گالری زیورآلات ، نقره جات و جواهرات زیبا

گردنبند پسرانه نقره : بیش از ۶۰مدل خاص گردنبند نقره پسرانه +قیمت

boy-necklace گردنبند پسرانه نقره : بیش از ۶۰مدل خاص گردنبند نقره پسرانه +قیمت

در این صفحه انواع گردنبند پسرانه نقره (necklace) با طرح های متنوع گردآوری شده است. نمونه های گردنبند نقره پسرانه در عین ظرافت طرح و نقش بسیار خاصی دارند که با خلاقیت بسیار ساخته شده اند تا پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای باشند. در ادامه سعی شده است طرح های بسیار متنوعی ارائه شود. همراه شرف آنلاین باشید.

12210-gem-stone-icon قیمت زمرد : روش اصولی قیمت‌گذاری روی سنگ زمرد اصل + گرانترین‌ها تصاویر انواع گردنبند پسرانه نقره

در این بخش تعدادی از زیباترین انواع گردنبند پسرانه نقره را ملاحظه خواهید نمود. توجه داشته باشید که این عکس ها جزو محصولات شرف آنلاین نیستند ولی برخی از آن ها قابلیت سفارش به صورت اختصاصی را دارند. در صورتی که مدلی را انتخاب کردید می توانید عکس آن گردنبند پسرانه را برای بخش پشتیبانی سایت شرف آنلاین بفرستید تا قیمت و زمان ساخت آن تعیین گردد. همچنین برای مشاهده محصولات سایت شرف انلاین بر روی لینک گردنبند شرف الشمس کلیک کنید.

12210-gem-stone-icon قیمت زمرد : روش اصولی قیمت‌گذاری روی سنگ زمرد اصل + گرانترین‌ها انواع گردنبند نقره پسرانه در شرف آنلاین

در ادامه برخی از محصولات ویژه وب سایت فروشگاهی شرف آنلاین آورده شده است. این محصولات شامل انواع گردنبند نقره پسرانه می باشند که با تنوع خوبی از سنگ های معدنی اصلی تزیین شده اند. برای مشاهده توضیحات، تصاویر و قیمت هر یک از محصولات گردنبند پسرانه نقره بر روی تصویر آن کلیک نمایید. امکان سفارش آنلاین این انگشترهای پسرانه وجود دارد.

همچنین گردنبندهای عقیق در سایت شرف آنلاین از تنوع مناسبی برخور دارند. گردنبند عقیق سرخ، کبود و یمنی از جمله پرطرفدارترین ها هستند. سنگ عقیق تمامی گردنبند های نقره پسرانه اصل بوده و از باکیفیت ترین سنگهای موجود تهیه شده اند. برای خرید فقط کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. اگر هرگونه سوالی دارید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت راهنمای شما باشیم.

گردنبند پسرانه با سنگ های اصل معدنی

تمامی محصولات شرف آنلاین از نقره اصل با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که دارای دوام و زیبایی خاصی می باشد. علاوه بر این موضوع نگین ها و سنگ های به کار برده شده در محصولات پسرانه همگی معدنی هستند و سرشار از خواص است. برای مثال گردنبند شرف الشمس گردنبندی زیبا و با خواص گوناگون است. افزایش رزق و روزی، دفع چشم زخم، برطرف کردن اندوه و آسان شدن کارها از جمله خواص این محصولات محبوب می باشد. گردنبند پسرانه نقره شرف شمس با سنگ شرف شمس اصل ارائه شده و دارای حکاکی شرف شمس در زمان مقرر و با رعایت آداب است. همچنین از دیگر محصولات می توان به گردنبند حدید صینی اشاره کرد. حدید صینی سنگی شگفت انگیز با خواصی گوناگون است. سنگ حدید صینی با اذکار حکاکی مختلف و با خواص گوناگون در سایت شرف آنلاین قابل سفارش است. سنگ حدید صینی خواص گوناگونی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش رزق و روزی، فراری دادن اجنه و برطرف شدن چشم زخم و اثر آن اشاره کرد.

12210-gem-stone-icon قیمت زمرد : روش اصولی قیمت‌گذاری روی سنگ زمرد اصل + گرانترین‌ها تعدادی دیگر از انواع مدل گردنبند پسرانه نقره

در ادامه با تصاویر بسیار خاص و زیبا از دیگر انواع گردنبند پسرانه نقره همراه شما خواهیم بود. تعدادی از این انگشترهای پسرانه قابلیت ساخت به صورت سفارشی با قیمتی مناسب را دارا می باشند. برای استعلام قیمت و امکان ساخت هر یک می توانید با بخش پشتیبانی سایت شرف آنلاین در ارتباط باشید. (همچنین برای مشاهده قیمت و خرید انواع روی لینک گردنبند دخترانه فانتزی کلیک کنید)

گردنبند پسرانه با سنگ های اصل معدنی

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

13 دیدگاه در “گردنبند پسرانه نقره : بیش از ۶۰مدل خاص گردنبند نقره پسرانه +قیمت

  1. فرید گفت:

    سلام گردنبند خواستم

  2. قاسم گفت:

    پلاک گردنبندم سفارشی میزنید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید. طرح مورد نظرتان را بفرستید تا بررسی شود.

  3. نسترن گفت:

    سلام برای نامزدم شب یلدا مبخاستم یه گردنبند هدیه بدم میشه لطفاراهنماییم کنید یامدلای بیشتری بذارید

  4. ناشناس گفت:

    سلام من ی گردنبند پسرانه می خوام ک شیک باشه مد روز باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      سلام
      لطفا لینک گردننبدهای پسرانه رو مشاهده بفرمایید.

  5. EEEEE گفت:

    سلام قیمت اینا چه قدره؟؟؟؟؟

    1. امیر علی گفت:

      قیمت چند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تصاویر به صورت نمونه هستند. برای استعلام قیمت و امکان ساخت هرکدام لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  6. لیلا رحیمیان نژاد گفت:

    سلام گردنبند برای پسرم ۱۲ساله دارید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله در بخش فروشگاه میتونید مشاهده نمایید.

  7. یاسین خدایاری گفت:

    من یک نگین عقیق قرمز دارم میخوام براش قاب بسازم و حکاکی کنم شما حکاکی هم میکنید؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بلی، امکان ساخت فریم نقره و حکاکی هنری روی عقیق وجود دارد. لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.