دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

amulet-text-min متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این مقاله در مورد متن دعای حرز امام جواد (ع) که شامل حرز کبیر امام جواد (ع) و حرز صغیر می‌باشد صحبت خواهد شد و با شگفت‌انگیزترین و معروف‌ترین حرز (amulet) برای دفع بلا اشنا خواهید شد. همچنین سعی شده است که با قرار دادن متن کامل حرز امام جواد (ع) از منابع معتبر این دعا را برای استفاده همراهان عزیز شرف آنلاین سهل نماییم. ضمنا در انتهای مقاله متن کامل دعای حرز امام جواد pdf نیز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز صغیر امام جواد (ع)

حرز صغیر جزئی از متن دعای حرز امام جواد (ع) میباشد که به شرح زیر است و حرز کبیر امام جواد (ع) را نیز در بخش بعدی خواهیم دید:

یَا نُورُ یَا بُرْهَانُ یَا مُبِینُ یَا مُنِیرُ یَا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

ای نور و روشنایی ای دلیل و برهان و ای روشنگر و آشکار کننده ای پرتو افشان ای پروردگار من بدی ها و آسیب های روزگار را، از من کفایت فرما و از تو می خواهم، نجات روزی را که در آن روز، در صور دمیده می‌شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز کبیر امام جواد (ع)

حرز کبیر امام جواد (ع) که در متن کامل حرز امام جواد (ع) بیان گردیده‌است در نزد علمای دینی آشنا بوده و خواص و ویژگی‌های این حرز را می‌توان از آن استخراج نمود. متن کامل حرز امام جواد به شرح زیر می‌باشد.

متن عربی حرز امام جواد

متن عربی دعای امام جواد

متن عربی حرز کبیر امام جواد

و در میان متن حرز امام جواد (ع) حروف رمزی زیر آمده‌است (البته توجه داشته باشید که این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که هر دو صورت مورد قبول است)

متن رمزی حرز امام جوادمتن حرز جواد به عربی

برای مطالعه معنی حرز امام جواد (ع) روی لینک کلیک کنید.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: حرز کبیر امام جواد با آداب کامل

این محصول به طور ویژه توسط شرف آنلاین و مطابق با آداب کامل روایت معصومین تهیه شده‌است. متن حرز کبیر امام جواد بر روی پوست آهو (مطابق روایت) می‌باشد که به صورت دست نویس در ساعات سعد نگارش شده‌است. این پوست آهو داخل یک لوله نقره قرار گرفته است. دعای خاصی نیز مطابق حدیث امام جواد (ع) بر روی دیواره خارجی این گردنبند استوانه ای نقره حکاکی شده‌است. همراه این متن حرز امام جواد یک عدد بازوبند چرمی دست دوز نیز قرار دارد. پوست استفاده شده در این پک کامل اصل و طبیعی است و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه شده است. (برخلاف ادعیه دیگری که متن کوتاه حرز امام جواد یا حرز کبیر را به صورت چاپی ارائه می‌دهند). نوشتن متن دعای حرز امام جواد روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نگارشی در ساعات سعد و توسط اساتید مجرب انجام گرفته‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن دعای حرز امام جواد (ع) : حرز صغیر یا کبیر؟!

به سندیت کتاب مهج الدعوات ص39 متن دعای حرز امام جواد (ع) شامل دو حرز است که از ایشان بیان شده‌است یکی حرز صغیر و دیگری حرز کبیر امام جواد (ع) . متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد به طور معمول بر روی پوست آهو نگاشته می‌شود که به توصیه خود ایشان بهتر می‌باشد که بر بازوی دست راست بسته شود و قبل از اولین استفاده نماز حرز امام جواد خوانده شود، اما حرز صغیر را بر پارچه یا کاغذ می‌نویسند و به صورت انگشتر گردنبند استفاده می‌نمایند یا گاهی بر پیشانی می‌بندند.

علاوه بر متن کامل حرز امام جواد (ع) یک حرز صغیر ( همان دعای یا نور یا برهان ) نیز بیان شده‌است و همان‌طور که از اسمش پیداست دعایی کوتاه است که امروزه هم بعضی افراد از آن استفاده می‌کنند و به همراه خود دارند. اما حرز کاملی که بیان شده‌است حرز کبیر امام جواد (ع) می‌باشد که در روایات هم به آن اشاره شده و در بین علما و بزرگان دینی هم معروف و شناخته شده می‌باشد.

گردنبند حرز کبیر امام جواد

توجه داشته باشید که متن دعای حرز امام جواد (ع) اگر کبیر باشد حتما باید بر روی پوست آهو نوشته شود و اما حرز صغیر میتواند بر روی انگشتر، گردنبند یا پیشانی‌بند یا حتی متن ساده بر روی کاغذ قابل اعتماد نگاشته شود. در مورد حرز کبیر برای اثرگذاری کامل، طبق روایت باید بر روی پوست آهو نگاشته شود، سپس درون قاب نقره ای قرار داده شده و روی نقره نیز ذکر خاصی دارد که آن نیز باید حکاکی شود و سپس آن قاب و پوست آهو درون بازوبند چرمی گذاشته و به دست راست بسته شود. برای مطالعه کامل آداب استفاده از حرز امام جواد (ع) کلیک کنید. استفاده از حرز صغیر به صورت پرینت و کپی متن دعای حرز امام جواد (ع) هم مشکلی ندارد و بی‌تاثیر نیست، ولی خواص بسیار زیادی که برای این دعای شریف ذکر می‌شود مربوط به نوع کبیر است که باید روی پوست آهو نوشته شود (برای اطلاعات بیشتر به مقاله ایا میشود حرز امام جواد را کپی کرد مراجعه بفرمایید). اگر مایل هستید از فواید و اثرات نوشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) به صورت بیان شده (روی پوست اهو همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی) استفاده نمایید نوع کبیر را بایستی تهیه کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره متن دعای حرز امام جواد (ع)

در دین اسلام راه‌ها و دعاهای بسیاری وجود دارد که به واسطه آن، دوری از بلا، رفع سحر و جادو و دوری از نظر مردم انجام می‌شود و بسیاری از آنها متعلق به ائمه می‌باشند. تهیه متن کامل حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن آن به صورت گردنبند حرز امام جواد ، بازوبند حرز امام جواد یا انگشتر حرز امام جواد به توصیه خود ایشان یکی از این راه ها می‌باشد. البته که نوع صغیر و کبیر آن دارای خواص متفاوتی هست.

گردنبند نقره دعای امام جواد

به مراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) اعم از حرز صغیر یا حرز کبیر امام جواد علیه السلام یکی از اشناترین و معتبرترین حرزها برای دوری از انواع بلاها و مشکلات می‌باشد. به طوری که علما دینی و ائمه نیز استفاده از متن دعای حرز امام جواد (ع) را همواره توصیه داشتند.

باطل کردن چشم زخم ( چشم نظر ) و جلوگیری از ضرر و زیان و مریضی و اذیت و آزار و رفع تنگ‌دستی و حفظ عزت و ابرو حفظ از وسوسه شیاطین و …. را می‌توان از خواص بسیار ویژه به همراه داشتن متن دعای حرز امام جواد (ع) (البته از نوع حرز کبیر) در نزدیکی خود دانست. می‌توان گفت که عمدتا حرزهایی که از ائمه اطهار به دست ما می‌رسند اکثرا به شکل دعا و برای نزول نعمت و دفع بلا هستند که متن دعای حرز امام جواد (ع) هم ازین قائله مستثنا نیست. برای مطالعه بیشتر درباره حرز امام جواد برای چشم زخم روی لینک مزبور کلیک کنید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

بازوبند حرز امام جواد (ع) روی پوست بُز طرح غافر (دست نویس)

۲۰۵,۰۰۰ تومان

گردنبند آرزوها با حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو (دست نویس)

۲۴۵,۰۰۰ تومان

گردنبند حرز امام جواد (ع) نقره طرح اهل بیت

۷۶۵,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روایات نقل شده ویژه حرز امام جواد (ع)

با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های حرز امامان و مطالعه آن می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) می‌تواند کمک زیادی به ما بکند و از بلاهای زیادی در امان خواهیم بود. تنها کافیست به تعدادی از روایات معروف از ائمه اشاره کرد تا بتوان به لزوم استفاده از این دعا پی برد. همان‌طور که می‌دانید متن کامل حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد) از میان دعاها و حرزهایی که در روایات مختلف وجود دارد بسیار سفارش فراوانی شده‌است. این حرز شما را از خطرات حفظ می‌کند و دارای خواص فراوانی می‌باشد. در ادامه برخی از این سخنان گردآوری شده‌است:

گردنبند نقره با حرز صغیر امام جواد

سید بحرالعلوم: متن دعای حرز امام جواد (ع) مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

شیخ بهاءالدینی فرموده اند: شخصی با سنگی بزرگ بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاقی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت.

نظر ایت الله بهجت در مورد حرز امام جواد : که ایشان در کتاب بهجت الدعا صفحه 348 به لزوم استفاده از حرز و آداب آن اشاره کرده‌است. به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن متن کامل حرز امام جواد (ع) تاثیر فراوانی دارد.

سیدبن طاووس: که در یکی از کتب خود به این حرز اشاره کرده و نقل شده‌است که به پشتوانه وجود متن کامل حرز امام جواد مامون در جنگهایش با روم سربلند و پیروز شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دانلود متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

در این بخش امکان دانلود متن حرز امام جواد pdf با فرمت پی دی اف فراهم شده‌است که به راحتی با کلیک روی لینک دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf می‌توانید به این فایل دسترسی داشته باشید. اما توجه داشته باشید که همانطور پیش‌تر بیان شد حرز کبیر بایستی حتما روی پوست آهو نوشته شود. بنابراین توصیه ما بر این است که اگر توانایی خرید پک کامل حرز کبیر را ندارید تا جایی که امکان دارد به جای دانلود متن حرز کبیر امام جواد pdf از حرز صغیر یک خطی استفاده نمایید و آن را به صورت دستی روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید البته که دعای کبیر قطعا خواص بیشتری دارد و توصیه شده‌تر می‌باشد اما باید روی پوست آهو باشد. با این وجود امکان دانلود رایگان متن دعای حرز امام جواد pdf برای شما مخاطبین عزیز فراهم شده‌است.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

742 دیدگاه در “متن حرز امام جواد (حرز کبیر امام جواد + صغیر) متن کامل دعای حرز امام جواد pdf

  1. امید گفت:

    با سلام. برای رفع چشم و نظر از مغازه و کار و کاسبی و رزق و روزی چه چیزی خوب است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین حرز امام جواد مناسب است اما باید به بازوی خودتان ببندید نه اینکه توی مغازه بگذارید.

  2. زهرا گفت:

    سلام اینهمه پوست آهو از کجا گیر میاد مگه شکار آهو بلامانعه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به بخش سوالات متداول در صفحه پک کامل حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو مراجعه کنید.

  3. مریم گفت:

    سلام من مدتی خواستگار ندارم یا اینکه خواستگار میاد من راضی باشم اون ها میرن و اونها راضی باشن من راضی نیستم و اصلا رزق و روزی تو زندگیم نیست پیشنهاد شما چیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای افزایش تعداد خواستگاران سوره احزاب روی پوست آهو توصیه می‌شود. البته این سوره صرفا برای افزایش تعداد خواستگاران است ولی وقتی شما خودتان خواستگار را رد می‌کنید عملا از دست کسی کاری برنمی‌آید. لذا توصیه بهتر این است که مقداری معیارهای‌تان را آسان‌تر بگیرید.
      همچنین برای افزایش رزق و خیر و برکت حرز امام جواد (ع) یا سنگ هایی مثل عقیق توصیه می‌شود.

  4. قربانی گفت:

    با سلام
    ایا حرز حتما باید همراه فرد باشد
    یا به نیت یه فردی بگیری و تو خونه باشه اثر داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید همراه فرد باشد.

  5. ناشناس گفت:

    سلام بنده یک دعا داخل پارچه سبز یک سوزن فرو شده در دعا و یک تیکه نان هم داخل پارچه بود و پشت کاغذ دعا اسم من بود اینجور موارد برای نیت خیر بوده یا بد و برای ابطالش چکار کنم. جوابش رو به شماره [censored] لطف کنید

  6. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر من سیزده ساله ازدواج کردم تو این سیزده سال همش سه سال رنگ خوشی را دیدیم شوهرم اول با خوشحالی میره سرکار بعد یه مدت یه جوری میشه یا خودش کار رو ول میکنه یا بیرونش میکنند با اینکه همه کار میکنه و اخلاقش خوبه اما همش پشت سرش حرفه و بعد یه مدت نا امید میشه به نظرتون حرز امام جواد خوبه براش خودشم خسته شده از بس سر این کار و اون کار میره و ناامید میشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای آسان شدن و رونق کار در بین خواص اشاره شده است. به امید خدا برای شما نیز مفید واقع خواهد شد.

  7. سعید گفت:

    باسلام، ببخشید نماز حرز خیلی طولانیست و از آنجا که مهم است چون ترسیدیم نتوانیم بخوبی نماز رو خودمون بخونیم نائب گرفتیم حالا اثر حرز کم میشود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید خودتان بخوانید ولی دو مورد را توجه داشته باشید:
      1- میتوانید نشسته بخوانید.
      2- میتوانید با حفظ شکل و ظاهر نماز متن سوره ها را از روی کتاب بخوانید.

  8. مهد گفت:

    سلام میشه به بازو نبندیم و به گردن آویز کنیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را می‌توانید.

  9. فاطمه گفت:

    سلام و عرض ادب
    عزیزان اگر کسی خریده ازین سایت ممکنه صادقانه بگه چطور هست آیا راضی هستین من هزینه برام مهم نیست اینکه اصل باشه و با آداب دقیق باشه واقعا این برام خیلی مهمه
    خواهش میکنم صادقانه بگید🙏🌱

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      علاوه بر نظرات موجود در همین صفحه می‌توانید نظرات دیگر مشتریان را در صفحه معجزات حرز امام جواد نیز مشاهده نمایید.

  10. نورا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از مشهد حرز امام جواد گرفتم و گفتن که نمازش خونده شده و فقط خود فروشنده دعای حرز رو برام خوند و اسمم رو نوشت و داخل بازو بند چرم بهم داد، مشکلی نداره؟
    بعد هم اینکه احکام خاصی برای همراه داشتن حرز وجود داره؟ که کار خاصی رو انجام بدیم یا انجام ندیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر خریده‌اید باید خودتان نمازش را بخوانید ولی نوشتن اسم خودتان روی حرز لازم نیست.
      ضمن اینکه باید روی پوست آهو و درون قاب نقره مخصوص باشد و بعد آن قاب نقره را به بازو ببندید. (قبل از اولین بار استفاده از بازوبند باید نمازش را بخوانید.)

  11. آرمان گفت:

    با سلام..من سال قبل حرز امام جواد را تهیه کردم و نمازش را خواندم الان حرز را گم کردم و دوباره میخواهم تهیه کنم باز هم باید نماز را بخوانم،؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گویا لازم نیست ولی محض احتیاط از دفتر مرجع تقلید خود نیز سوال بفرمایید.

  12. ویانا زارع گفت:

    سلام وقتتون بخیر حقیقتش من حرز خریدم و جایگاه نقره براش کوچیک بود با سوزن به زور درآوردمش پاره شده چکار کنم یک تکه کوچک از آخر دعا کلمه بحق کمی قابل تشخیص نیست و خط قرمز دور دعا هم پاره شده مشکلی ایجاد میکنه؟ باید حرز جدید بگیرم؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چرا به زور دراوردید؟ باید با احتیاط این کار را میکردید که حرز آسیبی نبیند. الان یا حرز را تعویض کنید یا به یم فرد خبره حرز را بدهید شاید نوشته را بتواند اصلاح کند.

  13. منصوره گفت:

    با سلام: برای نوشتن حرز صغیر باید به ساعات سعد و نحس توجه کرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در ساعات قمر در عقرب ننویسید.

  14. ترانه گفت:

    من حرزم رو گم کردم یکی دیگه بهتون سفارش دادم باز هم باید نمازش رو بخونم یا نیازی نیست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گویا لازم نیست مجدد نمازش را بخوانید ولی محض احتیاط از دفتر مرجع تقلید خود هم سوال بفرمایید.

  15. فف گفت:

    باسلام حرز امام جواد برای بچه دار شدن موثره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اینچنین خاصیتی مستقیما در بین فواید آن مشاهده نکردیم.

  16. فاطمه گفت:

    باسلام ما چند ماهی میشه اومدیم خونه ی خواهرم مستاجر شدیم با اینکه برای اولین بار شب جمعه اومدم همراه با قرآن و آینه و خوندن آیه الکرسی و چهار قل و و ان یکاد ولی با اینکه دو طرفه راضی هستیم از روزی که‌ اینجا هستیم بلایی نیست که سرمون نیومده باشه از جمله آتش گرفتن خونه‌ بخاطر اتصال برق سه مرتبه تصادف با ماشین که من و شوهرم پشتش بودیم که اصلا تو این بیست سال اخیر بی سابقه بوده البته یک بار که ماشین جلوی در خونه بود و یکی زد بهش و دو مرتبه ی دیگه هم مقصر نبودیم خلاصه با آتیش گرفتن خونه همه ی زندگی ۲۰ سالمون دود شد و رفت هوا و خونه هم خسارتش از وسایل کمتر نشد طوری که برای گرفتن دعای حرز امام جواد ع پول ندارم اگر خودم روی کاغذ بنویسم یا کپی ازش بگیرم آیا میشه امیدوار بود که نتيجه بده لطفا راهنماییم کنید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که هرچه زودتر مشکلات از زندگی شما رخت بربندد. شما حرز صغیر امام جواد را روی کاغذ بنویسید و همراه تک تک اعضای خانواده گرامی بکنید. خواندن روزانه معوذتین و قرآن را فراموش نکنید. به امید خدا مشکلات تمام خواهند شد.

  17. مرتضی گفت:

    سلام من چند روز پیش از مشهد حرز امام جواد را تهیه کردم هزینه نمازش رو هم پرداخت کردم که خونده بشه و تو قاب نقره هم نیست تو یه بازوبنده مشکل نداره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر است باید قاب نقره مخصوص هم داشته باشد و نمازش را هم چون توانایی جسمی و ذهنی دارید باید خودتان بخوانید.

  18. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر بهم گفتن که بستگی بخت دارم طلسمم کردن آیا حرز امام جواد خوبه برای این مشکلم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله توصیه شده است.

  19. مهدی رح ده گفت:

    سلام من حرز کبیر میتونم با آداب بنویسم اما یک مشکلی که هست حرف رمز صوبیش نمی تونم چون متوجه نمی شم چی نوشته شده اون قسمتش رو باید چکار کنم و اینکه اگر پوست آهو پیدا نکردم رو کاغذ میشه نوشت

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید روی پوست اهو باشد و حروف رمزی رو هم میتوانید از روی نوشته اصلی الگوبرداری کنید و بنویسید.

  20. امیر گفت:

    سلام
    میشه دعای حرز صغیر رو بنویسم و روش چسب نواری بزنم که آب خورد خراب نشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی نیست.

  21. مرتضی گفت:

    میشه بگید ای همه پوست آهو از کجا میارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به صفحه پک کامل حرز امام جواد روی پوست آهو مراجعه کنید و بخش سوالات متداول را بخوانید. ضمن اینکه توجه داشته باشید از یک پوست آهو بین 100 تا 150 حرز کبیر و چندین و چند دعای دیگر تهیه می شود.

  22. بهار گفت:

    سلام و عرض ادب..اگه طلسم نشده باشم و خواستگار هم ندارم ایا حرز جذب خواستگار میکنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دختران جهت افزایش خواستگاران سوره احزاب روی پوست آهو توصیه شده است.

  23. ناشناس گفت:

    سلام من حرز امام جواد گرفتم ولی هنوز اثری ندیدم باید چکار کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در وهله اول باید مطمئن شوید اداب را رعایت کردید؟ نماز مخصوصش را خواندید؟

  24. علی گفت:

    سلام ما ۴ تا خواهر برادریم یه قران خوان بهمون گفته شما ۴ تا رو جن زده کرده اند الان بیشتر از ۱۰ ساله قهریم تو خونمون هم همیشه دعوا بود. دوتامون اصلا خواستگار نداشتیم. اون دوتا هم همش مشکلات دارند…. چیکار باید کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین پک کامل حرز امام جواد را سنگ حدید هفت جلاله استفاده بفرمایید.

  25. زهرا گفت:

    سلام خوبید با احترام اینکه نوشتن دعای حزر صغیر چه آدابی رو رعایت کنیم از کجا بفهمم که روزش قمر در عقرب و یا ساعتش سعد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده روزهای قمر در عقرب باید به تقویم های نجومی مراجعه کنید یا یک جستجوی اینترنتی بکنید به راحتی یافت میشود.

  26. اکرم گفت:

    سلام ماشین ما رو شب نیمه شعبان از جلوی در منزل دزدیدند، برای پیدا شدن خواندن این حرز خوب است یا چیزی دیگری

  27. شایان یدی گفت:

    سلام. من یک دعا حرز پیدا کردم که داخل یک اویز چرم مشکی هست که روی اون نوشته شده الحرز الجامع. من میتونم ازش استفاده کنم؟ یا برای شخصی هست که اون رو گرفته بوده؟ بعد اینکه میشه بازش کرد و بهش دست زد؟ چون کاغذ داخلش رو باز نکردم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا چیزی که پیدا کنید متعلق به شما نیست و نباید استفاده کنید.

  28. ابی گفت:

    سلام خسته نباشید چه دعای داشته باشم که هرجا برم شغل بهم بدن و طولش ندن اذیتم نکنند اخه مدارک میدم ازمایش میدم بعد نمیفرستن دنبالم

  29. کوثر گفت:

    سلام من تو خونه ک هستم گاهی وقتها ترس برمیداره
    و غروب ها دلم میگیره
    و برای چیز های دیگه ایا این خوبه برام

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع ترس و وحشت از تنهایی مفید است.

  30. دریا گفت:

    سلام خسته نباشید سوره احزاب روی پوست آهو هم دارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا روی لینک سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید.

  31. مهسا افشار گفت:

    سلام وقت بخیر من مدتی است در منزل جدید که خریداری کردیم مستقر شدم ۲ شب اول که آنجا خوابیدیم همه چیز اکی بود و سرحال بودم کم کم مضطرب شدم‌ و بی خواب و به روانپزشک مراجعه کردم قرص ضد افسردگی دادند البته قبلا در این خانه بچه مریض سکونت داشته من قصد بارداری دارم ولی با وجود این قرص ها فعلا نمیتونم اقدام‌کنم حرز صغیر برای من خوب است؟ آیا ممکنه چشم نظر هم خورده باشم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع ترس و دفع چشم زخم حرز کبیر امام جواد را توصیه میکنیم.

  32. بهار گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بگم من یه داداش دارم چند سال پیش یه ماه نامزد داشت ولی به دلایلی به هم زد از اون موقع تا حالا هرجا رفته خواستگاری یا خودش قبول نکرده یا طرف مقابل خودش هم اصلا تمایل به ازدواج نداره الان سی و چهار سالش شده پیش دعانویس هم رفتیم گفته بختش بسته است اما نتونستند کاری کنند براش باید چکار کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا فکر میکنید که سحر یا طلسم شده اند پک کامل حرز کبیر امام جواد را برای ایشان تهیه کنید.

  33. ناشناس گفت:

    سلام من حرز کبیر خریدم ولی داخل لوله نقره نیست و داخل کش موهام گذاشتم تا همیشه همراهم باشه ایا مشکلی داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله باید در لوله نقره مخصوص باشد و به بازو بسته شود.

  34. النا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یک دانش آموز هستم و یه حرزی میخوام که زرنگ تر از همه بشم چون 3 نفر توی کلاس از من زرنگ تر هستند و همش وقتم رو بزارم برای خوندن و زبان دبیرا و. … را ببندم که هر چی بگم مثلا نگن نه و میشه توی درسام موفق باشم چه حرزی خوبه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام خدمت شما مخاطب نوجوان
      توصیه اکید می‌کنیم به دنبال راه میانبر برای چنین مسائلی نباشید. در خواص حرز نیز چنین خاصیتی وجود ندارد. شما باید حداکثر تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهید و نتیجه را با توکل به خداوند بسپارید. قطعا بهترین نتیجه را خداوند برای شما رقم خواهد زد.

  35. فاطمه گفت:

    سلام
    خسته نباشید نمیشه حرز امام جواد صغیر رو چاپ کرد بعد استفاده کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کوتاه امام جواد را می‌توانید خودتان در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه تان باشد. باطهارت و در ساعات سعد بنویسید.

  36. زهرا گفت:

    سلام، برای من یک مدته کارهایم مشکل ساز شده، اکثرا طرف های کاری من دردسر درست میکنند، هر کسی هم که با میل و اصرار خودش به سمتم میاد بعد یک مدت سرد میشه، چه دعایی رو مناسب میدونید برای حل مشکلم؟؟؟ ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای افزایش خواستگاران و میل و رغبتشان به شما سوره احزاب روی پوست آهو توصیه می‌شود. همچنین برای دفع شر بدخواهان و گشایش در امور سنگ حدید هفت جلاله (خصوصا اگر دشمنان خاص و شناخته شده ای دارید) توصیه می‌شود. حرز امام جواد نیز برای دفع شر دشمنان مفید است.

  37. فاطمه گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    میشه حرز امام جواد رو خودمون بنویسیم
    بعد اگه این حرز رو از دعا نویس که معتبر هست بگیریم بازم باید هر چهل روز مجدد بگیریم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با رعایت اداب اگر میتوانید بله خودتان بنویسید.
      اگر از جای معتبر تهیه کردید دیگر لازم نیست مجدد تهیه کنید.

  38. اردبیل گفت:

    باسلام و خسته نباشید ما میخواهیم حرز صغیر رو خودمون توی خونه بنویسیم روی کاغذ و بگذاریم داخل مچ بند و ببندیم ولی نمازش رو بلد نیستیم حرزکبیر رو هم میخواهیم داخل همون مچ بند بگذاریم ولی روی پوست آهو مینویسیم واس هر حرز باید نماز جداگانه بخوانیم یا واسه هردوتاشون یک نماز لطفا راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر دارای نماز نیست و روی کاغذ بنویسید کافیست.
      ولی حرز کبیر نیز دارای اداب خاصی است از جمله پوست آهو و لوله نقره مخصوص که برای مطالعه به مقاله اعمال حرز امام جواد مراجعه کنید.

  39. زهرا گفت:

    سلام من خاستگاری زیاد دارم ولی از دور میگن و جلو نمیان اگر هم بیان بعد چند روز بهم میخوره بی دلیل ایا حرز امام جواد برای من خوبه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب روی پوست آهو احتمالا برای شما مناسبتر است.

  40. ریحانه گفت:

    سلام من مغازه زدم ماه اول درآمدم خوب بود یه دفعه کم شد و الان کسانی که با هم کار میکنیم همچون تو یه هفته مریض شدیم یکی کمر درد خودم درد عضلانی یکی سنگ کلیه کلا یه هفته مغازه بسته به خاطر اینکه خودمم حالم خوب نبود میتونم حرز صغیر رو رو کاغذ بنویسم و همراه خودم داشته باشم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله برای دفع بلا خوب است.

  41. ناشناس گفت:

    باعرض سلام و ادب میخواستم بدونم آیه و من یتق الله برای چی خوبه من یک گردن بند شرف شمس دارم که روش این آیه نوشته شد ممنون میشم اگر جواب بدی

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گفته می شود که برای افزایش رزق خوب است.

  42. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید پسرم از خونه رفته باهاش حرف میزنیم هرچی بهش میگیم ادرست کجاست بی راهی جواب میده به دعا نویس هم رفتم گفت شما طلسم شدید چیکار کنم اگه از حزر امام جواد بگیرم اون بر میگرده ممنون میشم جواب بدین

    1. زهرا گفت:

      سلام، کاری که میتونی از خدا بخواهی از بنده خدا نخواه، شما به هر دعا نویسی وصل بشی میگه طلسم داری و یا همزاد داری…از خدا بخواه و حرز امام جواد و امام علی و حرز ابی دجانه رو خودت سرچ کن بنویس با انرژی مثبت با وضو از خدا بخواه و هر چهل روز مجدد بنویس و قبلی رو به اب روان و تمیز بینداز چون هر چهل رو این حرز ها انرژی های منفی و نییت های پلیدی که اطراف هست رو جذب میکنه که اسیبش به دارنده حرز نمیخوره و بعد چهل روز کم کم اون انرژی خودش رو از دست میده، باز هم میگم از خدا بخواه نه از بنده خدا ….

    2. محمد قربانی گفت:

      سلام خسته نباشید من حرز کبیر میخواستم رو پوست آهو داخل لوله نقره ای چطور باید سفارش بدم با تشکر

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد مراجعه بفرمایید یا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا برای شما ثبت سفارش انجام شود.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه می‌شود سمت دعانویس نروید. اغلب اینطور است که ضرر آن از سودش بیشتر است (اگر سودی داشته باشد)
      متاسفانه اینچنین خاصیتی در بین فواید این دعا مشاهده نکردیم.

  43. علی گفت:

    سلام برادر من ۷ سال دارد و خیلی پرخاشگر است به نظر شما چی براش خوبه ؟
    آیا حرز براش خوبه؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام برادر حتما پرخاشگری دیده

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است در این زمینه از یک متخصص کودک کمک بگیرید. در خواص حرز امام جواد خاصیت اینچنینی مشاهده نکردیم. اما اگر دلیل این پرخاشگری ترس از چیزی هست بله به امید خدا می‌تواند موثر باشد.

  44. رضا گفت:

    سلام چرا دعا روی کاغذ نوشته شده و در نقره گذاشته شده مگر نباید روی پوست آهو نوشته شود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید حرز کبیر روی پوست آهو و حرز صغیر روی کاغذ نوشته شود. البته همان پوست آهو هم به مقدار زیادی دباغی و سمباده زنی می‌شود که قابلیت نوشته شده داشته باشد لذا نباید با کاغذ اشتباه گرفته شود و نشانه های مهم آن برای تمیز دادن از کاغذ شامل بافت روی پوست و بوی آن است.

  45. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر آیا دست زدن به خود دعای نوشته شده روی پوست ایرادی داره ؟ و آیا پاک میشه دعای نوشته اش ؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر پاک نمی شود و ایرادی هم ندارد ولی بی وضو دست نزنید.

  46. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت شما از شما کمک میخواستم خواهرم دزد به خونشون زده بود وبلاگاشون برده بود بعد خواهرم برای پیداکردن فالگیر و اینه بین میاره خونش بعد گفته باید بچش نگاه کنه و بچه نگاه میکنه میبینه و خلاصه حال بچه خرابه همش میگه شبها تو سقف کسی راه میره حالش بد چند روز هم هست مدرسه نمیره آیا حرز امام جواد ع بگیرم براش حالش خوب میشه تو رو خدا کمکش کنید راهش رو بگید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همیشه توصیه کرده‌ایم که سمت دعانویس و این مسائل نروید چراکه حتی اگر سودی داشته باشد ضررش بیشتر از سودش خواهد بود.
      برای کودک پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) تهیه کنید همچنین داشتن سنگ حدید هفت جلاله هم توصیه می‌شود. ان شاء الله به زودی مشکل حل خواهد شد.
      همراه داشتن قرآن و خواندن سوره های فلق و ناس به صورت روزانه نیز انجام شود.

  47. مهدی گفت:

    سلام در حرز که به دست ما میرسه حروف رمزی هم نوشته شده یا خیر

    1. سید محمد گفت:

      سلام حرز کبیری که قاب نقره ای نداره و روی کاغذ نوشته شده اشکال دارد یا خیر

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای بهره‌مندی از خواص باید مطابق آداب باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا

  48. جلالی گفت:

    سلام خسته نباشید ، آیا میشه حرز امام جواد رو پرینت بگیریم و بخونیم ، و بعد نحوه نماز خوندش چطوره؟؟ آیا واقعا جواب میده این حرز

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندنش خیلی هم عالی است ولی حرز کبیر را بایستی روی پوست اهو همراه با اداب همراه خود داشته باشید. ولی می‌توانید حرز صغیر را روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید و احتیاج به نماز هم ندارد. ولی حرز کبیر دارای یک نماز مخصوص است که میتوانید برای آشنایی با آن به مقاله نماز حرز امام جواد مراجعه کنید.

  49. ا زهرا (س.. گفت:

    علامت یک چشم یکی از نماد های فراماسونری و شیطان پرستی می باشد 🧿

    1. سمانه گفت:

      سلام دختر۳ ساله ای دارم که یهو وسط بازی یا جمع و مهمانی انگار بهش دلشوره و اضطراب دست میده و حالت افسرده میشه و دست از بازی و همه چی میکشه و فقط گریه میکنه شدید و بهونه میگیره و بالا میاره عق میزنه غذا نمیخوره کلا مریض نیست ولی انگار حال روحیش یک چیزی شده خودش هم علت گریه اش رو نمیدونه انگار که یکی دعاش کرده چشمش زده حالتهاش عجیب شده بنظر شما حرز امام جواد تاثیر داره براسش بگیرم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در قدم اول حتما از متخصص کودکان کمک بگیرید تا به امید خدا مشکل حل شود و اگر واقعا فکر میکنید که دچار چشم زخم شده‌اند می‌توانید حرز امام جواد (ع) را برای ایشان تهیه کنید.

  50. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من الان دستم خالیه و نمی تونم حرز کبیر رو بخرم راهکاری هست که خودم روی کاغذ بنویسم یا بجای پوست اهو از چیز دیگه استفاده کنم ممنون میشم جواب بدهید

    1. ناشناس گفت:

      سلام حرز اقا امام جواد ع را میتوان روی کاغذ نوشت همراه خود داشته باشی

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز صغیر را روی کاغذ می‌توانید بنویسید و همراه خود داشته باشید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله می‌توانید حرز صغیر را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.