شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

عقیق سلیمانی چیست؟ معرفی خواص سنگ عقیق سلیمانی (باباقوری) و انواع آن

solomon-agate-man-ring عقیق سلیمانی چیست؟ معرفی خواص سنگ عقیق سلیمانی (باباقوری) و انواع آن

حتما تا به حال راجع به سنگ عقیق سلیمانی اصل یا سنگ باباقوری چیزی شنیده اید. سنگی که روی خود طرح و نقش های خاصی دارد. آیا چیزی راجع به ویژگی ها و خواص سنگ سلیمانی، روش تشخیص عقیق سلیمانی و خواص عقیق سلیمانی نیز شنیده اید؟ مهره سلیمانی چیست؟ انگشتر عقیق سلیمانی همان انگشتر حضرت سلیمان است؟ دعای سلیمان چیست؟ چقدر از خاصیت رفع چشم زخم این نگین ارزشمند آگاهی دارید. خواص اعجاب انگیز دیگر عقیق سلیمانی چیست؟ تفاوت عقیق سلیمانی با سنگ باباقوری چیست؟ سنگ باباقوری زنده یعنی چی؟ و ده ها سوال دیگر…. با شرف آنلاین همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات مطرح شده را بیابید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معرفی اجمالی عقیق

سنگ عقیق یک عضو از مجموعه زیر مجموعه های کوارتز ها محسوب می گردد که در رتبه بندی سنگ ها بر اساس سختی مثل سنگ کریستال کوارتز ۷ درجه سختی دارد، این نام از یک رودخانه به نام آگات (agate) نشات گرفته است. رودخانه ای که نام برده شد در سیسیل که یک شبه جزیره است قرار دارد و به احتمال زیاد در زمان گذشته نخستین مکانی بوده است که در آن این سنگ یافته و استخراج گردیده است و نام عقیق برگرفته از نام این رودخانه می باشد. این سنگ دارای خانواده ای متفاوت می باشد که آن را سنگ های نیمه شفاف تا مات می سازند و هر یک اشکال و فواید درمانی و ماورایی خاص و مختلفی دارند. مهم ترین و مشهورترین نوع این سنگ متعلق به یمن می باشد اما اکنون کشور‌هایی چون یمن، هند، برزیل و پاکستان وارد کننده نگین سلیمانی به ایران هستند.

معرفی کلی در مورد سنگ عقیق
این سنگ، نوعی گوهر ارزشمند و قیمتی می باشد. البته این سنگ قیمتی کاربرد‌های مختلف و انواع گوناگونی دارند که از انواع آن می توانیم به عقیق سلیمانی اشاره کنیم. در ادامه به معرفی خواص سنگ سلیمانی می پردازیم که در ایران به نام باباقوری یا سنگ سلیمان نیز شناخته می شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره عقیق سلیمانی چیست؟

در پاسخ به این سوال که عقیق سلیمانی چیست باید گفت که در واقع سنگ سلیمانی نوعی خاص از عقیق است که رگه های متنوعی در خود دارد. رگه های موجود در این گوهر یک گستره وسیع از رنگ ها را می سازند که می شود به رنگ هایی چون خاکستری، سفید، سیاه، آبی، زرد، صورتی، قرمز اشاره نمود. سنگ سلیمان به دلیل خاص و متفاوت بودن رنگ بندی اش در بین مردم طرفداران فراوانی دارد. سنگ‌ عقیق سلیمانی اصل اغلب رگه‌ های سیاه و سفید دارند اما به رنگ های متنوع زیادی یافت می شوند. در برخی موارد مدل هایی که استخراج گردیده است به علت خاصیت رنگی بینظیر و منحصر به فرد خود در موزه های مهم نگه داری می شوند. در متون دینی و روایات مختلف همراه داشتن زیورآلات با سنگ‌ های عقیق بسیار توصیه شده است همچنین سنگ سلیمانی به‌ دلیل فواید و مزایای فراوانش بین مردم طرفداران فراوانی دارد. عقیق سلیمانی را با تراش دامله یا گنبدی به فروش می رسانند البته تراش فرونقش و برجسته‌آذین نیز در آن استفاده می‌ گردد. همچنین به نگین سلیمانی، خلنگ یا قلنج هم گفته‌ می شود. واژه خلنگ در لغت به معنای سیاه‌ و سفید می باشد. در زبان عربی و همچنین در متون کهن فارسی به سنگ باباقوری زنده، جَزع نیز گفته‌شده است.

عقیق سلیمانی چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تفاوت باباقوری با عقیق سلیمانی

برخی به اشتباه عقیق سلیمانی و باباقوری را یکسان می دانند اما بایستی بدانید که سنگ باباقوری نوع خاصی از عقیق سلیمانی است که رگه ها و طرح های ایجاد شده روی آن مانند چشم است. بنابراین خواص سنگ باباقوری را می‌توان همان خواص عقیق سلیمانی دانست که در ادامه به ان پرداخته خواهد شد. اغلب سنگ‌ های باباقوری طبیعی اند. اصطلاحی به نام سنگ باباقوری زنده نیز در بین عوام وجود دارد که غالبا اشاره به سنگ موکل دار می‌کند که توصیه می‌کنیم خیلی وارد این قضایا نشوید. درمورد سنگ باباقوری زنده اتفاقاتی چون بچه دار شدن نگین و این دست موارد ذکر می شود که مورد تایید نیست.

تفاوت باباقوری با سلیمانی چیستانگشتر باباقوری

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تفاوت جزع یمانی با عقیق سلیمانی

همچنین جَزع یمانی مدلی از سنگ یمنی است که غالبا دارای رنگ قهوه ای تیره است که جنس سنگ آن مات می باشد و ممکن است دارای رگه هایی نیز باشد ولی نباید با عقیق سلیمانی (sardonyx) اشتباه گرفته شود.

سنگ و انگشتر جزع چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص سنگ عقیق سلیمانی

سنگ عقیق سلیمانی سنگ ماه تولد برای متولدین ماه‌ های مهر، آبان و بهمن می باشد. طبق این اعتقادات سنگ باباقوری زنده تولید کننده شادی و روشنایی می باشد، دلهره و ناراحتی ها را درمان می کند و یکی از خواص سنگ باباقوری این است که سستی و تنبلی می کاهد. فعالان حوزه‌ی سنگ‌ و تاثیرات طبیعی آن بر این باورند که این گوهر عمق دید ما را بیشتر کرده و به ما قابلیت دسترسی به افکار و حالات داخلی مان را می‌دهد. ادغام نیروهای مثبت در نیروهای منفی و تشدید صفات خوب یا بد از خواص عقیق سلیمانی می باشد.

معرفی کامل سنگ عقیق سلیمانی
اگر مقداری تحقیق کنیم ویژگی های دیگری از سنگ عقیق سلیمانی اصل را می یابیم، این سنگ معروف به “سنگ خوشبختی” می باشد. خوب است مطلع باشید که اگر جزء افرادی می باشید که زیاد وسایل خود را گم می‌کنید عقیق سلیمانی انتخاب عالی ای برای شما نیست! (به این دلیل که این خاصیت از خواص سنگ سلیمانی باعث شدت گرفتن صفات می گردد)

در دین هندو و موضوع چاکراها افراد بر این اعتقادند که انواع این گوهر از جمله عقیق سلیمانی بر چاکرای هفتم (جمجمه) تاثیر دارد. چاکرا طبق باور دین هندو به نقاط تراکم انرژی در بدن افراد گفته می‌شود. چاکرا درون بدن هر فرد یا موجود زنده ای وجود دارد حتی نباتات. این نقاط معادن انرژی و یا به تعبیری دیگر شریان‌های زندگی هسنند.

گوشواره عقیق سلیمانی

نقل است که سنگ سلیمان سبب تقویت بخش درک ذهن و تقویت قوه اراده می گردد همچنین تثبیت اعتدال میان حالات فیزیکی، عاطفی، ذهنی و روحی از خواص عقیق سلیمانی می باشد همچنین کاهش خشم و افزایش حسن نیت از دیگر خواص وجود سنگ سلیمانی اصل می باشد.

این گوهر کمک زیادی به درک حقیقت و پذیرفتن شرایط می کند و طبیب احساسی بسیار قوی است. از دیگر خواص عقیق سلیمانی تقویت حافظه، استقامت بدنی، صداقت می باشد. تسهیل شرایط دشوار ارتباطی خود را به نگین سلیمانی بسپارید همچنین این سنگ توانایی صحبت در جمع و سخنرانی را تقویت می کند. این سنگ گوهری الهام بخش می باشد که باعث همسویی داخلی می شود و در شعبده بازی قابل استفاده می باشد. همانند بقیه عقیق ها خاصیت حفاظتی از خواص عقیق سلیمانی نیز هست و غالبا برای حرفه های فکری مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مرتبط

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص جسمانی عقیق سلیمانی چیست؟

همانطور که بیان شد عقیق سلیمانی ارتباطی کاملا مستقیم با بخش جمجمه سر (چاکرای هفتم) دارد. همچنین خواص سنگ باباقوری کمک بسیار زیادی به تقویت آگاهی و شهود داخلی و همچنین افراط های فکری و رفتاری فرد می کند. از دیرباز از خواص عقیق سلیمانی جهت مداوا و ترمیم استخوان، رفع سم و زهر ها از بدن، تقویت بینایی دو چشم، بهبود عملکرد معده و رحم و افزایش کارایی شریان های خون و همین طور کمک به جذب اکسیژن بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.

خواص عقیق سلیمانی برای بدن چیست

یکی از مهم ترین خواص انگشتر شجر سلیمانی (همان نگین سلیمانی است که به علت وجود نقش  نگارهایی مقداری به سنگ شجر شباهت پیدا کرده است به همین دلیل در بین عوام برخی از اصطلاح انگشتر شجر سلیمانی استفاده می کنند) این است که کسانی که اراده ترک سیگار و اعتیاد دارند می توانند با استفاده از این سنگ که سرشار از انرژی مثبت و تفکر پویاست اقدام به ترک مواد مخدر کنند چرا که این خاصیت از خواص سنگ باباقوری کمک بسیاری به ایجاد تحول در آن ها می کند. باید به این نکته توجه کرد که این گوهر سمبل موفقیت است و بهترین سنگ جهت رفع چشم زخم و آسیب دشمنان می باشد که میتوانید با تهیه انگشتر آن از این خواص انگشتر شجر سلیمانی بهره مند شوید.

یکی دیگر از خواص سنگ باباقوری این است که وجود این گوهر سبب تنظیم خواب شده و متضمن خواب های خوش است. سبب تقویت شجاعت شخص در برابر خطرات می گردد و تاثیرات زیادی برای آرامش شخص دارد و همچنین گسترش و تقویت استعداد حل مسائل از خواص عقیق سلیمانی است.

این گوهر سبب مداوای مشکلات پانکراس و بهبود دستگاه خونی بدن نیز می شود و تقویت سیستم گردش خون یکی از خواص سنگ سلیمانی برای بدن می باشد. جهت پایدار بودن خواص عقیق سلیمانی باید آن را شارژ کرد اما این شار نیاز به الکتریسیته و پریز ندارد!! و کار بسیار راحتی است. کافی است که این نگین را یک بار در طول هفته با آب جاری شستشو داده و اصطلاحا از انرژی منفی تخلیه کنید و سپس چند دقیقه در آفتاب بگذارید تا مجددا از خواص سنگ سلیمانی بهره ییرید (در ادامه مقاله به طور دقیق تر شیوه پاکسازی و شارژ این گوهر را بیان میکنیم). البته واضح است که گردنبند عقیق سلیمانی یا گردنبند باباقوری نیز خواص یاد شده را دارد.

گردنبند عقیق سلیمانی جذاب

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره سنگ عقیق در احادیث و روایات

از گذشته تا کنون در ملل مختلف و قبایل متفاوت جهان عقیق را سنگی مقدس و روحانی می دانند و به دلیل خاصیت سنگ سلیمانی آن را در نزدیک خود نگه داری می کنند. همچنین اعتقاد این قبایل بر محافظت این سنگ در برابر خطرات و بلا ها بوده است. و برای رونق کسب و کار و درآمد افزایی از خواص عقیق سلیمانی و انواع دیگر آن بهره می جستند. همچنین احادیث فراوانی از ائمه اطهار(ع) و پیامبر اکرم (ص) در مورد این سنگ و خواص انگشتر شجر سلیمانی نقل شده و سنگ عقیق سلیمانی اصل به عنوان سنگی با اهمیت شناخته می شود.

احادیث مربوط به سنگ عقیق

۱- جبرئیل بر پیامبر (ص) فرود آمد و عرض کرد : ای پیامبر، خداوند بر تو درود می فرستد و می فرماید که : انگشتری ات را درون دست راستت قرار بده و سنگ آن را نیز عقیق قرار ده و همچنین به پسرعمویت علی هم بگو که انگشتر خود را در را در دست راست بگذارد و نگینش را نیز از انی سنگ قرار بدهد. پیامبر اکرم (ص) پیغام جبرائیل را به حضرت علی (ع) رساندند. امیر المومنین (ع) عرض کردند: یا رسول الله سنگ عقیق چیست؟ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : عقیق نام یک کوه یمن می باشد.

۲- امام رضا (ع) فرموده اند: سنگ عقیق فقر و تنگدستی را برطرف می نماید و در دست داشتنش باعث از بین رفتن نفاق می گردد.

۳- از امام صادق (ع) نقل شده است که اگر کسی انگشتر عقیق در دست کند، عاقبتش ختم به خیر و خوبی است و در مسافرت ها سبب امنیت است و کسی که انگشتر عقیق در دست کند پریشان نمی شود. موجب ایمنی است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره انواع عقیق سلیمانی

همان طور که گفته شد عقیق سلیمانی یا باباقوری نوعی از عقیق است که دارای رگه می باشد. به این سنگ، خلنگ یا قلنج هم می گویند زیرا که خلنگ در لغت معنای سیاه‌ و سفید می دهد. و این سنگ در لغت عرب و یا در متن های قدیمی تر فارسی به نام جزع نیز مشهور است. سبب این نام گذاری (باباقوری) روی عقیق سلیمانی این است که طرح چشمی درون چنین نوع نگینی وجود دارد که مقداری هاله اطراف آن فراگرفته است. در اعتقادات و فرهنگ مردم عده ای بر این باورند که دعای سنگ سلیمانی احتمال دارد برای انسان خوش بیاری یا بد بیاری بیاورد. در نتیجه به احتمال فراوان بخشی از همین ویژگی ها سبب شده است که برای دفع چشم زخم انگشتری شان را به سنگ عقیق سلیمانی مزین می کنند و از خواص انگشتر سلیمانی استفاده می کنند.

انگشتر عقیق باقوری مشکی
عقیق سلیمانی در انواع و اشکال متفاوتی وجود دارد که با توجه به رنگشان کاربردشان هم متفاوت می باشد اما همگی خواص عقیق سلیمانی را دارا می باشند. اکنون انواع و اقسام آن را با کاربرد هایشان بررسی می کنیم :
۱- فارسی: به دلیل مشهور بودن این نوع بین ایرانیان به آن فارسی گفته می شود. این نوع از لحاظ قیمت از باباقوری حبشی گران‌ قیمت و از نوع بقرانی ارزان‌ تر می باشد. این نوع عقیق که از انواع عقیق سلیمانی می باشد در جواهراتی که برای کودکان می سازند کاربرد دارد و چشم بد را از آن ها دور می سازد.
۲- بقرانی: این نوع نایاب از انواع سنگ عقیق سلیمانی اصل  می باشد که دارای سه رنگ قرمز، بلوری شفاف سفید مرجانی می باشد. البته در برخی موارد یکی از رنگ های سیاه، زرد و یا سبز نیز در برخی از آنان دیده می شود. همینطور خط هایی که روی این مدل از عقیق وجود دارد صاف و راست می باشد.
۳- معرق: این مدل دارای رگ های باریک و زیبای بسیاری است که از تلفیق رنگ های سیاه، قرمز و سفید تشکیل شده است. احتمال دارد رگه‌ هایی شبیه درخت یا حیوانات روی این نوع عقیق سلیمانی دیده شوند.
۴- غروانی: از انواع سنگ عقیق سلیمانی می باشد که به‌ دلیل مساحت زیاد و ابعاد بزرگش قابل تراش دادن نمی باشد. به همین علت این سنگ برای جواهر آلات استفاده نمی گردد بلکه از این نوع برای زینت دادن ویترین ها، آکواریوم ها و یا ساختن ظرف های سنتی استفاده می شود دارای رنگ های بی نظمی است.
۵- بسلی: از مشخصات آن این است که لایه ی پایین و بالای آن به رنگ سیاه و قرمز است و میان آن دو خط های سفید رنگی وجود داشته باشند.

سنگ عقیق سلیمانی چند رنگ

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مهره سلیمانی چیست؟

در گذشته از سنگ سلیمان، مهره مدور سیاه و سفیدی می ساختند که به شکل و رنگ چشم گوسفند مرده بود و جهت پیشگیری از چشم زخم در گردن کودکان آویخته و یا گاها جهت زیبایی مورد استفاده قرار می گرفت. مهره سلیمانی مهره ای است که غالبا در یمن یافت می شود که به عقیق رگه دار یا باباقوری معروف می‌باشد. رگه های مهره سلیمانی معمولا به رنگهای سفید و سیاه و قرمز و قهوه ای زرد و کرم است.

انواع مهره های سلیمانی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص مهره سلیمانی

برای مهره سلیمانی که غالبا به صورت جفت مهره مشاهده می‌شود خواص زیاد و گاها عجیبی ذکر می شود که اکثر این خواص در منبع معتبری نیامده است و در این جا صرفا به بیان چند مورد از این خواص مهره سلیمانی می‌پردازیم:

همواره سنگ‌ها دارای قدرت‌های جادوی شگفتی‌آوری بوده‌اند. این مهره‌ها دارای انرژی زیادی هستند. اجزای جهان دارای انرژی مغناطیسی هستند که این مهره‌های سلیمانی نیز از این ویژگی برخوردار اند و تاثیرات بزرگ و اعجاب انگیزی در زندگی آدمی می‌گذارند که موجب فعال سازی همه چاکراها می‌گردد.

خواص مهره های عقیق سلیمانیخواص مهره سلیمانی بر روح و روان:
از خواص این مهره این است که شخص را از هر نوع آسیب و چشم زخمی محافظت می‌کند و از قدرت ویژه ای برای تسخیر قلوب مردم برخوردار می‌کند، همچنین باعث می‌شود آن فرد خوش شانس  شود و حرفش مورد قبول دیگران قرار گیرد. یکی از مهمترین انواع خاصیت مهره سلیمانی، افزایش رزق است. با فعال سازی چاکرای تاجی (چاکرای هفتم) تغییرات مهمی در زندگی، افزایش هوشمندی و آگاهی، جذب امواج مثبت و دفع امواج منفی و نهایتا شادی و نشاط می‌شود. همچنین مهره سلیمانی به فرد یاری می‌رساند تا دوباره خودش را پیدا نماید و مانع از خشونت می‌گردد.

خواص مهره سلیمانی بر بدن:
مهره سلیمانی تاثیر شگفتی برای چشم‌ها، معده و رحم دارد و باعث می‌شود رگ‌های خونی در بدن تقویت شود. همچنین این مهره در درمان مشکلات پوستی بسیار قدرتمند است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای سنگ سلیمانی

توجه داشته باشید که دعای سنگ سلیمانی ارتباطی به عقیق سلیمانی ندارد. حضرت سلیمان بر روی انگشتر خود دعای “سُبْحانَ مَنْ اَلْجَمَ الْجِنَّ بِکَلِماتِهِ” را داشته اند که حرز بسیار قوی برای دفع بلایا و شرور است که حضرت زهرا (س) نیز همین حرز را بر روی انگشتری خود داشته اند. همچنین دیگر دعای سنگ سلیمانی به لوح ستاره سلیمان معروف است. این دعا که بر انگشتر سلیمان بوده گفته می شود همان چیزی است که جن و انس را فرمانبردار می‌کرده و قدرت شگفت او را بر جهان ارزانی می‌ داشته است. نقش این دعای سنگ سلیمانی را در تصویر زیر میتوانید ببینید. امکان سفارش این محصول به شرف آنلاین وجود دارد، کافیست با بخش پشتیبانی شرف آنلاین در ارتباط باشید.

دعای مربوط به سنگ سلیمانی چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تشخیص عقیق سلیمانی اصل

در ابتدای این بخش توضیح دهیم که اساسا قیمت عقیق سلیمانی بالا نیست بنابراین انواع تقلبی آن غالبا در بازار وجود ندارد. برای تشخیص سنگ و مهره سلیمانی اصل باید به این نکته توجه کرد چون این نگین از دسته ی سنگ های عقیق میباشد فاکتورهایی که برای شناسایی سنگ عقیق وجود دارد تا حد زیادی نیز می تواند به تشخیص مهره سلیمانی اصل هم کمک کند. آگاهی از رنگ های موجود برای این سنگ میتواند به عنوان اولین ملاک تشخیص مهره سلیمانی اصل باشد. رنگ های خاکستری، سفید، سیاه، آبی، زرد، صورتی، قرمز، سبز و قهوه ای از جمله رنگ های موجود برای این سنگ میباشند.

روش تشخیص انگشتر سلیمانی اصلسختی این سنگ دومین فاکتور است که می تواند کمک زیادی به تشخیص مهره و سنگ سلیمانی اصل به شما بکند تا با تهیه آن از خواص سنگ سلیمانی بهره مند شوید. این سنگ به راحتی خراش داده نمی شود. داشتن یک یشم به شما کمک زیاد میکند، کافیست آن را بر روی عقیق سلیمانی بکشید و نباید خراش بردارد.

توصیه می شود برای تشخیص عقیق سلیمانی اصل و تقلبی حتما به یک کارشناس با تجربه و افراد قابل اعتماد مراجعه کنید تا دچار مشکل نشوید با آگاهی از روش های درست تشخیص عقیق سلیمانی با تهیه یک نگین سلیمانی اصل بتوانید از خواص سنگ سلیمانی نهایت بهره را ببرید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت عقیق سلیمانی

قیمت سنگ های قیمتی خیلی قابل اندازه گیری نیست. بحث قیمت برای سنگ و انگشتر عقیق سلیمانی بسیار پیچیده است .این سنگ از لحاظ قیمت سنگی میان رده محسوب می شود و آن چنان قیمت بالایی ندارد اما با توجه به شکل، ابعاد، نوع و طرح آن ارزش گذاری می‌ گردد. این رِنج قیمتی می تواند از چند ده هزار تومان تا حداکثر چند میلیون تومان تغییر داشته باشد. نکته حائز اهمیت دیگر در قیمت گذاری، تراش، طرح و نقش سنگ و ابعاد و اندازه آن است و هرچه خوش تراش تر و زیبا تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. توجه داشته باشید که به علت عجیب و خاص بودن این گوهر گاها افراد سودجو قیمت بسیاربالا برای آن تعیین میکنند که توجیه پذیر نیست، مگر اینکه واقعا طرح خاص و ویژه ای روی نگین نقش بسته باشد.

قیمت سنگ عقیق سلیمانی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معادن

منابعی که در هند هستند از بهترین معادن استخراج عقیق سلیمانی و باباقوری هستند. این سنگ را اغلب به حالت صورت گنبدی یا تیله مانند تراش می دهند و در صنعت جواهر آلات از این نوع به عنوان نگین انگشتر های مردانه استفاده می شود و از خواص عقیق سلیمانی استفاده میکنند. پاکستان، یمن  ایران نیز از دیگر منابع این گوهر است.

معادن مربوط به عقیق سلیمانی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نحوه شارژ و نگهداری عقیق سلیمانی

کمی قبل تر درباب خواص عقیق سلیمانی چیست؟ خواص این گوهر بیان شد که جهت بهره مندی از آن ها شارژ این سنگ اهمیت زیادی دارد. شارژ کردن نگین سلیمانی کار سختی نمی باشد و با توجه به این خاصیت سنگ و مهره سلیمانی که به راحتی قابل شارژ می باشد شما به راحتی می توانید این نگین سلیمانی را شارژ کرده و از خواص آن بارها استفاده کنید. نحوه شارژ نگین سلیمانی این گونه است که هر هفته یک مرتبه سنگ را در آب جاری تخلیه انرژی کرده و دقایقی آن را زیر نور خورشید قرار دهید تا سنگ دوباره انرژی اش را بازیابی کند و بتوانید از خواص این سنگ رنگارنگ بهره ببرید.

دسته بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر باباقوری (173)

انگشتر عقیق سلیمانی (283)

گردنبند عقیق باباقوری (31)

گردنبند عقیق سلیمانی (77)

گردنبند عقیق سبز (85)

انگشتر شجر (190)

انگشتر عقیق سبز (252)

گردنبند عقیق یمنی (162)

گردنبند عقیق کبود (77)

گردنبند عقیق سرخ (148)

گردنبند عقیق (562)

انگشتر عقیق یمنی (546)

انگشتر عقیق کبود (217)

انگشتر عقیق سرخ (613)

انگشتر عقیق (1730)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

196 دیدگاه در “عقیق سلیمانی چیست؟ معرفی خواص سنگ عقیق سلیمانی (باباقوری) و انواع آن

  1. M گفت:

    آیا رنگ عقیق تغییر میکنه؟ اگه تغییر کنه خواصش کم میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بعضا بله
      خیر مشکلی نیست.

  2. ناشناس گفت:

    اگر نگین انگشتر بشکند خاصیت خود را از دست میدهد یا نه

    1. شرف آنلاین گفت:

      خیر

  3. مهرداد گفت:

    سلام خوبی، من یک مهره عقیق دارم گذاشتم توی گلاب قبل از اذان مغرب و قبل از اذان صبح بر داشتم و در گردنم گذاشتم، آیا اینجوری کار می‌کنه ؟

  4. علی گفت:

    دومین گوهر در مقاله که بسیار سنگ عجیبی بود که چشم و سر مار یکی است سنگ تو این مایه ها و شاید عجیبتر قیمتشان چقدر است ممنون از مقاله خوب

    1. یاسین گفت:

      سلام چنین سنگهای که مثل دومین سنگ مقاله و شاید بسیار عجیبتر که به صورت ارثی به نسل نسل و به وضوح دیده میشه جنبه جرم نداره و کامل ترین مقاله …تبریک

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با دیگر سنگ های عقیق سلیمانی تفاوت قیمتی ندارند. مگر اینکه به وضوح تصویر خاصی روی آن بیفتد که در آن صورت باید قیمت کارشناسی شود.

  5. شیرازی گفت:

    باسلام من این انگشتر گیرم آمده باباقوری دو کوهانه دوتا چشم خوشگله این رخ داخلش داره نمیدونم چیه
    چشما یکیشون زرد و یکیشون کرم میشه برای رزق و روزی

  6. جانان گفت:

    سوار خاوری شدم نشتم حرفای که میزدم فقط بر شیشه خاور تک تایید میشد…. خدا شاهده… برشیشه… تک تایید میشد شیشه از سنگ است….. چرا…… چون انگشتری دارم…… جانان… و انگشتری سلیمان اول به علی رسیده بعد از علی به من رسید…. بقران…. شما ها نمیدونید… انگشتر چیست…… جانان…

    1. علی گفت:

      جانان سنگ حضرت نبی سلیمان که سوار شیره و سنگ را کم کم بچرخانی به اشکال مختلف حتی چهره بلقیس که به جنگ دیو میرود و سر دیو را جدا میکند و با کلاهخود پرچم پیروز میشود دیگه اسم خاور رو نمی آوردی …قسم قرآن نخور داداش

    2. علی گفت:

      با سلام پس چرا گوهر دومی در مقاله را قیمتی عنوان کردید ولی گوهر عجیب تر از آن سنگ عادی و ارزان عنوان کردید گوهر من که با یک مرد شیرسوار به شش شکل و هزاران سال میگذرد قیمت ندارد برام عجیبه [censored] …. پشتش هم تصویر جوجه سگ با فقط ذره بین باید دید….ممنون

  7. گلی گفت:

    من مهره سلیمانی میخواهم تو محصولاتتان نیست میگویید چجوری میتوانم تهیه کنم؟

  8. ناشناس گفت:

    باسلام من دو تا مهره سلیمانی. دارم دوتاش هم یک اندازه هستند حدود ۲ سال دارم …‌‌ میخواهم بفهمم که انرژی دارند دوتاش هم سه رنگ دارند

  9. ناشناس گفت:

    با سلام من دو عدد مهره سلیمانى دارم یکى اندازه یک بند انگشت و دیگرى یکم بزرگتر است یک طرفشان قهوه اى خیلى روشن با خط هاى قهوه اى مایل به زرد و طرف دیگر همین رنگ است فقط وسطشان یک دایره سفید رنگ است و دو تا مثل هم هستند آیا به نظرتان اصل هستند و باقیمت ۵ میلیون تومان به فروختن با این قیمت مى ارزند

  10. .. گفت:

    سلام براى شارژ مهره سلیمانى فرمودید توی آب جارى بگذاریم من دسترسى به دریا یا رود خانه ندارم میشود مهره ها را زیر شیر آب باز بگذارم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به جای آب از نمک دریا استفاده بفرمایید.

  11. حمیدرضا گفت:

    سلام. من یک انگشتر از دوستی گرفتم. نگینش یک گرد قرمز مات تقریبا (من خوب رنگا رو نمیشناسم) یک خط باریک سفید دورش دوباره یک خط باریک قرمز دورش بقیش سفیده به جز دوتا چشم مانند قرمز. این چه سنگی است؟ دوستم برای رزق و روزی بهم داد واقعا اینجوریه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمال دارد عقیق سلیمانی باشد که برای رزق و روزی هم خوب است اما برای تشخیص دقیق باید از یک کارشناس حضورا کمک بگیرید.

    2. ناشناس گفت:

      با سلام من جفت مهره سلیمانی دارم که رنگ خاکستری سفید هستند میشه روشون ایه بخونم و شارژشون کنم در کیف گردنی بگذارم و حمل کنم؟

  12. سجاد گفت:

    سلام من یک انگشتر عقیق سلیمانی دارم وقتی زیر نور میگیری مردی در حال سجده میبینی میخواهم ببینم آیا دعا دارند یا نه و کارایی این سنگ چیست جواب دقیق میخواستم و اینکه من دی ماهی هستم میشود استفاده کرد یا نه

    1. ناشناس گفت:

      نه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله می توانید استفاده کنید و در همین مقاله خواص عقیق سلیمانی مطرح شده است.
      داشتن دعا روی سنگ درصورتی است که روی آن حکاکی شده باشد.

  13. علی گفت:

    سلام من یک سلیمانی عجیب از مادربزرگ که فوت نموده و شکل مردی سوار بر شیر است وقتی سنگ را برعکس میکنی همان شکل در لباس رزم و سوار همان شیر است با کلاهخود … میخواستم بفروشم … ممنون میشوم راهنمایی کنید

    1. علی گفت:

      چند میخوای بفروشی اخوی من میخوام [censored]

    2. بنیامین گفت:

      بنده خریدار هستم اگه قصد فروش دارید

    3. ناشناس گفت:

      سلام شماره ات چنده

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متوجه نشدیم در چه زمینه ای راهنمایی میخواهید؟

    5. محمد سلمانی گفت:

      سلام من یک تسبیح دارم سنگی دقیق شکل مهره سلیمانی قهوه ای مشکی و سفید و خط های نازکی دارد داخلش میخواهم بفروشم ولی قیمتش نمیدانم چیزی بلد نیستم از فروشش

    6. علی گفت:

      علی جان سنگ مهره حکاکی قدیم دو شکلش را گفتم و چهار شکل دیگر هم که کم کم سنگ را بچرخانی همان شکل عوض میشود عجیب است با یک شکل مردی سوار شیر پنچ تصویر درآورده قیمتش کم نیست خریدار واقعی پیدا بشود شماره میگذارم

    7. ناشناس گفت:

      سلام شماره آقای بنیامین میخواستم ممنون

  14. صفدر گفت:

    باعرض سلام و درود فراوان
    پیج بسیار عالی و آموزنده‌ای‌ دارید که فارغ‌ از هرگونه حاشیه پردازی میباشد. تمام فرمایشتان روی حساب‌ و اصول میباشد. موفق و پاینده باشید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از نظر لطف جنابعالی

  15. رامین گفت:

    سلام من یک سنگ سلیمانی دارم که داخلش آب است و وقتی وزن میکنی بدون تکان دادن که آب به هم نخوره ثابت هست ولی وقتی تکان میدی و آب داخلش تکان میخوره وزنش زیاد میشه بعد از یک روز ثابت ماندن وزنش بر میگرده به همون اول چندتا جا بردم گفتن تا حالا اینجور چیزی ندیدن و حتی یکشون ول کن نیست و میگه بیار به قیمت خیلی خوبی بفروش برسونیم ..ایمیل مینویسم در صورت احتیاج ایمیل بزنید..با تشکر

    1. .......... گفت:

      خریدارخوب بابتش سراغ دام این میلیاردی هست اقا

    2. ناشناس گفت:

      سلام یک سنگ خاص دارم باقدمت بالا

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی بررسی دقیق تر شود. بهتر است از آزمایشگاه گوهرشناسی کمک بگیرید. این موردی که شما فرمودید نقض قانون پایستگی جرم است و بسیار بعید است صحیح باشد.

  16. HASAN گفت:

    سلام با آب دریا هم میشه پاکسازی کرد انگشتر سلیمانی. ممنون

    1. مراد گفت:

      سلام من یک سنگ انگشتر عقیق سلیمانی دارم تمام سنگ فروشی ها و نقره فروشی ها گفتند حداقل ۵۰۰ سال قدمت چطور باقیمت خوب بفروشم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روش پاکسازی در همین مقاله توضیح داده شده است لطفا مطالعه بفرمایید.

  17. کاظم گفت:

    س من یک عدد مهره تسبیح عقیق سلیمانی دارم میشه تراش دهم برای انگشتر

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمالا بشود اما به بررسی بیشتر احتیاج است.

    2. مهدی گفت:

      سلام من یک دانه سنگ عقیق سلیمانی ۳ سانت متری دارم کسی خواست میفروشم [censored]

  18. Reza گفت:

    سلام وقت بخیر قربان جسارتا یک سوال داشتم از خدمتتون این ک میگن سنگ بابا قوری هر چند وقت یک بار یه دایره رنگی کوچیک داخل اضافه میشه ب اصطلاح بچه دار میشه حقیقته یا ن منبع خاصی نخوندم ولی از خیلی ها شنیدم

    1. ناشناس گفت:

      بله من یه انگشتر نگین باباقوری واس مادرم خریدم اولش یه دایره روی نگین داشت الان بعد چند وقت یه دایره شبیه چشم بهش اضافه شده بخدا نمیدونم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینچنین چیزی نیست.

  19. ناصر گفت:

    سلام من دو تا مهره سلیمانی یکی برد و یکی محبت دارم میشه بگین چطور ازشون استفاده کنم

  20. فاطمه گفت:

    دوستان برای خرید هر نوع سنگی (سنگی که انرژی داشته باشه و براتون کار کنه ) حتما از یک گوهرشناس کمک بگیرید صرفا به ظاهر سنگ توجه نکنید تشخیص فرکانس و انرژی سنگها کار هر کسی نیست

  21. ناشناس گفت:

    سلام..من یه سلیمانی سه پوست سفید دارم به نظرتون سنگ سفید خوبه…ممنون احمد

    1. رضا جنوبی گفت:

      سفید واسه رزق و روزی بسیار عالی هستش..👌🏻

  22. النا گفت:

    ببخشید معنی و ذکری که فرمودین حضرت زهرا (س) هم داشتن رو انگشتری شون رو میفرمایین؟

    1. حسن گفت:

      دو عدد سنگ مهره دارم میخام امتحانش کنم چه کار کنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      یکی از ذکرهای انگشتری حضرت زهرا (س) ذکر “سُبْحانَ مَنْ اَلْجَمَ الْجِنَّ بِکَلِماتِهِ” بوده است.

  23. فرشته معاوی گفت:

    سلام خسته نباشید
    عقیق سلیمانی برای رزق وروزی و رونق کسب و کار خوبه؟؟؟

    1. رضا گفت:

      حرف نداره بشرط اینکه اصل باشه..بنده خودم یه جفتش را دارم که ۱۰۰ میلیون نمیدم…باید با چشم خودت ببینی که چه کارها که نمیکنن

    2. پرهام گفت:

      چه کارهایی می کنند کنجکاو شدم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا سنگ عقیق برای افزایش رزق و روزی توصیه شده است و عقیق سلیمانی علاوه آن خواص به خاصیت محافظ و حصن بودن نیز معروف است.

  24. اوتا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دو جفت مهره دارم شبیه سلیمانی هست از کجا بفهمم اصل برا۷۰سال پیش رگه های ابی و خاکستری و سفید و قهوه ای دارد

    1. رضا جنوبی گفت:

      با سلام..اگر رگه های سفید دارن..مال رزق و روزی هستن..فقط باید بدی بنامت عقد کنن، و اینکه ۴۰ حبه برنج نپخته و یه کوچیکی زعفران کنارشون بزاری. البته اگه برات دعای رزق و روزی بنویسن و داخل کیف آویزی کنارشون بزاری..محشر میشه..البته ۴۰ روز هم باید همراهت باشه، تا بقولی باهات خو بگیرن

    2. رضا گفت:

      سلام چجوری باید بنام بزنند عقیق سلیمانی را واس رزق و روزی

    3. حمید گفت:

      لطف میکنید توضیح بدید کجا و پیش کی ببرم

    4. حمید گفت:

      سلام .. رفیق منم سنگ سلیمانی را جفت دارم تخم مرغی هست یکی را شبیه چشم دارد و یکی تیره تر است این ها را چطوری بنام کنم ..؟ خواهشا اگر میدانید راهنمایی کنید

    5. شرف آنلاین گفت:

      لطفا منبع معرفی کنید

  25. مهدی گفت:

    با سلام و تشکر از مطالب خوب و جامع شما. آیا عقیق سلیمانی رنگ پرتقالی هم داریم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      رنگ‌های پرتقالی، کرمی و این تناژ رنگی گاها دیده می‌شود.

  26. فاطمه گفت:

    سلام خوبید خسته نباشید من یه نمونه انگشتر عقیق قرمز رنگ خواستم ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده انواع انگشتر عقیق قرمز کلیک کنید. همچنین میتوانید با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید.

    2. مهدی گفت:

      سلام درسته که میگن انگشتر باباقوری رو در روز خاص به انگشت کرد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      لطفا منبع معرفی کنید تا بررسی شود.

  27. ارمان گفت:

    خواص سنگها اینقدر نیست ادم حس کند تقریبا بی تاثیر بیشتر از اینها خرافات هستش سرنوشت انسان را فقط خود انسان متونه تغیر بده نه سنگ و امثال انها

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قرار نیست صرفا با داشتن سنگ شاهد معجزه باشید ولی قطعا همراه داشتن آن ها بی تاثیر نیست و اینکه چه سنگی و در چه زمانی همراه شما باشد هم بسیار مهم است.

    2. علیرضا گفت:

      سلام لطفا یک سوال داشتم جواب بدید عقیق سلیمانی با مهره سلیمانی فرق می‌کند؟؟؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در مقاله به طور کامل توضیحات داده شده است. لطفا مطالعه بفرمایید.

  28. Mahsan گفت:

    سلام .ایا چیزهایی که در مورد موکل دار کردن انگشترها میگویند حقیقت دارد
    ممنون از راهنماییتون
    من از مشتریان شرف انلاین هستم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است توجهی به موکل دار کردن نگین و انگشتر عقیق سلیمانی که بعضا میگویند نداشته باشید.

  29. آزیتا حسینی گفت:

    عالیه

  30. عرفان گفت:

    باسلام ببخشید سالهاست سنگی به اندازه بند انگشت همانند حقیق سلیمانی دارم و نیاز به راهنمایی برای فروشش داشتم

    1. مصطفی گفت:

      گوهر شناس از کجا بیاریم؟؟؟؟؟

    2. پویا گفت:

      سلام واتساپ [censored] پیام بده

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگ عقیق سلیمانی چندان گران قیمت نیست. میتوانید قیمت موارد مشابه را مشاهده کنید و با همان حدود قیمت به فروش برسانید.

  31. مسعود گفت:

    با اب دریا هم میشه شارڗ کرد

  32. آرزو گفت:

    سلام ایا این نقش خاتم سلیمان واقعیت داره؟

    1. ناشناس گفت:

      بله واقعیت داره ولی نه این طوری که تو سایت آمده

  33. ناشناس گفت:

    سلام حسن از بوشهر ایا مهره سلیمانی هم حکمی دارد

    1. کاظیم حسینی گفت:

      واقعا خلی عالی من یکی از بهترین ازین سنگ ها را میخوام که باعث ترک مواد مخدر میشود

    2. سید علی حسینی گفت:

      سلام سنگ یشم را که نقش یک انسان در گوشه اش حک شده بود و ان را درون یک لیوان پر آب گاز است که نور سفید میداد و وزنش چهل گرم بود میخواستم بدانم این چه سنگی است؟ ممنون

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه با این توضیحات امکان تشخیص نیست.

  34. رویا گفت:

    سلام خسته نباشید. من دو مهره برد سلیمانی دارم میخواستم سوال کنم آیا نیاز به شارژ دارن یا دعای خواصی باید روی مهره ها خواند

    1. میلاد گفت:

      مهره هات زنده هستن.تستشون کن. اگه زندن ارزش دارن اگر مردن بنداز بره

    2. عدیله گفت:

      سلام چطوری تستشون کنم من دوتا دارم

  35. سارا گفت:

    سلام، وقت بخیر من یک انگشتر سلیمانی گرفتم با گردنبند زوعه مار از کجا بفهمم اصل هستن؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای تشخیص عقیق سلیمانی همین مقاله را مطالعه بفرمایید.

  36. پریناز گفت:

    من انگشتر عقیق سلیمانی به شماره ۵۳ میخوام قیمتش چند میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      باید طرح مدنظرتون رو انتخاب کنید. لطفا با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید.

  37. سهیل گفت:

    یه انگشتر باباقوری خلنگ میخام چطور سفارش بدم

    1. دانیال ریحانی گفت:

      سلام من یه سنگ سلیمانی سفید دارم که داخل سنگ قیافه موکلش ظاهر شده واسه شارژ کردنش چیکار کنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روش شارژ عقیق سلیمانی در همین مطلب بیان شده است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  38. حسن گفت:

    سلام و عرض ادب ،میخاستم محبت کنید در صورت امکان عکس انگشتر رو ارسال کنم و بفرمایید سنگ از چه نوعی هست, ممنون میشم

  39. بهزاد گفت:

    سلام خسته نباشید. ممنون از برنامه خوبتون من چند تا مهره قدیمی دارم میخواستم بفروشم اگر میشه راهنمایی کنید. مرسی

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از نظر لطفتون
      درحال حاضر خرید نداریم میتونید از رسانه های فروش محصولات دست دوم استفاده بفرمایید.

  40. علی گفت:

    با سلام من یه سنگ دعای نبی سلیمان (ع) دارم. در مورد خواص آن به من اطلاعات بدهید ضمنا قیمت خودتان را هم بگویید و اگر انگشتر موکلدار بخرم باهم مشکلی ایجاد نمیکنند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در مورد خواص همین مقاله را مطالع بفرمایید.

  41. M.n گفت:

    سلام یه مهره سلیمانی دارم و یک دونه گبره هر دو را پیش خودم نگه میدارم مشکلی نیست؟

  42. حسن گفت:

    من عقیق سلیمانی جفت دارم یکش از دستم افتاد و شکست یه تیکش چکار کنم

  43. ناشناس گفت:

    مهره سلیمانی کجا باید به همراه داشته باشم و اینکه چطور باطل میشه میشه جفت مهره ها در خانه باشند و من بیرون باشم عمل میکنه؟ دعای خاصی باید روشون خونده بشه؟

    1. علی گفت:

      سلام ممنون از مقاله خوب … بعد آقای شیرازی از این دوکوهانه و رخ دختر هست اما سنگ من سنگ خاصی که با یک شکل هفت شکل درآورده که به نظر من یکی از عجایب خلقت است که میتوانم ادعا کنم هیچ کس نظیرش ندارد

    2. ایرانپور گفت:

      سلام وقت بخیر. معدن سنگ عقیق سلیمانی به مساحت حدود یک هکتار برای فروش دارم کسی خواست با شماره [censored] تماس بگیرد.

    3. علی گفت:

      مهره سلیمانی یا مهره برد اشکال ندارد با شما باشد فقط در وسط مهره های تان یک اهنربا قرار دهید و اگر خانه باشد بهتر است

  44. بنده ی خدا گفت:

    سلام قربان من یه انگشتر برنجی دارم که سنگش عقیق سلیمانی اصله قیمتش چنده؟؟وزنش تقریبا ۹ گرم چقدر می ارزه؟؟ یکم هم قدیمی است….

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان ارزش گذاری با این توضیحات وجود ندارد ولی به صورت کلی رکاب برنجی ارزش زیادی ندارد. سنگ نیز بایستی از نزدیک توسط کارشناس بررسی و قیمت گذاری شود. حدود قیمت انگشترهای عقیق سلیمانی با رکاب نقره در سایت موجود هست.

  45. منا گفت:

    سلام .من دوتا انگشتر خریدم بهم گفتن سلیمانی هست هر وقت همرام هست همش خوابای آشفته و بد میبینم. موقع خواب اصلا نمیشه نزدیک خودم بزارمش. جریانش چیه خوابای ترسناک و آشفته؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      باید بزاریش شب تو آب گلاب و حتما نیت خیر کن وقتی میپوشیش

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تاثیرگزاری بر روی خواب و ایجاد خوابهای پریشان در مورد سنگ عقیق سلیمانی به صورت شفاهی یا کتبی مشاهده نکردیم ولی احتمالا سنگ شما احتیاج به پاکسازی دارد. شما بایستی سنگ مورد نظر رو در آب جاری و یا آب نمک بشوئید و سپس در معرض نور خورشید قرار بدید و بعد مجددا استفاده بفرمایید. این یک روش پاکسازی ساده است که انشالله موثر خواهد بود.

    3. محمد گفت:

      سلام
      من دو دانه دارم مهره های سلیمانی هستند
      میشه لطفا از قیمتش معلومات ارائه کنید
      تشکر

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نمونه محصولات با سنگ عقیق سلیمانی در سایت موجود هست. لطفا چک بفرمایید.

  46. امید گفت:

    سلام. آیا انگشتر سلیمانی برای سخنرانی در جمع خوب است؟ و بهترین راه شارژ آن چیست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      اساسا سنگ عقیق قدرت سخن و بیان را تقویت می‌کند. در مورد نحوه شارژ نیز در همین مقاله مطلبی ذکر شده است.

  47. مهدی گفت:

    سلام من معدن عقیق سلیمانی بلدم شاید در ۵ سانت ۲۰ رنگ وجود داره رگه های باریک و متنوع. چطور میشه فروخت از این سنگ؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام برادر این معدن کدوم شهره من مشتری دارم

    2. مجتبی گفت:

      سلام کجا سراغ داری کدام شهر. اگر خواستی من میتونم واست هم برداشت کنم هم بفروشم با قیمت عالی.

    3. لیلا گفت:

      من دو تا مهر سلیمانی دارم نر و ماده چطوربه نامم کنم قبلا به نام یکی دیگه بود که باطلش کردم الان میخوام به نام خودم کنم ولی کسی سراغ ندارم دعا نویس که به نام کنه

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی به کارگاه های عقیق تراشی مراجعه بفرمایید.

  48. ناصری گفت:

    سلام من یک گردنی دیدم ک میگن طلسم داره کارگشا و برکت و جذب محبت میاره آیا واقعیه؟ چطور میتونم براتون عکس بفرستم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکان واقعی و کارگر بودن آن هست اما باید بررسی شود.

  49. فاطمه گفت:

    سلام
    میشه از چند نوع سنگ همزمان استفاده کرد…مثلا چند نوع عقیق یا عقیق و یاقوت و سنگ فیروزه ای؟!!

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از دیدگاه سنگ درمانی باتوجه به نیاز جسمی و روحی شما بایستی سنگ های مورد استفاده بررسی شوند اما غالبا مشکلی نیست و میتوانید استفاده نمایید.

    2. محبوبه5 گفت:

      چرا باید اهنربا بذاریم همراه عقیق سلیمانی؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      کجا این مطلب رو مشاهده فرمودید؟

  50. رضا جنوبی گفت:

    سلام رضا هستم از خوزستان…بنده یه جفت مهره سلیمانی بسیار قدیمی دارم که نسل به نسل بهم رسیده..اگه بگم این مهره ها برنج میخورن باور میکنید؟ شما ۴۰ حبه برنج نپخته بزارید داخل یه پارچه کوچیک مخصوص مهره..بعد از دو روز برید ببینید چطور برنج ها تبدیل به شکر شدن..خرد خرد شدن…البته مهره های سلیمانی اصل خیلی خیلی کمیاب هستن…مشتری میلیونی اگه باشه میفروشم

    1. حمید گفت:

      سلام . آقا رضا مهره های منم از مادر بزرگم بهم رسیده یک بند هم رد شده باید چیکار کنم

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.