دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

sharafshams-leadership-ring خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

در این مقاله به فواید و خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه می‌پردازیم و با رمز گشایی دعای شرف الشمس (دعایی که پشت نگین عقیق زرد با آدابی خاص در 19 فروردین حکاکی می‌شود) آشنا می‌شویم، همچنین در ادامه نظر برخی از بزرگان دین را در مورد خواص شرف الشمس بررسی می‌کنیم. با مطالعه این مقاله با مطالبی درباره آداب حکاکی و خواص سنگ شرف شمس زرد آشنا خواهید شد. همراه شرف آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص شرف الشمس

انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه، سنگ، گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه، نیم ست شرف الشمس دخترانه و زنانه، دستبند شرف الشمس و به هر شکل دیگری که به همراه شخص باشد، برای ایمن ماندن در سفرها و دور کردن بدى‌ها و حفاظت جان انسان به لطف خدا موثر می‌باشد. از دیگر خواص عقیق زرد شرف الشمس می‌توان به خیر و نیکى فرزندان و همچنین افزایش رزق و روزی اشاره نمود. آرامش خیال از خواص شرف الشمس بوده و به عنوان یک دعای چشم زخم قوی نیز شناخته می‌شود. برآورده شدن خواسته‌ها و آرزوها و بهبود بخشیدن برخی از بیماری‌های جسمی و روحی بخصوص بالابردن قدرت بدنی از دیگر فواید آن می‌باشد.

همچنین از خواص خود سنگ عقیق زرد می‌توان به این موارد اشاره کرد که سبب پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش می‌شود و بر روی جذب و هضم غذا و سیستم گردش خون در بدن و چاکرای ۳ و لوزالمعده و غدد پانکراس و دیواره مربوط با این دو غدد تأثیر بسیار زیادی دارد.

خواص انگشتر شرف الشمس چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر خواص انگشتر شرف الشمس

سفارش حکاکی شرف الشمس

در طول سالیان گذشته و حتی امروزه انگشترها اهمیت بسیاری داشتند و علاوه بر کاربردهای زینتی که دارند از نظر اعتقادی نیز بسیار با ارزش هستند و دارای خواص زیادی می‌باشند. در اسلام نیز انگشترها و نقش‌ها و دعاهایی که روی آنها حک شده‌است اهمیت بسیاری دارند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تهیه آن و بهره بردن از خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه هستند که توصیه بسیاری نیز شده‌است.

بطور کلی خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه یا خواص سنگ شرف شمس زرد همان خواص دعای شرف شمس را دارد و هر کسی آن را نزد خود نگه دارد خداوند به واسطه‌ی این دعا، همیشه حافظ و نگهدار او خواهد بود و دوری از فقر و افزایش روزی را نصیب وی خواهد نمود که از مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه می‌باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که چون این ذکر معمولا بر روی عقیق زرد نوشته می‌شود از خواص ویژه عقیق زرد نیز بهره خواهید برد. (برای پاسخ به این سوال که برای بهره‌مندی از خاصیت انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد به مقاله لینک داده شده مراجعه بفرمایید.)

فواید انگشتر شرف الشمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چگونه شرف الشمس را رمز گشایی کنیم؟

بیان شده‌است که هر ساله در روز ۱۹ فروردین خورشید به موقعیت خاصی در آسمان می‌رسد و حالتی معادل با شب قدر را به وجود می‌آورد (از جهت درک اهمیت بعضی از ایام خاص این تمثیل بیان شد) در این روز خورشید بر سایر کواکب اشراف دارد و به همین دلیل آداب و رسوم خاصی برای آن روز بیان شده‌است. قبل از توضیح آداب و رسوم این روز لازم است با شکل‌های شرف الشمس که بر روی نگین عقیق حکاکی می‌شود، آشنا شوید. (بیشتر بر عقیق زرد حک می‌شود به همین دلیل در بین عوام به اشتباه خواص عقیق زرد و خواص سنگ شرف شمس را یکسان می‌پندارند)

طریقه رمز گشایی از شرف الشمس

این دعای مخصوص که بر روی سنگ و یا عقیق زرد حکاکی می‌شود، آداب مخصوص به خودش را دارد و برای بهره بردن کامل از خواص شرف شمس این آداب باید بطور کامل رعایت شود. گفته می‌شود که این نقش‌ها دارای ۱۳ حرف است: ۴ حرف از کتاب تورات (Torah) ، ۴ حرف از کتاب انجیل و ۵ حرف از کتاب قرآن مجید. (همچنین بیان می‌شود که این دعا تشکیل دهنده پنج اسم اعظم خدا است که آن‌ها را کلمه‌های مبارکه «نور؛ مومن؛ رحمن؛ جمیل؛ الله» گفته‌اند و گاه به جای نوشتن این اسم‌ها از پنج حرف اول این اسامی به صورت «ن.م.ر.ج.ا»  استفاده می‌شود.) تصویر شرف الشمس را در زیر آورد‌ه‌ایم که به دعای شرف الشمس مشهور است:

ذکر رمزی دعای شرف الشمسحکاکی این دعا دقیقا به این شکل نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد که نیازمند تجربه بیشتری است

شرف الشمس می‌بایست بر روی نگین عقیق زرد رنگ حکاکی شود و اگر این گوهر در دسترس نبود، می‌توان بر روی یک تکه کاغذ زرد رنگ نوشت تا عموم مردم بتوانند از خواص شرف شمس بهره ببرند. (هرچند که توصیه اکید برای حکاکی روی عقیق زرد است چرا که هر جامدی ظرفیتی دارد.) همانطور که بیان شد این ذکر ۵ اسم از اسامی اعظم خداوند است که به صورت مخصوص با حروف رمزی بالا نوشته می‌شود.

البته حکاکی آن را هر کسی نمی‌تواند انجام دهد و رعایت آدابی برای بهره بردن از خواص سنگ شرف الشمس اصل الزامی است. نقل شده‌است که جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص سنگ شرف الشمس نویسنده این اسم‌های الهی باید فردی پاک و آگاه باشد و بتواند آداب نوشتاری آن را به خوبی رعایت کند به عنوان مثال در هنگام حکاکی، نمی‌توان یک خط را دوبار حکاکی کرد.

انگشتر عقیق یمنی زنانه و مردانه

علاوه بر شرایط گفته شده در بالا، این دعا دارای چند شرط دیگر است. از جمله اینکه برای بهره بردن از خواص شرف شمس این ذکر در ساعات مشخصی از روز ۱۹ فروردین ماه حکاکی شود. اما متاسفانه گاها عده‌ای سودجو این ذکر با ارزش را در روزهای دیگری غیر از ۱۹ فروردین نیز حکاکی و به فروش می‌رسانند. بعضا نگین‌های حرز شرف الشمس، در سالیان بعد دقیقا در روز ۱۹ فروردین ماه بازنویسی می‌شوند، اما بسیاری از بزرگان معتقدند هستند برای بهره‌مندی از خواص با بهترین قیمت سنگ شرف الشمس اصل اگر به درستی یک بار حکاکی شود نیازی به تمدید کردن نوشته در سال‌های بعد نیست.

سنگ شرف الشمس برای افزایش رزق و روزی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص سنگ شرف شمس در روایات

سنگ شرف شمس چه خاصیتی دارد؟ البته که امید اول همه ما خداوند و اهل بیت (ع) هستند و می‌بایست حاجات خود را از خدا بخواهیم و در کنار آن بهره بردن از خواص سنگ شرف شمس ان‌شاءالله مفید خواهد بود. خواص سنگ شرف الشمس از دو جنبه دارای اهمیت است یکی در خواص خاص خود سنگ عقیق می‌باشد و دیگری در قدرت اسامی اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می‌شود. چندی از خواص شرف الشمس از بین بردن فقر، حفاظت جان و مال، زیاد شدن رزق و روزی، درمان برخی بیماری ها، حفاظت از گزند جانوران، ایمنی از بلایا و دشمنان و دریافت عزت و مقام می‌باشد. جهت مطالعه بیشتر درباره خاصیت دعای شرف الشمس برای حاجت کلیک کنید.

بی شک آثار سریع و متداوم خواص سنگ شرف شمس در افزایش رزق و روزی مورد تایید استفاده‌کنندگان است و گشایش امور را به شکل کاملا مشهودی ایجاد می‌نماید. در ادامه مبحث تعدادی از خواص شرف الشمس در روایات را مطالعه می‌کنیم. (این روایات درباره خود سنگ عقیق است)

خواص شرف شمس در روایات معتبر برای مشاهده قیمت و خرید طرح انگشتر شرف شمس رهبر کلیک کنید

۱- از امام موسی کاظم (ع) در حدیثی نقل شده‌است که انگشتر زرد در دست کنید که سبب آسانی می‌باشد و در آن هیچ دشواری نباشد.

۲- پیامبر (ص) هم فرموده‌اند: هر شخصی که یکی ازعقیق‌ های سفید و زرد و سرخ را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و افزایش روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ها نمی‌بیند و از شر انسان ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند در امان می‌‌ماند.

۳- امام صادق (ع) فرموده‌اند: انگشتر عقیق سبب ایمنی در سفر می‌باشد.

۴- پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: انگشتر عقیق در دست داشته باشید مادامی که آدم آن را با خود همراه داشته باشد اندوهی به او نمی‌رسد.

۵- امام صادق (ع) فرموده‌اند: انگشتر عقیق در دست داشته باشید که مبارک بوده و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی است.

۶- پیامبر (ص) می‌فرمایند: هر کس که انگشتر عقیق در دست کند حاجتش برآورده خواهد شد.

۷- امام علی (ع) نیز می‌فرمایند: دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر می‌باشد از هزار رکعت بدون سنگ عقیق.”

خرید آنلاین شرف الشمس

دسته‌بندی محصولات شرف الشمس

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع معتبر در مورد خواص شرف شمس

در این بخش به بررسی خاصیت سنگ شرف شمس و نکاتی درباره حکاکی آن در منابع مختلف می‌پردازیم. هریک از مواردی که بیان شده دارای منبع معتبری می‌باشد که آدرس دقیق آن بیان گردیده‌است.

۱- مرحوم شیخ بهائی در کتاب سرّ المستتر بیان کردند: که این ذکر را باید در روز ۱۹ حمل که برابر با روز ۱۹ فروردین می‌باشد، در ساعات مشخص شده بر روی عقیق زرد و در صورت وجود نداشتن عقیق زرد بر روی کاغذ زرد رنگی نوشته و همراه شخص شود.

۲- در کتاب «جنه‏ الوافیه» معروف به «مصباح کفعمی» درباره خواص شرف شمس نقل شده‌است: این حروف شکل اسم‌های اعظم خدا می‌باشد، همچنین در حاشیه کتاب یاد شده می‌گوید: در برخی از کتاب‌های شیعه دیدم که از امیر المؤمنین (ع) بیان شده‌است. (بحارالانوار، ج ۵۴، ص ۲۲)

۳- در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته ۹۷۷، تألیف آیت الله حسن زاده آملی نیز مطالبی مربوط به خواص شرف شمس آمده‌است.

منابع معتبر در مورد شرف الشمس

۴- در کتاب ریحانه الادب هم زیر اسم “ابو البدر” از دانشمندان قدیم شهر اردبیل، به نقل از او توضیح مفصلی در مورد خاصیت شرف الشمس داده شده‌است همچنین درباره حروف آن، اشعاری که به امیر المومنین (ع) در رابطه با این حروف منسوب است و روش نوشتن این حروف توضیحاتی بیان شده‌است. (ریحانه الادب، مدرس تبریزی، ج۷، ص۲۳-۲۴، چ چهارم، تهران، خیام، ۱۳۷۴)

۵- دانشمند دانا مبشر کاشانی در کتاب خود به زمان، آداب و نحوه نگارش این ذکر اشاره کرده‌است.

۶- در کتاب “جواهر مکنونه” که از کتب خطی اذکار می‌باشد به فواید شرف الشمس اشاره شده‌است.

۷- حضرت آیت الله مظاهری بیان کرده‌اند که می‌توان به شرف الشمس و خواص شرف الشمس اعتماد کرد.

۸- در کتاب‌های قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری در مورد خاصیت شرف الشمس نقل شده که این ذکر از علوم غریبه می‌باشد و از جمله خواص شرف الشمس می‌توان به دفع فقر و بیماری‌ها و محافظت صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دریافت عزت و بزرگی اشاره کرد. برای مطالعه بیشتر درباره خاصیت ویژه افزایش رزق به مقاله تخصصی دعای شرف الشمس برای رزق و روزی مراجعه بفرمایید.

افراد بسیار زیادی از این گوهر استفاده کرده‌اند و نتایج بسیاری از آن دیده‌اند. شما می‌توانید نتایج و معجزات شرف الشمس را از زبان استفاده کنندگان آن مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نظر برخی از علما در مورد انگشتر شرف شمس

حضرت آیت الله مبشر کاشانی با بیان نکات جالب در مورد خواص انگشتر شرف شمس، آن را بخشی از علوم غریبه می‌دانند و بیان کردند:

“متاخرین در چند قرن گذشته شرف الشمس را معتبر می‌دانند و مباحثاتی در مورد آن و روش گسترش آن به شکل مربع یا مسبع و غیره و نیز آثار و برکات آن مطالبی ذکر کرده‌اند و برخی آن را ماخوذ از اسامی اعظم تلقی کرده‌اند و در کتب جواهر مکنونه که از کتاب‌های خطی اذکار می‌باشد و همچنین در کتب السحاب اللئالی تالیف سید عبدالله بوشهری و کتاب‌های دیگر، به بعضی از خواص سنگ شرف الشمس از جمله دفع فقر و بیماری‌ها، محافظت از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دریافت عزت و بزرگی اشاره شده‌است.”

آیت الله مبشر کاشانی در ادامه بیان کرده‌اند: “کفعمی هم در کتاب جنت الواقیه بیان کرده‌است که این حروف شکل اسامی اعظم می‌باشد و در برخی کتاب‌های علمای شیعه مشاهده کردیم که این شکل از امام علی علیه السلام می‌باشد.”

نظر علما در مورد نیم ست شرف الشمس

گوشواره، انگشتر و گردنبند شرف الشمس زنانه

آیت الله مبشر کاشانی در پایان، به زمان و آداب و کیفیت حکاکی شرف الشمس نیز اشاره کردند و یادآور شدند: ” می‌گویند که استفاده از خواص دعای شرف الشمس می‌بایست در روز ۱۹ حمل که برابر با روز ۱۹ فروردین می‌باشد از طلوع آفتاب تا ظهر (در ساعات مشخصی که هر سال توسط منجمان تعیین می‌شود. برای دریافت جزئیات بیشتر به مقاله روز شرف الشمس رجوع شود) بر روی نگین عقیق زرد و در صورت عدم وجود نگین عقیق زرد بر روی کاغذ زردی نوشته شود و با خود همراه داشته شود ولی در تجدید آن در روز یاد شده در سال‌های بعد شرط نشده است و نیازی به بازنویسی آن نیست و این جزئی از خاصیت شرف الشمس است.”

علاوه بر آیت الله مبشر کاشانی، حضرت آیت الله روحانی نیز بخش‌های خواندنی دیگری درباره خواص سنگ شرف شمس را گفته‌اند و مکتوب کرده‌اند:

“اهل این گونه فنون بیان می‌کنند که اگر یک بار شرف الشمس به روش مخصوص خودش حکاکی شود، دیگر نیازی به تکرار در سال های بعدی نیست و خواص شرف الشمس باقی می‌ماند، ولی چون در طریقه نوشتن آن اختلاف است، مانند شکل ستاره آن یا حرف میم آن، برخی به همه وجوه شرف الشمس را می‌نویسند، بطور مثال یک بار با ستاره پنج گوشه و بار دیگر با ستاره شش گوشه آن را حکاکی می‌کنند.”

ایشان در انتهای جوابیه خود به پرسش خبرنگاران، بازنویسی برای داشتن خواص شرف الشمس در هر سال را لازم ندانسته و بیان کردند: “در هر صورت تجدید شرف الشمس در ۱۹ فروردین هر سال توصیه نمی‌شود و نیازی به این کار نیست.”

مرحوم شیخ بهائی نیز در کتاب سرالمستتر، در مورد این شکل که بعضا به شرف الشمس مشهور شده مطالبی بیان کرده‌اند. همچنین صحبت‌هایی از زبان آیت الله بهجت نقل می‌کنند که برای مطالعه می‌توانید مقاله نظر آیت الله بهجت درباره شرف الشمس را مشاهده بفرمایید.

راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره برخی از آداب حکاکی شرف الشمس

نکات و آدابی هستند که هنگام نوشتن باید رعایت شوند تا خاصیت شرف الشمس و فواید انگشتر شرف الشمس حفظ شود و بیشترین تاثیر را داشته باشد. این آداب هم از جنبه کلیت حکاکی است هم از جنبه جزئیات نوشتاری حروف رمزی است برای مثال:

۱- قبل از حکاکی دو رکعت نماز می‌باشد که فرد حک کننده باید آن را بخواند، سپس یک دعای مخصوصی وجود دارد که باید آن را قرائت کند.

۲- حکاک باید رو به قبله بوده و رو به قبله حکاکی را انجام بدهد.

۳- فرد حک کننده باید پاک و دور از هر گونه کثیفی و نجاست باشد تا بتوان از خواص سنگ شرف شمس بیشترین بهره را برد.

4- نوشتن حروف رمزی باید از سمت راست شروع شود.

5- و …

آداب بیشتری در کتب معتبر برای شرف شمس ذکر شده که بهتر است برای مطالعه آن ها به کتب گران‌سنگی که معرفی شد مراجعه شود.

آداب حکاکی شرف الشمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا می‌توان با انگشتر شرف الشمس وارد دستشویی شد؟

حروف شرف شمس به صورت رمزی نوشته می‌شود و لازم نیست برای دست زدن و همراه داشتن آن دائما باوضو بود. همچنین اگر انگشتر شرف شمس را تهیه کرده‌اید همراه داشتن آن در دستشویی و حمام مشکلی ندارد و می‌توانید از خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه بهره ببرید هرچند که توصیه اکید می‌شود از به همراه داشتن در این مکان‌ها اجتناب نمایید تا خاصیت انگشتر شرف شمس کمرنگ نگردد.

در انتهای توصیه می‌شود برای بهره‌مندی کامل از خواص شرف الشمس از سنگی که آداب حکاکی آن رعایت شده استفاده بفرمایید همچنین درباره دیگر ابعاد این دعای شریف مقالات زیادی تهیه شده‌است از جمله مقاله طریقه شارژ سنگ شرف الشمس (پاسخ به این سوال که اصلا شارژ لازم است؟) یا مقاله تشخیص سنگ شرف الشمس که میتوان به آن‌ها مراجعه بفرمایید.

خرید آنلاین شرف الشمس

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

173 دیدگاه در “خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

  1. لیلی گفت:

    سلام من امسال گردنبند شرف الشمس سفارش دادم تازه به دستم رسیده که استفاده کنم حالا میخوام بدونم داخل حمام و دستشویی باید همراه شخص نباشه و اگر اشکال داشته باشه فراموش کنیم در بیاریم خاصیت خودش رو بازم داره یانه. ممنون از پاسخ شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی ندارد همراه تان باشد فقط احتیاط کنید کثیفی یا نجاست به آن نرسد.

  2. فاطمه گفت:

    سلام من یه نگین شرف الشمس دارم میخواستم بدونم برای رکاب انگشتر به جز نقره از چه جنس رکابی میشه استفاده کرد ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ارتباطی به شرف شمس ندارد ولی به طور کلی برای اقایان نقره و برای بانوان طلا و نقره توصیه شده است.

  3. احسان گفت:

    سلام من فقط سنگ حک شده دارم نمیتونم تبدیل به انگشتر کنم میتونم همون‌جوری از خواصش استفاده کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله استفاده بفرمایید.

  4. علیرضا گفت:

    سلام شرف الشمس برای ازدواج کردن مفیداست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پاسخ مفصل است. لطفا به مقاله شرف الشمس برای ازدواج رجوع کنید.

  5. B.mmm گفت:

    سلام من عاشق فردی هستم اون هم همینطور اما مادرش به ازدواجمون رضایت نمیده چون من قبلا جدا شدم ایا با تهیه حرز امام جواد راضی به ازدواجمون میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اینچنین خاصیتی به صورت مستقیم در بین خواص ندیده‌ایم.

  6. محسن گفت:

    سلام من بخاطر مشکلات روحی و اینکه احساس میکنم
    تمام درهای درزندگی به روم بسته شده. اینکه زندگی برام نمونده. میخواستم سفارش بدم. اما یه مقاله خوندم که از مضرات نوشته بود و اینکه امکان داره برای همه خوب نباشه. به همین خاطر جرات نمیکنم سفارش بدم میشه راهنمایم کنید با تشکر.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این متاسفانه بین عوام است که گاها گفته میشود آمد نیامد دارد که صحیح نیست. برای مطالعه دقیقتر مقاله دیگری در همین زمینه داریم. لطفا به مقاله آیا انگشتر شرف الشمس آمد نیامد دارد مراجعه کنید.

  7. ناشناس گفت:

    با سلام، ببخشید من یه انگشتر شرف الشمس چند سال پیش از یه نفر که انگشترهای قدیمی را خریداری می‌کرد خریدم، پشت انگشتر هم نوشته داره، خواستم بدونم به اسم کسی حکاکی نشده میتونم ازخواصش بهره ببرم، بعد نحوه پاکسازی چطور هست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید از فروشنده میپرسیدید که بنام حکاکی شده یا نه
      ولی غالبا اینطور است که انگشترهای موجود در بازار بنام نیستند و میتوانید استفاده کنید.

  8. تنها گفت:

    سلام. من یک انگشتر شرف الشمس از پدرم به من رسیده برای اینکه بتوانم از فواید ان بهره بگیرم چه مراحلی باید انجام دهم؟؟ باسپاس از راهنمایی شما بسیار لازم داریم و نیازمندیم از این سنگ مبارک.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حکاکی عام بوده که استفاده بفرمایید و کار خاصی لازم نیست انجام دهید.

  9. آسمان گفت:

    سلام چطوری انگشتر شارژ و پاکسازی کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله جامع سنگ عقیق مراجعه کنید.

  10. داوود گفت:

    سلام من حدود ۱۴سال پیش یک گردنبند عقیق زرد شرف شمس سفارش دادم ولی حتی یکبار هم ازش استفاده نکردم، آیا هنوز هم خاصیت خودش را دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله استفاده بفرمایید.

  11. دنیا محمدی گفت:

    باسلام من از یکی از دوستانم یک انگشتر شرف شمس گرفتم که احساس میکنم با این انگشتر گره بختم باز میشه و کلا حس خوبی بهش دارم، دوستم برای شفای خواهرزاده اش این انگشتر رو تهیه کردند اما متاسفانه فوت شدند؛ الان اون انگشتر رو به من هدیه دادند به امید حل مشکلاتم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است کلا هر انگشتری با هر نگینی از کسی میگیرید که قبلا آن را استفاده کرده یکبار آن را پاکسازی و شارژ کنید.

  12. آیسان گفت:

    سلام من یک گردنبند سنگ سلیمان از یک مرد عالم و چشم سوم داشت بهم هدیه داده شد به خاطر سردردهای مداوم چون ایشون فرمودند که من تو چشمم تو جمع ده نفر به بالا باید این سنگ دور گردنم باشه. میتوانم عکسش رو واستون بفرستم تشخیص بدین آیا این سنگ شمس سلیمان است یا نه
    با تشکر فراوان

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ شمس سلیمان چیست؟ سنگ عقیق سلیمانی دارید؟ یا سنگ شرف الشمس؟

  13. محمد گفت:

    سلام برای جذب جنس مخالف چه انگشتری خوبه

  14. ماریا گفت:

    سلام
    انگشترهای ما رسید، انگشتر مادرم حدود دو سایز بزرگ است، گویا معیار خاصی برای سایز و همین‌طور وزن انگشترها وجود ندارد چون نگین انگشتر مادرم درشت‌تر است ولی رینگش خیلی باریک است و از من بالعکس.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همان سایزی که مشتریان عزیز در هنگام خرید درج می کنند ارسال می شود. اگر مشکلی در سایز وجود دارد لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکل را جل کنیم. ضمن اینکه انگشت دست در طول شبانه روز ۱ تا ۲ سایز خودش بزرگ کوچک می شود بهتر است چند روز استفاده کنید اگر مشکلی بود برای سایز مجدد در خدمت شما هستیم.
      مساله دوم که فرمودید مربوط به طراحی و مدل انگشتر است. چون سلیقه های متفاوتی وجود دارد بعضی انگشترها نگین درشت دارند اما رکاب ظریف و بالعکس ولی آنچه مهم است این است که دقیقا همان تصویری که در سایت هنگام خرید می بینید دقیقا همان محصول برای مشتری ارسال می شود اگر بین آنچه خرید کردید و آنچه به دستتان رسیده تفاوتی وجود دارد اعلام بفرمایید تا فورا رسیدگی شود.

  15. ناشناس گفت:

    با سلام و احترام
    آیا می شود حکاکی قبلی را برداشت و مجددا” حکاکی کرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      شدنی است ولی کار سختی است اول باید پشت نگین تراشیده شود تا صاف شود.

  16. رضا گفت:

    باسلام میشه یک دونه رو یک برای خانواده مشترک حکاکی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه هریک حکاکی برای استفاده یک نفر است.

  17. مانی گفت:

    با سلام، اگر سنگ شرف شمس اصل نباشد آیا باز هم قابل استفاده است؟ چون بسیار شنیده ام که سنگ های رایج در بازار اصل نیستند.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      شرف الشمس اصلا سنگ نیست بلکه دعایی است که پشت سنگ عقیق زرد نوشته می شود و چون سنگ عقیق زرد سنگ گران قیمتی نیست عملا نوع تقلبی آن در بازار نیست ولی آن چیزی که مهم است درست و سروقت نوشتن دعای شرف الشمس که باید با رعایت آداب و اصولی نوشته شود.

    2. مینو گفت:

      سلام وقتتون بخیر. من انگشتر شرف شمس رو سفارش دادم به اسم خودم برام روی عقیق یمنی، تو ۱۹ فروردین درست کردند که قیمت سنگشم ۲۰۰ و خرده ای بود. آیا چون سنگم زرد نیست و سنگش حدود قیمتش این بوده از خواصش کم میشه یا فرقی داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اغلب روی یمنی پرتقالی یا کرمی مایل به زرد حکاکی میکنند بنابراین خیلی هم عالی است و استفاده بفرمایید.

  18. فرشاد گفت:

    سوالم اصلا نمیاد درستش کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوال شما بزرگوار چه بوده است؟

  19. کوروش گفت:

    سلام من تسبیح شرف الشمس دارم که بند تسبیح پاره شد و موقع تعویض ناخواسته دعای سنگ قسمتی کنده شد ایا باید عوضش کنم؟؟ یا موردی ندارد؟
    لطف کنید جواب ما رو هم بدید دیروز سوال نوشتم اصلا نیومده تو سوال ها

    1. مهدی گفت:

      سلام میشه دعا شرف الشمس روی نگین یاقوت زرد زرد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یاقوت زرد خیلی حکاکی سختی دارد باید مواظب باشید نشکند.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر قسمتی از دعا کنده شده بنابراین ناقص است و باید یکی دیگر تهیه کنید یا روی همان تسبیح در ۱۹ فروردین مجددا حکاکی انجام شود.

  20. رضا گفت:

    با سلام سوالی داشتم از خدمت تون
    آیا خواص انگشتر شرف الشمس به مرور زمان مثلا بعداز ۲۰ سال از بین میرود یا خیر؟

    1. محمد طاها گفت:

      سلام خیر مثل سنگ های دیگه خاصیتش حفظ میشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خود دعای شرف الشمس احتیاج به تمدید ندارد و میتوانید استفاده بفرمایید.

  21. علی گفت:

    سلام من به تازگی انگشتر شمس الشموس خریدم آیا برای اینکه انگشتر را در دست کنم و استفاده کنم اعمال قبل از استفاده از انگشتر دارد

    1. رضا گفت:

      خیر، فقط بدن انسان باید تمیز باشد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اعمال خاصی ندارد.

    3. ناشناس گفت:

      سلام من میخوام انگشتر مردانه سفارش بدم
      چه کسی در روز ۱۹ فروردین این دعا رو میخونه
      از کجا باید مطمئن بشیم که اداب نوشتن رو کامل بجا اوردند؟
      اگر همون روز بخوان حکاکی کنند کی به دست ما میرسه؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حکاکی توسط حکاکان مجرب و متعهد زیر نظر مستقیم خود مجموعه با رعایت آداب در ساعات مقرر انجام می شود. سابقه طولانی و چندین و چند ساله فروشگاه آنلاین و رضایتمندی بالای مشتریان نشان دهنده رعایت آداب حکاکی ها است ضمن اینکه (برای مشاهده رضایتمندی مشتریان به پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام شرف آنلاین مراجعه بفرمایید)
      باتوجه به اینکه شما قبل از ۱۹ فروردین و با حکاکی خاص میخواهید حدودا هفته اول اردیبهشت به دستتان میرسد (چون حجم بالای سفارشات در ۱۹ فروردین انجام و بلافاصله کارهای بسته بندی و ارسال به ترتیب انجام می شود و این فرایند زمانبر است و لذا حداکثر تا هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۲ به دستتان میرسد.)

  22. حق شناس گفت:

    با سلام
    من از مشهد یک شرف الشمس خریدم که پشتش حروف حک شده اگر بخواهم دعایش به اسم خودم بشه چه کار کنم؟ ایا همان که عام است کفایت میکند؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید همان عام را استفاده بفرمایید و از خواص آن بهره مند شوید.

  23. نیایش گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من انگشتر شرف الشمس ازتون خریدم ولی خیلی برام بزرگه. میخوام بدونم امکانش هست ببرم برام کوچیکش کنن ؟

    1. ناشناس گفت:

      انگشتر شرف شمس خواص های زیادی دارد

    2. . گفت:

      با سلام من یک انگشتر شرف الشمس دارم که مدتی پیش نگینش کند و بردم برایم با چسب چسباندند و چسب جلوی آن نوشته ها را گرفته اشکال ندارد؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی نیست.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همان سایزی که موقع خرید ثبت فرمودید ارسال می شود اما بله به راحتی میتوانید با هزینه و زمان کمی به یک انگشتر فروشی مراجعه بفرمایید تا به راحتی مجددا انگشتر را متناسب با سایز دقیق انگشت شما تغییر دهند.

  24. مه گفت:

    با سلام و احترام به تیم شرف آنلاین
    آیا میشه انگشتر شرف الشمس رو در دوره عادت ماهانه استفاده کرد؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. ناشناس گفت:

      سلام حرز خاص که اسم نفر با اسم مادرش پرسیده میشود با حرز عام فرق دارد؟؟

    2. شکوه گفت:

      با سلام،
      اگر سنگ شرف الشمس با دعای عام نوشته شده باشد و بعد خریداری شود، آیا نیازی نیست در مورد طریقه حکاکی صحیح آن و یا رعایت آداب نوشتن دعا شک کنیم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از جای معتبر خریده باشید ان شاء الله که صحیح نوشته شده است.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لحاظ بهره مندی از خواص تقریبا تفاوتی ندارد.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی ندارد.

    6. amirmahdi گفت:

      سلام خسته نباشید
      به من یک انگشتر شرف شمس کادو دادند
      نمیدانم واقعا حرز نوشته شده روش یا نه چجوری میشود فهمید که درست است؟
      یا باید ۱۹ فروردین بدهم بنویسند دوباره؟
      یکی هم اینکه شنیدم حرز امام جواد و دعای ناد علی هم روی شرف شمس نوشته میشود درست است یا نه؟

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پشت نگین را نگاه کنید اگر حروف رمزی خاصی را دیدید یعنی دعای شرف الشمس حکاکی شده است و انشالله هم درست حکاکی شده است.
      اگر نوشته شده باشد دیگر لازم نیست ۱۹ فروردین مجدد حکاکی کنید.
      شرف الشمس دعا است و پشت عقیق زرد حکاکی می شود و شما همچنین می توانید هر دعای دیگری را پشت یا روی نگین عقیق زرد حکاکی کنید.

  25. ناشناس گفت:

    سلام گردنبندی که من دارم پشت ان چیزی حک نشده یعنی ان دیگر شرف الشمس نیست؟ فقط عقیق زرد است؟

    1. رضا گفت:

      سلام انگشتر شرف شمس من عقیق به حالت کبود رنگ هست ایا مشکلی ندارد ممنون از شرف انلاین

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است عقیق زرد باشد اما موردی هم که فرمودید مشکلی ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی خوب دقت کنید اگر واقعا حکاکی نشده است بله فقط عقیق زرد است که البته همان هم سرشار از خواص مختلف است.

  26. بانو گفت:

    سلام من ی انگشتر هدیه گرفتم که متوجه شدم نوشته های پشت سنگ زرد شرف الشمس است و از لحظه ای که دستم کردم باهاش ارتباط برقرار کردم با اینکه نمیدونستم چیه و آرامش گرفتم برا خودم عجیب بود آیا واقعا درسته این و اگه همیشه دستم باشه ایرادی نداره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمال زیاد حکاکی عام بوده است و میتوانید همیشه در دست داشته باشید.

  27. Negin گفت:

    سلام برای ازدواج این سنگ کاربرد داره؟
    بعد اینکه اگ کاربرد داره باید اسم طرف و حک کنم یا کاره دیگه ای باید انجام بدم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در منابع معتبر به طور مستقیم به خاصیت بخت گشایی این دعا اشاره نشده است. اما در خواص آمده است که دارای خاصیت گشایش در امور است که از این مورد در بین عوام به بخت گشایی هم تعبیر می شود.
      خیر اسم شخص حک نمی شود.

  28. بابک گفت:

    سلام من ۲ تا انگشتر شرف الشمس دارم هر دو را میتوانم با هم دستم کنم ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی نیست.

    2. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید من چطوری میتونم سفارش بدم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یا به لینک سفارش شرف شمس مراجعه بفرمایید و به صورت کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید یا با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید.

  29. علیرضا گفت:

    عقیق زرد خوب چه علایمی داره و باید چطور باشه که متوجه بشیم سنگ خوبی هست

    1. خانم عامری گفت:

      شرف الشمس بهترین انگشتر از لحاظ خواص معنوی است من تازه خریده ام ان شاءالله از خواصش بهره وافی ببرم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بلحاظ خواص عقیق زرد که همگی یکسان هستند و درمورد دعای شرف الشمس پشت نگین بایستی بدانید که توسط فرد درستی با رعایت اداب حک شده است یا خیر اما اگر منظورتان از خوبی توجه به ظاهر سنگ است که هرچه نگین شما دارای رنگ یکدست تر، پاک تر و بدون ناخالصی ها باشد گران تر است.

  30. ناشناس گفت:

    باسلام
    من انگشتر شرف الشمس رو زود تر نوشتم خواستم بدونم تاثیر دعاش پابرجاست یا …
    درضمن میشه ۱۹ این ماه از روش یه خطی بکشم
    ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما در ۱۹ فروردین در ساعات خاصی حکاکی شود.

  31. معصومه گفت:

    سلام من به اسم خودم انگشتر سفارش دادم اگر بمونه برا ی دخترم هم تاثیر داره یانه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون به نیت خودتان حکاکی می شود برای استفاده خودتان هست فقط

  32. حمیرا حاتمی گفت:

    پبسیار چشم گیر و تاثیرگذار

  33. علی گفت:

    سلام نگین عقیق زرد دارم. میشه برام دعای اول ماه رمضان و حرز شرف الشمس رو روش حک کنید؟ اگه این کار مقدوره کی این نگین رو براتون بیارم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تعداد حکاکی ها متناسب با سفارشات و محصولات خود سایت است به دلیل همین محدودیت و اینکه ثبت سفارشاتی که نگین مال خود مشتری است و انبارداری آن پیش بینی نشده است لذا سفارشات اضافی که نگین مربوط به خود مشتری است متاسفانه پذیرفته نمی شود.

  34. قاسم گفت:

    سلام یکی از دوستان بهم یک انگشتر شرف شمس حکاکی هدیه داده اطمینان ندارم عموم باشه دستم نکردم چطور میتونم مطمئن بشم یا بنام خودم کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نود و نه درصد نگین های شرف شمس موجود به صورت عام حکاکی شده‌اند مگر اینکه شخص خودش قبل نوزدهم فروردین هرسال درخواست حکاکی خاص کرده باشد.

  35. مسعود گفت:

    سلام و خسته نباشید من یک انگشتر شرف الشمس که حکاکی هم داره هدیه گرفتم آیا اثر داره مشکلی نداره؟ آیا حقیقت داره. تو رو به امام رضا حقیقت بهم بگید درسته یا نه. ممنونم البته من حرز امام جواد گرفتم کامل ازتون که امروز دستم رسید طبق همون گفته هاتون ممنونم راهنماییم کنید و منو از این شک در بیارین

    1. علی کریمداد گفت:

      سلام انگشتر ماله مادرم هستش چون دستش نمیکنه من ازش گرفتم و دستمه و دعا هم طبق آداب روش حک شده حالا برا منم تاثیر داره یا نه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر به صورت عام حکاکی شده باشد بله میتوانید استفاده بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان‌شاءالله که اثرات مثبت و خواص عقیق شرف الشمس برای شما نیز موثر خواهد افتاد. خود عقیق زرد سرشار از خواص عالی است و همچنین دعایی که منسوب به امام علی (ع) است جز فایده نخواهد داشت پس نگران نباشید و حرز امام جواد (ع) را نیز همراه خود داشته باشید که مصون از بلایا و حوادث واقع شوید.

  36. ریحانه گفت:

    سلام اگه شرف الشمس رو توبازوبند همراهم باشه باز هم خاصیت افزایش رزق و روزی داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      درمورد خود خواص شرف الشمس بله ان‌شاءالله که موثر خواهد بود

  37. Hasan گفت:

    باسلام وقت بخیر دوستان آیا انگشتر برنجی شرف شرف شمس همان کارایی عقیق زرد را دارد و زیر انگشتر حکاکی حرز دارد

    1. سجاد گفت:

      سلام آیا درست که میگویند انگشتر شرف شمس اومد نیومد داره؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینطور نیست. این حرفی است که بین عوام گاها گفته می شود ولی سند و مدرکی ندارد. آنچه اسامی خداوند باید جز خیر ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      رکاب برنجی یا نگین برنجی؟ رکاب برنجی که کلا توصیه نمی شود ولی به عنوان نگین میتوانید دعا را پشت نگین برنجی بنویسید ولی توجه داشته باشید که عقیق زرد بشدت بیشتر توصیه می شود.

  38. s گفت:

    سلام، من یه انگشتر عقیق زرد شرف الشمس خریدم پشتش حکاکی داره ولی نمیدونم ک متعلق ب فرد خاصی هست یانه. اگه برای کس دیگه ای نوشته شده باشه استفاده کنم ایرادی ندارد؟

    1. یه رهگذر گفت:

      درود و سلام خدمت شما
      من یه انگشتر شرف الشمس هدیه گرفتم که حکاکی داره . . .
      از کجا و به چه صورتی باید بفهمم که حکاکی عام است یا اینکه حکاکی خاص است؟

    2. ناشناس گفت:

      سلام من گردنبند شرف الشمس دارم پارسال گرفتم امسال باید برم روش خط بنداره یانه؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر احتیاجی نیست.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به احتمال بسیار زیاد عام است. اگر به صورت عادی از بازار خریداری شده است دارای حکاکی عام است. با این وجود بهتر است این مورد را از هدیه دهنده جویا شوید. شاید به صورت خاص قبل از ۱۹ فروردین سفارش حکاکی خاص داده باشند.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید حکاکی عام شده باشد یا به نام خودتان باشد.

  39. ناشناس گفت:

    باسلام این بنده حقیر چند ابهام داشتم درباره شرف شمس ممنون میشم به دور از تعصب پاسخ من بدین
    اینکه میگن شرف شمس مال امام علی خب چرا ما حدیث مستقیم از امام علی یا دیگر امامان نداریم بعضی دوستان به این حدیث از امام جعفر صادق استناد میکنن که گفتن چرا از عقیق سرخ و زرد و سفید استفاده نمیکنی چون کوه عقیق سرخ در بهشت در خانه حضرت رسول عقیق زرد در خانه فاطمه زهرا و عقیق سفید در خانه امیرالمومنین ولی هیچ حرفی از شرف شمس نام خدا نیامده فقط درباره بهترین رنگ ها سنگ عقیق که سنگ پر خاصیتی که من هم قبول دارم گفته شده وبعد
    اگر قبول کنیم که این دعا مال امام علی چرا تاریخ حکاکی به تاریخ شمسی و ایرانی ؟؟؟؟؟ تمام اعیاد مناسبت های مذهبی ما تاریخ قمری داره ولی فقط این یک مورد تاریخ شمسی داره؟؟؟

    1. علیرضا گفت:

      ‌سلام میشود شرف شمس و بابا قوری را با هم تو یک دست استفاده کرد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در ابتدا توجه داشته باشید که شرف الشمس یک سنگ یا دعا نیست بلکه یک پدیده نجومی است و چون دعای خاصی در این روز در پشت عقیق زرد حکاکی می شود این دعا به شرف الشمس مشهور شده است. در مورد حدیث مستقیم در کتاب “موسوعه الاحجار الکریمه” آمده که این حرز از حضرت حجت (ع) توصیه شده‌است و اگر روی عقیق و در روز شرف الشمس حکاکی شود کامل‌تر است. این گونه آمده است که: “آن حرزی است برای محافظت از تمام بدی‌های آسمانی و زمینی و آن اسم اعظم است و کامل‌ترین انگشتر است.” برای مطالعه بیشتر به لینک شرف شمس مراجعه کنید. همچنین این حرز توسط شیخ بهایی یا در کتاب مصباح کفعمی، یا توسط ایت الله حسن زاده آملی، علامه مبشر کاشانی و یا کتاب جواهر مکنونه و حتی ایت الله مظاهری بیان شده است. برای مطالعه اسناد دقیق به لینک سندیت شرف شمس مراجعه بفرمایید. در مورد فتاوا هم بایستی با نام و سند معتبر بیان شود.
      درمورد تفاوت ماه قمری و شمسی هم همانطور که عرض شد این پدیده یک پدیده نجومی است و متاثیر از موقعیت سیارات و ستارگان است و خود شرف الشمس روزی است که خورشید (شمس) بر دیگران ستارگان اشراف (شرف) دارد بنابراین مقیاس تاریخ شمسی است که هر ۳۶۵ روز یکبار اتفاق می افتد. علاوه بر شرف شمس روزهای دیگری مثل شرف قمر، شرف زهره، شرف عطارد و … هم وجود دارد.

  40. ساجد گفت:

    باسلام ایا سنگ فیروزه یا سنگ حدید را در بازو بند همراه خود داشتن خاصیتشان باقیست؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در روایات فیروزه به صورت انگشتر و حدید به صورت انگشتر و گردنبند توصیه شده است اما به نظر می رسد همراه داشتن این نگین ها هم خاصیت دارد

  41. سعید گفت:

    سلام من یک انگشتر شرف الشمس سنگ دارم روش هیچ چیزی روش حکاکی نشده یعنی اگرحکاکی نشده باشه به چه درد میخوره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در آن صورت فقط عقیق زرد خالی است که خواص سنگ عقیق را دارد.

  42. سیروس گفت:

    من یک انگشتر با حکاکی دقیق همان نشانه های بالا دارم آیا میشه گفت اومد داره یا نه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      ان‌شاءالله که خواصش رو برای شما خواهد داشت

    2. فریبا گفت:

      سلام به نظر من تمام اینها بستگی به اعتقاد شخص داره درسته بعضی سنگها نیروهای خاص دارند ولی بازم برمیگرده به اعتقادات اون شخص .

  43. ناشناس گفت:

    با‌سلام‌ انگشتر‌ سرخ‌ شرف‌الشمس‌ هم‌ همان‌ خواص را‌ دارد‌ پشت‌ نویسی‌ شده‌ با‌ یک. ستاره‌ پنج‌ شاخه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمالا منظور شما عقیق سرخ با حکاکی حرز شرف شمس است که نگین شما همان خواص عقیق را دارد اما درمورد شرف الشمس بهتر است پشت عقیق زرد حک شود ولی ان‌شاءالله که خواص شرف شمس را هم خواهدد اشت.

  44. ناشناس گفت:

    سلام و عرض ادب, دعای شرف الشمس باید حتما روی عقیق زرد باشه یا عقیق سرخ هم تایید هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه شدید بر استفاده از عقیق زرد است. همچنین میتوانید از عقیق یمنی پرتقالی مایل به زرد هم استفاده نمایید.

  45. ناشناس گفت:

    سلام من چنتا انگشتر اصل میخوام که دعاش توسط یه استاد پاک مومن و توی روز ۱۹ فروردین حکاکی شده باشه قیمتش مهم نیس . فقد لطفا اگر واقعا این خصوصیات رو داره بهم بگین چون میخوام از انگشتر و دعاش مطمئن بشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حکاکی نگین های شرف الشمس در ساعات مخصوص ۱۹ فروردین به صورت مستقیم توسط خود مجموعه شرف آنلاین با نظارت مستقیم و رعایت آداب توسط افراد مطمئن و متعهد حکاکی شده‌است. برای سفارش می‌تونید با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید یا به صورت آنلاین در سایت سفارش دهید.

  46. الینا گفت:

    سلام سنگ شرف الشمس چه قیمته

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت محصولات شرف الشمس کلیک کنید

  47. محبوبه گفت:

    سلام آیا نگین شرف شمس بعد از حکاکی حتما بآید همراهمان باشد یا میتوان برای بهره بردن از خواص آن در کیف نگهداری کرد ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی همراه فرد باشد که خب اگر کیف غالبا همراه تان هست پس مشکلی نیست.

  48. فاطمه عالی محمدی گفت:

    نگین زرد رنگ،باید حتما دیده بشه ، یعنی باید زیورآلات باشه، یا میشه نگین حکاکی شده رو داخل کیف همراه داشته باشیم تا از خواصش بهره ببریم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      خیر ضرورتی ندارد زیورآلات باشد.

    2. حیدری گفت:

      سلام مادرم امسال نتونستند سنگ شرف شمس رو تهیه کنند خیلی دوست داشتند الان میشه پیگیری کنند یا اینکه تا ۱۹ فروردین سال بعد باید صبر کنند؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید از سنگ های حکاکی شده موجود خرید بفرمایید. برای مشاهده روی لینک شرف شمس کلیک کنید.

    4. ناشناس گفت:

      سلام من انگشتر شرف الشمس دارم خوبه وقتی میزارمش خاستگار میاد ولی یه بدی داره ابرو آدم میبره یعنی اگ گذشته ای داشتی بر ملا میشه خواستم بفروشمش میترسم کسی ک بخرش بزار انگشتش بار رازی از من فاش بشه لطفا راهنمایی کنید

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      اینکه رازی بر ملا شود مورد عجیبی هست نه در منابع چیزی آمده و نه حتی تا الان مورد مشابهی شنیده شده
      بعید است این موردی که میفرمایید ارتباطی با حرز شرف الشمس داشته باشد.

  49. رقیہ گفت:

    من ھم دلم میخواھد انگشتر شرف داشتہ باشم از کجا میتونم بخرم

  50. زهرا گفت:

    سلام، سنگ اصلی میخام و دعایی ک واقعا به دست استاد حک بشه چی کار کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      محصولات عقیق شرف الشمس در وب سایت شرف انلاین تمامی سنگ اصلی هستند و حکاکی توسط خود مجموعه شرف انلاین و اساتید با تجربه انجام شده است.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.