دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد چه موقع است؟

best-time-prayer-imam-javad-amulet بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد چه موقع است؟

بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد چه موقع است؟ ساعت سعد برای خواندن نماز حرز امام جواد (ع) یعنی چه؟

زمان خاصی به عنوان بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد (ع) در منابع بیان نشده است. فقط مهم‌ترین نکته برای خواندن این نماز آن است که باید در ساعاتی خوانده شود که قمر در عقرب نباشد. در رابطه با ساعات قمر در عقرب و ساعات سعد در ادامه توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قمر در عقرب و ساعت سعد برای خواندن نماز حرز امام جواد

قمر در عقرب یکی از حالات نجومی است که هم در علوم نجوم و هم در مستندات دینی به بد یمنی معروف شده است. به ماه‌های شمسی (از فروردین تا اسفند) به ترتیب بر اساس دوازده صورت فلکی آسمان به اسم‌های حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله و … شناخته می‌شوند. به قرار گرفتن ماه در برج عقرب، قمر در عقرب گفته می‌شود.

این اتفاق نجومی در هر ماه یکبار به مدت 2 تا 3 روز اتفاق می‌افتد. با چشم غیر مسلح توانایی تشخیص قمر در عقرب را نخواهید داشت. به کمک تقویم‌های نجومی (در کتابفروشی ها موجود است) و یا با یک سرچ ساده در فضای مجازی می‌توانید روزهای دقیق قمر در عقرب هرماه را مشاهده نمایید و خواندن نماز حرز امام جواد (علیه السلام) را به آن ساعات موکول نکنید. برای مطالعه درباره جزئیات و روش خواندن نماز حرز امام جواد علیه السلام کلیک کنید.

برخی از ستاره‌شناسان بیان کرده‌اند که عقرب صورتی فلکی با ستارگان فراوان می‌باشد که در هنگام قرار گرفتن ماه در برابر آن، تاثیراتش بر کره زمین با سایر اوقات تفاوت دارد. در علم ستاره‌شناسی این صورت فلکی را قمر در عقرب می‌گویند و در این روزها نباید اعمال مهم را انجام داد. همچنین بعضی از فقها انجام کارهای مهم را مکروه دانسته‌اند و این روزها را بد یمن دانسته‌اند.

پک ویژه شرف‌آنلاین: حرز کبیر امام جواد (ع)

این پک ویژه دارای دعای حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (بر اساس سخنان امام جواد) می‌باشد که به به کمک اساتید مجرب نوشته شده‌است. پوست آهو داخل یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای ویژه‌ای نیز بر اساس سخنان امام جواد (ع) روی این لوله نقره حک گردیده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم دست ساز نیز قرار دارد که حرز و لوله درون آن قرار خواهد گرفت. پوست استفاده‌شده در این پک کاملا اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب و متعهد نگارش گردیده‌است (این دعا همانند سایر ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند، تهیه نشده و کاملا بر روی پوست است). نوشتن دعای حرز حضرت جواد (ع) روی پوست آهو همراه با رعایت تمام اعمال توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جمع بندی

در انتها ذکر این نکته لازم است که اگر قمر در عقرب نباشد به لطف خدا ساعت سعد برای خواندن نماز حرز امام جواد و انجام امور دیگر محسوب می‌شود، زیرا تمام این روزها و ساعات آفرینش خداوند رحیم هستند. از این رو،ساعات سعد و نیک هستند. اما اگر باز هم به دنبال روزهای پرخیر و برکت ویژه هستید می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

*شب و روز اعیاد بزرگ همچون عید غدیر، قربان، فطر و عید مبعث

*شب و روز ولادت معصومین

*شب و روز جمعه

*شب و روز قدر

امیدواریم مقاله ساعت سعد و بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد برای شما مفید بوده باشد. در انتها برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره حرز الامام الجواد به مقاله جامع لینک شده مراجعه کنید.

دسته‌بندی محصولات مرتبط

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

دستبند حرز امام جواد (ع) (9)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

2 دیدگاه در “بهترین زمان خواندن نماز حرز امام جواد چه موقع است؟

  1. ناشناس گفت:

    نظر شما در مورد احادیث و روایاتی که در مورد نحوست قمر در عقرب وجود دارد چیست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روایاتی مشاهده کردیم که انجام برخی امور نظیر ازدواج و … را در ایام قمر در عقرب نهی کرده است.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.