دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

معجزات شرف الشمس (10 تجربه جالب از زبان استفاده کنندگان)

Miracles-of-Sharaf-al-Shams-1 معجزات شرف الشمس (10 تجربه جالب از زبان استفاده کنندگان)

بسیارند افرادی که معجزات شرف الشمس را در زندگی خود یا دیگران دیده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با سوال کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن؟ به بحث و گفتگو بپردازیم و تجربیات استفاده‌کنندگان را بازگو نماییم. همچنین برخی از فواید مهم و اساسی این دعای شریف را بیان خواهیم کرد.

تا انتهای این مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معجزات شرف الشمس از زبان استفاده‌کنندگان

معجزات شرف الشمس از دو دیدگاه قابل بحث و بررسی است. در ابتدا معجزات این دعا را از نظر استفاده کنندگان و تجربه آنها بیان می‌کنیم. در ادامه نیز خواص مهمی از عقیق زرد و دعای شرف الشمس را از زبان ائمه و بزرگان دین بیان خواهیم کرد.

معجزه اول شرف الشمس:

با عرض سلام. بنده حدود 10 و 12 سالی هست که از این انگشتر استفاده می‌کنم. زیاد به خواص آن دقت نکردم، اما از زمانی که این دعا رو همراه خودم دارم هیچ مشکل مالی برام پیش نیومده. قبل از داشتن این دعا بیشتر اوقات مشکلات مالی بزرگی برام اتفاق می‌افتاد.

معجزه دوم:

من دو مدل انگشتر شرف شمس داشتم. متاسفانه یکی از آن را چند وقت پیش گم کردم. در رابطه با اثراتی که می‌گن باید حتما از آن استفاده کنید. رزق و روزی این دعا رو من به چشم خود مشاهده کردم. البته باید از نظر روحی عمیقا به این دعا اعتقاد داشته باشید.

معجزه سوم شرف الشمس:

معجزات شرف الشمس

معجزه چهارم شرف الشمس:

در دوران نامزدی خانمم برای من یک انگشتر شرف الشمس مردانه خریداری کرد. در زمان استفاده از اون اوضاع مالی‌ام خیلی خوب شده بود تا اینکه شب عروسی یهو انگشتر ناپدید شد. از زمان گم شدن انگشترم تا الان مشکات مالی فراوانی برام پیش میاد. الان هم قصد دارم دوباره یک انگشتر تهیه کنم.

معجزه پنجم شرف الشمس:

دو تا از دختران بستگان ما که خیلی هم دنبال ازدواج بودند شرف الشمس رو تهیه کردند و جالب اینجا بود که دقیقا یک مدت بعد هردو با هم به خانه بخت رفتند. این موضوع باعث شد که من هم به تاثیر شرف شمس برای ازدواجم امیدوار بشم.

دسته‌بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

معجزه ششم شرف الشمس:

من یک انگشترش رو دارم. رنگ سنگ آرامش خوبی به من میده. اتفاقی هم که شاید تلقین باشه این هست که وقتی که حالم خوبه خیلی رنگ سنگ زیبا میشه و زمانی هم که حالم بد هست رنگش اون زیبایی اولیه رو نداره.

معجزه هفتم:

در حالی که درگیر مشکلی جدی بودم، شرف الشمس سفارش دادم. پس از رسیدن انگشتر، به طور غیرمنتظره و ناگهانی، راه حلی برای مشکلم پیدا شد. این اتفاق آنقدر سریع و غیرمنتظره بود که مطمئن شدم شرف الشمس نقش مهمی در آن داشته است.

معجزه هشتم: کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن

سال‌ها پیش، در حالی که در زندگی‌ام مشکلات مالی داشتم، انگشتر شرف الشمسی خریدم. قسط‌های زیادی داشتم که شکر خداوند، یکی یکی پرداخت شد و مشکلات مالی‌ام حل شد. شاید این اتفاقات ربطی به این انگشتر نداشته باشد، اما اینکه برخی میگویند که اتفاقی برای ما نیفتاده خودش یک خبر عالی است، چرا که شاید بلاهایی از زندگی شما به یمن برکت شرف الشمس دفع شده‌است.

معجزه نهم شرف الشمس:

کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن

معجزه دهم: کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن

تقریبا بیست سال پیش برام یک انگشتر شرف الشمس که در 19 فروردین به نام خودم نوشته شده بود از مشهد بعنوان هدیه دریافت کردم. باور کنید اگر یک روز از آن استفاده نکنم آرامش روحی و روانی ندارم. جالبیش اینجا هست که چندین بار از خودم جدا کردم و احساس اضطراب در من زیاد شده بود. ای قضیه کاملا واقعی هست و به هیچ عنوان تلقین نیست.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فواید و معجزات شرف شمس در منابع و کتب

در گذشته و حتی امروزه، انگشترها علاوه بر کاربردهای زینتی، اهمیت ویژه‌ای از نظر اعتقادی دارند و خواص فراوانی دارند. در اسلام نیز، انگشترها و نقش‌ها و دعاهایی که بر روی آنها حک شده‌اند، اهمیت فراوانی دارند. یکی از محبوب‌ترین انگشترها همین انگشتر شرف الشمس است. به همین علت، اشخاص فراوانی به دنبال تهیه و بهره‌بردن از خواص آن هستند که توصیه‌های بسیاری نیز درباره آن ارائه شده است.

معجزات و خواص شرف الشمس از دو جنبه قابل بررسی است. یکی فواید عقیق زرد و دیگری خواص خود دعای شرف الشمس است. از بین خواص عقیق شرف الشمس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.بر آورده شدن حاجات و دعاها
2. افزایش روزی و رزق و دوری از فقر
3. عاقبت به خیری
4. حفاظت از جان و مال
5. دفع اندوه و امراض
6. حفاظت از گزند جانوران
7. ایمنی از بلاهای طبیعی
8. صاحب عزت و مقام شدن
9. آسان شدن امور و کارگشایی
10. دفع کردن چشم زخم
11. ایمنی یافتن در سفر
12. زیاد شدن ثواب نماز

انگشتر شرف الشمس مردانه

خود سنگ عقیق نیز دارای برکات زیادی است و در احادیث زیادی به آن اشاره و توصیه شده‌است:

1- امام موسی کاظم (ع): “انگشتر زرد را همراه خود داشته باشید که باعث آسانی می‌باشد و در آن هیچ سختی نباشد.”

2- پیامبر اکرم (ص): “هر انسانی که یکی از انگشترهای سفید و زرد و سرخ را همراه خود داشته باشد، به غیر از خیر و نیکی و افزایش روزی و سلامتی از تمامی بلا‌ها نمی‌بیند و از شر انسان ظالم و از هر چیزی که انسان از آن هراس و حذر می‌کند، در امان خواهد ماند.”

3- امام صادق (ع): “انگشتر عقیق باعث ایمنی در مسافرت خواهد شد.”

4- پیامبر اکرم (ص): “هر شخصی که انگشتر عقیق همراه خود داشته باشد، حاجت او برآورده می‌شود.”

5- امام علی (ع): “دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر است از هزار رکعت بدون آن گوهر.”

معجزات انگشتر شرف الشمس چیست؟

همچنین انگشتر عقیق مردانه و زنانه از دیدگاه سنگ درمانی نیز بسیار مفید و دارای فواید کم‌نظیر است:

1. پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش

2. تأثیر مثبت بر روی جذب و هضم غذا

3. تنظیم سیستم گردش خون در بدن

4. تأثیر بر چاکرای ۳ و لوزالمعده و غدد پانکراس

به عبارت دیگر، سنگ شرف الشمس نه تنها یکی از زیورآلات زیباست بلکه از نظر اعتقادی نیز اهمیت دارد و به عنوان یک دعای بسیار موثر شناخته شده‌است. این تنها برخی از معجزات شرف الشمس بود که برای شما بیان کردیم. با این سخنان به سوال کیا از شرف الشمس حاجت گرفتن نیز پاسخ دادیم.

شما مخاطب گرامی نیز اگر معجزه و نتیجه‌ای از این دعای شریف در زندگی خود یا دیگران مشاهده کرده‌اید در بخش نظرات مطرح نمایید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند.

محصولات مرتبط

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

8 دیدگاه در “معجزات شرف الشمس (10 تجربه جالب از زبان استفاده کنندگان)

  1. محسن گفت:

    همه سنگ ها قیمتی حالا میخواد یشم باشه یاقوت باشه زمرد شجر فیروزه حدید عقیق و… صد در صد حالا اسمش رو معجزات یا هر چیزی که شما اسمش رو بزارید دارند شرف شمس مخصوص 19 فروردین من پارسال میخواستم یکی بخرم از وقتش گذشته بود ولی امسال یکی سفارش دادم و من از نظر خودم خیلی خیلی خیلی خیلی بهش اعتقاد دارم و به معجزاتش صد در صد باور دارم شکی درش ندارم حتی حرز امام جواد ع دوتا دارم بخدا قسم من تو یک ماه دوبار چپ کردم بار اول که خطم روم نیوفتاد و بار دوم داغون شدم فقط زبونم سالم بود ولی حرز امام جواد و سنگ شرف شمس زنده نگهم داشت و الان از روز اولمم سالم ترم شک ندارم هم حرز امام جواد ع و سنگ شرف شمس من رو هزاران بار از هزاران اتفاق تا حالا نجات داده و بهم امید زنگی کردن داده و زندگیم واقعا عالی شده و عالی ترم به لطف خداوند میشه به شما هم توصیه میکنم هم حرز امام جواد همراه داشته باشید و هم سنگ شرف شمس شک نکنید گفتم من معجزات رو دیدم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از اشتراک گذاری تجربیات تان

  2. هادی صمد گفت:

    من از وقتی که خریدم خیلی وابستش شدم. شاید خنده دار باشه ولی اصلا روزهایی که همراهم نیست حس میکنم شانسم کم میشه خخخخ

  3. عماد منظری گفت:

    انگشتر خوشگلی هست و در مجموع خوبه به دست کردنش هم که ضرر نداره من که خودم چون سنگش هم عقیق هست با استفاده کردنش آرامش می گیرم

  4. مهرداد گفت:

    پیش از این، به شرف شمس باور نداشتم، اما اخیراً اتفاقاتی برام افتاد که باعث شد به معجزات آن ایمان بیاورم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از اشتراک گذاری نظرتان

  5. Mobina گفت:

    برای بازشدن بخت هم خوبه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در خواص ذکر نشده که برای بخت گشایی است و صرفا گفته شده که برای گشایش امور است. برخی از همین خاصیت برای بخت گشایی هم برداشت می‌کنند. ضمن اینکه به صورت تجربی هم افرادی از شرف الشمس برای ازدواج استفاده کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.