قیمت گذاری سنگهای قیمتی

قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

Emerald-stones-1 قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

در این مقاله در مورد قیمت سنگ زمرد اصل صحبت خواهد شد و روش های تعیین قیمت سنگ زمرد را با هم بررسی می کنیم تا هنگام خرید زمرد راحت تر تصمیم گیری نمایید. در ابتدا با انواع مختلف این گوهر آشنا خواهیم شد و ادامه با روش های قیمت گذاری، ۴ روش تشخیص سنگ اصلی، بزرگترین و گران قیمت ترین زمرد کشف شده، قیمت هر قیراط زمرد افغانستان، زامبیا و کلمبیا و همچنین شرایط نگهداری و راز های اعجاب انگیزی در مورد این سنگ خارق العاده آشناخواهیم شد. تا انتهای این مقاله همراه شرف آنلاین باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره انواع زمرد از منظر قیمت

همانطور که می دانید زمرد یک سنگ قیمتی و با ارزش می باشد که در کشورهای مختلفی معادن این سنگ وجود دارد. زمرد کلمبیا اصل و زمرد افغانستان (پنجشیر) از شناخته شده ترین انواع این گوهر می باشند و به دلیل محبوبیت و استفاده زیاد، خرید و فروش زمرد افغانستان و کلمبیا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و بلحاظ قیمتی، قیمت هر گرم زمرد افغانستان و کلمبیا بسیار بالا است. در ادامه به معرفی چند نوع از این سنگ و در ادامه به بررسی قیمت زمرد خام می پردازیم.

زمرد چشم گربه ای:
چشم گربه ای، گونه ای خاص و بسیار نادر از این گوهر می باشد که به دلیل وجود حالتی مانند چشم گربه به این نام شهرت پیدا کرده است، این نگین علاوه بر Cat’s Eye Emerald با نام Tail of the dragon یا دم اژدها نیز معروف می باشد. قیمبت زمرد اصل چشم گربه ای بالا نمی باشد.

انواع سنگ زمرد را بشناسید

سبز تراپیچ:
این گونه که در منابع زمرد کلمبیا یافت می شود، دارای الگوی خاصی به شکل ستاره می باشد و به همین علت به آن زمرد سبز ستاره ای نیز می‌گویند. جنس ۶ پر این ستاره بر روی آن از کربن تیره می باشد. قیمت سنگ زمرد خام تراپیچ بالا بوده و دلیل بالا بودن آن، کمیاب بودن زمرد کلمبیا اصل می باشد.

 سنگ تراپیچ چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد سبز برزیلی

همانطور که از نام گونه سبز برزیلی مشخص است، این سنگ از معادن برزیل استخراج می شود و به تورمالین سبز (Brazilian tourmaline) شهرت دارد. نکته قابل توجه این است که این گوهر هم اکنون از معادن  کشور آفریقا استخراج می شود. هنگام خرید زمرد برزیلی باید به این نکته توجه کرد که قیمت زمرد اصل برزیلی بالا نمی باشد. غالبا قیمت هر قیراط زمرد برزیلی بین 5 تا 500 دلار است. البته که قیمت های بالاتر و پایین تر نیز در موارد خاص خرید و فروش می شود.

قیمت هر قیراط سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد زامبیا

زمرد زامبیا سنگی است که از معادن زمرد زامبیا کشف می شود و دارای کیفیت بسیار بالا است و از لحاظ رنگ و شفافیت شهرت دارد. زمرد زامبیا از ارزش بسیار بالایی بین جواهرسازان و گوهرتراشان برخوردار می باشد. قیمت زمرد زامبیا اصل نیز بالا می باشد اما نسبت به کلمبیا یا پنجشیر افغانستان قیمت مناسبتری دارد. قیمت حدودی هر قیراط زمرد زامبیا غالبا در ایران بین 4 تا 40 دلار می باشد اما نمونه ای بهتر در بازار های جهانی تا 2000 دلار نیز قیمت دارند. خیلی کم پیش می آید هر قیراط زمرد زامبیا بیشتر از 2 هزار دلار قیمت بخورد.

قیمت سنگ زمرد زامبیا چقدر است

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان

زمرد افغانستان یکی از انواع زمرد است که در دره های پنجشیر این کشور وجود دارد. این سنگ بسیار شفاف است حتی لکه هایی که ممکن است در دیگر انواع این سنگ وجود داشته باشد در این نوع بسیار کمتر است و بسیار پاک می باشد. سنگ های استخراج شده از این معدن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان بسیار بالا می باشد و خرید و فروش زمرد افغانستان نه تنها در خود این کشور بلکه در دیگر نقاط جهان (حتی بیشتر از خود افغانستان) هم رواج بسیار دارد. قیمت حدودی هر قیراط زمرد افغانستان (دره پنجشیر) در بازار ایران غالبا از 10 دلار تا 100 دلار و در بازارهای جهانی تا 500 دلار می‌باشد. البته که نمونه های خاص با خلوص و رنگ عالی تا قیمت 4000 دلار به ازای هر قیراط در بازارهای جهانی معامله می شود. درصورت افزایش وزن نگین به بالای 10 قیراط انتظار قیمت هر گرم زمرد افغانستان تا 50 هزار دلار را نیز داشته باشید. باید توجه داشته باشید بسته به اندازه، رنگ و خلوص آن قیمت می تواند بسیار متغییر باشد. قیمت راف زمرد افغانستان در مقایسه با نگین تراش خورده بسیار مناسب تر است و غالبا زیر 50 دلار به ازای هر قیراط هستند.

قیمت هر قیراط سنگ زمرد پنجشیر

با توجه به قیمت هر قیراط زمرد افغانستان می توان بیان کرد که این سنگ جزو سنگ های گران قیمت و زینتی به حساب می آید. همانند دیگر سنگ های قیمتی عوامل مختلف بسیار زیادی هستند که میتوانند بر قیمت سنگ زمرد افغانستان که از با ارزش ترین و با کیفیت ترین گونه زمرد است تاثیر بگذارند. می توان گفت قیمت هر گرم زمرد افغانستان حداقل دو برابر یاقوت سرخ است. با توجه به جواهرات بکار رفته شده و نوع آنها میتوان قیمت انگشتر زمرد افغانستان را بطور حدودی بیان کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت زمرد کلمبیا اصل

شاید شناخته شده ترین نوع زمرد را بتوان همین نوع کلمبیایی آن دانست. علاوه بر معروف بودن این گوهر دارای بالاترین قیمت نیز می باشد. قیمت هر قیراط زمرد کلمبیا در بازارهای جهانی غالبا بین 50 تا 4000 دلار تعیین می شود. اما قطعا نمونه هایی با تراش، رنگ و خلوص عالی دارای قیمت های بالاتر نیز می باشد. در تصویر زیر یک عدد زمرد کلمبیا با وزن 3.33 قیراط و قیمت 5000 دلار را میتوانید مشاهده بفرمایید.

قیثمت سنگ زمرد کلمبیا

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت زمرد هندی

زمرد هندی از خانواده بریل است و دارای کمترین قیمت در بین انواع مختلف این گوهر است. این گوهر در بازار ایران غالبا حدود 1 دلار به ازای هر قیراط خرید و فروش می‌شود. کمی قیمت های بیشتر نیز وجود دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چگونه قیمت زمرد اصل تعیین می‌شود؟

در رابطه با خرید زمرد و نحوه تعیین قیمت سنگ سبز زمرد باید به این نکته اشاره کرد که همانند سایر نگین های قیمتی، قیمت گذاری زمرد نیز وابسته به سایز و وزن آن است. بطور مثال، بر اساس آخرین مبنای جهانی تعیین قیمت سنگ زمرد خام، ارزش یک تکه با کیفیت از سنگ  زمرد کلمبیا اصل به وزن حدود ۴ قیراط، برابر می باشد با وزن ۱۶ تکه از این سنگ از نوع کلمبیایی با وزن یک قیراط با رنگ و کیفیت مشابه. یعنی قیمت آن به صورت صعودی افزایش پیدا می کند. در مبحث تعیین قیمت زمرد راف افغانستان یا دیگر انواع آن باید توجه داشت که،  کیفیت همه زمردها یکسان درنظر گرفته شده است ولی همانطور که گفته شد قیمت زمرد راف افغانستان بر مبنای وزن تصاعدی افزایش می یابد.

فاکتورهای قیمت گذاری زمرد اصل وابستگی بالایی نیز به رنگ این گوهر دارد به شکلی که اشباع بودن رنگ زمرد، فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت سنگ زمرد خام می باشد. با ارزش ترین رنگ زمرد، رنگ سبز تیره و زمینه با تن سیاه می باشد. همچنین شفاف بودن نیز در امر تعیین قیمت سنگ زمرد خام  تاثیر بسیار زیادی دارد. هر چند وجود ناخالصی و لکه های ریز در این گوهر، نسبت به سایر سنگهای قیمتی، قابل چشم پوشی می باشد. بر اساس یک قانون کلی برای تعیین قیمت زمرد راف افغانستان و زمرد زامبیا و زمرد کلمبیا و انواع دیگر، یک تکه نگین زمرد گرماداده نشده (همراه با شناسنامه) تقریبا دارای پنجاه درصد افزایش قیمت نسبت به زمردی با همان وزن،سایز، رنگ و شفافیت اما گرما داده شده، می باشد.

قیمت سنگ زمرد افغانستان و قیمت زمرد کلمبیا اصل با توجه به ویزگی ها و خصوصیاتی که دارند از دیگر انواع آن بیشتر می باشد و معادن موجود در کشور افغانستان از بهترین معادن برای استخراج سنگ زمرد اصل هستند که همین کیفیت مهم ترین دلیل  افزایش قیمت انگشتر زمرد افغانستان می باشد.

دسته بندی محصولات زمرد

برای مشاهده قیمت انواع محصولات با سنگ زمرد اصلی روی دسته بندی‌ها کلیک نمایید

انگشتر زمرد (258)

گردنبند زمرد (87)

نیم ست زمرد (19)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ۴ روش تشخیص زمرد اصل

هنگام خرید زمرد دانستن این نکته که آیا یک سنگ اصل هست یا تقلبی می تواند به شما کمک زیادی جهت تعیین قیمت زمرد خام اصل یا تراشیده شده به صورت نگین بکند. در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که دانستن این موارد میتواند به شما در تشخیص نوع اصل این گوهر کمک کند و همین موارد بر روی قیمت زمرد خام تاثیر افزایشی دارند.

۱) اکثر زمردهای به کار رفته در انگشتر زمرد ، گردنبند زمرد و نیم ست زمرد دارای خط و ترک های ریز درونی هستند که بعضی اوقات به وسیله ی چشم قابل مشاهده نیستند. این ترک ها به خودی خود سبب کاهش قیمت زمرد اصل نمی شود و حتی نشانه ای از اصالت آن محسوب می شود. بسیاری از سنگ های مصنوعی که ارائه می شوند فاقد این خط و ترک ها می باشند. بنابراین اگر زمردی دارید که فاقد خط و لکه می باشد و همانند شیشه صاف می باشد در اصل بودن و قیمت زمرد سبز آن شک کنید.

روش تشخیص انگشتر زمرد اصل
۲) شفافیت و زیبایی این گوهر با جلا دادن و یا با مالیدن روغن مخصوصی بر روی آن افزایش می یابد در حالی که نوع مصنوعی با چنین کاری شفافیتش تغییر نمی کند.
۳) روش دیگر برای تشخیص سنگ اصلی، روش مه می باشد که در این روش بر روی این نگین “ها” می کنید اگه بخار ناشی از دهان بر روی آن به سرعت از بین رفت نشان می دهد که سنگ اصلی است، زیرا این عمل بر اثر انقال گرمایی سریع سنگ زمرد می باشد، به هر حال نوع تقلبی بعد از ها کردن، اثر بخار دیر تر از روی آن می رود.
۴) همان طور که گفتیم سنگ اصلی زیر نور خورشید یا …تغییر رنگ نخواهد داد، اگر زمردی سبب ایجاد شکست نور و تجزیه آن به رنگ های مختلف مانند رنگین کمان شد، یقینا تقلبی می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره گران قیمت ترین

کارخانه جواهرات Bayco جدیدا از زمرد سلطنتی (The Imperial Emerald) که در گونه خود منحصر به فرد می باشد. این سنگ خیره کننده ۲۰۶ قیراط وزن دارد و همین امر قیمت سنگ سبز سلطنتی را بشدت افزایش داده است. این گوهر جزو با ارزش ترین سنگ های قیمتی است که تا به امروز در جهان پیدا شده است. قیمت زمرد اصل سلطنتی بیش از یک میلیون دلار می باشد، این گوهر به تازگی در معتبرترین نمایشگاه سالانه گوهر شناسی یعنی BASELWORLD که در شهر بازل سوئیس برگزار می شود، به نمایش عموم در آمده است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کلکسیون هایی با قیمت گذاری زمرد میلیون دلاری

بزرگ ترین و بهترین‌ کلکسیون‌ زمرد جهان از نظر تراش، رنگ، اندازه‌ و تعداد در بانک‌ مرکزی‌ کشور کلمبیا قرار گرفته است که قیمت سنگ زمرد خام اصل آن منطقه بسیار نجومی می باشد. در موزه‌های‌ علوم‌ طبیعی‌ شهر های نیویورک و لندن، در بانک‌ مرکزی‌ کشور روسیه‌ و نیز در کشور اتریش‌ زمردهای‌ شناخته شده ای  وجود دارد. علاوه بر آن، یکی‌ از با ارزش ترین مجموعه‌ های‌ تراش‌ داده ‌شدهِ جهان در بانک‌ مرکزی‌ ایران‌ وجود دارد که‌ جزو جواهرات‌ ملی‌ کشور ایران محسوب می شود. با ارزش ترین سنگ موجود در جهان به نام هدیه خدا حدودا ۵۷۵۰۰ قیراط معادل ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و صاحب آن شخصی کانادایی به اسم ریگان رینی می باشد. این سنگ، مانند یک هندوانه سنگین است. قیمت زمرد سبز هدیه خدا بیش تر از یک میلیون دلار قیمت گذاری زمرد شده است.

سنگی زمرد با قیمت میلیون دلاری

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بزرگترین سنگ راف زمرد جهان

“فورا” اسم بزرگترین سنگ راف زمرد (تراشیده نشده) موجود در جهان با وزن حدود ۲۲ هزار قیراط معادل 4.4 کیلوگرم می باشد که نخستین بار در نمایشگاه بین المللی مواد معدنی در کشور کلمبیا به دید عموم گذاشته شد. این سنگ راف ۱۲ سال پیش در معادن زمرد کلمبیا پیدا شده و تاکنون هیچ پیشنهادی در مورد قیمت این زمرد کلمبیا داده نشده است. اما کارشناسان، قیمت زمرد سبز با این مشخصات را بیش از ۱٫۵ میلیون دلار تخمین زده اند. به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه مربوطه، این گوهر بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد و کشف کردن گونه دیگری از آن عملا امری غیر ممکن می باشد که همین باعث افزایش قیمت این زمرد کلمبیا شده است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره شرایط نگهداری

باتوجه به بالا بودن قیمت زمرد کلمبیا اصل و یا دیگر انواع زمرد بایستی حتما در نگهداری از آن کوشا بود:
۱- همیشه پس از آنکه از مواد آرایشی و بهداشتی ،اسپری و  عطر استفاده کردید نگین خود را با آب بشورید در غیر این صورت قیمت زمرد سبز شما کاهش پیدا می کند و مواد شیمیایی ناشی از این مواد باعث صدمه زدن به رنگ آن می شوند.
۲- جواهرات ساخته شده از سنگ زمرد خام به آسانی می توانند خراشیده شوند، پس این سنگ را جدا از دیگر جواهرات نگهداری کنید تا با خراشیده شدن از ارزش و قیمت سنگ سبز شما کاسته نشود.
۳- ممکن است نگین ساخته از سنگ زمرد خام پس از گذشت ۴ سال نیاز به جلا دادن داشته باشند، این کار را به یک شخص حرفه ای بسپارید.

شرایط نگهداری از سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ساخت عینک گران قیمت از زمرد

کارخانه جواهرسازی شیلز جدیدا عینک گران قیمتی را تولید کرده است که شیشه آن از گوهر با ارزش زمرد ساخته شده است. زمرد از جمله نگین هایی می باشد که به عنوان محافظی فوق العاده در مقابل اشعه یو وی به حساب می آید. این تولیدی جواهرساز ایده ساخت این عینک را از آن جایی گرفته است که در گذشته پادشاهان رم مسابقات گلادیاتور ها را با این سنگ تماشا می کرده اند. جنس قاب این عینک معمولا از طلا است و با توجه به قیمت سنگ سبز زمرد ارزش این عینک هم بسیار زیاد و گران قیمت است.

عینک از سنگ های قیمتی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین معدن زمرد جهان

سنگ زمرد خام بعد از الماس دومین گوهر قیمتی می باشد که در افغانستان، کلمبیا و بعضی از دیگر کشورهای جهان کشف می‌شود. همانطور که پیشتر گفته شد، بلحاظ قیمتی، قیمت هر گرم زمرد افغانستان و کلمبیا بسیار بالا می باشد. سنگ زمرد افغانستان در مقایسه با شفافیتی که دارد درجهان بی‌رقیب می باشد. بعد از کشورهای مانند زامبیا، کلمبیا و برزیل چهارمین صادرکننده سنگ زمرد اصل کشور افغانستان است. آنچه قیمت سنگ زمرد افغانستان را بالا برده است، شفافیت بسیار عالی و رنگ خاص آن می باشد. اکثر زمردها حتی زمردهای با کیفیت بالا، دارای لکه ها و خط های سطحی هستند، ولی نوع افغانستانی معمولاً به‌طور خارق العاده‌ای تمیز می باشد و معمولا اندازه کوچکی دارد اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث افزایش خرید و فروش زمرد افغانستان شده است. این معادن با ارزش افغانستان در داخل کوهای دره پنجشیر و کوه‌های هندوکش در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق شهر کابل، در ارتفاع ۳ تا ۴ هزار متری زمین قرار دارند. تنها راه رسیدن به این معادن پیاده روی می باشد و تنها دلیلی که باعث تحمل این سختی ها و پیمودن این راه می شود خواص فوق العاده این گوهر و اهمیت قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان است. در دره پنجشیر تا به امروز حدود ۱۷۲ معدن کوچک و بزرگ زمرد پنجشیر پیدا شده ‌است. معادن موجود در کشور افغانستان برای اولین بار توسط یک زمین شناس روسی کشف گردید. امروزه نزدیک به 1000 نفر در معادن افغانستان مشغول به کار و استخراج این سنگ هستند و در شرایط بسیار سختی این کار را انجام می دهند. حقوق این معدنچیان که روزانه به دور از محل زندگی خود ۱۸ ساعت کار در ناامن‌ترین شرایط و با به خطر انداختن جان خود، صخره‌ها را منفجر می‌ کنند و دچار مشکلات تنفسی بسیار می شوند، هفته ‌ای تقریباً ۳۵۰۰ افغانی می باشد.

بهترین معدن برای سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره رازهای زمرد (سنگ عشق)

در انتهای این مقاله برخی از خواص سنگ زمرد قابل توجه در مورد این گوهر گران قیمت را با هم می خوانیم:
۱- تعداد بسیار کمی از گوهر های قیمتی وجود دارد که مثل این سنگ پر از  رمز و راز باشند. علاوه بر ظاهری زیبا و داشتن رنگ های مختلف، این نگین دارای یک تاریخ غنی نیز می باشد که مربوط به ۴۰۰۰ سال قبل در بابل می باشد.
۲- این نگین نماد پرشکوه محبت و عشق پر شور می باشد. سنگ زمرد اصل مجموعه ای از احساسات است و رنگ سبز مانند این گوهر جز آرامش بخش ترین رنگ های موجود در دنیای طبیعت می باشد.
۳- سنگ زمرد اصل باعث رشد و افزایش خونسردی در افراد می شود.
۴- رنگ سبز موجود در سنگ زمرد اصل نشانه استواری در رابطه ها می باشد.

راز هایی در مورد سنگ زمرد

۵- هنگامی که می خواهید زندگی مشترکی را شروع کنید ممکن است مشکلاتی پیش بینی نشده ای سر راه شما به وجود بیایید که این نگین شما را در این مساله بسیار کمک می کند.
۶- سنگ زمرد اصل همچنین دارای مفهوم ابدیت و جاودانگی می باشد، زیرا رنگ سبز مانند آن در طبیعت نشان دهنده تجدید نسل می باشد.
۷- این نگین بیانگر عشق بالغ تر و کامل تر در فرهنگ هندوستان می باشد بلحاظ ارزش مادی، قیمت زمرد هندی بالا نمی باشد.
۸- این نگین رنگ برای تنظیم چاکرای قلب یا نقطه انرژی مورد استفاده قرار می گیرد، و اجازه می دهد که احساسات خود را بطور واقعی به کسی که آن را دوست دارید بیان کنید. همین خواص بسیار زیاد این سنگ نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت هر قیراط زمرد افغانستان یا انواع دیگر آن  می باشد. اما بایستی توجه داشت که با وجود بالا بودن قیمت زمرد اصل و همچنین قیمت زمرد کلمبیا برای بهره بردن از ویژگی های آن باید حتما سنگ اصلی را تهیه نمود. همین خواص و ویژگی های خاص زمرد باعث شده است تا محبوبیت بسیاری بین مردم پبدا کند و با نادیده گرفتن قیمت انگشتر زمرد افغانستان اقدام به خرید این گوهر با ارزش کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

408 دیدگاه در “قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

  1. جابر گفت:

    سلام من زمرد دارم. از کوههای بزقوش پیدا کردم میشه راهنمایی کنید. وزنش ۵۰ گرم رنگ سبز پسته ای رنگ شبیه زمرد افغانستانه.

  2. پدرام خدارحمی گفت:

    سلام یه تیکه زمرد افغان به وزن چهل گرمی دارم کسی خواست به این شماره زنگ بزنه [censored] خدا رحمی قیمت خوب باشه هستم خدمت

  3. Diamonds shad گفت:

    وارد کننده زمرد افغان و سنگهای جواهر دیگه از افغانستان هستم

    1. ریحانه بانو گفت:

      سلام قیمت زمرد پنجشیر افغانستان چنده ۲.۴۵ قیراطی؟

  4. Sh_a گفت:

    سلام
    یه قطعه زمرد صورتی به وزن ۳۰۰ قیراط روی سنگ مادر داریم مشتری واقعی اگر هست به این آیدی تلگرام پیام بده
    [censored]

  5. نورانی گفت:

    من یک تکه زمرد سبز اصلی حدود ۳۵ گرمی از هر لحاظ تست شده توسط اساتید دانشگاه مشتری واقعی باشه فروشنده هستم در ضمن خام

  6. مهران گفت:

    سلام چه روغنی برای درخشندگی زمرد باید استفاده کرد؟ممنونم از لطفتون

  7. سعید گفت:

    سلام من یه سنگ زمرد خام دارم مال پنج شیر افغانستان هست کسی هست که بخره اصل هست هرجا دوست داری ببر سوال کن اینم شماره منه

    1. مریم گفت:

      قیمت لطفا

    2. ناشناس گفت:

      قیمت و اندازه

  8. امین گفت:

    لطفاً قیمت زمرد نتراشیده ۲,۷۵ قیراطی کلمبیایی‌ چقدر هست؟

  9. ایرج گفت:

    سلام بزرگوار من یک زمرد حدود ۵۰ گرمی دارم این کار باستانی من اول فکر کردم کهربا است زردی بعدش یه مقداری تراشیدم دیدم سبزی

  10. Bahram گفت:

    سلام من یک زمرد ۸۵ قیراطی تراش خورده داخل یک غار در ۳۵ متری زیر زمین پیدا کردم قدمتش حداقل به ۲۳۰۰ سال قبل میرسد مشتری واقعی میخوام

    1. فاطمه گفت:

      سلام میشه برام بفرستی

  11. نعمت گفت:

    یک انگشتر زمرد قدیمی دارم برای فروش ان به کجا باید مراجعه کنم که سرم کلاه نره

  12. محمدی اصل. گفت:

    سلام و عرض ادب.
    بنده یک زمرد سفد اصل بسیار نایاب با قدمت بیش از سه هزار سال با تراش باستانی که قیراطش هم بالاست قصد فروش دارم. خواهشا خواهشا خواهشا خریداران واقعی که توان مالی دارند (میلیاردی) از طریق روبیکا به این شماره پیام بدهند. [censored]
    (ممنون از مدیریت سایت).

  13. مهدی گفت:

    با عرض سلام
    یک قطعه زمرد زامبیا کاملا طبیعی و بدون هیچگونه بهسازی به وزن ۱۶۵۰ قیراط دارم که خواهان کارشناسی و تعیین قیمت هستم. اگر لطف کنید و راهنمایی کنید ممنون میشوم. عکس موجود دارم

    1. محمدکمالی گفت:

      یک قطعه زمرد کلمبیا حدود ۶ گرم تراش نخورده دارم برای کارشناسی و فروش

    2. وحید کرمی گفت:

      سلام، اگر دوستان کسی کالای با ارزش، کار زیر، سنگ با اصالت و اصل دارد بیاید تلگرام، جنس خوب، پول خوب [censored]

    3. ناشناس گفت:

      دارم سنگ خام زمرد اصل پول بده هستی زنگ بزن

    4. عبدالباسط گفت:

      یک قطعه زمرد کبود دارم فروشی قیمت عالی توافقی شماره تماس بده آقای کرمی

    5. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر من یک زمرد کلمبیا ۱۴ قیراطی دارم چند میخرید

    6. پرواز گفت:

      من سنگ خوب دارم چه جوری با شما ارتباط برقرار کنم

    7. وحید کرمی گفت:

      سلام اگر اصل هست و ارزش دارد آیدی تلگرام پیام بده [censored]

    8. ناشناس گفت:

      سلام
      بنده زمرد اصل و با ارزش دارم و فروشنده هستم، تلگرام ندارم، تماس بگیرید [censored]

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با عکس امکان تشخیص نیست. حتما حضورا به یک آزمایشگاه گوهرشناسی مراجعه و فرایند صدور شناسنامه را انجام دهید. تعیین قیمت حدودی نیز انجام خواهد شد.

  14. افشین گفت:

    درود دوستان ۶ تا زمرد خام تیره مایل به رنگ سیاه به وزن ۳۷۰ گرم و ما بقی ۱۰۰ گرم به پایین دارم لطفا مشتری واقعی ریپلای مسیج بده فروشنده ام مشتری خوب میخواهم شهاب سنگ خاص هم دارم با پورهای الماس سیاه چشم و فوق العاده میزند

    1. احمد پالیده گفت:

      سلام به همگی متاسفانه و بدبختانه در شهرهای ایران جایی وجود ندارد که مردم هرچیز با ارزشی را که دارند در ان حراجی با قیمت پایه کارشناسی بفروش برسد مثل کشورهای اروپایی هم کسب درامد میکردند هم کار مردم راه میافتاد اگر دست یک بینوا چیز با ارزش هم باشد چون اقازاده نیست الماس اصل هم که باشد میگویند آشغال بدر نخور خلاصه هیچی

  15. نعمت انصاری گفت:

    یک عدد زمرد ۱۳ قیراطی پنجشیر دارم کسی خواست درخدمتم. واتساپ پیام بدهید [censored]

    1. ناشناس گفت:

      قیمت؟شماره تماس

  16. رحیم رحیم گفت:

    سلام من یک انگشتر نقره دارم ۷ تا نگین زمرد پنجشیر دارد

    1. ناشناس گفت:

      سلام عزیز شماره تماس بده لطفاً

  17. ناشناس گفت:

    سلام من یک تکه زمرد راف پنجشیر افغان سبز مایل به تیره سیاه ‌.. و یک عدد عقیق برمه خون کفتری. فیروزه بسیار قدیمی درشت و تعدادی سنگهای دیگه فروشنده واقعی هست

    1. وحید کرمی گفت:

      سلام، اگر سنگ های تان، اصالت و اصل باشند، با بهترین قیمت خریداری میشود [censored] آیدی تلگرام پیام بدهید،
      دوست عزیز، اگر واقعا قصدتان فروش هست و جنستان اصل هست درخدمتتان هستم

    2. ناشناس گفت:

      بنده هم شهاب سنگ و هم سنگهای دیگر و گوهر دارم

    3. ناشناس گفت:

      سلام آقای کرمی سنگ خوب دارم لطفاً شما هم تماس بدید

    4. حسیب الله حصین گفت:

      سلام بیدر گل من خریدارم

    5. ناشناس گفت:

      سلام زمرد وزنش چقدر است و چند قیمت

    6. احمد گفت:

      قیمت و راه ارتباطی ارسال کنید

  18. داود خادم خسروشاهی گفت:

    سلام .من یک تکه حدود ۲۴ گرم سنگ راف اصل زمرد پنجشیر افغان مایل به سبز تیره به سیاه میزنه و بسیار زیباست. تاییدیه دانشگاه گوهرشناسی دارم و یک عدد سنگ درجه یک یاقوت برمه روشن به خون کفتر تراش خورده بلژیک بسیار خبرکننده روی انگشتر نقره خاص سوار شده و فیروزه بسیار قدیمی به رنگ ابی پر رنگ درشت ‌و تعدادی ریز و یک عدد سنگ یاقوت خاص دارم فروشنده هستم … داود از تهران

    1. سیروان گفت:

      دوست عزیز در صورت اصالت بنده خریدارم

    2. علی گفت:

      [censored] با واتساپ با من ارتباط برقرار کن ببینم انگشتر با نگین زمرد بسیار ریز تراش خورده را چطور میبینی، البته شک نکن که فروشنده هستم.

    3. عباس اکبری گفت:

      یک انگشتر بزرگ زمرد با خط بسیار زیبا که بیشتر خودم نظرم اینکه بادستگاه خورده شده باتاییدیه هرکسی که از سنگ اطلاعات داشته باشد با یک انگشتر چند قیراطی یاقوت برمه و چند سنگ آث که به جرات میگویم تک میباشد دارم به قیمت بازار میفروشم مردش هستم لب و دهن هم نیست کسی خریدار است در خدمتش هستیم

    4. ناشناس گفت:

      سلام .. یاقوت برمه چند قیراط و زمرد پنجشیر افغانستان چند قیراط است ازمایشگاه رفته شناسنامه داره نداره خریدارم قیمت برمه تراش بلژیک باشه هر قیراط دلاری محاسبه میشه خریدارم زمرد پنجشیر افغانستان راف شماره تماس بزارید تو واتساپ در خدمتتم .. رضا لباف … اصفهان

    5. ناشناس گفت:

      سلام
      من تعدادی زمرد افغان دارم. شما خریدار هستید؟

    6. میلاد گفت:

      ۲ تا زمرد کلمبیا و زامبیا با شناسنامه دارم برای فروش در حد ۱ قیراط

    7. ادریس گفت:

      سلام. من از بلوچستان هستم ۳۰ گرم زمرد خام اصل دارم خریدار خوب میخواهم. کسی خواست شماره اش بگذارد من تماس میگیرم

    8. ناشناس گفت:

      سلام دوست عزیز اگر زمرد پنجشیر اصل دارید پیام بدهید واتساپ [censored]

    9. الیاس گفت:

      سلام با این شماره واتساپ پیام بدید من دارم طبیعی هم هست البته وزن بالا [censored]

  19. رضارحیمی گفت:

    سلام من حدود ۵۰ گرم زمرد راف باکیفیت بالا برا فروش دارم اگه کسی خواست درخدمتم [censored]

    1. حمید چراغی علمی گفت:

      با بنده تماس بگیرید من خرید میکنم [censored] چراغی هستم

    2. براهویی گفت:

      [censored] از واتساپ پیام بدهید زمرد قیراطی چند میخرید

    3. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید زمرد اصل پنجشیر به صورت راف، قیراطی چند خریدارید. شماره تان لطفا

  20. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید بزرگوار من چند تا تکه سنگ زمرد دارم که مایل به فروش آن می باشم یک تکه به وزن ۶۶ گرم است و دیگری ۲۲ گرم و…

    1. رسول گفت:

      سلام من میخوامشون

    2. محمد گفت:

      سلام من زمرد پنجشیر دارم
      ۳٠ قیراط با کیفیت بالا و رنگ زیبا
      لطفا قیمت الکی ندید
      دوستان که توان خریدش رو دارند لطفا تلگرام در خدمتتون هستم
      لطفآ قیمت رو هم به دلار پیشنهاد بدید
      ایدی تلگرام [censored]

    3. ایمان گفت:

      سلام سنگ زمرد زامبیا موجود هست حدود ۲۰ عدد. باب سوار [censored]

    4. سعید گفت:

      سلام من هم می خوامشون

  21. ناشناس گفت:

    سلام داداش من یه تکه سنگ سبز رنگ یشمی دارم میخام بدونم چه نوع سنگ هستش و با شما چطور میشه تماس بگیرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای این مورد بایستی حضورا به ازمایشگاه گوهرشناسی مراجعه نمایید.

  22. مهدی گفت:

    سلام مقداری سنگ خام دارم کسی خریرار بود به [censored]

  23. محمد گفت:

    سلام من زمرد پنجشیر میخام اگر کسی داره به من خبر بده لطفا [censored]

    1. براهویی گفت:

      [censored] پیام بده دوستم میخواهد بره بیاره گفت خریدار با قیمت خوب پیدا کن لطفا پیام بده برام قیراط چند برمیداری

    2. ناشناس گفت:

      سلام داداش هر صد گرم چند برمیداری

    3. ناشناس گفت:

      سلام ۲۵ قیراط زمرد اصل معدنی دارم سفید فروشنده هستم

    4. Matiullah گفت:

      من دارم قیراطی ۴۰ دلار ۱۰۰ قیاط دارم

    5. م گفت:

      سلام شماره بگذار [censored]

    6. محمد گفت:

      سلام مقدار زیادی زمرد پنجشیر سراغ دارم، شاید بشود معامله ای را جور کنم. زابل هستم [censored] واتس پیام بده

    7. Ali.boti گفت:

      سلام. عکس و فیلم بفرست. خریدارم

    8. محمدنور گفت:

      سلام من یک انگشتر زمرد دارم

    9. ناصر گفت:

      سلام من دنبال یک انگشتر زمرد شفاف اصل که تاییدیه آزمایشگاه داشته باشد

    10. Malk گفت:

      سلام من ۴۸ گرم زمرد اصل پنجشیر دارم گرمی ۱۰۰۰ دلار تا ۵۰ هزار دلار قیمتشون هست کسی خواست به این شماره پیام بده که خریدارم زنگ میزنم [censored]

    11. ناشناس گفت:

      سلام. من دارم پولش داری زیاد دارم

    12. احمدی گفت:

      سلام. من راف زمرد پنج شیر دارم .در خدمت خریداران محترم هستم [censored]
      احمدی

    13. ناشناس گفت:

      سلام
      لطفا به شماره بنده در واتساپ پیام دهید. خریدارم. [censored]

    14. Asms گفت:

      من دارم زمرد پنج شیر

    15. ناشناس گفت:

      خوزستان ازمایشگاه گوهرشناسی دارد ادرس و تلفن میخواستم

    16. مهرداد گفت:

      من دارم خواستی بگو
      یک تکه تراش نخورده
      اصل

    17. بندری هستم گفت:

      سلام
      سنگ زمرد پنجشیر افغانستان به وزن ۵۱گرم

    18. habibi گفت:

      من دارم

    19. طاها گفت:

      سلام دوستان یک سنگ دارم به شکل سرشیر به رنگ سبز مایل بسیار دنبال خریدارم اصل اصل لطفا بزنگید

    20. ناشناس گفت:

      من زمردی دارم که نتیجه خوبی دارد اگر تقاضای خرید دارید به این شماره واتسپ مسیج کنین [censored] من سنگهای مهم دیگه هم دارم از قبیل سنگ طلا من در فروش این سنگ معلومات زیادی ندارم اگر مرا کمک کنید خوش میشم

    21. عباس گفت:

      یه سنگ دارم میگن زمرد تقریباً یک گرمی میشه خریداری؟

    22. Matiullah گفت:

      شماره ات را بده من خیلی میفهمم برایت کمک میکنم میخرم ازت

    23. علیرضا گفت:

      قیمت چند است چگونه می توانم سنگها را ببینم

    24. مکرم ظاهری گفت:

      سلام من زمرد دارم

    25. عبدالرحمن خسرو گفت:

      سلام خدمت دوستان عزیز
      من زمرد پنجشیر راف دارم
      شماره تماس واتس آپ [censored]

    26. ارش گفت:

      سلام من دارم

    27. علی محمودی گفت:

      من انگشتر ۱۸ قیراطی پنجشیر دارم میخوای

    28. ابراهیم گفت:

      سلام من یک تیکه زمرد سفید بریل ۲۴ قیراط دارم میفروشم هرکس میخواهد در خدمتم

  24. خلیلی گفت:

    سلطان تو قسمت بزرگترین سنگ راف جهان زدی ۲۲ هزار قیراط بعد زدی ۱۱کیلو بزرگوار در صورتی که میشه ۴ کیلو ۴۰۰ گرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از اینکه اطلاع دادید
      اصلاح شد.

  25. ادیب گفت:

    سلام من یک تکه زمرد راف افغان به وزن ۲۴ گرم دارم اگر خریداری هست خوشحال میشم که با بنده تماس بگیرید ممنون

    1. ناشناس گفت:

      سلام قیمت لطفا

    2. علی گفت:

      یه زمرد کلمبیا دارم حدودا چهار کیلو و هشتصد گرم می‌باشد اگر خریدار خوبی باشه می‌خوام بفروشم
      زمرد کلمبیا خیلی شفاف و زیباست میتونم شاخص هم بفرستم اگر خریدار واقعی باشه

    3. ناشناس گفت:

      من نیاز دارم

    4. ناشناس گفت:

      سلام من زمرد پنج شیر دارم میخرید

  26. امیر گفت:

    باسلام من دو تا نگین‌ دارم‌ تراش‌ خورده‌ یکیش مثل چشم اون یکی هم بیضی هست شیشه میبره نور هم ازش رد میشه و یک نگین آبی کمرنگ‌ دارم‌ نور گوشی میگیرم روش هم نور رنگ خودش‌ و نور سفید ازش رد میشه وزنشون هر سه تا تقریبا مثل همه یعنی هر کدام‌ سی سوت خیس میکنم چهار ثانیه خشک میکنه ممنون میشه راهنماییم کنید

    1. ناشناس گفت:

      خوب کاری میکنی خشک نشدنی هستند اینها

  27. مقدم گفت:

    سلام من یه سنک خام زمرد به وزنه ۱۳ نیم کرم دارم میفروشم اگر خریدار هست جواب

    1. کیان خان رنجبر گفت:

      سلام یه اردک تراش خورده دارم خیلی زیباست با توجه به اینکه کوچک هست ولی خیلی زیبا تراش خورده و منحصرف به فرد هست و فکر نمیکنم تا این زمان باشه و فکر میکنم قدمت داره

    2. ناشناس گفت:

      عکسشوبفرست برام [censored]

    3. پیام گفت:

      سلام کجا چطور میشه باهاتون صحبت کرد؟

  28. کربلایی خادم الرضا ع سلمان گفت:

    سلام وقت بخیر دوستان عزیز و گرامی بنده خرسندی که مسکین وجود نداره بجز مغناطیسی دارم و درخدمتم دوست عزیزی که گفتی زمرد ۵ شیر دوست دارم و مناسب با جیبم نیست هنوز مردانگی و مروت از بین نرفته خادم امام رضا ع هستم و عشقم خدمت به عاشقان حضرت موسی بن جعفر ع کانال متوسلین امام رضا ع بیا در خدمتم . کالیفورنیوم ۱۸۰ گرم دارم خریدار واقعی درخدمتم با پول ایران شناسنامه ندارن سنگهام و بصورت یک چهارم قیمت تقدیم هموطنان عزیز میگردد و درآمد حاصل نیز به دستور صاحبش امام رضا علیه السلام صرف نیازمندان و مستمندان مسلمان میگردد به امید ظهور حضرت مهدی عج که نزدیک است ۶/۵/۴۰۹ جمعه

    1. قاسم عسگری گفت:

      سلام ببخشید برای چگونگی دسترسی و خرید با این شماره تماس بگیرید [censored]

  29. سلمان گفت:

    سلام وقت بخیر زمرد ۵ شیر افغان کریستالی دارم قیراط بالا خریدار اگه هست ممنون میشم معرفی کنید.

    1. ناشناس گفت:

      شماره واتساپ من [censored] مسیج بدی من زمرد دارم

    2. ناشناس گفت:

      سلام مقداری سنگ دارم اگه خریدارید پیام بدیید

    3. ناشناس گفت:

      سلام شما لطف کنید بیا توی واتساپ زمرد راف خریدارم

    4. علیرضا گفت:

      سلام یاقوت و زمرد برا فروش دارم اصل

  30. ناشناس گفت:

    سلام یک سنگ زمرد خام به وزن ۹۰ گرم دارم که به رنگ سبز خیلی تیره هست و در بعضی جاهاش یه لایه ای نازک سنگ سفید هست ک به ضخامت نوک سوزن هم نیست و یجای دیگش هم لایه ای نازک از طلا هست ممنون میشم قیمتشو بگین بهم

    1. ناشناس گفت:

      سنگ شما جواهر دمانتوئید خاص و گران قیمت هست اگر اصلی باشد نور بسیار قوی بر سنگ بگیرید از فاصله یک میلیمتری نور نباید از آن طرف سنگ دیده شود و اصل است مراقب نگهداری باشید به هیچ عنوان به سنگ حرارت نزنید و برای تست هیچ مواد شیمیایی نزنید که سنگتان هیچ میشود در فرانسه به عنوان زمرد از شما خریداری میشود

    2. علیرضا گفت:

      سلام هم زمرد دارم هم یاقوت به شرط ازمایشگاه

  31. محمدرضا گفت:

    سلام یک انگشتر زمرد پنج شیر دارم نگین به اندازه یک تیله میباشد تراش معمولی است شناسنامه ندارد چند می ارزد ممنون از لطف شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      وزن، رنگ و خلوص سنگ در تعیین قیمت بسیار مهم است.

    2. ابراهیم گفت:

      سلام شماره وات ساپ تون رو بدید یک تکه ۱۸ گرمی دارم عکس هاش رو براتون بفرستم بهم بگید زمرد کجای هست بسیار زیبا و درضمن بسیار قدیمی هستش از حدود چهار صد و پنجاه سال پیش نسل به نسل رسیده به بنده سپاس گذارم دادا

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه امکان تشخیص درست از روی عکس نیست. لطفا به یک ازمایشگاه گوهرشناسی مراجعه بفرمایید.

  32. حسین بدر گفت:

    سلام زمرد افغان راف و تراش خورده دارم

    1. ع ت گفت:

      سلام تکه سنگ زمرد سبز مایل به بنفش دارم که از اصل بودن می خواستم مطمئن بشم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حضورا به آزمایشگاه یا یک کارشناس خبره مراجعه بفرمایید.

  33. حسین بدر گفت:

    سلام زمرد راف افغان دارم خط هایی مثل ترک خوردگی داره اما بسیار زیبا و سبز خوشرنگه و زمرد سبز گرد به شکل یک تیله تراش خورده شناسنامه ندارن شاهین ویلای کرجم آدرس نزدیکترین نماینده خریدتون به من بدین و شست تا مروارید اصل هم دارم خرید دارین؟ فروشنده ام فوری

    1. غلامرضا گفت:

      قیراط چند گفتی سنگ زمرد کلمبیا هم دارید من خریدارم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر متاسفانه خرید نداریم.

  34. محمد رضا گفت:

    سلام من ۱۰ قیراط زمرد پنجشیر دارم
    قیمت اش چند میشه
    خودم از افغانستان هستم

    1. نظیف الله قاسمی گفت:

      سلام
      به این شماره پیام بگذار برادر [censored]

    2. آرمان گفت:

      کسی زمرد اصلی برای فروش داره؟؟؟ خریدارم……

    3. زهرا گفت:

      سلام من دارم
      اصل کلمبیا هست
      [censored]
      آیدی اینستام هست

    4. حیدری گفت:

      من دارم ۶۹۵ قیراط شناسنامه دار

  35. روح اله ارباب میر گفت:

    سلام من یک زمرد صد قیراطی زامبیا دارم البته راف هست و شناسنامه نداره میتونید حدود قیمت بفرمایید
    با سختی ۷.۱

    1. ناشناس گفت:

      سلام یک نگین زمرد اصل پنچشیر دارم فعلا هم افغانستان هستم

    2. Samer. Dost گفت:

      سلام
      چند قیراط است

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر اینطور امکان قیمت گذاری نیست. ولی زامبیا نسبت به کلمبیا و پنجشیر قیمت به مراتب پایین تری دارد.

  36. مصطفی شهبازی گفت:

    سلام یه سنگ دارم چجوری عکسشوبفرسم تا بگین چیه من نمیشناسم

    1. ناشناس گفت:

      زمرد اصل کلمبیا دارم حجم بالا

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه امکان تشخیص سنگ از روی عکس وجود ندارد. باید حضورا به یک کارشناس مراجعه بفرمایید.

  37. محسن گفت:

    تعدادی سنگ دارم چند تاشون به نظرم زمرد هستن از یک پسته هر کدوم بزرگترن ساکن زاهدان هستم و از یک افغانستانی ۱۰ سال قبل خریدم اون موقع نمی دونستم دقیقا چی هستن و به خاطر زیبایی شان خریدم ولی بعد مطالعه فهمیدم تزئینی و گرانقیمت هستن هر کدوم بین حداقل ۵ قیراط تا حدود ۲۵ قیراط شاید بشن دقیق وزن نکردم حالا میخوام قیمت بگیرم و اگه خریدار خوب باشه بفروشم راهنمایی می فرمائید

    1. محمد گفت:

      سلام عکس و قیمت بدید منتها درشترینش رو میخوام

    2. اکبر نصرالهی گفت:

      سلام اگر مایل بودید من یه انگشتر زمرد دارم که سنگش حدودا ۸ قیراط میشه اگه مایل بودید تماس بگیرید
      [censored]

    3. مقدم زنجان گفت:

      سلام من چهار عدد یاقوت اصلی دارم اگر مشتری به قیمت خوب باشد می فروشم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ابتدا بایستی به یک ازمایشگاه گوهرشناسی یا کارشناس حضورا مراجعه بفرمایید و اصالت سنگ مشخص شود. سپس حدود قیمت در همین مطلب بیان شده است که البته باید باتوجه به کیفیت، وزن و … حضورا توسط یک فرد خبره قیمت آن تخمین زده شود.

    5. ناشناس گفت:

      سلام میشه یکی از آزمایشگاه سنگ های قیمتی را برایم معرفی کنید

    6. شرف آنلاین گفت:

      بایستی سرچ بفرمایید. در شهرهای بزرگ هستند.

  38. حاجي گفت:

    سلام زمرد کلمبیا اصل دارم ٧/٨۶ قیرات هس خریدار هس میفروشم با شناسنامه معتبر ازمایشگاهی

    1. علیرضا چگینی گفت:

      سلام قیمت چند؟

    2. ناشناس گفت:

      قیمت؟

  39. حسن گفت:

    سلام
    چرا در رابطه با زمرد ماداگاسکار مطلبی ننوشته اید؟ زمرد ماداگاسکار هم کیفیت بالایی داره.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از ماداگاسکار در معدنی به نام تسارامنگا نیز زمرد های مرغوبی استخراج می شود اما به وفور و معروفیت کلمبیا، زامبیا و … نیست.

  40. حسین گفت:

    بسیار اموزنده و عالی بود خدا ازتون راضی باشه

  41. مرتضی گفت:

    سلام
    من زمرد پنج شیر خیلی دوست دارم ولی یه ادمش پیدا نمیشه قیمت مناسب با جیب ما بده

    1. رسول گفت:

      سلام من سنگ زمرد اصلی خام دارم و قیمت مناسب میدم اگه خواستی به دایرکت پیام بده [censored]

    2. شاهین گفت:

      سلام خریدار واقعی زمرد راف پنجشیر افغانستان هستی تماس بگیر
      فروشنده هستم.

    3. ناشناس گفت:

      سلام من یک سنگ زمرد پنجشیر اصل میخواهم ممنون میشم یک ادم منصف و خداترس با من تماس بگیرد

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

    5. محمد گفت:

      سلام بفرمایید

    6. مصطفی گفت:

      ۱۲، گرم زمرد کلمبیا دارم چجوری بفروشم سنگ راف

    7. وفی عابد گفت:

      من در خدمت شما هستم هرنوع که شما کار داشته باشید

  42. متین واقفی گفت:

    سلام…
    من یه سنگ زمرد حدود ۴۰ قیراط دارم تراش نخورده …
    اگر کسی خریدار هست در خدمتیم

    1. جمشید گفت:

      سلام سنگ تون کجاست

  43. سجاد حیدریان گفت:

    یک عدد زمرد برزیل اصلی به وزن ۵ قیراط برای فروش دارم قیراطی ۱۰۰۰/۰۰۰۰ تومان

    1. محمد بارکزهی گفت:

      سلام
      بنده اهل افغانستان و در کابل هستم
      بفرمایید

    2. علی گفت:

      من پنج‌ تا ۵ ، ۶ قیراط را ۱ میلیون میدم اصل

  44. J.j گفت:

    یک مهره قدیمی تقریبا یک و نیم گرم هزاره اول پیش از میلاد جنس زمرد
    قیمتش چقدر میشه؟
    و آیا خریداری داره؟

  45. محمود امن پور گفت:

    سلام بر استاد ارجمند انگشتر زمرد اصل چند در میاد مردانه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بسیار بستگی به نوع زمرد (کلمبیا، زامبیا، هندی، پنجشیر و …) وزن نگین، وزن رکاب، نوع رکاب و … دارد و از حدود چند صد هزار تومان شروع می شود تا چند میلیون تومان و بیشتر که نمونه هایی در سایت موجود است میتونید مشاهده بفرمایید.

  46. برات عزیزی گفت:

    با عرض سلام و شب بخیر
    بنده یک سنگ ۱۸ قیراطی زمرد پنجشیر سوار بر رکاب نقره برای فروش دارم .
    دوستان اگر خواهان و علاقمند باشند در خدمت شان هستم

    1. ناشناس گفت:

      چند قیمت گذاشتی

    2. ناشناس گفت:

      سلام استاد خوبین میگم ی نگین انگشتر دارم زمرد کلمبیا هست الان توی بازار چ قیمته

    3. معصومه گفت:

      سلام من یک خانوم هستم و سنگهای جور وا جور دام ولی سنگهام خام است اونا رو میفروشم اگر کسی خواست میتونه برام زنگ بزن [censored] من بلد نیستم چجوری عکس سنگهام رو بفرستم شما اگر خریدار هستید میتونید زنگ بزنید هر قیمتی که بگید میفروشم من خیلی احتیاج دارم من قم هستم

    4. محمد گفت:

      سلام . در صورتی که فروشنده هستید در واتساپ یک عکس بفرستید به همراه قیمت

  47. مهربان گفت:

    سلام من زمرد شناسنامه دار دارم وقصد فروشش را دارم عکس شناسنامه و…هم میتونم نشون بدم البته اگر خریدار واقعی باشه

  48. علی گفت:

    از کجا میتونم زمرد اصل افغانستان تهیه کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

  49. محمد گفت:

    سلام بنده الماس راف و زمرد راف فروشی دارم

    1. محمد گفت:

      سلام برای فروش سنگ زمرد و الماس با این شماره تماس بگیرید [censored]

  50. قصری گفت:

    سلام اینجانب نگین تراش حرفه ای هستم سنگ راف زمرد اصل زامبیا موجود دارم فروشنده هستم

    1. ناشناس گفت:

      سلام کسی رومی شناسیدسنگ قیمتی بخره

    2. حامد ابراهیمی گفت:

      سلام خسته نباشید من‌ تو طبیعت ۲۵ ساله دنباله شکار شهاب سنگ. یا سنگهای قیمتی ام برای اولین بار سنک کریستالی سبز رنگ ولی دو رنگه سبز زرد.. فکر می‌کنم زرد نباشه بیشتر رنگه ثالثش خاکستری ۱۴۰ قیراط هستش فقط اگه امکانش هست راهنمای کنید اصل هست یانه.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه با این اطلاعات و حتی با تصویر هم قابل تشخیص نیست. باید حتما حضورا توسط یک کارشناس یا آزمایشگاه گوهرشناسی بررسی شود.

    4. Rami گفت:

      زمرد؟

    5. ناشناس گفت:

      برلیان خرید داری

    6. ناشناس گفت:

      از زمرد کرمان حرفی نیست قیمتی نیست

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.