دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

sharafshams-leadership-ring خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

در این مقاله به فواید و خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه می‌پردازیم و با رمز گشایی دعای شرف الشمس (دعایی که پشت نگین عقیق زرد با آدابی خاص در 19 فروردین حکاکی می‌شود) آشنا می‌شویم، همچنین در ادامه نظر برخی از بزرگان دین را در مورد خواص شرف الشمس بررسی می‌کنیم. با مطالعه این مقاله با مطالبی درباره آداب حکاکی و خواص سنگ شرف شمس زرد آشنا خواهید شد. همراه شرف آنلاین باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص شرف الشمس

انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه، سنگ، گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه، نیم ست شرف الشمس دخترانه و زنانه، دستبند شرف الشمس و به هر شکل دیگری که به همراه شخص باشد، برای ایمن ماندن در سفرها و دور کردن بدى‌ها و حفاظت جان انسان به لطف خدا موثر می‌باشد. از دیگر خواص عقیق زرد شرف الشمس می‌توان به خیر و نیکى فرزندان و همچنین افزایش رزق و روزی اشاره نمود. آرامش خیال از خواص شرف الشمس بوده و به عنوان یک دعای چشم زخم قوی نیز شناخته می‌شود. برآورده شدن خواسته‌ها و آرزوها و بهبود بخشیدن برخی از بیماری‌های جسمی و روحی بخصوص بالابردن قدرت بدنی از دیگر فواید آن می‌باشد.

همچنین از خواص خود سنگ عقیق زرد می‌توان به این موارد اشاره کرد که سبب پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش می‌شود و بر روی جذب و هضم غذا و سیستم گردش خون در بدن و چاکرای ۳ و لوزالمعده و غدد پانکراس و دیواره مربوط با این دو غدد تأثیر بسیار زیادی دارد.

خواص انگشتر شرف الشمس چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر خواص انگشتر شرف الشمس

سفارش حکاکی شرف الشمس

در طول سالیان گذشته و حتی امروزه انگشترها اهمیت بسیاری داشتند و علاوه بر کاربردهای زینتی که دارند از نظر اعتقادی نیز بسیار با ارزش هستند و دارای خواص زیادی می‌باشند. در اسلام نیز انگشترها و نقش‌ها و دعاهایی که روی آنها حک شده‌است اهمیت بسیاری دارند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تهیه آن و بهره بردن از خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه هستند که توصیه بسیاری نیز شده‌است.

بطور کلی خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه یا خواص سنگ شرف شمس زرد همان خواص دعای شرف شمس را دارد و هر کسی آن را نزد خود نگه دارد خداوند به واسطه‌ی این دعا، همیشه حافظ و نگهدار او خواهد بود و دوری از فقر و افزایش روزی را نصیب وی خواهد نمود که از مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه می‌باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که چون این ذکر معمولا بر روی عقیق زرد نوشته می‌شود از خواص ویژه عقیق زرد نیز بهره خواهید برد. (برای پاسخ به این سوال که برای بهره‌مندی از خاصیت انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد به مقاله لینک داده شده مراجعه بفرمایید.)

فواید انگشتر شرف الشمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چگونه شرف الشمس را رمز گشایی کنیم؟

بیان شده‌است که هر ساله در روز ۱۹ فروردین خورشید به موقعیت خاصی در آسمان می‌رسد و حالتی معادل با شب قدر را به وجود می‌آورد (از جهت درک اهمیت بعضی از ایام خاص این تمثیل بیان شد) در این روز خورشید بر سایر کواکب اشراف دارد و به همین دلیل آداب و رسوم خاصی برای آن روز بیان شده‌است. قبل از توضیح آداب و رسوم این روز لازم است با شکل‌های شرف الشمس که بر روی نگین عقیق حکاکی می‌شود، آشنا شوید. (بیشتر بر عقیق زرد حک می‌شود به همین دلیل در بین عوام به اشتباه خواص عقیق زرد و خواص سنگ شرف شمس را یکسان می‌پندارند)

طریقه رمز گشایی از شرف الشمس

این دعای مخصوص که بر روی سنگ و یا عقیق زرد حکاکی می‌شود، آداب مخصوص به خودش را دارد و برای بهره بردن کامل از خواص شرف شمس این آداب باید بطور کامل رعایت شود. گفته می‌شود که این نقش‌ها دارای ۱۳ حرف است: ۴ حرف از کتاب تورات (Torah) ، ۴ حرف از کتاب انجیل و ۵ حرف از کتاب قرآن مجید. (همچنین بیان می‌شود که این دعا تشکیل دهنده پنج اسم اعظم خدا است که آن‌ها را کلمه‌های مبارکه «نور؛ مومن؛ رحمن؛ جمیل؛ الله» گفته‌اند و گاه به جای نوشتن این اسم‌ها از پنج حرف اول این اسامی به صورت «ن.م.ر.ج.ا»  استفاده می‌شود.) تصویر شرف الشمس را در زیر آورد‌ه‌ایم که به دعای شرف الشمس مشهور است:

ذکر رمزی دعای شرف الشمسحکاکی این دعا دقیقا به این شکل نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد که نیازمند تجربه بیشتری است

شرف الشمس می‌بایست بر روی نگین عقیق زرد رنگ حکاکی شود و اگر این گوهر در دسترس نبود، می‌توان بر روی یک تکه کاغذ زرد رنگ نوشت تا عموم مردم بتوانند از خواص شرف شمس بهره ببرند. (هرچند که توصیه اکید برای حکاکی روی عقیق زرد است چرا که هر جامدی ظرفیتی دارد.) همانطور که بیان شد این ذکر ۵ اسم از اسامی اعظم خداوند است که به صورت مخصوص با حروف رمزی بالا نوشته می‌شود.

البته حکاکی آن را هر کسی نمی‌تواند انجام دهد و رعایت آدابی برای بهره بردن از خواص سنگ شرف الشمس اصل الزامی است. نقل شده‌است که جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص سنگ شرف الشمس نویسنده این اسم‌های الهی باید فردی پاک و آگاه باشد و بتواند آداب نوشتاری آن را به خوبی رعایت کند به عنوان مثال در هنگام حکاکی، نمی‌توان یک خط را دوبار حکاکی کرد.

انگشتر عقیق یمنی زنانه و مردانه

علاوه بر شرایط گفته شده در بالا، این دعا دارای چند شرط دیگر است. از جمله اینکه برای بهره بردن از خواص شرف شمس این ذکر در ساعات مشخصی از روز ۱۹ فروردین ماه حکاکی شود. اما متاسفانه گاها عده‌ای سودجو این ذکر با ارزش را در روزهای دیگری غیر از ۱۹ فروردین نیز حکاکی و به فروش می‌رسانند. بعضا نگین‌های حرز شرف الشمس، در سالیان بعد دقیقا در روز ۱۹ فروردین ماه بازنویسی می‌شوند، اما بسیاری از بزرگان معتقدند هستند برای بهره‌مندی از خواص با بهترین قیمت سنگ شرف الشمس اصل اگر به درستی یک بار حکاکی شود نیازی به تمدید کردن نوشته در سال‌های بعد نیست.

سنگ شرف الشمس برای افزایش رزق و روزی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص سنگ شرف شمس در روایات

سنگ شرف شمس چه خاصیتی دارد؟ البته که امید اول همه ما خداوند و اهل بیت (ع) هستند و می‌بایست حاجات خود را از خدا بخواهیم و در کنار آن بهره بردن از خواص سنگ شرف شمس ان‌شاءالله مفید خواهد بود. خواص سنگ شرف الشمس از دو جنبه دارای اهمیت است یکی در خواص خاص خود سنگ عقیق می‌باشد و دیگری در قدرت اسامی اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می‌شود. چندی از خواص شرف الشمس از بین بردن فقر، حفاظت جان و مال، زیاد شدن رزق و روزی، درمان برخی بیماری ها، حفاظت از گزند جانوران، ایمنی از بلایا و دشمنان و دریافت عزت و مقام می‌باشد. جهت مطالعه بیشتر درباره خاصیت دعای شرف الشمس برای حاجت کلیک کنید.

بی شک آثار سریع و متداوم خواص سنگ شرف شمس در افزایش رزق و روزی مورد تایید استفاده‌کنندگان است و گشایش امور را به شکل کاملا مشهودی ایجاد می‌نماید. در ادامه مبحث تعدادی از خواص شرف الشمس در روایات را مطالعه می‌کنیم. (این روایات درباره خود سنگ عقیق است)

خواص شرف شمس در روایات معتبر برای مشاهده قیمت و خرید طرح انگشتر شرف شمس رهبر کلیک کنید

۱- از امام موسی کاظم (ع) در حدیثی نقل شده‌است که انگشتر زرد در دست کنید که سبب آسانی می‌باشد و در آن هیچ دشواری نباشد.

۲- پیامبر (ص) هم فرموده‌اند: هر شخصی که یکی ازعقیق‌ های سفید و زرد و سرخ را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و افزایش روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ها نمی‌بیند و از شر انسان ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند در امان می‌‌ماند.

۳- امام صادق (ع) فرموده‌اند: انگشتر عقیق سبب ایمنی در سفر می‌باشد.

۴- پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: انگشتر عقیق در دست داشته باشید مادامی که آدم آن را با خود همراه داشته باشد اندوهی به او نمی‌رسد.

۵- امام صادق (ع) فرموده‌اند: انگشتر عقیق در دست داشته باشید که مبارک بوده و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی است.

۶- پیامبر (ص) می‌فرمایند: هر کس که انگشتر عقیق در دست کند حاجتش برآورده خواهد شد.

۷- امام علی (ع) نیز می‌فرمایند: دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر می‌باشد از هزار رکعت بدون سنگ عقیق.”

خرید آنلاین شرف الشمس

دسته‌بندی محصولات شرف الشمس

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع معتبر در مورد خواص شرف شمس

در این بخش به بررسی خاصیت سنگ شرف شمس و نکاتی درباره حکاکی آن در منابع مختلف می‌پردازیم. هریک از مواردی که بیان شده دارای منبع معتبری می‌باشد که آدرس دقیق آن بیان گردیده‌است.

۱- مرحوم شیخ بهائی در کتاب سرّ المستتر بیان کردند: که این ذکر را باید در روز ۱۹ حمل که برابر با روز ۱۹ فروردین می‌باشد، در ساعات مشخص شده بر روی عقیق زرد و در صورت وجود نداشتن عقیق زرد بر روی کاغذ زرد رنگی نوشته و همراه شخص شود.

۲- در کتاب «جنه‏ الوافیه» معروف به «مصباح کفعمی» درباره خواص شرف شمس نقل شده‌است: این حروف شکل اسم‌های اعظم خدا می‌باشد، همچنین در حاشیه کتاب یاد شده می‌گوید: در برخی از کتاب‌های شیعه دیدم که از امیر المؤمنین (ع) بیان شده‌است. (بحارالانوار، ج ۵۴، ص ۲۲)

۳- در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته ۹۷۷، تألیف آیت الله حسن زاده آملی نیز مطالبی مربوط به خواص شرف شمس آمده‌است.

منابع معتبر در مورد شرف الشمس

۴- در کتاب ریحانه الادب هم زیر اسم “ابو البدر” از دانشمندان قدیم شهر اردبیل، به نقل از او توضیح مفصلی در مورد خاصیت شرف الشمس داده شده‌است همچنین درباره حروف آن، اشعاری که به امیر المومنین (ع) در رابطه با این حروف منسوب است و روش نوشتن این حروف توضیحاتی بیان شده‌است. (ریحانه الادب، مدرس تبریزی، ج۷، ص۲۳-۲۴، چ چهارم، تهران، خیام، ۱۳۷۴)

۵- دانشمند دانا مبشر کاشانی در کتاب خود به زمان، آداب و نحوه نگارش این ذکر اشاره کرده‌است.

۶- در کتاب “جواهر مکنونه” که از کتب خطی اذکار می‌باشد به فواید شرف الشمس اشاره شده‌است.

۷- حضرت آیت الله مظاهری بیان کرده‌اند که می‌توان به شرف الشمس و خواص شرف الشمس اعتماد کرد.

۸- در کتاب‌های قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری در مورد خاصیت شرف الشمس نقل شده که این ذکر از علوم غریبه می‌باشد و از جمله خواص شرف الشمس می‌توان به دفع فقر و بیماری‌ها و محافظت صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دریافت عزت و بزرگی اشاره کرد. برای مطالعه بیشتر درباره خاصیت ویژه افزایش رزق به مقاله تخصصی دعای شرف الشمس برای رزق و روزی مراجعه بفرمایید.

افراد بسیار زیادی از این گوهر استفاده کرده‌اند و نتایج بسیاری از آن دیده‌اند. شما می‌توانید نتایج و معجزات شرف الشمس را از زبان استفاده کنندگان آن مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نظر برخی از علما در مورد انگشتر شرف شمس

حضرت آیت الله مبشر کاشانی با بیان نکات جالب در مورد خواص انگشتر شرف شمس، آن را بخشی از علوم غریبه می‌دانند و بیان کردند:

“متاخرین در چند قرن گذشته شرف الشمس را معتبر می‌دانند و مباحثاتی در مورد آن و روش گسترش آن به شکل مربع یا مسبع و غیره و نیز آثار و برکات آن مطالبی ذکر کرده‌اند و برخی آن را ماخوذ از اسامی اعظم تلقی کرده‌اند و در کتب جواهر مکنونه که از کتاب‌های خطی اذکار می‌باشد و همچنین در کتب السحاب اللئالی تالیف سید عبدالله بوشهری و کتاب‌های دیگر، به بعضی از خواص سنگ شرف الشمس از جمله دفع فقر و بیماری‌ها، محافظت از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دریافت عزت و بزرگی اشاره شده‌است.”

آیت الله مبشر کاشانی در ادامه بیان کرده‌اند: “کفعمی هم در کتاب جنت الواقیه بیان کرده‌است که این حروف شکل اسامی اعظم می‌باشد و در برخی کتاب‌های علمای شیعه مشاهده کردیم که این شکل از امام علی علیه السلام می‌باشد.”

نظر علما در مورد نیم ست شرف الشمس

گوشواره، انگشتر و گردنبند شرف الشمس زنانه

آیت الله مبشر کاشانی در پایان، به زمان و آداب و کیفیت حکاکی شرف الشمس نیز اشاره کردند و یادآور شدند: ” می‌گویند که استفاده از خواص دعای شرف الشمس می‌بایست در روز ۱۹ حمل که برابر با روز ۱۹ فروردین می‌باشد از طلوع آفتاب تا ظهر (در ساعات مشخصی که هر سال توسط منجمان تعیین می‌شود. برای دریافت جزئیات بیشتر به مقاله روز شرف الشمس رجوع شود) بر روی نگین عقیق زرد و در صورت عدم وجود نگین عقیق زرد بر روی کاغذ زردی نوشته شود و با خود همراه داشته شود ولی در تجدید آن در روز یاد شده در سال‌های بعد شرط نشده است و نیازی به بازنویسی آن نیست و این جزئی از خاصیت شرف الشمس است.”

علاوه بر آیت الله مبشر کاشانی، حضرت آیت الله روحانی نیز بخش‌های خواندنی دیگری درباره خواص سنگ شرف شمس را گفته‌اند و مکتوب کرده‌اند:

“اهل این گونه فنون بیان می‌کنند که اگر یک بار شرف الشمس به روش مخصوص خودش حکاکی شود، دیگر نیازی به تکرار در سال های بعدی نیست و خواص شرف الشمس باقی می‌ماند، ولی چون در طریقه نوشتن آن اختلاف است، مانند شکل ستاره آن یا حرف میم آن، برخی به همه وجوه شرف الشمس را می‌نویسند، بطور مثال یک بار با ستاره پنج گوشه و بار دیگر با ستاره شش گوشه آن را حکاکی می‌کنند.”

ایشان در انتهای جوابیه خود به پرسش خبرنگاران، بازنویسی برای داشتن خواص شرف الشمس در هر سال را لازم ندانسته و بیان کردند: “در هر صورت تجدید شرف الشمس در ۱۹ فروردین هر سال توصیه نمی‌شود و نیازی به این کار نیست.”

مرحوم شیخ بهائی نیز در کتاب سرالمستتر، در مورد این شکل که بعضا به شرف الشمس مشهور شده مطالبی بیان کرده‌اند. همچنین صحبت‌هایی از زبان آیت الله بهجت نقل می‌کنند که برای مطالعه می‌توانید مقاله نظر آیت الله بهجت درباره شرف الشمس را مشاهده بفرمایید.

راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره برخی از آداب حکاکی شرف الشمس

نکات و آدابی هستند که هنگام نوشتن باید رعایت شوند تا خاصیت شرف الشمس و فواید انگشتر شرف الشمس حفظ شود و بیشترین تاثیر را داشته باشد. این آداب هم از جنبه کلیت حکاکی است هم از جنبه جزئیات نوشتاری حروف رمزی است برای مثال:

۱- قبل از حکاکی دو رکعت نماز می‌باشد که فرد حک کننده باید آن را بخواند، سپس یک دعای مخصوصی وجود دارد که باید آن را قرائت کند.

۲- حکاک باید رو به قبله بوده و رو به قبله حکاکی را انجام بدهد.

۳- فرد حک کننده باید پاک و دور از هر گونه کثیفی و نجاست باشد تا بتوان از خواص سنگ شرف شمس بیشترین بهره را برد.

4- نوشتن حروف رمزی باید از سمت راست شروع شود.

5- و …

آداب بیشتری در کتب معتبر برای شرف شمس ذکر شده که بهتر است برای مطالعه آن ها به کتب گران‌سنگی که معرفی شد مراجعه شود.

آداب حکاکی شرف الشمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا می‌توان با انگشتر شرف الشمس وارد دستشویی شد؟

حروف شرف شمس به صورت رمزی نوشته می‌شود و لازم نیست برای دست زدن و همراه داشتن آن دائما باوضو بود. همچنین اگر انگشتر شرف شمس را تهیه کرده‌اید همراه داشتن آن در دستشویی و حمام مشکلی ندارد و می‌توانید از خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه بهره ببرید هرچند که توصیه اکید می‌شود از به همراه داشتن در این مکان‌ها اجتناب نمایید تا خاصیت انگشتر شرف شمس کمرنگ نگردد.

در انتهای توصیه می‌شود برای بهره‌مندی کامل از خواص شرف الشمس از سنگی که آداب حکاکی آن رعایت شده استفاده بفرمایید همچنین درباره دیگر ابعاد این دعای شریف مقالات زیادی تهیه شده‌است از جمله مقاله طریقه شارژ سنگ شرف الشمس (پاسخ به این سوال که اصلا شارژ لازم است؟) یا مقاله تشخیص سنگ شرف الشمس که میتوان به آن‌ها مراجعه بفرمایید.

خرید آنلاین شرف الشمس

محصولات شرف الشمس

انگشتر شرف شمس رهبر : انگشتر شرف الشمس رهبری + حکاکی

۱,۳۷۹,۰۰۰ تومان
به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

171 دیدگاه در “خواص شرف الشمس (مهم‌ترین خواص انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه)

  1. از مشهد مقدس گفت:

    با سلام یکی از دوستانم به من شرف شمس حکاکی شده هدیه کرده میتونم ازش استفاده کنم یا دعاش برام نمیتونه کاربرد داشته باشه ممنون میشم جواب بدین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمال زیاد به صورت عام حکاکی شده و میتوانید استفاده بفرمایید.

  2. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه گردنبند مردانه شرف الشمش دارم
    ١٩ فروردین باید چی حکاکی کنم لطف بگید ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حکاکی دارد لازم به انجام کار دیگری نیست.

  3. ناشناس گفت:

    ببخشید منظور از ۲ انگشتر چیه یعنی دوتا باشه من انگشتر فیروزه دارم ولی کوچک و امکان حکاکی نیست ایا تاثیر داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      یک انگشتر برای شما و یک انگشتر برای همسرتان
      بایستی حکاکی داشته باشد

  4. ناشناس گفت:

    سلام برای بچه دار شدن چه سنگ دعایی توصیه میشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتونید از دو انگشتر فیروزه با حکاکی “ربّ لا تذرنی فردا و أنت خیر الوارثین” استفاده نمایید.

    2. محمد گفت:

      سلام برای جذب جنس مخالف چه انگشتری خوبه

  5. مریم گفت:

    برنامه عالی

    1. ناشناس گفت:

      سلام قیمت

    2. زهراااا ل گفت:

      سلام وقت بخیر
      ببخشید من انگشتر بابام رو که پشتش حکاکی شده و به نام خود پدرم دعا رو حکاکی کردند دارم
      آیا به دست کردنش مشکلی داره؟؟ و باید ببرم تا به نام خودم حکاکی کنند؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی که ندارد ولی برای بهره مندی از خواص میتوانید پشت نگین را بتراشید و سال بعد در ۱۹ فروردین دعای شرف الشمس را به نیت خود حکاکی کنید.

  6. اکبر شهبازی گفت:

    من سنگ عقیق شرف شمس خالی رو دارم حکاکی هم نشده ولی همیشه در جیبم همراهم هست اینطوری هم خواصش هست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      از خواص خود عقیق زرد ان شاءلله برخوردار خواهید شد ولی خواص شرف الشمس خیر.

  7. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر اگر بخواهیم فقط سنگ عقیق زرد شرف الشمس و بخریم امکان داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بله لطفا با بخش پشتییبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  8. سیمین گفت:

    من از گردنبند شرف الشمس که ازتون خریدم واقعا راضیم خدا خیرتون بده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و تشکر از نظر لطف شما
      برای خرید، مشاهده قیمت و خواص گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه در دیگر مدل‌ها به لینک داده شده می‌توانید مراجعه نمایید.

  9. امیر گفت:

    با سلام من انگشتر شرف شمس از مشهد مقدس خریدم سنگش اصل هست جایی بردم نشون دادم گفت حرفش کمی کامل نیست باید چکار کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درصورتی که واقعا حروفش کامل نباشد کاری نمیتوان کرد و بایستی سنگ دیگری تهیه بفرمایید ولی از همین سنگ فعلی هم میتوانید استفاده کنید و از خواص خود عقیق زرد بهره مند شوید.

    2. حسین صدیق گفت:

      سلام
      چطور هیچ راهی برای تشخیص سنگ اصل وجود ندارد ‌. فقط میگن از جای معتبر تهیه شود ، من یکی خریدم و بنام خودم حکاکی شده ولی راستش الان سه روزه خریدم و هنوز اثری ندیدم چون هدف اولم گشایش در کار و افزایش رزق و روزی بود

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان تشخیص سنگ اصل وجود دارد ولی امکان تشخیص درستی حکاکی با رعایت اداب و زمان درست حکاکی سخت است.

    4. هستی گفت گفت:

      سلام منم یه انگشتر شرف الشمس دارم

  10. اسما گفت:

    سلام آیا ذکر شرف الشمس از علوم غریبه است

    1. شرف آنلاین گفت:

      در کتب قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری آمده، شرف الشمس از علوم غریبه است

  11. ناشناس گفت:

    س خسته نباشید…چرا هیچ سند معتبر و حدیثی در مورد ذکر شرف شمس وجود ندارد…

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در وب سایت شرف آنلاین ۹ سند معتبر از کتب مختلف و علمای مختلف آورده شده است. بحار الانوار، مصباح کفعمی، سرالمستتر، هزار و یک نکته حسن زاده آملی، ریحانه الادب و همچنین آیت الله مظاهری و علامه مبشر کاشانی به شرف الشمس اشاره کرده اند. یکی از مهمترین اسناد نیز کتاب معظم احجار کریمه است که آن را از حضرت حجت (ع) آورده است. برای مشاهده روی لینک اسناد شرف الشمس کلیک بفرمایید.

    2. زهرا گفت:

      سلام
      من یه اویز هدیه گرفتم که قبلا مال کسه دیگه ای بوده
      میتونم ۱۹ فروردین برم حکاکی یا ن ؟
      یا میتونم اویزش کنم گردنم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حکاکی حرز را ندارد بله میتوانید ۱۹ فروردین حکاکی کنید. اگر حکاکی را دارد ولی به صورت عام حکاکی شده (یعنی به نیت مخصوص کسی حک نشده) میتوانید از الان استفاده کنید و ۱۹ فروردین هم لازم نیست مجدد حکاکی کنید.

  12. karghar گفت:

    سلام بسیار مفید خسته نباشید

    1. شرف آنلاین گفت:

      سپاس

    2. رضاجعفری گفت:

      سلام من انگستر شرف الشمس سفارش دادم منتهی رنگ نگین قهوه ای هس بهشون گفتم باید زرد باشه ولی کفتن رنگ مهم نیس و دعای زیر نگین مهمه
      ایا رنگ مهم نیس واقعا؟؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه بر این است که زرد و مایل به زرد باشد.

  13. بیات گفت:

    من به شرف الشمس اعتقاد دارم پارسال یکی ازمشهد خریدم خیلی اومد داشت بهم متاسفانه گمش کردم یکی دو ماهی میشه

    1. جواد گفت:

      سلام من یک انگشتر شرف الشمس دارم پشتش حکاکی شده ولی علامت ستاره آن پایین حک شده در یک ردیف نیست اشکال ندارد خاصیتش هست ممنون

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر به ترتیب از راست به چپ (اول ستاره) حک شده که درست است. باز هم برای تشخیص دقیق تر میتوانید از نزدیک به یک فرد خبره نشان دهید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.