دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

نذر برای ازدواج سریع (معرفی نماز جعفر طیار برای گشایش بخت)

vow-of-quick-marraige نذر برای ازدواج سریع (معرفی نماز جعفر طیار برای گشایش بخت)

آیا نذر برای ازدواج سریع وجود دارد؟ بهترین نذر برای ازدواج و گشایش بخت چیست؟ شاید نتوان اسم آن را نذر گذاشت اما در این مطلب توصیه قوی آیت‌الله بهجت برای ازدواج را بیان خواهیم نمود و همچنین در ادامه مطلب یکی از معتبرترین دعاهای بخت‌گشایی از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را به شما معرفی کرده‎‌ایم. تا انتهای مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نذر برای ازدواج به نقل از آیت الله بهجت

یکی از قوی‌ترین نذرها برای ازدواج سریع، خواندن نماز جعفر طیار علیه السلام است. از آیت‌الله بهجت سوال شد که جوانی است که موفق به ازدواج نمی‌شود چه توصیه‌ای می‌فرمایید؟

ایشان فرمودند که نماز جعفر طیار علیه‌السلام را به جای آورد و سپس بایستی دعایی را بخواند که از علامه مجلسی در کتاب زادالمعاد آمده است (متن این دعا در ادامه آورده شده‌است) پس از خواندن این دعا به سجده برود و تلاش نماید که با اشک و چشمانی خیس (هرچند کم) به درخواست حاجتش از خدا بپردازد. این کار را برای دفعات بعدی نیز تکرار کند تا زمانی که حاجتش برآورده گردد و اگر حاجتش را نگرفت و گشایش بخت اتفاق نیفتاد بداند که یا کم خوانده یا با اعتقاد کامل نخوانده است.

نذر ازدواج از دهان آیت الله بهجت

همانطور که پیش‌تر بیان شد در این نذر برای ازدواج باید دعایی خوانده شود. دعایی که باید پس از نماز جعفر طیار خوانده شود به شرح زیر است. این دعا از امام صادق (ع) توسط مفضل بن عمر بیان گردیده‌است و در کتاب مفاتیح الجنان در بخش نماز جعفر طیار آورده شده‌است:

دعای ازدواج بعد از نماز جعفر طیار

دعای بخت گشایی بعد از نماز جعفر طیار

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اما معتبرترین دعا برای بخت گشایی چیست؟

در کنار انواع نذر برای گشایش بخت و ازدواج ادعیه‌ای نیز توسط معصومین توصیه شده‌است. از بهترین و معتبرترین انواع دعای بخت گشایی که از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) نقل شده‌است، نوشتن سوره احزاب بر روی پوست آهو است. باید سوره احزاب را بر روی پوست آهو بنویسید. البته نوشتن این سوره بر روی پوست آهو می‌بایست با رعایت آدابی باشد. از جمله این آداب باید رو به قبله نوشتن دعا، پاک و مومن بودن نویسنده و … می‌باشد. از آن‌جایی که این آداب را شما کامل نمی‌دانید و تهیه پوست آهو برای شما دشوار است، فروشگاه شرف آنلاین سوره احزاب را به صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو موجود دارد. تمامی این دعاها با رعایت آداب نوشته‌شده و دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشد.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

در ابتدای این مطلب بهترین نذر برای ازدواج سریع و گشایش بخت بیان شد، اما شما می‌توانید از سوره احزاب روی پوست آهو نیز طبق گفته پیامبر (ص) برای افزایش تعداد خواستگاران دختر مجرد استفاده نمایید. در این محصول سوره احزاب به‌صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو نوشته شده‌است. افزایش تعداد خواستگاران دختر از مهم‌ترین خواص این محصول به حساب می‌آید. لازم به ذکر است پوست این محصول از پوست آهوی اصل و نگارش سوره نیز با رعایت تمامی آداب انجام شده‌است. برای استفاده صحیح از این محصول می‌بایست آن را در داخل ظرف درب بسته ای (مانند کوزه و یا هر ظرف در بسته دیگری) قرار دهید. سپس ظرف را در داخل منزل بگذارید تا دعا اثر خود را نشان دهد. قیمت منصفانه، اصالت کالا و ارسال سریع محصول را از فروشگاه شرف آنلاین بخواهید.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

16 دیدگاه در “نذر برای ازدواج سریع (معرفی نماز جعفر طیار برای گشایش بخت)

  1. Mobina گفت:

    سلام خوبید ؟ من دو هفته پیش خواستگار داشتم بهمون زنگ زده بودند موقعی که میخواستند خونمون بیان ولی همون شب مجلس عروسی داداشم بود بابام صحبت کرد گفت امشب مجلس عروسی پسرمه فرداشب بیایین بعد از چند روز دیگه زنگ زدند گفتند ناخوش احوالیم هفته دیگه میاییم دیگه خبری ازشون نشد الان ۳ هفته از اون روز گذشته 😔

  2. ناشناس گفت:

    سلام آیا‌ میتونیم نیت کنیم که برای ازدواج ‌3 فرزند‌ فقط ۱ عدد‌ سوره احزاب سفارش بدهیم؟ باتشکر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای کل دختران یک خانه فقط یک عدد کافیست.

  3. ناشناس گفت:

    سلام من برای دو دختر که در یک خانه هست میخوام. آیا یک دعا را بگیرم کافی هست؟

    1. م گفت:

      سلام برادر دارم هر جا میره خواستگاری نمیشه چه کار کنه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب روی پوست آهو؟ بله کافیست.

  4. شیما گفت:

    سلام چرا میگید باید روی پوست آهو باشه؟ چون گفته شده پوست ظبی و ظبی به معنی بز کوهیه اگه منظورشون آهو بود میگفتند غزال! هرجا نظرم رو نوشتم پخش نمیشه چون بلد نیستند جواب بدن امیدوارم شما نظرم رو بزارید البته اگه جوابی براش داشته باشید

    1. زرغونه گفت:

      سلام اگر سوره احزاب را روی کاغذ سفید بنویسیم مشکلی نداره

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید روی پوست آهو نوشته شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در لغت عرب ظبی را اینگونه معنی می کنند:
      “هو جنس حیوانات من ذوات الاظلاف و المجوَّفات القرون، أشهرها الظَّبی العربی، یقال له: الغزال”
      ظبی به حیواناتی گفته می شود که دارای سم هستند و شاخ های توخالی دارند که مشهورترین آن ظبی عربی است که به آن غزال میگویند. و همانطور که فرمودید در بعضی لغت نامه ها علاوه بر آهو به بز کوهی ترجمه شده است لذا مطمئن تر و خیال راحت تر این است که روی پوست آهو نوشته شود که همه قبول دارند (از نظر قیمتی هم چون پوست استفاده شده کوچک است قیمت تمام شده روی پوست بز با آهو خیلی فرق چشم گیری ندارد)

  5. مهناز گفت:

    سلام من اول ازوداج شکست خورده ولی تا الان خواستگار نمی آمده ولی یک مشکل دارم بچه دارم

    1. ناشناس گفت:

      سلام منم مثل شما بچه دارم اما این دلیل نمیشه گناه داره

    2. ستاره گفت:

      سلام مهناز خانم بچه مشکل نیست نعمت خداست منم مثل شمام ولی هیچ وقت نگین بچه مشکلتونه گناه داره بچه

  6. ناشناس گفت:

    سوره احزاب را هم باید بخوانیم؟

    1. ناشناس گفت:

      من خواستگاری میاد بعدش بهم میخوره دعانویس هم رفتم گفت بختت باز ولی هرکاری میکنم نمیشه یه راهی نشونم بدین

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قطعا خواندنش نیز مفید است و توصیه می‌شود اما طبق حدیث باید روی پوست اهو درون ظرف درب بسته در منزل نگهداری بفرمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.