دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

تشخیص سنگ شرف الشمس اصل (روش تخصصی)

Sharaf-Shams-stone-detection-method تشخیص سنگ شرف الشمس اصل (روش تخصصی)

در این مقاله به بررسی و تشخیص اصلی‌ترین محصول سایت شرف‌آنلاین یعنی تشخیص سنگ شرف الشمس اصل خواهیم پرداخت و به این سوال اساسی پاسخ می‌دهیم که شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم؟ ابتدا با تشخیص سنگ شرف الشمس اصل آشنا می‌شویم و در ادامه مختصری در مورد سایت تخصصی شرف‌آنلاین و محصولات ویژه آن می‌خوانیم. در انتهای مقاله نیز آداب حکاکی دعای شرف شمس اصل در پشت سنگ عقیق زرد را بیان کرده‌ایم. همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

سنگ شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم؟ روش هایی برای تشخیص سنگ عقیق زرد اصل وجود دارد. (درواقع شرف شمس دعایی هست که پشت سنگ عقیق زرد حکاکی می‌شود) برای مثال :

* در آتش نمی‌سوزد. (برخلاف نگین های مصنوعی ساخته شده از پلیمر یا انواع پلاستیک)

* به دلیل سختی بیشتر از شیشه می‌تواند روی آن خط بیندازد.

* انگشتر عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می‌دهد. (البته این مورد همیشه جواب نمی‌دهد)

* اشیا نوک تیز روی آن اثری ندارد و خطی نمی‌اندازد مگر اینکه درجه سختی آن اشیا بیشتر باشد و مواردی از این دست که برای مطالعه کامل آن می‌توانید مقاله عقیق و روش های تشخیص آن را مطالعه نمایید.

شناسایی شرف الشمس اصل چگونه است

اکنون شما را به خواندن این مطلب که درباره روش تشخیص سنگ و انگشتر شرف الشمس اصل مردانه و زنانه می‌باشد، دعوت می‌کنیم. توجه داشته باشید که این روش تشخیص سنگ شرف الشمس اصل که در ادامه آمده‌است و روش های مشابهی که بعضا شنیده می‌شود دارای سندیت نیستند:

این عمل را شب هنگام خواب باید انجام داد، فقط توجه کنید که باید پاک باشید و قبل از اینکه به تخت خواب بروید وضو بگیرید. و بهتر است در تخت شما شخصی نباشد یعنی تنها به خواب بروید. زمان خواب، هنگامی که دراز کشیدید با دست چپ انگشتر یا همان نگین را جلوی دهان خود بگیرید و در ابتدا ۳ مرتبه آیه الکرسی را بخوانید و بعد از آن سوره‌های چهار قل خوانده شود. سپس ۱۰ بار صلوات بفرستید، در این مدت زمان نگین جلوی دهانتان باشد. در ضمن توجه داشته باشد هر دفعه که هر سوره را قرائت می‌کنید به نگین فوت کنید. در آخر نیت کرده و بگویید: “قدرت و توانایی خودتو در خواب بهم نشان بده!!” بعد از آن بدون اینکه کلمه ای سخن بگویید سنگ یا انگشتر را زیر بالشت خود بگذارید و بخوابید. اگر در خواب آمد پس این نگین به صورت صحیح حکاکی شده و قدرتش را به شما نشان می‌دهد!!! ولی گمان نکنید که همانند یک پری و یا فرشته در خواب شما ظاهر می‌شود، بلکه بر اساس نیاز شما قدرتش در خواب پدیدار می‌شود بطور مثال کسی که برای ثروت می‌خواهد در خواب مشاهده می‌کند که فرد بسیار دارایی شده است. و مثال‌هایی مانند این … و نکته دیگر آن که هر سنگی در هفته دو شب خاص به خوابتان می‌آید!!! اگر شب اول نیامد تا چند شب امتحان کنید مطمئن باشید که در خوابتان خواهد آمد. اگر تا سه یا چهار شب متوالی به خوابتان نیامد، نتیجه می‌گیریم که آن سنگ در ۱۹ فروردین با رعایت آداب حکاکی نشده است!!

اما برای تشخیص صحت حکاکی خود دعا چه کنیم؟ در عمل راه صددرصد دقیقی وجود ندارد چرا که علاوه‌بر آداب نوشتاری و رسم الخط صحیح باید در هنگام حکاکی نیز آدابی توسط حکاکی رعایت شود. همچنین باید حتما حکاکی در ساعات مخصوصی از 19 فروردین انجام شود. پس می‌بینیم که در عمل نمی‌توان به طور قطعی صحت حکاکی را تایید کرد مگر اینکه از فرد یا فروشگاه مطمئن تهیه نمایید. برای اطمینان از حکاکی درست دعای شرف الشمس و رعایت آداب کامل آن حتما باید از حکاک یا فروشگاه معتبر بخواهید که سنگی با حکاکی صحیح به شما بدهد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره درباره فروشگاه شرف آنلاین

در این بخش در مورد محصول ویژه فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین یعنی شرف الشمس مطالبی بیان خواهد شد:

پس از سال‌ها فعالیت به صورت سنتی و آفلاین و استقبال مشتریان از محصولات تصمیم برگسترش سایت در حوزه اینترنتی گردید و نهایتا سایت این فروشگاه اینترنتی در سال ۹۵ تاسیس شد و تا به امروز مفتخر به آن است که بگوید حکاکی بیش از ۱۰ هزار سفارش سنگ شرف شمس اصل را در ۱۹ فروردین سال‌های گذشته در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همانطور که می‌دانید سایت‌ها و فروشگاه های زیادی برای تهیه این سنگ وجود دارد اما به ندرت پیدا می‌شود جایی که دعای شرف الشمس را به صورت خاص (منظور از خاص این است که دعا در روز ۱۹ فروردین ماه با رعایت آداب به نیت شخص حکاکی شود) عرضه کند.

معرفی فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین

همچنین تیم حکاکی شرف آنلاین همواره با وسواس زیاد در هنگام حکاکی تمام آداب را رعایت کرده و سنگ شرف شمس اصل را به مشتریانش ارائه می‌دهد. اما متاسفانه برخی نتوانسته‌اند این نگین را بطور خاص سفارش دهند، اینجاست که شرف انلاین تعدادی نگین را بصورت عام (منظور از عام این است که تعدادی نگین به نیت عام حکاکی می‌شود و این نگین قابل استفاده برای هر شخصی است) حکاکی کرده و در طول سال در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که این فروشگاه اینترنتی علاوه بر نگین شرف الشمس محصولات دیگری نظیر حدید صینی، یاقوت، زمرد، عقیق، فیروزه و …. را نیز ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین شرف الشمس

دسته بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (437)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای شرف الشمس را بیشتر بشناسید

در واقع شرف الشمس چیست ؟ دعایی منسوب به امام علی (ع) است که طرفداران بسیاری دارد. این دعا بایستی در روز ۱۹ فروردین هر سال (معروف به روز شرف الشمس) و در ساعتی مشخصی از آن روز و با آدابی مخصوص  بر روی نگین زرد حکاکی گردد. در کتاب «جنه الوافیه» معروف به «مصباح کفعمی» درباب خواص شرف الشمس نقل شده‌است: این کلمه‌ها (دعای شرف الشمس) شکل اسامی اعظم خدا است ( هفت عدد از اسم‌های خداوند به صورت رمزی حکاکی می‌شود)، سپس در حاشیه کتاب نوشته شده: در برخی از کتاب‌های شیعه دیدم که این دعا از حضرت علی  (ع) روایت شده‌است.

دعای مخصوص شرف شمس چیسترنگ سنگ شرف الشمس اصل (درواقع منظور سنگ عقیق زرد است) زرد روشن یا تیره و حتی مایل به پرتقالی یا کرمی است

در کتاب ریحانه الادب نیز ذیل نام «ابو البدر» از بزرگان قدیم شهر اردبیل، توضیح کاملی درمورد این ذکر ارائه گردیده‌است و حروف آن و اشعاری که به امیر مومنان علی (ع) در مورد این حروف منسوب است آورده شده‌است و طریقه نوشتن این حروف نیز بیان شده‌است که با مطالعه آن می‌توان فهمید که شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم و از آن برای تشخیص سنگ شرف الشمس اصل استفاده نمود، هرچند که کلمات استفاده شده ثقیل و تفهیم آن کمی سخت و پیچیده است. همچنین می‌توانید نظر دیگر علما و نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس را در لینک مزبور مطالعه بفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره برخی از آداب شرف شمس اصل

دعای شرف الشمش دارای آداب خاصی است. برای مثال دعای شرف شمس اصل فقط و فقط بایستی در روز ۱۹ فروردین و آن هم فقط در ساعات مشخصی حکاکی گردد، حکاک باید دارای پاکی و طهارت باشد، حکاکی باید رو به قبله انجام شود، همچنین قبل از حکاکی نماز و دعای مخصوصی بایستی خوانده شود. غالبا این حکاکی بر پشت نگین عقیق زرد انجام می‌شود و نهایتا به صورت انگشتر، گردنبند شرف شمس مردانه و زنانه یا دستبند شرف الشمس مردانه و زنانه و حتی نیم ست شرف الشمس مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد که این مصحولات با تنوع بالا و با بهترین قیمت سنگ شرف الشمس اصل در وب سایت شرف‌آنلاین ارائه می‌گردد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره طریقه شارژ

طریقه شارژ سنگ شرف الشمس

خود دعا احتیاجی به شارژ ندارد اما سنگ عقیق احتیاج دارد. در مقاله دیگری تحت عنوان طریقه شارژ سنگ شرف الشمس به طور کامل به این موضوع پرداخته شده‌است. اما فعلا به طور مختصر بدانید که برای شارژ سنگ عقیق کافیست تا هر هفته مدتی سنگ را در آبی جاری و روان و یا در آب نمک قرار دهید و بشویید تا انرژی‌های منفی آن تخلیه شود و سپس به مدت 10 دقیقه در زیر نور آفتاب قرار دهید.

امیدواریم پاسخ سوالات خود درباره روش تشخیص سنگ شرف الشمس اصل را دریافت نموده باشید اما اگر همچنان ابهام یا سوالی باقی مانده است در بخش نظرات مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما همراهان گرامی باشیم. در پایان اگر درباره خواص این دعا اطلاعات بیشتری احتیاج دارید به مقالات دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و همچنین دعای شرف الشمس برای حاجت مراجعه بفرمایید.

خرید آنلاین شرف الشمس

محصولات مرتبط

گردنبند شرف الشمس زنانه نقره طرح غنچه + حکاکی

۸۲۷,۰۰۰ تومان
به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

100 دیدگاه در “تشخیص سنگ شرف الشمس اصل (روش تخصصی)

  1. محمد گفت:

    سلام فرق بین شرف الشمس عام و خاص چیه آیا از لحاظ اثر بخشی تفاوتی دارند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اثربخشی و خواص هردو تا حد زیادی مشابه است.

  2. ناشناس گفت:

    سلام یک انگشتر شرف اشمس دارم یک خط هایی پشتش افتاده میخوام بفهمم که اصل یا نه چیکار کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توی عکس خوب مشاهده نمی شود. از نزدیک به یک فرد خبره نشان دهید.

  3. رامین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یک انگشتر شرف داشتم که قهوه ای بود عین کاکائو بادوستم عوض کردم حالا این یکی زرده پررنگه به نظرتون کدومش با ارزش تره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا از نزدیک بررسی نشود امکان تشخیص درست نیست.

  4. محمد. ح گفت:

    سلام
    من انگشتر شرف شمس دارم دعا دقیق پشتش نوشته شده و پشتش یک رگه ی سیاه است آیا اصل است و یا عقیقه نمیدونم راهنماییم کنید رنگش زرده تیره است و جلوی آفتاب می گیریش مثل لونه ی زنبور میشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا دیده نشود امکان تشخیص دقیق نیست ولی با این توضیحات احتمال زیاد سنگ عقیق زرد اصل است که دعای شرف الشمس پشت آن نوشته شده است.

  5. مهلا گفت:

    سلام من انگشتر شرف الشمس از جایی تهیه کردم ولی پشت سنگ هیچ حکاکی صورت نگرفته و من سنگ رو از روی انگشتر برداشتم و باز چک کردم و توی نور هم گرفتم ولی چیزی ندیدم، با فروشنده درمیون گذاشتم و گفتند چسب قطره ای ریختند پشت نگین، ایا چسب قطره ای پشت نگین، باعث دیده نشدن حکاکی میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله گاها برای محکم قرار گرفتن نگین روی رکاب از چسب قطره ای هم استفاده می شود که روی حکاکی را میپوشاند. میتوانید با احتیاط نگین را از روی رکاب پیاده کنید و چسب پشت ان را به راحتی پاک کنید آنوقت حکاکی اگر داشته باشد مشخص می شود.

    2. مهلا گفت:

      سلام چجوری پاک کنم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      پس از اینکه نگین را از روی رکاب پیاده کردید با نوک ناخن یا پشت چاقو به ارامی چسب را پاک کنید. کار اسانی است.

  6. سراج دهقانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    یکی از اشنایان از کربلا برای بنده انگشتر شرف الشمس سوغاتی اورده اند و بنده چک کردم برای اصل بودن و دیدم همه این هایی که گفتید را دارا هست و اصل هست فقط نمیدانم به اسم کسی هست یا خیر چطور میتونم بفهمم??

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اکثر موارد موجود در بازار عام هستند ولی باز هم باید از همان شخص سوال بفرمایید.

  7. Aireza arezoomand گفت:

    سلام من یک انگشتر پیدا کردم سنگش سفیده ولی روش شرف الشمس نوشته شده چه جوریه این انگشتر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است روی سنگ عقیق زرد نوشته شود ولی گاها روی سنگ های دیگر هم می نویسند.

  8. ناشناس گفت:

    سلام من یک نیم ست شرف شمس خریدم ولی اون نوشته ای میگید که دیده نمیشه

    1. ناشناس گفت:

      با سلام و احترام من پارسال پلاک شرف شمس و در روز ۱۹ فروردین تهیه کردم؛ میتونم برای همیشه داشته باشم یا باید بعد مدتی تعویض بشه، ممنون از شما

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله همان را استفاده بفرمایید و احتیاجی به تعویض و هزینه مجدد نیست.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون نیم ست سنگهایش کوچک است باید پشت نگین چراغ قوه بیندازید با دقت نگاه کنید قطعا نوشته ها دیده می شود.

  9. رقیه شری پور گفت:

    من یک نگین شرف الشمس تو خیابون پیدا کردم و روش حکاکی شده ایا مشکلی پیش نمیاد که من دستم بکنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اجازه استفاده از مال غیر را ندارید.

  10. شرف آنلاین گفت:

    باسلام و احترام
    ضرورتی به نوشتن اسم آن فرد نبوده است ولی باتوجه به توضیحاتی که فرمودید احتمال خیلی زیاد دعای شرف الشمس است و به نیت شخص دیگری نوشته شده است و شما نمیتوانید استفاده کنید البته ضرری برای شما ندارد اما خواصی هم ندارد فلذا میتوانید دعا را پاک کنید.

    1. Mohammad گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما استاد عزیز. ببخشید من یک شرف ظابطی روی عقیق پرتقالی یمن خریدم ولی نمی‌دانم که به اسم کسی نوشته شده یا نه آیا استفاده از این انگشتر درست است و ضرری برای بنده ندارد مثلاً بدبیاری نمیاورد.

    2. ناشناس گفت:

      یک سوالی دارم به من یک درویشی هدیده داده معنیش چیه

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      معمولا این موردی که فرمودید بنام شخص نیست (اگر از بازار و مغازه دار خریدید که به احتمال خیلی زیاد بنام شخص نیست) و میتوانید استفاده بفرمایید.

  11. مجید گفت:

    ببخشید در ادامه سوال قبلم آیا ممکنه ان حکاکی پشت نگین حکاکی حرز امام جواد باشد؟ من میتوانم تصویر حکاکی حرز امام جواد را ببینم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      عرض سلام مجدد
      به احتمال ۹۹ درصد خیر نیست.
      برای مشاهده متن دعای حرز امام جواد کلیک کنید.

  12. مجید گفت:

    سلام و عرض ادب ببخشید من چند روز پیش یک انگشتر شرف الشمس از بازار رضا مشهد خریدم، پشتش حکاکی دارد ولی زیاد شبیه دعای شرف الشمس دقیقا مثل آن نیست مثلا ستاره اولش زیاد شبیه نیست آیا مشکلی دارد و یکی هم اینکه رنگش زرد نیست تمایل به قهوه ای دارد و من درمورد ۱۹ بودنش از فروشنده نپرسیدم آیا مشکلی دارد؟ ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درمورد رنگش که مشکلی نیست و ممکن است کمی رنگ روشن‌تر یا تیره‌تر مایل به قهوه‌ای باشد. درمورد زمان حکاکی که ان شاء الله در زمان مخصوص حکاکی شده باشد باز هم می‌توانید از خود فروشنده سوال بفرمایید ولی به احتمال قوی در روز مخصوصش حک شده است. در رابطه با رسم الخط حکاکی هم تا دیده نشود نمیتوان تشخیص داد که صحیح است یا خیر؟ اگر از فروشنده معتبر خرید کرده باشید به امید خدا صحیح است.

    2. سوگند گفت:

      سلام من سنگ شرف شمس همسر و برداشتم که پشتش حکاکی داره مثل اچ انگلیسی یک همچین حروفی من میتونم حکاکی و پاک کنم و به نام خودم حکاکی کنم اصلا اون حکاکی پشت به اسم طرف هست یا یه نوع دعا هست ؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله میتوانید کلا بدهید تراش دهند تا پاک شود و مجددا در زمان مشخص حکاکی انجام شود.

    4. حسین گفت:

      سلام خسته نباشید من یه انگشتر شرف الشمس خریدم از کجا بفهمم عام است یا خاص

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۹۹ درصد آنچه در بازار به فروش میرسد عام است.

  13. ... گفت:

    سلام خسته نباشید دیروز از شما یک انگشتر شرف الشمس خریدم به اسم خودم نوشته نشده ایا در روز ۱۹ فروردین نوشته شده؟ ممنونم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا تمام محصولات شرف الشمس مجموعه شرف‌آنلاین به طور اختصاصی در ساعات مخصوص ۱۹ فروردین حکاکی شده‌اند.

    2. علی گفت:

      من سنگ الماسی خاکستری اصل دارم میخواهم بفروشم این هم شماره ام [censored]

  14. رضا نادری گفت:

    سلام من نیم قیراط الماس سفید خوشگل تراش خورده دارم اگر کسی خریدار هست بفرمائید در خدمتم

  15. رضا گفت:

    سلام آیا سنگ شرف شمس اصل باید لمس گوشی باز کند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر

  16. ناشناس گفت:

    سلام . من یک انگشتر عقیق اصل یمنی و یک حدید صینی لازم دارم نگینش اصلی باشه چقدر میشه پولش ؟ و دیگه مشکل که است من در کابل افغانستان استم میتوانین بفرستین . نمبر واتساپ بنده اگر امکانش بود برایم پیام بدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا ثبت سفارش انجام شود. امکان ارسال به افغانستان نیز وجود دارد.

  17. سپندیان گفت:

    ممنون از سایتتون

  18. عباس گفت:

    سلام اگر کسی میدونه نگین حدید اصل کجا هست با من تماس بگیره ممنون

    1. ناشناس گفت:

      سلام چند عدد نگین حدید تراش نخورده دارم چند میخری

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید یا به طور مستقیم از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

  19. ناشناس گفت:

    سلام اگر کسی میدونه حدید کجا هست ولی اصل بهم اطلاع بده ممنون امام علی میگوید از رعیت الله یفضل علیک نعمه و انته تعصی فحضر فارسی هم میگم اگر دیدی خداوند سبحان بر تو نعمت و منت بر سرت گذاشت و تو را خیر بخشید و تو منکر نعمتش بشی پس آماده باش که خدا ناسپاسان را به کیفرشان میرساند… زیاد نوشتم ببخشید و من به دنبال سنگ حدید هفت جلالم اگرکسی میدونه کجا اصل هست لطف کنه به این شماره تماس بگیره [censored] عباس

  20. هادی گفت:

    سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام امام مظلومم حسین علیه السلام
    برای حکاکی دعای هفت جلاله
    آنلاین اقدام کنم یا برسم خدمتتون
    من مشهدم

    1. ع گفت:

      باسلام یک سنگ حدید هفت جلاله اصل میخام لطف کنید راهنمایم کنید این هم شماره منه [censored] عباس کوچیکتون

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید یا به طور مستقیم از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و عرض تسلیت خدمت شما
      به هر دو صورت در خدمت شما بزرگوار هستیم ولی ترجیحا به علت مسائل کرونا به صورت آنلاین اقدام نمایید بهتر است.

  21. سید عباس موسوی گفت:

    سلام ایا نگینهای شرف انلاین اصله و ایا ذکر پشت ان در ساعت و روز مشخص ۱۹ فروردین حکاکی شده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله قطعا هم نگین ها عقیق زرد اصل هستند هم حکاکی در ساعات مخصوص در ۱۹ فروردین و طبق اداب توسط خود مجموعه شرف آنلاین انجام شده است.

  22. رها گفت:

    سلام من چند سال انگشتر شرف، شمس در دست دارم و بهش کاملا اعتقاد دارم راه ساده معرفی کنید ک بتوانم تشخیص بدم اصل یا فیک نگین رو

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به احتمال زیاد عقیق زرد شما اصل باشد چون نوع مصنوعی آن به علت قیمت پایین نوع اصلی عملا وجود ندارد ولی خود دعای شرف شمس باید از نزدیک بررسی شود.

  23. امیر حسام گفت:

    من چند سال پیش دستبند گرفته بودم الان یکی از نگین های زردش افتاد زیرش ذکر شرف الشمس حکاکی شده از کجا مطمئن باشم این زمان مناسب نوشته شده و چگونه اون رو به اسم خودم کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      راهی نیست. ان شاء الله که در زمان مناسب نوشته شده است و میتوانید به صورت عام استفاده نمایید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید من یک انگشتر شرف شمس از بازار رضا خریدم رنگش زرد مایل به نارنجی هست و داخلش دعای شرف شمس نوشته شده از کجا بفهمم ک دعای نوشته شده درست است؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید بررسی شود. ان شاء الله که صحیح است استفاده بفرمایید.

  24. حمیدرضا کریمی گفت:

    چند سال پیش یه مرد درویش یه انگشتر با نام ۷ شرف به من هدیه داد ، اما روی سنگ سبز نوشته شده ، چطور میتونم تاییدش کنم ؟

    1. حسینی گفت:

      سلام وقت بخیر..قبلا نمونه شو داشتم اوکیه..رنگ دلنشینی داره نسبت ب زرد رنگش..اگه میفروشی میخرم ازت چون واسه خودم گم شده متاسفانه [censored] حسینی

  25. مهدی چنانی گفت:

    عالی و خیلی مفید بود

  26. ناشناس گفت:

    با سلام من انگشتر قدیمی دارم با نگین الماس چطور بفروشم راهنمایی کنید

  27. مجتبی گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم با انگشتر عین علی میتونیم به حمام یا دستشویی بریم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      باتوجه به اینکه دارای اسامی جلاله است بایستی دربرابر نجاسات کاملا محافظت شود.

  28. mm2m گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم رنگ طلایی که بر روی سنگ عین علی میزنند په جور رنگیه؟ تا کی میتونه دووم بیاره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ابکاری طلایی هست و دوام بالایی دارد. درصورتی که زیاد با مواد شوینده، عرق بدن و … در تماس نباشد ماندگاری بالایی خواهد داشت.

  29. نازنین گفت:

    پیج اینستا اگه دارید میشه لطفا ایدیشو بدین و چطور میتونم سفارش بدم و چندروزه به دستم میرسه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله کانال اینستاگرام فعال داریم ولی سفارش از طریق سایت و یا ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین برای ثبت سفارش آسان تر است و سفارشات با پست پیشتاز بین ۲ تا ۴ روز زمان می برند.

  30. احسان گفت:

    با سلام وقتتون بخیر من انگشتر شرف شمس اصلی میخوام همراه با شناسنامه آزمایشگاه لطف میکنید قیمتشو بفرمایید با حکاکی در روز ۱۹ فروردین.
    ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قیمت خود انگشترها که در سایت مشخص هستند. هزینه ازمایشگاه ها هم معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هست ولی در نظر داشته باشید که خود عقیق زرد سنگ قیمت بالایی نیست و در واقع هزینه صدور شناسنامه برای این گوهر از خود قیمت سنگ بیشتر است.

    2. صالح گفت:

      سلام رنگ نگین شرف شمس من به خاطر شعله آتش تغییر رنگ داده و روشن تر از قبل شده چطور میشه دوباره مثل قبل بشه؟؟؟؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      سنگ ها در برابر گرما اغلب واکنش نشان می دهند و امکان بازیابی رنگش برای شما وجود ندارد.

  31. محمدزاده گفت:

    سلام من یه گردنبند حدید مات دارم که ما به آذری بهش میگیم حدید.شما خرید هم دارید.سنگ ها به شکل لوزی و اشک هستن

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه خرید نداریم.

  32. مرتضی گفت:

    سلام فروش حضوری تو کرج یا تهران ندارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه فقط در حال حاضر در مشهد فروش حضوری داریم.

  33. ایلیا گفت:

    سلام ببخشید اگه حدید صینی با ذکر هفت جلاله ، ذکر دور سنگ اینطور نوشته بشه که اشهد ان لا اله در یک طرف دور سنگ نوشته بشه و الا الله مخلصا در طرف دیگه دور سنگ نوشته بشه ، یعنی یکسره و به هم چسبیده نباشه و این دو قسمت با فاصله نوشته شده باشه ، اشکال نداره ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حدیث ذکر شده است که این بخش از ذکر دورتادور نگین حکاکی شود و درمورد کمی فاصله داشتن کلمات منعی ذکر نگردیده است بنابراین مشکلی نیست.

    2. ایلیا گفت:

      ممنون که جواب دادین فقط یه سوال دیگه هم دارم ، برای حکاکی حدید هفت جلاله غیر از اینکه رو به قبله و با وضو باید بود و در زمان قمر در عقرب حکاکی نشه ایا شرایط دیگه ای هم داره یا نه ؟ اگه داره میشه بگین ، لطفا منبع روایی شرایط حک حدید هفت جلاله رو هم بگین ، ممنون میشم

    3. امیر علی گفت:

      سلام ببخشید من یک انگشتر حدید دارم که روی آن شمایل حضرت علی هست آیا شمایل حضرت علی روی سنگ برای رفع ترس و … خوب هست؟ ممنون

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      منبعی که این خاصیت را ذکر کرده باشد نیست. اما خود حدید مخصوصا با دعای هفت جلاله یا ذکر مخصوص امام علی (ع) برای رفع ترس توصیه شده است.

    5. کوثر گفت:

      سلام ایا سنگ ها شناسنامه هم دارند مثل بقیه سایت ها ?

    6. محسن گفت:

      سلام خسته نباشی.روی سنگ حدید دعای هفت جلاله بهتره نوشته بشه یا عین علی کدومش برای رفع ترس و ایجاد شجاعت واعتماد به نفس بهتره؟ آیه هفت جلاله یا دعای عین علی

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای هفت جلاله و مخصوصا ذکر انگشتر امام علی (ع) که در جنگ ها میپوشیدند توصیه می شود. توجه داشته باشید که عین علی با ذکر امام علی (ع) تفاوت دارد.

    8. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درصورت تمایل مشتری با دریافت هزینه صدور شناسنامه از طریق آزمایشگاه این کار انجام خواهد شد.

    9. شرف آنلاین گفت:

      خواهش میکنم
      مهمترین اداب در بحث حکاکی هفت جلاله همین نحوه حکاکی صحیح رو، پشت و دور نگین هست و بحث رعایت اداب عمومی حکاکی اذکار ور هم که فرمودید. سند روایت امام صادق (ع) رو هم در الامان صفحه ۵۰ و مستدرک ۲۹۹/۳ میتونید ملاحظه بفرمایید. برای مشاهده حدیث و جزئیات بیشتر به صفحه سنگ حدید مراجعه بفرمایید.

  34. ناشناس گفت:

    سلام من سنگی دارم خوصوصیات حدید رو داره لطفا راهنمایی کنید چطور بفروشمش [censored] ممنونم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی به بازار مراجعه بفرمایید یا در سایت های فروش آنلاین آگهی در نمایید. البته سنگ حدید جزو سنگهای ارزان قیمت محسوب می شود.

  35. افسانه گفت:

    از کجا میتونم انگشتر شرف الشمس اصلی تهیه کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      وب سایت شرف آنلاین بزرگترین وب سایت تخصصی محصولات شرف الشمس در کشور است که محصولات شرف شمس رو به صورت تخصصی مطابق با رعایت زمان حکاکی و آداب خاص ارائه میکنه
      از طریق لینک محصولات شرف الشمس میتونید خرید رو انجام بدید.

  36. امیر شهلا گفت:

    بی نظیرید

    1. شرف آنلاین گفت:

      نظر لطف شماست 🙂

    2. ناشناس گفت:

      سلام من یک الماس تقریباً ۲/۲۳ گرمی دارم برای فروش

  37. قائنی گفت:

    واقعا کامل و عالی … کارتون درسته

    1. شرف آنلاین گفت:

      سپاس

  38. عبدالله گفت:

    فوق العاده پرانرژی هست حدید

  39. علی جمالی گفت:

    با سلام خدمت شما، مقاله بسیار مفیدی بود. ممنون از سایتتون🌹

    1. شهرام گفت:

      سلام من میخوام یه انگشتر شرف شمس خریدارى کنم تو شهرم رامهرمز از کجا مطمعن باشم که این سنگ حتما مشهد فرستاده میشه و تو روز معینى حکاکى میشه ایا غیر از مشهد جاهاى دیگه اى هم هست که این کارو انجام بدن

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله شهرهای بسیار دیگری این کار انجام می شود ضرورتی ندارد به مشهد ارسال شود. برای خرید آنلاین میتوانید به صفحه شرف شمس مراجعه بفرمایید و ثبت سفارش کنید تا ۱۹ حکاکی انجام شود و سپس با پست برای شما ارسال شود.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.