دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

معرفی خواندن ۲ دعای گشایش بخت در عرض یک هفته (شنبه تا جمعه)

prayer-for-marriage-at-one-week معرفی خواندن ۲ دعای گشایش بخت در عرض یک هفته (شنبه تا جمعه)

آیا امکان گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. همچنین در ادامه دعای ازدواج در یک هفته (ادعیه‌ای که خواندن آن 7 روز طول می‌کشد) و معتبرترین دعای بخت گشایی توصیه‌شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره گشایش بخت در عرض یک هفته

در حقیقت منظور از دعا جهت گشایش بخت در عرض یک هفته این است که خواندن آن به مدت 7 روز زمان می‌برد، درواقع یک نوع ختم ازدواج در یک هفته است. در ادامه 2 دعا برای ازدواج را بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد.

دعای اول گشایش بخت در عرض یک هفته

روش ختم سوره الرحمن جهت گشایش بخت در عرض یک هفته به این صورت است که برای بازشدن و گشایش بخت در عرض یک هفته می‌بایست هفت سوره قرآن را بخوانید. هر روز یکی از سوره ها را باید خوانده شود. ترتیب خواندن سوره‌ها را در ادامه آمده‌است:

  • شنبه: سوره “فتح” خوانده شود.
  • یکشنبه: سوره “یس” خوانده شود.
  • دوشنبه: سوره “واقعه” خوانده شود.
  • سه‌شنبه: سوره “الرحمن” خوانده شود.
  • چهارشنبه: سوره “جنّ” خوانده شود.
  • پنجشنبه: سوره “ملک” خوانده شود.
  • جمعه: سوره “سجده” خوانده شود.

همچنین زمان ختم سوره الرحمن، هربار که به آیه «فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان» رسیدید، بایستی متن را بخوانید:

«لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ»

این دعا دارای منابع معتبری همچون {الکافی، ج‌۳، ص‌۴۲۹؛ ثواب الاعمال، ص‌۱۱۶ و بحارالانوار، ج‌۸۹، ص‌۳۰۶} می‌باشد.

گشایش بخت فقط در یک هفته

روش دوم دعای ازدواج در یک هفته

در کتاب زاد العماد از علامه مجلسی بیان شده‌است که سوره های زیر را به ترتیب بخوانید. پس از خواندن سوره ها به سجده رفته و درخواست خود را از خداوند جهت گشایش بخت بخواهید. این عمل را به مدت 7 روز انجام دهید.

  • هفت مرتبه سوره فلق
  • هفت مرتبه سوره ناس
  • هفتاد و یک مرتبه سوره اخلاص
  • دو مرتبه سوره طه
  • یک مرتبه سوره الکافرون

این روش برخلاف دعای قبلی، کثرت منابع معتبر را ندارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا گشایش بخت در عرض یک هفته اتفاق می‌افتد؟

همانطور که پیش‌تر بیان شد منظور از دعای گشایش بخت در یک هفته این است خواندن این ادعیه یک هفته زمان می‌برد و نباید این چنین برداشت شود که در انتهای یک هفته بخت افراد باز می‌شود. به‌طور کلی چندین ادعیه برای گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد. اصولا دعای ازدواج که در انتهای یک هفته حتما نتیجه بخش باشد وجود ندارد. لذا اشخاص و فروشگاه هایی که برای ادعیه و حرزها برای پاسخ گرفتن شما از آن، زمان تعیین می‌کنند، قابل اعتماد نیستند. نمی‌توان برای پاسخ گرفتن از یک دعا زمان تعیین‌کرد. در نتیجه اگر شخصی یا فروشگاهی جهت باز شدن بخت دختر در یک هفته به شما یک دعا یا یک ختم ازدواج در یک هفته یا یک دعا برای امدن خواستگار در یک هفته را معرفی‌کرد، به آن شک کنید. دعاهایی را که در بالا بیان کردیم به امید خدا تاثیرگذار خواهند بود  اما نمی‌توان آن را دعای ازدواج قطعی در یک هفته دانست.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معرفی معتبرترین دعای بخت گشایی

بر اساس حدیث و روایتی که از امام صادق (ع) و پیامبر اسلام (ع) به ما رسیده‌است، توصیه‌شده سوره احزاب را به‌صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو بنویسید. سپس آن را در داخل ظرف در بسته‌ای قرار داده و درون خانه بگذارید. بسیاری از اشخاص از آن نتیجه گرفته‌اند اما توجه داشته‌باشید که عواملی همچون ازدواج آسان، توقع پایین خانواده‌ها و توکل بر خداوند قطعا در امر ازدواج برای شما موثر خواهدبود. از جمله خواص دعای بخت گشایی قوی یا همان سوره احزاب می‌توان به زیاد کردن خواستگاران اشاره‌کرد.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

این محصول شامل یک عدد پوست آهوی طبیعی برش خورده‌است که بر روی آن سوره احزاب با رعایت تمامی آداب به صورت دستی نوشته گردیده‌است و دارای خواص مهمی همچون افزایش تعداد خواستگاران دختران مجرد می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی دعاها و حرزهایی که در سایت شرف آنلاین موجود است، با رعایت آداب نگارش شده‌اند و برخلاف 2 دعای ازدواج در یک هفته (گشایش بخت در عرض یک هفته) احتیاج به خواندن در طول هفت روز را ندارد و فقط این سوره را باید مطابق با روایت پیامبر اکرم (ص) در یک ظرف در‌ب بسته (مشابه ظرف شیشه‌ای درب دار یا کوزه درب دار) بگذارید و در خانه قراردهید.

پوست آهوی سوره احزاب به صورت طبیعی از پوست آهو و با ضمانت اصل بودن آن توسط نویسنده باتجربه تهیه شده‌است. فروشگاه شرف آنلاین به دلیل ارتباط مستقیم با نویسندگان جهت تهیه این دعا، هزینه آن را منصفانه در اختیار عموم قرار داده‌است. امید است که با تهیه این دعا هر چه سریع‌تر امر ازدواج برای شما اتفاق بیفتد.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

471 دیدگاه در “معرفی خواندن ۲ دعای گشایش بخت در عرض یک هفته (شنبه تا جمعه)

  1. حنا گفت:

    سلام من ۱۷سالمه دعا کنید زود تر ازدواج کنم برم از همدان

    1. علیرضا گفت:

      سلام حنا خانم من هم مجردم 20 سال دارم پسر بسیار خوبی هستم پاک و نجیب دوست داشتنی یک دستم معلول است اما میخواهم درمان کنم خانواده خوبی دارم اگر دوست داشتید که ازدواج کنی با من با این شرایط با این شماره تماس بگیرید [censored] از چهارمحال و بختیاری شهرکرد هستم

    2. بی نام گفت:

      سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما من دوتا سوال دارم
      اولی واس پسری هست قرار خواستگاری میزان و تماس میکرد. درمورد شغل و سن و وضعیت مالی موافق هستند طرف دختر خانم قرار رفتند میزارن بعد طرف دختر خانم کنسل میکنند و میگن قصد ازدواج ندارند ..
      دوم سوال دختر خانومی عاشق پسری هستند. پسر نیز هست اما هر دفعه بابت ارتباط مجدد دعوا و بحث پیش میاد ..
      حال از شما عزیزان میخواهم مرا راهنمایی کنید
      خداوند یاری دهنده ی مسلمانی را دوست میدارد

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دقیق متوجه سوالات جنابعالی نشدیم. اگر منظورتان این است که دعا برای این باشد که شخص مورد نظر خاصی جذب برای ازدواج شود که متاسفانه در این زمینه اطلاعی نداریم.

  2. م ش گفت:

    سلام
    ما تا چند سال پیش زندگی خوبی داشتیم با یه خونه خیلی بزرگ قدیمی تا اینکه تصمیم گرفتیم خونه رو درست کنیم و به طرف حیاط یه خونه جدید ساختیم و از خونه قدیمی که در حال خراب شدن بود به اون خونه رفتیم. ولی از اون موقع بیشتر چیزهایی که داشتیم رو از دست دادیم زمین، مغازه، انبار و حتی بعد چند سال که پدرم رفت برای کس دیگه ای کار کرد معتاد شد هیچکدوم از خانواده دیگه از اون بعد زندگیمون خوب نشد و نتونستیم هم ازدواج کنیم به جز خواهر کوچکتری که چند سال بعد تو اون خونه به دنیا اومد که تازه ازدواج کرده. حدودا هشت سال پیش یکی از دیوارهای خونه مشکل پیدا کرده بود و باید تعمیر میکردیم موقع خراب کردن یه تیکه کاغذ پیدا کردیم که تو اون یه سری کلمات نوشته بود که نشد بخوانی و اسامی تمام اعضای خانواده همراه با نام پدر و مادر به جز همون خواهر کوچکترم. مادرم اون کاغذ رو انداختش تو آب رودخانه. بعد از هرکی پرسید می‌گفت باید اون کاغذ رو میاوردی که معلوم بشه چه دعایی بوده. حالا چه میشه کرد که زندگیمون درست بشه.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حتما حرز امام جواد (ع) تهیه کنید اگر میتوانید حرز کبیر و اگر نمیتوانید حرز صغیر امام جواد (ع)
      خواندن روزانه معوذتین و همراه داشتن قرآن نیز بسیار توصیه می شود.

  3. اوا گفت:

    سلام و عرض ادب.
    من دختری ۱۵ ساله هستم که قصد ازدواج ندارم
    چند تا خواستگار واس من پیدا شد که فقط اسم رو می پرسیدند و یهو غیب میشدند و دیگه هم خبری ازشون نبود.
    همسایمون یه پسری داره ۱۹ سالشه میخواد بره خواستگاری.
    بعد مادرش هم خیلی منو دوست داره و همیشه منو خوشگل خانم صدا میزنه و از الان داره واسه پسرش زن پیدا میکنه و چون دختر خوب پیدا نمیشه و با اینکه پسره از من خیلی خوشش اومده، میخواد از من خواستگاری کنه بابام هم خبر داره
    به نظرتون ۱۵ ساله و ۱۹ ساله به هم میخورند یا نه

    1. ناشناس گفت:

      سلام پسر و دختر باید از نظر سنی سه تا پنج سال تفاوت داشته باشند. بسیار عالیه مبارکه انشا…

  4. باران گفت:

    هر انسانی چی دختر یا پسر یه مشکلاتی داره هیچ کس بدون مشکل نیست این ما هستیم که باید با کمک خدا و اراده محکم این مشکلات رو از سر راهمون برداریم با صحبت کردن درست و منطقی

  5. افسانه نورمحمدیان گفت:

    سلام من ۳۴ سالمه دخترم از مراغه مجردم خسته شدم از تنهایی همسن و سالهای من حتی از خودم کوچیکتر همشون ازدواج کردند بچه دارشدن ولی من هنوز موندم خونه من که چیزی نمیخوام جز یک مرد خوب مهربون باخدا باشه نون حلال به دست بیاره حتی شغلش هم نیازی نیست کارمند باشه

  6. ناشناس گفت:

    سلام فقط خداوند متعال و متوسل شدن به ائمه اطهار علیهم السلام و آیات قرآنی [censored]

  7. ناشناس گفت:

    دخترهایی هستند دعا می کنند خواستگار بیاد وقتی میاد ارج و قرب خودشون رو میبرند بالا خواستگار هم میره بر نمیگرده

  8. مریم گودرزی گفت:

    اگه دختر پسرها ازدواج را آسان بگیرند مشکل حل میشه
    مهریه بالا خرجهای اضافه …..
    لطفا درک خودتون را بالا ببرید

  9. زیبا گفت:

    سلام من یک زمانی خیلی خواستگار داشتم ولی ااااالان حتی میرم بیرون هیچ پسری نگام نمیکنه حجاب متوسط دارم قدم خوب ولی اصلا نمی دونم چرا کسی سمتم نمیاد
    جالب اینه اگه بیاد هم خودم فراری میدم
    یا اصلا تا مرحله دوستی میخواهیم پیش بریم جدا میشیم یه بار فال گرفتم گفتند سنگینی داری بختت بسته هست نمی دونم واقعا چکار کنم

  10. مایده صادقی گفت:

    سلام خسته نباشد من دختری ۳۱ ساله هستم که هنوز ازدواج نکردم چون که لکنت زبان دارم به همین دلیل هیچ خواستگاری هم ندارم و بعد بختم بسته شده من این سوال را داشتم از شما که آیا اگر کسی بختش بسته شده با پوست آهو بختش باز میشود و برایش خواستگار میاید نه؟

    1. ناشناس گفت:

      مایده جان من هم لکنت زبان‌ دارم مسیج بیا باهم آشنا شویم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر فکر میکنید کسی از روی دشمنی بخت شما را بسته است بایستی پک کامل حرز امام جواد را تهیه کنید ولی اگر به طور طبیعی خواستگار کمی دارید توصیه میشود سوره احزاب روی پوست اهو را تهیه بفرمایید.

    3. ناشناس گفت:

      با عرض سلام و احترام خدمت شما حرز امام جواد (ع) چگونه تهیه کنم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه و خرید آنلاین کنید یا با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا ثبت سفارش شما انجام شود.

  11. مایده صادقی گفت:

    سلام خسته نباشید راستش من دختری هستم ۳۱ ساله و هیچ خواستگاری ندارم و این که بختم بسته شده ای سوالی داشتم آیا این محصولات شما اثر گذار هست مشتری هاتون راضی هستند فقط همین سوال رو کردم از شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر بختتان مطمئنید توسط دشمن یا بدخواه شما بسته شده توصیه میکنیم پک کامل حرز امام جواد (ع) را تهیه کنید که بسیار مجرب و موثق است و مشتریان عزیز نیز بسیار رضایت داشته اند.

  12. دختر کورد گفت:

    سلام دختری هستم ۴۲ سالمه ازدواج نکردم شغل دارم ماشین دارم از لحاظ زیبایی خوب هستم خانواده خوبی دارم خواستگار زیاد دارم ولی حرف میزنند دیگه برنمیگردند. لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم. دنیال یک پسر خوب هستم

    1. نگار گفت:

      منم همینطور دقیقا دختری زیبا شیک و باخانواده ماشینم دارم نمیدونم چرا قسمت نمیشه

    2. سید گفت:

      توکلت به خدا باشد

    3. سارا گفت:

      یادتون نره بچه ها واسم دعا کنید

  13. ناشناس گفت:

    سلام منم ۲۴ سالمه و به فکر ازدواج لطفا برای من هم دعا کنید که یه آقای اهل خدا و پیغمبر باشه ممنون

  14. ماری گفت:

    سلام
    خواستگار اومده شرایط و ظاهر خوبه من پسندیدم ولی یک روز گذشته خبر ندادند دو سالی هست که همین صورت کسی میاد بعدش خبری نمیشه این برای دختر واقعا سخته
    لطفا برای همه جوانان دعا کنید

    1. محمدعلی گفت:

      اول عکس بفرستید قبول کردند برید حضوری

    2. Fateme گفت:

      واسه منم اینجوری میشه شاید بعضیا بگن خرافات ولی بختتو بستند

  15. مارال گفت:

    شوهر میخوام ۱۹سالمه طلاق گرفتم😑😑😑عجله شوهر میخوام

    1. ناشناس گفت:

      عزیزم شما ۱۹سالته طلاق گرفتی عجله نکن برای ازدواج دوم

  16. زیبا گفت:

    شوهری میخوام که ایرانی باشه ولی خارج زندگی کنه

  17. مریم گفت:

    سلام به همه دوستان. من خیلی از نظرات رو خوندم. یعنی واقعا اینجا دنبال کیس ازدواج هستین؟؟ موندم بخندم یا گریه کنم. از ته قلبم آرزو میکنم همتون خوشبخت بشین ولی تا قیامت هم اینجا حرف بزنید اتفاقی نمیافته. لااقل دعاهایی که گفته شد مجرب هست بخونید بلکه فرجی بشه. البته بعضی دوستان دنبال سوپر من بودن که اصلا پیدا نمیشه

    1. Fateme گفت:

      سلام دوست عزیز با حرفهات موافقم ولی اکثر کسایی که میان اینجا حرف میزنن واس مشاوره نمیان، صرفا واس درد و دله، حرفهایی رو که نمیتونند به نزدیکاشون بزنند اینجا راحت با شما درمیون میزارن اینجوری یکم دلشون آروم میگیره.

    2. علی گفت:

      سلام من مشهدیم دنبال یک دختر راستگو و اهل نماز باشد هستم
      [censored]
      روبیکا پیام بدید

    3. زینب گفت:

      سلام وقتتون بخیر دوستان. من ۲۰ سالم است دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم و خانواده ام از بیرون رفتنم قدغن کردند و نمیگذارند برم بیرون دوست دارم ازدواج کنم که آزاد باشم و مستقل باشم

  18. M گفت:

    سلام من میخوام تجربه ای که دارم رو باهاتون به اشتراک بزارم بچه ها لطفا تو زندگیتون زیاد یاد امام حسین باشید زیارت عاشورا بخونید براشون واقعا راه گشاس و برای ازدواج فرق نمی کنه خانم یا آقا اگر سخت بگیری یا فقط دنبال راحتی باشی فقط و فقط سنت میره بالا و دیگه فایده نداره پس اگر توقع کم بشه هم ازدواج میکنید همه باهم دیگه به اون چیزایی که میخواید می رسید [censored] زیاد دعا و قرآن بخونید تا همچین مشکلاتی از سر راهتون برداشته بشه و لطفا این رو بدونید بهترین زندگی ها هم مشکلات مخفی و خاص خودش رو داره پس هیچ زندگی بدون سختی نمیشه پس توقعتون کم کنید و به یک ادم خداشناس و باایمان و خانواده دار جواب بله بدید وگرنه پول خونه ماشین همش میاد مهم خود ادم و ذاتش.

    1. مریم گفت:

      همسر باید همدل و هم فکرت باشه

    2. طیبه گفت:

      سلام دوست عزیز واقعا واقعا حرف حق رو گفتید توکل به خدا و ائمه معصومین مخصوصا امام حسین که نزدیکترین کشتی نجات هست واقعا زیارت عاشورا معجزه میکنه معجزه شاید کمی هم با تاخیر باشه ولی بهترین ها برات میشه

  19. صاحب الزمان گفت:

    سلام دوستان منم یه دختر ۱۹ ساله هستم سنی ندارم اما همه واس عروس کردنم عجله دارند خواستگار هم دارم میان اسم میگیرند دیگه غیب میشن اما از نظر من هر چیزی زمانی داره کلی آدما با رفتارها و کارهایی که میکنند دوربرمون هستند و کم گیر میاد آدم خوب واس زندگی پیدا بشه اما همه چیز به کنار فقط توکل به خود خدا ان شاءالله همگی حاجت روا بشید التماس دعا🙏🏻🌸

    1. نسترن گفت:

      آدم ازدواج بعضی ها رو میبینه شاخ درمیاره
      یک موقع همه چی داری ولی یک خواستگار نداری، یک موقع هیچی ندارن و فورا ازدواج میکنند
      ازدواج آش دهن سوزی نیست ها ولی واقعا خسته میشیم از حرف مردم، خودمم دلم تشکیل خانواده میخواد، ۲۷سالمه

  20. ناهید گفت:

    من ۳۸سالمه خواستگار دارم ولی بختم باز نمیشه دیگه خسته شدم از تنهایی

    1. سمیرا گفت:

      منم ۳۸ سالمه خواستگار هم دارم
      ولی بخت منم بسته شده
      نمی تونم ازدواج کنم
      دیگه خسته شدم از تنهای 😭

  21. ارش گفت:

    من دنبال یه دختر خوب و باخدا واس ازدواج هستم ۳۷ ساله از همدان قبلاً ازدواج کردم خانمم فوت شده از ۲۸ سال تا ۴۰ ساله قبول میکنم قیافه هم واسم مهم نیست فقط انسانیت داشته باشد [censored]

    1. مریم گفت:

      سلام‌حدیث کساء رو زیاد بخونید

    2. ناشناس گفت:

      چرا همون طرف خودتون دختر نمیگیری

    3. ناشناس گفت:

      سلام چرا قیافه برات مهم نیست؟

    4. راضیه گفت:

      بیاین شهرستان هریس چند دختری هست با حجاب . مومن . کارمند و باوقار

    5. هلیا گفت:

      سلام من هستم ۳۷ سالمه مطلقه از تهران

    6. سحر گفت:

      قیافه ام به نقل اطرافیان خوبه ارشد دارم و خانواده خوب و بی حاشیه ای دارم. اما ازدواج نکردم دخترهایی رو اطرافم میبینم ۱ صدم ویژگی های من رو ندارند اما ازدواج موفقی دارند نمی دانم دلیلش چیه خودمم موندم

    7. فرشته گفت:

      سلام آقا آرش مگه می خواید متاع بخرید شما باید خانم ببینید من خودم کلی خواستگار دارم ولی جور نمی شه یا من قبول نمی کنم یا آنا قیافه و همه چیزم برام مهمه

  22. ستاره گفت:

    ازدواج زمانی خوبه که همراه خوبی داشته باشی وگرنه تنهایی خیلی بهتره

    1. ناشناس گفت:

      بله دقیقا کسی که بتونه درک کنه و آرامش بده

  23. نسیم گفت:

    سلام برام شوهر پیدا کنید

    1. ت ش گفت:

      ای کاش مسئولین و خانواده ها یک گروه یاسایت راه بندازند لیستی از دخترها و پسرها رو بنویسند و براساس خصوصیات و معیارهای مشترک دوطرف به هم معرفی کنند. هیچکسی به فکر مجردهای بیچاره نیست. خب بخاطر همین بیخیالیها است که زندگی همون ها هم که ازدواج کردند بخاطر ازدواج نکرده ها شکست میخوره. چون یا آهشون میگیره و ازدواج کرده ها چشم میخورند یا میان تو زندگی ازدواج کرده ها و ازهم میپاشند. پس به فکر مجردها باشید تا زندگی خودتون به هم نخوره و جامعه به آرامش برسه.

    2. محمدعلی گفت:

      آفرین کاملا موافقم ولی اونجا که گفتید سایت ما تا بخواهیم کانال ازدواج داریم ولی مشکل فرهنگ ازدواجه

    3. رسول گفت:

      یکیش من

    4. ناشناس گفت:

      سلام من یک خانم هستم بهت پیام میدم اهل کجا هستی ؟ بعد مردی که مد نظرت هست چه شرایطی باید داشته باشد ؟

    5. سمیرا گفت:

      کسانی که سن تون کمتر میزنه
      سعی کنید لباسی بپوشید که سن رو ببره بالا و رفتارهایی که سن رو ببره بالا
      چون قطعا شما باید در سن واقعی خودتون دیده بشید که مرد مناسب سن شما بیاد دیگه
      این افتخار نیست که میگید سنم کم میزنه
      سعی کنید سن تون واقعی بزنه

  24. رهگذر گفت:

    عامو چرا اینجا دنبال بخت و اقبال میگردید …

    1. Zz گفت:

      پس کجا باید رفت

    2. Mary گفت:

      واقعا نمیدونم چرا هنوز مجردم با اینکه از نظر ظاهری اوکی هستم و شغل و ماشینم دارم ولی هنوز پیدا نکردم ۳۵ سالمه ولی همه میگن به ۲۵ساله میخورم

    3. ناشناس گفت:

      قیافت غلط اندازه منم ۲۳ سالمه ولی همه میگن ۱۴ سالمه

  25. ناشناس گفت:

    سلام دختری دارم ۲۴ساله خواستگار زیاد دارد ولی یک بار که آمدند دیگر نمی آیند چه کار کنم متشکرم

    1. نشناس گفت:

      من هم میخواهیم که بختم باز شود بیست ساله هستم

    2. علی گفت:

      سلام من ۳۰ سالمه بختم را بستند چکار کنم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا اینطور است حرز امام جواد (ع) استفاده بفرمایید.

  26. وحید گفت:

    با سلام خدمت ادمین محترم و عزیز سایت
    به علت سختی های زندگی و مشکلات خانوادگی و گرانی و عقیده ها تنهایی فقر درامد کم و خیلی مسائل پیچیده تر ازدواج برای جوانها سخت شده و همه به دنبال ازدواج هستند. بعضی ها بعد از مدتی از ازدواج کناره گیری کرده و از زندگی سیر شده یا سمت مواد مخدر میروند یا دوستان ناباب و یا دزدی میکنند و ….. انسان موجودی ازاد است هر تصمیمی میتواند بگیرد مثل اب هر راهی جلویش بسته باشد از راه دیگر میرود. بنظر شما اگر شماره دادند داخل سایت ازاد باشد بهتر نیست؟ شاید ۸ درصد سو استفاده داشته باشد ولی بقیه اش یا ازدواج سر نمیگیرد یا ۲ جوان با هم ازدواج کرده و زندگی خوبی را سپری میکنند. نظر من این است که اگر شماره گذاشتند ازاد باشد هم ثواب دارد هم ثوابش بیشتر از گناهش است. از شما خواهش میکنم لینک شماره را برای عزیزان باز کنید تا بتوانند با هم در ارتباط باشند. هیچ دعایی بخت کسی را باز نمیکند مگر سرنوشتی که خدا برای انسانها گذاشته شاید سرنوشت یک سری جوانان به دست شما از جانب خداوند و وکالت بنده از جانب خدا برای شما باشد. ارزوی موفقیت برای شما و مردم عزیز و سختی کشیده کشورم

    1. سیده سمانه رکاب پور گفت:

      چه حرف زیبایی زدید ….
      از بابل … ۳۵ سال دارم و لیسانس گرافیک هستم .. چرا بختم هنوز به نیک بختی باز نشد …؟ راهنماییم کنید لطفا
      [censored] شماره تماسم … دعا کنید و راهنمایی میخواهم لطفا

    2. Zoya Habibi گفت:

      سلام حرف شما کاملا درست است ..این روش که شما گفتید به نظر من بهترین روش است انسان را اشنا میسازد با اشخاص مختلف با فرهنگ کلتور مختلف و همچنان یک تجربه تلخ و شرین زندگی را خواهد کرد … با اشنا شدن خوب بد عادت نظریات مفکوره های خود را میتواند تشخیص داد … به آرزو موفقعیت 🙏

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه در موارد مشابه مشکلات زیادی ایجاد شده است. دختر خانمی شماره خود را گذاشته تا یک فرد خاص با وی تماس بگیرد اما علاوه بر آن یک فرد خاص بالغ بر ۱۰ نفر دیگر هم برای ایشان مزاحمت ایجاد کرده اند و خانواده دختر خانم شاکی شده اند. لذا باتوجه به این مشکلات و مشکلات مشابه متاسفانه امکان درج شماره وجود ندارد.

  27. نیاز گفت:

    سلام یه دختر با ایمان با اخلاق اهل زندگی ….وقشنگ و قد بلند…..

  28. فاطمه گفت:

    سلام عرض ادب خدمت همه ی عزیزان التماس دعا دارم
    فاطمه خانوم هستم بچه ورامینم ولی به دلیل شغل پدرم زاهدان زندگی میکنم
    لطفا عزیزان برای همه ی جوان های دنیا دعا کنید که ازدواجی موفق و سرشار از عشق و محبت داشته باشند و برای من هم دعا کنید ۲۰ سالمه یک نفری رو خیلی دوست دارم♥️
    عاشقشم 🥰اون هم همینطور کلا هردومون خیلی همو دوست داریم ایشالله خدا اگه خیر و مصلحت‌ میدونه برامون این ازدواج رو ایشالله همه چیزش جفتو جور بشه انشاءالله🤲🏻

    شما عزیزانم برای همه ی ما جوان‌ها دعای خیر کنید🙏 ایشالله که همگی عاقبت بخیر بشن ماهم همینطور♥️🥰

    ممنونم از همتون🙏

    1. ناشناس گفت:

      انشلاه به آرزوت برسی فاطمه جون🤲🤲🤲

  29. هستي گفت:

    سلام به تک تک خوبان انشاء الله بحق این ماه عزیز که هر جوانی هر تنهایی عاقبت بخیر خوشبخت بشن هیییییچ مادری دلش نسوزه هیییییچ مجردی هم نمونه تو این دنیا یک نصیحت خواهرانه و واقعی دخترا تا باباتون سالم هست شوهر کنید که بعدش زندگی خار کوریه بخدا مرد دودی نباشه و بد اخلاق مرد پول زیر سنگ باشه درش میاره دعای خوب که جواب میده الان ماه شعبان نزدیکه خب ١٢ هزار تا یا علی رو ١٢ عدد نخود بخونید بعدش با همون ١٢ دونه اش درست کنید تقسیم کنید به در همسایه نتیجش رو ببینید علی یادتون

    1. مرتضوی گفت:

      هستی جان میشه بیشتر توضیح بدی واس داداشم انجام بدم میشه؟

  30. :) گفت:

    سلام پسری دارم ‌۳۲ ساله ساکن مشهد دختری میخواهم ۲۵ تا ۲۷ دختر خوب و نجیب زیبا ساکن مشهد هم باشد برای آشنایی به آیدی زیر پیام بدهید [censored]

  31. M گفت:

    سلام منم زن مطلقه پنج‌ سالی میشه شوهرم فوت کرده چند خواستگار داشتم ولی به دلم نبودند یک نفر اهل دل با محبت که درکم کنه نیاز به یک همدم دارم

  32. ناشناس....... گفت:

    من ۲۶ سالم است هرکس میاید خواستگاری حرف میزند اما نمیاید جلو یا که من دلم نمیگیرد و مجبور شدم درس بخوانم

    1. محمد گفت:

      سلام با من ازدواج میکنی ۵۱ سالمه جوان با سواد اصلا نیاز به خونه داری ندارم فقط زن میخواهم چون زنم چند سال پیش فوت کرد

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هم ۵۰ سالمه دختر هستم شما اهل کجایید؟

    3. ناشناس گفت:

      سلام من هم ۳۱ ساله هستم تحصیل کرده و دارای شغل با درآمد خوب

    4. زهرا گفت:

      سلام شبتون بخیر شماره من [censored]

    5. ناشناس گفت:

      سلام کجایی هستید؟

  33. زهرا گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید من دختری هستم ۲۱ساله من در روستایی به نام وهن آباد رباط کریم زندگی میکنم همراه خانواده ام اگر کسی مایل به ازدواج با همچین دختری هست به این شماره پیام بده [censored] خوشگل و جذاب چادری و محجبه و نماز خوان و قرآن خوان و روزه بگیر خواستگار زیاد دارم ولی پدرم نمیگذارد بیایند جلو قصد ازدواج دارم اگر کسی هست و اینکه از خصوصیات همسر آینده منفی :دست بزن نداشته باش اهل دود و دم نباشه هیز نباشه چشم چران نباشه خسیس نباشه بد دل نباشه بد دهن نباشه اخمو نباشه شکاک نباشه سختگیری نکنه گیر نده خیانت نکنه دروغ گو نباشه عصبانی نشه اهل دعوا نباشه اهل کتک کاری نباشه ویژگی های مثبت همسر آینده: اهل مسافرت و تفریح و گردش و خوش گذرانی باشه اهل بگو و بخند باشه اهل زن و زندگی و بچه باشه رفیق زنش باشه دوست و همراه زنش باشه برای زنش همه چی رو مهیا بکنه مثل خودم نماز خون و قرآن خون و روزه بگیر باشه دلش پاک باشه ماشین و درآمد و کار هم داشته باش من با خونه ی مستاجری مشکلی ندارم خیلی ممنون باتشکر

    1. ناشناس گفت:

      باعرض سلام من اهل مشهد هستم ۲۱ اهل تقوا ایمان
      و درآمد خوب اگه مایل باشید

    2. یاهو گفت:

      کسی ک نماز خون واقعی مومن هست همه چی رو اماده نمیخواد میگه همراه میشم باهم همه اینها رو بدست بیاریم اون موقع الان من باهات هستم

    3. ناشناس گفت:

      چقدر سفارش داری

    4. نوروز گفت:

      همچین آدمی که همه خصوصیات خوب را داشته باشد کم پیدا میشه

    5. ناشناس گفت:

      صبر کن همچین آدمی الان میاد 😏😏

    6. ناشناس گفت:

      حالت بد نشه
      همچین شخصی رو کره ی زمین وجود نخواهد داشت
      مگر اینکه جزو جنبندگان کرات دیگر یافت شود 😃

    7. ناشناس گفت:

      من هم میخوام ازدواج کنم بختم باز شود ۲۰ ساله هستم

    8. ناشناس گفت:

      اونی که شما در خواست دارید بلبل هست سالی یک بار میاد منتظر باش

    9. پ آ گفت:

      سلام من چهل سالمه. در المان زندگی میکنم. یک دختر از ازدواج قبلیم داشتم. ایمان و اعتقاداتم را اینجا حفظ کردم و به دنبال یک انسان واقعی و با ایمان هستم برای ازدواج.

  34. .. ناشناس گفت:

    سلام دختری دارم ۱۶ ساله خواستگار زیاد میاید ولی خب با یک سری مشکلاتی که دارند ما راه نمیدهیم
    اگر پسری خوب و با ایمان هست ان شالله معرفی کند

  35. مهین گفت:

    واقعا هیچ کس قصد ازدواج نداره یا دختر هایی پاک مومن و الان نمیخوان

  36. ناشناس گفت:

    سلام برایم دعا کنید خواستگاری که چند ماهی است تعلل می‌کند در جلو آمدن، بیاید، انشاالله که خیر باشد
    همه شما خوشبخت و عاقبت بخیر باشید

  37. ناشناس گفت:

    منم ۳۶ سالمه شوهر خوش اخلاق میخوام 🙂 خصوصیت اخلاقیمم اینه که هر چی پول شوهر دربیاره میدم فرش دستباف و ظرف عتیقه میخرم:)))))

  38. سپیده گفت:

    سلام میشه برام دعا کنید ازدواج کنم
    از یک خانواده اصیل و تحصیل کرده ولی خیلی دوست دارم ازدواج کنم

    1. مادر گفت:

      سلام پسری دارم ۳۲ ساله از چه راهی با شما تماس بگیرم

    2. ناشناس گفت:

      سلام با من بودید

    3. ناشناس گفت:

      سلام منم دختری دارم ۲۳ ساله دوست داشتید باهم آشنا میشیم

  39. دشمن زده گفت:

    تا قبل از ۲۵ سالگی ازدواج کنید وگرنه بعدش نه شوهر گیر میاید نه اینکه خودتان گول میخورید. البته برای کسانی که قبلش نامزدی و.. نداشتند شاید فرق کند.

  40. مهین گفت:

    دختری هستم پاک و مومن نماز خوان ۲۱ سالمه برام دعا کنید خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی نه در روستای خودمان

    1. هم وطن گفت:

      چرا روستا و روستایی مگه چه بدی داره

    2. مهین گفت:

      دوست ندارم روستا ازدواج کنم

    3. ناشناس گفت:

      سلام من ۳۴ سالمه است ولی نمیدانم چرا هرختمی بر میدارم انجام میدهم به نتیجه نمی‌رسد چهل روز سوره یاسین و…. ولی متاسفانه جواب نگرفتم

    4. احمدی گفت:

      دختری هستم ۲۹ ساله خیلی دوست دارم ازدواج کنم برام دعاکنید، اگر کسی هست برای ازدواج پیام بدید

    5. ارش گفت:

      من دنبال یه دختر خوب و با خدا واس ازدواج هستم [censored]

    6. ناشناس مومن گفت:

      اگر خواستید میتوانیم با هم صحبت کنیم

    7. ناشناس گفت:

      باسلام و ادب
      دختری هستم ۲۹ ساله تحصیل کرده اما خواستگار ندارم خیلی افسرده شدم
      اگه مورد با ایمان و خوش اخلاقی بود بهم پیام بده آی دی پیجمو میذارم اینجا [censored]

    8. مهین گفت:

      پاسخ تون به من بود

  41. ناشناس گفت:

    سلام دوستان برای منم دعا کنید زود تر ازدواج کنم خسته شدم از تنهایی

  42. ناشناس گفت:

    سلام پسرم متولد ۷۵ هست باسمنج هستیم خانواده شش نفریم شاغل پسرم آزاده

    1. مهین گفت:

      سلام به من پیام دادین

    2. لیلا گفت:

      سلام
      منم خیلی دوست دارم ازدواج کنم

    3. ستاره گفت:

      سلام مدیر سایت عزیز لطفا شرایط اینکه این دو خانواده هم رو ببینند شماره شون رو بهم بدین مرسی کار خیره

    4. ناشناس گفت:

      من ۳۷ سالمه دوس دارم ازدواج کنم برام دعا کنید بختم بازشه

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام خدمت شما مخاطب گرامی
      متاسفانه به دلیل سوء استفاده های احتمالی و حفظ حریم خصوصی امکان انتشار شماره تماس و ایمیل مخاطبین وجود ندارد وگرنه حتما در جهت این کار خیر کمک رسانی می‌شد.

  43. معصومه گفت:

    سلام من ۳۴ سالم است و اهل زندگی و دیندار و مقید به خیلی اصولها و اگر تا الان ازدواج نکردم بخاطر تنهایی پدرم چون مادرم فوت کرده بودند نمیتوانستم پدرم را که اندازه دنیا دوستش داشتم تنها بگذارم تا اینکه ایشون من رو تنها گذاشتند و به مادرم ملحق شدند و من الان تنها شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم لیسانس دارم و در حال حاضر حسابدار هستم از لحاظ خانه داری و زندگی مطمئنم به خودم اهل دوستی این ها هم نیستم اگر پسرخوب و اهل زندگی و خانواده دار میشناسید معرفی کنید لطفا

    1. Roya گفت:

      سلام. پسری میخواهم بین ۳۸ تا ۴۴ ساله خوش اخلاق خوش رفتار خوش اندام خوش بر و رو خوش بر و بازو خوش سلیقه خوش ذوق خوش الحان خوش پول با سواد خوش صدا خوش قد و بالا خوش چشم و ابرو خوش رنگ و رو

    2. نگار گفت:

      سلام منم میخوام ازدواج کنم یک دختر اهل نماز و روزه هستم یک پسر خوب خوانواده دار خوش اخلاق مهربون پولدار میخوام

    3. ناشناس گفت:

      سلام خوبی ساکن کجا هستید

    4. ناشناس گفت:

      سلام واسه منم دعا کنید نا

    5. سیامک گفت:

      سلام دخترم. اهل کجایی؟ میزان سوادت؟ کمی از خودت بگو. انشاءالله که اگر بتوانم عروس من میشوی. پسر من هم متولد ۶۷ هست. پسر خوب. نماز خوان. مقید به حلال و حرام. ضمنا مهندسی معماری دارد قبلا در شرکت‌ها کار می‌کرد و لی الان در خانه خودش کار میکرد و دور کاری میکند

    6. ناشناس گفت:

      سلام خانم شما اهل کجایید من هم یک دختری میشناسم با پسر شما هم سن هست خیلی دختر با ابرو و دینداری هست خودش هم تحصیل کرده در خانه داری هم یک هست از هر انگشتش یک هنر می‌بارد اگر مایل باشید با هم گفتگو کنیم

  44. ستاره گفت:

    سلام من ۳۶ سالم است خانم هستم یک بچه کلاس اولی دارم از نظر پوشش کامل و چادری مرد مهربونی باشد شرایط مالی ‌معمولی داشته باشد پسرم هم عین بچه اش دوست داشته باشد اهل زندگی باشد

    1. یا خ گفت:

      سلام وقتتان بخیر من هم ازدواج کردم ولی بعد مهمان اخلاقی نداشت متولد ۵۲ هستم ‌ولی دل ۱۶ ساله ای و اعتقادات دین اسلام زیاد دارم میخوای ب یاعلی

  45. ناشناس گفت:

    سلام برایم دعا کنید تا حاجت بگیرم

    1. ناشناس گفت:

      انشالله حاجت روا بشی

    2. ناشناس گفت:

      ان شاءالله حاجت روا بشی 🤲🤲🤲

  46. نازنین گفت:

    دوستان ایدی یا شماره ای که میگذارید نمیاید برای هیچکس

    1. مجتبی گفت:

      ۴۳ سال دارم با من ازدواج میکنید

  47. ناشناس گفت:

    منم دختری هستم پاک و مومن هستم مجردم ۲۱ سالم است خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی توی روستای خودمان نه

    1. ناشناس گفت:

      سلام نمیشه شماره ای واتساپ چجوری صحبت کنیم برای ازدواج البته لیقوان هم خیلی دور ولی اگه شرایط شما با پسرم بخوره مشکلی نیست یک کاریش می کنیم

    2. ناشناس گفت:

      ببخشید ها این رو می پرسم خودشون دوست دارند ازدواج کنند یا شما اصرار میکنید چون سنشون کم هست بخاطر اون پرسیدم

    3. ناشناس گفت:

      ببخشید اینجا نه میشه شماره گذاشت نه میشه آیدی نوشت نمیدونم واقعا چکار کنیم ببینید خب راه خیلی دوره فاصله داریم ولی هر چی قسمت باشه هر چی خدا بخواد منم راضیم هر چی توی تقدیرم باشه هرچی برام بخواد ولی از بچگی آروزم این بود ازدواج کنم و از اینجا برم

    4. ناشناس گفت:

      سلام شماره تماس نمیشه بدید چطوری باشما صحبت کنیم
      گفتم از خراسان شمالی هستیم پسرم هم ۲۲ سالشه

    5. ناشناس گفت:

      بله گفته بودید انشالله سالم و سلامت موفق باشند چرا نمیشود ولی اینجا نمیشود شماره نوشت

    6. یونس گفت:

      خسته شدیم از جامعه که بازی گرگ و میش می‌کند با ادم

    7. ناشناس گفت:

      سلام شماره تلفن نمیشه بدید آخه چجوری شرایط همدیگر بدونید

    8. ناشناس گفت:

      سلام به ناشناس من پسری دارم ۲۲ ساله اسم روستای شما چیه چجوری پیدات کنیم

    9. ناشناس گفت:

      سلام شماره تماسی چیزی نمیشه به ما بدید تا ما با شما تماس بگیریم دختر خانمی که از روستای لیقوان هستی

    10. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا درخواست شماره تماس یا معرفی نکنید امکان انتشار وجود ندارد.

    11. ناشناس گفت:

      سلام خوب چطوری همدیگر پیدا کنیم شما لیقوان تبریز هستی ما خراسان شمالی شماره ای چیزی نمیشود بگذاری ما تماس بگیریم شرایط هم بدونیم این که گفتی ۲۱ سالتونه پسرم هم ۲۲ سالشه

  48. ناشناس گفت:

    من یک دختر ۱۸ ساله هستم و دوست دارم با یک نظامی ازدواج کنم موردی بود لطفا معرفی کنید

    1. ناشناس گفت:

      چرا حالا نظامی مهندس نمیخواین ؟

    2. ناشناس3 گفت:

      سلام اهل کجا هستی ؟ خانواده چند نفری هستید؟

    3. ناشناس گفت:

      سلام گفتم اهل بجنورد شماره تماس نمیشه بدید تماس بگیریم این هم گفتم پسرم ۲۲ سالشه

    4. ناشناس گفت:

      سلام اهل خراسان شمالی بجنورد

    5. ناشناس گفت:

      سلام من گفتم اهل بجنورد شماره تماس نمیشه بدید آشنا بشیم من پسرم ۲۲ سالشه الان هم سرکار

    6. ناشناس گفت:

      سلام اهل خراسان شمالی

    7. ناشناس گفت:

      پایین تر از باسمنج پنیرش هم خیلی معروف است

    8. ناشناس گفت:

      سلام اهل بجنورد

    9. ناشناس گفت:

      سلام اسم روستای شما لیقوان بود درسته کجاست لیقوان

    10. ناشناس گفت:

      روستایی لیقوان ۵ نفره

  49. ... گفت:

    خدا وکیلی شما دخترا در به در دنبال شوهرید اما وقتی شوهر کردید معلوم نیست چرا ناسازگار میشین و همتون هم میگین نباید ازدواج می کردم پیر شدم و از این حرفا … بعد موقعی که شوهر گیرتون میاد میخواین تمام خواسته ها بچگیتونم براورده کنه فازتون چیه؟ البته خودمم دخترم اما شکر خدا منطقی ام خخخ

    1. ناشناس گفت:

      سلام شما همانی هستید که از روستای لیقوان بود

    2. ناشناس گفت:

      بله خودمم بفرمائید

  50. نازی گفت:

    ۲۰ سالمه شوهر میخواااااااام

    1. محمد جواد گفت:

      من ۲۲ سالم است زن میخوام ماشین نا خونه هم دارم بیام

    2. فاطمه گفت:

      سلام ۳۶ سالم است در قم زندگی میکنم و دوست دارم ازدواج کنم

    3. سارا گفت:

      میشه شماره تون رو بدید

    4. ناشناس گفت:

      🙃 آخی زن داداشم میشی

    5. Mahmoud گفت:

      دمت گرم گل گفتی👏👏👏

    6. ناشناس گفت:

      سلام من ۱۹ سالم است می خواهم ازدواج کنم

    7. فاطمه گفت:

      ۲۴ سالمه یه همسر خوب می‌خوام ۱۸۰ قد داشته باشه

    8. نازی گفت:

      اره میشم☺

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.