دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی (مجرب و توصیه شده)

sharaf-shams-pray-sustenance دعای شرف الشمس برای رزق و روزی (مجرب و توصیه شده)

آیا دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع فقر موثر است؟ اصلا این دعای شرف شمس چیست؟ اگر واقعا برای افزایش رزق و روزی موثر است، آداب آن چگونه می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوالات همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای شرف الشمس برای رزق و روزی

دعای شرف شمس در حقیقت دعای مخصوصی (اسامی اعظم الهی) است که فقط در 19 فروردین پشت سنگ عقیق زرد با آدابی خاص به صورت حروف رمزی حکاکی می‌شود. استفاده از انگشتر عقیق زرد که پشت نگینش، این دعای مخصوص حکاکی شده باشد فواید بسیار ویژه‌ای را دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای افزایش رزق و روزی است و بی‌شک معروف‌ترین و شاید مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین خاصیت دعای شرف الشمس برای رزق و روزی است. هم در منابع معتبر و هم براساس تجربه استفاده‌کنندگان و مشتریان این خاصیت افزایش رزق بسیار مجرب بوده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره افزایش رزق با عقیق شرف شمس از زبان بزرگان

سید عبدالله بوشهری در کتاب السحاب اللئالی می‌گوید که دعای شرف الشمس در افزایش رزق و کسب عزت و بزرگی موثر است. علاوه‌بر خاصیت خود دعا می‌توان به خواص خود عقیق هم اشاره نمود که پیامبر (ص) می‌فرمایند هرکسی که یکی از انگشترهای عقی سرخ، زرد یا سفید را در دست کند جز فراخی روزی و سلامتی از بلاها نمی‌بیند. همچنین از امام رضا (ع) روایت گردیده‌است که عقیق فقر و درویشی را از بین می‌برد. (حلیه المتقین، علامه مجلسی، ص۳۱-۳۳)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره توصیه مهم برای افزایش رزق و روزی با شرف شمس

براساس آنچه گفته شد توصیه می‌شود حتما دعای شرف الشمس برای رزق و روزی را بر پشت عقیق زرد استفاده نمایید که از خواص خود عقیق نیز بهره‌مند گردید. توجه داشته باشید که شرف الشمس دارای خواص ویژه دیگری نیز هست که از جمله مهم‌ترین آنها دعای شرف الشمس برای حاجت ، دفع چشم زخم، دفع بلا، دفع گزند جانوران و … است. برای شناخت کامل خواص شرف الشمس کلیک کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با اسناد و منابع شرف الشمس به لینک داده شده مراجعه نمایید. در انتها اگر این سوال ذهن‌تان را درگیر کرده‌است که چرا حکاکی این دعا باید حتما در ساعات مخصوصی از 19 فروردین حکاکی شود مقاله روز شرف الشمس را مطالعه کنید.

محصولات شرف شمس

گردنبند شرف الشمس زنانه نقره طرح مینوشکا + حکاکی

۱,۲۱۴,۰۰۰ تومان

انگشتر شرف الشمس نقره مردانه طرح نعمان + حکاکی

۲,۲۲۷,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب دعای شرف الشمس برای رزق و روزی

همانطور که قبل‌تر گفته شد باید این دعای مخصوص با حروف رمزی در ساعات خاصی از 19 فروردین پشت عقیق زرد حکاکی شود (البته می‌توان روی کاغذ زرد هم نوشت اما توصیه به حکاکی پشت نگین عقیق زرد می‌باشد) انجام این کار بایستی با آدابی خاص انجام شود که یکی از آداب آن این است که حکاک بایستی دعای زیر را قبل از حکاکی بخواند:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهم اِنّی اَسئَلکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمدِ وَ آلهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتی

خواص انگشتر شرف الشمس برای رزق و روزیبرای مشاهده انگشتر زیبای طرح ضریح کلیک کنید

انجام این آداب و خصوصا نحوه حکاکی این حروف رمزی کار ساده‌ای نیست بنابراین اگر نمی‌توانید حکاکی را خودتان انجام دهید این امکان وجود دارد که از محصولات شرف شمس که سال‌های پیش در 19 فروردین حکاکی شده‌اند تهیه و استفاده نمایید یا اینکه پیش از 19 فروردین به یک فروشگاه معتبر سفارش دهید تا حکاکی را برای شما انجام دهند  (ضمنا لازم نیست هرسال مجددا حکاکی تکرار شود، یکبار برای همیشه کافیست) برای مشاهده محصولات شرف‌آنلاین در فروشگاه تخصصی محصولات شرف الشمس به لینک انگشتر شرف شمس زنانه و مردانه، گردنبند شرف الشمس مردانه و زنانه، دستبند شرف الشمس مردانه و زنانه و نیم ست شرف الشمس مراجعه بفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جمع بندی

بنابراین در انتها جمع بندی می‌کنیم. دو دعا وجود دارد که نبایستی با هم اشتباه بگیرید. اولی دعای اصلی است که پشت عقیق زرد حک می‌شود و با حروف رمزی است و دیگری که با حروف عربی است و اصلا لازم نیست حک شود تنها باید یک بار قبل از حکاکی دعای اصلی خوانده شود.  برای دریافت جزئیات بیشتر به مقاله دعای شرف الشمس مراجعه بفرمایید. در پایان ذکر این نکته ضروری است که استفاده از توصیه‌های مذهبی و اسلامی همانند دعای شرف الشمس برای رزق و روزی به معنی عدم تلاش و کوشش از سوی فرد نیست بلکه همانطور که بارها گفته شده‌است در کنار تلاش خود فرد است که توکل به خداوند معنی پیدا می‌کند.

دسته بندی محصولات شرف شمس

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

2 دیدگاه در “دعای شرف الشمس برای رزق و روزی (مجرب و توصیه شده)

  1. داریوش گفت:

    سلام آیا دعای 5 حرز را روی پوست آهو می‌نویسند یا خیر واجب است دعای پنج حرز را اگر با پوست آهو بنویسند چنده قیمت لطفا

  2. متین گفت:

    من هم دیدم افرادی رو که استفاده کردن و نتیجه رو توی رزق و روزی شون دیدن

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.