دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعا برای ازدواج دختر مجرد (بهترین دعای ازدواج سریع + دعای تجربه شده برای ازدواج)

New-Project-70 دعا برای ازدواج دختر مجرد (بهترین دعای ازدواج سریع + دعای تجربه شده برای ازدواج)

دعا برای ازدواج سریع یکی از موارد توصیه شده در راستای تسهیل این امر مقدس است. طبق تصریح متون دینی از مصادیق رزق در زندگی انسان بهره‌مندی از همسر نیک و دلنشین می‌باشد . اهل بیت علیهم‌السلام برای جلب این روزی دعاهایی را فرموده‌اند تا به فضل خدا مشکلات جوانان مشتاق ازدواج حل شود و در این امر مقدس تسریع صورت گیرد. در ادامه به چند دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر اشاره خواهیم کرد. چندین دعای ازدواج سریع برای دختر مجرد جهت رسیدن به یک ازدواج موفق و خوشبخت شدن معرفی می‌شود که سعی شده از منابع معتبر این ادعیه انتخاب شوند. تا انتهای مطلب با شرف‌آنلاین همراه باشید…

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر از امام علی (ع)

دعای مخصوص ازدواح فوق محشر

یک دستور مهم از حضرت علی (ع) برای دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر بیان گردیده‌است:

در کتاب الجعفریات (الأشعثیات) صفحه 109 از حضرت علی (ع) نقل شده: هر یک از شما که قصد داشت ازدواج کند باید در آغاز دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه و سوره یس را قرائت کند، زمانی که نماز تمام شد ستایش و ثنای پروردگار را گوید و سپس این گونه بگوید:

“اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً(تً) وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سَرَّتْنِی وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَهُ وَ لَا آخُذُ إِلَّا مَا مَنَنْتَ وَ أَعْطَیْتَ وَ قَالَ مَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ فَإِذَا زُفَّتْ [إِلَى‏] زَوْجِهَا وَ دَخَلَتْ عَلَیْه”

حضرت علی (علیه‌السلام) در ادامه فرمودند که کسی که این دعا برای ازدواج دختر مجرد را انجام دهد، خداوند آنچه را خواسته است به او عطا می‌کند. البته توجه کنید که این دعا، برای مردی است که جویای همسر است اما دختر می‌تواند حاجت خود را یک همسر خوب است بیان نماید. (فارسی هم گفته شود کفایت می‌کند)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای آیت الله بهجت برای ازدواج

دعای آیت الله بهجت برای بخت گشایی

دو دعا از آیت‌الله بهجت برای ازدواج بیان شده‌است که در ادامه آمده‌است:

اولین دعای آیت الله بهجت برای ازدواج:

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. ایشان در جواب فرمودند که آیه 74 سوره مبارکه فرقان را زیاد بخوانند:

رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا
‌همان کسانی که می‌گویند: پروردگارا، از جانب همسران و فرزندان ما، به ما ببخش آن چیزی که مایه روشنى چشم می‌باشد و ما را براى اهل تقوا قرار ده

دومین دعای آیت الله بهجت برای ازدواج:

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمودند: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده در این هنگام خوانده شود و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا نشده انجام دهد. (ذکرهاى نجات‏بخش، ص 76) برای مشاهده دعایی که آیت الله بهجت در زادالمعاد به آن اشاره کردند به لینک نذر برای ازدواج سریع مراجعه کنید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره ذکر یا لطیف آسان‌ترین دعای ازدواج

در کتاب معراج الذاکرین صفحه 183 بیان شده که برای گشایش بخت سریع دختر، دو رکعت نماز مستحبی بخوانید. بعد از سلام رو به قبله 100 مرتبه ذکر یا لطیف بگویید. این ذکر نیز جزء یکی از دعاهای فوق العاده محشر مخصوص ازدواج به حساب می‌آید. این دعای ازدواج آسان را فراموش نکنید.

 معرفی یک ذکر معتبر ازدواج از کتاب معتبر

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره یک دعای تجربه شده برای ازدواج

یک دعای تجربه شده برای ازدواج خواندن و استمرار بر تلاوت آیه 21 سوره مبارکه روم است که یک دعای قوی برای ازدواج دختر مجرد می‌باشد. این دعا توسط برخی که به صورت تجربی از آن نتیجه گرفته‌اند توصیه شده و منبعی برای آن نیافتیم:

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً(تً) وَ رَحْمَهً(تً) إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ
و از نشانه‌هاى (لطف) خداوند این است که برای‌تان همسرانى از جنس خودتان خلق نمود، تا در کنار او آرامش یافته و در میان‌تان رافت و مهربانی قرار داد، در این (نعمت) نشانه‌هایى است براى مردمی که می‌اندیشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معتبر‌ترین و بهترین دعا برای ازدواج دختر مجرد

قطعا بهترین دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد که بسیار معتبر است و باعث افزایش تعداد خواستگاران دختر می‌شود استفاده از اثر ویژه سوره احزاب می‌باشد. پیامبر گرامی اسلام در حدیثی نورانی در باب فضیلت این سوره می‌فرمایند: اگر این سوره با رعایت آداب برروی پوست آهو نوشته شود و درون یک ظرف شیشه‌ای درب بسته یا کوزه درب بسته در منزل نگهداری شود خواستگاران خود دختر و خواهرانش و دیگر بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد، هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشد. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

همچنین امام ششم شیعیان حضرت امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره بر روی پوست آهو درون یک قوطی سربسته در خانه دختر نگهداری شود. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای ازدواج سریع دختر استفاده گردد و نه برای یک دختر بلکه این دعا برای گشایش بخت تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعا برای ازدواج دختر مجرد است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام -البرهان) در حقیقت سوره احزاب یکی از بهترین انواع دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر بوده که بسیاری از اشخاص به کمک آن ازدواج کرده‌اند. می‌توانید سوره احزاب روی پوست آهو را از لینک زیر تهیه نمایید. این دعا به صورت دست‌نویس و با رعایت آداب در مجموعه شرف‌آنلاین تهیه شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین دعا برای ازدواج پسران

توصیه امام صادق به ابوبصیر برای ازدواج پسران:

هر زمان خواستی ازدواج کنی در آغاز دو رکعت نماز بجا بیاور بعد از آن حمد و سپاس خداوند کن و  بگو:

اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ فِی مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً(تً) وَ قَدِّرْ لِی وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَمَاتِی
خدایا من می‌خواهم زن برگزینم، برای من از میان زنان، پاکدامن‌ترین آن‌ها را مقدر کن؛ زنی که درمورد خود و اموال شوهرش حفیظ‌ترین باشد و رزقش بیشترین و برکتش بزرگ‌ترین باشد و فرزندانی برایم مقدر کن که بازماندگانی صالح برای من باشند در زمان حیات و پس از مرگم. (الکافی ۳/۴۸۱ و الفقیه ۳/۳۹۴)

یک دعای قوی برای ازدواج پسران مجرد

دومین دعای ازدواج از امام صادق (ع) برای پسران:

دیگر دعایی برای ازدواج از امام صادق (علیه‌السلام) وارد شده که فرمودند درصورتی‌که اراده ازدواج نمودی دو رکعت بعد از نماز جمعه بخوان و رکوع و سجده را طولانی بنما، بعد از نماز این عبارات را بخوان:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَا سَأَلَکَ بِهِ زَکَرِیَّا إِذْ قَالَ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ اللَّهُمَّ هَبْ لِی ذُرِّیَّهً(تً) طَیِّبَهً(تً) إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ اللَّهُمَّ بِاسْمِکَ اسْتَحْلَلْتُهَا وَ فِی أَمَانَتِکَ أَخَذْتُهَا فَإِنْ قَضَیْتَ فِی رَحِمِهَا وَلَداً فَاجْعَلْهُ غُلَاماً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ نَصِیباً وَ لَا شِرْکاً

آیه 74 سوره فرقان دعا برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن پسران:

هنگامی که فردی عزب باشد و تصمیم به تشکیل آسان خانواده بگیرد یا بخواهد که برای وی فرزندی محبوب خداوند عطا کند باید این دعا برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن را انجام دهد. در روزهای 13 و 14 و 14 ماه قمری (ایام البیض) سه روز پشت سر هم روزه بگیرد و در شب موقع خوابیدن 21 بار آیه 74 سوره مبارکه فرقان را با خلوص نیت و دلی پاک با معنی بخواند و آن حاجت را از خداوند بخواهد سپس بخوابد. درصورتی که در هرماه قمری یک بار این دعای ازدواج را انجام دهد آنچه طلب کرده به راحتی به لطف خدا به دست می‌آید. (خواص آیات قرآن کریم، صفحه ۱۱۹)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره توصیه‌هایی برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن

در کنار انواع دعا برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن بایستی یک سری اصول اخلاقی و رفتاری توسط پسران و دختران مجرد رعایت گردد. در ادامه به مختصر چند توصیه برای تاثیرگزاری بیشتر و سریع‌تر دعای برای ازدواج دختر و  پسر بیان شده‌است:

پیشنهادهای معتبر برای ازدواج موفق

1- پسر و دختر مجرد سعی کنند هیچ شب و روزی را بدون تلاوت قرآن نگذرانند. به خصوص هر شب سوره یس را بخوانند و پس از آن از خداوند حاجات خود را طلب کنند.

2- به نماز اول وقت پایبند باشید. پس از انجام نماز و تسبیحات حضرت فاطمه (س) 10 بار بگویید:

سبحان الله و الحمد لله و لا إله إلا الله و الله أکبر و لا حول و لا قوهَ(تَ) إلا بالله العلیّ العظیم

سپس حاجت خود را از خدا بخواهید؛ اگر خدا بخواهد، اجابت خواهد شد.

3- دعای ازدواج خوب است اما تصمیم جدی به جهت دوری از گناهان را در خود نهادینه کنید تا تاثیرگزاری ادعیه را به چشم خود ببینید. سعی کنید در طول شبانه روز 100 یا حداقل 70 بار استغفار کنید.

4- در کنار تمام انواع دعا برای ازدواج موفق و سریع و انواع دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر، بایستی در انتخاب همسر، سخت‌گیری نکنید. کافی است که شخص مورد نظر متدین، خوش‌اخلاق، راستگو و امانتدار باشد، همچنین از نظر جسمی و ذهنی سلامتی داشته باشد. توانایی تأمین زندگی حتی با درآمد اندک نیز کفایت می‌کند. سایر امور گام به گام پس از ازدواج به نحو صحیح جاری خواهد شد.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

35 دیدگاه در “دعا برای ازدواج دختر مجرد (بهترین دعای ازدواج سریع + دعای تجربه شده برای ازدواج)

  1. زهرا گفت:

    سلام از تموم کسایی که توی این سایت هستند میخوام برای منم دعا کنند تا اونی که دوستش دارم بالاش راضی بشه بتونم باهاش ازدواج کنم برام دعا کنین امیدوارم به همه ی خواسته هاتون به حق مولا علی برسید ؟؟؟

  2. Zahra گفت:

    خدایا ازت خواهش میکنم کمکم کن

  3. علی گفت:

    یه سفارش به دختر خانمهای مجرد و خانواده شون دارم که تو این شرایط اقتصادی در به داغون یک پسر خوب بخاطر غیرت و تعهد و مسیولیتی که قراره برای خوشبختی دختر بر عهده اش بیفته پا جلو نمیگذاره. خودتون برید جلو و بهش پیشنهاد بدید و راضیش کنید. گفته شده ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه به پیش نهاد حضرت خدیجه بود. خدیجه ثروتمند بود و ثروت را در اختیار محمد قرار داد.

  4. فاطمه گفت:

    سلام من پوست آهو تهیه کردم ۲ ساله خواستگار میاد ولی یا سن پدرم را دارند یا هیچ کدوم از شرایط ما را ندارند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است با اندکی سهل گرفتن باب ازدواج را به روی خود باز کنید.

  5. ناشناس + گفت:

    به انضمام این مطالب حتما به احادیثی که تشویق به تسهیل امر ازدواج برای مومنین و مومنات هست مراجعه کنید به عنوان اولیا و صاحبان رای در جامعه و در اون ها فکر کنید و تسلیم امور عقلانی باشیم و نه در گیر پنداشتهای غلطی که روزگار به خورد ما داده خودمون رو مروج و عامل بر حق قرار بدیم برای خداوند متعال

  6. ناشناس گفت:

    سلام و وقت بخیر
    در ضمن گفتار افراد از روی صلاح در ذهنم موضوعی رو برای جواب باز خوانی کردم که امیدوارم هم افرادی که قبلا نظر دادن و هم افرادی که بعد مطالب رو میخونند به این موارد هم نظر بیاندازند و ان شا الله که برای همه خیر باشه.
    اول: دعا یقینا به خالق میرسه! پس در این امر شکی نیست، که خداوند متعال اسمع السامعین هست! و اگر قرار هست در پیدایش نتیجه فکر کرد باید انسان به خودش، عمل و اندیشه و نیتش نگاه کنه [که ان شا الله مورد رضی خداوند باشیم]
    دوم: از اثار دعا اصلاح در اندیشه، عمل و رفتار هست، یعنی خداوند در جواب بنده اش به دعای او نه تنها امور رو محقق و اصلاح میکنه، بلکه به اون توفیق میده برای رشد خودش و اون احوالات بتونه در جهتی که خدا میپسنده و بهترین جهت ها هست حرکت کنه!
    سوم: از مورد دو استفاده میکنم که از همین اصلاح ها این هست که انسان به خودش نگاه کنه و در نیتش تامل کنه و برای خدا دست به اصلاح بزنه! آیا واقعا اکثر مردم ما عقایدشون نسبت به اون چیزی که خداوند نازل کرده منطبق و مورد قبل خداوند هست؟! آیا ما خودمون تسلیم فرامین و اوامر الهی هستیم؟!

  7. الینا گفت:

    سلام طاعات عبادات قبول حق. من دختری هستم از تبار ایران ایران زمین منم مثل خیلی ها نمازشب میخونم دعا بخت گشایی و نماز حضرت علی و نماز جعفر طیار و سوره احزاب رو خودم پوست اهو تهیه کردم با مشقت تمام نوشتم اما هیچ سببی حاصل نشد ما مجردها از خدا یه زندگی میخوایم با پسری که سر به راه و اهل زندگی تابانده دچار نشیم خدا اگه خودش بخواد اینقدر بنده هایش مثل من در عذاب دچار نمیکن مگ نگفته مرا صدا بزنید و از من بخواین ما نمیخوایم گناه کنیم اما خدا با ندادن هایش و نا امید کردنش باعث میشه که کسانی با شماتت کنند و بگن یک عمر دنبال نماز و دعا بودی اونهایی که نبودند از ما سرترند چرا واقعا چرا من چه جوابی دارم بدم درحالی که میبینم اون هایی ک هیچی رو رعایت نمیکنند حاجتشون برآورده س اما ما نه ایا عدالت همین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی خوشبختی برای شما هموطن گرامی
      گاهی صلاح خداوند بر این است که دعای شما را در زمان مناسبش برآورده کند. دست از راه خیر و نیکی برندارید که خداوند پاداش صبر شما را به بهترین شکل ممکن عطا خواهد نمود.

  8. علی گفت:

    بجای دعا از شرایط سخت دوری کنید خانمها از انتظارات خودشون کم کنند آخه با دلار ۶۲ تومنی کی ازدواج میکنه!!!!

  9. ناشناس گفت:

    سلام
    برای برادر منم دعا کنید
    خیلی پسر خوب و مهربون و کاری هست اصلا رفیق بازی و سیگاری و قلیونی نیست با ادبه کارگر معدن کار داره ماشاالله درآمدش هم خوبه در حد خودش در کل خیلی آدم ساده آیه
    فقط بچه بود تشنج کرد و هنوز دارو میخوره چند جا رفتیم خواستگاری اما این رو میکنیم قبول نمیکنند
    تو رو خدا دعا کنید مشکلش حل بشه و زود ازدواج کنه

  10. زیبا گفت:

    سلام. من 32 سالمه هنوز ازدواج نکردم خیلی دوست دارم ازدواج کنم هر دعایی رو هم که بگین خوندم ولی نشد لطفا برام دعا کنید ممنون

  11. ف گفت:

    سلام لطفاً برای منم دعا کنید الان 42 سالمه هرچه خواستگار می‌آمد مادر بدون دیدنش ردشان کرد و دیگه چندسال کسی نمیاد منم دوست دارم ازدواج خوب و موفقی داشته باشم خواهش میکنم دعا و راهنمایی کنید ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی خوشبختی برای شما مخاطب گرامی
      از ادعیه معتبر معرفی شده برای ازدواج در همین مقاله استفاده کنید به لطف خدا نتیجه خواهید گرفت.

  12. ناشناس گفت:

    سلام خانم جلالی از بوشهر تو را خدا برای پسر منم دعا کنید ۳۶ سالشه ازدواج نکرده منم مادرش از بس دعا کردم خسته شدم شما هم برام دعا کنید قلبم درد گرفته داره پیر میشه موهاش سفید شده یاخدا کمکم کن پسرم ازدواج کنه

  13. زهرا گفت:

    لطفا برای منم دعا کنید در زمینه ازدواج به خواسته قلبی ام و خوشبختی که مدنظرم هست برسم

  14. ناشناس گفت:

    سلام میشه برای منم دعا کنید یک آقای خوب و با اخلاق قسمتم بشه دلم میخواد از این تنهایی دربیام

  15. ناشناس گفت:

    یه مادر که آب شدن فرزندش رو با باندی مورد نظرش داره میبینه ولی کاری از دستش بر نمیاد جز دعا
    دختر خانم ها واقعا پسر های مومن، عزیزانم شما دعا کنید و بقیه رو بسپارید به خدا تا زمانش نشه، بخت باز نمیشه، شما فقط دعا کنید وصله تن جور بشه دیر و زودش رو به حکمت خدا بسپارید، برای جوان من هم دعا کنید

  16. -bano گفت:

    میشه برای خوشبخت شدن و ازدواج سریع ماجوونا دعاکنین ممنون میشم ک دعاکنین همگی ب خواسته هامون برسیم

  17. علی گفت:

    ما که از خواستگاری رفتن خسته شدیم از بس مهریه میخوان. ول کردیم رفتیم سراغ ازدواج موقت

  18. ... گفت:

    دوستان مجرد عزیز
    من دعاهایی نوشتم که خداروشکر دختران مجرد بسیاری سریع ازدواج موفق داشتند، مثلا آیه ۱۳ سوره یس با وضو رو به قبله و طهارت با گلاب و زعفران بنویسید و بعد به گلاب بزنید و کمی بیاشامید و یا آیه ۷۴ فرقان و سوره فاطر آیه ۲۹، مرتب بخوانید‌ حاجت روا باشید به زودی انشاءالله.

  19. فاطمه حیدریان گفت:

    سلام. من تا الان که ۳۰ سالم شده همیشه به خواندن قرآن و نماز اول وقت خواندن سوره یاسین در هر روز پایبند بودم و حتی دوبار هم نماز مخصوص به سفارش حضرت علی را که باید در هر رکعت بعد حمد یس خواند را خوانده ام البته برای دومین بار را امشب خواندم ولی هنوز جوابی در مورد ازدواج بایک مرد مهربان و عاشق پیشه و با ایمان را هنوز نگرفتم آیا ازدواج در سرنوشت من نیست که خدا نسبت به دعاها و نماز های اول وقت من حتی نماز های صبحم که ساعت کوک می کنم و برای نماز بیدار میشم بی اعتناست؟ میشه لطفا امشب پاسخ من را بدهید؟ من خیلی دوست دارم امسال ازدواج کنم … شماره موبایل: [censored]
    لطفا اگر به ای می من نتوانستید پاسخ بدهید به این شماره موبایلم که الان براتون تایپ کردم حتما تا امشب حالا چه در واتساپ چه در تلگرام پاسخ بدهید. سپاسگزارم.

    1. ناشناس گفت:

      ببخشید خواهر جان فاطمه تو که کوشش بندگی خود را کردی دیگر اش را بسپار به خدا ما هم برای تو دعا میکنیم

  20. ناشناس گفت:

    من هم یک دختر خوب پاک ونجیب خوشگل دارم دوست دارم اقا که خوشتیپ پاک و نجیب و خانواده دار و عاشق دخترم شود و مشوقش باشد و یک پزشک خوب مهربان و دلسوز و 20 تا 23 سال سنش باشد خدایا نصیب دخترم کن

  21. ناشناس گفت:

    سلام من نماز شب خوندم حاجت گرفتم شما هم بخونید توبه کنید از گناه های گدشته واقعا از گناه پشیمان باشید اون موقع دعا کنید مخصوصا سحر جمعه ایشالا که حاجت روا شوید

  22. فاطمه ۹۹۸ گفت:

    من ۶ ماهه گریه و زاری میکنم و از خدا حاجت میخوام اما ….حاجتم روا نمیشه

    1. saaheem گفت:

      ۶ماه ؟ من ده ساله از خدا یک چیزی رو میخوام نمیده نه با گریه نه با ضجه نه کفر نه التماس

  23. بهاره گفت:

    میشه یک دعایی که هزار درصد برای بخت گشایی مستجاب میشه رو معرفی کنید

    1. Yasamin گفت:

      همین دعای احزاب که توصیه پیامبر ص هست

  24. ناشناس گفت:

    پوست آهو از کجا پیدا کنیم واقعا که

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی لینک سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید.

  25. حنانه گفت:

    من یه دختر ۲۲ ساله هستم و خب، خیلی وقت ها دعاهای ازدواج رو می‌خونم. دنبال یک آدم خوب می‌گردم لطفا برای منم دعا کنید که خوشبخت و موفق بشم و اون آدم خاص رو پیدا کنم. نمی‌خوام تنهام باشم، التماس دعا

    1. اسماعیل جعفری گفت:

      انشاالله به زودی زود یه آقایی که اخلاقش رفتارش کردارش از همه لحاظ همانند امیرالمومنین علی بن ابی طالب باشه خدا قسمت و روزی تون بگرداند

    2. حسن گفت:

      انشالله بزودی زود یک آقای خوب برات بیاد

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و دعای خیر برای شما مخاطب گرامی
      از ادعیه معرفی شده استفاده بفرمایید به امید خدا حاجت روا خواهید شد.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.