دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

عقیق زرد اصل + خواص عقیق زرد حکاکی شده با شرف شمس

sharafshams-man-ring-1 عقیق زرد اصل + خواص عقیق زرد حکاکی شده با شرف شمس

عقیق زرد و حکاکی دعای شرف شمس بر روی آن همیشه از موارد رازآلود و جذاب بوده‌است که بحث‌های زیادی هم درباره آن وجود دارد. آیا این موضوع واقعا سندیت دارد یا خیر…؟ با مطالعه این مطلب شما در ابتدا به شناخت بهتری از این گوهر و خواص عقیق زرد رسیده و سپس با بررسی تخصصی خواص انگشتر عقیق زرد مردانه یا زنانه و تفاوت آن با دعای شرف الشمس می‌توانید به پاسخ سوالات خود برسید. همراه شرف‌آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معرفی عقیق و عقیق زرد

سنگ عقیق که عقیق زرد از اقسام آن است از سنگ‌های نیمه قیمتی به شمار می‌رود. فرمول شیمیایی آن sio2 و از جنس سیلیس می‌باشد. این سنگ از اقسام “در کوهی” می‌باشد و بعضا از سنگ‌های یمانی ساخته شده‌است به همین علت به آن‌ها عقیق زرد یمنی یا عقیق زرد یمن نیز گفته می‌شود. از صفات ساختاری و خواص سنگ عقیق زرد یمنی اصل می‌شود به بافت ریزدانه و رنگ جذاب و چشم نواز آن اشاره کرد. رنگ‌های سنگ عقیق شامل سرخ، زرد، سیاه، سفید و … می‌شود. ما در این مطلب سعی داریم که بیشتر در رابطه با سنگ عقیق زرد خصوصا عقیق زرد یمن و طلسم شرف الشمس که پشت آن حکاکی می‌شود سخن بگوییم.

انگشتر عقیق زرد چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معرفی سنگ عقیق زرد یمنی

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های سنگ یمنی که به علت کمیاب بودن در بین عموم مردم کمتر شناخته شده‌است همین سنگ عقیق زرد یمن است. نوع آبدار عقیق زرد یمنی بسیار جذاب و چشم نواز است. البته رنگ آن مایل به کرمی و پرتقالی می‌باشد و زرد خالص نیست. در تصویر زیر یک نمونه از این نگین ارزشمند را می‌توانید مشاهده بفرمایید.

انگشتر عقیق زرد یمنی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص عقیق زرد اصل

برپایه‌ی یافته ها، سنگ عقیق زرد یمنی و انواع دیگر آن به سنگ «عزت نفس» مشهور می‌باشند. از خواص عقیق زرد اصل به منظور بالا بردن حس احترام به خود و توانایی های خود بسیار استفاده می‌شود. سنگ عقیق زرد همینطور حس عشق و علاقه را در بین انسان ها بالا برده و سبب دور شدن از انرژی های منفی و مضر همانند ترس، حسادت و عصبانیت می‌شود.

طبق تاریخچه سنگ عقیق زرد این سنگ در میان دولت‌ها و ملت‌های گذشته از محبوبیت بالایی برخوردار بوده  و حتی به دلیل اهمیت خواص عقیق زرد اصل در مواقع جنگ و مبارزات از آن به عنوان سنگ حفاظت کننده بهره می‌گرفته‌اند. همچنان عقیده اکثریت این بوده‌است که یکی از مهم‌ترین خواص سنگ عقیق زرد این است که انگشتر عقیق زرد زنانه یا مردانه باعث وسعت و افزایش رزق و روزی می‌شود. (در فنگشویی چینی این مساله بسیار بااهمیت است)

با توجه به خواص این نگین، امروزه شاهد تولید انواع انگشتر و گردنبند از این سنگ با ارزش هستیم . در جاهای مختلف به خواص عقیق زرد اصل و انگشتر آن اشاره شده و در روایات نیز احادیثی وجود دارد. شما می‌توانید با تهیه گردنبند این گوهر نیز از خواص گردنبند عقیق زرد هم بهره ببرید. شاید برای شما سوال باشد که خواص گردنبند عقیق زرد چیست؟ باید گفت که استفاده از این گوهر به صورت انگشتر یا گردنبند اکثر همان خواص سنگ عقیق زرد را دارا می‌باشد.

دسته بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته‌بندی‌های مورد نظر کلیک کنید تا لیست محصولات را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حکایاتی از خواص انگشتر عقیق زرد و عقیق

شخصی را نزد پادشاهی به علت ارتکاب جرمى مى‌بردند امام صادق (علیه السلام) فرمودند: انگشترى با سنگ عقیق به او برسانند، انگشتر به شخص رسید و مورد هیچ گزندی قرار نگرفت.

یا آنکه فردی نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و گلایه و ناله نمود که دزدی در مسیر، اموالش را ربوده‌است، حضرت فرمودند: چرا انگشتر عقیق به همراه نداشتى (چرا که) آن آدمی را از هر شری نگاه مى‌دارد.

همچنین نقل شده‌است که کسی را از مقابل حضرت امام باقر (علیه السلام) عبور دادند که تازیانه فراوان خورده بود. امام فرمودند: انگشتر عقیقش کجاست؟ اگر انگشتر عقیق همراه او مى‌بود او را تازیانه نمی‌زدند.

خواص انگشتر عقیق زرد

ارزش نگین عقیق و به خصوص خواص عقیق زرد اصل که منقش به ذکر شرف شمس باشد را نمی‌توان در چند کلمه یا جمله بیان نمود، پیغمبران و ائمه اطهار (علیهم السلام) بر سنگه‌ای زینتی کهن مهر تایید زده‌اند ولی نه به دلیل اینکه اثرات جادویى دارند، بلکه سنگ عقیق زرد یمن انتخاب شده‌است و براى صاحبش اثرات زیادی از قبیل فتح نبردها و دفع بلایا و غیره دارد و نکته لازم به توجه این است که اثرات این سنگ‌ها ذاتى نیست بلکه از جانب خداوند متعال می‌باشد. پس اگر شخصی اثر آن سنگی را که همراهش دارد، ذاتى و مستقل از خداوند بداند به خداوندگار عالم مشرک شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سنگ عقیق زرد در روایات و اسلام

امام باقر (علیه السلام) به یکی از اصحاب فرمودند: هر کدام از انواع سنگ های عقیقی که می‌خواهید چه عقیق زرد چه سرخ و چه سفید هر سه این ها سه کوه در بهشت هستند، هر شخص یکی از این‌ها را در دست داشته باشد شیعه آل محمد محسوب می‌گردد. سپس فرمودند، چیزی به غیر خیر و خوبی نخواهد دید و روزی او وسعت می‌یابد و از همه انواع بلایا محفوظ می‌ماند و مصون است از ظلم و جور پادشاهان و از هیچ انسانی نخواهد هراسید.

امام موسی کاظم (ع) در حدیثی در مورد خواص انگشتر عقیق زرد فرمودند که انگشتر عقیق زرد در دست کنید که موجب آسانی است و در آن هیچ دشواری نباشد.

عقیق زرد در روایات اسلامی
همچنین شرف شمس را که بر عقیق زرد حکاکی می‌کنند به نام نمونه‌ای از خاتم سلیمانى نام برده‌اند و آن را به عنوان سرّی از انجیل و تورات و قرآن به شمار می‌آورند که در جلد اول کتاب شمس المعارف الکبرى محتوای بیشتری در رابطه با خواص شرف الشمس بر عقیق زرد آمده‌است و آیت الله حسن زاده آملی و شیخ بهایی به مطالب فراوانی در این زمینه اشاره کرده‌اند. در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد تفاوت عقیق زرد با شرف الشمس بیان خواهد شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص درمانی سنگ عقیق زرد و انواع عقیق

*سنگ عقیق زرد نماد روح افضل و احساس تعالی و حس معنوی و پویش است که شما می‌توانید با به همراه داشتن انگشتر عقیق زرد زنانه یا مردانه از این خواص انگشتر عقیق زرد بهره‌مند شوید.

*خواص عقیق زرد اصل بسیار در جهت محافظت و دور کردن امواج منفی مفید می‌باشد.

*عقیق با رنگ زرد غالبا در بهبود مشکلات مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

*سبب ایجاد احساس آرامش و عزت نفس می‌شود و همچنین تفکر را منور می‌نماید.

*سبب از بین رفتن ترس و دلهره می‌باشد.

*خواص سنگ عقیق زرد مفید برای چاکرای گلو و همچنین بیان شخصیت و احساسات است.

*سبب ایجاد خلاقیت و ازدیاد طول عمر و وسعت برکت در زندگی می‌شود و سَمبل خوش شانسی می‌باشد.

*در تقویت عملکرد ریه‌ها، معده، کبد و دستگاه تناسلی مفید می‌باشد.

*کمک در درمان مشکل قاعدگی بیش از حد در خانم‌ها نیز جزئی از خواص سنگ عقیق زرد می‌باشد.

*همچنین از دیگر خواص عقیق زرد این است که در تسریع بهبود زخم‌ها بسیار مفید می‌باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تفاوت عقیق زرد و شرف الشمس

شرف شمس سنگ عقیق زرد رنگ نمی‌باشد پس در حقیقت شرف الشمس چیست ؟ دعایی منسوب به امیرالمومنین علی (علیه السلام) است که در برخی از کتب شیعیان آورده شده‌است و شامل نقوشی تحت عنوان حرز شرف الشمس می‌باشد که این اَشکال را امیرالمومنین (علیه السلام) در میان راه و زمانی که قصد عزیمت به جهاد را داشتند بر روی یک سنگ حکاکی نمودند و سپس با اشاره به این اشکال فرمودند که این رموز از اسرار فتح و ظفر ما در جنگ می‌باشد.

تفاتدر حقیقت با این که اکثر مردم از «شرف‌ الشمس» به عنوان انگشتر یا حتی گردنبند شرف الشمس یاد می‌کنند ولی تفاوت عقیق زرد و شرف الشمس این است که شرف شمس دعایی است که بر عقیق زرد نوشته می‌شود و نام خود سنگ نیست.

تفاوت عقیق زرد با شرف الشمس

اما سوال این است که چطور می‌شود دعای شرف شمس را بنویسیم؟ آیا در روز خاصی باید این کار انجام شود؟ روز شرف الشمس چه روزی است؟ این‌ها سوالاتی هستند که با مطالعه ادامه این مطلب پاسخ آن را خواهید گرفت و اطلاعاتی درباره نحوه حکاکی شرف الشمس بر روی عقیق زرد به دست خواهید آورد. قبل از مطالعه ادامه مطلب می‌توانید نظر علما و نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس را در مقاله‌ای دیگر مشاهده بفرمایید.

انگشتر شرف الشمس با عقیق زرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص شرف الشمس

خواص شرف شمس از دو نظر اهمیت دارد یکی در خواص نگینی که در آن نهفته است و دیگری در قدرت اسماء الهی که حکاکی می‌شود. علامه مبشر کاشانی در کتاب خود به زمان، آداب و کیفیت شرف شمس اشاره می‌کند و آن را از علوم غریبه می‌داند. طبق گفته سید عبدالله بوشهری در کتاب «السحاب اللئالی» شرف الشمس از علوم غریبه است و در دوری از فقر و بیماری‌‌ها و حفظ صاحب آن از حمله جانوران و ایمنی از بلایا و همچنین کسب عزت و بزرگی بسیار تاثیر دارد.

در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته 277، نوشته آیت‏ اللّه‏ حسن‏ زاده آملی مطالبی درباره با این شکل آمده‌است. در دیگر کتب اسلامی هم نقش شرف الشمس را شامل پنج اسم اعظم خداوند می‌دانند که آن‌ها را کلمات مبارکه: الله، جمیل، رحمن، مومن و نور گفته‌اند. خاصیت ویژه دعای شرف الشمس برای رزق و روزی یکی از پراهمیت‌ترین دلایل عموم مردم برای علاقه به این دعا است. همچنین دعای شرف الشمس برای حاجت بسیار موثر، مفید و مجرب می‌باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب خواندن و نوشتن دعای شرف شمس

توجه داشته باشید که هنگام نوشتن یا خواندن این دعا مواردی که توصیه شده‌است را بطور کامل رعایت کنید تا از خواص عقیق زرد و انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه بیشترین نتیجه را بدست بیاورید. از جمله آن آداب این است که باید در روز ۱۹ فروردین ابتدا وضو گرفته و سپس مانند نماز صبح دو رکعت نماز به جای آورید و پس از انجام رعایت آدابی نوشتن شرف الشمس را روی کاغذ زرد رنگ آغاز کنید. می‌‌شود دعای شرف الشمس را بر روی کاغذهای کوچک نوشته و همراه خود در منزل یا سفر قرار دهید همچنین می‌توانید این دعا را با حکاکی به روی عقیق زرد به دوستان خودتان هدیه دهید.

آداب حکاکی شرف شمس اصل

همانطور که بیان شد شرف الشمس به صورت حروف رمزی توسط حکاکان باتجربه پشت عقیق زرد حکاکی می‌شود. حکاکی حروف رمزی شرف شمس بر روی عقیق زرد رنگ شرایط بسیار خاصی دارد که باید رعایت شود. مسائلی از قبیل هم اندازه بودن یا نبودن الف‌ها، پر بودن یا نبودن داخل حرف میم و دیگر مسائلی از این دست، ریزه کاری‌هایی هست که باید رعایت شود و بر روی خواص شرف الشمس تاثیرگذار است. اما یکی از آدابی که قبل حکاکی توصیه شده این است که حکاک دعای زیر را بخواند. آن دعای شرف الشمس که بایستی قبل از حکاکی دعای اصلی خوانده شود به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

اَللّهم اِنِّی اَسئلُکَ بِاِلهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصِّیِ و بالاَلَفِ المُقّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بِالاَربعَه الَتِی هی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِاِلهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ عَلی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بِعَدَدِ حروف ما جَری بِالقلمِ و اَن تَقضِی حاجَتِی.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن شرف شمس

همانطور که گفته شد به هنگام نوشتن این دعا باید حتما به زمان نوشتن آن دقت کرد تا از خواص عقیق زرد شرف الشمس کاسته نشود. روز ۱۹ فروردین هر سال، زمان نوشتن شرف الشمس بر عقیق زرد می‌باشد. بر اساس شواهد گردآوری شده از کتاب‌های گذشتگان، در این زمان از سال خورشید از انرژی بسیار بیشتری به نسبت سایر ستارگان موجود در فضا دارد.

زمان نوشتن دعای شرف شمس چیستبه علت اهمیت بالای این دعا، هر شخصی شایستگی نوشتن این ذکر را نخواهد داشت و قطعا لازم است که برای بیشتر بهره‌مند شدن از خواص عقیق زرد شرف الشمس نوشتن این دعا توسط اشخاص متخصص در این حرفه انجام شود. همین طور در کتب تاریخی تاکید فراوانی بر حکاکی شدن شرف الشمس دقیقا در ۱۹ فروردین و بر عقیق زرد رنگ (یا انگشتر زرد یا کاغذ زرد یا نگین زرد یا هر انگشتر نگین زرد) گردیده‌است. لذا خوب است که برای داشتن این دعا به فروشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید تا مطمئن شوید مطابق آداب و در زمان مخصوص حکاکی شده‌اند. همچنین در مقاله نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل نکات مهمی برای تشخیص آن بیان شده که می‌تواند در هنگام خرید مفید باشد.

نقل است که در هر سال و در این روز خاص خورشید به یک مکان خاص در آسمان مستقر می‌شود و حالتی همانند شب قدر به وجود می‌آورد و زمان مناسبی برای حکاکی شرف شمس بر سنگ عقیق زرد می‌باشد. در این زمان خورشید قدرت بیشتری نسبت به دیگر ستارگان بر زمین دارد (بر آن‌ها اشراف دارد) و اعمال شرایط ویژه‌ای برایش ذکر گردیده‌است که با انجام آن‌ها می‌توان از خواص عقیق زرد شرف الشمس بیشترین بهره را برد. برای مطالعه بیشتر درباره چرایی حکاکی در 19 فروردین روز شرف الشمس به لینک مزبور مراجعه بفرمایید.

محصولات مرتبط با انگشتر عقیق زرد

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

52 دیدگاه در “عقیق زرد اصل + خواص عقیق زرد حکاکی شده با شرف شمس

  1. پرنسس گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم عقیق زرد اگر پشتش حکاکی نشده باشه برای استفاده مشکلی نداره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر چرا مشکل داشته باشد؟ خود عقیق زرد بسیار خواص زیادی دارد.

  2. یحیی گفت:

    سلام خسته نباشید
    انگشتر شرف الشمس دارم روی رکابش
    دو کلمه حک شده موردی ندارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی رکاب یا روی نگین؟ چه کلمه ای؟

  3. مهرداد گفت:

    سلام بنده شرف شمس دارم ولی رنگ عقیق عسلی هست اون زرد نیست میخواستم بدونم ایرادی نداره؟؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مایل به زرد است مشکلی نیست.

  4. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من یک انگشتر عقیق زرد خریدم بعد یکی دو روز یک لکه مانند روش اومده دلیلش چیه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی بررسی شود. با این توضیحات امکان تشخیص نیست.

  5. محمد گفت:

    سلام ضمن عرض تشکر از وقتی که میذارید به من یک انگشتر رسیده که نگینش زرد خیلی شفاف است می‌دانم که شرف شمس نیست شفافیتش خیلی بالا است. میخواستم کمک کنید بدانم نوع سنگش چیه؟ اصلا سنگ یا شیشه؟ ممنون میشوم راهنماییم کنید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه با این اطلاعات قابل تشخیص نیست. اما می‌توانید به مقاله تشخیص سنگ شرف الشمس مراجعه نمایید. نکاتی در رابطه با تشخیص عقیق زرد و شرف الشمس بیان شده است.

  6. طیبه گفت:

    سلام نگین عقیق زرد که دعای شرف شمس پشتش حک شده دادم طلا ساز برام انگشتر بسازه روی نوشته چسب ریخته آیا بی اثر میشود‍؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد.

  7. ناشناس گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم که خواص عقیق زرد با عقیق سرخ یکی هست ، یا خواص متفاوتی دارند؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در بسیاری از خواص مشترک ولی اندک تفاوت هایی هم دارند.

    2. رضا گفت:

      خواص متفاوتی دارند بعد باید دید عقیق سرخ یمن، سلیمانی یکی نیستند و خواص آنها نه زیاد ولی فرق داره

  8. مقصودی گفت:

    آیا بهره گیری از خواص شرف شمس فقط در استفاده از انگشتر توصیه شده ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      خیر لازم نیست حتما به صورت انگشتر باشد.

  9. ناشناس گفت:

    سلام میخواستم بدونم شرف شمس عام هم مث همونایی اثرداره ک برا اسم شخص مینویسین؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله همان خواص ذکر شده است.

  10. فاطمه گفت:

    باسلام، انگشتر عقیق زرد دارید که تمام اداب رو انجام دادین و اماده فروش باشع یا باید جلوتر سفارش بدیم لطفا توضیح بدین

    1. نيما وحيد گفت:

      سلام
      اگر سنگ دعاى شرف شمس رو به نام من نوشته باشن و چندین سال گم شده باشه ، یا وقتى پیدا شده استفاده نکنم ازش ، مشکلى توى کار و رزق و روزى و زندگیم بوجود میاد ؟؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر چرا مشکلی پیش آید. هیچ مشکلی ندارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر قبل از ۱۹ فروردین سفارش نداده اید هم اکنون عقیق زرد با دعای شرف الشمس حکاکی شده به صورت عام در ۱۹ فروردین طبق اداب در وب سایت موجود است. برای مشاهده روی لینک انگشتر شرف شمس کلیک بفرمایید.

  11. فاطمه گفت:

    با سلام، چطور باید سفارش بدیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از محصولات داخل سایت به صورت انلاین میتوانید سفارش دهید. یا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  12. اروترابی گفت:

    سلام لطفا راههای تشخیص اصل بودن عقیق زرد رو بفرمایید بنده عقیق زردی دارم که هیچگونه رگه ای در آن وجود نداره و کاملا شفافه آیا اصله؟ ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله سنگ عقیق مراجعه بفرمایید.
      نگین شما باید بررسی شود اما شفاف بودن دلیل بر تقلبی بودن نیست.

  13. پری گفت:

    سلام .ایا شما دعایی یا انگشتر یا …… طلسمی هم دارید و میتونید کمک کنید ک فرد مورد نظر رو ک انجامش خیلی ب نظر سخت هست ک بشه بری خواستگاریش

    1. شرف آنلاین گفت:

      با سلام
      متوجه منظور شما نشدیم. لطفا واضح تر توضیح دهید.

  14. حامد شریعتی گفت:

    سلام، من یک سؤال کلی در مورد اثبات عملی تاثیر انگشتر عقیق یمنی دارم که از کجا مطمئن بشیم واقعا در افزایش رزق و روزی تاثیر داره و یا خواص ظاهری دیگه‌ای که برایش عنوان کردن، فارغ از وجود روایات که اونا رو مطالعه کردم، آیا مدت زمان خاصی باید از انگشتر عقیق یمنی چه از نوع سرخ، زرد و سفید استفاده کنیم و به انگشت کنیم تا تاثیرشو عملا ببینیم؟ من دو سه هفته‌ای میشه که یکی برام انگشتر عقیق سرخ‌ داده خواستم‌ پاسخ شما رو بدونم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ببینید استفاده از سنگ و نگین را نباید مستقلا به قصد انجام امور و باز شدن ابواب رزق و … استفاده کرد، بله در کنار تلاش فردی با استفاده از سنگ های توصیه شده معصومین و بزرگان دین، نیت خود بر توکل به خدا را نشان می دهید و به امید به خدا که با استفاده از این سنگ ها خواص آن بر شما موثر افتد بنابراین خلوص نیت، پرهیز از گناهان کبیر و موارد این چنین در تاثیرگذاری سنگ ها موثر می باشد.

  15. یا حسین گفت:

    سلام خواص نگین شرف الشمس خراسان چی است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      شرف الشمس همان دعایی است که پشت عقیق زرد حکاکی می شود. منظورتان از شرف الشمس خراسان احتمالا شرف الشمسی است که پشت عقیق زرد خراسانی حکاکی شده است که تفاوتی ندارد و همان خواص شرف الشمس را دار.

    2. ناشناس گفت:

      سلام پس عقیق خراسان با یمنی تفاوت ندارد در خواص

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      غالبا خواص مشترک دارند ولی در بعضی احادیث روی عقیق یمنی توصیه شده‌است.

  16. محمد گفت:

    سلام نگین عقیق یمنی زرد کهنه دارین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر منظورتان از کهنه این است که سال های خیلی دور تراشیده شده باشد خیر نداریم وگرنه که تمام نگین های موجود صدها و هزاران سال پیش تشکیل شده اند و همگی کهنه هستند.

    2. ناشناس گفت:

      سلام ممنون

  17. سعید.م گفت:

    سلام
    عقیق شرف الشمس از زردی در اومده کدر شده به تیره گی میزنه توی آفتاب هم گذاشتم اما مثل اولش نشد میخواستم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      تا حدی تغییر رنگ و کدر شدن در طول استفاده طبیعی است و اغلب اتفاق می افتد.

  18. علی گفت:

    سلام چرا حتما بر روی جسم زرد رنگ باید نوشته بشه؟ نمیشه روی نگین های دیگه یا جسم های دیگه نوشته بشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنابر اداب در منابع توصیه شده است که بر روی جسم زرد رنگ نوشته شود. بر روی کاغذ زرد رنگ هم حتی می تواند طبق اداب نوشته شود هرچند که استفاده از عقیق زرد جهت بهره مندی از خواص خود عقیق و ماندگاری همیشگی قطعا بهتر خواهد بود.

    2. مهدی گفت:

      فقط در یک کلام قادر مطلق خداست من خودم دارم روزی رسان نگهدارنده انسان فقط خداست

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله کاملا درست است اما خود خداوند توسط فرستادگانش به انسان ها گفته است که از خواص سنگ ها استفاده کنند.

  19. فلاحیان گفت:

    خیلی مفید بود استفاده کردم از مقالتون من یه دونه انگشتر شرف الشمس طرح رهبری ازتون خریداری کردم مدتی بود گمشده بود ولی خوشبختانه پیدا شد

    1. احمدرضا فرامرزی گفت:

      منم طرح رهبری رو خریدم! کاش واسه عقیق سرخ هم این طرح و داشتن

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز این کار قبلا انجام و اتفاقا بسیار زیبا شده است. برای سفارش میتونید با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      خدا روشکر 🙂

  20. زمانیان گفت:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم اینک این دعای حکاکی شرف الشمس حتما باید در روز ۱۹فروردین ماه باشه هیچ روز دیگه ای نمیشه حکاکی کرد و این که حتما باید فردحکاک روحانی باشه یا نه افرادعادی هم میتونند حکاکی شرف الشمس رو انجام بدن چون شنیدم باید فرد حکاک روحانی و آداب ورسم خاص داشته باشه ممنون میشم پاسخم روبدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله کاملا درست فرمودید هم باید در ۱۹ فروردین حکاکی انجام شود (آن هم صرفا در ساعات خاصی) و هم باید حکاک انسان پاک و با تقوایی باشد و آداب مخصوص حکاکی را انجام دهد.

    2. ذوالفقار گفت:

      سلام ما چطور اطمینان کنیم ک شما تمام این آداب را انجام دادین؟ و با این حجم سفارش در ساعت برج حمل شمس انجام شده؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در سال های پیش که مشکل کرونا نبود عزیزان حضورا می توانستند برای مشاهده حکاکی ها تشریف بیاورند ولی امسال به صورت لایو اینستاگرام این کار انجام شد. متناسب با حجم سفارشات تعداد حکاک لازم و با تجربه برای همکاری تشریف میاورند.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.