دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

نظر رهبری در مورد شرف الشمس چیست؟

leader-opinion-khamenei-sharaf-shams نظر رهبری در مورد شرف الشمس چیست؟

آیا آیت‌الله خامنه‌ای در مورد شرف‌الشمس نظری بیان کرده‌اند؟ در این مقاله، نظر رهبری در مورد شرف‌الشمس را بررسی خواهیم کرد و توضیحاتی در مورد انگشتر ایشان ارائه خواهیم داد. در ادامه نیز خواص و فواید مهم انگشتر شرف‌الشمس را بیان خواهیم کرد. تا انتهای این مقاله همراه شرف‌آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نظر رهبری در مورد شرف الشمس

تاکنون سخن و نظری مستقیما از آیت‌الله خامنه‌ای در مورد شرف‌الشمس بیان نشده است. اما با توجه به اینکه ایشان از انگشتر شرف‌الشمس استفاده می‌کنند، می‌توان احتمال داد که نظر ایشان در مورد این موضوع مثبت باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نظر دیگر بزرگان درباره شرف الشمس

شخصیت‌های بزرگی همچون شیخ بهائی، مرحوم کفعمی (صاحب اثر ارزشمند مصباح کفعمی)، آیت الله حسن زاده آملی (دانشمند و عالم معاصر)، علامه مبشر کاشانی، ابوالبدر (از علمای قدیم اردبیل)، عالم ربانی ملا مصطفی خویی (صاحب کتاب جواهر مکنونه)، آیت الله مظاهری، سید عبدالله بوشهری (نویسنده کتاب السحاب اللئالی) و ابوریحان بیرونی نظرات مختلفی در کتب خود درباره شرف‌الشمس بیان کرده‌اند.

همچنین بخوانید: نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس

برای مثال شیخ بهائی دانشمند بنام ایرانی در کتاب سرالمستتر می‌گوید که شرف ‌الشمس را بایستی در روز ۱۹ برج حمل که مصادف با روز ۱۹ فروردین است روی عقیق زرد و در صورت عدم امکان روی کاغذی زرد رنگ نوشته و با خود حمل کرد. همچنین در منابع مختلف به خواص این دعا اشاره شده‌است که در انتهای همین مقاله به آن اشاره خواهد شد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ماجرای انگشتر شرف الشمس رهبری چیست؟

انگشتر شرف‌الشمس رهبر، با سنگ چهارگوش شرف‌الشمس و چنگ‌های ظریف دور سنگ از جنس نقره عیار ۹۲۵ ساخته شده است. چنگ‌های ظریف و محکم دور سنگ و رکاب جذاب و خاص آن، بر جذابیت این اثر هنری افزوده است. سنگ اصل، باکیفیت و خوش‌تراش، ارزش این محصول را چندین برابر کرده است.

انگشتر شرف الشمس رهبری و نظر آیت الله خامنه ایبرای خرید انگشتر شرف الشمس رهبری می‌توانید از طریق سایت شرف آنلاین اقدام نمایید و این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید. برای مشاهده تصاویر بیشتر، قیمت و خرید انگشتر شرف الشمس رهبری کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فواید انگشتر عقیق شرف‌الشمس

وجود دعای شرف‌الشمس پشت نگین عقیق زرد، باعث شده است که انگشتر شرف‌الشمس از هر دو جهت، یعنی دعا و سنگ، خواص کم‌نظیری داشته باشد:

1. دفع چشم زخم: از آن برای دفع چشم زخم استفاده می‌شود.

2. گشایش امور: اعتقاد بر این است که حمل این گوهر می‌تواند به گشایش امور کمک کند.

3. برآورده شدن حاجات: از این سنگ به عنوان وسیله‌ای برای برآورده شدن آرزوها و خواسته‌ها استفاده می‌شود.

4. افزایش رزق و روزی: انگشتر شرف الشمس مردانه و زنانه بسیار موثر برای افزایش رزق و روزی است.

5. ایمنی در سفرها: از این انگشتر جهت دفع بلا در سفرها استفاده می‌شود.

6. دفع بلایای طبیعی: همراه داشتن این سنگ می‌تواند به حفظ و حفاظت از جان افراد کمک کند.

7. آرامش و رفع چشم زخم: این دعا می‌تواند به رفع استرس، افزایش آرامش، و حتی رفع مشکلات جسمی و روحی، به ویژه افزایش قدرت بدنی کمک کند.

8. عاقبت به خیری و کسب عزت و مقام در بین مردم

محصولات مرتبط

گردنبند شرف الشمس زنانه نقره طرح مینوشکا + حکاکی

۱,۲۱۴,۰۰۰ تومان

علاوه‌بر موارد بالا، گفته می‌شود که نقوش شرف شمس حاوی پنج اسم اعظم الهی می‌باشد که سراسر خیر و برکت است. اگر علاقه‌مند هستید که جزئیات بیشتری از رموز دعای شرف الشمس بدانید کلیک کنید، همچنین جهت مطالعه بیشتر درباره خواص این دعا به مقاله خواص شرف الشمس مراجعه نمائید.

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد نظر رهبری در مورد شرف‌الشمس برای شما مفید بوده باشد. اگر شما نیز اطلاعات دقیق‌تری در مورد نظر آیت الله خامنه ای در مورد شرف الشمس دارید، لطفاً در بخش نظرات مطرح نمایید تا سایر افراد نیز از آن مطلع شوند. همچنین می‌توانید تصاویر مرتبط با دیگر انواع انگشتر رهبری را لینک مزبور مشاهده نمایید.

دسته‌بندی محصولات شرف الشمس

بر روی تصاویر زیر کلیک کنید تا تمام محصولات آن دسته‌بندی را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

4 دیدگاه در “نظر رهبری در مورد شرف الشمس چیست؟

  1. مهلا دریس گفت:

    سلام وقت بخیر خیلی ها میگن که شرف الشمس یک خرافه هست و هیچ تاریخی نداره میخواستم بدونم جایی از اهل بیت ع روایتی حدیثی وجود داره ک به این موضوع اشاره شده باشد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک شرف الشمس چیست مراجعه کنید و بخش سوالات متداول را مشاهده کنید. تمام منابع آورده شده است. یکی از این منابع کتاب موسوعه احجار کریمه است که در آن حدیثی از حضرت حجت نقل شده که اشاره به شرف الشمس دارد.

  2. علی گفت:

    ممنون که اینقدر شفاف و بدون غرض ورزی این مطلب رو درباره نظر مقام معظم رهبری نوشتید

    1. شرف آنلاین گفت:

      سپاس از نظر لطف جنابعالی

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.