دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه (آداب و اعمال باتمام جزئیات)

Etiquette-OF-imam-javad-amulet طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه (آداب و اعمال باتمام جزئیات)

در این مقاله بطور کلی در مورد طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه و روی کاغذ نکاتی را بیان کرده‌ایم. همچنین اگر شما هم می‌خواهید در خانه این دعای شریف را بنویسید، باید آداب نوشتن حرز امام جواد را نیز بدانید. در این مقاله اعمال و آداب نوشتن حرز امام جواد با تمام جزئیات از جمله ساعت و زمان نوشتن بیان شده‌است. تا انتهای مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب و طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه

همانطور که احتمالا می‌دانید از امام جواد (ع) دو حرز صغیر وکبیر نقل شده‌است. دعای صغیر شامل دعایی کوتاه و حدود یک خط می‌باشد. این در حالی است که دعای کبیر طولانی است و نوشتن آن نیاز به رعایت برخی نکات دارد. دعای صغیر را شما می‌توانید با خودکار در خانه به راحتی روی کاغذ بنویسید. اما دعای کبیر می‌بایست بر روی پوست آهو همراه با رعایت آدابی نسبتا سخت نوشته گردد. در ادامه آداب نوشتن حرز امام جواد برای هر دو مورد صغیروکبیر به تفکیک بیان خواهد شد. قبل از آن می‌توانید برای مشاهده متن کامل دعای حرز امام جواد pdf (کبیر) و صغیر به لینک داده شده مراجعه نمایید.

آداب نوشتن حرز صغیر در خانه

برای دعای صغیر آداب خاصی بیان نشده‌است. اما مهم ترین آداب عمومی نوشتن حرز صغیر در خانه روی کاغذ، نگارش در ساعاتی غیر از قمر در عقرب (در ادامه مفهوم قمر در عقرب را توضیح خواهیم داد) و صحیح بودن املا کلمات است. دعای صغیر را می‌توانید بر روی کاغذ و در خانه بنویسید. همچنین داشتن وضو و طهارت و رو به قبله بودن هنگان نوشتن توصیه می‌گردد.

در فروشگاه شرف آنلاین انواع انگشتر های حرز امام جواد و گردنبند های حرز امام جواد با رعایت آداب موجود است. در ادامه لیست تعدادی از این محصولات را می‌توانید مشاهده نمایید.

محصولات حرز امام جواد

آداب نوشتن حرز کبیر

آداب نوشتن حرز کبیر امام جواد (ع) سخت‌تر نسب به دعای صغیر آن می‌باشد. از مهم‌ترین آدابی در منابع و احادیث ذکر شده این است که دعای کبیر امام جواد حتما بر روی پوست آهو نوشته گردد. از این رو این دعا باید بر روی پوست آهو باشد، سپس درون لوله نقره مخصوصی گذاشته شود که روی لوله نیز دعای خاصی باید حکاکی شود و نهایتا لوله و پوست آهو درون بازوبند قرار داده شود و به بازوی راست بسته شود. از آن‌جایی که نگارش بر روی پوست کاری دشوار است، درست نوشتن املای این دعا بر روی پوست آهو امری سخت و نیاز به دقت بالایی دارد. برخی از آداب نوشتن حرز کبیر امام جواد عبارت است از:

  • حکاکی در ساعات سعد (ساعاتی که قمر در عقرب نباشد)
  • نگارش بر روی پوست آهو
  • بهتر است در نگارش دعا از جوهر ساخته کشور های مسلمان استفاده شود (قلم مسلمانی)
  • بهتر است هنگام نگارش فرد با طهارت و رو به قبله باشد
  • املا صحیح کلمات
  • نگارش توسط افراد مسلمان و معتقد
  • حکاکی دعای مخصوص روی لوله نقره و قرار دادن پوست آهو درون لوله نقره
  • خواندن نماز مخصوص قبل از به بازو بستن برای اولین بار (برای آشنایی با نماز حرز امام جواد کلیک کنید)
  • استفاده بازوبند در بازوی دست راست

در نتیجه به دلیل اینکه تهیه پوست آهو، لوله نقره و بازوبند و نوشتن حرز امام جواد روی پوست آهو برای اغلب افراد عملی سخت و دشوار است، فروشگاه شرف‌آنلاین محصول پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) را با رعایت تمامی آداب آماده نموده‌است که در ادامه توضیحات آن آمده‌است.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک کامل حرز امام جواد (ع)

این حرز ویژه شامل دعای کبیر امام جواد (ع) روی پوست آهو (مطابق حدیث) می‌باشد که به صورت دست‌نویس نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک قاب از جنس نقره با عیار 925 قرار می‌گیرد. ذکر مخصوص نیز براساس حدیث امام جواد (ع) روی این قاب نقره به صورت دستی حکاکی گردیده‌است. همراه این اقلام یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار گرفته‌است که داخل آن حرز قرار می‌گیرد. پوست آهوی به کار رفته‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف سایر ادعیه که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نگارش دعا روی پوست آهو همراه با رعایت آداب در ساعات غیر از قمر در عقرب و توسط اساتید مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نوشتن حرز امام جواد روی کاغذ

همانگونه که در بالا بیان شد، می‌توانید دعای صغیر امام جواد (ع) را بر روی کاغذ بنویسید اما دعای کبیر بایستی حتما روی پوست آهو نوشته شود. اگرچه دعای کبیر امام جواد دارای خواص بسیار زیادی در مقایسه با نمونه صغیر آن است، اما همراه داشتن دعای صغیر امام جواد نیز، دارای خواصی می‌باشد.

در منابع بسیار معتبر از جمله “مهج الدعوات” بیان شده‌است که حرز کبیر حتما باید بر روی پوست آهو باشد. توجه داشته‌باشید قطعا دلیل و علتی وجود داشته‌است که در تمامی روایات و منابع استفاده از دعای کبیر را بر روی پوست آهو توصیه کرده‌اند. چرا که ادعیه و احراز دیگری نیز توسط معصومین ذکر شده‌اند که احتیاجی به پوست آهو نداشته‌اند اما به طور مخصوص این حرز کبیر است که تاکید شده‌است از پوست آهو در تهیه آن استفاده شود.

گاها توسط برخی ادعا می‌شود که کشتن حیوان جهت استفاده کاری ناپسند است! تنها درصورتی کشتن حیوان کاری ناپسند و گناه تلقی می‌شود که از روی آزار و اذیت و بی‌فایده باشد اما اگر جهت بهره‌مندی از گوشت و پوست حیوان در راه صحیح و از طریق ذبح شرعی انجام شود نه تنها گناهی نیست بلکه که خود خداوند در قرآن آورده‌است که تمام نعمات خشکی و دریا برای بهره‌مندی انسان است و همانطور که گوشت مرغ، گوسفند، گاو، ماهی و … به صورت روزانه استفاده می‌شود استفاده از گوشت و پوست آهو نیز کاملا حلال و جایز است و چه بسا که این امر رسیدن به کمال و دلیل آفرینش آن حیوان باشد.

نوشتن حرز امام جواد بر روی کاغذ و پوست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان و ساعت نوشتن حرز امام جواد

در آداب، اعمال و طریقه نوشتن حرز امام جواد ساعت و زمان خاصی تعیین نشده‌است. فقط بیان شده زمان نوشتن حرز امام جواد، نباید در ساعات قمر در عقرب باشد. به عبارت دیگر زمان و ساعت نوشتن حرز امام جواد در هر روزی بجز ایام قمر در عقرب است. جهت بررسی و دانستن روزهای قمر در عقرب نیز می‌توانید به تقویم‌های نجومی موجود در اینترنت مراجعه کنید.

(قمر در عقرب یک وضعیت نجومی می‌باشد که در هرماه حدود 2 تا 3 روز این پدیده رخ می‌دهد. در روایات و احادیث بیان شده‌است که انجام یک سری از امور از جمله ازدواج، مسافرت و بچه دار شدن و … در این روزها مکروه است. برای بررسی و شناخت ایام قمر در عقرب می‌توانید به تقویم‌های نجومی رجوع کنید و اگر نمی‌توانید تقویم نجومی پیدا کنید، می‌توانید با یک جستجوی آسان در اینترنت روزهای قمر در عقرب هر ماه را پیدا کنید.)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سوالات متداول اعمال نوشتن حرز امام جواد

  • آیا حرز را باید با حروف ابجد بنویسیم؟

دعای صغیر کاملا عربی و دعای کبیر شامل کلمات عربی و حروف رمزی است وآنچه بیان شده این است که متن حرز بصورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی نوشته گردد. در نتیجه هیچ تغییری لازم نیست در نوشتن حرز امام جواد (ع) با حروف ابجد انجام شود.

  • در اعمال نوشتن حرز امام جواد آمده است که آیا باید تشدید های متن را کامل بگذاریم؟

می‌توانید متن را بدون تشدید بنویسید.

آداب نگارش حرز امام جواد با جوهر

  • آیا با خودکار می‌توان حرز را نوشت؟

فرقی ندارد با خودکار یا مداد بنویسید، فقط دقت داشته‌باشید که بهتر است آن خودکار و قلم ساخت کشورهای مسلمان باشد. همچنین توجه داشته باشید برای دعای کبیر که باید روی پوست آهو باشد به علت بافت خاص پوست آهو با مداد و خودکار نمی‌توان نوشت و حتما باید از قلم مخصوص و جوهر استفاده شود.

  • آیا برای نوشتن حرز جواد باید اعراب هم گذاشته‌شود؟

درصورتی که اعراب را نگذارید مشکلی پیش نمی‌آید.

  • اگر بعضی کلمات حرز کمرنگ شود و یا کنده شود باید حرز از اول نوشته شود یا همان کفایت می‌کند؟

برای بهره بردن از خواص حرز امام جواد باید قسمت های پاک شده را دوباره بنویسید.

در این مطلب سعی شد به این سوال اساسی پاسخ داده شود که ایا نوشتن حرز امام جواد اداب خاصی دارد؟ به همین دلیل شرایط، روش، طرز و طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه همراه با تمام جزئیات برای مخاطبین عزیز بیان شد. نحوه نوشتن روی کاغذ، زمان و ساعت نوشتن، دلیل نوشتن روی پوست آهو و دیگر توضیحات و سوالات متداول به‌طور مفصل توضیح داده شد. درصورتی که سوالی باقی مانده است می‌توانید در قسمت نظرات بیان نمایید تا در اسرع وقت پاسخگویی انجام شود. همچنین برای آشنایی بیشتر با خواص حرز امام جواد به لینک داده شده مراجعه نمایید.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

152 دیدگاه در “طریقه نوشتن حرز امام جواد در خانه (آداب و اعمال باتمام جزئیات)

  1. رفیعی گفت:

    سلام ببخشید میشه نمازش رو من بخونم به نیابت برای همسرم، و ایشون حرز رو به بازوشون ببندند؟ یا اینکه حتما باید خودش بخونه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا زمانی که فرد توانایی جسمی و ذهنی دارد باید خودش بخواند مگر اینکه خدای ناکرده مریض باشند یا کودک باشند.

  2. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعاتون خیلی مفید بود من خودم در صفحه قرآن حرز صغیر را نوشته ام و هر روز می خونم به نظرتون کافی است بخونیم و دیگه ننویسیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید بنویسید و همراه تان هم باشد.

  3. لبیک مهدی گفت:

    سلام و خسته نباشید ولی تا جایی که من اطلاع دارم نیاز نیست که حرز امام جواد علیه السلام چه صغیر یا کبیر روی پوست آهو نوشته بشه اینطور که باشه آهوها منقرض میشدند بعدش نیازی هم به نقره نیست من برای دخترم نوشته روی کاغذ اون هم صغیر خیلی هم خوب شکر خدا جواب داد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      شما از کجا اطلاع دارید؟ طبق کدام منبع یا مرجع؟
      مطابق احادیث حرز صغیر را بله میتوانید روی کاغذ بنویسید ولی حرز کبیر باید روی پوست آهو باشد.

  4. بی پناه گفت:

    سلام وقتتون بخیر، حرز صغیر واس اینکه شوهرت سر به راه بشه و خیانت نکنه آیا خوبه؟ که من خودم به همراه داشته باشم تا بهم محبت و توجه کنه و خیانت نکنه دیگه بهم نمیخوام ایشون با خبر باشند لطفا راهنماییم کنید ممنونم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواص اشاره ای به روابط بین همسران شده است. به امید خدا به برای شما هم موثر باشد.

  5. zahra گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    نظری دارم صرفا براساس دیدگاه عقلی و تحقیقی که داشتم
    من با نوشتن حرز روی پوست اهو موافق نیستم . اهو حیوان حفاظت شده هست اون زمان که روی پوست اهو نوشته شده حالت متداولش بوده الان درحال حاضر انچه که معمول هست اینه که نوشتند بر روی کاغذ صورت بگیره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یک حرز صغیر از امام جواد نیز وجود دارد که اصلا لازم نبوده و نیست روی پوست آهو نوشته شود ولی حرز کبیر تاکید شده روی پوست آهو باشد پس حتما حکمتی بوده که یکی تاکید به پوست آهو شده و دیگری خیر.

  6. گلناز گفت:

    سلام ماه رمضان است دعا کنید برای دخترم
    من برای دخترم حرز خریدم ولی گفتند توی گردنبند بزارن و سوال کردم گفتند اشکال نداره میگم چرا دخترم خوب نمیشود شاید برای این است که در گردنش گذاشته اخه دخترم افسردگی همراه با توهم داره و خیلی عصبی میشه اگر دارو نخوره با دارو خوبه هنوزم خوب نشده الان چند ساله که حرز همراهش است ولی تاثیر نکرده تو رو خدا دعاش کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی شفای عاجل برای دختر گرامی تان
      اگر حرز کبیر است که همین مورد هم توصیه شده باید به بازو بسته شود و همراه با قاب نقره مخصوص باشد و نماز مخصوص هم خوانده شود.

  7. احسان گفت:

    برای نوشتن حرز اگر نقاط کلمات به صورت چسبان نوشته شود مشکلی ندارد ؟ مثلا دو نقطه به صورت _

  8. رحمانی گفت:

    سلام خسته نباشید ما که نمیتونم هزینه حرز امام جواد بدیم چجوری خودمون بنویسیم
    من متوجه نشدم حرز صغیر کبیر کدوم میشه اونیکه خودمون میتونیم بنویسیم بگید بعد حتما باید روی بازو باشه نمیشه تو کیف یا کیف پولمون باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تمام جزئیات در همین مقاله نوشته شده است. لطفا دقیق مطالعه بفرمایید.
      میتوانید حرز صغیر را در منزل خودتان روی کاغذ بنویسید و همراه تان باشد لازم نیست به بازو هم باشد ولی حرز کبیر باید اداب آن رعایت و به بازو بسته شود.

  9. اس گفت:

    سلام
    آیا خانمها در زمان پریود هم می‌توانند حرز کبیر را با رعایت ادابش بنویسند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      داشتن طهارت از اداب عمومی است.

  10. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید برای رزق و روزی و برای چشم نظر خوبه و اگه امکان داره میشه چاپ کرد دعا رو

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر برای دفع بلا خوب است ولی برای رزق و روزی در خواصش ندیده ایم. میتوانید آن را دستی خودتان در منزل روی کاغذ بنویسید.
      حرز کبیر برای دفع بلا و دفع فقر و تنگدستی خوب است ولی مطابق اداب باید روی پوست آهو نوشته شود.

  11. زمرد گفت:

    سلام ، وقت بخیر. خواستم بدونم اون مربعی که نمیدونم روی حرز یا روی قاب نقره باید کشیده بشه، چیه؟ . چرا بعضی از حرز نویسان نمی کشند؟ و اینکه شما می کشید یا نه؟
    می شه تصویری از حرزتون رو به همراه پاسخ برام ایمیل کنید ؟ می خوام اون مربع رو ببینم کجاست و کجا به کار برده می شه. ممنون میشم اگه این کار رو بکنید و منو از قضیه ی اون مربع آگاه کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مربع؟ مربعی مشاهده نکرده ایم. شما کجا مربع دیده اید؟

  12. حلما گفت:

    سلام و عرض ادب
    آیا دونستن اسم و اسم مادر شخص برای نوشتن حرز کبیر لازمه؟ و اینکه حروف ابجد حرز باید حتما ب صورت عمودی نوشته بشه ؟؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای نوشتن خیر اما برای نمازش بله لازم است.
      عمودی یا افقی بودنش جایی ذکر نشده است و ما ندیده ایم و هردو نوع نوشته میشود.

  13. دختر ایران زمین گفت:

    با سلام مجدد میتوانم حرز امام جواد صغیر را من برای همسرم بنویسم، و اون همراه خودش داشته باشه ، چون همسرم وقت نوشتن این دعا را ندارد ، یا حتما باید خودشون بنویسن و همراهشون باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید شما برای ایشان بنویسید.

  14. دختر ایران زمین گفت:

    سلام وقت بخیر آیا خانما ها هم میتوانند این دعای حزر امام جواد رو بنویسن ، یا حتما باید آقا بنویسه ،

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست. فقط پاکی و طهارت فرد لازم است.

  15. مبین گفت:

    سلام آیا هنگام نوشتن حرز صغیر باید بسم‌ الله الرحمن الرحیم راهم نوشت و آیا میشود این حرز را در کیف بچه گذاشت چون تحمل اینکه چیزی در گردن یا لباسش باشد را ندارد فرزندم بسیار در معرض چشم زخم و سحر دیگران است لطفا راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید روی کاغذ بنویسید و در لباس کودک قرار دهید.

  16. ناشناس گفت:

    سلام آیا حرز امام جواد باید به نام طرف شود یا خیر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر را میفرمایید که زمانی که نمازش را میخوانید آن حرز برای شما و به نام شما می‌شود.

  17. م.سیرت گفت:

    سلام و درود
    آیا حرز دفع سحر امیرالمومنین ع را میتوان خود شخص برای خودش نوشت؟ آیا مشکلی برای شخص پیش نمیاید بخاطر وجود طلسماتش؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه در مورد اداب نوشتن حرز امیرالمومنین (ع) اطلاعی نداریم. لطفا از دفتر مرجع تقلید خود سوال بفرمایید.

  18. گل رز گفت:

    سلام حرز صغیر را هم باید به بازو بست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست.

  19. رصای گفت:

    تمام خواصی که گفتن برا دفع طلسم بود آیا برای رزق وروزی هم اثری دارد

    1. یوسف گفت:

      حرز صغیر در نوشتن زیاد توصیه نشده باید به صورت ده خواند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواصش آمده است که برای دفع فقر و تنگدستی موثر است.

  20. هدایتی گفت:

    اللهم صلی على محمد و ال محمد و عجل لولیک الفرج
    اگر شخصى توان تهیه لوله نقره و پوست اهو رو نداشت چکار باید بکنه !؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را در منزل روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید.

  21. مجید گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    آیا میشه صورتها و اشکال دعا رو به صورت مورب بنویسیم یا باید حتما همراستای متن باشه؟
    ممنون

  22. عبدالهی گفت:

    سلام برای موفقیت در کنکور چه دعایی خوبه که فرزندم همراه داشته باشه

  23. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید مگر نوشتن دعا و یک تیکه پوست آهویی که اونم معلوم نیس باشه یا نباشه چقدر برای شما هزینه داره که این همه پول میگیرین و این که مگین حتما روی پوست آهو باشه تو کدام کتاب و روایت نوشته شده

    1. میلاد گفت:

      سلام.متن بالا رو نده اگر کامل میخوندین به تمام سوال هاتون جواب داده

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      منظورتان از اینهمه پول ۳۸۹ هزار تومان است؟ یک تکه پوست آهوی اصل + قاب نقره مخصوص + بازوبند چرمی + ارسال پستی رایگان درب منزل + هزینه های اجرت بابت ساخت لوله نقره، نوشتن حرز روی پوست آهو و ساخت دستبند چرمی همه با هم ۳۸۹ هزار تومان بنظر شما مبلغ زیادی است؟ شما میتوانید خودتان پوست اهو تهیه کنید و در منزل کار کتابت را روی آن انجام دهید و بازوبند و لوله نقره مخصوص را از بازار تهیه بفرمایید.
      در رابطه با حدیث امام جواد (ع) برای پوست آهو به کتاب مهج الدعوات ص۳۹ رجوع بفرمایید.

  24. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید این همه پوست آهو از کجا تهیه میکنید
    باغ وحش ما اینقدر آهو نداره به فرض داشته باشیم مگه شکار ممنوع نیست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا سوالات متداول را در صفحه پک کامل حرز امام جواد مطالعه بفرمایید.

  25. ... گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای نوشتن حرز صغیر باید معنی ایه رو هم بنویسم یا خیر؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست.

  26. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم نوشتن حرز کبیر امام جواد رو کسی انجام میده که دعا نویس است؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر هرشخص معتقد و پاکی میتواند کتابت آن را انجام دهد. فقط بایستی با دقت و رعایت آداب انجام شود و احتیاج به کمی تجربه هم دارد چون نوشتن روی پوست آهو کار دشواری است.

  27. ناشناس گفت:

    سلام ایا میشود روی پوست به صورت پشت و رو بنویسی

    1. شرف آنلاین گفت:

      بله مشکلی نیست.

  28. صفری گفت:

    سلام من باردارم میتونم خودم حرز صغیر رو با خودکار بنویسم کنارم باشه برای حفظ سقط

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز صغیر را خودتان روی کاغذ بنویسید و همراه تان باشد.

  29. رئوف گفت:

    باسلام واحترام.
    آیا پشت سر جنازه راه رفتن؟ غسل کردن میت؟ وارد شدن در قبرستان؟ دست دادن با فردی که شراب خورده یا نجس؟
    رابطه مشروع با همسر؟ یا فردی بفهمد که حرز به همراه داری؟
    اگر حرز به بازو بسته باشد اینها خواص حرز را از بین میبرند.
    ممنون میشوم اگر جواب بدین اجرتون با مولا علی (ع)

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر این موارد تاثیری ندارد اما به طورکلی انجام گناهان باعث سختی در استجابت ادعیه می شوند.

  30. پانیک گفت:

    باسلام و احترام من یک حرز کبیر میخوام لطفا راهنمایی کنید چطور سفارش بدم و چند روزه بدستم میرسه واس یک مریض میخوام انجام بدم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از طریق لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. یا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا ثبت سفارش شما را انجام دهند. زمان ارسال نیز ۲ تا ۴ روز کاری خواهد بود.

  31. ناشناس گفت:

    سلام پک کامل خریداری کردم و مبلغ را کارت به کارت کردم و عکس رسید را در روبیکا برایتان فرستادم ولی جوابی نگرفتم. راهنمایی کنید ممنون

    1. ناشناس گفت:

      سلام پکیج که از شما تهیه کنیم نمازش خوانده شده یا خودمون باید بخوانیم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا بایستی هرشخص خودش این نماز را بخواند.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تمامی پیام های مشتریان عزیز به نوبت پاسخگویی خواهد شد و سفارش شما ثبت و بین ۲ تا ۴ روز کاری به دستتان خواهد رسید.

  32. نفس داودی گفت:

    قیمتش چقدره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دیدن قیمت لطفا محصول پک کامل حرز امام جواد (ع) را مشاهده کنید.

  33. سیّد علیرضا گفت:

    سلام داخل منزل کجا باید قرار دهیم حرز امام شریف را. تو دید باشه یا نه؟ سپاس

    1. الهه گفت:

      سلام
      حرز گرفتم ازجای دیگه سوال برام پیش اومده
      نگاه کردم دیدم اعراب گذاری نشده مخصوصا کلمه الله
      تشدید و الف بالاش نیست مشکلی نداره؟ مگه اعراب مهم نیست؟ الله بدون تشدید مگه معنیش عوض نمیشه؟
      نگارش شما به چه صورت هست اگر بخواهیم از شما بگیریم اعراب گذاری میکنید؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گویا اعراب گذاری لازم نیست ولی محض احتیاط میتوانید نظر اختصاصی مرجع تقلید خود را نیز بپرسید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی همراه هر فرد باشد.

  34. مهدی معروفی گفت:

    سلام علیکم
    ببخشید دعای روی لوله نقره چیه؟

    1. فاطمه گفت:

      سلام خدا قوت نماز حرز کبیر چه نمازی است ممنون از پاسخ شما

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله نماز حرز کبیر امام جواد مراجعه بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متن روی لوله نقره به این شکل است: یا مشهورا فی السّماوات یا مشهورا فی الأرضین یا مشهورا فی الدنیا و الآخره جهدت الجباره و الملوک على إطفاء نورک و إخماد ذکرک فأبى اللّه إلاّ أن یتمّ نورک و یبوح بذکرک و لو کره المشرکون

  35. ناشناس گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم حرز امام جواد برای رفع بلا استفاده میشه کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله

  36. محمد گفت:

    سلام. از کجا میشود فهمید که روی پوست اهو برای ما مینویسید؟ و عکسی که از دعا روی پیجتون گذاشتید انگار دعا روی کاغذ معمولی نوشته شده نه پوست اهو

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حتما روی پوست آهو نوشته می شود. بعد از اینکه به دستتان رسید می توانید به یک فرد خبره نشان دهید. همچنین وقتی به دستتان رسید حتی خودتان می توانید ببینید که بافت دارد، ضخامت و بویی که می دهد هیچ تشابهی با کاغذ ندارد. از روی تصویر که نمیتوان پوست را از کاغذ تشخیص داد. ضمنا میتوانید به مقاله حرز امام جواد از کجا بخرم به روش تشخیص پوست اهو اشاره شده است. مطالعه بفرمایید.

  37. ناشناس گفت:

    سلام برای استفاده از حرز صغیر امام جواد ع هم باید نمازش خوانده شود

    1. شرف آنلاین گفت:

      اسلام و احترام
      خیر لازم ندارد.

  38. سودی گفت:

    با سلام و کمال احترام به اداب نوشتن دعای حرز امام جواد این مسئله که واقعا با عقل منافات دارد این است که اهویی باید درد بکشد و کشته شود و بر روی پوستش دعا نوشته بشود برای حفاظت از ما این واقعا غیرانسانی و ناپسند هست و غیر عقلانی اگر قرار است حفاظت بشود از ما خودمان با رو کاغذ نوشتن هم حفاظت میشود به هر چه باور داشته باشیم همان اتفاق میفتد

    1. هستی گفت:

      دقیقا درست گفتید واقعا چرا حتما باید روی پوست اهو باشه! باعقل جور در نمیاد

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق متن حدیث است. ضمن اینکه حرز صغیر را می توانید روی کاغذ بنویسید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با این توضیحی که فرمودید دیگر نباید گوشت مرغ و گوسفند و گاو هم میل بفرمایید و این است که خلاف عقل است! خداوند در قرآن فرموده است آنچه در دریا و خشکی آفریده است برای استفاده حلال انسان است. (ضمنا توجه داشته باشید آهو را برای پوستش نمی کشند، بلکه برای استفاده از گوشتش ذبح می کنند و در کنار آن پوستش را دور نمی اندازند و برای همین ادعیه یا استفاده های دیگر بر میدارند همانطور که پوست گوسفند و گاو و … را چرم می کنند تا کفش بپوشید و اگر معتقید این کار عقلانی نیست دیگر نباید کفش یا لباس چرم هم بپوشید!!)

  39. فاطمه گفت:

    سلام
    من نیت کردم که خودم این حرز کبیر را بنویسم، میخواستم بدانم تو بارداری نوشتن این حرز مشکلی پیش نمیاورد؟
    اشکالی ندارد اگر آن حروف علوم غریبه را ننویسم؟
    نمازش واجب است؟
    و اینکه میخواهم یکی بنویسم به نیابت از کل خانواده ام اشکالی ندارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نمازش واجب است. حروف علوم غریبه باید حتما نوشته شود. هر حرز برای یک نفر است و باید همراه وی باشد. یکی برای کل خانواده نمی شود. درمورد سوال اول هم بهتر است از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  40. شیما گفت:

    سلام من یک حرز دارم که نمازش را به اسم خودم خواندم اگر بخواهم به یکی دیگر بدهم که ازش استفاده کند مشکلی ندارد؟

    1. هاشم قاسمی نژاد گفت:

      با عرض سلام خدمت عزیزان و محبان رسول الله واهل بیت معصومشان. ببخشید میشود در هر گوشه کاغذ حرز اقا امام جواد نوشت یا حی یا قیوم و اینکه اسم خودم و مادرم لازمه؟ ببخشید اینقدر سوال میکنم ان شاءالله هر سوالم در محشر شما رو یک متر به اقا رسول الله نزدیک تر کند.. و یا اینکه گفته میشود اسم چهار فرشته مقرب را هم باید نوشت هر گوشه کاغذ لطفا راهنمایی فرموده / و برای ظهور اقا امام زمان دست از دعا کردن بر ندارید .. عصری که ان شاءالله روی مبارک ایشان را خواهیم دید…الهی امین الهی به اذن الله که الله کما کان فقط بخشنده و مهربان است بیش از اینکه فکرمان گنجایش محبت و بخشندگی الله را داشته باشد..الهی همه مسلمین واقعی محشور بشوند با اقا حضرت محمد مصطفی در بهشت آمین

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را روی کاغذ می‌توانید بنویسید ولی حرز کبیر باید روی پوست آهو نوشته شود.
      اگر میخواهید چهارگوشه آن بنویسید یا حی یا قیوم مشکلی ندارد ولی ضرورتی هم به این کار نیست.
      نوشتن اسم چهار فرشته مقرب را هم در منبعی مشاهده نکردیم. اگر منبع موثقی دارید بفرمایید تا بررسی کنیم.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ایشان باید مجدد خودشان نمازش را به نیت خودشان بخوانند

    4. علی گفت:

      سلام اگر از قابش استفاده شود برای رفع بلا از کل خانواده به دور باشد اشکال دارد. در ضمن شما قابش را دارید؟ اگر دارید قیمت چند است؟ برای نصب در منزل هم نماز دارد؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اصولی این است که بایستی همراه فرد باشد اما بعضا در منزل هم نصب می‌کنند. درحال حاضر خیر موجود نداریم. احتمالا در آینده در سایت موجود شود. اگر با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید برای شما زودتر آماده می‌شود.

  41. م س گفت:

    سلام
    آیا با داشتن حرز امام جواد علیه السلام میشه دستشویی رفت ؟ یعنی اشکال دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون حرز محفوظ در بازوبند است و به قصد بی احترامی نیست مشکلی ندارد.

  42. محبوبه گفت:

    سلام وقتتون بخیر حرز امام جواد برای سحر و جادو هم کار میکند یا فقط برای رزق و روزی ممنونم از وقتی که برای جوابدهی میگذارید

    1. زندگی گفت:

      سلام میخواستم بدونم حرز صغیر رو میشه با خودکار بنویسم و اینکه میخوام برای شوهرم بنویسم شوهرم حتما باید نمازش رو بخواند یا نه؟ یا من بجای شوهرم نمازش رو بخوانم؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید بنویسید.
      حرز صغیر نماز لازم ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا برای دفع سحر و جادو هم توصیه شده است.

  43. مرادی هستم گفت:

    سلام حرز امام جواد پک کامل چند میشه

    1. ناشناس گفت:

      با سلام
      سوال این است فقط روی پوست آهو باشد ….. اگر نمیشود پوست آهو تهیه کرد؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز کبیر روی پوست آهو باید باشد. پوست اهو نیز موجود است برای مشاهده کلیک کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد مراجعه کنید.

  44. حسین سلطانی گفت:

    سلام من حرز امام جواد را برای بچه ام میخواهم شبها توی خواب گریه میکند و میترسد و پاهایش را روی زمین میزند. حدود ۱ ساعتی گریه میکند. چی باید بخرم و چگونه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با بخش پشتیبانی یا شماره تماس های موجود در سایت در ارتباط باشید و حرز امام جواد روی پوست اهو همراه با لوله نقره مخصوص را تهیه کنید و به لباس کودک سنجاق کنید ان شاء الله موثر خواهد بود.

  45. پناه گفت:

    سلام قیمت ها یکم زیاده – میشه تخفیف خوب بدید ما اون قدر که قیمت ها رو نوشتی نمی تونیم هزینه کنیم
    من یک دختر ۱۲ ساله دارم که خیلی باهوشه الان چند وقته اعصابش ریخته به هم رو اونم تاثیر داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قیمت ها منصفانه تعیین شده اند تا امکان خرید برای همگان باشد. با این وجود با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا درصورت امکان تخفیف لحاظ شود.

  46. عسل گفت:

    سلام من حرز امام جواد را واس رزق و روزی میخواهم باید پیش خودم باشد یا شوهرم

    1. حسن گفت:

      سلام
      نوشتن متن حرز امام جواد با زعفران و گلاب باشه تفاوتی با نوشتن خودکار داره؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر تفاوتی ندارد فقط مهم این است هردو ساخته دست مسلمانان باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همراه هرکسی باشد خواصش برای همان فرد به امید خدا نمایان خواهد شد.

  47. هانیه گفت:

    سلام من میخواهم حرز امام جواد خودم تو خونه بنویسم بعد از روش برای افراد خانواده کپی کنم آیا میشه اینکار رو کرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را دستی بنویسید و هریک از اعضای خانواده همراه شان باشد.
      حرز کبیر دارای اداب سخت تری مثل نوشتن روی پوست اهو، لوله نقره مخصوص و … است.

  48. ناشناس گفت:

    ببخشید من حرز امام جواد کبیر نقره دارم اما گردنبند هست. آخه نمیشود نقره را دایما به بازو بست سخت است… چون زن هستم برایم مشکل است…اثرش چگونه ازبین میرود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است به صورت بازوبند استفاده شود ولی لازم نیست ۲۴ ساعته به بازو ببندید. هرزمان که به خواص آن احتیاج داشتید استفاده نمایید.

  49. rashidi گفت:

    سلام، ببخشید خواص حرز امام جواد چیست؟ من برای رزق و روزی میخواهم
    و گردنبند هم ندارم و نمیتوانم تهیه کنم اشکال ندارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک خواص حرز امام جواد مراجعه کنید.

  50. ناشناس گفت:

    با سلام
    دعا دعا است چرا نیاز به آرایش دارد. کمی با عقل منافات دارد. پوست آهو و نقره
    بیشتر تبلیغ کسب و کار است.
    همین عوامل باعث مسخره گرفتن افراد بی دین میشود که فقط پوست آهو و نقره باعث کارایی دعا است.

    1. مجید قصابی گفت:

      از خدا بترسید شخصی که با مشکلی مواجه میشود و از شخصی که دارای عذت عظیمیست قضاوت نادرت جایی ندارد پس در وقت نظرات شخصی خودتان برای پاسخ به سوالات مورد نظر آن را با نظرات صحیح راهنمایی کنید نه اینکه آن شخص گمراه شود سپاس از شما و از عوامل‌ برنامه نویسان

    2. ناشناس گفت:

      موافقم، به هرحال شاید کسی توان خریدن لوله ی نقره و چرم آهو یا پک کامل نداشته باشه🥲

    3. ناشناس گفت:

      سلام میخواستم ببینم برای شفای مریض خوب است حرز امام جواد

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله در خواص آن آمده است و ان شاء الله موثر است.

    5. احمدی گفت:

      با وضو از خودکار ایرانی استفاده میکنم روی کاغذ تمیز مینویسم مردم با پوست آهو و نقره این ها فقط دکون بازکردن مردم بتیغن

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز دقیقا متن حدیث مستقیم از امام جواد (ع) است که روی پوست اهو نوشته شود همراه با لوله نقره ولی دیگر ادعیه حتی یک حرز صغیر از امام جواد (ع) است که اصلا احتیاجی به پوست اهو و نقره ندارد ولی برای این حرز بخصوص تاکید شده که حتما روی پوست اهو همراه با لوله نقره باشد.

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز هر دعایی آدابی دارد. اگر اینطور باشد که شما میگویید بنابراین در قنوت نمازهای تان دعا را به فارسی بخوانید! درست است؟ چون به گفته شما دعا دعا است دیگر!
      همانطور که یک متخصص تغذیه توصیه می کند شما سیب زمینی را آب پز بخورید یا سرخ کرده یا به نحوه دیگر و صلاحی در آن دیده است و شما نمی توانید بگویید سیب زمینی سیب زمینی است دیگر چه فرقی دارد چطور استفاده شود!
      بنابراین بایستی ادابی که دقیقا در خود حدیث به صورت مستقیم از معصوم آمده است رعایت شود تا از حداکثر خواص بهره مند شوید اما برای مثال دعای حرز صغیر امام جواد ادابی ندارد و شما میتوانید حتی روی کاغذ خودتان بنویسید و همراه تان نگهداری کنید.
      استفاده از پوست اهو و نقره برای حرز کبیر قطعا ویژگی های خاصی دارد که باعث این دستور در حدیث شده است.

    8. ناشناس گفت:

      دلیل نقره این هست که اجنه و شیاطین نمیتوانند از نقره رد شوند و دعا را ببرند علت این هست

    9. ب گفت:

      سلام حتما باید از لوله نقره ای استفاده شود

    10. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر باشد بله

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.