دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

نوشتن سوره احزاب بر کاغذ + متن سوره احزاب برای ازدواج

ahzab-surah-on-paper نوشتن سوره احزاب بر کاغذ + متن سوره احزاب برای ازدواج

کیا با نوشتن سوره احزاب حاجت گرفتند؟ امکان نوشتن سوره احزاب بر کاغذ جهت ازدواج وجود دارد؟ نوشتن سوره احزاب بدون اعراب مشکلی دارد؟ بهترین زمان نوشتن سوره احزاب چه وقتی است؟ طریقه خواندن، ختم و چله سوره احزاب چگونه است؟ اصلا سوره احزاب برای چی خوبه؟ در این مطلب به این سوالات مهم پاسخ داده‌ایم. در انتهای مطلب نیز متن سوره احزاب برای ازدواج را می‌توانید مشاهده نمایید. اگر شما هم می‌خواهید هر چه سریع‌تر مطابق با روایت معصومین ازدواج موفقی داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نوشتن سوره احزاب بر کاغذ

مطابق با حدیثی که از پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) نقل شده‌است، بیان شده که این سوره بر روی پوست آهو نوشته گردد. سپس آن را در داخل کوزه (یا ظرف) درب بسته‌ای قرار دهید. آداب خاصی برای نوشتن سوره احزاب بیان نشده‌است. اما آدابی عمومی همچون رو به قبله بودن، پاک و مطهر بودن، نگارش توسط فرد مسلمان و با خدا ذکر شده‌است.

توجه داشته باشید که در متن حدیثی که در ادامه آمده، تاکید شده که حتما روی پوست آهو نوشته شود. حال اگر امکان دسترسی به پوست آهو را ندارید، فروشگاه شرف آنلاین این سوره را دست‌نویس بر روی پوست آهو ارائه داده‌است. آداب لازم در نگارش این سوره رعایت شده و بر روی پوست آهوی اصل می‌باشد. برای ثبت سفارش سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید. در عکس زیر نیز متن حدیث را به همراه منبع آن مشاهده می‌کنید که تاکید بر روی پوست آهو بودن آن دارد.

کتاب البرهان برای بخت گشایی

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

این محصول شامل یک عدد پوست آهوی طبیعی است که بر روی آن سوره احزاب با رعایت تمامی آداب نوشته گردیده‌است و دارای خواص مهمی از جمله باز شدن دختران مجرد است. این سوره را باید مطابق با روایت پیامبر اکرم (ص) در یک ظرف در‌ب بسته (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه بگذارید و نیازی نیست آن را دختر همراه خود داشته باشید.

پوست آهوی کاملا اصلی با ضمانت اصالت توسط نویسنده مجرب تهیه شده‌است. فروشگاه شرف آنلاین به دلیل ارتباط بی‌واسطه برای تهیه این محصول، هزینه آن را بسیار منصفانه در اختیار عموم قرار داده‌است. امید است که با تهیه این محصول هر چه سریع‌تر به مراد دلتان برسید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سوالات متداول در نوشتن مورد سوره احزاب

  • کیا با نوشتن سوره احزاب حاجت گرفتند؟

بسیار از اشخاصی که از فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین این دعای بخت گشایی قوی را تهیه کرده‌اند، بعد از مدتی به لطف خداوند ازدواج کرده و از طریق تماس تلفنی یا بخش نظرات سایت از نتایج حاصله ابراز خرسندی نموده‌اند. همچنین از بسیاری استفاده کنندگان دیگر نیز در جاهای مختلف نتایج بسیار خوبی بیان گردیده‌است. اما توجه داشته باشید که باید همواره توکل بر خداوند و ازدواج آسان را سر لوحه کار خود قرار دهید، در کنار آن سوره احزاب بر روی پوست آهو نیز به لطف خدا موثر خواهد بود.

  • آیا نوشتن سوره احزاب بدون اعراب مشکلی دارد؟

نوشتن سوره احزاب بدون اعراب مشکلی ایجاد نمی‌کند.

ازدواج با نوشتن سوره احزاب

  • آیا استفاده از پوست آهو، حرکتی غیر انسانی است و مشکل شرعی دارد؟

مطابق با آیه قرآن کریم که خداوند می فرمایند: “تمام موجودات خشکی و دریا را برای تو (انسان) آفریدم.” به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از پوست آهویی که به صورت اسلامی و با مجوز ذبح شده باشد، بدون مانع است. همانطور که استفاده از گوشت و پوست دیگر حیوانات نظیر گاو، مرغ و گوسفند نیز کاملا حلال است.

  • آداب نوشتن سوره احزاب برای ازدواج چگونه است؟

داشتن طهارت و وضو و همچنین رو به قبله بودن در هنگام نوشتن توصیه می‌شود، علاوه‌براین نوشتن صحیح و درست روی پوست آهو در ساعاتی که قمر در عقرب نباشد امری لازم و جزو آداب اصلی نوشتن سوره احزاب برای ازدواج است و مورد آخر قرار دادن آن در ظرفی درب بسته و نگهداری در منزل می‌باشد. توجه داشته باشید که حفظ احترام و اعتقاد قلبی به تاثیرات ادعیه و درخواست خالصانه از خداوند امری بسیار مهم در استجابت است.

  • آیا نوشتن سوره احزاب روی کاغذ الزامی است؟

برخی افراد معتقد هستند که در زمان پیامبر (ص) چون کاغذ نبوده، ایشان گفتند بر روی پوست آهو نوشته گردد. لازم به ذکر است که در زمان حیات معصومین کاغذ به کشورهای اسلامی راه پیدا کرده بوده است. همچنین اگر ضرورتی بر استفاده از پوست آهو نبوده معصومین می‌توانستند به استفاده از پوست حیوانات اهلی‌تر مانند گوسفند و بز اشاره کنند اما هم در حدیث پیامبر (ص) و هم در حدیث امام صادق (ع) تاکید بر نوشتن بر پوست آهو بوده‌است. الله اعلم

  • زمان نوشتن سوره احزاب چه موقعی است؟

زمان خاصی برای نوشتن سوره احزاب در منابع بیان نشده‌است، اما بهتر است که در ساعات سعد (ساعاتی که قمر در عقرب نباشد) نوشته شود.

  • نوشتن سوره احزاب در روز جمعه مفید است؟

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم، زمان نوشتن سوره احزاب وقت خاصی ندارد. فقط بهتر است در روز های قمر در عقرب نوشته نشود.

  • دقیقا سوره احزاب برای چی خوبه؟

به صورت دقیق سوره‌ی احزاب دست نویس روی پوست آهو جهت افزایش خواستگار دختران مجرد آن خانه است.

  • سوره احزاب را برای ازدواج بنویسیم تاکی جواب میگیریم؟

اثربخشی ادعیه به عوامل مختلفی مرتبط است، این تأثیرگذاری به رعایت کامل آداب از تهیه تا نگهداری و نیز به توکل بر خداوند و تسلیم در برابر خواست او و عدم ناامیدی از رحمت او وابسته است. با اراده الهی و با رعایت آداب، نتیجه مطلوب در زمان مناسب خواهد رسید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن سوره احزاب برای ازدواج

همانطور که پیش‌تر توضیحات تکمیلی بیان شد مطابق حدیث بایستی متن سوره احزاب برای ازدواج روی پوست آهو نوشته شود. سوره احزاب سی و سومین سوره مبارکه قرآن و دارای 73 آیه می‌باشد که آیات آن را می‌توانید در لینک متن و ترجمه سوره احزاب مشاهده نمایید. نوشتن تمامی این آیات روی پوست آهو امری نسبتا سخت است که احتیاج به تجربه دارد لذا از آن‌جایی که اکثریت افراد دسترسی به پوست آهو و مهارت کافی برای دباغی و رعایت آداب نوشتن سوره احزاب برای ازدواج را ندارند لذا این امکان در سایت شرف‌آنلاین فراهم شده‌است که از طریق لینک سوره احزاب روی پوست آهو آن را به راحتی تهیه نمایید. ضمنا آداب نوشتن سوره احزاب برای ازدواج به صورت کامل رعایت گردیده‌است.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

127 دیدگاه در “نوشتن سوره احزاب بر کاغذ + متن سوره احزاب برای ازدواج

  1. فاطمه گفت:

    انجام این عمل با ختم دیگه ای مشکلی ایجاد نمیکنه؟ میشه انجام داد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد.

  2. سوریاس گفت:

    سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات شما
    حتما باید در ظرف شیشه ای باشه یا میشه در ظرف پلاستیکی سربسته قرار داد؟

    سوال دیگه اینکه میشه کنار سوره تربت کربلا هم گذاشت؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      جنس ظرف در حدیث ملزم نشده که شیشه ای باشد بنابراین مشکلی نیست و همچنین تربت کربلا هم کنارش داشتن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

  3. ،fa گفت:

    باسلام و خسته نباشید وقتتون بخیر من چند روز پیش از بازار رضای مشهد و جای معتبر سوره احزاب روی پوست آهو گرفتم درون ظرف بسته قراردادم روی کابینت میخواستم بپرسم ک شرف شمس حکاکی سفارش دادم اشکالی نداره ازش استفاده کنم هیچ تداخلی نمیشه هم سوره احزاب رو روی پوست آهو دارم و هم اینکه شرف شمس سفارش دادم می‌خوام استفاده کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر بسیار هم عالی است.

  4. فاطمه زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من چندین ماه پیش از فروشگاه شما سوره احزاب روی پوست اهو رو گرفتم اتفاقا اوایل کاملا متوجه اثراتش شدم ولی بعد از یک خواستگار ناموفق که حدودا 3 ماه طول کشید بعدش هیچ اتفاقی نیفتاد تاالان خواستم بدونم ممکنه که باطل شده باشه یا اینکه باید دوباره تهیه کنم؟؟ و اینکه من تو یه شیشه در بسته گذاشتم بالای آشپرخونه یعنی تو ظرف سفالی نیست و همچنین تو اتاقمم نیست، خواستم بدونم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر باطل نمیشود. حتما مجدد چک کنید که در ظرف درب بسته و در منزل باشد. به امید خدا باز هم اثراتش را خواهید دید.

  5. سادات گفت:

    سلام من سه ماه پیش از یک پیج معتبر سوره احزاب روی پوست اهو را سفارش دادم ولی امروز که اول سال بود داخل ظرف سفالی درب بسته قراردادم و بالاترین قسمت اتاقم قرار دادم این چند ماه داخل پاکت پشت اینه ی میزم بود ایا واسه سال جدید به نتیجه خواهم رسید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حتما در ظرف درب بسته در منزل قرار دهید. به امید خدا نتیجه خواهید گرفت.

  6. حیات گفت:

    سلام من از افغانستان استم و نمیتوانم سفارش بتم ولی پوست اهو تهیه کردم میشه بریم رهنمایی کنن که زمان قمر در عقرب کدام زمان است و باید چی زمان نوشته کنم سوره احزاب را

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین که قمر در عقرب نباشد کافیست.
      در تقویم های نجومی یا یک جستجوی ساده اینترنتی بکنید در هرماه دو تا سه روز قمر در عقرب است.

  7. سیما گفت:

    سلام. آیا برای پسر مجرد هم خوبه یا فقط برای دختر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فقط برای دختر مجرد است.

  8. نتشناس گفت:

    چ دعایی برای جذب خواستگار بخونیم

  9. رویا هستم از کابل افغانستان گفت:

    چطور میتوانم سوره احزاب بر پوست آهو را سفارش بدم؟ آیا خدمات شرف آنلاین به کابل افغانستان هم وجود دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه در حال حاضر امکانش نیست ولی اگر کسی در ایران دارید برای ایشان میفرستیم تا به دست شما برسانند.

  10. درویشی گفت:

    حتما باید سوره احزاب رو داخل کوزه گلی آب نخورده بزاری تا اثر کنه هرچی میگردم کوزه گلی پیدا نمیشه چکار کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یک ظرف درب بسته پیدا کنید و در آن قرار دهید. در حدیث مشاهده نکردیم که باید کوزه گلی باشد.

  11. مهیا گفت:

    سلام. من خواستگار دارم. ولی واقعا هیچکدوم مناسب نیستند. اگر بینشون کسی هم باشه که مناسب باشه به طور عجیبی بهم میخوره. میگن طلسم شدی. موکل داری. چه میدونم هر کی یه چی میگه. ازدواج مهم نیست. ولی این زندگی واقعا خسته کننده شده بی هدف بی مونس واقعی و امان از نگاه و زبان مردم بی انصاف …

  12. لبیک یا مهدی گفت:

    سلام به همگی دوستان من سوره احزاب رو یه مرتبه نوشتم روی کاغذ و سه تا خواستگار پشت سرهم برام اومد ازدواج قسمتی هست تا قسمت ادم نرسه نمیشه
    اما من ازسوره احزاب جواب گرفتم

  13. زرغونه گفت:

    اگر خودمان بنویسیم‌ در کاغذ سفید ایرادی ندارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید روی پوست آهو باشد.

  14. زهرا گفت:

    سلام چطوری خرید کنم این سوره رو؟ مطمئن باشم که بدستم میرسه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید یا هم از طریق لینک سوره احزاب روی پوست آهو به صورت انلاین ثبت سفارش کنید.
      بله قطعا به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. ضمن اینکه اگر مشهد هستید حضورا میتوانید تشریف بیاورید.

  15. Zbrjd گفت:

    سلام سوره احزاب روروی کاغذ هم میشه نوشت یا نه؟
    نمیتونم پوست آهو تهیه کنم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گفته شده روی پوست اهو نوشته شود که میتوانید از لینک سوره احزاب روی پوست آهو تهیه کنید.
      اما اگر مایل به آن نیستید میتوانید از دیگر توصیه های معصومین برای بخت گشایی استفاده کنید که احتیاجی به پوست آهو و نوشتن ندارد.

  16. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من حرز سوره احزاب رو سفارش دادم . اگر در کنارش چله هم بگیرم مشکلی نداره؟ اثر بخشی رو کم نمیکنه؟
    چون شنیده بودم برای یک نیت به طور همزمان نباید چند راهکار انجام داد

  17. دخترک تنها گفت:

    سلام وقتتون بخیر من سوره احزاب سفارش دادم بعد گذاشتم تو شیشه درب بسته بعد گذاشتم تو کابینت مشکلی نداره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست. انشاء الله نتیجه خواهید گرفت.

  18. الماس گفت:

    من اصلا خواستگار ندارم پیش دعا نویس رفتم گفت بختت بسته است یکی بختت رو بسته ‌
    اگه این کارو بکنم حتما جواب میده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اولا که سمت دعانویسی نروید. دوم اگر واقعا دشمنی با کسی دارید و این کار را در حق شما کرده، بهتر است که حرز امام جواد (ع) تهیه استفاده کنید.

  19. ناشناس گفت:

    ببخشید بعد از انجام سوره احزاب بعد چند روز خواستگار میاد

  20. ناشناس گفت:

    آیا لازم که حتما نوشته شود اگر چاپ شود اشکال دارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی پوست آهو باید نوشته شود.

  21. مه گفت:

    سلام من سوره رو نوشتم حالا منتظرم جواب بده برام دعا کنید

  22. 💗 گفت:

    سلام من سوره احزاب رو با خودکار مشکى نوشتم روى کاغذ میخواستم ببینم اشکالى نداره ؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی روی پوست اهو نوشته شود.

  23. سحر گفت:

    حتما باید با وضو باشیم؟!

    1. شرف آنلاین گفت:

      برای چه کاری؟

  24. زهرا گفت:

    سلام بعد اینکه حاجت گرفتیم سوره احزاب رو چیکار کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      می‌توانید به خانواده دیگری هدیه دهید.

  25. کربلا گفت:

    با سلام من یه بار رو کاغذ نوشتم سوره احزاب
    خواستگار می اومد اما یا سنشون کم بود یا اصلا خوب نبودن به نظر شما مشکل از کجاست ؟؟؟خیلی ناراحت و ناامید شدم

  26. ناشناس گفت:

    میگم کدوم آیه رو باید نوشت

    1. ر.ک گفت:

      با سلام
      من این که گفتن کل سوره باید نوشته شود در یه فضای ۵×۲۵ سانتی متری که کل سوره جا نمیشه چون من از شرف آنلاین گرفتم ولی انگار همه ی سوره نوشته نشده

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پشت و روی پوست نوشته می‌شود فقط یک رو نیست. کل سوره هم جا می‌شود میتوانید با ایات قرآن تطبیق دهید.

  27. مریم گفت:

    سلام علیکم خدا قوت
    من چند بار خواستگار داشتم هیچ کدوم جور نشد آمدن صحبت کردیم رفتن دیگه نیومدن میشه بگین چه دعایی بخونم که آخرش ختم به خیر بشه

    1. ناشناس گفت:

      سلام خوبی خواهر گلم فقط قرآن بخوان همیشه ناامید نباش کس بی پناهان فقط خداست ولی باخواندن قرآن به آرامش میرسیم همه چیز شوهر کردن نیست

  28. ناشناس گفت:

    سلام دعا نویسی انجام انواع طلسمات برگشت معشوق محبت ازدواج رزق و روزی بیقراری شدید همزاد و … باتجربه چندین سال دعانویسی و سرکتاب های تضمینی بصورت حضوری و انلاین انجام میشود پیام بدید درخدمتم ادرس داده میشود خوزستان [censored]
    یاعلی

    1. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید من ی دختر مجرد هستم خواستگار هم دارم ولی وقتی میان ب خوشحالی میرن دیگه نمیان نمیدونم چرا

  29. ناشناس گفت:

    سلام برای چله گرفتن سوره احزاب باید وضو گرفت؟

  30. مری گفت:

    تو رو خدا برام دعا کنید بخت خوبی برام باز بشه آدم خوبی نصیبم بشه دعا تون میکنم

    1. ناشناس گفت:

      همه محتاجیم به دعا فقط خدا خدا

  31. رویا گفت:

    با سلام
    من هر شب قبل خواب سوره های ناس فلق اخلاص ایت الکرسی فاتحه الرحمن ایه ۳۳ سوره انشراح و سوره احزاب تو اتاقم با صدای بلند گوش میدم
    آیا با گوش دادن به سوره ها امکان گشایش بخت هست؟؟

  32. ح.م هستم گفت:

    با سلام میخاستم بپرسم سوره احزاب خیلی زیاده لطفا از کجای آیه باید روی پوست آهو نوشت چون فکر کنم پنج شش صفحه هست دقیقا از آیه چند تا آیه چنده باید نوشت

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کل سوره احزاب باید نوشته شود.

  33. ناشناس گفت:

    سلام با توجه به اینکه تعداد آهو ها در این زمانه خیلی کمه و برای بقای نسلشون در تمام محیط زیست ها شکار ممنوع شدند، شما پوست آهو رو از کجا تهیه میکنید؟ سایز پوستی که روی اون می‌نویسید چند در چنده؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پوست آهو از افراد مورد اعتماد تهیه می‌شود که اکثر آن ها به صورت شکار مسلمانان در مرز کشورهای همسایه و تعداد کمی از آن ها از مراکز پرورش و تکثیر آهو در داخل خود ایران تهیه می‌گردند؛ لذا تمام آن ها به صورت حلال، به دست مسلمانان و کاملا قانونی تهیه شده‌اند و سایز پوست برای سوره احزاب حدود ۵*۱۵ سانتی متر است که پشت و روی آن نوشته می شود.

  34. سارا گفت:

    اگر خیلی ریز بنویسم در حد اینکه کامل روی یک کاغذ خیلی کوچک جا بشه اشکال داره؟ حتما باید واضح و خوانا باشه؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام میشه با خودکار آبی روی برگه خط دار هم نوشت؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث بایستی روی پوست آهو نوشته شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همانطور که در مطلب بیان شده است باید روی پوست اهو نوشته شود اما میتوانید از دیگر ادعیه که فقط لازم است خوانده شوند استفاده کنید که در دیگر مقالات سایت معرفی شده اند.

  35. ارزو گفت:

    سلام. میشه پرینت بگیرم. تاثیرش کم میشه یا مهم نیست؟ و اینکه باید داخل لباس دختر در کمد قرار بگیره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا مقاله را مطالعه بفرمایید. گفته شده است که حتما روی پوست اهو باشد و همچنین باید در ظرف درب بسته در منزل باشد. مهم نیست در کمد لباس دختر باشد.

    2. ناشناس گفت:

      سلام میشه سوره احزاب روی کاغذ نوشته با خود نگهداریم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث باید روی پوست اهو باشد و در منزل در ظرف درب بسته نگهداری شود. اما ادعیه دیگری هستند که میتوانید از آن ها استفاده کنید که احتیاجی به پوست اهو ندارند.

  36. رقیه گفت:

    سلام میشه سوره احزاب رو در بازو بند همراه خودمون نگه داریم یا باید داخل خونه بمونه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید حتما در ظرف درب بسته در داخل خانه نگهداری شود.

  37. رستا گفت:

    سلام میشه سوره احزاب درون پاکت درب بسته باشه
    یا حتما باید ظرف باشه؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا درون ظرف درب بسته قرار دهید.

  38. دنیا گفت:

    سلام در باره سوره احزاب میشه چاپ کرد و در کوزه گذاشت لطفا جواب بدهید ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی روی پوست اهو باشد.
      همچنین میتوانید از ادعیه دیگر که توسط معصومین توصیه شده است استفاده بفرمایید.

  39. ناشناس گفت:

    ایا گوش دادن به دعا معراج خواندن از گردن ادم ساقط می شود

  40. ناشناس گفت:

    سلام فقط یک بار نوشته بشه سوره احزاب؟؟ آیا نگه داری بشه؟

    1. مری گفت:

      باید وقتی بنویسی پاک باشی

    2. ناشناس گفت:

      سلام گفتید برای تعداد خواستگار برای ازدواج هم هست؟
      و اینکه تا چند وقت بعد اثر میزاره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای افزایش تعداد خواستگاران دختر مجرد آن خانه است.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله یکبار روی پوست آهو.
      بله باید درون ظرف درب بسته در منزل نگهداری شود.

  41. ناشناس گفت:

    با سلام اگر پوست اهو نباشد روی چی میشه نوشت؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب روی پوست آهو موجود است.
      همچنین می توانید از دیگر ادعیه توصیه شده معصومین استفاده کنید که احتیاجی به نوشتن ندارند.

    2. m گفت:

      سلام روی کاغذ نوشته شود آیا ازدواج اومدن خواستگار صورت میگیرد و کجا قرار بگیرید سوره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب باری افزایش تعداد خواستگاران بایستی روی پوست اهو باشد.

  42. زیبا رو گفت:

    من انجام دادم و حاجت گرفتم

    1. یلدا گفت:

      عزیزم بعد چند وقت جواب گرفتین از سوره احزاب

    2. ناشناس گفت:

      عذر میخوام داخل بطری آب معدنی یا نوشابه هم میشه گذاشت؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مهم این است ظرف تمیز و درب بسته باشد.

    4. باران گفت:

      سلام
      روی کاغذ نوشتین و حاجت گرفتی؟

  43. ناشناس گفت:

    سلام تا چند وقت تاثیر دارد احزاب در خانه باشد

    1. ناشناس گفت:

      من که روی کاغذ نوشتم و سردر خونمون چسبوندم اثر داشت و ازدواج کردم
      انشاالله بخت همه جوون ها با خیر و خوشی باز بشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دقیق متوجه منظور جنابعالی نشدیم. تا زمانی که در منزل است به امید خدا موثر خواهد بود.

  44. رضایی گفت:

    سلام
    من خواستگار میاد ولی ازدواج صورت نمیگیره؟
    اولا برای داشتن خواستگار مناسب با شرایط مناسب که خانواده بپذیرند
    دوما برا نوشتن سوره از کاغذ سفید و خودکار آبی استفاده به اشکالی داره (چون الان پوست آهو ک هست اکثر تقلبی هستند)

    1. ناشناس گفت:

      جواب بده ایا روی کاغذ میشود

    2. شرف آنلاین گفت:

      اسلام و احترام
      سوره احزاب روی پوست آهو اصلی موجود هست به لینک داده شده مراجعه کنید. همچنین میتوانید از دیگر ادعیه توصیه شده توسط معصومین استفاده بفرمایید که خیلی از آن ها احتیاجی به نوشتن ندارند.

    3. ناشناس گفت:

      سلام من خارج از کشور زندگی میکنم و دسترسی به پوست آهو ندارم خوب چی میشه اگه روی کاغذ بنویسم و درون ظرف شیشه ای نگهداری کنم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این دعا مطابق حدیث باید روی پوست آهو نوشته شود اما ادعیه بسیار دیگری از سوی معصومین هستند که حتی لازم به نوشتن نیست و بایستی بخوانید. از آن ها استفاده کنید به لطف خدا نتیجه خواهید گرفت. ضمن اینکه اگر شخصی داخل ایران دارید میتوانید از طریق ایشان از لینک سوره احزاب روی پوست آهو خرید کنید تا ایشان برای شما ارسال کنند.

  45. مهلا گفت:

    آیا باید دختر مجرد باشد؟ اگر قبلا ازدواج کرده باشد و الان همسر نداشته باشد هم میشود از آن استفاده کرد؟!

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در روایت شرط باکره بودن مطرح نیست. منظور از “بنات” دختران آن خانه هستند.

    2. پروین گفت:

      سلام وقت بخیر برای ازدواج دخترم اصلا خواستگار نداره یا میاد زود بهم میخوره

  46. الهام گفت:

    سلام اگر کسی سوره احزاب را روی کاغذ سفید یاداشت کند بعد از چه مدت جواب میگیرد؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام سوره احزاب با گلاب زعفران نوشتم و بر سر خانه اویزان کردم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به متن حدیث باید روی پوست اهو بنویسید.

    3. مرضیه گفت:

      سلام میشه بگویید این پست اهو از کجا بخریم این محصول انلاین شما در کدام کشور است ما چی قیسم مراجعه کنیم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک سوره احزاب روی پوست آهو مراجعه بفرمایید. فروشگاه در شهر مشهد است و ارسال به کل ایران دارد.

  47. مهلا گفت:

    سوره احزاب مشکلاتی که باعث میشه ازدواج صورت نگیرد حل میکنه یا فقط خواستگار زیاد میکنه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای افزایش تعداد و رغبت خواستگاران دختر است.

  48. ناشناس گفت:

    سلام وقت سوره احزاب پوست اهو بنویسم

    1. بهار گفت:

      بر روی برگه باشه چی میشه پوست آهو نیست

  49. شاهی گفت:

    سلام واقع سوره احزاب موثر است

    1. سمیه گفت:

      پوست اهو پیدا نشود بر روی چی نوشته شود سوره احزاب بنویسیم خواستگاری بیاد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی لینک سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید.
      همچنین میتوانید از دیگر ادعیه معرفی شده که احتیاجی به نوشتن روی پوست اهو ندارند استفاده بفرمایید.

  50. مینا گفت:

    سلام میشود سوره احزاب را دستی نوشت و بر روی کاغذ با خودکار ابی نوشت

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا مقاله را کامل مطالعه بفرمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.