دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟ آیا میشود آن را کپی کرد؟

possible-copy-imam-javad-amulet آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟ آیا میشود آن را کپی کرد؟

ایا میشود حرز امام جواد را کپی کرد؟ آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟ در این مقاله قصد داریم به این 2 سوال مهم پاسخ دهیم. برای پاسخ به این سوالات تا انتهای مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ایا میشود حرز امام جواد را کپی کرد؟

حرز امام جواد (ع) به دو صورت صغیر و کبیر وجود دارد. خواص و متن این دو دعا با هم تفاوت دارند. (اگر با حرز صغیر و کبیر آشنایی ندارید می‌توانید از طریق لینک حرز امام جواد چیست؟ با خواص و متن هریک آشنا شوید.) حرز صغیر فقط یک خط است که می‌توانید آن را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید اما براساس با روایات و منابع دینی در حدیث ذکر شده از امام جواد (ع) در کتاب مهج الدعوات صفحه 39 بیان شده که حرز کبیر باید با رعایت آداب خاصی بر روی پوست آهو نگارش شود.

حدیث حرز کبیر امام جواد روی پوست آهو

گرفتن کپی از حرز کبیر امام جواد (ع) قاعدتا خواص کاملی که برای این دعا ذکر شده را نخواهد داشت. اما از آنجایی که اسامی خداوند و دعای متبرکه است، استفاده از آن نیز خالی از لطف نخواهد بود. بنابراین برای بهره‌مند شدن از خواص کامل حرز کبیر توصیه می‌گردد که آن را بر روی پوست آهو با رعایت آداب بنویسید. جهت مشاهده این آداب نیز به مقاله طریقه نوشتن حرز امام جواد روی پوست آهو مراجعه نمائید.

همچنین از آداب نوع کبیر این است که دعای نوشته شده روی پوست آهو در داخل لوله نقره قرار گرفته و سپس لوله نقره در بازوبند گذاشته شود و به بازوی راست بسته شود. از آنجایی که تهیه پوست آهو و نگارش آن با رعایت آداب برای عموم مردم امری دشوار است، فروشگاه شرف‌آنلاین این حرز کبیر را در قالب یک محصول به نام پک کامل حرز امام جواد (ع) برای عموم مشتریان عزیز تهیه کرده‌است. در ادامه این محصول ویژه را می‌توانید مشاهده و بررسی نمائید.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک حرز کبیر امام جواد (ع)

این محصول ویژه شامل دعای حرز کبیر امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (بر اساس حدیث حضرت جواد ع ) است که به کمک دستی نگارش شده‌است. پوست آهو داخل یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای خاصی نیز بر اساس روایت امام جوادع روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی شده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار گرفته که درون آن لوله نقره قرار می‌گیرد. پوست به کار گرفته‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تولید شده‌است (برخلاف سایر دعاهایی که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی می‌باشند). نگارش دعای حضرت جواد (ع) روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نگارش در ساعات سعد و توسط استادان مجرب انجام گردیده‎‌است.

همانظور که بالاتر بیان شد نوع صغیر حدود یک خط است که می‌توانید خودتان بر روی کاغذ در منزل بنویسید و یا از آن کپی بگیرید. این دعا نیز خواصی همچون عاقبت بخیری و دفع بلایا را دارا می‌باشد. در ادامه انواع محصولات حرز صغیر امام جواد (ع) را می‌توانید مشاهده کنید.

محصولات حرز صغیر امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟

در هیچ منبع و روایات معتبری بیان نشده‌است که حرز امام جواد باید به نام باشد. برخی از افراد این دعا را به نام شخص می‌نویسند که در حقیقت باید بگوییم در خواص کلی تفاوتی در نوشتن به نام و بدون نام وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که نوع کبیر دارای یک نماز مخصوص است و زمانی که شما نماز حرز امام جواد را بخوانید آن حرز به نام شما می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر هم به هیچ عنوان خودتان توانایی خواندن نمازش را ندارید و از شخص دیگر بخواهید که به نیابت از شما نماز را بخواند، مسلما باید نام و نام مادر شما را جهت به جا آوردن نماز نیت کند.

دسته‌بندی محصولات مختلف حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

دستبند حرز امام جواد (ع) (9)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

10 دیدگاه در “آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟ آیا میشود آن را کپی کرد؟

  1. ناشناس گفت:

    سلام .
    دوست من برای دو نفر این دعا را از مشهد تهیه کردم و همونجا هم داد که نمازهاش رو خوندند ولی وقتی تحویل داد به اون دونفر ، قاطی شده بود دعاها و نمیدونست باید کدوم رو بده به کدوم شخص. ایا به مشکل می خوره این دعا ؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هرکسی باید خودش این نماز را بخواند و سپس بازوبند را ببندد. مگراینکه کودک خردسال یا فرد مریض و ناتوان باشد که یک نفر دیگر به نیابت از ایشان بخواند.

  2. محمدی گفت:

    سلام اگر حرز امام جواد رو پیدا کنیم و هیچ دسترسی نداشته باشیم که به صاحبش برگردونیم میشه نمازش رو بخونیم برای خودمون باشه یا خیر دیگه تاثیر نداره و اینکه من از کربلا حرز امام جواد گرفتم اما روی کاغذ هست میشه ازش استفاده کنم و نماز بخونم یا نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا حکم مال غیر را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید، احتمال زیاد شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

      اگر حرز کبیر خرید کرده‌اید باید روی پوست آهو باشد ولی حرز صغیر را روی کاغذ می‌توانید استفاده کنید و نماز هم لازم ندارد.

  3. ناشناس گفت:

    سلام من چند وقته که احساس افسردگی دارم و بختک میبینم احساس میکنم یکی همش کنارمه صدای پاهاش رو میشنوم میفهمم که میاد به سمتم و وحشت میکنم یه بارم به شکل بختک دیدمش مشکلاتم با همسرم زیاده و نسبت بهش خیلی بدبینم لطفا کمکم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع ترس همین پک کامل حرز امام جواد به امید خدا موثر خواهد بود. همچنین به شما مخاطب گرامی توصیه می‌کنیم از مشاوره متخصصین در زمینه خانواده کمک بگیرید.

  4. رامیلا گفت:

    مگر توی این دوره پوست آهو پیدا میشه از کجا مطمئن باشیم که حرز روی پوست آهو نوشته شده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله پیدا می‌شود. لطفا برای دریافت پاسخ سوال اول به بخش سوالات متداول در صفحه پک کامل حرز امام جواد مراجعه نمایید. همچنین برای پاسخ به سوال دوم به مقاله حرز امام جواد از کجا بگیرم را مطالعه نمایید.

  5. محمد منظوری گفت:

    آخرش نفهمیدم میشه کپی کرد یا نه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نوع کبیر را خیر نمی‌شود ولی نوع صغیر را می‌توانید در منزل روی کاغذ بنویسید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.