سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد شهریور: آشنایی با سنگ متولدین شهریور ماه و خواص ویژه آن

ruby3 سنگ ماه تولد شهریور: آشنایی با سنگ متولدین شهریور ماه و خواص ویژه آن

آیا میدانید مهم ترین سنگ ماه شهریور چیست؟ خواص سنگ ماه شهریور چیست؟ مهم ترین و بهترین سنگ ماه تولد شهریور یاقوت کبود است که به طور کامل درمورد آن و خواص سنگ متولدین شهریور ماه بحث خواهد شد. یاقوت کبود سنگ اصلی این ماه است اما برای متولدین شهریور چندین نگین دیگر توصیه شده است. جاسپر، سیترین، عقیق شجر، آزوریت-مالاکیت، حدید، یشم، کارنلین و زیرکن دیگر سنگهای ماه تولد شهریور می باشند.

در ادامه درباره انواع سنگ شهریور ماه و خواصی که برای سنگ متولد شهریور دارند توضیحات کافی ارائه می شود. در انتهای مقاله نیز سراغ خصوصیات رفتاری و اخلاقی متولدین شهریور می رویم.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مختصری درباب سنگ های ماه تولد

ریشه و منشا اصلی سنگ متولدین شهریور و بطور کلی سنگهای ماه تولد برگرفته از مباحث ستاره شناسی و طالع بینی و برخاسته از فرهنگ جوامع مختلف می باشد. امروز هر نگین سمبل متولدین یک ماه از سال است. این نگین ها براساس طالع بینی نجومی و مطابق با ویژگی های ذاتی متولدین هر ماه تعیین شده است. البته هر ماه دارای یک گوهر اصلی و چندین گوهر فرعی می باشد.

سنگ های ماه تولدی که ما در وبلاگ شرف آنلاین به آن ها اشاره می کنیم به طور جهانی یکسان اعلام گردیده اند و اصلی ترین دسته بندی سنگ های ماه تولد محسوب می شوند. ضمنا بیان این نکته ضروری است که ما در این مجموعه مقالات فقط به توضیح باورها و اعتقادات همین فرهنگها پرداخته ایم و آن ها را تایید یا رد نمی کنیم. باور شما آن چیزی است که این خواص را رد یا تایید می کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اصلی ترین سنگ ماه شهریور: یاقوت کبود

یاقوت کبود را میتوان بعنوان جواب این سوال که مهم ترین سنگ ماه شهریور چیست درنظر گرفت. اصلی ترین سنگ ماه تولد شهریور مرد و زن و سنگ شانس ماه تولد شهریور یاقوت کبود است، خیلی از افراد این سنگ را سنگ ماه شهریور مردانه میدانند اما در حقیقت این گونه نیست و میتوان این گوهر را بعنوان یک سنگ ماه تولد شهریور زن در نظر گرفت و در منابع برای زن و مرد ازین حیث تفاوتی قائل نشده اند.

یاقوت کبود یا همان سافایر (Sapphire) نشانه حقیقت، عقل و تفکر و شجاعت می باشد، به گونه ای که این سنگ ماه تولد شهریور مردانه و زنانه‌ را “گوهر خردمندان” نیز نام نهاده اند. در قرن‌ نوزدهم‌ میلادی گوهر شناسان‌ دریافتند که‌ یاقوت کبود از جنس کروندوم و عنصر رنگ‌ در این سنگ شهریورماه آهن‌ و تیتانیوم‌ می باشد.

یاقوت به‌ رنگ‌ های‌ قرمز، زرد، صورتی و سبز وجود دارد که‌ همه آن ها فرمول‌ شیمیایی‌ یکسان‌ دارند و عناصر رنگ‌ موجود در آنها سبب ایجاد رنگ های متفاوت می ‌شود. یاقوت‌ کبود و یاقوت‌ قرمز سختی‌ برابری دارند و به‌ همین‌ علت برای‌ دستگاه‌های‌ برش‌ دهنده‌ و لیزر مورد استفاده قرار می گیرند. موارد دیگر کاربرد سنگ ماه شهریور در ساخت‌ نوک‌ خودکار و صنعت‌ ساعت ‌سازی‌ می باشد از این سنگ به عنوان نگین انگشتر ماه تولد شهریور نیز استفاده میشود.

سنگ یاقوت کبود سنگ ماه تولد شهریور

خواص یاقوت کبود برای متولدین شهریور:

استفاده از انگشتر یاقوت کبود زنانه و مردانه، نیم ست یاقوت کبود و یا گردنبند یاقوت کبود (به عنوان گردنبند سنگ ماه تولد شهریور) دارای خواص بسیاری هستند که در ادامه خواهیم فهمید که مهم ترین خواص این نوع سنگ ماه شهریور چیست:

۱- این سنگ متولدین شهریور ماه سر درد را از بین می برد.

۲- این نگین در انگشتر ماه تولد شهریور بسیار آرامش دهنده می باشد.

۳- با چاکرای ششم و چشم سوم در رابطه است.

۴- اصلی ترین سنگ ماه شهریور در افزایش عملکرد ذهن، بالا بردن راندمان هوش و ادراک ما بسیار مفید است. این گوهر در بهبود سردرد و سرگیجه موثر است.

۵- برای سیستم بینایی مفید است.

۶- از خون ریزی بینی جلو گیری می کند.

۷- افزایش ایمنی بدن یکی دیگر از خواص این نوع از سنگ شهریور ماه میباشد.

۸- استفاده از انگشتر و گردنبند سنگ ماه تولد شهریور برای تیروئید و گلودرد و بعضی دیگر از غدد مفید است.

۹- سلول ها را ترمیم می کند.

۱۰- یاقوت کبود برای تقویت حافظه مفید نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سنگ شهریورماه به مقاله خواص سنگ یاقوت کبود مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد شهریور: جاسپر

جاسپر یکی دیگر از انواع سنگ شهریور ماه است که دارای جنسی مات می‌باشد. این نگین ساختار ریز دانه و متراکمی از ذرات معدنی سیلیس دارد که دارای رنگ های متفاوت قرمز و زرد تا قهوه ای و خاکستری می باشد. برخی جاسپر را بعنوان یک سنگ ماه شهریور زنانه میدانند اما همانور که گفته شد خواص آن فرقی برای زن و مرد ندارد. این گوهر درخششی مات دارد و به آسانی جلا می گیرد؛ سختی این سنگ شهریورماه و سایر خواص فیزیکی آن مشابه کوارتز می باشد. اسم جاسپر از کلمه یونانی iaspis، از ریشه زبان سامی گرفته شده است؛ در نوشته های قدیمی این کلمه بیشتر به نگین های شفاف و روشن به خصوص کالسدئون و جاسپر مات اشاره می شود.

سنگ ماه تولد شهریور (جاسپر) به صورت عمده یافت می شود، که اغلب به شکل رگه ها و مواد رسوبی و دگرگونی به وجود می آید، مثل کوه های اورال، شمال آفریقا، سیسیل، آلمان و دیگر مناطق جهان. برخی از گونه های جاسپر رنگی هستند و نمونه های زیبایی از آن ها به شکل چوب درختان تبدیل شده و در آریزونا پیدا می شود.

جاسپر چیست و چه خواصی دارد

خواص جاسپر برای شهریوری ها:

۱- سنگ ماه تولد شهریور (جاسپر)  ترس و دلهره را از بین می برد و شجاعت به استفاده کننده از آن می دهد.

۲- این سنگ متولدین شهریور سبب کنترل هیجانات می شود و آن ها را در راه درست مورد استفاده قرار می دهد.

۳-  احساسات غم و اندوه را از بین می برد و در درمان افسردگی موثر است.

۴- با خستگی مبارزه کرده و سبب از بین رفتن آن می شود.

۵- از گزش حیوانات شما را محافظت می کند.

۶-  سنگ ماه شهریور (جاسپر) برای عملکرد کبد و لوزالمعده مفید بوده و راندمان آن ها را بالا می برد.

۷- کسانی که می خواهند وزن کم کنند می توانند از جاسپر استفاده کنند.

۸- نفخ و یوبوست را از بین می برد.

۹- در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است.

۱۰- برای کاهش دمای بدن در هنگام تب مفید است.

۱۱- بالا بردن عملکرد گردش خون

۱۲- سموم بدن را نیز دفع می کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه شهریور: سیترین

سیترین یکی از سنگهای ماه تولد شهریور است که به رنگ های زرد، زرد پررنگ و زرد مایل به قهوه ای کشف می شود. رنگ این سنگ شانس ماه تولد شهریور به دلیل وجود مقادیری از آهن در این گوهر می باشد. سیترین به سنگ ماه تولد شهریور زنانه معروف است اما مردان نیز میتوانند از خواص استفاده از این سنگ بهره مند شوند و میتوان گفت که یک سنگ ماه شهریور مردانه نیز هست. اگه حرارت ببیند رنگش عوض شده و به رنگ سفید تبدیل می شود، همچنین سختی آن در این حالت کاهش می یابد.

سختی آن ۷ درجه مو است و در حقیقت از خانواده کوارتز می باشد. سنگ ماه تولد شهریو یعنی همان سیترین اگه در معرض اشعه ایکس قرار بگیرد رنگ آن تغییر می کند و به قهوه ای تبدیل می شود. در یک بلور آن دو رنگ وجود دارد البته در برخی ممکن است از دو تا بیشتر باشد. این گوهر به ندرت یافت می شود و معادن آن در برزیل، جنوب ایران و فرانسه یافت می شود.

سنگ سیترین زرد چیست

خواص سیترین برای متولدین ماه شهریور:

این سنگ تولد شهریور برای درمان افسردگی و کاهش تنش های زندگی بسیار موثر می باشد. همچنین این سنگ ماه شهریور زن و مردانه (سیترین) به کاهش قند خون و درمان دیابت کمک فراوان می کند. این گوهر عمل سیستم گوارش را بهبود می بخشد و هضم غذا راحت تر می کند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد شهریور: آزوریت-مالاکیت

آزوریت-مالاکیت سنگ ماه تولد شهریور جزء خانواده مس می باشد. آزوریت و مالاکیت در رنگ های سبز و آبی وجود دارد و ساختار آن اغلب بلورین و یک پارچه می باشد. آزوریت یک کریستال فوق العاده در دنیای نگین های قیمتی است که برای رنگ آبیش در جهان شناخته شده است که در طول سالیان از طریق واکنش بین مس، هیدروژن، کربنات و اکسیژن ساخته شده است. آزوریت در برابر هوای آزاد ناپایدار است و به مالاکیت سبز رنگ تبدیل می‌شود که در عکس زیر به روشنی آزوریت و مالاکیت قابل شناسایی هستند.

سنگ آزوریت-مالاکیت چیست

خواص آزوریت-مالاکیت:

۱- آزوریت-مالاکیت سنگ ماه تولد شهریور در بهبود درد های گردن و گلو مفید است و با بهینه سازی مصرف اکسیژن سبب بالا رفتن سیستم گردش خون می شود.

۲- آروزیت دارای مقداری مس می باشد که وجود مس سبب درمان رماتیسم و درد مفاصل می شود.

۳- این سنگ متولدین شهریور تمامی سموم بدن را خارج می کند و برخی از این سموم را توسط عرق بدن به خودش جذب می کند.

۴- این سنگ شهریور به مدیتیشن کمک می کند و سبب آرامش درونی می شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه شهریور: حدید

حدید نگینی اعجاب انگیز می باشد. این سنگ شهریور ماه دارای خواص فوق العاده ای است به شکلی که امام صادق (ع) می فرمایند انگشتر حدید صینی با حکاکی مخصوص هفت جلاله را به دشمنانتان نشان ندهید تا از آن استفاده نکنند و آن را به کسی ندهید مگر اینکه از پیروان ما باشد و از او آسوده خاطر باشید.

این سنگ ماه تولد شهریور  دارای اذکار ویژه ای می باشد مانند ذکر امام صادق (ع)، امام علی (ع)، افزایش رزق و روزی و … که این اذکار مخصوص توسط سایت شرف آنلاین به صورت انحصاری ارائه می شود که هنگام خرید خرید سنگ ماه تولد شهریور علاوه برخواص خود حدید بتوانید از خواص بسیار ارزشمند و بعضا بی نظیر اذکار آن بهره مند شوید.

سنگ حدید اصلی ترین سنگ ماه تولد شهریور

بعضی از خواص حدید برای متولدین شهریور ماه:

۱- سنگ شهریور حدید سیستم گردش خون را تقویت می کند.

۲- درد های مفصل و آرتروز را بهبود می بخشد.

۳- بیماری های نظیر کم خونی و فشار خون را درمان می کند.

۴- رزق و روزی را افزایش می دهد. (با ذکر افزایش رزق)

۵- انسان را در شرایط دشوار کمک می کند. (با ذکر انگشتری امام علی)

۶- سبب راحت شدن کار ها می شود. (با ذکر هفت جلاله)

۷- وضع حمل زنان باردار را آسان می کند. (با ذکر هفت جلاله)

۸- چشم زخم را از بین می برد. (با ذکر هفت جلاله)

۹- سبب محافظت در مقابل انسان های شرور و اجنه می شود. (با ذکر هفت جلاله)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوهر مقاله خواص سنگ حدید را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد شهریور: یشم سبز

یشم را نیز میتوان جزء انواع سنگ شهریور ماه درنظر گرفت. این سنگ تولد شهریور در رنگ های مختلفی یافت می شود که معمولا رنگ سبز آن مورد علاقه استفاده کنندگان می باشد. یشم در رنگ های قرمز، صورتی، قهوه ای، بی رنگ، سیاه و رنگ سبز کشف می گردد. رنگ سبز تیره موجود در این سنگ ماه تولد شهریور به دلیل وجود آهن در ساختار آن می باشد. وجود بلورهای دانه دانه و در هم رفته باعث تلالو بیشتر این گوهر در محصولات آن از جمله گردنبند یشم و انگشتر یشم (همان انگشتر ماه شهریور) می شود.

نگین های سفید، سبز، زرد و سبز کمرنگ تحت امواج بلند فرابنفش بازتاب سفید می کنند و تحت پرتو ایکس بازتاب شدید بنفش نشان می دهند، در صورتی که یشم های تیره تر بی اثر هستند. معادن اصلی نگین یشم در آفریقا به خصوص میانمار می باشد، اما هنگام خرید سنگ ماه تولد شهریور توجه داشته باشید که بهترین کیفیت متعلق به برمه (میانمار) ، یمن و البته نوع چینی آن می باشد این گوهر در خراسان ایران نیز یافت می شود. این گوهر در مجاورت اکسیژن در دراز مدت دچار اکسید شده و پوسته های قهوه ای از خود نشان می دهد.

یشم سبز سنگ ماه تولد شهریور

مهم ترین فواید یشم برای متولدین شهریور:

۱- استفاده از این سنگ به عنوان نگین انگشتر ماه شهریور و یا گردنبند سنگ ماه تولد شهریور چاکرای چهارم بدن را تنظیم می کند.

۲- افکار منفی را از انسان دور می کند.

۳- آرامش را به زندگی شما هدیه می دهد.

۴- با آمدن یشم به زندگیتان، خوشبختی نیز وارد زندگیتان می شود.

۵- کودکتان را از بیماری حفظ می کند.

۶- سبب درک بهتر نسبت به همسرتان می شود.

۷- شخصیت و رفتار های درست شما را تثبیت می کند.

۸- این سنگ ماه شهریور عامل اصلی ارتباط با جهان متافیزک است.

۹- شما را از گزند حیوانات حفظ می کند.

۱۰- طول عمر را افزایش می دهد.

۱۱- به کسب و کارتان رونق می بخشد.

برای دریافت اطلاعات کامل درباره شگفتی های این گوهر مقاله خواص و ویژگی های سنگ یشم را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه شهریور: عقیق شجر

عقیق شجر یک نوع سنگ ماه شهریور است که یکی از نگین های بسیار با ارزش می باشد و جزء خانواده عقیق هاست. یکی از نکاتی که هنگام خرید سنگ ماه تولد شهریور (شجر) حائز اهمیت است این است که بر روی این گوهر ممکن است نقش های طبیعی به وجود بیاید که گاه این نقوش همانند درخت و گاه اسم می باشد. بنابراین قیمت شجر بر اساس نقش آن تعیین می شود. هر اندازه که تصویر شجر زیبا تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. توجه داشته باشید که نقش این گوهر رشد نمی کند اما ممکن در طی چند سال نقشش بر روی این نگین حرکت کند. این سنگ ماه تولد شهریور در رنگ های سفید، سبز، سرخ، مشکی و … وجود دارد.

عقیق شجر و خواص عجیب آن

خواص عقیق شجر برای شهریوری ها:

انگشتر شجر مردانه یا زنانه و گردنبند شجر خواص بسیاری برای متولدین شهریور دارد از جمله:

۱- چاکرای سوم بدن را تنظیم می کند.

۲- این سنگ تولد شهریور شادی و نشاط را به زندگیتان هدیه می دهد.

۳- تقویت عزت نفش یکی دیگر از خواص سنگ تولد شهریور است

۴- فن بیان شما را افزایش می دهد.

۵- این سنگ ماه شهریور دشمن سرما خوردگی است.

۶- در درمان بیماری های پوستی موثر است.

۷- برای چشم و دهان مفید است.

۸- شما را در تصمیم گیری های زندگی یاری می دهد.

۹- استفاده از گردنبند سنگ ماه تولد شهریور (شجر) و این سنگ به عنوان نگین انگشتر مخصوص متولدین شهریور سبب افزایش رزق و روزی و برکت خواهد شد.

۱۰- دردگردن را بهبود می بخشد.

۱۱- به کسب و کارتان رونق می بخشد.

۱۲- استفاده از این سنگ تولد شهریور برای رفع خستگی موثر است.

برای دریافت اطلاعات کامل درباره ویژگی های عجیب و خواص این نگین عجیب مقاله انگشتر شجر ، انگشتر مخصوص متولدین شهریور را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد شهریور: کارنلین

یکی دیگر از انواع سنگ های ماه شهریور سنگ کارنلین (Carnelian) است که از خانواده کالسدونی و دارای رنگ قرمز میباشد. این سنگ شانس ماه تولد شهریور معمولا به رنگ پرتقالی نیمه شفاف نیز دیده میشود. درجه سختی این سنگ 7 در مقیاس مو است. سایه های مختلف قرمز رنگی که در آن دیده میشود بدلیل وجود آهن در آن است. معمولا هند را میتوان کشوری بیان کرد که بهترین نمونه های این سنگ را دارا میباشد. این نوع سنگ از انواع سنگ های ماه شهریور اگر در مقابل نور مستقیم خورشید و یا حرارت قرار بگیرد رنگ سایه های قهوه ایی آن به رنگ قرمز یا نارنجی تغییر می کند.

سنگ کارنلین چیست

خواص کارنلین برای شهریوری ها:

از خواص این این نوع از سنگ های ماه شهریور در مصر باستان جهت از بین بردن خشم و نفرت و دوری از حسادت استفاده می شده است. این سنگ برای از بین بردن افسردگی و افکار منفی بسیار مفید است. افزایش آرامش در زندگی و ایجاد هماهنگی درونی یکی دیگر از خواص این سنگ است. از این سنگ جهت دور ماندن از حسادت و از بین بردن چشم نظر و طلسم و جادو بسیار استفاده میشود. کارنلین برای از بین بردن انرژی های منفی درون شما و همچنین دور ماندن از شر و ضرر مفید است.

نگهداری این نوع سنگ متولدین شهریور ماه در منزل سبب در امان ماندن از شر و ضرر، طوفان، تاریکی و سردرگمی خواهد شد و شانس و امید را در زندگی زیاد خواهد کرد. معمولا این سنگ ماه تولد شهریور را روی شمشیرها یا سلاح های دیگر حکاکی می کردند تا از سحر و جادو در امان باشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر سنگ ماه تولد شهریور: زیرکن

سنگ زیرکن را میتوان به عنوان یکی از زیباترین سنگ های ماه شهریور در نظر گرفت. این سنگ متولدین شهریور ماه معمولا به شکل منشور هایی هستند که انتهای آنها مانند هرم میماند. این گوهر در انواع رنگ مختلف از جمله قهوه ایی، آبی، سبز، زرد کمرنگ و بی رنگ دیده میشود که نوع بی رنگ آن مخصوص خاکه آن است. زیرکن های زرد و قهوه ای و نارنجی باارزش ترین نمونه ها هستند.

سختی این گوهر 6.5 تا 7.5 در مقیاس Mohs میباشد. این گوهر به خوبی نور را منتشر میکند و دارای درخشندگی همانند الماس است. سریلانکا بهترین منابع زیرکن سیز را دارا هست و نمونه های خوبی از آنجا استخراج شده است. دیگر معادن این سنگ را میتوان در کشورهای برزیل، کره، ماداگاسکار، موزامبیک، نیجریه، تانزانیا، تایلند و ویتنام پیداکرد.

سنگ زیرکن آبی شفاف و زیبا

خواص زیرکن برای شهریوری ها:

استفاده از این سنگ بعنوان سنگ شانس ماه تولد شهریور برای خانم هایی که در دوره استراحت و نقاهت پس از زایمان هستند بسیار مفید است. این سنگ متولدین شهریور ماه سبب ایجاد آرامش در زندگی میشود. این گوهر باعث از بین بردن زخم ها و عفونت ها میشود و در درمان بسیار کمک کننده میباشد. گفته میشود که خواص این سنگ و انرژی آن بینایی را تقویت کرده و از نابینایی جلوگیری میکند.

این نوع سنگ ماه تولد شهریور افکار منفی را دور کرده و سبب پیشرفت و رشد خواهد شد از همین رو نوع اصلی و طبیعی این گوهر برای توانمند سازی و افزایش انگیزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این سنگ و به همراه داشتن آن سبب از بین بردن مشکلات عصبی میشود و از صاحب خود در برابر بیماری و آسیب محافظت میکند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خصوصیات شهریوری ها

متولدین شهریور بسیار باهوش بوده و می توانند کارهایشان را با علاقه و بدون غر زدن انجام دهند. متولدین این ماه اغلب به کوچکترین جزئیات توجه می کنند و احساس دوستی عمیق آنها همیشه سبب می شود که آنها به عنوان با معرفت ترین افراد به حساب بیایند. بنابراین سنگ ماه تولد شهریور بر اساس همین رفتارها توصیه می شود.

خصوصیات و ویژگی های متولدین شهریور

روش های متودولوژیک آنها در زندگی بیانگر این است که متولدین شهریور به شانس اعتقادی ندارند و اکثر موفقیت ها را با سعی و تلاش به دست می آوردند. سایر افراد اغلب نمی توانند آنها را درک کنند و این نه به علت اینکه آنها در بیان احساسات محافظه کاری می کنند، اتفاق می افتد بلکه به دلیل تعهد آنها نسبت به مسائل عقلانی می باشد که دلیل آن می شود آنها به احساسات واقعی خودشان شک کنند. شهریوری ها برای انجام هر کاری برنامه دارند و کارهایشان بر اساس برنامه پیش می رود.

دسته بندی محصولات با سنگ ماه تولد شهریور

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حدید (364)

انگشتر شجر (190)

انگشتر یاقوت کبود (279)

گردنبند حدید صینی (134)

گردنبند شجر (139)

گردنبند یاقوت کبود (100)

گردنبند یشم (61)

دستبند حدید (59)

نیم ست یاقوت کبود (31)

نگین حدید صینی (61)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

41 دیدگاه در “سنگ ماه تولد شهریور: آشنایی با سنگ متولدین شهریور ماه و خواص ویژه آن

  1. حیدر گفت:

    واسه شهریوری ه‍ا چرا این همه سنگ پیشنهاد میدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تمام ماه ها یک سنگ اصلی و چند سنگ فرعی دارند.

  2. ناشناس گفت:

    سلام برادر عزیز انگشتر نقره میخواستم با نگین یاقوت کبود اصل نگین بزرگ چقدر قیمت اش است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در صفحه انگشتر یاقوت کبود مردانه و زنانه انواع مختلف را با قیمت ملاحظه بفرمایید.

  3. سیب گفت:

    نقره ها اصل هستند دیگه.!؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا

  4. آی نور گفت:

    سلام من از سنگ جاسپر انگشتر یا گوشواره اش رو میخواستم ، چطوری میتونم تهیه اش کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا نمونه و قیمت به شما داده شود.

  5. فاطمه عیزاده گفت:

    سلام وقت شما بخیر انگشتر سنگ حدید با حرز امام جواد علیه السلام و ذکر اسمائ جلاله هم برای خودم و هم برای پسرم
    خودم شهریوری پسرم آذر یه
    قیمتش چند در میاد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با شماره تماس یا بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا عکس و قیمت را برای شما ارسال کنند و انتخاب نمایید. ضمن اینکه به طور آنلاین هم می‌توانید در سایت قیمت و محصولات را مشاهده و خرید نمایید.

  6. علی گفت:

    سلام خسته نباشید…
    آیا میشه همه ی سنگ های ماه شهریور رو با هم استفاده کرد؟ انرژی منفی نداره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی نیست.

  7. شاهین گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    بزرگوار مطالب فوق‌العاده عالی و ارزشمندی در اختیار کاربران و مخاطبان قرار میدهید، باتشکر و سپاس فراوان از لطف‌ و زحمات شما بزرگوار گرامی💗🙏❤

    1. میترا ذاکری نیا گفت:

      سلام میشه یه دستبند با تمام سنگ‌های مناسب شهریور ماه درست کنید و هزینه اش چقدر میشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله
      لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا براورد قیمت و زمان انجام شود.

  8. سمیرا گفت:

    سلام میشه یه دستبند با هفت سنگ و گردنبند و انگشتر و گوشواره از هر کدام سنگ باشد هزینه اش چقدر می‌شود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکان ساخت هست. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا بررسی و قیمت داده شود.

  9. مهرداد گفت:

    سلام و عرض ادب بنده متولد شهریور هستم ایا ممکن است از چند سنگ باهم استفاده کرد به عنوان مثال از یاقوت کبود به عنوان گردنبند و از عقیق شجر به عنوان انگشتر و از حدید صینی به عنوان دستبند استفاده کرد؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله می توانید استفاده بفرمایید. (البته اگر از دیدگاه سنگ درمانی و خیلی دقیق بخواهید بررسی کنید باتوجه به بحث چاکراشناسی بعضی از سنگها باتوجه به بدن هر شخص برایش مفید و در بعضی موارد اندک بعضی سنگها میتوانند برایش مضر باشد)

  10. مژگان گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که درمورد سنگ شهریور ماهی ها فرمودید. من متولد ۲ شهریور هستم و یه سنگ میخوام برای جلب و جذب محبت و معشوق

    1. جعفری گفت:

      درخدمتم

  11. حمیدرضا احمدی گفت:

    درود بر شما. مطالب عالی بود.

  12. مژگان گفت:

    خیلی عالی در مورد سنگها توضیح دادین

  13. Kiyana گفت:

    سلام
    تاریخ تولد خواهرم ۳۱/شهریور /۱۳۷۵ ماه آگوست هست
    ممکنه بگید سنگ ۱۰ آگوست کدوم یکی از این سنگهاست ممنون میشم

    1. فارس خاکی گفت:

      از ۱۰مرداد تا ۱۰ شهریور ماه اگوست است
      و شما متولد ۲۰ مرداد هستید پس ماه شما ماه مرداد است

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ ماه تولد متولدین شهریور یاقوت کبود است اما سنگهای فرعی دیگری نیز برای این ماه نقل شده که شامل عقیق شجر، جاسپر، سیترین، آزوریت-مالاکیت، حدید، زیرکن، یشم و کارنلین می‌باشد.

  14. کمال حسن زاده گفت:

    بسیار آموزنده بود لطف کردین بنده متولد سی ام شهریور هستم نمیخواستم بدان از چه سنگی استفاده کنم شهریوری یا مهر ماهی ؟ متشکرم

  15. آمین گفت:

    بسیار جذاب و آموزنده بود

    1. شرف آنلاین گفت:

      ممنون از نظر لطفتون

  16. آیت گفت:

    سلام ‌آیا سنگ شجر عقیق بهتر از سنگهای دیگری است برای متولدین شهریور . برای سلامت جسم ورزق و روزی؟ یا اینکه سنگ دیگری را پیشنهاد میدین…

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ عقیق بسیار عالی برای افزایش رزق و روزی هست.

    2. سام گفت:

      لطفا وب سایت خودتان را نگاه کنید. نوشته شده عقیق شجر سنگ متولد شهریور. اگر اشتباه است تصحیح کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      عقیق شجر جزو سنگ های ماه تولد شهریور است.

  17. ... گفت:

    قیمت یاقوت کبود چقدر هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت محصولات یاقوت کبود کلیک کنید.

  18. موسوی گفت:

    سلام امکان ساخت این انگشتر طرح پلنگ در عکس آخر با سنگ یاقوت کبود هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله امکانش هست. برای راهنمایی دقیق تر با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید.
      باتشکر

  19. محمد گفت:

    ببخشید من یک دونه عقیق سبز برای داداشم گرفتم آیا جزو ماه تولد شهریور حساب میشه یانه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر متاسفانه
      یاقوت کبود، جاسپر، سیترین، آزوریت-مالاکیت، حدید، یشم، کارنلین و زیرکن مربوط به متولدین شهریورماه هستند.

  20. سینا43 گفت:

    با سلام
    آیا این موضوع صحت دارد که سنگ شجر رشد می کند؟
    یعنی طرح های آن به مرور زمان تغییر می کند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      علت این پدیده در مقاله سنگ شجر به صورت اختصاصی پاسخگویی شده است لطفا مطالعه بفرمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.