منم شوهر میخوااام 🤣🤣🤣🤣

    4. فاطمه گفت:

      سلام نمیخواهم ازخودم تعریف کنم ولی دختر مجرد چادری و مومن و نماز خوان هستم مال دنیا برایم ارزش ندارد مهم اخلاق خوب است ولی از کار خدا نمی‌دانم چرا بختم باز نشده تا حالا توکل برخدا باز هم صبر میکنم هرچه خواست و تقدیر او شود همان خواهد شد

    5. پ گفت:

      سلام ..فاطمه خانم چند سالتونه .. دنبال یک دختر خانم با ایمان و اهل زندگی برای برادرم هستیم به نظرم دخترا اگر سخت نگیرند ازدواج صورت میگیرد آیدی روبیکا داری بدی والا نمیدونم چطوری ارتباط بگیرم

    6. فریبا گفت:

      سلام شبتان به خیر آیا از دعای احزاب و حرز هردو هم زمان استفاده کنیم ایراد ندارد منظور حرز که باطل السحر است دعای احزاب برای گشایش بخت را باطل نمی کند

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هیچ مشکلی نیست.

    8. نا شناس گفت:

      سلام چند سالتان است من هم مجردم خدا شاهد است اولین نفری هستی که حتی ازت سوال میکنم ؛خانه در دارد ان شاءالله میایم خواستگاریت خدا را چه دیدی.

    9. ناشناس گفت:

      سلام من ۳۲ سالم است مجردم خواستگار دارم ولی اوکی نشده محل سکونت تهران شهرستان قدس

    10. فاطمه گفت:

      سلام من ۱۴ساله ام خواهرم ۳۷ سالش است ولی هرکسی میاید خواستگاریش جور نمیشود فکر کنم بختش بسته است لطفا راهنماییم کنید ممنون میشوم

    11. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از ادعیه معرفی شده استفاده بفرمایید تا به امید خدا حاجت روا شوید.

    12. ناشناس گفت:

      سلام من هم شرایط شما را دارم ۳۱ سالم است خانواده خوبی دارم خواستگار زیاد دارم ولی جور نمیشود اگر مایل بودید باهم اشنا بشویم

    13. ناشناس گفت:

      من یک برادرزاده دارم فوق العاده زیبا و خانم و بسیار متین و تحصیلکرده ۲۶ ساله و پدر مادر جوان و تحصیلکرده با جایگاه اجتماعی بسیار عالی ولی خواستگار هایش اصلا نمیمونند انگار بختش بسته هست

    14. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر فکر میکنید بخت ایشان بسته شده از حرز امام جواد استفاده کنند وگرنه برای گشایش بخت از ادعیه گفته شده از جمله سوره احزاب روی پوست آهو می‌توانید استفاده نمایید. ضمن اینکه بررسی علل برنگشتن خواستگارها ضروری است.

    15. ناشناس گفت:

      ازدواج کردی یا نه

    16. رکسانا گفت:

      خب بیایید تا با هم ازدواج کنیم

    17. لنا گفت:

      😂

    18. ناشناس گفت:

      دعای طه رو بنویس توی پارچه سبز با خودت ببر جور میشه

    19. سوسن گفت:

      به دری زدم برای ازدواج ولی موفق نشدم خواستگار هم دارم ولی جور نمیشود ۴۳ سالم است

    20. ناشناس گفت:

      بیا با خواهر من ازدواج کن

    21. زهرا گفت:

      بیا منو بگیر🤭

    22. ناشناس گفت:

      حرز جواد بنویس منم این مشکل رو دارم بختم بسته شده هر کی میاد میره

  47. یاحسین علیه السلام گفت:

    انشاالله که همگی بخت تون باشه و ازدواج کنید

  48. ناشناس گفت:

    دوستان واسه منم دعا کنین بختم باز بشه

  49. صادق شیرازی گفت:

    دوستان برادرانه به همتون میگم ، سخت نگیرید ، سخت نگیرید تا طعم خوشبختی رو بچشید ، متاسفانه بیشتر دختران ایرانی تا وقتی بر و رو دارند و تو اوج جوانی هستند ، بر این باورند که این نشد یکی دیگه و اکثرا دنبال یه جراح متخصص مغز و اعصاب هستند یا یه کارخونه دار …والا ازدواج این نیست ، برای ازدواج فقط به جنس زندگی طرف مقابل دقت کنید والسلام …
    من دارم دختر میبینم خودش یه لیسانس از یکی از دانشگاه های علمی کاربردی داره و خواستگار مثل دسته گل که دیپلم داره رو فقط بخاطر مدرکش رد میکنه ….نکنید این کارو با زندگی خودتون …متاسفانه سخت گیری ها از جانب دختر ها بسیار زیاده چون عاشق نمیشوند و منطقی انتخاب میکنند … ولله دریای منطق ساحل ندارد …منطق زیاد خودش بی منطقیه …عاشق بشید ، ما پسرا اگر عاشق بشیم حتی اگر دختره پاش رو هم از دست بده بازم میریم میگیریمش ، حداقل خود من که همینم و دارم میبینم مردا عاشقانه انتخاب و ازدواج میکنند و دخترا منطقی و با کلی معیار های عجیب و زیاد

    1. رویا گفت:

      حرفتون کاملا درست
      ولی متاسفانه مردها ملاکشان زیبایی و زنها پول

    2. سهیلا گفت:

      سخت کجا گرفتیم ۴۳ سال میگویم پسر مریض بود خودم قبول کرد بهم خورد از طرف داماد

    3. ناشناس گفت:

      نه اصلا اینجوری نیست و راجع به همه صدق نمیکند. مثلا من خودم اصلا آدم سختگیری نبودم هیچوقت و فقط میگفتم یک پسری باشد که اهل زندگی باشد نجیب و چشم پاک باشد. این ها چیزایی نیستند که زحمت مالی داشته باشند. همه که مثل شما نیستند که انقدر پایبند باشنذ … خوشبخت باشید الهی

    4. ناشناس گفت:

      نه جناب همه ی دخترا هم اینطوری نیستند. برعکس پسرای الان دنبال دختر با موقعیت عالی و ظاهر میگردند تا مومن بودن دختر خانم

    5. گفت:

      سلام لطفا برای من هم دعا کنید بیشتر هم سن وسال هایم ازدواج کردند تو را به خدا برایم دعا کنید خواستگار بیاید برایم و ازدواج کنم

    6. رکسانا گفت:

      نه اینطور نیست به خدا

    7. ناشناس گفت:

      محتاج دعای تان هستم 🤲🤲

    8. ناشناس گفت:

      سلام تو رو خدا چرا میگی دخترا سخت میگیرند به خدا من یکی که انقد آسون میگیرم که نگو

    9. رویا گفت:

      منم یک دخترم دنبال پولداری زیبایی ظاهر نیستم اما خواستگاری ندارم

    10. نفس گفت:

      سلام چند سالتان است اهل کجا هستید من یک برادر دارم که اگر مایل باشید معرفی کنم

    11. هموطن گفت:

      الان که پسرها ازدواج نمی کنند و اگر بکنند دنبال دخترهای باربی و صورت عمل کرده و پولدار و خونه دار می گردند تازه دختر وسایل خانه را هم تکمیل کند و خوانه هم دارد و میگوید عروسی هم نمی خواهم خیلی جالب است که دیگر مُد شده دختر خوب و پولدار می خواهند دیگر خودشان به هیچ زحمتی نیفتند و هیچ کسی دنبال دختر عفیف و با حیا که صورتش را عمل نکرده باشد نیست تازه اگر دختر شاغل نباشد که اصلا پا تو خانه نمی گذارند برای خواستگاری و این قانون اسلام که مرد باید خرجی دهد را زیر پا می گذارند و خیلی راحت می گویند مرد و زن ندارد دوتایی باید کار کنند. خب عزیز دلم اینجاست که دخترها هم سخت گیری خودشان را دارند یا اصلا ازدواج نمی کنند.

    12. مریم گفت:

      با سلام من یک مادرم دخترم ۱۷ سالش است خودم توی سن کم ازدواج کردم دوست دارم دخترم هم زودتر ازدواج کند تا حالا دوتا خواستگار داشته یکی اش مطلقه یکی هم بیکار. از خدا میخواهم همه جوانها را خوشبخت کند دختر منم جزیی از آن ها باشد

  50. زهرا خانم گفت:

    سلام طاعات و عبادات قبول باشه ان شاء الله لطفا دراین شب عزیز برای ازدواج همه جوانان دعا کنید برای منم دعا کنید آخه همه بهم میگن تو که دختری هستی از هیچ نظر مشکل نداری چرا ازدواج نکردی تاحالا خیلی روحیم تاثیر گذاشته التماس دعا

    1. صادق گفت:

      خواهر من برای چی به حرف دیگران توجه میکنی
      خودت رو اذیت نکن
      از خدا میخوام هرچی خیره واست پیش بیاد

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.