قیمت گذاری سنگهای قیمتی

قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

Emerald-stones-1 قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

در این مقاله در مورد قیمت سنگ زمرد اصل صحبت خواهد شد و روش های تعیین قیمت سنگ زمرد را با هم بررسی می کنیم تا هنگام خرید زمرد راحت تر تصمیم گیری نمایید. در ابتدا با انواع مختلف این گوهر آشنا خواهیم شد و ادامه با روش های قیمت گذاری، ۴ روش تشخیص سنگ اصلی، بزرگترین و گران قیمت ترین زمرد کشف شده، قیمت هر قیراط زمرد افغانستان، زامبیا و کلمبیا و همچنین شرایط نگهداری و راز های اعجاب انگیزی در مورد این سنگ خارق العاده آشناخواهیم شد. تا انتهای این مقاله همراه شرف آنلاین باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره انواع زمرد از منظر قیمت

همانطور که می دانید زمرد یک سنگ قیمتی و با ارزش می باشد که در کشورهای مختلفی معادن این سنگ وجود دارد. زمرد کلمبیا اصل و زمرد افغانستان (پنجشیر) از شناخته شده ترین انواع این گوهر می باشند و به دلیل محبوبیت و استفاده زیاد، خرید و فروش زمرد افغانستان و کلمبیا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و بلحاظ قیمتی، قیمت هر گرم زمرد افغانستان و کلمبیا بسیار بالا است. در ادامه به معرفی چند نوع از این سنگ و در ادامه به بررسی قیمت زمرد خام می پردازیم.

زمرد چشم گربه ای:
چشم گربه ای، گونه ای خاص و بسیار نادر از این گوهر می باشد که به دلیل وجود حالتی مانند چشم گربه به این نام شهرت پیدا کرده است، این نگین علاوه بر Cat’s Eye Emerald با نام Tail of the dragon یا دم اژدها نیز معروف می باشد. قیمبت زمرد اصل چشم گربه ای بالا نمی باشد.

انواع سنگ زمرد را بشناسید

سبز تراپیچ:
این گونه که در منابع زمرد کلمبیا یافت می شود، دارای الگوی خاصی به شکل ستاره می باشد و به همین علت به آن زمرد سبز ستاره ای نیز می‌گویند. جنس ۶ پر این ستاره بر روی آن از کربن تیره می باشد. قیمت سنگ زمرد خام تراپیچ بالا بوده و دلیل بالا بودن آن، کمیاب بودن زمرد کلمبیا اصل می باشد.

 سنگ تراپیچ چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد سبز برزیلی

همانطور که از نام گونه سبز برزیلی مشخص است، این سنگ از معادن برزیل استخراج می شود و به تورمالین سبز (Brazilian tourmaline) شهرت دارد. نکته قابل توجه این است که این گوهر هم اکنون از معادن  کشور آفریقا استخراج می شود. هنگام خرید زمرد برزیلی باید به این نکته توجه کرد که قیمت زمرد اصل برزیلی بالا نمی باشد. غالبا قیمت هر قیراط زمرد برزیلی بین 5 تا 500 دلار است. البته که قیمت های بالاتر و پایین تر نیز در موارد خاص خرید و فروش می شود.

قیمت هر قیراط سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد زامبیا

زمرد زامبیا سنگی است که از معادن زمرد زامبیا کشف می شود و دارای کیفیت بسیار بالا است و از لحاظ رنگ و شفافیت شهرت دارد. زمرد زامبیا از ارزش بسیار بالایی بین جواهرسازان و گوهرتراشان برخوردار می باشد. قیمت زمرد زامبیا اصل نیز بالا می باشد اما نسبت به کلمبیا یا پنجشیر افغانستان قیمت مناسبتری دارد. قیمت حدودی هر قیراط زمرد زامبیا غالبا در ایران بین 4 تا 40 دلار می باشد اما نمونه ای بهتر در بازار های جهانی تا 2000 دلار نیز قیمت دارند. خیلی کم پیش می آید هر قیراط زمرد زامبیا بیشتر از 2 هزار دلار قیمت بخورد.

قیمت سنگ زمرد زامبیا چقدر است

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان

زمرد افغانستان یکی از انواع زمرد است که در دره های پنجشیر این کشور وجود دارد. این سنگ بسیار شفاف است حتی لکه هایی که ممکن است در دیگر انواع این سنگ وجود داشته باشد در این نوع بسیار کمتر است و بسیار پاک می باشد. سنگ های استخراج شده از این معدن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان بسیار بالا می باشد و خرید و فروش زمرد افغانستان نه تنها در خود این کشور بلکه در دیگر نقاط جهان (حتی بیشتر از خود افغانستان) هم رواج بسیار دارد. قیمت حدودی هر قیراط زمرد افغانستان (دره پنجشیر) در بازار ایران غالبا از 10 دلار تا 100 دلار و در بازارهای جهانی تا 500 دلار می‌باشد. البته که نمونه های خاص با خلوص و رنگ عالی تا قیمت 4000 دلار به ازای هر قیراط در بازارهای جهانی معامله می شود. درصورت افزایش وزن نگین به بالای 10 قیراط انتظار قیمت هر گرم زمرد افغانستان تا 50 هزار دلار را نیز داشته باشید. باید توجه داشته باشید بسته به اندازه، رنگ و خلوص آن قیمت می تواند بسیار متغییر باشد. قیمت راف زمرد افغانستان در مقایسه با نگین تراش خورده بسیار مناسب تر است و غالبا زیر 50 دلار به ازای هر قیراط هستند.

قیمت هر قیراط سنگ زمرد پنجشیر

با توجه به قیمت هر قیراط زمرد افغانستان می توان بیان کرد که این سنگ جزو سنگ های گران قیمت و زینتی به حساب می آید. همانند دیگر سنگ های قیمتی عوامل مختلف بسیار زیادی هستند که میتوانند بر قیمت سنگ زمرد افغانستان که از با ارزش ترین و با کیفیت ترین گونه زمرد است تاثیر بگذارند. می توان گفت قیمت هر گرم زمرد افغانستان حداقل دو برابر یاقوت سرخ است. با توجه به جواهرات بکار رفته شده و نوع آنها میتوان قیمت انگشتر زمرد افغانستان را بطور حدودی بیان کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت زمرد کلمبیا اصل

شاید شناخته شده ترین نوع زمرد را بتوان همین نوع کلمبیایی آن دانست. علاوه بر معروف بودن این گوهر دارای بالاترین قیمت نیز می باشد. قیمت هر قیراط زمرد کلمبیا در بازارهای جهانی غالبا بین 50 تا 4000 دلار تعیین می شود. اما قطعا نمونه هایی با تراش، رنگ و خلوص عالی دارای قیمت های بالاتر نیز می باشد. در تصویر زیر یک عدد زمرد کلمبیا با وزن 3.33 قیراط و قیمت 5000 دلار را میتوانید مشاهده بفرمایید.

قیثمت سنگ زمرد کلمبیا

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره قیمت زمرد هندی

زمرد هندی از خانواده بریل است و دارای کمترین قیمت در بین انواع مختلف این گوهر است. این گوهر در بازار ایران غالبا حدود 1 دلار به ازای هر قیراط خرید و فروش می‌شود. کمی قیمت های بیشتر نیز وجود دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره چگونه قیمت زمرد اصل تعیین می‌شود؟

در رابطه با خرید زمرد و نحوه تعیین قیمت سنگ سبز زمرد باید به این نکته اشاره کرد که همانند سایر نگین های قیمتی، قیمت گذاری زمرد نیز وابسته به سایز و وزن آن است. بطور مثال، بر اساس آخرین مبنای جهانی تعیین قیمت سنگ زمرد خام، ارزش یک تکه با کیفیت از سنگ  زمرد کلمبیا اصل به وزن حدود ۴ قیراط، برابر می باشد با وزن ۱۶ تکه از این سنگ از نوع کلمبیایی با وزن یک قیراط با رنگ و کیفیت مشابه. یعنی قیمت آن به صورت صعودی افزایش پیدا می کند. در مبحث تعیین قیمت زمرد راف افغانستان یا دیگر انواع آن باید توجه داشت که،  کیفیت همه زمردها یکسان درنظر گرفته شده است ولی همانطور که گفته شد قیمت زمرد راف افغانستان بر مبنای وزن تصاعدی افزایش می یابد.

فاکتورهای قیمت گذاری زمرد اصل وابستگی بالایی نیز به رنگ این گوهر دارد به شکلی که اشباع بودن رنگ زمرد، فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت سنگ زمرد خام می باشد. با ارزش ترین رنگ زمرد، رنگ سبز تیره و زمینه با تن سیاه می باشد. همچنین شفاف بودن نیز در امر تعیین قیمت سنگ زمرد خام  تاثیر بسیار زیادی دارد. هر چند وجود ناخالصی و لکه های ریز در این گوهر، نسبت به سایر سنگهای قیمتی، قابل چشم پوشی می باشد. بر اساس یک قانون کلی برای تعیین قیمت زمرد راف افغانستان و زمرد زامبیا و زمرد کلمبیا و انواع دیگر، یک تکه نگین زمرد گرماداده نشده (همراه با شناسنامه) تقریبا دارای پنجاه درصد افزایش قیمت نسبت به زمردی با همان وزن،سایز، رنگ و شفافیت اما گرما داده شده، می باشد.

قیمت سنگ زمرد افغانستان و قیمت زمرد کلمبیا اصل با توجه به ویزگی ها و خصوصیاتی که دارند از دیگر انواع آن بیشتر می باشد و معادن موجود در کشور افغانستان از بهترین معادن برای استخراج سنگ زمرد اصل هستند که همین کیفیت مهم ترین دلیل  افزایش قیمت انگشتر زمرد افغانستان می باشد.

دسته بندی محصولات زمرد

برای مشاهده قیمت انواع محصولات با سنگ زمرد اصلی روی دسته بندی‌ها کلیک نمایید

انگشتر زمرد (258)

گردنبند زمرد (87)

نیم ست زمرد (19)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ۴ روش تشخیص زمرد اصل

هنگام خرید زمرد دانستن این نکته که آیا یک سنگ اصل هست یا تقلبی می تواند به شما کمک زیادی جهت تعیین قیمت زمرد خام اصل یا تراشیده شده به صورت نگین بکند. در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که دانستن این موارد میتواند به شما در تشخیص نوع اصل این گوهر کمک کند و همین موارد بر روی قیمت زمرد خام تاثیر افزایشی دارند.

۱) اکثر زمردهای به کار رفته در انگشتر زمرد ، گردنبند زمرد و نیم ست زمرد دارای خط و ترک های ریز درونی هستند که بعضی اوقات به وسیله ی چشم قابل مشاهده نیستند. این ترک ها به خودی خود سبب کاهش قیمت زمرد اصل نمی شود و حتی نشانه ای از اصالت آن محسوب می شود. بسیاری از سنگ های مصنوعی که ارائه می شوند فاقد این خط و ترک ها می باشند. بنابراین اگر زمردی دارید که فاقد خط و لکه می باشد و همانند شیشه صاف می باشد در اصل بودن و قیمت زمرد سبز آن شک کنید.

روش تشخیص انگشتر زمرد اصل
۲) شفافیت و زیبایی این گوهر با جلا دادن و یا با مالیدن روغن مخصوصی بر روی آن افزایش می یابد در حالی که نوع مصنوعی با چنین کاری شفافیتش تغییر نمی کند.
۳) روش دیگر برای تشخیص سنگ اصلی، روش مه می باشد که در این روش بر روی این نگین “ها” می کنید اگه بخار ناشی از دهان بر روی آن به سرعت از بین رفت نشان می دهد که سنگ اصلی است، زیرا این عمل بر اثر انقال گرمایی سریع سنگ زمرد می باشد، به هر حال نوع تقلبی بعد از ها کردن، اثر بخار دیر تر از روی آن می رود.
۴) همان طور که گفتیم سنگ اصلی زیر نور خورشید یا …تغییر رنگ نخواهد داد، اگر زمردی سبب ایجاد شکست نور و تجزیه آن به رنگ های مختلف مانند رنگین کمان شد، یقینا تقلبی می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره گران قیمت ترین

کارخانه جواهرات Bayco جدیدا از زمرد سلطنتی (The Imperial Emerald) که در گونه خود منحصر به فرد می باشد. این سنگ خیره کننده ۲۰۶ قیراط وزن دارد و همین امر قیمت سنگ سبز سلطنتی را بشدت افزایش داده است. این گوهر جزو با ارزش ترین سنگ های قیمتی است که تا به امروز در جهان پیدا شده است. قیمت زمرد اصل سلطنتی بیش از یک میلیون دلار می باشد، این گوهر به تازگی در معتبرترین نمایشگاه سالانه گوهر شناسی یعنی BASELWORLD که در شهر بازل سوئیس برگزار می شود، به نمایش عموم در آمده است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کلکسیون هایی با قیمت گذاری زمرد میلیون دلاری

بزرگ ترین و بهترین‌ کلکسیون‌ زمرد جهان از نظر تراش، رنگ، اندازه‌ و تعداد در بانک‌ مرکزی‌ کشور کلمبیا قرار گرفته است که قیمت سنگ زمرد خام اصل آن منطقه بسیار نجومی می باشد. در موزه‌های‌ علوم‌ طبیعی‌ شهر های نیویورک و لندن، در بانک‌ مرکزی‌ کشور روسیه‌ و نیز در کشور اتریش‌ زمردهای‌ شناخته شده ای  وجود دارد. علاوه بر آن، یکی‌ از با ارزش ترین مجموعه‌ های‌ تراش‌ داده ‌شدهِ جهان در بانک‌ مرکزی‌ ایران‌ وجود دارد که‌ جزو جواهرات‌ ملی‌ کشور ایران محسوب می شود. با ارزش ترین سنگ موجود در جهان به نام هدیه خدا حدودا ۵۷۵۰۰ قیراط معادل ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و صاحب آن شخصی کانادایی به اسم ریگان رینی می باشد. این سنگ، مانند یک هندوانه سنگین است. قیمت زمرد سبز هدیه خدا بیش تر از یک میلیون دلار قیمت گذاری زمرد شده است.

سنگی زمرد با قیمت میلیون دلاری

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بزرگترین سنگ راف زمرد جهان

“فورا” اسم بزرگترین سنگ راف زمرد (تراشیده نشده) موجود در جهان با وزن حدود ۲۲ هزار قیراط معادل 4.4 کیلوگرم می باشد که نخستین بار در نمایشگاه بین المللی مواد معدنی در کشور کلمبیا به دید عموم گذاشته شد. این سنگ راف ۱۲ سال پیش در معادن زمرد کلمبیا پیدا شده و تاکنون هیچ پیشنهادی در مورد قیمت این زمرد کلمبیا داده نشده است. اما کارشناسان، قیمت زمرد سبز با این مشخصات را بیش از ۱٫۵ میلیون دلار تخمین زده اند. به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه مربوطه، این گوهر بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد و کشف کردن گونه دیگری از آن عملا امری غیر ممکن می باشد که همین باعث افزایش قیمت این زمرد کلمبیا شده است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره شرایط نگهداری

باتوجه به بالا بودن قیمت زمرد کلمبیا اصل و یا دیگر انواع زمرد بایستی حتما در نگهداری از آن کوشا بود:
۱- همیشه پس از آنکه از مواد آرایشی و بهداشتی ،اسپری و  عطر استفاده کردید نگین خود را با آب بشورید در غیر این صورت قیمت زمرد سبز شما کاهش پیدا می کند و مواد شیمیایی ناشی از این مواد باعث صدمه زدن به رنگ آن می شوند.
۲- جواهرات ساخته شده از سنگ زمرد خام به آسانی می توانند خراشیده شوند، پس این سنگ را جدا از دیگر جواهرات نگهداری کنید تا با خراشیده شدن از ارزش و قیمت سنگ سبز شما کاسته نشود.
۳- ممکن است نگین ساخته از سنگ زمرد خام پس از گذشت ۴ سال نیاز به جلا دادن داشته باشند، این کار را به یک شخص حرفه ای بسپارید.

شرایط نگهداری از سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ساخت عینک گران قیمت از زمرد

کارخانه جواهرسازی شیلز جدیدا عینک گران قیمتی را تولید کرده است که شیشه آن از گوهر با ارزش زمرد ساخته شده است. زمرد از جمله نگین هایی می باشد که به عنوان محافظی فوق العاده در مقابل اشعه یو وی به حساب می آید. این تولیدی جواهرساز ایده ساخت این عینک را از آن جایی گرفته است که در گذشته پادشاهان رم مسابقات گلادیاتور ها را با این سنگ تماشا می کرده اند. جنس قاب این عینک معمولا از طلا است و با توجه به قیمت سنگ سبز زمرد ارزش این عینک هم بسیار زیاد و گران قیمت است.

عینک از سنگ های قیمتی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین معدن زمرد جهان

سنگ زمرد خام بعد از الماس دومین گوهر قیمتی می باشد که در افغانستان، کلمبیا و بعضی از دیگر کشورهای جهان کشف می‌شود. همانطور که پیشتر گفته شد، بلحاظ قیمتی، قیمت هر گرم زمرد افغانستان و کلمبیا بسیار بالا می باشد. سنگ زمرد افغانستان در مقایسه با شفافیتی که دارد درجهان بی‌رقیب می باشد. بعد از کشورهای مانند زامبیا، کلمبیا و برزیل چهارمین صادرکننده سنگ زمرد اصل کشور افغانستان است. آنچه قیمت سنگ زمرد افغانستان را بالا برده است، شفافیت بسیار عالی و رنگ خاص آن می باشد. اکثر زمردها حتی زمردهای با کیفیت بالا، دارای لکه ها و خط های سطحی هستند، ولی نوع افغانستانی معمولاً به‌طور خارق العاده‌ای تمیز می باشد و معمولا اندازه کوچکی دارد اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث افزایش خرید و فروش زمرد افغانستان شده است. این معادن با ارزش افغانستان در داخل کوهای دره پنجشیر و کوه‌های هندوکش در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق شهر کابل، در ارتفاع ۳ تا ۴ هزار متری زمین قرار دارند. تنها راه رسیدن به این معادن پیاده روی می باشد و تنها دلیلی که باعث تحمل این سختی ها و پیمودن این راه می شود خواص فوق العاده این گوهر و اهمیت قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان است. در دره پنجشیر تا به امروز حدود ۱۷۲ معدن کوچک و بزرگ زمرد پنجشیر پیدا شده ‌است. معادن موجود در کشور افغانستان برای اولین بار توسط یک زمین شناس روسی کشف گردید. امروزه نزدیک به 1000 نفر در معادن افغانستان مشغول به کار و استخراج این سنگ هستند و در شرایط بسیار سختی این کار را انجام می دهند. حقوق این معدنچیان که روزانه به دور از محل زندگی خود ۱۸ ساعت کار در ناامن‌ترین شرایط و با به خطر انداختن جان خود، صخره‌ها را منفجر می‌ کنند و دچار مشکلات تنفسی بسیار می شوند، هفته ‌ای تقریباً ۳۵۰۰ افغانی می باشد.

بهترین معدن برای سنگ زمرد

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره رازهای زمرد (سنگ عشق)

در انتهای این مقاله برخی از خواص سنگ زمرد قابل توجه در مورد این گوهر گران قیمت را با هم می خوانیم:
۱- تعداد بسیار کمی از گوهر های قیمتی وجود دارد که مثل این سنگ پر از  رمز و راز باشند. علاوه بر ظاهری زیبا و داشتن رنگ های مختلف، این نگین دارای یک تاریخ غنی نیز می باشد که مربوط به ۴۰۰۰ سال قبل در بابل می باشد.
۲- این نگین نماد پرشکوه محبت و عشق پر شور می باشد. سنگ زمرد اصل مجموعه ای از احساسات است و رنگ سبز مانند این گوهر جز آرامش بخش ترین رنگ های موجود در دنیای طبیعت می باشد.
۳- سنگ زمرد اصل باعث رشد و افزایش خونسردی در افراد می شود.
۴- رنگ سبز موجود در سنگ زمرد اصل نشانه استواری در رابطه ها می باشد.

راز هایی در مورد سنگ زمرد

۵- هنگامی که می خواهید زندگی مشترکی را شروع کنید ممکن است مشکلاتی پیش بینی نشده ای سر راه شما به وجود بیایید که این نگین شما را در این مساله بسیار کمک می کند.
۶- سنگ زمرد اصل همچنین دارای مفهوم ابدیت و جاودانگی می باشد، زیرا رنگ سبز مانند آن در طبیعت نشان دهنده تجدید نسل می باشد.
۷- این نگین بیانگر عشق بالغ تر و کامل تر در فرهنگ هندوستان می باشد بلحاظ ارزش مادی، قیمت زمرد هندی بالا نمی باشد.
۸- این نگین رنگ برای تنظیم چاکرای قلب یا نقطه انرژی مورد استفاده قرار می گیرد، و اجازه می دهد که احساسات خود را بطور واقعی به کسی که آن را دوست دارید بیان کنید. همین خواص بسیار زیاد این سنگ نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت هر قیراط زمرد افغانستان یا انواع دیگر آن  می باشد. اما بایستی توجه داشت که با وجود بالا بودن قیمت زمرد اصل و همچنین قیمت زمرد کلمبیا برای بهره بردن از ویژگی های آن باید حتما سنگ اصلی را تهیه نمود. همین خواص و ویژگی های خاص زمرد باعث شده است تا محبوبیت بسیاری بین مردم پبدا کند و با نادیده گرفتن قیمت انگشتر زمرد افغانستان اقدام به خرید این گوهر با ارزش کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

410 دیدگاه در “قیمت زمرد: آموزش تشخیص و تعیین قیمت سنگ زمرد اصل کلمبیا، پنجشیر و زامبیا

  1. قصری گفت:

    سلام اینجانب نگین تراش حرفه ای هستم سنگ راف زمرد اصل زامبیا موجود دارم فروشنده هستم

    1. ناشناس گفت:

      سلام کسی رومی شناسیدسنگ قیمتی بخره

    2. حامد ابراهیمی گفت:

      سلام خسته نباشید من‌ تو طبیعت ۲۵ ساله دنباله شکار شهاب سنگ. یا سنگهای قیمتی ام برای اولین بار سنک کریستالی سبز رنگ ولی دو رنگه سبز زرد.. فکر می‌کنم زرد نباشه بیشتر رنگه ثالثش خاکستری ۱۴۰ قیراط هستش فقط اگه امکانش هست راهنمای کنید اصل هست یانه.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه با این اطلاعات و حتی با تصویر هم قابل تشخیص نیست. باید حتما حضورا توسط یک کارشناس یا آزمایشگاه گوهرشناسی بررسی شود.

    4. Rami گفت:

      زمرد؟

    5. ناشناس گفت:

      برلیان خرید داری

    6. ناشناس گفت:

      از زمرد کرمان حرفی نیست قیمتی نیست

  2. سعید گفت:

    سلام من یه تیکه زمرد دارم قدیمی سه تا رخ شاهی داره روشن خریدار هست درخدمتم [censored]

    1. حسین گفت:

      سلام
      سنگ زمردها رو دارین لطفا

  3. Essi گفت:

    سلام ما پنجاه کیلو با بالا سنگ زمرد داریم خریدار هست؟!

    1. مرادی گفت:

      در خدمتم

    2. حسن گفت:

      سلام زمرد دره ۵ شیر دارم خریدار تهران تعداد بسیار بالا و اصل و بی رقیب لطفا کسی خریدار واقعی با من در ارتباط باشه [censored]

  4. امين از اصفهان گفت:

    سلام من یک زمرد سبز تیره اصلى دارم به شرط اصلى میفروشم اگر خریدار هست خبرم کنه
    سنگ هم تراش نخورده و به شرط فکر کنم [censored]

    1. .... گفت:

      خریدارم چند گرمه

    2. بدرلو گفت:

      سلام بنده یک کتیبه دارم توی آن یا الماس سبزه یا زمرد

  5. سعید گفت:

    خریدار الماس زمرد فقط کلمبیا یاقوت فقط برمه و کالیفرنیا [censored]

  6. مولایی گفت:

    سلام من یه انگشتر دارم زمرد فروشی

    1. نیلو‌ گفت:

      با سلام شما هنوز فروشنده انگشتر زمردتان هستید لطفا خبر بدهید میتونید ایمیل بدید و عکسش رو بفرستید

    2. ناشناس گفت:

      سلام انگشتر زمرد پنجشیر و نگین فروشی دارم خریدار منصف باشه میفروشم

    3. ناشناس گفت:

      سلام من یک انگشتر زمرد دارم با ۱۵ تا نگین انگشتر هم دست ساخته

  7. سعید گفت:

    من خریدار الماس راف هستم شماره واتس آپ من [censored]

    1. ناشناس گفت:

      سنگ راف دارم

  8. اژوان گفت:

    سلام من یک نگین دارم با وزن ۱۵٫۶۶ گرم شناسنامه نداره انگشتری است که بخدا من اینترنت هم کلی جستجو کردم ازش زیباتر ندیدم و شهرستانی هستم باور کن به بچه ی پنج ساله هم بگی دارم میگه مشتری دارم اما همش دروغه من در شهر خودم میفروشمش و آنالیز و مانالیز کلاه برداریه اگه شرافتا مشتریش هست من چشمم به پولهای نجومی نیست کسی که کارش این باشه میخام که حتی با تصویر از دور هم باشه میشناسد هر سنگی از جاش بلند بشه سبک کلمبیا است.

    1. Ali گفت:

      سلام بی زحمت چند تا ازش عکس بفرست و قیمت تقریبت را هم لحاظ کن لطفا

    2. عرشیا گفت:

      سلام سنگ خام زمرد اصل کلمبیا به وزن حدود ۲۰۰۰ دو هزار قیراط بسیار نادر و خاص و تمیز و گرانبها دارم

    3. امیر حاج علی گفت:

      خریدارواقعی زمرد راف به هر قیراط فقط پنجشیر و کلمبیا هستم [censored]

    4. بهنام گفت:

      سلام انگشترت رو می فروشی قیمت چند میگی من کامیاران هستم کدام شهرستانی؟

  9. محمد گفت:

    من یه سنگ زمرد دارم گذاشتمش داخل جوهر نمک نیم ساعت برگشتم دیدم سنگ کوچیک شده در آب حل شده، الان ۳ گرم ازش باقی مانده

    1. ناشناس گفت:

      من هم مقدار زیادی یاقوت و زمرد به صورت راف دارم. شماره تان را لطف میکنید

  10. ناشناس گفت:

    سلام یک سنگ زمرد زیبا تراش نخورده با انالیز ۷۹۰ گرم وزنش هست [censored]

  11. سيد يعقوب سادات گفت:

    سلام من فروشنده وتاجر سنگ زمرد افغانستان هستم
    دفترم در کابل است
    اگر کسى هرنوع زمرد لازم دارد درخدمت هستم
    شماره واتساپ [censored]

    1. جهاندوست گفت:

      سلام من خریدار هستم لطف کنید یک شماره تماس بهم بدید

    2. عرفان گفت:

      سلام میشه شماره واتساپت بدی تو کابل تا تماس بگیرم خریدارم

    3. حسین گفت:

      سلام زمردتون اگه موجوده به این شماره عکسش واتساب کنین ممنون میشم مشتریش امادست اگه تشخیص واقعی داده شد [censored] پوراحمدی اهواز

    4. علي گفت:

      سلام یک بنده خدایی دوست اینجانب هست یک زمرد داره ١٨ قیراط اگه اشتباه نکنم و زمرد افغانستان و قیمت گذاری شده به مبلغ ٩٠٠ هزار دلار ولی مثل اینکه قیمتش بالاتره آیا شما خریدار هستید اینم شماره منه [censored] لطفا جواب بدید در ضمن شناسنامه دار هستش

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در این حدود قیمت نیست و متاسفانه خرید هم نداریم.

    6. صبوحی گفت:

      جناب سادات من خریدارم

    7. سعید گفت:

      سلام من زمرد خام می خوام

    8. يوسف گفت:

      سلام من زمرد خام دارم

    9. امیرحاج علی گفت:

      سلام سادات بزرگوار من درخدمتم لطفا با این شماره تماس بگیرید من در خدمت خریدار زمرد پنجشیر هستم [censored]

    10. محمد عسکری گفت:

      سلام من یه زمرد راف دارم وزنش ۳۱۲۵ قیراط است نمیدونم برای کجاست نزدیک ۱۰۰ ساله در خانواده ماست خریدار هستید…

    11. Ali گفت:

      سلام بله بعد کارشناسی و تایید اصل بودنش بنده خواهانش هستم
      این جمیل بنده هست [censored]

    12. مولایی گفت:

      سلام خسته نباشید من یه انگشتر دارم کسی از سنگش سر در نمیاره گفتم ببینم میتوننین کمکم کنید مرسی

    13. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بایستی حضورا به یک کارشناس یا آزمایشگاه گوهرشناسی مراجعه بفرمایید.

    14. سیدغلام محسنی گفت:

      بنده خریدار دارم اگر زمرداصل پنج شیرداشته باشین لطفا واتساب پیام بدید متشکرم

    15. میثم گفت:

      سلام من زمرد پنج شیر دارم یک عدد به وزن یک کیلو دویست گرم هرکس خواست درخدمتم

    16. جهاندوست گفت:

      سلام من زمرد پنجشیر دارم شما خریدار هستید

    17. مرتضی جان آبادی گفت:

      سلام من از زاهدان خدمتتون پیام میدم میتونم سنگی دارم به وزن ۵۰۰گرم که سبز تیرست اما شخص قابل اطمینانی را نمی شناسم لطفا راهنماییم کنید میخوام بفروشمش

    18. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما برای صدور شناسنامه به یک ازمایشگاه گوهرشناسی مراجعه نمایید. پس از صدور شناسنامه میتوانید برای تخمین قیمت در همان ازمایشگاه یا با مراجعه حضوری با شناسنامه به چند کارشناس بازار و فروشنده حرفه ای اقدام نمایید.

    19. ناشناس گفت:

      من زمرد پنجشیر اصل دارم دسترسی به شما چگونه است [censored]

    20. ناشناس گفت:

      سلام، لطفا شمارتون رو بزارید،۵۰ گرم به بالا و کاملا با اصالت

    21. ناشناس گفت:

      سلام من دارم زمرد ۷ و نیم کیلو کارشناسی شده دره پنج شیر

    22. ارتیمان گفت:

      من یک سنگ زمرد ۸ گرمی میخواهم

    23. علی گفت:

      سلام
      سنگ ۷/۵ گرمی سبز دارم همدان چند میخرید
      میاید همدان
      [censored]

  12. بهنام گفت:

    سلام یه زمرد پنجشیر دارم به وزن ۲۹۶ قیراط با شناسنامه معتبر. عکس و فیلم سنگ و مدرکشم موجوده. مشتری واقعی میخام

    1. علی گفت:

      سلام عکس و فیلمش رو بگذارید و قیمت مدنظر خودتون رو هم بفرمایید

  13. محمدصدری گفت:

    سلام و صد درود وقت شما عزیزان بخیر زمرد ۸۰۰ گرمی یک تیکه با انالیز خریدار؟

  14. امید گفت:

    با سلام دو عدد سنگ زمرد افغانستان یکی ۱۱۳ گرمی و دیگری ۳۰۳ گرم بدون شناسنامه جهت فروش موجود میباشد حدود قیمتش رو میشه بگید؟؟؟

    1. ناشناس گفت:

      ۳۰۰۰ ملیون

  15. ساجد حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید میشه لطف کنید قیمت زمرد یخی اصلی را بگید وزن ۹ گرم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      نگین یا سنگ راف؟ کلمبیا؟ زامبیا؟ پنجشیر؟ کجا؟ وزن ۹ گرم اگر نگین باشد بشدت وزن بالایی است.

  16. علی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    یک زمرد هفت کیلویی تراش نخورده پنجشیر بهمراه شناسنامه یکی از دوستان دارن که داخل بانک گذاشتن و نمونه عکس و فیلمش رو به من دادن و پیشنهاد فروش دادن اگر کسی خریدار هست لطفا ایمیل کنید. ممنون

    1. ناشناس گفت:

      س میشه شماره تماس بدین و ببینم ازنزدیک قیمت شم مشخص کنید قیراط چنده؟

    2. جواد حامد گفت:

      سلام من خریدار هستم، لطفاً با من در تماس شوید

    3. بیژن گفت:

      سلام بیژن هستم سنگ زمرد راف دارم شماره واتساپ [censored]

    4. میلاد گفت:

      من دارم تراش خورده ۷۸ قیراط بدون سند

    5. حسین گفت:

      سلام اسم من حسین من یک زمرد خام ۱۰ گرمی دارم دنبال خریدار هستم فکر کنم زمرد مادر باشه شناسنامه نداره

    6. اقای ابراهیم گفت:

      سلام و درود ابراهیم هستم از یزد
      زمرود دارم اصلی از پنجشیر افغانستان اگه میخوای شماره واتساپ رو بفرس که نمونه برایت ارسال کنم

    7. سحر گفت:

      سلام اقا چند میفروشین

    8. Yasr گفت:

      برام ۵ قیراطی پنجشیر گیر بیار ۷ کیلو پیشکش

    9. اکبر زیدی گفت:

      سلام من یه سنگ سبز روشن دارم حدود ۱۰گرم میشه خیلی شفافه ولی شیشه نیس جنسش هم خیلی سخته جزیره سیری پیدا کردم اگه قیمت خوب کسی میده میفروشم ولی من ندارم پول کار شناس بدم

  17. رر گفت:

    سلام ۱۹۰۰ قیراط افغانستان چطو باید قیمت گذاری کنیم

    1. ناشناس گفت:

      سلام شما که افغانستان تشریف داری با بنده درتماس باش ازطریق واتساپ [censored]

  18. B..g گفت:

    سلام وقت بخیرسنگی دارم که احتمال صددرصد زمرد هستش ۶۷۵ گرم ۳۳۷۵ قیرات هرچه در اینجا نوشته بود امتحان کردم اصله میشه قیمت کامل بفرمایید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای قیمت گذاری اصالت سنگ، محل استخراج، رنگ، شفافیت و خلوص و …. تاثیرگذار است و به این سادگی امکان قیمت دادن وجود ندارد.

  19. ناشناس گفت:

    سایت پرباری دارید. ممنون از اطلاعات مفید شما.
    انواع سنگ زمرد راف همراه با کانسنگ دارم، امکان خرید و فروش این نمونه ها چقدره؟ قیمتش چنده؟
    چطوری براتون عکس و فیلم از نمونه ها بفرستم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه درحال حاضر خرید و فروش راف زمرد نداریم.

  20. قاسم شیرعلی امیرآباد گفت:

    سلام من در خوزستان زندگی میکنم زمستان که زمین نرم بود کوزهای پیدا کردم که فقط دو روزه از بالا مشخص بود و با بیل درون کوزه را خالی کردم ته کوزه سنگی مانند چدن پیدا کردم و رنگش سبز فیروزه ای بود و حدود دو کیلو وزن داشت بعد از چند ساعت که زیر زمین درآوردمش دوباره تغییر رنگ داد و به رنگ زغالی و مثل خورده طلا سطحش نورانی شد بخدا قسم جدی میگم حالا میخوام بدونم این چه سنگی است آیا شهاب سنگ است یا شیء قیمتی بخدا قسم این قدرقشنگ و زیبا هست که وقتی ازته کوزه پیداش کردم مانند چراغ خواب سبز روشنایی داد ولی بعد از چند ساعت به رنگ زغالی و زره زره طلایی شد نمیدونم چی هست از شما کمک میخواهم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با این مشخصات و حتی با تصویر امکان تعیین جنس سنگ نیست. شما بایستی بخشی از آن سنگ را برای تشخیص به یک آزمایشگاه گوهرشناسی ببرید.

  21. ناشناس گفت:

    سلام
    هر قیراط زمرد چقدر قیمتشه
    ممنونم

    1. کامران گفت:

      از ۱۵ دلار و ۱۰ دلار هست تا ۸۰۰ دلار

  22. akbar گفت:

    سلام ب همه دوستان من تو کار خرید و فروششم کاسبم هر کی خواست بفروشه من واسش میفروشم یکی دو روزه

    1. ناشناس گفت:

      سلام روز بخیر چطوری میتونم با هاتون ارتباط داشته باشم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      از بخش پشتیبانی انلاین میتونید در ارتباط باشید.

    3. ناشناس گفت:

      سلام ۵۰۰ قیراط دارم کسی میخواد پنجشیر افغانستان [censored] زنگ بزنین

    4. ناشناس گفت:

      سلام اره من خریدار دارم لطفا عکسش برام واتساپ کن به این شماره [censored]

    5. شایان گفت:

      منظورم با اون دوستی که با نام اکبر گفته من کاسبم میتونم بفروشم براتون یکی دو روزه

  23. مهدی گفت:

    سلام حقیقت یه جا حفاری کردم ازعمق ۶ یا ۷ متری سنگ سبز سیر که نور رد نمیشه ازش و داخلش نخل و درختچه دیده میشه و ضمنا واضحه که نقشه طراحی شده روی سنگ میتونه زمرد باشه خیلی قشنگه

    1. ساره گفت:

      سلام من سنگ زمرد اصل پنج شیر میخواستم برای انگشتر دارید؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا نمونه همراه قیمت برای تان ارسال شود.

  24. علی اکبر کرمی گفت:

    سلام یک کیلوگرم سنگ اسفالریت در اندازه های زیر دو گرم دارم بعلاوه اپیدوت ، یاقوت تراپیچ سیصد عدد زیر دو گرم ، فروشنده هستم

    1. Mhdy گفت:

      سلام ببخشید من تعدادی زمرد نچرال بر روی تندیس و چیزهای دیگر هم دارم، اگر امکانش هست خریدار واقعی تماس بگیرد

  25. ناشناس گفت:

    سلام سنگ زمرد ۵ شیر اصل هم تراش خورده و هم تراش نخورده دارم . مشتری واقعی میخوام [censored]

    1. ناشناس گفت:

      سلام کجا میشه دید میشه انالیز کرد شناسنامه داره قیمت قیراطی چنده….

    2. فرهاد گفت:

      سلام یک انگشتر زمرد پنجشیر باکیفیت عالی دارم که بالای ۳ قیراط فروشنده ام. کسی خواست درخدمتم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی به آزمایشگاه گوهرشناسی مراجعه بفرمایید تا تعیین اصالت و قیمت سنگ انجام شود.

    4. ناشناس گفت:

      سلام من میخوام

    5. Hamid گفت:

      سلام شماره یا خط تلگرام واتساب دارید برترید

  26. تاج گفت:

    آقا یه پنج کیلو زمرد دارم کسی خواست درخدمتم

    1. محمد گفت:

      سلام آقا قربونت یه ۲۰ گرمم بده من بفروشم عروسی کنم به آرزوم برسم

    2. علیرضا گفت:

      سلام آقای داماد من ۲۰ قیرات یاقوت و ۱۰ ق زمرد دارم شهاب سنگم دارم مشتری برام بیار خرج عروسی تو میدم [censored] نعمتی

    3. ناشناس گفت:

      بله من خریدار دارم باید انالیز داشته باشه عکس از مهرش و عکس از سه طرف سنگ میخوام نشون بدم بیارم معامله

    4. شایان گفت:

      سلام دوست عزیز من چند نمونه سنگ دارم چطوری میتونم باهاتون تماس بگیرم واسه فروش

    5. ناشناس گفت:

      سلام هنوز دارید سنگ زمرد را

  27. حسن گفت:

    یه گلوبند شیک زمرد پنج شیر دارم دنبال خریدار میگردم

    1. بهمن گفت:

      سلام من خریدار سنگ زمرد هستم اگر کسی از دوستان که مایل به فروش هستن در خدمتم [censored]

    2. ناشناس گفت:

      سلام
      چطور میشه با شما تماس گرفت

    3. حمید گفت:

      زمرد یه تیکه ۱۲۰۰ قیراط دارم خرید دارید

    4. علی گفت:

      سلام خوبید من دارم

    5. امید گفت:

      سلام من سنگ زمرد تراش نخورده برای فروش دارم

    6. مهدی گفت:

      سلام سنگ زمرد دارم میفروشم

    7. ناشناس گفت:

      سلام مقدار یک کیلو هفتصد گرم گارنت سبز شفاف وچهار صدگرم زمرد اصل پنج شیر دارم بی زحمت اگه خرید داری بهم یک قیمتی بده ممنون میشم

    8. ناشناس گفت:

      سلام ، من مقداری زمرد افغان دارم اگه خریداری جواب بده

  28. محمد گفت:

    زمرد سبز دارم ۱۵۰ گرم اینو چه جوری شناسنامه بگیرم و خرج شناسنامه چقدره اگ دقیق نمیدونید حدودی ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید به آزمایشگاه گوهرشناسی مراجعه بفرمایید. هزینه ای در حدود ۲۰۰ هزار تومان یا کمی کمتر بیشتر خواهد داشت.

  29. موسی هستم گفت:

    سلام سنگ زمرد خام دارم، حدود بیست پنج گرم جهت فروش

    1. هادی وحیدی گفت:

      سلام قیمتش چقدره؟

    2. حمید گفت:

      قیمت زمرد افعانی به وزن ۵۶۹۰ قریاط چقدره

    3. ناشناس گفت:

      اگه سمت مشادی من میخرم

  30. مرتضی گفت:

    سلام من یک سنگ زمرد. دارم ۴۲ گرمه ۲۱۰ قیراط راف هم هست. کسی هست بخره این سنگ رو.. اگه کسی میخواد اینم اینستام هستش پیام بده [censored]

    1. محمد کیمیایی گفت:

      با سلام….مربی وجواهرسازی هستم…گوهرشناسی سنگتراشی هم انجام میدم….زمرد …الماس و برلیان در هر مقدار میخرم….

    2. ناشناس گفت:

      [censored] بهم پیام بدم گرم چقدر میخری زمرد پنجشیر

    3. ناشناس گفت:

      سلام یاقوت آبی قیمت چند قیراتی زمرد قیراط چند میخرید
      بالای پنجاه گرم هردانه چقدر میخرید دارم

    4. آرش گفت:

      سلام دوست عزیز شماره تماس با آدرس پیج اینیستا داری بفرست به مشاوره بگیرم ازت

  31. مجیدماهرویی گفت:

    سلام یه قطعه زمردتراش خورده به وزن ۵۰۰ گرم یا ۲۴۹۴ قیراط دارم میتونین محبت کنین یه قیمت بهم بدین؟ شناسنامه هم داره. منتظرپاسختونم. فروشنده هستم

    1. میثم گفت:

      هنوز موجوده؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به این سادگی نمی شود تخمین قیمت زد. باید از نزدیک توسط کارشناس بررسی شود. قیمت بسیار بسیار بالایی خواهد داشت.

  32. افشار گفت:

    سلام اول خواستم تشکر کنم از اطلاعاتی که در اختیار کاربرا گذاشتید دوم اینکه من تعداد ۸ عدد سنگ زمرد هر کدام بین ۲۵ تا ۳۰ قیراط و یک عدد زمرد ۹۵ قیراطی گرد با رنگ سبز خیلی تیره با زمینه مشکی تراش نخورده دارم که میخوام بدونم حداقل و حداکثر چقدر قیمت داره ممنونم ازت خواهشا یه قیمت به من بده ممنونم ازت

    1. کامران گفت:

      حدودا ۸۰ میلیون ولی بازم باید دیده بشه مرغوبیتش چطوره اگه موجوده عکسشو بفرست [censored]

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ببینید قیمت قیمتگذاری با این اطلاعات و حتی با فرستادن عکس هم چندان ساده نیست. باید اصالت و محل استخراج زمرد مشخص شود. میزان شفافیت، رنگ، خلوص، ابعاد و وزن و اینکه سنگ تراش خورده یا نتراشیده است در قیمت گذاری بسیار موثر است. مثلا سنگ راف با نگین تراش خورده تفاوت قیمت زیادی دارند. شما بایستی حضورا از یک کارشناس کمک بگیرید. حالا برای اینکه قیمت داشته باشید زمرد افریقایی تراش خورده زیر ۸ قیراط از قیراطی صدهزار تومان تا چند میلیون تومان ارزش دارد و هرچه وزن بالاتر برود قیمتش تصاعدی افزایش پیدا می کند.

    3. افشار گفت:

      سلام میخواستم واسه کارشناسی ازتون کمک بگیرم که کی و کجا باید بیارم واسه کارشناسی و چقدر هزینه و زمان میبره تا نتیجه معلوم بشه

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی به آزمایشگاه های گوهرشناسی مراجعه بفرمایید و با دریافت هزینه ای معمولا زیر ۲۰۰ هزارتومان کمتر از چند روز شناسنامه معتبر برای سنگ شما صادر می نمایند.

  33. محمد گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید من یه راف سبز ابی دارم که نمیدونم یشم هست یا زمرد چجوری باید تشخیص بدم فرق این دو را؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی یک کارشناس از نزدیک بررسی کند.

  34. Mhmd گفت:

    سلام دوستان کسی اگ زمرد سبز تراپیچ ک شکل گلوله و دایره باشه یا انگشتر و گردنبند باشه خریدارم اینم ایدی اینستاگرامم [censored] کسی اگ داشت بهم خبر بده

    1. شرف آنلاین گفت:

      متاسفانه در حال حاضر امکان درج شماره تماس، ایمیل و آی دی افراد وجود ندارد.

  35. علی گفت:

    سلام وقت بخیر زمرد شناسنامه دار حدودا ۴۰۰۰ قیراط چقدر قیمت داره؟

  36. ناشناس گفت:

    سلام زمرد تراش نخورده دارم شدید به پول احتیاجم

    1. پیروز گفت:

      با سلام خدمت شما….در خدمت شما برای خرید سنگ های قیمتی هستم ایدی تلگرام و شماره تماس براتون میذارم [censored]

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      متاسفانه در حال حاضر امکان درج ایمیل و راه های تماس برای عموم مقدور نیست.

    3. کاوه گفت:

      سلام شخصی این سنگ رو به دست اورده خواستم ببینم اصل هستش به نظر شما

  37. ناشناس گفت:

    زمرد کلمبیا دارم با شناسنامه ۸ قیراطی خریدار پیام بده

    1. محمد گفت:

      سلام. چند قیمت؟

  38. علی نادی لرستان گفت:

    باسلام سنگ زمرد با وزن پانصد قیراط دارم سبز پر رنگ و رگه که به نور می اندازی نقطه های سیاه در ان دیده میشه خیلی شکل خوبی هم داره برا کلکسیون یا تراش ولی نمی دانم مال کدوم کشور است از سبز پر رنگش می توانید تشخیص بدی و قیمت هر قیراط چند است ممنون میشم جواب بدی

    1. سینا گفت:

      سلام و عرض ادب.
      زمردی با وزن ۴ کیلو دارم ک نمیدونم ب قیراط چقدر میشود.
      سند هم دارد.
      میخواستم بدونم قیمتش چقدر است…
      یا اگر کسی خریدارش باشد، در خدمتم…
      ممنون میشم جواب سوالمو بدین🙏

    2. علی گفت:

      سلام اقا سینا برای رویت موجود هست

    3. محمد گفت:

      با سلام
      با من تماس بگیرید میتونم براتون بفروشمش [censored]

    4. Bahram گفت:

      سلام یه زمرد دارم ولی شناسنامه نداره میتونی برام بفروشی

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حدود ۲۰ هزار قیراط می شود که وزن بسیار بالایی است. احتمال زیاد سنگ شما راف و نتراشیده می‌باشد و برای قیمت گذاری به این راحتی نیست. بایستی از نزدیک رنگ، ابعاد، پاکی و از همه مهمتر منشا سنگ زمرد بررسی شود.

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی از یک آزمایشگاه گوهرشناسی کمک بگیرید. حتی با ارسال عکس و فیلم هم نمیشود تشخیص دقیق داد. برای تعیین قیمت هم اصالت سنگ، ابعاد، وزن، میزان شفافیت، تراشیده یا نتراشیده بودن و … موثر است.

  39. pirooz گفت:

    با سلام دوستان…..برای فروش سنگهای قیمتی با قیراط بالا و خرید با قیراط بالا میتوانید تماس بگیرید……[censored]

    1. علی گفت:

      من یک سنگ زمرد ۸۱۰ گرم افغانستانی دارم که آنالیز شده میفروشم

    2. Bahram گفت:

      سلام لطفا شماره تماس بفرستین یه زمرد دارم میخام بفروشم

    3. رضا گفت:

      سلام روزبخیر لطفا آی دی تلگرام یاشماره تماس بذارین ،زمردی دارم برای فروش

    4. محمد گفت:

      سلام چجوری بات تماس بگیرم من سنگ دارم

  40. رضا گفت:

    باسلام من یک زمرد اصل اصل دارم تو اردبیل نمیخرن میخوام بفروشم؟

    1. محسن گفت:

      هنوز موجوده من خریدارم

    2. ماره واتساپم پیام بدین گفت:

      سلام من میخرم ولی به شرط تضمین [censored]

    3. پیمان گفت:

      سلام زمرد زامبیا دارم دوازده قیراط میخرید؟

    4. مهاجر گفت:

      زمرد خام یاتراش خورده؟

  41. مسعود گفت:

    سلام ممنون از وقتی که می گذارین من یه سنگی دارم که رخه چهره س حدود ۷۰ قیراط درحالت عادی مشکی که نه اما سبز سیر و ماته اما در مقابل نور سبز سبز میشه بارگه های سیاه مشاهده میشود میخواستم بدونم چه سنگیه ایا زمرد هست؟ اگه هست چه نوعی است و حدود قیمتش هرقیراط چقده؟ مجدد یه دنیا تشکر از وقتی که میذارین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ممنون از لطفتون
      ببینید حتی تشخیص از روی تصویر و فیلم هم کار درست و دقیقی نیست و صرفا با یکسری توضیحات که قطعا نمیشه تشخیص دقیق داد ولی با توضیحاتی که فرمودید بله به زمرد نزدیک است ولی بایستی حضورا به یک کارشناس نشان دهید. برای تعیین قیمت هم علاوه بر وزن، تراش یا ناتراش بودن سنگ، رنگ دقیق، میزان شفافیت، کشور محل استخراج و … تاثیرگذار هستند اما بدونید که وزن ۷۰ قیراط برای یک زمرد وزن بسیار بالایی محسوب می شود.

    2. جعفر گفت:

      سلام دوست عزیز من هم زمرد برزیل دارم که ۲۹ قیراط ببر کار شناسی بشه میتونی شناسنامه هم براش بگیری

    3. مهدی کوشکی گفت:

      سلام
      لیست قیمت انواع گوهر های چشم گربه ای و چشم ببری و تورمالین چشم گربه ای رو میشه بدین

    4. ناشناس گفت:

      سلام.
      اگه امکانش هست کمک کنید و جواب سوالمو بدید.
      با تشکر

    5. شرف آنلاین گفت:

      پاسخ داده شد.

  42. Mmmmm گفت:

    سلام سنگ زمرد از آتش فشان یا از لای سنگ شهاب دارم درشهر دوردست هستم امکان ندارد می خواهم بفروشم

  43. ناشناس گفت:

    سلام برزیل چه سنگهای قیمتی مثل زمرد ویاقوت با ارزش دارد چگونه میتوان تشخیص داد

    1. سلمان گفت:

      سلام دوستاک کسی الماس فروش سراغ نداره،؟

    2. ناشناس گفت:

      باسلام من سراغ دارم الماس اصل ایرانینا

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      زمرد و انواع عقیق برزیلی به راحتی در ایران یافت می شود. تشخیص هرکدام توضیحات مفصل مربوط به خودش رو داره و نیازمند کسب تجربه است. هرچند که در بازار غالبا فروشندگان درمورد اصالت سنگ اطلاعات درستی به شما قبل از خرید می دهند.

    4. کاوه گفت:

      سلام چطور میتونم فیلمی رو براتون بفرستم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      از طریق پشتیبانی انلاین امکان پذیر است.

  44. سام گفت:

    سلام
    منظور از اصطلاح زمرد انفجاری چیه؟

  45. یوسف تارم گفت:

    ابا سلام عالی بنده خریدار زمرد هستم ممنونم

    1. ناشناس گفت:

      [censored] به این ایمیل پیام بفرست

    2. ناشناس گفت:

      سلام من ۳ تا دارم
      اینم شمارمه [censored]

    3. بهنام گفت:

      سلام
      ۲۵۷ قیراط راف زمرد پنجشیر با شناسنامه معتبر، بهسازی نشده و غیرانفجاری دارم

    4. مهرداد گفت:

      سلام خریدار زمرد، الماس، یاقوت و تمام سنگ های قیتی و نیمه قیمتی کار میکنیم و کسی داشت تماس بگیره [censored]

    5. نصیرعنایتی گفت:

      من سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی زیاد دارم زمرد عقیق دوران هخامنشی و شهاب سنگ و غیره اگه خواستی با این شماره تماس بگیرید [censored]

  46. ناشناس گفت:

    سلام فرق زمرد با اپک چیست قیمتش چجوری مشخص میشه ممنون اگر راهنمایی کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگه منظورتون اوپک هست که باید خدمتتون عرض کنیم اوپک یک ویژگی محسوب میشه، سنگی که نور رو از خودش عبور نمیده اصطلاحا اوپک میگن و لازم نیست حتما زمرد باشه

    2. صادق گفت:

      سلام زمرد راف دره پنجشیر افغانستان موجود هست دوستان خریدار واقعی تماس بگیره به شرط آنالیز در دانشگاه خوارزمی یاهرکجایی که خریدار بخواهد.

  47. سروش گفت:

    سلام
    از اینکه راهنمایی می‌فرمایید
    من میخوام برم افغانستان سنگ قیمتی بیارم ایا این کار میتونه مفید فایده باشه ؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      افغانستان معادن سنگ های قیمتی زیادی داره که البته همه شون آنچنان ارزشمند و گران قیمت نیستن
      زمرد پنجشیر افغانستان بسیار ارزشمند و گران است. تسبیح های شاه مقصود هم آنچنان گران قیمت نیستند ولی طرفدار زیادی در ایران داره سنگ های دیگه ای هم مثل لاجورد افغانستان زیبایی چشم نوازی دارن ولی نه خیلی گران و نه خیلی پر طرفدارن
      شما اگه بتونید سنگ های ارزشمند و پرطرفدار رو وارد کشور کنید سود خوبی خواهید کرد. هرچند که بنده از ساز و کار واردات از افغانستان اطلاعی ندارم.

  48. کامرانی گفت:

    من خریدار زمرد دارم

    1. مهدی گفت:

      سلام ، من یک زمرد کلمبیا گرید a به وزن ۵.۵ قیراط دارم بسیار شفاف و قابل خواندن نوشته هست ، کسی خریدار بود زیر فی بازار میفروشم ، سنگ هایی مثل سفایر بلو رویال ۱۲ قیراطی بسیار شفاف و خوش رنگ ، لعل بدخشان ۲۰ قیراطی تراش دامله اشک و تعدادی الماس سفید آفریقایی یک قیراطی موجود دارم کسی خواست بنده در خدمتم

    2. مهاجر گفت:

      زمرد خام یاتراش خورده؟

    3. ناشناس گفت:

      سلام زمرد تراش خورده دارم حدود ۳۰ قیراط خرید دارید؟

    4. نيما گفت:

      سلام
      من زمرد کلمبیا دارم ۶٨ قیراط هست کسی خرید داره

    5. ناشناس گفت:

      ۴۰۰ قیراطی دارم

    6. علی گفت:

      کسی قیمت الماس صنعتی را میدونه؟

  49. حامد گفت:

    سلام
    میخوام بدونم قیمت یک قیراط زمرد پنجشیر افغانستان درچه حدودی است حدالاقل و حداکثر رو لطفا بگید.
    ممنونم.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درحال حاضر هر قیراط زمرد پنجشیر افغانستان در بازار از حدود ۱۰۰ هزارتومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان داد و ستد می شود.

  50. معین گفت:

    سلام قربان معین هستم چرا جوابمو ندادین فکر کردین سرکاریه نه قربان باشناسنامه ۱۲۰۰ قیرات افغان عکس و فیلمش میخواین بفرستم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
      تمام سوالات پاسخ داده شده اند. اگه سوال شما پاسخگویی نشده لطف بفرمایید مجددا سوالتون رو مطرح نمایید.
      باتشکر

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.