دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم؟ + روش تشخیص حرز امام جواد اصل

origynal-imam-javad حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم؟ + روش تشخیص حرز امام جواد اصل

در این مقاله به صورت خلاصه اما کاملا کاربردی به این سوال پاسخ می‌دهیم که حرز امام جواد از کجا بگیرم؟ همچنین علت اینهمه تفاوت قیمت فروشگاه‌های مختلف و نکات مهم در هنگام خرید و روش های تشخیص حرز امام جواد اصل را خواهیم گفت. تا انتهای مقاله همراه شرف آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اولا علت تفاوت قیمت فروشگاه‌های مختلف چیست؟

قبل از پاسخگویی به سوال حرز امام جواد از کجا بگیرم؟ باید بدانید که اساسا امام جواد (ع) دارای دو نوع صغیر و کبیر هستند. نوع صغیر آداب خاصی ندارد و حتی خودتان می‌توانید روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید اما نوع کبیر دارای آداب خاصی است (البته که خواص نوع کبیر بسیار بیشتر است) بنابراین هنگام خرید اول از همه متوجه شوید که حرزی که می‌خرید کبیر است یا صغیر؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانستن تفاوت این دو به مقاله آداب و خواص حرز امام جواد (ع) مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده متن کامل دعای حرز امام جواد علیه السلام یا متن صغیر یا نور یا برهان روی لینک‌های مزبور کلیک نمایید.

علت تفاوت قیمت حرزهای صغیر:

اگر حرز صغیر باشد شما فقط پول خود آن جنس را می‌پردازید که شامل انگشتر یا گردنبند نقره یا دستبند و … خواهد بود که قیمت آن کاملا بستگی به وزن نقره و اجرت ساخت آن محصول دارد یعنی در عمل خرید انگشتر حرز مانند خرید یک انگشتر عقیق معمولی است و تفاوت در قیمت به علت تفاوت در وزن و نوع ساخت و … است و ارتباطی به قیمت حرز داخل آن ندارد.

برخی از محصولات حرز صغیر امام جواد (ص)

علت تفاوت قیمت حرزهای کبیر:

اما حرز کبیر مطابق حدیث بایستی دارای 3 قلم باشد:

1- خود حرز روی پوست طبیعی (آهو یا بز) 2- لوله نقره که روی آن ذکر مخصوص حک شده باشد 3- بازوبند چرمی

بنابراین هنگام خرید چک کنید که این 3 قلم را دارد یا خیر؟ نداشتن هریک از این اقلام اولا که باعث کاهش اثربخشی آن می‌شود و ثانیا قیمت خرید حرز امام جواد را پایین می‌آورد. ضمن اینکه حرز روی پوست آهو از روی پوست بز گران‌تر است. همچنین تفاوت‌های کمی در وزن لوله نقره، چرم بازوبند و هزینه ارسال یا ارسال رایگان وجود دارد که باعث اندکی تفاوت قیمت در فروشگاه‌های مختلف می‎‌شود اما همان‌طور که گفته شد تفاوت اصلی قیمت به این علت است که فروشگاه ممکن است به جای 3 قلم فقط 2 قلم را بفروشد (مثلا لوله نقره را همراه حرز نمی‌فروشد برای همین ارزان‌تر می‌شود اما باید بدانید که در حدیث آمده‌است که حتما لوله نقره را استفاده کنید)

علت تفاوت قیمت در پک کامل حرز امام جواد

برای تهیه حرز کبیر امام جواد (ع) می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی به فروشگاه شرف‌آنلاین در مشهد مراجعه نمایید. این فروشگاه با سابقه‌ای طولانی و رضایت بالای مشتریان، دارای محصولی ویژه به‌نام پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) روی پوست آهو است که کاملا براساس آداب حدیث امام جواد (ع) تهیه شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روش تشخیص حرز امام جواد اصل

همانطور که بیان شد حرز کبیر باید روی پوست آهو باشد و برای این که بخواهید حرز امام جواد اصل روی پوست طبیعی را تشخیص دهید، چندین راه وجود دارد. از جمله ضخامت، بافت و کمی بو از جمله ویژگی‌های پوست طبیعی می‌باشد. اما توجه داشته باشید تشخیص پوست آهو و بز امری بسیار دشوار می‌باشد که  در ادامه به معرفی برخی از روش های تشخیص پوست اشاره خواهیم کرد:

  • اولین روش تشخیص حرز امام جواد اصل

اولین روشی که بصورت 100 درصد می‌توانید از اصل بودن پوست و رعایت آداب نگارش آن اطمینان حاصل کنید، ذبح آهو و نگارش توسط خودتان است. این روش برای اکثریت تقریبا امری غیرممکن است. چرا که شکار آهو توسط اشخاص معمولی غیرقانونی است و بایستی از مزارع پرورش آهو تهیه کنید یا از پوست‌های آهوی وارداتی که ذبح شرعی شده‌اند استفاده نمایید که عملا این کار برای عموم مردم بسیار دشوار و دور از دسترس است.

  • دومین روش تشخیص حرز امام جواد اصل

دومین روشی که می‌توانید جهت اصل بودن حرز امام جواد (ع) اطمینان حاصل کنید، بردن پوست به آزمایشگاه است. در این روش نیز بطور قطعی می‌توان در مورد پوست آهو بودن آن اطمینان حاصل کرد اما نمی‌توان در مورد نگارش با آداب و ذبح اسلامی آهو در این روش نظری داد.

  • سومین روش تشخیص حرز امام جواد اصل

سومین روش تشخیص حرز اصل اعتماد به فروشگاه معتبر و مشاهده نظرات دیگر خریداران آن می‌باشد. سعی کنید از فروشنده و فروشگاه هایی تهیه کنید که مورد اعتماد و اطمینان باشند. هنگام خرید نماینده فروشگاه قید نماید که حتما روی پوست آهو، دستنویس توسط اساتید مجرب و متعهد، در ساعات سعد و با لوله نقره اصلی پک حرز را تهیه کرده‌اند. در ادامه در مورد اینکه حرز امام جواد از کجا بخرم دیگر نکاتی را بیان کرده‌ایم.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم؟

در پاسخ به این سوال که حرز امام جواد از کجا بخرم؟ باید بگوییم باید از فروشگاهی تهیه کنید که مورد اعتماد باشد. یعنی به شما اطمینان دهد که بر روی پوست آهو با رعایت آداب، در ساعات سعد و توسط اساتید مجرب و متعهد نوشته شده‌اند. مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با تهیه حرز امام جواد اصل باید بدانید، این است که بر روی پوست آهو با رعایت آداب نوشته شده باشد و شامل اقلام لازم که پیش‌تر بیان شد باشد.

فروشگاه شرف آنلاین با سابقه طولانی در فروش اینترنتی و کسب رضایت هزاران مشتری از سال 1395، یکی از این فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است. فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین با کارشناسان حرفه‌ای با سابقه این اطمینان را به شما می‌دهد که تمامی حرزهای کبیر این فروشگاه دست‌نویس و بر روی پوست طبیعی هستند. در ادامه بصورت کامل در مورد حرز های موجود در شرف آنلاین سخن خواهیم گفت.

حرز امام جواد از کجا بخرم

فروشگاه شرف آنلاین هم دارای محصولات حرز صغیر مانند انگشتر حرز امام جواد و گردنبند حرز امام جواد و هم دارای دیگر محصولات حرز کبیر روی پوست آهو و بز به صورت دست‌نویس است. جزئیات مخصوص به هریک از محصولات در صفحه مخصوص هر محصول درج شده‌است. توضیحات کاملا شفاف، تصاویر واضح و رعایت آداب از ویژگی‌های اصلی فروشگاه شرف‌آنلاین می‌باشد. برای مشاهده رضایتمندی مشتریان عزیز می‌توانید به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام شرف‌آنلاین مراجعه بفرمایید.

خوب امیدوارم که پاسخ سوال حرز امام جواد از کجا بخرم را داده باشیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در این رابطه می‌توانید با پشتیبانی سایت شرف آنلاین در ارتباط باشید.

دسته‌بندی محصولات اصلی حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا تمام محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

دستبند حرز امام جواد (ع) (9)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

58 دیدگاه در “حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم؟ + روش تشخیص حرز امام جواد اصل

  1. علی گفت:

    سلام اقا برای من یه گردنبند نقره حرز کادو خریدند از مشهد من از کجا بدونم صغیر است یا کبیر بازوبند نداره گردنبند خالی توش میگه یه دعایی طولانی بود گذاشت لطفا راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر باید روی پوست آهو باشد و به بازوبند احتیاج دارد.

  2. حمید گفت:

    با سلام من بازو ندارم حرز رو چطور میتونم استفاده کنم؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر که اصلا لازم نیست به بازو باشد. برای حرز کبیر هم از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  3. شهرام گفت:

    من از سایت شما حزر امام جواد سفارش داده ام
    ولی تو خواندن نمازش یه خورده مشکل دارم تو رو خدا نماز کاملش رو برام توضیح بدید …..

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله نماز حرز امام جواد چگونه است مراجعه کنید. توضیحات کامل داده شده است.

  4. فاطمه گفت:

    سلام.
    ببخشید میشه حرز جواد رو کلا واسه خونه سفارش داد نه شخص. یعنی مثلا یکی بگیریم داخل خونه واسه دور شدن هر شر و بدی و ناخوشی و… واسه همه اعضا خانواده و زندگیمون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هر حرز برای یک شخص است و باید همراه وی باشد.

  5. سید عبادی گفت:

    سلام علیکم من حرز رو اشتباهی داخل لباسشویی انداختم از همین سایت شما گرفتم لوله نقره رو که نگاه کردم فکر میکنم بعضی جاهایش پاک شده حالا اگه بخوام همون دعای داخل لوله نقره رو بگیرم هزین اش چقدر میشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا قیمت دعای داخل لوه نقره خدمت شما اعلام و ثبت سفارش انجام شود.

  6. ناشناس گفت:

    سلام من پریشب حرز سفارش دادم ولی هنوز هیچ پیامکی مبنی بر اینکه حرز ارسال شده نیامده شماره پیگیری هم 190392میباشد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      11 شب 1 بهمن سفارش داده اید و ظهر 2 بهمن از طریق پست ارسال شده است و کد مرسوله نیز برای شما پیامک شده است. اگر هنوز کد مرسوله را دریافت نکرده اید لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا مجدد کد مرسوله به شما داده شود.

  7. زری گفت:

    اگه آدم دعا و یا طلسم داشته باشه و این حرز رو بگیره و استفاده کنه آیا اونها باطل میشه یا نه اپل باید جایی بره که دعا و طلسم ها رو ازش دور کنند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع طلسم و جادو موثر است.

  8. زهرا گفت:

    سلام الان حرزی ک شما میدین پوست آهو هست یا بز؟؟
    و آیا شما تمام شرایط از جمله جنس پوست و شرایط نوشتن و …. همه رو تضمین و تایید میکنین لطفا جواب بدین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هردو نوع در سایت موجود است. در عنوان محصول ذکر شده است که پوست بز است یا آهو
      بله اداب نوشتن به طور کامل رعایت می‌شود تا حداکثر خواص را برای مشتریان گرامی به همراه داشته باشد.

  9. خادم الرضا گفت:

    سلام آیا حرز امام جواد (ع) برای دور کردن شر و زبان بند هم هست
    یا برای این دو مورد دعا دیگه ای موجود هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع شر بدخواهان توصیه شده‌است.

  10. حسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    نمازش رو خودتون هم میخونید ؟
    هزینه اش چقدره ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که توانایی دارید باید خودتان بخوانید.

  11. حرز امام جواد گفت:

    سلام. سوالی داشتم. چرا شما حرز کبیر امام‌ جواد رو‌ تقریبا ۴۰۰ قیمت زدید ولی یک سایت دیگه تقریبا ۷۰۰ قیمت زده؟ هر دو هم گفتین طبق آداب نوشته شده و پوست آهو و چرم و نقره و …ما تکلیفمون چیه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین مقاله موجود در این صفحه را مطالعه کنید به صورت شفاف توضیحات ارائه شده‌است.
      برای مثال وزن لوله نقره ممکن است 2 یا 3 یا 4 گرم باشد. هر 1 گرم تغییر در وزن لوله نقره در حال حاضر تا 100 هزار تومان اختلاف قیمت ایجاد می‌کند. ما در مجموعه شرف آنلاین سعیمان بر این بوده است وزن لوله نقره را طوری تعیین کنیم که نه سبک و ضعیف باشد که خراب شود و نه اینقدر سنگین باشد که قیمتش برای مشتری بالا شود. ضمن اینکه تخفیف ویژه ای روی این محصول لحاظ کرده ایم تا امکان خرید برای همه مشتریان عزیز وجود داشته باشد. لطفا مقاله بالا را مطالعه دقیق بفرمایید تا با تمام جزئیات آشنا شوید.

  12. رخساره گفت:

    سلام نماز چی باید خونده بشه، لطفا کامل توضیح بدهید ممنونم برای حرزکبیر، مقلد ایت الله سیستانی

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله نماز حرز امام جواد مراجعه نمایید.

  13. مریم گفت:

    سلام
    من سوره احزاب سفارش دادم بعنوان هدیه برام حرز امام جواد که داخل کیف چرمیه فرستادن
    منتها تو اینستا دیدم که میگفت حروف ابجد در حرز امام جواد باید افقی نوشته شده باشه اگر عمودی باشه درست نیست
    من مال خودمو نگاه کردم که افقی نوشته نبود
    ولی دوستم که حضوری از یک مغازه خریده حروف ابجدش افقی بود
    الان مال من درست نیست یعنی؟
    و اینکه من نمتونم به بازو ببندم تو گردن بندازم عیب نداره؟
    برا سرویس رفتن گناه نداره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در کدام منبع گفته شده که حتما افقی یا عمودی باشد؟ اینچنین چیزی در هیچ منبعی مشاهده نکردیم. برای سرویس رفتن نیز چون حرز محفوظ در پوشش است مشکلی نیست.

  14. فاطمه گفت:

    سلام من میخوام حرز را برای دخترم سفارش بدم چطوری سفارش بدم تا چند روزه به دستم برسه در ضمن میتونم نمازش را خودم بخونم نشسته، من نمازش بخونم چطور به نام دخترم میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هم می‌توانید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید تا برای شما ثبت سفارش انجام شود هم می‌توانید به صفحه پک کامل حرز امام جواد مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید کنید.
      اگر دخترتان کودک نیست و توانایی دارد باید خودش نماز را بخواند ولی اگر کودک نابالغ است می‌توانید شما حتی نشسته نماز را به نیت ایشان بخوانید. (همینکه در ذهن تان نیت کنید دارید نماز را به نیت ایشان می‌خوانید برای نیت کردن کافیست)

  15. عظیمی گفت:

    سلام . وقتتون بخیر . برای خانومها هم باید بازوبند حتما استفاده شه ؟ دیدم که برای خانومها دعا رو داخل گردن بند نقره میفروشند . این حالت درسته یا خیر ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرزصغیر باشد می‌توانید به صورت گردنبند یا انگشتر و … استفاده کنید ولی اگر حرز کبیر باشد باید بازوبند باشد. تفاوتی هم بین آقایان و خانم ها نیست.

  16. Mohammad safari گفت:

    بنده قبلا حرز کبیر امام جواد تهیه کردم و نمازش رو‌ خوندم ولی چون پوست بز هست می‌خوام پوست آهو رو بگیرم .. آیا نماز مجدد باید بخونم ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  17. Fatemeh گفت:

    سلام. حرز جواد الائمه گرفتم . برای همسرم. داخل کیفش گذاشتم با خودش می‌بره. نه به گردن و نه به بازو نمیبنده. مشکلی نداره؟ نمازش هم با نام همسرم خوانده شده توسط شخصی که نوشته. ضمنا داخل پوست آهو بقول خودشان نوشته شده و دورش چسب زده. داخل کیف گردنی به دادگاه در آوردم گذاشتم داخل کیف

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      آنچه در حدیث آمده و اصولی است این است که باید تا زمانی که خود فرد توانایی دارد خودش نمازش را بخواند و بعد درون لوله نقره مخصوص قرار داده و آن را حتما به بازو ببندد.

  18. صادقی گفت:

    سلام قیمت پک کامل لطفآ

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا برای مشاهده قیمت پک کامل حرز امام (ع) جواد کلیک کنید.

  19. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر پک کامل خریداری بشه فقط بازوبند رو استفاده کنیم موردی داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پک کامل شامل خود حرز، لوله نقره و بازوبند است که باید هر سه استفاده شود.

  20. رویا گفت:

    سلام ببخشید دعای کبیر با کیف چرمی نباید به اسم خودمون دعا را بنویسید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر منظورتان حرز کبیر است، نوشتن به نام لازم نیست ولی باید نمازش را بخوانید تا به نام شما شود و سپس به بازوی راست ببندید.

  21. کیانی گفت:

    سلام وقتتون به خیر اگر پک کامل رو تهیه کردیم حتما باید بازو بند رو ببندیم به بازومون یا میشه تو خونه نگه داشت ؟

    1. افسانه گفت:

      سلام کسی که پول این رو زیاد نداره و مشکل داره چکار کنه ممنون میشم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید به بازو ببندید تا همراه تان باشد.

    4. آوا گفت:

      سلام وقتتون بخیر…من حرز امام جواد تهیه کردم همراه بازوبند و قاب نقره…دیشب مقدار کمی آب رفت داخل حرز دیدم کمی خیس شده نتونستم ازقاب درش بیارم…آیا باطل میشه؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز باطل نمی شود. اما اگر متن حرز پاک یا خراب شده باشد باید تعویض یا اصلاح گردد.

  22. مریم گفت:

    نمازش به چه صورت هست

  23. لیلا گفت:

    زنگ میزنم جواب نمیدین چجوری سفارش بدیم اگه اینجوریه

    1. علی گفت:

      مثل دو رکت نماز صبح

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همکاران بخش پشتیبانی در ساعات کاری پاسخگوی تماس های مشتریان عزیز هستند همچنین میتوانید به صورت انلاین خرید کنید یا به بخش پشتیبانی پیام دهید (درحال حاضر واتساپ، تلگرام یا پیام‌رسان ایتا) تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگویی به شما انجام شود.

    3. شاه حیدری گفت:

      سلام عزیز درست اینقدر پوست اهو از کجا تهیه می کنید

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پاسخ این سوال شما در بخشی از صفحه حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجت توضیح داده شده است مراجعه بفرمایید.

  24. اسدی گفت:

    پک کامل را که تهیه کنیم نمازش هم واجب است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله چون حرز کبیر است باید نمازش ادا شود. برای مطالعه بیشتر به مقاله نماز حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

    2. زهرا گفت:

      سلام قیمت چقدره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد مراجعه بفرمایید.

  25. ناشناس گفت:

    اگر باید روی پوست آهو باشد چرا روی پوست بز هم دارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه قوی بر استفاده از پوست آهو است اما در حدیث امام جواد (ع) از کلمه ظبی استفاده شده‌است که در اکثر لغت نامه ها معنی آهو می‌دهد اما در معدود لغت نامه‌هایی به معنی بز هم هست بنابراین برخی براین نکته قائل هستند که روی پوست بز هم درست است. هرچند که تفاوت قیمت شدیدی ندارند (چون پوست استفاده شده برای این دعا کوچک و کم است) بنابراین توصیه قوی‌تر این است که روی پوست آهو استفاده شود.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.