دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

دعای شرف الشمس برای حاجت روایی❤️ (مجرب و توصیه شده)

sharaf-shams-pray-needs دعای شرف الشمس برای حاجت روایی❤️ (مجرب و توصیه شده)

آیا دعای شرف الشمس برای حاجت روایی و باز شدن گره مشکلات موثر است؟ اصلا این دعای شرف شمس چیست؟ اگر واقعا برای برآورده شدن حاجات موثر است، آداب آن چگونه است؟ همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای شرف الشمس برای حاجت

دعای شرف الشمس در واقع دعایی مخصوص (اسامی اعظم الهی) با حروف رمزی است که فقط در 19 فروردین پشت سنگ عقیق زرد با آدابی خاص حکاکی می‌شود و سپس به صورت انگشتر شرف الشمس مردانه و زنانه یا گردنبند و … همراه فرد می‌شود. هم خود این دعا و هم عقیق دارای خواص بسیار زیادی هستند که براساس آنچه در منابع و روایاتی که در ادامه آورده می‌شود یکی از مهم‌ترین خواص عقیق شرف الشمس همین حاجت روایی است.

استفاده از انگشتر عقیق زردی که پشت نگین آن دعای شرف الشمس حکاکی شده باشد خواص بسیار ممتازی را دارا هست که از جمله آن خواص حاجت روایی، دعای شرف الشمس برا رزق و روزی ، دفع چشم زخم، کارگشایی و آسان شدن امور می‌باشد.

شرف الشمس و حاجت روایی

براساس توضیحاتی که ارائه شد توصیه می‌کنیم حتما دعای شرف الشمس برای حاجت را بر پشت عقیق استفاده کنید که از خواص خود عقیق نیز بهره‌مند شوید چرا که خود عقیق نیز خواص بسیاری دارا می‌باشد. از جمله اینکه حضرت محمد (ص) می‌فرمایند: “هر که انگشتر عقیق در دست داشته باشد حاجتش بر آورده می‌شود” همچنین از امام کاظم (ع) در حدیثی آمده‌است که انگشتر زرد در دست کنید که باعث آسانی است و در آن هیچ دشواری نباشد.

در مقاله دیگری تجربیات جالبی از زبان استفاده کنندگان شرف الشمس را گردآوری نموده‌ایم. می‌توانید این نتایج را در مقاله ” کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن ” مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب دعای شرف الشمس را چگونه انجام دهیم؟

همانطور که پیش‌تر توضیح داده شد اصل دعای شرف الشمس برای حاجت پشت نگین عقیق زرد در ساعات مخصوصی از 19 فروردین حکاکی می‌شود (البته می‌توانید روی کاغذ زرد رنگ هم خودتان بنویسید اما توصیه به حکاکی پشت نگین عقیق زرد است) قبل از حکاکی توصیه شده است که 2 رکعت نماز حاجت خوانده شود، سپس دعای زیر خوانده شود و پس از آن با طهارت و یک سری آداب دیگر دعای شرف الشمس پشت عقیق زرد حکاکی شود. آن دعای خواندنی در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهم اِنّی اَسئَلکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمدِ وَ آلهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتی

بنابراین 2 دعا وجود دارد که نباید با هم اشتباه بگیرید. یک دعای اصلی که همان دعایی است که پشت عقیق زرد حکاکی می‌شود و با حروف رمزی می‌باشد و یک دعای دیگر که با حروف عربی است و اصلا لازم نیست حکاکی شود فقط باید یکبار قبل از حکاکی دعای اصلی خوانده می‌شود.

اگر خودتان نمی‌توانید حکاکی دعای مخصوص را انجام دهید می‌توانید از محصولات شرف شمس که سال‌های قبل در 19 فروردین با رعایت آداب حکاکی شده‌اند و در بازار موجود هستند تهیه و استفاده بفرمایید یا اینکه قبل از 19 فروردین به یک فروشگاه معتبر سفارش دهید تا حکاکی را برای شما انجام دهند و لازم نیست هرساله کار حکاکی مجدد انجام شود، یکبار برای همیشه کافیست همان محصولی را که تهیه کردید استفاده بفرمایید. برای دریافت جزئیات بیشتر به مقاله دعای شرف الشمس مراجعه بفرمایید.

برای مطالعه بیشتر درباره سندیت این دعا به لینک شرف الشمس مراجعه نمایید. همچنین برای آشنایی با تمام خواص شرف الشمس کلیک کنید و اگر سوال برایتان پیش آمده است که چرا فقط در ساعات مخصوصی از 19 فروردین این کار انجام می‌شود مقاله روز شرف الشمس را مطالعه بفرمایید.

محصولات شرف الشمس

انگشتر شرف الشمس نقره مردانه طرح من یتق الله + حکاکی

۲,۰۱۹,۰۰۰ تومان

گردنبند شرف الشمس زنانه نقره طرح مینوشکا + حکاکی

۱,۲۱۴,۰۰۰ تومان

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر توصیه‌های معصومین برای حاجت روایی

همان‌طور که پیش‌تر بیان شد استفاده از انگشتر یا گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه، دستبند شرف الشمس و … به لطف و با توکل به خداوند باعث حاجت روایی خواهد شد. همچنین دیگر توصیه‌هایی از سوی معصومین نقل شده‌است که باعث استجابت حاجات خواهد شد.

حضرت محمد (ص) : دعایی که با بسم الله الرحمن الرحیم شروع شود مردود نمی‌شود. (بحار الانوار ج 93)

حضرت محمد (ص) : دعا را زمانی که دل‌تان شکسته است غنیمت بشمارید که رقت قلب، رحمت می‌باشد. (بحار الانوار ج 93)

حضرت محمد (ص) : زمانی که یکی از شما دعا می‌کند همگی را دعا کند که این نوع دعا به اجابت نزدیک‌تر می‌باشد و اگر شخصی قبل از دعا برای خویش برای چهل تن از برادران دینی دعا نماید برای خویش و ایشان به اجابت می‌رسد. (بحار الانوار ج 93)

امام صادق (ع) : زمانی که فردی از شما حاجتی از حوائج دنیا یا آخرت را از خداوند می‌خواهد بایستی از مدح و ثنای خداوند شروع نماید و بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد و سپس به گناه خود اعتراف کند آنگاه حاجت خود را از خدا بخواهد. (بحار الانوار، ج 93، ص 305 و 312)

اذکار توصیه شده ائمه برای حاجت روایی

البته بایستی توجه داشته باشید که ادعیه بایستی در کنار کار و تلاش خود فرد باشد، همچنین انجام اموری مانند گناهان باعث عدم استجابت ادعیه می‌شود. برای مثال امام علی (ع) در دعای کمیل می‌فرمایند اَللّهم اغفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتِی تَحْبِسُ الدُّعاء یعنی خداوندا گناهانی را از من که باعث حبس (عدم استجابت) دعا می‌شود ببخش بنابراین استنباط می‌شود که انجام گناه باعث دوری و سختی استجابت دعا می‌شود. امید است درکنار استفاده از دعای شرف الشمس برای حاجت از گناهان دوری کنیم.

دسته بندی محصولات شرف شمس

بر روی دسته بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

11 دیدگاه در “دعای شرف الشمس برای حاجت روایی❤️ (مجرب و توصیه شده)

  1. ابراهیم گفت:

    با عرض سلام و حاجت روا شدن همه عزیزان میخواستم بپرسم زمان خواندن نماز حاجت شرف شمس دعا رو بر روی چیزی که مثلاً انگشتری در زمان خواندن نماز باید انگشت باشد یا واجب نیست یا واجب باشد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست.

  2. یسنا گفت:

    خیلی عالی خوب خدا را شکر میکنم که دعای شرف الشمس هست به دلم افتاد به زودی مراد دلم میدهد انشاء الله آمین به سه روز نمی‌رسه ازش خواستم میخواهم که اون در دلم هست بشه انشاء الله من اولین بارم هست که این برنامه ها را دیدم و دارم دنبال میکنم

  3. نیما کیانی گفت:

    سلام ببخشید این سفارشات تا کی دست مون میرسه و اینکه شرف الشمس واقعا تاثیراتش رو روی زندگی ما میگذاره چون من دلم میخواست چقدر اثر داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سفارشات فعلی ان شاء الله تا هفته اول اردیبهشت به دست مشتریان عزیز خواهد رسید و به لطف خدا همچون بسیاری از مشتریان شما هم تاثیراتش را خواهید دید.

  4. س ش گفت:

    سلام ما اصفهانیم [censored] از همین انگشترها هست؟ نمایندگی دارید شما؟ یا فقط باید انلاین سفارش بدهیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نمایندگی به جز مشهد نداریم ولی از هرجای کشور به صورت انلاین از سایت میتوانید خرید نمایید.

  5. ناشناس گفت:

    اون دعای عربی شرف الشمس رو باید هرسال بخونیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر ضروری نیست.

  6. احسان گفت:

    فقط نوزده فروردین باید انجام بشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر خودتان می‌خواهید حکاکی را انجام دهید بله فقط یکبار در سال آن هم در ۱۹ فروردین می‌توانید انجام دهید وگرنه می‌توانید از حکاکی های انجام شده در ۱۹ فروردین سال‌های قبل که اکنون در بازار به فروش می‌رسد تهیه و استفاده نمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.