گالری زیورآلات ، نقره جات و جواهرات زیبا

دستبند: نکات طلایی برای انتخاب مدل دستبند +۶۰ عکس دستبند خاص

bracelet-model-photos دستبند: نکات طلایی برای انتخاب مدل دستبند +۶۰ عکس دستبند خاص

در این مقاله در وبلاگ شرف آنلاین به بحث پرطرفدار روش صحیح انتخاب مدل دستبند پرداخته ایم. همچنین گالری انواع عکس دستبند های خاص و مدرن و سنتی همراه با توضیحات ارائه شده است. در انتهای مقاله نیز تاریخچه و عکس دست بند های باستانی و مدل های قدیمی در چین و قاره امریکا آورده شده‌است که می تواند برای خوانندگان بسیار جذاب باشد. پس تا انتهای این مطلب همراه شرف آنلاین باشید ….

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دستبند

زیبایی یکی از شگرف ترین و لذت بخش ترین تمایلات درونی است که با روح و ذات انسان ارتباط مستقیم دارد و بشر همیشه در پی زیبایی بیشتر بوده است. ساخت جواهرآلات که یکی از قدیمی ترین هنرهای ظاهری است به علت همین احساس درونی پدید آمده است. «دستبند» مخصوصا دستبند طلا و دستبند نقره یکی از این جواهرآلات است که از دوران باستان بسیار مورد توجه بوده و نه تنها به وسیله بانوان، حتی توسط مردان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه مطلب نکاتی مهم برای انتخاب را خواهید آموخت که به هرچه زیباتر انتخاب کردن مدل دستبند متناسب با دستان شما کمک خواهد نمود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره روش صحیح انتخاب یک دستبند مناسب

در این قسمت مجموعه ای از عکس دست بند با مدل دخترانه و پسرانه را مشاهده میکنید. نمونه های مختلفی از مدل ها از جنس طلا و جواهرات فلزی تا سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در این قسمت گرد آوری شده است

دستبند مهره ای

عکس دستبند مدل مهره‌ای

دستبند نقره ساده

عکس دستبند پسرانه مدل فلزی

دستبند زمرد زنانه

عکس دستبند دخترانه نقره با سنگ های قیمتی

این جواهر زینتی اگر به درستی انتخاب شوند، لباس ها و ظاهر شما را جذاب تر و زیباتر می سازند. اگر پیش از این برای خرید اقدام کرده‌اید، قطعا به این مسئله پی برده اید کـه تنوع بیش از اندازه، شما را در انتخاب دچار مشکل می کند به همین دلیل باید دامنه ی انتخاب خودرا محدود سازید. اول از هرچیز باید ببینید کـه کدام برای پوست شـما مناسب است. بعد از آن باید اطمینان یابید کـه دستبند مورد نظر شما با لباس و مراسمی که می خواهید در آن حضور یابید هم خوانی دارد یا خیر؟!

دست بند سنگی

عکس دستبند دخترانه مدل مهره ای

دستبند رنگی زنانه و مردانه

عکس دست بند مدل فانتزی

دستبند چرمی با نماد مختلف

عکس دستبند مدل چرم

زیور آلات نقره زنانه

عکس دستبند نقره دخترانه

مرحله بعدی، تعیین تن پوست اسـت. این جواهر زینتی روی پوست قرار می‌گیرند، پس باید از نمونه ای استفاده کنید کـه با رنگ پوست شـما هم خوانی داشته باشد.به صورت کلی سه گونه تن پوست وجود دارد: گرم، سرد و خنثی. اشخاصی با تن پوست گرم، دارای ته رنگ زرد، هلویی یا طلایی رنگ هستند و اگر در برابر خورشید قرار گیرند، خیلی زود برنزه میشوند. سیاه رگ های این دسته اشخاص از زیر پوست بـه رنگ سبز مشاهده می شود.

دست بند های فیروزه سنگی

عکس دستبند مدل های دست ساز

دستبند چرمی ساده

عکس دستبند طرح طناب

اشخاصی با تن پوست سرد، ته رنگ صورتی، قرمز یا آبی دارند و اگر در معرض آفتاب باشند، پوستشان می سوزد. سیاه رگ های این افراد از زیر پوست بـه رنگ آبی مشاهده می شود. اشخاصی با تن پوست خنثی، شامل یک ترکیب از تن های سرد و گرم هستند. پوست این افراد اغلب قبل از سوختن برنزه می شود. اگر قادر نیستید تشخیص دهید کـه سیاه رگ شما آبی رنگ است یا سبز، پس شما دارای تن پوست خنثی هستید.

زیورآلات طلایی ارزان

عکس دستبند خاص دخترانه مدل طلایی

دستبند سنگی رنگی مهره‌ای

عکس دستبند دخترانه مدل مهره ای

اگر تن پوست شـما گرم اسـت، استفاده از دستبند های طلا یا بدل کـه با طلا آبکاری شده اند به شما توصیه می شود. البته توجه داشته باشید که این قانون درمورد همه جواهرات دیگر مانند گردنبند، گوشواره و غیره نیز صدق می‌کند. یک گزینه مناسب برای تن پوست گرم، دستبند طلای زرد می باشد. اما از طلای سرخ یا طلای سفید هم میتوانید استفاده کنید.

جواهرآلات زنانه خاص

عکس دستبند دخترانه مدل فانتزی

دستبند های فیروزه خاص

عکس دستبند مدل فیروزه ای

البته انتخاب آن دسته از افراد با تن پوست گرم بـه همینجا خلاصه نمی شود. این امکان برای شما فراهم است که از دستبند های خاص رنگی با سایه های زرد استفاده کنید. اگر بیشتر علاقه به استفاده از نوع چرمی یا بافت دارید، باید از رنگ هایی کـه مکمل ته رنگ پوستتان باشد استفاده کنید. رنگ هایی مثل هلویی، سبز زیتونی، زرد طلایی و قرمز تیره برای شـما گزینه مناسبی هستند.

دست بند چرمی قهوه‌ای ساده

عکس دستبند چرمی طرح طنابی

نقره‌جات جذاب و زیبای ساده

عکس دستبند دخترانه نقره

اگر تن پوست شـما سرد اسـت، میتوانید نوع نقره ای را انتخاب کنید. مدل های نقره روی تن های پوست سرد، درخشش و زیبایی ویژه ای دارند. نمونه های ظریف و نازک طلا با رنگ کم به همراه عیار بین ۹ تا ۱۴ گزینه مناسبی برای شما هستند که میتوانید از آن ها استفاده کنید تا پوست تان درخشندگی بیشتری داشته باشد.

جواهرات طلایی خاص

عکس دستبند دخترانه طرح طلایی

انواع دستبند های سنگی جذاب

عکس دستبند مدل مهره ای

دسته بندی انواع مدل دستبند در فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

دستبند شرف الشمس (56)

دستبند حدید (59)

دستبند فیروزه (77)

دستبند یاقوت (47)

دستبند یاقوت سرخ (31)

دستبند زبرجد (31)

دستبند آمیتیست (28)

دستبند های خاص با رنگ آبی و سبز نیز برای تن های پوست سرد گزینه بسیار خوبی هستند. همینطور می‌توانید نوع چرمی یا بافت با رنگ آبی سیر، آبی سلطنتی سرخ مایل بـه قرمز یا سبز متمایل بـه زرد را تهیه کنید. حتی مدل های رنگ صورتی و ارغوانی هم روی پوست های سرد درخشش و جلوه فوق العاده زیبایی را دارند. اگر تن پوستتان خنثا می باشد، می‌توانید از طرح های طلای زرد یا نقره و طیف گسترده و بسیار وسیعی ای از رنگ ها استفاده کنید.

دستبند مهره‌ای نقره‌ای

عکس دستبند مدل مهره ای دست ساز

دستبند نقره بافت ریز

عکس دستبند دخترانه مدل بافت نقره ای

دستبند طلایی مردانه و زنانه

مدل دستبند با سنگ حدید طلایی

دستبند حدید مشکی خاص

مدل دستبند با سنگ حدید

دست بند چرم قهوه‌ای فیروزه

عکس دستبند فیروزه مردانه

توصیه میکنیم دستبندهای رنگی یا فلزی را روی مچ دستتان قرار دهید و مقایسه کنید که کدامیک بیشتر به شما می‌آیند. بدون در نظر گرفتن تن پوست خود میتوانید فلزها و رنگ ها را با یک دیگر ترکیب کنید. می‌توانید ترکیب های گوناگون را امتحان کنید و ببینید کدامیک به شما بیشتر می آید با این حال رنگ یا فلز اصلی کـه از آن استفاده میکنید باید با تن پوست شـما هم خوانی بسیار خوبی داشته باشد.

جواهرات نقره خاص و جذاب

عکس دستبند دخترانه قبل از تکمیل ساخت

مهره های دستبندی عجیب

عکس دستبند مهره ای دخترانه قبل از تکمیل ساخت

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره گالری عکس انواع دستبند خاص

در این بخش تعدادی زیادی عکس دستبند با طرح های ویژه و خاص جمع آوری شده است که شما را در انتخاب مدل مناسب راهنمایی می کند. دستبند شرف الشمس و دستبند حدید جزو پر طرفدارتین نمونه های داخل ایران می باشند که در تصاویر مشاهده خواهید نمود. برخی از این عکس دستبند های خاص قابلیت ساخت به صورت سفارشی و با قیمت مناسب را دارا می باشد. برای استعلام قیمت و زمان ساخت با بخش پشتیبانی سایت شرف آنلاین در ارتباط باشید.

مدل های دستبند شرف آنلاین

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تاریخچه

در گذشته این جواهر زینتی را از استخوان، سنگ و یا چوب تراش خورده می ساختند. آن ها هم کاربرد زینتی داشتند، هم این که از آن ها برای کاربرد های پزشکی و بیان باورهای قومی قبیله ای استفاده می‌شده است. پیروان ادیان و مذهب های مختلف از متفاوت در آیین های مذهبی و جشن های خود استفاده می نمودند.

تاریخچه پیدایش دستبند

عکس دستبند باستانی

هندوستان:
در گذشته، این جواهر زینتی در تمدن‌ها و کشور‌های متفاوت به جهت ویژه ای مورد استفاده قرار می گرفت؛ به طور مثال در بعضی از مناطق کشور هندوستان ، زنان برای نشان دادن طبقه اجتماعی خود از انواع مدل دستبند و النگو در شمار مشخص استفاده می کردند.

بلغارستان:
در بلغارستان آیینی با نام مارتینتسا (Martenitsa) وجود داشته و برگذار می شده است. شخصی که می خواست آئین مارتینتسا را انجام دهد باید یک روبان سفید و قرمز را به دور مچ دست به شکل دستبند گره بزند تا به این شکل بآبا مارتا (Baba Marta) از او راضی گردد. این شخصیت اسطوره ای همان فردی بود که با خود پایان زمستان سرد و آغاز فصل بهار را همراه می آورده است.

یونان:
در یونان آیینی شبیه به همین رسم وجود داشته است. در این رسم قدیمی یونانیان مدلی که از ریسمان های سفید و قرمز ساخته شده بود را تا اتمام تابستان به دست می انداخته اند. نام این مدل، مارتیس (Martis) بوده و به این دلیل آن را به دست می انداخته اند که از پوست شخص در برابر آفتاب شدید و بعضاً سوزان یونان محافظت گردد. یونانیان نویسندگان زیادی داشتند که اکثرا به جواهرات و اثر آن در زندگی روزمره خود اشاره کرده اند .در سال های ۱۲۰۰ قبل از میلاد، جواهرات یونانی بسیار زیبا و متنوع بودند و منعکس کننده رونق و پیشرفت جامعه آن زمان بود. در ابتدا رومیان شکل اصلی و طراحی جواهراتشان را از خاورمیانه و شرق آموختند. اما بعدها طرح های ویژه خود را طبق اعتقادات خود طراحی کردند. زیورآلات یونانی شامل تاج، گوشواره، دستبند، حلقه، گردنبند و سینه ریز می‌شد. بعضی از طلا و جواهر آن ها با سنگ های گرانبها ترکیبی ازفرهنگ شرقی و زیورآلات طلا است.

دستبند مربوط به زمان باستان

عکس دستبند باستانی بسیار قدیمی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مواد اولیه ساخت انواع مدل دستبند

معادل لاتین کلمه دستبند (bracelet) از واژه یونانی برشیل به معنی «متعلق به بازو و دست» گرفته شده است. از همان زمان همچون زمان حال این جواهر زینتی از ترکیب مجموعه ای از مواد گوناگون ساخته می شدند. این مواد در زمان های کهن دارای فلزات با استعداد ذوب مناسب، چرم، پارچه های پوستی و … بوده اند. در عصر جدید به این مواد پلاستیک نیز اضافه شده است. در مرحله بعد حلقه دستبند بیشتر با تزئینات مختلفی مانند جواهرات، سنگ های قیمتی، چوب، صدف، مروارید و کانی های مختلف تزئین و آراسته می شدند. به همین دلیل می توان به این موضوع پی برد که در همان دوران قدیم نیز ارزش آن ها بسته به مدل، کیفیت و کاربرد آنها متفاوت بوده است.

دستبند های خاص و بسیار قیمتی و ارزشمند از دوران های تاریخی گوناگون ایران در موزه های مشهور دنیا وجود دارد از جمله یک مدل دستنبد طلا متعلق به قرن هفتم قبل از میلاد با شکلی مارپیچی که دو سر انتهایی آن به شکل سر اردک طراحی شده است. این مدل دستبند دارای دو قسمت جداگانه است به عبارتی قسمت پیچ وار تسمه شکل که به صورت جداگانه سر اردک ها ساخته شده و روی هم سوار شده اند. همینطور دو مدل دستبند طلاییِ یک شکل، متعلق به ایران مربوط به قرن ۱۱ میلادی کشف شده و در موزه متروپولیتن از آن نگهداری و محافظت می شود. این مدل ها از مفتول و سیم هایی توخالی ساخته و طراحی شده اند که با گذشت زمان باریک شده و به قلابی با تزئینات چکش کاری ختم می شوند.

دستبند طلای زمان باستان

عکس دستبند باستانی

مفتول استفاده شده در اطراف آن ها جلوه ای مارپیج به آن ها داده است. گیره ها با فیروزه و چهار نیمکره بزرگ و چند نیمکره کوچک از قطعه های بسیار گوچک پوشیده شده و به شکل خیره کننده ای تزئین شده است. بر چهار صفحه زیر گیره ها ، سکه هایی مشاهده می شود که به نام خلیفه عباسی القادر در زمان حکومت سلطان محمود غزنوی در نیشابور ضرب شده اند. این مدل دستبند گواه این امر است که در خراسان جواهر آلات زرین ملیله کاری و مرصع مثل نمونه هایی که در مصر کشف شده ، طراحی شده اند. امروزه مدل های مختلفی از جنس های مختلف ساخته می شوند که میتوان به بافت، چرم، انواعی با استفاده از سنگ های زینتی و نیمه قیمتی ماه تولد، مروارید و …اشاره کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مدل های دستبند با قدمت ده هزار سال پیش میلاد

دست بند ده هزار ساله

عکس دستبند باستانی مدل مچ بند

زمان دقیق پیدایش دستبند طلا هنوز هم موضوعی مورد بحث است و بیشتر در مورد آن مجموعه ای از گمانه زنی ها و حدسیات در دست است. یافته های باستان شناسان اولیه حاکی از آن است که مصریان باستان در حدود ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد از این جواهر زینتی در دستشان استفاده میکردند. با این حال در سال ۱۹۹۵ یک مدل دستبند اُبسیدین در کشور ترکیه یافت شد که به شکل چشم گیری این تخمین های زمانی را جا به جا کرد. این مدل دستبند متعلق به ۷۵۰۰ سال قبل از میلاد می شود. محققان در تکنولوژی طراحی آن که تاریخ آن به ۹۵۰۰ سال قبل باز می گردد بسیار حیرت زده شده بودند. پژوهش های تکمیلی این مسئله را نشان می داد که مدل کشف شده نخستین نمونه تولید شده نبوده است و گونه های متفاوتی نیز قبل از آن وجود داشته است. این نمونه های قدیمی تر به شکل شگفت انگیزی باعث تکامل و پیشرفت طراحی و افزایش کیفیت نمونه به دست آمده شده بودند.

در سال ۲۰۰۸، باستان شناسان روسی، متعلق به انجمن باستان شناسی و قوم نگاری شهر نووسیبیرسک (Novosibirsk) به اطلاعات جدیدتری دست یافتند که زمان پیدایش را حتی به دوره های خیلی قدیمی تر بشری باز می گرداند. باستان شناسان کشور روسیه در منطقه سیبری مشغول کاوش غار دنیسفا (Denisova) در رشته کوه های آلتای (Altai) بودند که به صورت اتفاقی به یک مجموعه جواهر برخورد می کنند. در این مجموعه تاریخی یک مدل دستبند زنانه نیز مشاهده شده است. زمانی که با آزمایش کربن قدمت آن چیزی حدود ۴۰۰۰۰ سال پیش برآورد شد، باستان شناسان با حیرت تمام اذعان داشتند که کشفیات پیشین آنها از تاریخ زیسته بشر سال ها عقب بوده است.

دستبند طلای خاص و قدیمی

عکس دستبند باستانی مدل اژدها

این نکته قابل توجه است که گروه های قومی و قبیله ای مختلف غالبا این جواهر زینتی را به مناسبت های آئینی گوناگونی به دست می کرده اند. مصریان آن را از موادی همانند استخوان، سنگ و چوب می تراشیده اند و از آنها برای استفاده در مسائل و گرایشات مذهبی و روحانی خود به کار میبردند. آنها مدل دستبند مشهوری داشته اند که با سنگ عقیق و طرح نوعی سوسک ساخته شده است. بر طبق کشفیات موسسه نشنال جئوگرافی این مدل دستبند یکی از متداول ترین سمبل های مصر باستان بوده و مصریان از آن به عنوان نوعی مهره یا جادو استفاده میکردند. در واقع طرح مقدس برگرفته برای طراحی این حشره تولد مجدد و تجدید حیات را به نمایش میگذارد. به همین علت مدل های تراشیده شده ای که دارای طرح این سوسک هستند را به عنوان زینت به زنان باردار میدادند. همچنین آن ها برای تولد در جهان بعد از مرگ، در مومیایی اجساد مرده نیز قرار میگرفته اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دستبند در فرهنگ مردم چین

در فرهنگ چینی، النگوها و مدل دستبند های در هم پیچیده با بافت ریز که از نگین یشم (jade stone) به دست آمده اند برای دوره ای به طول بیش از چهار هزار سال مورد استفاده بوده است. بسیاری از والدین چینی به فرزندان خود آن را به همراه نگین یشم هدیه می داده اند؛ آنها اعتقاد داشتند که عنصر یشم قادر است از فرزندانشان محافظت کند.

مدل دستبند طلای مردانه و زنانه

عکس دستبند باستانی

همچنین در بین چینی ها این باور که سنگ یشم از گونه ای خواص درمانی خاص برخوردار است نیز رایج بوده است. خواص درمانی یشم این توانایی را داشته که در تسکین و درمان بیماری های مرتبط به کبد و دستگاه کلیوی موثر و اثربخش باشد. همچنین چینی ها بر این باور بودند که سنگ یشم به آنها این توانایی را می دهد تا با ارواحی که در زمین به شکل آزاد به در حال حرکت هستند ارتباط برقرار کنند و بدین وسیله از زندگان یا مردگان شان حفاظت کنند.

البته چینی های باستان برای دستبند طلا هم ارزش بسیار خاصی قائل بوده اند و طرح های پیچیده و پرجزئیاتی را از موجودات طبیعی، حیوانی و افسانه ای بر طلا حک می کرده اند. در میان گونه های مختلف، النگوی طلا سبکی متداول و مد روز به شمار می آمده است که از این نظر چینی ها را به مردم هند شبیه میکند. در هند نیز استفاده از دستبند طلا بسیار رایج است. یکی از مشهورترین مدل ها، النگو می باشد که در میان مردمان هندوستان از محبوبیت زیادی برخوردار است .دراین کشور النگو‌ها از فلزات گوناگون مانند طلا ساخته شده که به شکل معمول دور مچ و یا آرنچ بسته می‌شوند.

دستبند های بزرگ طلای قدیمی

عکس دستبند باستانی با نقش های عجیب

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کاربرد و رواج در قاره امریکا

در ایالات متحده در طی قرن بیستم، با توجه به شروع تولید انبوه و امکان فراهم آوردن هر چه حداکثری زیورآلات مد روز، نمونه های مختلفی از دستبند نیز بیش از پیش در اختیار عموم قرار گرفت. در اواسط دهه بیست، نمونه های پر تصنع و شلوغ اواخر قرن نوزدهم جای خود را به طراحی های زیبا و ساده دوره آرت دکو داد. در دهه سی طراحان موادی مانند باکالیت و پلاستیک را به انواع مواد مرسوم در ساخت جواهرآلات افزودند. بانوان در دهه پنجاه مدل های مسحورکننده برنجی که با روکش طلا یا نقره تمام عیار آبکاری شده بودند را به دست می انداختند.

اما از ابتدای دهه هفتاد تا پایان هزاره، سلیقه زنان در انتخاب زیورآلات بیشتر به سمت تنوع طلبی و تازگی طرح ها رفت. در این زمان مدل های پهن، النگوهای خیلی نازک، حلقه های طره ای پولک یا منجوق دوزی شده و همینطور زنجیرهای خیلی ظریف مد شدند. در طی این سالیان مدل خاصی از دستبند برای مردان نیز به وجود آمد. این مدل دستبند مردانه غالبا به شکل حلقه های زنجیر در هم گره خورده است و از طلا یا نقره تمام عیار ساخته می شود. البته به شکل عمومی برای دستبند ها، النگوها و همینطور مچ بندهایی به شکل حلقه زنجیر در هم گره خورده، فلز نقره جنس رایج تری به شمار می آمد.

کاربرد دستبند در فرهنگ ها

عکس دستبند

دستبند آزباچی (Azabache) یک مدل دستبند ساخته شده از جنس طلا بوده که در آمریکای لاتین با پلاکی از مرجان سیاه یا قرمز و مشابه به یک مشت گره کرده طراحی می شده است. این جواهر زینتی با خود جادو و سحری به همراه داشته که شخص را از تماس شیطان یا همان «چشم زخم» ایمن نگاه می داشته است. این موضوع برهمگان مبرهن است که خود پدیده چشم زخم نیز از نگاه بسیار تحسین آمیز یا به عکس حسادت آلود اشخاص مختلف ناشی می شده است. مادران آمریکای لاتین به همین دلیل در زمان های مختلفی آزباچی را به فرزند نو رسیده خود می پوشانده اند تا از آنها در برابر حوادث شوم محافظت به عمل آورد.

در طراحی های رایج و مد امروزی سنگ های با ارزش و گرانبها مانند الماس همچنان در تزئین انواع زیورآلات استفاده می گردند. استفاده از دستبند زبرجد یا دیگر سنگ‌ها همچون دستبند فیروزه یا سنگ بنفش دستبند آمیتست و حتی دستبند یاقوت و مخصوصا نوع سرخ آن یعنی دستبند یاقوت سرخ در حال حاضر پرطرفدار و محبوب شده‌است. امروزه در بین نسل جوان مدل های ساده ای که این توانایی را دارند بیان گر مسائل اجتماعی باشند نیز بسیار رایج و متداول گشته است. به طور مثال دستبند کمک به افراد سرطانی که در مراکز خیریه برای جمع آوری کمک هزینه های درمانی افراد نیازمند تدارک دیده و طراحی شده است نماینده بسیار پر کاربردی از این مدل دستبند ها می باشد. بنابراین استفاده از این جواهر در تمدن‌ها و در کشور‌های مختلف ممکن است با هدف های گوناگونی صورت پذیرد اما نکته حائز اهمیت و بسیار مهم درباره آن ها زیبایی و استفاده ویژه بانوان از آن می‌باشد.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

17 دیدگاه در “دستبند: نکات طلایی برای انتخاب مدل دستبند +۶۰ عکس دستبند خاص

  1. علیزاده گفت:

    سلام من یک مرغ روستایی قربانی میکردم از شکمش سه عدد چیزی مانند شیشه سخت مثل سنگ بیرون آوردیم این شیشه مانند ها خیلی سخت و صاف ولی براق نیستند آیا میتونه چیز باارزشی باشه آن هم در شکم مرغ

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بعید است ارزشمند باشد اما تا از نزدیک بررسی نشود نمی توان تشخیص داد.

  2. توحید .م گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان گرامی
    سنگی دارم به رنگ سیاه و وزن تقریبا ۲ کیلو که هیچگونه جذب آهن و آهنربایی ندارد و اگر از قسمتهای نازک نور تابیده بشه به رنگ قهوی ای دیده میشه سطح سنگ نسبتا به شکل سوخته و ذوب شده هست لطفا اگر امکانش هست در موردش راهنمایی بفرمایید

  3. هومن گفت:

    سلام
    دستبند مدل مچ بند با طرح وخط سوزنی نماد هخامنشی جنس زرد رنگ با پاتن آبی و خاکستری ارزش ریالی خوبی دارد یا نه، کسی خریدار هست؟

  4. زهرا گفت:

    سلام
    ببخشید یک دستبند طلا دارم می خواهم عین همون رو برام در بیارید اما از جنس نقره ای کار براتون امکان پذیر هست؟
    و بعد شما گردنبند و انگشتر نقره هم اگر سفارش بدهیم درست میکنید ؟
    و بعد یک سری ذکر هست که من می خواهم روی سنگ شرف شمس برام بزنید امکانش هست؟
    ممنون می شم جواب سوالاتم رو بدید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی تصویر نمونه دستبند یا انگشتر و … رو به بخش پشتیبانی آنلاین ارسال کنید. تا امکان ساخت و براورد زمان و هزینه انجام شود.
      بله امکان حکاکی هست.

    2. عبدالغنی گفت:

      با سلام خدمت دوستان شرف آنلاین!!
      بنده چندتا قطعه سنگ قیمتی دارم ، لطفاً میشود بگویید که باید کجا ببرم!؟؟
      یا اصلا در کجای ایران گوهر شناسی وجود دارد تا نشان بدهم حضوری.
      لطفاً اطلاعات دقیق را به ایمیل بنده ارسال کنید ممنون!!

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در شهرهای بزرگ از جمله تهران و مشهد که آزمایشگاه ها هستند. در شهرهای دیگر هم یک جستجو بفرمایید پیدا می شوند.

  5. .بهروز گفت:

    سلام از راهنمایتون ممنونم سنگ سیاهی دارم ۲۲ گرم هست سختی بالایی داره تا حالا کسی نتونسته بفهمه این چیه حالت چرب مانند هست ایا احتمال داره الماس باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید از نزدیک و توسط کارشناس بررسی شود. با این اطلاعاتی که فرمودید به صورت حدودی هم نمیشه تشخیص داد.

  6. محسن گفت:

    دوستان یه دستبند عتیقه زیر خاکی دارم کسی خریدار نیست

  7. shahin گفت:

    سلام خسته نباشید مقاله خوبی بود وسوال که داشتم امکان ساخت دستبند خاصم هست من عکسش روارسال کنم براتون؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتونید تصاویر مدنظرتون رو برای بخش پشتیبانی آنلاین ارسال کنید تا هزینه و زمان ساخت خدمتتون اطلاع داده بشه

  8. هاشم گفت:

    سلام شما تعمیرات هم دارید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر موردی باشد تا حد امکان کمک خواهیم کرد.

  9. الناز صابری گفت:

    سلام
    دستبندی که تو سبک کارای دوران باستان هم باشه دارین؟
    مثل همین چندتا عکس بالا

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشابه یکی دو نمونه از این موارد رو میشه ساخت (البته از جنس نقره)

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.