استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین، به معنای آگاهی و قبول شرایط مندرج در این صفحه می باشد؛ لذا خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرماییدتوجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است و شرایط و قوانین درج‌شده، به عنوان توافق‌های قبلی به حساب می آید.
– اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت این قوانین می باشد.
– لازم است که مشتریان گرامی در هنگام ثبت سفارش اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراین صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه براین سفارش های ثبت شده به شخص معرفی شده در فرم اطلاعات مشتری انجام می پذیرد؛ شخص معرفی شده می تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید او باشد.
– توجه داشته باشید ارسال فاکتور فقط در صورتی قابل انجام است که وجه کالا به علاوه هزینه ارسال بصورت کامل پرداخت شده باشد. پس از تایید مالی فاکتور، محصولات مورد نظر بسته بندی شده و برای آن فاکتور رزرو می‌شوند. در صورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی، تایید مالی فاکتور به صورت خودکار انجام می شود و سفارش وارد مراحل آماده سازی و پردازش می شود.
روش های مختلف و راهنمای کامل جهت پرداخت وجه فاکتور در صفحه تسویه حساب در آخرین مرحله خرید به صورت کاملا شفاف توضیح داده شده‌اند.
ارسال سفارش از طریق پست پیشتاز انجام می‌شود که به طور معمول به‌موقع به دست مشتریان می‌رسد اما در نظر داشته باشید که در برخی موارد ممکن است با توجه به مقصد سفارش، شرکت پست مرسوله را با تاخیر به مقصد برساند. همچنین در معدود مواردی نیز مرسوله در فرایند ارسال شرکت پست به مشکل می‌خورد که در آن صورت پیگیری برای دریافت غرامت از پست انجام خواهد اما مشتریان گرامی باید در نظر داشته باشند که این فرایند زمانبر است و تا حصول نتیجه باید منتظر بمانند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری قبل از ارسال کالا، مبلغ پرداخت شده طی دو تا چهار روز کاری به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد اما اگر مشتری درخواست تولید محصولی خاص یا تغییر در محصولات (مانند سایز انگشتر) را داشته باشد و پروسه تولید یا تغییر شروع شده باشد، امکان برگشت وجه و انصراف وجود ندارد.
– تمامی محصولات سایت شرف آنلاین در چند مرحله از جمله تهیه و تولید محصول، ورود به انبار و بسته بندی قبل از ارسال به دقت و به صورت کامل بررسی می شوند و احتمال مغایرت بین سفارش و محصول دریافت شده توسط مشتری بسیار کم است اما اگر سفارش دریافت شده با اطلاعات محصول در سایت مغایرت داشت، حق مرجوع کردن تا 48 ساعت پس از دریافت کالا از پست یا پیک یا دریافت حضوری جهت اصلاح و رفع مغایرت به صورت کامل برای مشتری محفوظ می باشد. مرجوع کردن فقط باید با هماهنگی قبلی و از طریق پست پیشتاز باشد. فروشگاه شرف آنلاین موظف است در اسرع وقت نسبت به رفع مغایرت و اصلاح محصول یا جایگزینی با همان محصول منطبق با اطلاعات سایت اقدام نماید.
جهت پشتیبانی سفارشات و مشاوره می‌توانید منحصرا از روش های زیر اقدام نمایید:
۱- با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.
۲- همچنین در بخش نظرات هر محصول می توانید سوالات خود را بیان کنید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.
۳- به فروشگاه ما به ادرس موجود در صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هرگونه کپی‌برداری از مطالب و عکس‌های سایت غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی را به دنبال دارد. تمامی محتوای موجود در سایت متعلق به “فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین” بوده و نباید بدون کسب اجازه از بخش پشتیبانی توسط اشخاص مورد استفاده و یا کپی‌برداری قرار بگیرد.
فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین با عنایت به حفظ حریم شخصی کاربران، برای خرید، ثبت نظر، استفاده از برخی امکانات وب سایت یا پاسخگویی، پشتیبانی، مشاوره، راهنمایی یا خرید از طریق پیام رسان‌ها یا تماس تلفنی، اطلاعاتی را از کاربران کسب می‌کند تا بتواند خدماتی کامل و همچنین مطمئن را ارائه دهد. برقراری ارتباط کاربران با مجموعه، خرید یا استفاده از این امکانات و مشاوره‌ها و کسب این اطلاعات از جمله شماره موبایل و ایمیل به منزله اجازه ارسال پیامک و ایمیل به کاربران از سوی شرف آنلاین است.
برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجایی که برای پیگیری های بعدی و ارتباط با مشتری این اطلاعات لازم است، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی برای اشخاص لازم است.
توجه داشته باشید آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرف از طریق آنها صورت می‌گیرد.
درصورتی که به هردلیلی سفارش مشتری برگشت بخورد، فرایند پیگیری و اطلاع به مشتری توسط مجموعه شرف آنلاین انجام خواهد شد اما خود مشتری نیز بایستی پیگیر مرسوله خود باشد. درصورت پاسخگو نبودن مشتری یا عدم پیگیری از سمت مشتری، مدت زمان نگهداری مرسوله برگشت خورده در انبار شرف آنلاین حداکثر 3 ماه بوده و پس از آن دیگر تعهدی به مشتری برای نگهداری مرسوله وجود ندارد. همچنین اگر مرسوله به علت مشکلات پستی پس از ارسال به دست مشتری نرسد، مشتری بایستی حداکثر ظرف 3 ماه مجموعه شرف آنلاین را از این موضوع مطلع نماید و پس از آن دیگر تعهد و امکان پیگیری مرسوله وجود ندارد.
درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل ثبت نشده باشد، شرف آنلاین جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری دریافت کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده و فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
با توجه به این که فضای کسب و کار اینترنتی به صورت مداوم در حال تغییر و تحولات است لذا امکان تغییر کردن قوانین سایت وجود دارد. واضح است در صورت تغییر کردن قوانین، قوانین جدید در همین صفحه اضافه گردیده و برای تمامی کاربران ملاک عمل خواهد بود.