دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

خرید و قیمت حرز امام جواد در مشهد به صورت آنلاین و حضوری

buying-amulet-imam-javad-mashhad خرید و قیمت حرز امام جواد در مشهد به صورت آنلاین و حضوری

بهترین فروشگاه برای خرید حرز امام در مشهد کجاست؟ آیا خرید حرز امام جواد از آستان قدس رضوی امکان پذیر است؟ در ادامه آدرس بهترین فروشگاه اینترنتی و حضوری برای خرید حرز امام جواد در مشهد را معرفی خواهیم کرد…

آدرس فروشگاه حضوری شرف‌آنلاین
فروشگاه تخصصی حرز امام جواد (ع) در مشهد:
مشهد، خیابان نواب صفوی 10 (نرسیده به حرم مطهر رضوی)، مجتمع ایمان، طبقه +1، پلاک 89
شماره تماس: 05133693185

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خرید حرز امام جواد در مشهد

فروشگاه شرف‌آنلاین (حضوری و اینترنتی) به‌عنوان فروشگاه تخصصی برای فروش حرز امام جواد (ع) در ایران و مشهد است. سابقه این فروشگاه به سال 1395 برمی‌گردد که به‌صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده و تا به امروز توانسته‌است بیش از ده هزار مشتری رضایتمند داشته باشد. مهم‌ترین نکاتی که سبب جلب رضایت مشتریان در این فروشگاه شده است را می‌توان رعایت آداب تهیه ادعیه (فقط و فقط ادعیه معتبر)، کیفیت بسیار بالای محصولات و رعایت انصاف در تعیین قیمت حرز امام جواد در مشهد و ایران اشاره کرد.

اگر قصد خرید حرز امام جواد در مشهد را دارید، شرف‌آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که به صورت حضوری محصولات خود را خریداری نمائید. برای این امر شما می‌توانید از طریق آدرس درج شده در اول همین صفحه اقدام کرده و به فروشگاه حضوری در مشهد مراجعه نمائید. همچنین اگر در مشهد نمی‌باشید، این فروشگاه امکان خرید حرز امام جواد را به صورت اینترنتی نیز برای شما مهیا کرده‌است. با ثبت سفارش اینترنتی، محصول شما در اسرع وقت از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به دست شما خواهد رسید. در ادامه انواع محصولات حرز امام جواد این فروشگاه معرفی شده‌است که شما می‌توانید با کلیک بر روی هر دکمه جهت خرید و مشاهده قیمت حرز امام جواد در مشهد (ارسال به سراسر ایران عزیز) اقدام نمائید.

همچنین یکی از ویژه‌ترین محصولات این فروشگاه، پک کامل حرز کبیر امام جواد (ع) روی پوست آهو است. این محصول بر اساس آداب حدیث امام جواد (ع) که در کتاب مهج الدعوات صفحه 39 آمده تولید شده‌است. این پک شامل یک بازوبند چرمی، یک لوله نقره با ذکر مخصوص و یک عدد حرز کبیر بر روی پوست آهو است که بصورت دست نویس و با رعایت تمامی آداب بر روی پوست آهو در ساعات سعد نگارش شده است.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک حرز کبیر امام جواد (ع)

این پک کامل شامل دعای حرز کامل امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (بر اساس گفته امام جواد) می‌باشد که به دست اساتید نگارش شده‌است. پوست آهو درون یک لوله نقره مخصوص قرار می‌گیرد. دعای مخصوصی نیز بر اساس سخن امام جواد روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی گردیده‌است. یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز در این پک کامل وجود دارد که لوله نقره درون آن قرار می‌گیرد. پوست استفاده‌شده در این دعا اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو به کمک نویسنده مجرب تولید گردیده‌است (برخلاف ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نوشتن دعای حرز حضرت جوادع روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات سعد و توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

در ادامه برای نمونه تعداد از انواع محصولات حرز صغیر امام جواد (ع) را نیز مشاهده خواهید کرد. از جمله خواص صغیر این دعا نیز می‌توان به دفع آفات و بلایا و عاقبت به خیری در زندگی اشاره کرد.

محصولات حرز صغیر امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا خرید حرز امام جواد از آستان قدس رضوی امکان پذیر است؟

لازم به ذکر است که مجموعه آستان قدس رضوی، تا به امروز اقدام به فروش این دعای شریف نکرده‌است. از این رو شما جهت تهیه و مشاهده قیمت حرز امام جواد مشهد، می‌توانید از فروشگاه شرف آنلاین که در جوار آستان قدس رضوی قرار دارد اقدام کنید. اگر قصد خرید حضوری را دارید جهت مشاهده شماره تماس و آدرس دقیق فروشگاه به صفحه تماس با شرف‌آنلاین مراجعه نمائید. همچنین اگر در مشهد حضور ندارید برای خرید حرز امام جواد در شهر قم یا هر شهر دیگری که هستید می‌توانید به صورت اینترنتی در سایت شرق‌آنلاین خرید خود را انجام دهید.

دسته بندی محصولات حرز امام جواد (ع)

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

دستبند حرز امام جواد (ع) (9)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

8 دیدگاه در “خرید و قیمت حرز امام جواد در مشهد به صورت آنلاین و حضوری

  1. مریم گفت:

    ببخشید برای سفارش حرز جواد باید اسم خودت و مادرت را هم بدی من یه پیجی سفارش دادم اما چون اسم میخواست کنسل کردم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم ندارد.
      بعد از دریافت باید خودتان نمازش را به نیت خودتان بخوانید.

  2. سودابه روحانی گفت:

    سلام من پک 389هزار تومنی سفارش دادم ولی 778 برداشت شده من دستبند و گردنبند نمی خوام چه کار کنم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمالا شما 2 عدد پک به سبد خرید خود اضافه کرده اید و پرداخت را انجام داده اید. لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و شماره سفارش را اعلام کنید تا مشکل حل شود.

  3. سحر گفت:

    سلام درود بر شما میخواستم بپرسم پک کامل که گفته شده برای همه چیز هست برای رزق روزی طلسم برای درآمد میخواستم ببینم پک کامل شامل این موارد میشه میشه قیمت کاملش رو بگید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله حرز کبیر دارای 80 خاصیت است که مواردی که فرمودید جزو همان هاست.
      برای مشاهده قیمت پک کامل حرز امام جواد کلیک کنید.

  4. فاطمه گفت:

    نمایندگی خرید حرز امام جواد از آستان قدس رضوی آدرسش کجاست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همانطور که بیان شد آستان قدس رضوی کار تهیه و فروش حرز امام جواد را انجام نمی‌دهد. میتوانید از طریق لینک پک کامل حرز امام جواد اقدام به خرید از طریق سایت شرف آنلاین بفرمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.