دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

معنی حرز امام جواد (ع) با ترجمه فارسی دقیق و روان

meaning-imam-javad-amulet معنی حرز امام جواد (ع) با ترجمه فارسی دقیق و روان

در این مقاله، متن معنی دعای حرز امام جواد علیه السلام (نوع کبیر) را با هم می‌خوانیم. در این بخش به بررسی کامل معنی حرز امام جواد به فارسی پرداخته‌ایم که تمام سعی بر این بوده‌است که معنی حرز امام جواد (ع) با دقت بسیار بالایی ارائه شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ترجمه حرز امام جواد (ع) به فارسی

برای مشاهده خود متن عربی دعای حرز امام جواد (ع) روی لینک کلیک کنید و برای مشاهده معنی دعای حرز امام جواد (حرز کبیر) با ترجمه فارسی ادامه مطالب را مطالعه نمایید:

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

ستایش مخصوص خداوندى است که پروردگار جهانیان است. بخشنده و بخشایشگر است. (خداوندى که) صاحب روز جزا است. (پروردگارا) تنها تو را مى‌پرستیم و تنها از تو یارى مى‌جوییم. ما را به راه راست هدایت فرما. راه کسانى که آنان را مشمول نعمت خود ساختى؛ نه راه کسانى که بر آنان غضب کردى و نه گمراهان. آیا ندیدی که هر چه در زمین است خداوند مسخر شما گردانید و کشتی به فرمان او در دریا سیر می‌کند و آسمان را (دستور) او نگاه می‌دارد که بر زمین نیفتد مگر به اذن او. همانا خدا به مردم بسیار رئوف و مهربان است.

پروردگارا تو یگانه‌ای؛ مالک [و پاداش دهنده] روز جزایی؛ هر چه بخواهی می‌کنی بدون هیچ ضعفی و به هر کس بخواهی، بدون منت می‌بخشی و هر چه خواهی، انجام می‌دهی. هر حکمی که اراده کنی، صادر می‌کنی و روزگار را میان انسان ها دست به دست می‌گردانی و آنان را بر احوال مختلف و حوادث گوناگون می‌نشانی.

از تو می‌خواهم به بزرگی اسمت که بر بارگاه بزرگی و بزرگواری نگاشته شده و از تو می‌خواهم به حق نامت که بر سراپرده اسرار برتر و غالب و بالاتر و خوب و زیبا و شاداب نوشته شده است؛ همان نامی که رب و اداره کننده فرشتگان هشتگانه و رب آسمان است که ثابت و استوار بوده و از جای خود تکان نمی‌خورد! و از تو می‌خواهم به حق آن چشمی که به خواب نمی‌رود و به حق آن زندگی که نمی‌میرد و به نور و روشنایی که هیچ گاه به تاریکی نمی‌گراید.

و به حق نام بزرگتر بزرگتر و بزرگتر و به حق نام عظیم تر عظیم تر عظیم تر، آن نامی که به واقعیت و باطن آسمان‌ها و زمین، احاطه دارد و به حق آن نامی که خورشید، از آن روشنایی یافت و ماه بدان نور درخشان گردید و دریاها، به وسیله ی آن پر و لبریز شد و به حرکت در آمد و کوهها، به برکت آن سر کشیدند و به حق آن نامی که عرش و کرسی، بدان استقرار یافتند و به حق آن نامی که بر قدرتش عرش را نگه داشته است.

و به حق آن نامی که بر سرسرای عظمت و بزرگواری، نگاشته شده و به حق آن نامی که بر سرسرای جمال و زیبایی، نوشته شده و به حق آن نامی که بر سرسرای قدرت و توانایی، ثبت گردیده است و به حق نام تو که عزیز است و به حق نام های مقدس، بزرگوار و پنهان شده در گنجینه ی علم غیب، و از تو خوبی و خیری را می‌طلبم که بالاتر از حد امیدواری‌ام است، و از شر هر آنچه از آن ترس دارم و از شر هر آنچه ترس ندارم، به بزرگی و قدرت تو پناه می‌برم.

ای همراه محمد و آل او، در روز جنگ حنین؛ و ای همراه علی، در روز جنگ صفین؛ ای خداوند من؛ زمین‌زننده زورگویان و شکننده‌ی مغروران و متکبران تو هستی. از تو می‌خواهم به حق طه و یس و به حق قرآن بزرگ و به حق فرقان حکیم و محکم که بر محمد و آل او درود فرستی و به واسطه این حرز، بازوی صاحبش را محکم و استوار گردانی.

و به وسیله ی تو هر ظالم لجوج و کینه‌توز و هر شیطان سرکش و هر دشمن بی‌رحم درنده‌خوی و هر دشمن سنگ‌دل را از من دور کنی؛ و او را انسانی قرار ده که خود را تسلیم تو کرده و کار خود را به تو واگذار کرده و تو را، پشت و پناه خود قرار داده است.

پروردگارا، به حق این نام ها که آنها را به زبان آوردم و خواندم، در حالی که تو به حق آنها از من عالم‌تری و از تو می‌خواهم، ای صاحب نعمت بزرگ و بخشش بزرگوارانه و صاحب اختیار دعاهای مستجاب و کلمه‌های تمام و کمال و نام‌های نافذ و مؤثر؛ و از تو می‌خواهم، ای روشن کننده روز، و ای تاریک کننده شب، و ای روشنایی آسمان و زمین، و ای روشنایی نور و تمامی روشنایی ها، و ای نوری که هر نور و روشنایی به (قدرت و نور) تو پرتو افشانی می‌کند. ای عالم بر همه اسرار موجود در خشکی و دریا و زمین و آسمان و کوه ها.

و از تو یاری می‌جویم، ای کسی که جاویدان بوده و نابود نمی‌شود و زوال نمی‌پذیرد و نه برایش مشابهی است و نه به حدی، محدود است و نه آفریدگاری با وی است و نه معبودی جز او هست و نه در پادشاهی و قدرتش شریک دارد و نه عزت، بر غیر او یار می‌شود. همواره به علم ها، آگاه است و بر دانشها، وقوف دارد و سامان دهنده‌ی کارها است و بر امور هستی مطلع می‌باشد و استواری دهنده‌ی تصمیمات خود بوده و نسبت به تمامی موجودات بینا و از کارها خبردار است.

تو آن کسی هستی که صداها برایت شنوا، نرم و آهسته اند و عقلها، در تو گم و سرگردان شده اند و تمام سبب ها و علت‌ها بدون وجود تو کارایی ندارند و نور تو همه جا را پر کرده و هر چیزی از تو بیمناک است و هر چیزی به سوی تو گریزان بوده و هر چیزی بر تو توکل کرده است و تو، در بزرگی ات بلند مرتبه‌ای و در عظمتت، با شکوه و تک و در قدرت و توانایی ات، قوی می‌باشی و تو آن کسی هستی که چیزی درک و دریافتت نکند و تو بلندمرتبه، عظیم و بزرگ، اجابت کننده ی دعاها، برآورنده‌ی حاجات، ازبین‌برنده‌ی غم ها و غصه‌ها و صاحب نعمت‌ها می‌باشی.

ای کسی که در فراز خود فرود است و در فرود خود فراز و درخشش خود نور افشان و در پادشاهی و فرمانروایی خود قدرتمند و در حوزه اقتدار و مملکت خود عزیز و غیر قابل نفوذ می‌باشی. بر محمد و آل او درود بفرست و صاحب این این حرز و این نوشته را، با قدرت بی‌کران خود محافظت کن و در حمایت ستون و پایگاه زوال‌ناپذیرت قرارش ده و به حق قدرتت بر وی، به او رحمت آور که همانا او روزی‌خور تو است.

به نام پروردگار بخشنده ی مهربان. به نام خدا و به ذات پروردگاری کمک می‌جویم که همسر و فرزندی برای او نیست. به نام آن پروردگار که شأن او قوی، برهان و حجت او بزرگ و سلطان و قدرت ملک او، زیاد است. هر چه خدا خواهد، ممکن و هر چه او نخواهد، غیرممکن است. گواهی می‌دهم که نوح، پیامبر پروردگار یکتا است و ابراهیم، دوست خداست و موسی، هم صحبت و محرم اسرار پروردگار است و عیسی پسر مریم، که درود خدا بر او و بر تمام ایشان باد، کلمه ی خدا و روح اوست و محمد صلی الله علیه واله و سلم خاتم پیامبران بوده که بعد از او پیامبری نمی‌باشد.

و از تو استغاثه می‌جویم به حق آن ساعتی از روز قیامت که شیطان رانده‌شده آورده می‌شود و آن ملعون در آن ساعت می‌گوید: به پروردگار قسم من نبودم، جز اینکه به تحریک سرکشان و متمردان می‌پرداختم. خدا نور آسمان و زمین است و اوست مسلط و قدرتمند و غالب تنها اوست و توانایی برتر و غلبه تنها از آن اوست و اوست دانای حکیم. پروردگارا، و از تو درخواست دارم به حق همه‌ی این نام‌ها و صفاتشان که عبارت است از:

(در این بخش از معنی حرز امام جواد علیه السلام حروف رمزی آورده شده است که قادر به ترجمه آن نیستیم )

ترجمه حرز امام جواد به فارسی

(پس از حروف رمزی ادامه معنی حرز کبیر امام جواد آمده‌است)

پاک و منزه است آن کسی که عرش و کرسی را خلق کرد و بر آن مستولی و حاکم شد. از تو درخواست دارم هر بدی و خطری را، از صاحب این نوشته ی من برگردانی که او بنده‌ی تو و فرزند بنده‌ی تو و فرزند کنیز توست و تو، آقا و سرور او هستی. پس ای پروردگار و ای آفریدگار، او را از همه ی بلاها بازدار و چشمان ظالمان و زبان دشمنان و کسانی که قصد بدی و ضررزدن به او را دارند، از او دور گردان و هر خطر و بلای وحشتناک و ترسناکی را از او دفع فرما.

و هر انسانی از آفریده‌هایت، یا کنیزی از کنیزانت، یا پادشاه ظالمی، یا شیطان مذکر، یا شیطان مؤنث، یا جن زده ی مرد، یا جن زده ی زن یا دیو مذکر یا دیو مؤنث که قصد آزار دارنده‌ی این نوشته را بکند، به ظلم و ستم، یا ضرر و زیان، یا مکر و حیله، یا امر ناخوشایند، یا حقه، یا خدعه، یا مجروح یا کشته شدن یا بدگویی، یا فساد و آسیب رساندن، یا غرق شدن، یا ریشه‌کن‌کردن، یا آسیب و هلاکت، یا درگیری، یا عهد‌شکنی و فریب و خیانت، یا استیلا و زور، یا آبرو‌بری، یا زورآوری، یا آسیب‌رسانی، یا علیلی و نقص، یا قتل، یا آتش‌سوزی، یا انتقام‌گیری، یا قطع اعضا یا جادوگری و طلسم، یا مسخ، یا بیماری، یا درد، یا برص و پیسی، یا جزام، یا سختی و مصیبت، یا آفت و ضرر، یا فقر و تنگدستی، یا گرسنگی، یا تشنگی، یا وسوسه، یا نقص در دین و معیشت. پس او را به هر طریق که خواهی و هر طور اراده کنی و از هر کجا که بخواهی کفایتش فرما. همانا تو بر هر کاری قدرتمند و توانایی و صلوات و سلام خداوند بر سید و سرور ما حضرت محمد و تمام آل او باد؛ صلوات و سلامی فراوان و هیچ نیرو و توانی نیست مگر از سمت پروردگار والا و بزرگ و سپاس و ستایش، از آن خدا پروردگار جهانیان است.

امیدواریم از معنی دعای حرز امام جواد (ع) استفاده کافی را برده باشید و در کنار همراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) از معنی متن حرز امام جواد برای استفاده در امور زندگی بهره ببرید. همانطور که از ترجمه حرز امام جواد مشخص است خواص حرز امام جواد بسیار زیاد و کم نظیر می‌باشد و به همین دلیل است که این میزان از محبوبیت را پیدا کرده است. درصورتی که مایل به داشتن این حرز شرف هستید می‌توانید از محصولات زیر دیدن فرمایید یا به لینک خرید حرز امام جواد ، انگشتر حرز امام جواد و بازوبند حرز امام جواد (ع) مراجعه نمایید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

دسته بندی محصولات حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا تمام محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

79 دیدگاه در “معنی حرز امام جواد (ع) با ترجمه فارسی دقیق و روان

  1. ناشناس گفت:

    سلام من لوله نقره ای باز کردم وقتی میخواستم دوباره حرز رو داخل لوله کنم آخرش یکم به زور رفت جا، آیا اشکالی ندارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز آسیبی ندیده باشد که مشکلی نیست و احتمالا هم اینطور که فرمودید آسیبی ندیده است.

  2. ف.م گفت:

    سلام…
    تو زندگیم خیلی سختی کشیدم، بلا پشت بلا و گرفتاری پشت گرفتاری برام پیش اومده، انگار زندگی برام قفل شده، هر وقت خواستم کاری انجام بدهم و مطمئن بودم که درست میشه به یه در بسته خوردم. خیلی وقت ها ناامید شدم از زندگی کردن ولی بخاطر بچه هام همیشه سعی کردم بلند بشم و تلاش کنم، ولی همیشه هر کاری خواستم انجام بدهم یه طوری به یک در بسته میخورم.
    میخواستم بدونم حرز رو یک دونه بگیرم برای داخل خونه بهتره یا اینکه جداگانه باید همراهمون داشته باشیم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که مشکلاتتون به صورت عاجل مرتفع شوند.
      هر حرز برای یک نفر است که باید همراه وی باشد.

  3. بینشی هستم از شهرستان استان کرمان گفت:

    سلام و خسته نباشی عشقم دمت استاد عزیز
    خواستم بدانم پک کامل منظور همان حزر کبیر و صغیر است یا باز هم حرز یا دعای خاصی دارد
    من مدتهاست سر درگم هستم حال احساسم اصلا خوب نیست هیچ پیشرفت یا انگیزه و انرژی ندارم کاملا از زندگی تکراری و حال دپرس خودم خسته شدم، خواستم برای گشایش رزق روزی، بخت و عاقبت بخیری خوشبختی، رفع بیماری و کلا سراسر درد مشکل هستم تو زندگی هی غلط پشت غلط خطا هر که دوستی رفاقت دارم دلبستگی وابستگی بیشتر از طرف بشدت کسی خاطرش بخوام برام عشق، خلاصه کلا بی شانس هستم هیچ دلخوشی ندارم و از بعد جدایی من مشکلات صد برابر شده و احساس میکنم تنها خدا خودش مشکل گشا بشود و شنیده بودم درمورد حزر امام جواد چون سوغات مشهد گرفتم انگشتری شرف شمس گفتم واسه چشم زخم طرف گفت چرا اونجا حزر امام جواد نگرفتی خیلی بهتر و امشب با دیدگاه ها و مطالب سوال پرسش شما خیلی امیدوار شدم و حس کردم، حالا اوضاع مالی بد حال احساسم بدتر ناامید خسته، خواستم بدانم البته چندین مرتبه واسه سحر طلسم که طالع بینی شد دعا گرفتم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم اما مطمئن هستم سحر و جادو و دعا برایم شده که جریانش مفصل کاش میشد و امکان داره با استاد خصوصی صحبت کنیم و راهنمایی بفرماید تا با آیات، دعا، حزر که جانب خدا و ائمه اطهار است مشکلاتمان حل بشود با توکل به امید خدا و توسل به امام جواد (ع) که امام رضا (ع) ضامن آهو هست قسم میدت جان پدر بزرگوار و ضریح امام جواد کاظمین با پدر بزگ ایشان مشترک هست بسیار برایم جالب بود حالا به جان پدر و پدربزرگ امام جواد قسم امشب با همه درد، گرفتاری، رنج، مشکلات، که ناامید خسته بیزارم از زنده بودن این زندگی توکل به نام پر عظمتش بسم الله رحمن الرحیم، بنام الله و توسل امام جواد و امیدوارم تا شفاعت کنی شما ضامن من بشود تا خداوند الباقی عمرم با صلاح مصلحت تقدیر سرنوشت خود برایم رقم بزنند و به قلم خداوند ایمان دارم یا زندگی و یا مرگ هرکدام را برایم بنویسد در سال جدید شکر و از امام جواد سپاسگزارم، ضامن من شد تا دیگر عذاب نکشم تو دنیا خدایا شکر، همین الان یهوی انگار سال جدید حال احساسم که واقعا حزر امام جواد توکل و توسل حقیقت مشکل گشا بود انشالله هست امیدوارم تا شفاعت کنند و خداوند همه را حاجت روا فرماید یا امام جواد من بنده حقیر الان در شرایطی هستم که از خدا خواستم سال جدید یا خوب پاک عالی زندگی ام بسازه یا خوشگل خاک بشم خسته شدم تمام خوشبختی من زمان کودکی بود خوبی من دوران نوجوانی اما از جوانی ام بعد ۱۶،۱۷ سال تا حالا ۳۲ یک روز خوشبختی یا خوبی احساس نکردم در حد مرگ خسته ام مرگ امشب برایم از زنده بودن این اوضاع خیلی شیرین راحت که جسم بلکه خاک بشه روح آرامش برسه حالا هم جسم هم روح خسته، لطفا برایم دعا کنید عزیزان الهی آمین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آروزی سلامتی و خوشبختی برای شما هموطن عزیز
      بله پک کامل منظور همان حرز کبیر امام جواد با تمام آدابش است.
      دعاگوی شما از جوار حرم امام رضا (ع) هستیم. انشاءالله به زودی زود خیر و برکت و شادی به زندگی شما سرازیر شود. ضمن اینکه انگیزه خود را از دست ندهید و دست از تلاش برای زندگی بهتر برندارید و ان شاءالله با توک به خدا و لطف معصومین به نتیجه خواهید رسید.

  4. ناشناس گفت:

    سلام میشه که به بازو بسته نشه و به گردن انداخته بشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر خیر ولی حرز صغیر بله

  5. کوثر گفت:

    سلام من نزدیکه یک ماهه حرز امام جواد کبیر رو از مشهد خریدم ولی هنوز نمازش رو نخوندم از طرفی سوالات دوستان رو خوندم متوجه شدم قاب نقره ای و بازو بند چرمی میخواد که هم ندارم باید هر دوی آن ها رو تهیه کنم بعد نمازش رو بخونم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله همینطور است که فرمودید.

  6. مرضیه گفت:

    با سلام می خواستم بدونم میشه حرز را خودمون هر روز بخونیم و به بازو نبندیم تاثیر دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خوانش بسیار عالی است اما باید برای استفاده از خواص به بازو ببندید.

  7. ناشناس گفت:

    سلام و تشکر از شما و سپاس از خداوند مهربان
    من دعای حرز کبیر صوتی هر روز گوش میدم در منزل خیلی دلنشین هست آیا مشکلی نداره
    شنیدم بدون اذن نمیشه نوشت یا گوش داد یعنی چی لطفا توضیح دهید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست فقط برای نوشتن باید آداب را رعایت بفرمایید.

  8. مهدی گفت:

    باسلام میخواستم بپرسم پوست آهو از کجا تهیه میکنید؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به صفحه قیمت حرز امام جواد روی پوست آهو و بخش سوالات متداول آن صفحه مراجعه کنید.

  9. امید گفت:

    باسلام خدمت استاد عزیز: من هم پوست آهو دارم هم اون لوله نقره رو آیا میشه خودم بنویسم حرز امام جواد رو یا تایم خاصی داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله می‌توانید بنویسید فقط چک کنید روزهای قمر در عقرب نباشد.

  10. آزی گفت:

    سلام من حدود یک هفته س که حرز دستم رسیده خودم هم نمازش رو برای بچه هایم و شوهرم خوندم ولی لوله ی نقره ای خیلی کوچیکه آیا حرز به اون طولانی اونم روی پوست آهو با توجه به اینکه پوست ضخامت داره آیا توی اون لوله جا میشه
    حقیقتا در لوله رو بازنکردم گفتم شاید درست نباشه دست بزنیم
    ولی احساس میکنم کمی غیر معقول باشه اون حجم نوشته اونم روی پوست اونجا جا بشه شاید روی کاغذ معمولی بشه جاش داد
    ما که توکل کردیم به خدا و نیتمون رو صاف کردیم ان شاالله راهمون هموار بشه و مشکلات اول دیگران و بعد ما حل بشه الهی آمین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست می‌توانید درب لوله نقره را باز کنید فقط احتیاط کنید به پوست آسیبی نرسد.
      پوست اهو برای اینکه قابل نوشتن شود چندین مرحله دباغی و سمباده زنی می‌شود به همین دلیل تا حدی نازک می‌شود و داخل لوله نقره جا می شود.

  11. مصطفی گفت:

    سلام حتما نمازش را باید خودمان بخوانیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که خودتان بلحاظ جسمی و ذهنی توانایی اش را دارید بله

  12. ،A.S گفت:

    سلام خدمت استادان عزیز خداوند متعال همیشه پشت پناهتان باشه بابا کسی که نون شبش نمی‌تونه در بیاره چیکار کنه چگونه حزر بگیره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید حرز صغیر را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید.

  13. ناشناس گفت:

    منظور از کبیر و صغیر چیست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از امام جواد دو حرز نقل شده یکی حرز صغیر (کوتاه) یکی حرز کبیر (بلند) که برای شناخت بیشتر به مقاله جامع حرز امام جواد چیست مراجعه کنید.

  14. ناشناس گفت:

    سلام
    آیا حرز را روی برگه نوشته و در کیف گذاشت هم باعث باطل شدن طلسم میشود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر را خیر ولی حرز صغیر را میتوانید روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید که برای دفع بلا و آفات خوب است.

  15. حاج احمد حسین پور گفت:

    درود خدا و اهل بیت پیامبر اسلام برشما و کلیه کسانی که در راه اعتلای فرهنگ پیامبران و امامان شیعه قدم برمی دارید، انشاء لله که عاقبت بخیر باشید

  16. ناشناس گفت:

    سلام ایا دعای حرز امام جواد ع برای چشم زخم انسان به مال و اموال خودش هم تاثیر دارد.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا مقاله دعای حرز امام جواد برای چشم زخم را مطالعه بفرمایید.

  17. ناشناس گفت:

    ببخشید معنی این حروف که نتونستید ترجمه کنید طلسم یا چیز بدی نیست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آنچه از معصوم به ما رسیده است جز خیر و برکت نیست.

  18. مهدی گفت:

    با سلام
    خسته نباشید
    ببخشید حتمأ باید با لوله نقره ای داخل بازوبند گذاشته بشود؟ من نمیدونستم بدون لوله نقره ای داخل بازوبند گذاشتم و به بازو بستم. ممنون میشم راهنمائیم کنید.🙏🙏🙏🙏

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای حرز کبیر باید لوله نقره مخصوص را تهیه کنید. الان یک لوله نقره مخصوص که ذکر مخصوص روی آن حک شده تهیه کنید و پوست اهو را داخل آن گذاشته و سپس نمازش را بخوانید و بعد به بازوی راست خود ببندید.

  19. لاله گفت:

    سلام اگه قدرت خرید نداشته باشم میتونم خودم حرز کبیر بنویسم ؟ با تشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر احتیاج به پوست آهو، لوله نقره مخصوص و … دارد.
      شما میتوانید حرز صغیر را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید.

  20. ناشناس گفت:

    سلام یک انگشتر جهت رزق روزی میخواستم برام یک شماره تلفن بفرستید یا بامن تماس بگیرید ممنون میشم [censored]

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.
      همچنین شماره تماس شما برای بخش پشتیبانی ارسال شد تا با شما تماس برقرار کنند.

  21. فرهادی گفت:

    باسلام من همیشه خواب پریشان دارم اصلا ارامش ندارم مگر اینکه قرص خواب استفاده کنم تا خواب عمیق داشته باشم ایا این حرز را همراه داشته باشم کمک میکند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواص آمده است که در دفع هرنوع ترس مفید است اما به طور مستقیم برای دفع خواب پریشان ما مطلبی ندیدیم.

  22. یلدا ع گفت:

    یا علی مدد…عین آرامشست ****

  23. اکبر گفت:

    سلام ممنون بابت ترجمه ایا می شود حرز امام جواد را به گردن آویخت یا باید حتما به بازو بست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر را باید به بازو بست.

  24. فرهادی گفت:

    بسیار بسیار لذت بردم و از این سایت بسیار سپاسگذارم .

  25. دولتیاری زنجان گفت:

    سلام عالیه واقعا دستتون درد نکنه امام جواد علیه السلام پشتیبان شما دولتیاری زنجان

    1. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید دوستانی که زحمت کشیدند و معنی این دعای حرز امام جواد را نوشتند من یک مشکلی دارم برایم دعا کنید ممنون از شما

  26. بنده ی خدای مهربان گفت:

    باسلام بنده متن شما رو خوندم اگر واقعا معنی حرز امام جواد علیه السلام این متن باشد واقعا دلنشین و سرچشمه ی الهی دارد و به لطف و عنایت الهی میتواند بسیاری از مشکلات انسانها را حل و فصل نماید از لطف شما و کسانیکه این متن را در اختیار دنیا قرار داده اند واقعا سپاسگزارم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سعی شده است ترجمه دقیقی ارائه شود.

  27. منیژه گفت:

    سلام خیلی خوشحال شدم که معنی این حرز عظیم الشان را یاد گرفتم واقعا ممنون

    1. ناشناس گفت:

      آیا میشود حرز را گرفت ولی پولی بابت ان نپرداخت .

  28. بلال گفت:

    باسلام و احترام
    ممنون از شما بابت معنی این دعا

    1. علی گفت:

      در ترکیه هم شعبه دارید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اما امکان ارسال با هماهنگی وجود دارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از لطف شما

  29. ناشناس گفت:

    با عرض سلام و احترام می خواستم بدانم هر یک از اعضای خانواده باید همراه داشته باشند یا فقط یک دانه در خانه باشد کافیست در ضمن اگر در خانه داشته باشیم سحر و جادو را هم باطل می کند خودمان را می توانیم از روی مفاتیح بنویسیم همراه داشته باشیم ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای هر شخص باید همراهش باشد.
      حرز صغیر را خودتان میتوانید در منزل بنویسید.

  30. سونیا گفت:

    سلام خداقوت اولین بار هست تا حالا نمیدانستم
    الان خواندم به نیابت از مادرم که حالش بد هست
    و سواد هم ندارد خیلی ازش دور هستم
    امیدوارم به حق امام جواد ع همه مریض ها و مادر من هم شفا بگیرند
    خودم خیلی آروم شدم
    الهی مادرم هم با این قلب مریض و……… حالش خوب شود و راحت بخوابد چون واقعا بیمار است ممنون ازشما بسیار عالی

  31. جواد گفت:

    واقعا بعد از چندماه که حرز امام جواد ع را به گردن دارم، امروز ۳/۷/۱۴۰۱ یا ۲۵٫۱۰٫۲۰۲۲ ساعت ۷ برای اولین بار بعد از خواندن معنی فارسی آن احساس کردم تمام کلمات در گردنم از من حفاظت میکند‌.
    درود خداوند به سید و سرورم حضرت جواد الائمه علیه السلام که این لطف و برکت را برای فرزندان فرزند خود و همه انسانها بجا گذاشتند.
    همچنین تشکر از این سایت بابت ترجمه درست

    1. بیگی گفت:

      سلام تشکر از سایت شما بابت ترجمه دعای زیبای حرز امام جواد علیه السلام

    2. ناشناس گفت:

      ۱۰ سال دارمش ولی الان معنی را فهمیدم

    3. شرف آنلاین گفت:

      سپاس از نظر لطف شما

    4. شرف آنلاین گفت:

      سپاس از کامنت زیبا و نظر لطف شما

  32. ناشناس گفت:

    با سلام و احترام واقعا ممنون و متشکر بابت معنی حرز امام جواد علیه السلام که بسیار جالب و سراسر توحید و کلام معصوم از آن پیداست

    1. امیر آزموده گفت:

      با سلام و خدا قوت . ترجمه دعا خیلی دلنشین و قابل درک بود . خیلی آرام بخش و امیدوارکننده . ممنون از کسانی که در ترجمه این دعا نقش داشتند . اجرتان با چهارده معصوم. در پناه حق

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و سپاس از نظر لطف شما

    3. شرف آنلاین گفت:

      سپاس از نظر لطف شما

  33. فاطمه گفت:

    اگر معنی دعا را بخوانیم ایا دعایی هم مستجاب میشود برای من که قران خواندنش برایم یکم سخت است

  34. محمد عضدی گفت:

    باتشکر از سایت خوبتان لطفا دعایی که باید برای نمازش خوانده شود را هم بگذارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر بابت نظر لطفتان
      لطفا به مقاله آموزش نماز حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  35. ناشناس گفت:

    واقعا جلوی جادو را میگیرد و یا طلسم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله ان شاءالله که موثر است.

  36. ناشناس گفت:

    از ترجمه حرز امام جواد میشود خواصی که برایش ذکر شده را متوجه شد؟

    1. حسن گفت:

      نه نمیشه

    2. الناز گفت:

      سلام ممنون بابت حرز امام جواد. همسر بنده یکسال بیشتر بیکار بود و واقعا به صفر رسیده بودیم از وقتی حرز امام جواد را دانلود کردم. هر روز گوش میکردم. آیت الکرسی. سوره ی کوثر رو میخوندم و نتیجش رو دیدم واقعا عالیه عالیه معجزه میکنه. فقط همیشه باید قلبمون با خدا و ائمه باشه واقعا نتیجش رو میبینید بهتون قول میدم. اگه نتیجه ندید باورکنید حکمتی داره. من یه بنده خدا وضعیت مالی متوسط دارم. تازه قسمت شد پسرم کربلا هم رفت خیلی خوشحالم خیلی 🤲

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله دقیقا همینطور است. با دقت در متن ترجمه فارسی حرز امام جواد (ع) به راحتی بسیاری از خواص این دعای شریف مشخص می‌شود.

    4. فاطمه گفت:

      سلام وقتتون بخیر مرسوله بدست رسیده
      ولی من می خواستم متن حرز را بخونم و پلمپ است ایا واقعا درون گردنبند متن حزر است کاشکی باز می شد و میشد متنی که روی پوست اهو نوشته شده را ببینم بخوانم با سپاس و تشکر

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کدام محصول را خریده اید؟ پک کامل حرز کبیر امام جواد روی پوست آهو اصلا پلمپ نیست فقط بایستی با احتیاط درب آن را باز کنید اصلا پلمپ نیست.

    6. Mohammad خدا گفت:

      خدا خیرت بده زیبا و پر مغز و پرمفهوم بود لذت بردم باعث ارامشه

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.