سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد: آشنایی با تمام اسامی و خواص سنگ های ماه تولد

month-stone-min سنگ ماه تولد: آشنایی با تمام اسامی و خواص سنگ های ماه تولد

در این نوشتار بطور مفصل در مورد اصلی ترین سنگ های ماه تولد همه ماه ها صحبت و مهم ترین ها معرفی می شوند. در ابتدا یک به یک سنگ ماه تولد مربوط به هر ماه مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه این نوشتار نیز می توانید به طور جداگانه مقالات کامل سنگهای ماه تولد هر ماه را به تفکیک مشاهده نمایید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست توضیحی مهم درباره سنگ ماه تولد

منشا و ریشه اصلی سنگ های ماه تولد برگرفته از مباحث نجوم و اخترشناسی و برخاسته از فرهنگ جوامع مختلف می باشد. وبلاگ شرف آنلاین در این مجموعه مقالات صرفا به اعتقادات و باورهای همین فرهنگ‌ها اشاره می‌نماید و آن‌ها را تایید یا رد نمی کند. اما بحثی که در آن قطعیت دارد وجود خواص و فواید بی شمار نگین های مختلف می باشد که در احادیث و روایات معصومین نیز بارها به آن‌ها اشاره گردیده است.

مهمترین زمینه کارایی و استفاده از سنگها در امور طبیعی و درمانی، سودمندی آنها در تبدیل و تبادل انرژی می باشد. به صورت خلاصه باید بگوییم که آنها در اصل واسطه تبدیل، نیرومندی و تبادل انرژی در بین طبیعت با طبیعت و همینطور انسان ها می باشند. به همین علت باید بعضی از خرافات، نسبت های بی روا و باور های غلط به خاصیت معجزه داشتن در بحث درمانی گوهرها که وسیله ای برای سودجویان در این میان شده اند را نادیده بگیریم. درباره ی سنگ ماه تولد هر فردی نیز اگر به آن اعتقاد داشته باشد خود به خود مثل تلقین درمانی عمل کرده و انرژی مثبت بسیار زیادی را همراه با خود در پی خواهد داشت.

علم ایرانیان و اهمیت دانش نجومی در طالع و جایگاه گوهرها در تاریخ به اثبات رسیده است. البته قسمت قابل توجهی از نگین های شناخته شده در آن دوران به علت اثرات جسمانیشان، استفاده از آن به علت خصوصیات و قدرت ماورایی و در آخر به کاربردهای زینتی می پرداخته اند و این مسئله بیانگر این است که این گوهر های ارزشمند در فرهنگ علمی و عامه مردم ایران از امکانات و وسایل زمین برای بهزیستی بشر بوده اند و مثل گیاهان در دسترس اطبا و پزشکان برای درمان قرا داشته اند.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد فروردین

اصلی ترین سنگ ماه تولد فروردین الماس است. ولی علاوه بر آن مجموعه ای از چندین نگین خاص نیز متعلق به فروردین می باشد. دیگر سنگهای ماه تولد فروردین عبارتند از جاسپر، توپاز زرد، سنگ خون، یاقوت کبود و آکوامارین که هر کدام دارای ویژگی و خواص منحصر به فردی می باشند. در ادامه درمورد الماس توضیحاتی ارائه می شود. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد فروردین کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست الماس

قیمتی ترین و گرانبهاترین گوهر موجود در طبیعت به عنوان یکی از سنگهای ماه تولد فروردین با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار می کند. این گوهر موجب افزایش اعتماد به نفس در فرد شده و احساس شکست ناپذیری و قدرت را در انسان تقویت می کند. الماس یکی از قدیمی ترین گونه های سنگ موجود در طبیعت بوده که یکی از ویژگی های آن تصفیه کنندگی می باشد و به خصوص روی کارکرد کلیه ها و مثانه اثر مثبتی می گذارد. علاوه بر آن در بهبود عملکرد و قدرت سنگهای دیگر هم موثر بوده و آن را افزایش می دهد. این موضوع رو از یاد نبرید که متولد هر ماهی که هستید و از هر گوهری که استفاده می کنید افزودن الماس به گردنبند خود را فراموش نکنید.
برای مطالعه بیشتر در مورد گران قیمت ترین گوهر جهان مقاله سنگ الماس را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد اردیبهشت

زمرد اصلی ترین سنگ ماه تولد اردیبهشت است ولی علاوه‌بر آن اردیبهشت دارای چند گوهر دیگر نیز می باشد. دیگر سنگ های ماه تولد اردیبهشت عبارتند از گارنت، آونتورین، مالاکیت سبز، یاقوت آبی، کوارتز صورتی، مرجان، کهربا و فیروزه. هر کدام از این گوهر ها به عنوان سنگ ماه تولد اردیبهشت شناخته شده هستند و دارای رنگ های گوناگون با خصوصیات متفاوت می باشند. در ادامه درمورد زمرد توضیحاتی ارائه می شود. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد اردیبهشت کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست زمرد

اصلی ترین سنگ ماه تولد افراد متولد اردیبهشت، زمرد می باشد. زمرد از دوران گذشته به عنوان گوهر درمانی به مورد استفاده قرار می گرفته است. یکی از برجسته ترین ویژگی های آن این است که برقرار کننده تعادل در میان روح و جسم می باشد. این گوهر ارزشمند روی تیروئید و تصلب شرائین تاثیر مستقیم گذاشته و برای بیمارانی که پارکینسون دارند یا مبتلا به صرع هستند موجب درمان و بهبود عملکرد آن ها می شود. زمرد سبب کنترل فشار خون و بهبود بیماری های قلبی نیز می گردد. در دوران گذشته برای بهبود و درمان افراد خردسال زمانی که به تب مبتلا می شدند مورد استفاده قرار می گرفته است. این گوهر سبب افزایش و تقویت عملکرد ادراکات شهودی شده و در ایجاد نبوغ تاثیر بسزایی دارد.
برای مالعه بیشتر در مورد این گوهر قیمتی به مقاله سنگ زمرد رجوع نمایید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد خرداد

اصلی ترین سنگ ماه تولد خرداد مروارید می باشد. دیگر مجموعه سنگهای ماه تولد خرداد عبارتند از سنگ ماه، یاقوت سفید، سیترین، الکساندریت، چشم ببر، کریزوپراس و زمرد که در اینجا به بررسی خواص و ویژگی های مروارید خواهیم پرداخت. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد خرداد کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست مروارید (Pearl)

مهمترین سنگ ماه تولد خرداد مروارید بوده که برجسته ترین آن ها نیز می باشد. به مروارید، داروی جادویی نیز گفته می شود. این نگین سبب اثر مثبتی روی اعصاب و کلیه و عضلات می شود و موجب برطرف شدن بیماریهای ناشی از کمبود کلسیم می گردد. مروارید انرژی حیات و زندگانی را افزایش داده و ضد اضطراب نیز می باشد. علاوه بر آن همراه داشتن مروارید موجب بهبود عملکرد قوه ابتکار شما شده و خلاقیتتان نیز افزایش می دهد.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد تیر

یاقوت سرخ اصلی ترین سنگ ماه تولد تیر می باشد اما مجموعه ای از چند گوهر مختلف و زیبای دیگر نیز متعلق به متولدین تیر است. دیگر سنگ های ماه تولد تیر شامل نگین های ارزشمند سنگ ماه، زمرد و مروارید است. هر کدام از این گوهر ها دارای خواص متفاوتی می باشند و ویژگی های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه درمورد یاقوت سرخ این گوهر گران بها توضیحاتی ارائه می گردد. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد تیر کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست یاقوت سرخ

یاقوت سرخ ارزشمندترین سنگ ماه تولد متولدین تیر است. این گوهر همیشه از جایگاهی خاص در تاریخ برخوردار بوده است. سالیان زیادی است که این گوهر به عنوان نگینی بخت آور، محبوب خانواده های سلطنتی در کل دنیا بوده است. یاقوت سرخ به مدت زیادی به عنوان یکی از مهم ترین هدایا برای بودا و کریشنا (خدایان هندو) شناخته شده بوده است. هندیان اعتقاد دارند که درخشش قرمز یاقوت سرخ از یک شعله داخلی می باشد که هیچ شخصی نمیتواند آن را خاموش نماید، در نتیجه این گوهر کاملا روحانی شناخته می شود.
در مستندات تاریخی آمده است که از خواص یاقوت سرخ جهت زدودن سم از خون، پیشگیری از گرسنگی و محافظت از طاعون استفاده می گردیده است. البته یاقوت سرخ در حال حاضر هم جهت سم زدایی از خون، درمان تب و همینطور بیماری عفونی مورد استفاده قرار می گیرد. خواص دیگری نیز برای یاقوت سرخ بیان شده است که مهمترین آن ها برای قلب و سیستم گردش خون می باشد، چرا که جریان خون را زیاد می کند. همینطور محرک کلیه ها، طحال، غدد فوق کلیوی و اندام های تولید مثل نیز است. این گوهر برای متولدین تیر این اثر را دارد که کسلی را با قدرت برای شخص جایگزین می نماید.
برای مالعه بیشتر در مورد این گوهر زیبا به مقاله خواص سنگ یاقوت سرخ در روایات و منابع علمی مراجعه نمایید.

محصولات یاقوت سرخ

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد مرداد

اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد زبرجد می باشد. زبرجد گوهر اصلی مرداد است اما برای مردادی ها چندین گوهر دیگر نیز توصیه شده است. از جمله سنگهای ماه تولد تیر میتوان به اونیکس یا همان عقیق سیاه، عقیق سلیمانی سیاه، الماس، تورمالین، ساردونیکس، کارنلین، کوراتز، توپاز طلایی، در کوهی و گارنت اشاره کرد. در ادامه درمورد زبرجد اطلاعاتی ارائه می شود. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد مرداد کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست زبرجد

زبرجد به عنوان اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد ناراحتى هاى قلبى را از بین برده و قلب را نیرو مى بخشد و سبب بهبود گردش خون می شود. همینطور زبرجد براى بیمارى هاى اندام هاى داخلى مثمر ثمر می باشد. افرادی که به زمان حساس هستند لازم است که گردنبندى از جنس زبرجد با خود به همراه داشته باشند چرا که این سنگها همچون داروهاى محرک عمل می کنند. نگین پریدوت یا همان زبرجد سبب ایجاد روشن بینى و بصیرت در فرد شده و بر علیه اندوه و ناراحتى ها مبارزه می کند.
برای مطالعه بیشتر در مورد این نگین به مقاله 17 خاصیت عجیب از سنگ زبرجد مراجعه نمایید.

محصولات زبرجد

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد شهریور

مهم ترین سنگ ماه تولد شهریور یاقوت کبود است. یاقوت کبود گوهر اصلی شهریور می باشد اما برای شهریوری ها چندین نگین دیگر نیز توصیه شده است. کارنلین، زیرکن، جاسپر، سیترین، آزوریت-مالاکیت، حدید، عقیق خزه ای یا شجر، یشم سبز و کارنلین دیگر سنگهای ماه تولد شهریور می باشند. در ادامه درمورد یاقوت کبود صحبت خواهد شد. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد شهریور کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست یاقوت کبود

یاقوت کبود اصلی ترین سنگ شهریور است. این نگین اثر شفابخشی دارد و بر روی سلول های پوست، مو و ناخن تاثیر بسزایی دارد. یاقوت کبود از ریزش مو جلوگیری به عمل آورده و سبب بهبود عملکرد سیستم عصبی می شود. این گوهر درد را کاهش داده و برای بیماریهای مزمنی مثل روماتیسم و نقرس بسیار مفید می باشد. علاوه بر آن برای بهبود و درمان سرگیجه و جلوگیری از خونریزی زخم ها مورد استفاده قرار میگیرد.
برای مطالعه بیشتر در مورد یاقوت کبود کلیک کنید.

محصولات یاقوت کبود

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد مهر

اوپال اصلی ترین سنگ ماه تولد مهر می باشد. همچنین لاجورد، زبرجد، یاقوت کبود و عقیق به عنوان سنگ ماه تولد مهر می باشند. این گوهرها بیشترین میزان ارتباط را با ستاره نجومی مهر یعنی ونوس دارند به همین علت مهری ها می توانند با به همراه داشتن آنها انرژی و نیروی کائنات را به خود جذب نمایند. در ادامه درباره مهم ترین سنگ ماه تولد مهر یعنی اوپال مطالبی ارائه می شود. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد مهر کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست اوپال

اوپال در گروه سنگ های قیمتی با ظاهری نیمه شفاف قرار دارد و بیشتر به رنگ های سفید، رزگلد و مشکی یافت می شود. اوپال به عنوان سنگ ماه مهر دارای خصوصیاتی مثل افزایش خلاقیت، حافظه و شهود می باشد و بعضی نیز بر این باورند که گوهر اوپال موجب تنظیم سوخت و ساز بدن می شود و نیروی فرد را برای مقابله با بیماری ها افزایش می دهد.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد آبان

اصلی ترین سنگ ماه تولد آبان توپاز می باشد اما چندین گونه گوهر دیگر نیز متعلق به متولدین آبان است. بریل، آمیتیست، یاقوت سرخ، گارنت، آکوامارین، مرجان و ابسیدین و اشک آپاچی دیگر سنگهای ماه تولد آبان به شمار می آیند که در اینجا ویژگی های توپاز شرح داده می شود تا شما با خصوصیات سنگ اصلی ماه تولد آبان آشنا شوید. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد آبان کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست توپاز

توپاز یک کلمه سانسکریتی می باشد و به معنی آتش است. این گوهر انواع و اقسام مختلفی دارد که سبب ایجاد رنگ بندی در آن می شود. توپاز های آبی و زرد معروف ترین نوع آن می باشد. این گوهر به عنوان یک نگین قیمتی و نیمه قیمتی شناخته شده است که زیبایی بی نظیری دارد و بر اساس باورها به عنوان سمبل عشق و محبت شناخته می شود. همینطور گوهر توپاز نمادی از شور، اشتیاق و شادابی می باشد.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد آذر

سنگ ماه تولد آذر فیروزه می باشد. دیگر سنگهای ماه تولد آذر شامل توپاز زرد و یا رنگ آبی، آمیتیست، یاقوت سرخ ،بریل و یاقوت زرد هستند. در ادامه اطلاعاتی درباره اصلی ترین سنگ ماه تولد آذر یعنی فیروزه ارائه می شود. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد آذر کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست فیروزه

سنگ ماه تولد متولدین آذر فیروزه می باشد که از آن به عنوان نگین حامی یاد شده است. گفته شده که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپیما برای ایمنی و امنیت در سفر از فیروزه استفاده می نمایند چرا که این گوهر ارزشمند از سقوط جلوگیری به عمل می آورد. فیروزه عملکرد نادرست کبد را بهبود می بخشد و قدرت و دید چشم را افزایش می دهد. این سنگ ماه تولد آذر ضد افسردگی می باشد، نشاط به همراه دارد و التهابات پوستی را نیز فرو می نشاند.
برای مطالعه بیشتر در مورد این گوهر آسمانی به مقاله 0 تا 100 درباره سنگ فیروزه و خواص آن مراجعه کنید.

محصولات فیروزه

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد دی

اصلی ترین گوهر از مجموعه سنگ های ماه تولد دی، لعل یا گارنت می باشد. همینطور برخی از نگین ها مثل اونیکس، یاقوت سرخ، عقیق، لاجورد نیز به عنوان گوهر های فرعی متعلق به دی شناخته شده اند. سمبل حیوان دی بز بوده که متولدین دی با استفاده از گوهر های نام برده شده این توانایی را پیدا می کنند تا بیشترین تطابق و هماهنگی را برای جذب قدرت و انرژی ماورائی کائنات و سیاره مخصوص به خود یا همان سیاره زحل را به دست بیاورند. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد دی کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست گارنت

سنگ ماه تولد دی شامل گونه های متفاوتی می باشد که مهم ترین آنها گارنت می باشد. گوهر گارنت به عنوان یکی از سنگهای ماه تولد دی نگین حامی مسافرینی است که با کشتی سفر می نمایند. این نگین برای استحکام بخشیدن به دیواره های سرخرگ، تقویت بینایی و چشم و درمان سرطان در مراحل اولیه آن کارایی بسیار دارد. تاثیرات این گوهر ارزشمند در بین زنان بیشتر به چشم می آید. گارنت بیماریهای زنانگی را التیام داده و درمان می کند و بر اختلالات قاعدگی اثر مثبت دارد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این گوهر شگفت‌انگیز مقاله شگفتی‌های سنگ گارنت را مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگ های ماه تولد بهمن

بهترین نگین از مجموعه سنگهای ماه تولد بهمن آمیتیست می باشد. افزون بر آن گارنت، جاسپر زرد، عقیق سبز، فیروزه، سوژیلیت و اوپال نیز به عنوان گروه فرعی سنگهای ماه تولد بهمن به شمار می آیند. این اعتقاد وجود دارد که سنگ های ماه تولد هر شخص بیشترین هماهنگی و ارتباط را با ستاره نجومی و بدن خود شخص داشته باشد. در ادامه بیشتر درباره آمیتیست خواهیم خواند. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد بهمن کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست آمیتیست

آمیتیست، کریستالی به رنگ بنفش می باشد که سبب از بین رفتن حس ترس و اضطراب می شود و سنگ ماه تولد بهمن است. این گوهر ارزشمند ضد اضطراب و کابوس بوده و برای افرادی که خواب راحتی ندارند یا پیوسته کابوس می بینند بسیار توصیه شده و مفید می باشد. تجربه ثابت کرده که افراد مضطرب زمانی که گوهر آمیتیست را با خود به همراه دارند به آرامش می رسند. طبق باور های گذشتگان، دارای ویژگی هایی همانند جلوگیری از مسمومیت و ایجاد خونسردی و سلامتی می باشد و به همین دلیل در نبرد های قرون وسطی این نگین به شکل چشم گیری مورد استفاده قرار می گرفته است.
برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ آمیتیست کلیک کنید. همچنین در مقاله سنگ آمیتیست برای چه ماهی است به جزئیات بیشتری درباره این گوهر پرداخته‌ایم.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست سنگهای ماه تولد اسفند

مهمترین گوهر از مجموعه سنگهای ماه تولد اسفند آکوامارین است اما اسفند شامل نگین های فرعی متفاوتی نیز می باشد. آمیتیست، بلور کوارتز، سنگ خون، یاقوت سرخ و کبود و یشم دیگر سنگ های ماه تولد اسفند هستند. سمبل اسفندی ها و سیاره حاکم بر آنها نپتون می باشد. در بخش بعدی درباره آکوامارین اطلاعاتی ارائه می گردد. همچنین برای مطالعه کامل خواص همه‌ی سنگ های ماه تولد اسفند کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست آکوامارین

به این علت که عنصر وجود اسفندی ها آب می باشد بهترین سنگ ماه تولد اسفند برای این افراد آکوامارین است. این کانی نوع سبز آبی بریل است. آکوامارین در برخی از منابع به معنای آب دریا می باشد. بلورهای این گوهر بیشتر بزرگ و بدون ناخالصی با ضریب سختی ۷٫۵ بوده و غالبا دارای خط هایی در طول بر روی خود هستند. گوهر آکوامارین گونه ای دو رنگی از خود نشان می دهد و به شکل بی رنگ و آبی سیر ظاهر می شود.
بعضی از اقسام این نگین اگر به صورت کابوشون تراش داده شوند، شکل چشم گربه را بر روی خود بروز می دهند. بهترین منطقه ای که دارای آکوامارین مرغوب جواهر است، «میناس گریاس» در کشور برزیل می باشد. در آنجا به صورت لایه ای از سنگ های هوازده قهوه ای، آکوامارین، از بین پگماتیت بیرون آمده است. از طرفی رشته کوه اورال در کشور روسیه به دلیل نوع با کیفیت و مرغوب آن معروف است.

12210-gem-stone-icon سنگ آمیتیست : تاریخچه، روش نگهداری، تشخیص + خواص سنگ آمیتیست نکته ای برای خرید سنگ ماه تولد

برای خرید سنگ ماه تولد (Birthstone) توجه داشته باشید که منابع مختلفی وجود دارد که در آن برای هر ماه نگینی تعریف شده است اما مطمئن ترین منبع بر اساس خصوصیات گوهر با خصوصیات رفتاری و اخلاقی شخص تعیین می شود، سایت شرف آنلاین معتبر ترین تقسیم بندی جهانی سنگ های ماه تولد را برای هر ماه بیان کرده است. همچنین برای خرید سنگ ماه تولد به اصل بودن نگین ها توجه داشته باشید.

در وبلاگ شرف آنلاین مقاله های جامع و کامل سنگهای ماه تولد هر ماه به تفکیک ارائه شده است. برای دریافت اطلاعات کامل تر و دقیق تر به این مقالات رجوع نمایید.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

12 دیدگاه در “سنگ ماه تولد: آشنایی با تمام اسامی و خواص سنگ های ماه تولد

  1. سارا گفت:

    لطفا سنگ ماه مرداد رو هم نشان بدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      با سلام و احترام
      لطفا به مقاله سنگ ماه مرداد مراجعه بفرمایید.

  2. مهروز گفت:

    خیلی خوب و جالب بود ممنون

  3. ناشناس گفت:

    سنگهای بدلی زیاد هست چگونه تشخیص بدیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در مقالات مختلف در سایت به نحوه تشخیص سنگهای مختلف پرداخته شده است.

  4. ناشناس گفت:

    خوب بود ولی بعضی ماه ها عکس اجسام درست شده با اون سنگ رو نداشت💔

  5. ناشناس گفت:

    بسیار زیبا ولی سنگ ماه آبان هم بگذارید

    1. ناشناس گفت:

      سلام لطفا سنگ ماه فروردین را نشان دهید

  6. ناشناس گفت:

    سلام لطفا سنگ ماه مهر را هم نشان دهید متشکرم

    1. 😎 گفت:

      من عاشق سنگ ها هستم

    2. 😎 گفت:

      جالب بود

    3. ابراهیم ایرانپور گفت:

      خیلی برام جالب بود و سوال بود که سنگ ماه تولدم چیه. واقعا خوب و آموزنده بود. تشکر

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.