قیمت گذاری سنگهای قیمتی

قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

diamond-table قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

برای همگان و به ویژه علاقه مندان به صنعت تجارت سنگ های قیمتی موضوع قیمت هر قیراط الماس و یا قیمت هر گرم الماس مسئله ای پیچیده و صد البته جالب و هیجان انگیز می باشد. برای مثال قیمت یک الماس ۲ گرمی (۱۰ قیراطی) با رنگ نسبتا خوب و درجه شفافیت مورد قبول بیش از ۲۰ هزار دلار می باشد که البته این قیمت گذاری به این آسانی نیست و توضیحات مفصلی دارد که در این مقاله به صورت دقیق بیان می شود. نبود منبع معتبر و قابل اطمینان برای پی بردن به این اطلاعات ارزشمند و جذاب و همینطور انحصار این سنگ قیمتی در دستان افرادی خاص از علل عدم کامیابی در این زمینه بوده است. در این مقاله تمام اطلاعات و فاکتورهای مورد نیاز برای تعیین و قیمت گذاری یک نمونه از این گوهر و همینطور جداول استاندارد جهانی، به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد. با شرف آنلاین همراه باشید…

تذکر 1 : همراهان عزیز شرف آنلاین لطفا به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که روش قیمت گذاری که در ادامه آمده است برای خرید و فروش در بازار نیویورک ایالات متحده آمریکا ارائه گردیده است. این روش به صورت حدودی می باشد و قطعا وحی منزل نبوده و نخواهد بود و در تمامی دنیا مشابه بسیاری از اجناس داری تخفیف هستند و شرایط فروش ویژه هر کشور و وضعیت بازار آن، تعیین کننده قیمت نهایی آن است. بنابراین شرف آنلاین خود را موظف به این اطلاع رسانی می داند و تاکید دارد که هر گونه سوء استفاده و گمراه کردن اشخاص با استفاده از این جداول توسط دیگران هیچ مسئولیتی را برای شرف آنلاین به وجود نمی آورد.

تذکر 2 : جهت قیمت گذاری الماس بایستی حضورا و از نزدیک توسط یک کارشناس خبره بررسی شود لذا خواهشمند است به هیچ عنوان درخواست تعیین قیمت توسط شرف آنلاین نفرمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تاریخچه مختصر روش اصولی قیمت گذاری الماس

شرکت راپاپورت در سال ۱۹۷۶ به وسیله مارتین راپاپورت Rapaport تاسیس شد. او “فهرست رپ” را در سال ۱۹۷۸ به عنوان اساسی برای مشخص نمودن ارزش این گوهر صادر کرد که در این لیست قیمت ها تنها برای نوع سفید یا D color محاسبه شده بود، چرا که استانداردهایی به مراتب بیشتر برای رتبه بندی این گوهر از نظر رنگ، برش، پاکی و وزن وجود داشت و محاسبه نمودن تمامی این فاکتورها برای بررسی قیمت الماس امری مهم و ضروری بود. زمانی که گزارش راپاپورت به طور گسترده و سراسری در ایالات متحده آمریکا و خارج از آن استفاده می شد، همیشه و در همه ی موارد دقت خوبی نداشت، در این زمان شرکت “آیدکس” با فهرست قیمت خود در اوایل سال ۲۰۰۰ پا به این عرصه نهاد.

تاریخچه سنگ الماس

“آیدکس” پیشرو در تجارت آنلاین برای فروشندگان و تجار حرفه ای در شهرهای اصلی تجارت این گوهر مثل آنتورپ، بمبئی و نیویورک است. آیدکس خصوصیات آنلاین فروش این نگوهر را به شکل لیست هایی همانند لیست راپاپورت منتشر کرده و با ویژگی قیمت گذاری فعال تر و بررسی های استراتژیک در صنعت تجارت این گوهر نایاب به یک منبع معتبر و مرجع صحیح در قیمت گذاری معاملات اختصاصی و عمده دست پیدا کرد. ورود “آیدکس” به تجارت حرفه ای امری ضروری بود، بیش از ۷۰۰۰ دلال حرفه ای از این تشکیلات به طور منظم بهره می بردند. بیش از ۷۵٪ درصد از معادن و فروشندگان عمده به شکل زنجیره ای، تامین منابع اطلاعاتی برای سازمان این شرکت قیمت گذار را در تمام جهان بر عهده دارند. با اینکه بهاء و اطلاعات “آیدکس” به یکی از استانداردهای قیمت گذاری سنگ الماس در صنعت جواهرات تبدیل شده است اما با این وجود هنوز هم استفاده از لیست شرکت راپاپورت برای غالب فعالان صنعت جواهر و فروشندگان و خریداران در الویت نخست قرار دارد.

محصولات مرتبط

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آشنایی با قیراط

تمامی الماس های ارزشمند همچون الماس کوه نور و الماس دریای نور با واحد قیراط وزن می شوند و یک قیراط برابر با ٢٠٠ میلی گرم وزن دارد. به عبارت دیگر هر ۵ قیراط یک گرم است. متخصصان برای نمونه هایی با ابعاد کوچک از سیستم نقطه ای کمک میگیرند، ١٠٠ نقطه به مقدار یک قیراط می باشد. یک قیراط غالبا با ct معرفی شده و Ct.tw به وزن قیراطی کل اشاره می کند، این وزن تمام الماس ها در یک جواهر می باشد. مثلا در مورد گوشواره ها، وزن قیراطی کل وزن در هردو عدد گوشواره ها محسوب می شود. اگر وزن تمام الماس های یک گوشواره ١ قیراط باشد، یعنی در هر گوشواره نیم قیراط به کار رفته است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر گرم الماس با تراش برلیان گرد

جدولی که در قسمت پایین مشاهده خواهید نمود طبق آخرین تغییرات لیست قیمت جهانی بروز شده است. (۲۸ دسامبر ۲۰۱۸). این مقادیر قیمت هر قیراط الماس با تراش برلیان گرد می باشد که در یک جدول قیمت ها برحسب تومان و در دیگری به دلار می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر یک سنگ یک قیراطی ١٠٠٠ تومان باشد قیمت سنگ ٢ قیراطی خیلی بیشتر از ٢٠٠٠ تومان است. (چون نمونه دو قیراطی نایاب تر از نمونه یک قیراطی است)

همچنین در جداول زیر قیمت هر گرم الماس خام بر اساس سه فاکتور “خلوص و پاکی” و “رنگ” و “وزن” در بخش قیمت هر قیراط الماس به دلار و قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده است. با توجه به موضوعات و راهنمایی هایی که در ادامه گفته می شود میتوانید از این جداول استفاده نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فاکتور “درجه پاکی” در تعیین قیمت هر قیراط الماس

در جداولی که در ادامه برای تعیین قیمت هر قیراط الماس آمده است، مخفف هایی استفاده شده است که در اینجا لازم است با آن ها آشنا شوید:

۱- Flawless یا به اختصار FL :
هیچ گونه ناپاکی داخلی و سطحی ندارد و این درجه از پاکی بسیار نادر است. تقریبا یک سنگ از میان ۵۰۰۰ عدد دارای این درجه است.

۲- Internally Flawless یا IF :
ناخالصی داخلی ای ندارد و فقط ناخالصی ها و ایرادات سطحی دارد. تقریبا سه درصد از نمونه های دارای شناسنامه، درجه پاکی IF دارند.

۳- Very, Very Slightly Included یا  VVS1, VVS2 :
ناپاکی های بسیار بسیار جزئی وجود دارند که پیدا کردن آنها حتی برای یک کارشناس در زیر بزرگنمایی ۱۰ برابر نیز مقداری مشکل است. در درجه پاکی VVS1 فقط ناپاکی ها از ناحیه پاویلیون یا خیمه سنگ قابل مشاهده هستند و این در حالی است که در درجه پاکی VVS2 کارشناس بسیار ماهر قادر است با بزرگنمایی ۱۰ برابر ناپاکی آن را از قسمت تاج آن تشخیص دهد.

۴- Very Slightly Included یا VS1, VS2 :
ناپاکی ها به صورت واضح قابل مشاهده با بزرگنمایی ۱۰ برابر هستند اما از نظر فاکتورهای ناخالصی ضعیف هستند، یعنی یا کوچک هستند یا در قسمتی قرار دارند که در این درجه بندی جای دارند. توجه کنید تفاوت میان VS1 و VS2 می تواند تنها از لحاظ جایگاه یک ناخالصی کوچک در آن باشد.

۵- Slightly Included یا به اختصار SI1, SI2 :
به صورت واضح قابل تشخیص و مشاهده هستند، البته با میکروسکوپ و ابزار بزرگنمایی تا ۱۰ برابر. اما درمورد درجه SI1 میتوان گفت گاهی اوقات با چشم غیر مسلح میتوان ناپاکی داخلی الماس را فقط از نظر وجودش تعیین کرد و در درجه پاکی SI2 این تشخیص راحتتر می شود.

وزن های سنگ الماس بر اساس قیراط
۶- Included یا به اختصار I1, I2, I3 :
ناخالصی ها به وضوح و به راحتی در زیر بزرگنمایی ۱۰ برابر قابل مشاهده بوده و بر روی مسیر عبور نور در داخل سنگ تاثیر منفی دارند و این توانایی را دارند تا از میزان شدت درخشندگی و شکست نور در الماس بکاهند. در درجه I1 میتوان با چشم غیر مسلح ناخالصی ها را دید، درجه های I2 و I3 گاها بر روی استقامت سنگ نیز اثر منفی دارند یعنی گاهی ناخالصی به مقداری است که سنگ را در معرض شکسته شدن قرار می دهد.

به طور کلی:

VVS1،VVS2،VS1،VS2، SI1،SI2، SI3، I1، I2،I3

هر چقدر از VVS1 به طرف I3 نزدیک می شویم مقدار ناخالصی در سنگ مشخص می شود. میزان ناخالصی I3 با چشم نیز قابل رویت است اما میزان ناخالصی VS1 و VS2 را باید با ذره بین در داخل سنگ جستجو کرد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره فاکتور “درجه رنگ” برای تعیین قیمت هر گرم الماس

موسسه GIA سیستم مرتبه بندى رنگ الماس را براى سنگ هاى غیرفانتزى مهیا کرده است، به این شکل که رنگ ها با حروف الفباى لاتین از D تا Z مشخص مى شوند. در نرخ گذارى، رنگ D از همه قیمتی تر و رنگ هاى بین N تا Z از همه ارزانتر هستند. طیف رنگی الماس از A شروع و به Z ختم می شود. سه رنگ اول ABC به این علت که رنگ سفید مطلق در طبیعت نادر است، کارشناسان درجه بندی این گوهر را از حرف D آغاز کرده که تا Z ادامه دارد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر قیراط الماس به دلار

در این بخش جدول قیمت هر قیراط الماس به دلار آورده شده است و در قسمت بعد جدول قیمت هر گرم الماس به دلار تهیه شده است. توجه داشته باشید که برای به دست آوردن قیمت هر نوع باید عدد به دست امده را در ۱۰۰ ضرب کنید تا قیمت براساس دلار به دست آید.

جدول قیمت گذاری سنگ الماس

مثال: در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۰۱ تا ۰٫۱۷ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۰٫۰۸ تا ۰٫۱۴ قیراط و با درجه خلوص SI2 و میزان رنگ I-J برابر با ۵۴۰ دلار می باشد.

 

جدول قیمت گذاری الماس بر اساس دلار

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۳ تا ۰٫۴۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۰٫۴۰ تا ۰٫۴۹ قیراط و با  بهترین درجه خلوص IF و بهترین میزان رنگ D برابر با۴۸۰۰ دلار می باشد.

 

قیمت جهانی هر قیراط الماس

مثال: در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۰٫۹۰ تا ۱٫۴۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۱ تا ۱٫۴۹ قیراط و با درجه خلوص VVS2 و میزان رنگ F برابر با ۱۰۷۰۰ دلار می باشد.

 

جدول آموزش قیمت گذاری برلیان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۳ تا ۴٫۹۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۴ تا ۴٫۹۹ قیراط و با  کمترین درجه خلوص I3 و میزان رنگ M برابر با ۱۶۰۰ دلار می باشد.

 

جدول قیمت الماس به دلارمثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر قیراط الماس با وزن های ۵ تا ۱۰٫۹۹ قیراط آورده شده قیمت یک نمونه با وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۰٫۹۹ قیراط و با بهترین درجه خلوص IF و میزان رنگ D برابر با ۲۰۲۰۰ دلار بوده که یکی از بهترین نمونه های حال حاضر می باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره جدول قیمت هر گرم الماس به تومان

در این بخش جدول قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده است. توجه داشته باشید که برای به دست آوردن قیمت هر نوع الماس باید عدد به دست امده را در ۱۰۰ ضرب کنید تا قیمت براساس تومان به دست آید.

جدول قیمت گذاری الماس به تومان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با درجه خلوص SI2 و میزان رنگ I-J برابر با ۲۰۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

قیمت گذاری الماس را بدانید

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با بهترین درجه خلوص IF و بهترین میزان رنگ D برابر با ۱۷۶۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

هزینه سنگ الماس به تومان

مثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با درجه خلوص VVS2 و میزان رنگ F برابر با ۴۰۱۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

جدول قیمت الماس در ایرانمثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با کمترین درجه خلوص I3 و میزان رنگ M برابر با ۶۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

 

چگونه قیمت الماس را تعیین کنممثال : در جدول بالا که برای محاسبه قیمت هر گرم الماس به تومان آورده شده و با توجه به اینکه هر ۱ گرم معادل ۵ قیراط است قیمت یک نمونه در بازه وزنی مشخص شده و با بهترین درجه خلوص IF و میزان رنگ D برابر با ۶۲۴۰۰۰۰۰۰ تومان بوده که یکی از بهترین نمونه های حال حاضر می باشد. امیدواریم این مقاله در تعیین قیمت هر قیراط الماس براساس تومان و دلار  به شما یاری رسانده باشد.

دسته بندی محصولات با تراش الماسی شکل

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر یاقوت (536)

انگشتر یاقوت سرخ (276)

انگشتر یاقوت کبود (279)

انگشتر زمرد (258)

انگشتر زبرجد (249)

انگشتر آمیتیست (245)

انگشتر الکساندریت (184)

انگشتر گارنت (228)

گردنبند یاقوت (201)

گردنبند یاقوت سرخ (100)

گردنبند یاقوت کبود (100)

گردنبند زمرد (87)

گردنبند زبرجد (90)

گردنبند گارنت (67)

گردنبند الکساندریت (57)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

671 دیدگاه در “قیمت هر قیراط الماس به دلار + قیمت هر گرم الماس به تومان (بررسی دقیق)

  1. بابک گفت:

    سلام
    ساکن مشهدم و شرکت بازرگانی دارم
    یک سری نگین های ریز الماس
    انواع برش
    نهایت سقف وزن ۳ قیراط
    دارم برای فروش
    به شرط تایید کارشناس معامله و قبلش میتونیم برای مورد
    شناسنامه داخلی تهیه کنیم
    که حد و حدودش مشخص بشه
    قیمت ها برای ۱ قیراط سطح متوسط به بالا تقریبا ۴ هزار دلار هست ولی در کل قیمت ثابت نیست
    [censored] کریمی واتس اپ

    1. ناشناس گفت:

      سلام آقای مهندس من یک افغانستان هستم من اگر الماس بر شما بیاورم چند می‌خرد

    2. علی کیا گفت:

      سلام داداش من خریدارم

    3. ناشناس گفت:

      سلام اگر الماس دارید به شرط تایید با این شماره تماس بگیر [censored] خریدارم

    4. بردیا گفت:

      سلام من با بچه های افغانستان در حال معامله هستم اگر مایل بودی میتوانم الماس هایت را به فروش برسانم شماره واتساپ من [censored]

    5. محمد حسینی گفت:

      سلام داداش چند میفروشی من میخرم

  2. امیر گفت:

    سلام من سه عدد الماس گرد آبی رنگ دارم برای فرش

  3. عباس گفت:

    بالای ۴۰۰۰ قیراط سنگ الماس دارم باچگالی ۳/۴۴ سختی سنگ نمی دونم

  4. عباس گفت:

    یک قطعه الماس
    Ct 0.30
    F
    Vvs2
    آک دارم چند خریدارید [censored]

  5. عباس گفت:

    سنگ الماس سیاه دارم به وزن ۴۷۰۰ قیراط کسی خریدار باشه در خدمتم با چگالی ۳/۴۶ بااین شماره تماس بگیره

    1. رجبی گفت:

      با سلام. الماس سیاه کربنادو دارم به شرط قیراط بالا

    2. قاسمی گفت:

      سلام من هم امروز یک سنگ از کوه پیدا دارم ک از داخل سنگ یه تکه الماس مانند در آمده ایا الماس است نظرتان را لطف کنید برایم شاید خدا اینجوری خواسته پسرم را صاحب خانواده بکنم و ازدواج کند …..

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با این توضیحات که امکان تشخیص نیست. ابتدا با دستگاه سختی سنج تست اولیه سختی را انجام دهید اگر سختی الماس را داشت به ازمایشگاه گوهرشناسی برای صدور شناسنامه مراجعه بفرمایید.

  6. ناشناس گفت:

    الماس بالای ۵۰ قیراط شما را خریداریم که خودمون مدرک و کارشناسى جی آی ای داریم.
    اگر فردی به قیمت جهانی نسبت به آناتومیش واقف میباشد لطفا با این شماره تماس بگیرید. ([censored] واتساب)

    1. ناشناس گفت:

      لطف کنید با شماره [censored] تماس بگیرید ممنونم

    2. ناشناس گفت:

      سلام لطفا با من تماس بگیرید من ۲۰ گرم دارم ک میشه ۱۰۰ قیراط

    3. شهرام گفت:

      سلام من الماس راف بالای ۵۰ قیراط دارم [censored] به قیمت جهانی معامله میکنم و ده درصد از فروش حق خودتان بردارید الماس سختی۱۰ هست سختی سنج گذاشتم

    4. ناشناس گفت:

      الماس خام قیراطی چند میخری

    5. اکبر گفت:

      سلام من ساکن افغانستان شهر هرات هستم سنگی دارم که نمی‌دونم الماس هست یا نه لطفا راهنماییم کنید

    6. کامبیز گفت:

      سلام من یک سنگی دارم چگونه بفهمم الماس است یا نه

    7. mostafa گفت:

      سلام من یک زمرد دویست گرمی که فکر کنم شهاب باشد و دوتا الماس سیاه ک این هم یکیش ۱۰ گرم و یکیش ۱۷ گرم با سختی ده و با اینکه رنگش سیاه مایل به سبز قهوه ای نور را از خودش رد میکند اگر کسی خواست به دایرکت اینستاگرام به [censored] پیام بده

    8. ناشناس گفت:

      سلام چند میفروشی

    9. ناشناس گفت:

      بنده سنگی دارم به وزن تقریبا ۱۵۰ گرم بادرجه سختی ۱۰ ‌شکل تخم مرغ اگر خواستید اطلاعات بیشتر براتون میفرستم

  7. ساسان گفت:

    نادرترین شهاب سنگ جهان که تا بحال نمونه نداره را دارم کسی را میخام که براش از خارج مشتری جور کنه صحبت چند میلون دلاره ۱۰ درصد پورسانت میدم شماره تماس [censored]

    1. امیر گفت:

      سلام وقت بخیر شماره بگذارید ازطریق واتساپ با هم صحبت کنیم برای شهاب سنگ

    2. حسینی گفت:

      برادر اگر واقعا حرفت حرف و اصل است من مشتری سراغ دارم ولی اگر اصل نیست وقتمان را الکی نگیریم و کوپن نسوزانم اگر واقعا ok هست یک شاخص میگویم از طرف خریدار که بفرستی ان شالله که معامله بشود توکل به خدا

    3. معین گفت:

      سلام من یک شهاب سنگ حدید دارم خریدار واقعی داری هستم خدمتت

    4. مصطفی گفت:

      من دارم به شرط

    5. بابک گفت:

      سلام
      نظر کارشناسانه ای دادی و این درست نخواهد بود ولی من رابط دارم میتونم از سایت هوافضا کشور قزاقستان برای سنگ شهاب سرتیفیکیت فوق معتبر بگیرم
      [censored] کریمی مشهد

  8. ابراهیم نورانی گفت:

    باسلام دوتا الماس دارم یکی الماس راف است ۱۰ قیراطی است درضمن خیلی خوشگل است سره انسان است که عینک هم داره رو چشماش فکر کنم الماس هندی باشه. اون یکی الماسی که دارم شیشه است وزن نکردم فکر کنم که ۲۵ قیراط داشته باشه . می فروشم کسی خواست درخدمت هستم [censored]

    1. امیرعلی گفت:

      سلام من خریدارم ۱۰ قیراطی را چند

    2. ایمان گفت:

      با درود من یک سنگ الماس سیاه ۱۲ گرمی دارم ک مجموعا ۶۰ قیراط میشه بوشهر هستم اگر خریدار واقعی هست میتونه به شماره من تماس بگیره [censored] با سپاس ضمنا چند شهاب سنگ هم دارم که ازمایشات خانگی انجام دادم

    3. ریحانه گفت:

      اقا ما یک سنگ به ما رسیده از خانواده ۲ گرم هست چگالی هم ۵ /۳ هست قصد فروش داریم پوسته کرمی دارد و وقتی عکس میگریی به رنگ آبی میشود و برق میزند قصد فروش داریم

    4. مجتبی گفت:

      با سلام. تعدادی الماس خام و تعدادی سنگ طلا ۲۲ دارم. تعدادی سنگ قیمتی با نقش و نگار پادشاهان و حیوانات بسیار زیبا و دیدنی و عقیق سلیمانی، راف میفروشم، به پولش احتیاج دارم لطفا اگر مشتری واقعی سراغ دارید ۱۵ درصد از کل فروش مهمان مایید. واتساپ در خدمتم.

    5. محمد امین گفت:

      اگه میخری من دارم میخری ۴۰ قیراطه

    6. مرتضی گفت:

      سلام ایا الماس سیاه خرید دارید [censored]

  9. حسین گفت:

    اگر کسی الماس بالای ۵۰ قیراط داره و فروشنده است خریداریم

    1. حمید گفت:

      سلام. سنگ آسیاب اصلی و خیلی قدیمی دارم. عتیقه فروش تاییدش کرده هر آزمایشی هم که شما بفرمایید در خدمتم
      فردین. [censored]

    2. ناشناس گفت:

      سلام من ۱۰۰ قیراط دارم خام هست و رنگ کدر

    3. ناشناس گفت:

      سلام بنده دارم منتها روی شهاب سنگ چسبیده هم متبلور شده دارم حالت نبات هم صورتی کم رنگ داره و سفید حالت قند هست و نور عبور میکند. ۲۰۰ حدود گرم موسانتریت که پ
      چگال هست ۳/۳ و سختی ۹/۳۵ خریدارید

    4. حاجی گفت:

      من شهاب سنگ رو دارم که الماس سیاه داخلش است

    5. Ali گفت:

      سلام من یک سنگ دارم جلب در نظر می‌خورد
      شما تشخیص داده می‌تواند

    6. heydari گفت:

      سلام من یک سنگ الماس سیاه خام دارم بالای ۱۷۰ قیراط هست میفروشم کسی خریدار هست

    7. داتام گفت:

      من یه الماس به وزن ۱۰۰ قیراط یعنی ۲۰ گرم دارم ولی خام است هر کس خریدار است یا علی

    8. ناشناس گفت:

      س دوتا سنگ راف سیاه دارم که کارشناس نظر داده که الماس سیاست ولی باید گوهرشناس هم بزارش زیر دستگاه

    9. لاشاری بلوچ گفت:

      سلام من هم یک سنگ دارم که کشتن الماس سیاه هستی کجا بفرست

    10. ناشناس گفت:

      سنگی دارم که هفت رنگ داخل سنگ داره چیه برش در طبیعی مثلث و پنج ضلعی داره

    11. هوشنگ گفت:

      الماس پانصد قیراطی راف بسیار شفاف‌ سراغ دارم

    12. محمد امین گفت:

      نه دادش من ۲۰۰ قیراطی دارم

    13. محمد گفت:

      سلام الماس ۸۷ قیراط صورتی دوپهلو رو چند خریدارید

    14. محمد امین گفت:

      شماره ات رو بده بالای ۴۰ گرمی دارم شناسنامه دار یک چیز پاک ۲۰۰ قیراطیه

    15. ناشناس گفت:

      سلام ۶۲.۰۴ قیراط باسختی ۱۰ و بالاترین شفافیت و گرید D و FL چند خریدارید

    16. اکبر گفت:

      سلام من ساکن افغانستان شهر هرات هستم سنگی دارم که نمی‌دونم الماس هست یا نه لطفا راهنماییم کنید

  10. مکرم ظاهری گفت:

    سلام من سنگ های با ارزش دارم بفروش میرسانم کسانی که تقاضای خرید دارند به این شماره تلگرام مسیج بدن

    1. محمد امین گفت:

      الماس یاقوت و زمرد شناسنامه دار بالای ۲۰۰ قیراط دارم ۷ عدد موجود زیر نظر گوهر شناسان ایران تاییدیه گرفته شده [censored] هرکی خواست بزنگه واسش میفرستم کارشناسی خلوص پاک بودن سنگ سنگین بودن وزن از طریق واتساب تماس بگیرید. درخدمتم

    2. حسینی گفت:

      سلام اگر اصل هست من خریدار دارم چون خواه ناخواه کارشناسی میشود اگر اصل نیست وقتم را هدر ندهیم و کوپن خرج نکنیم شماره تماست هم نیست [censored] بهم پیام بده زنگ بزن که خدا خواست کار را انجام بدهیم

  11. ناشناس گفت:

    خریدار الماس یاقوت زمرد.. واقعی..با قیراط ۱۵به بالا [censored]

    1. ناشناس گفت:

      الماس سیاه دارم خریداری؟
      ۲۵۰قیراط

    2. محمد گفت:

      سلام یک دانه الماس بنفش خام ۱۷۵ قیراطی دارم به بالاترین قیمت پشنهادی میفروشم

    3. مصطفی گفت:

      سلام الماس سیاه دارم ۱۷ گرمی خواستید به دایرکتم تو اینستا [censored] پیام بده در خدمتیم

    4. ماکو مختار گفت:

      سلام من ۱۲۵ قیرات الماس تراش شده دارم

    5. ناشناس گفت:

      سنگهاتون شناسنامه داره آقا مختار

    6. محمدرضا گفت:

      من یک سنک کرد اسیاب الماس با وزن ۴۸۰ گرم دارم ‌و ۴ ازمایش پس داده خرید ارز

    7. منصور گفت:

      من الماس راف ۲۵ قیراطی دارم می فروشم

    8. مهدی گفت:

      سلام چند تکه که بزرگترینش ۶۶ گرم است برای فروش دارم

    9. مجتبی گفت:

      سلام۱۲ قیراطی موجود هست به شرط کارشناس شما و تایید شما

    10. ناشناس گفت:

      سلام یه سنگ قیمتی تراش نخورده سفید دارم کسی خریدار هست

    11. ..... گفت:

      سلام من ۱۰قیراط دارم درضمن قرمز طبیعی است
      قیمت بگو

  12. ارزو گفت:

    سلام من سنگ ماهم الماس هستش و اندازش هر چی کوچیکتر بهتر چون پولم کمه اگر کسی داشت و اصل بود ممنون میشم کمکم کنه

    1. امیر گفت:

      سلام من دارم یک و نیم قیراط به قیمت کارشناسی میدهم بهتون رنگش آبی هست

    2. امیر گفت:

      سلام من دارم رنگ آبی ‌۱/۵ قیراط اگر میخواهید درخدمتم اصل‌ هم است‌ عکس هم براتون میفرستم مطمئن که شدی اصل است یا هم اگر قسمت تو شد میارم کارشناسی هم بشود بعد قیمت بدم بهتون

    3. مصطفی گفت:

      سلام دارم درخدمتم

    4. بهنام گفت:

      سلام الماس سفید دارم یک پنجم قیراط ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان خریدارید؟

    5. رضا گفت:

      ۳ قیراط دارم

    6. ناشناس گفت:

      سلام الماس خام اصل تازه از سنگ جدا کردم هست مشتری واقعی رابطه کن

    7. کسری گفت:

      سلام وقت بخیر من سنگ رو دارم اما وزنش بالاست

    8. رضا بهرامی گفت:

      سلام الان کمترین الماس حتی از نوع الماس سیاه راف باشه یک گرمیش بالای ۱۰ ملیون قیمت داره

    9. منصور گفت:

      سه عدد الماس سیاه دو سه گرمی دارم قیمتش چنده؟

    10. مصطفی گفت:

      سلام من یک سنگ الماس سیاه ۵۰ قیراطی ده گرمی تراش نخورده طبیعی دارم کسی خاس در خدمتیم ی دونه ام دارم ۱۵ قیراطی

  13. حمید گفت:

    سلام جناب پاکزاد گفتین الماس یک قیراط هم نبود ۱۰۰میلیون من الماس طبیعی تراش نخورده تقریبا ۴ قیراطی دارم برای فروش البته شناسنامه نگرفتم اگه طالب خرید هستید هستم در خدمت شما

    1. الان درخدمتم گفت:

      دارم درحدود بیست قیراط ادرس خواسی تا بفرستم بوشهری هستم

  14. پوریا پاکزاد گفت:

    ببخشید این قیمت الماس که گفته شده ۲ گرمی مساویست با ۱۰ قیراط چقدر ارزون هست چون که من یک الماس بد قیافه و ناپاک رو که یک قیراط نداشت قیمت کردم با شناسنامه گفتن ۱۰۰ میلیون اگه این ۲ گرمی ۲۰ هزار دلار باشه من ۲۵۰ میلیون میدم میخرم شما ادرس بدین بنده خریدار هستم چون میخوام برم از دختر مورد علاقم خواستگاری کنم

    1. پوریا عیار گفت:

      سلام من یه سنگ خوشگل پیدا کردم مشکوک به الماس شماره بده هماهنگ کنیم ببریم کارشناسی هرچی قیمتش بود شما کمتر بده

    2. یونس صادقی انستا گفت:

      سلام من یک انگشتر دارم سه رنگ الماس چهل عدد نگین الماس یک قیراطی درجه یک دارد

    3. ناشناس گفت:

      سلام الماس اصل کی داره

    4. هادی گفت:

      من الماس ۸۸ قیراطی دارم خریدار اصلی لازم دارم

    5. ناشناس گفت:

      سلام بنده یک الماس ۱۰ قیراطی تراش برلیانی گرد دارم آقا پوریا بزرگوار نیاز به پول دارم خواستید شماره بدید عکس بفرستم شماره ام [censored]

    6. جلیلیان گفت:

      سلام وقت بخیر من یک دونه الماس قدیمی دارم حدود ۳ یا چهار گرم هستش قدمت هم داره ولی از قیمت خبر ندارم واقعیت اگرخریدار هستی تماس بگیرید [censored] تازه از توی غار پیداش کردم البته زیورالات هم هست عقیق زمرد و خیلی سنگهای دیگه

    7. ناشناس گفت:

      الماس تراش نخورده ۱۳ قیراطی دارم با شناسنامه خواستید در خدمتم

    8. کامران گفت:

      یک الماس برای فروش دارم

    9. کوروش ملقب به یوسف افسون گفت:

      یه الماس رو رکاب پلاتین دارم بعد میبینی فرقش چیه عجیب

    10. ناشناس گفت:

      سلام رفیق گفتن ۲۰ هزار دلار. به عبارتی دلار را ۲۵ هزار تومن حساب کنی میشه ۵۰۰ میلیون . ولخرجی نکنی ۲۵۰ میلیون میخای بدی واسش

    11. asad گفت:

      سلام داداش من الماس خالص دارم وزنش هم بالاست نگاه کن پسندت شد بردار هنوز تو سنگ هست با سختی ده [censored]

    12. ناشناس گفت:

      بنده یک جفت گشواره ۱۳۰ گراد درجه یک به رنگ طلایی جی تی کی با الماس تراش گل روز عطیقه دست ساز دورو

    13. مجتبی گفت:

      بنده الماس ۳۰۰۰ ساله برش قدیم ۱۲ قیراط دارم موجود به شرط کارشناس و شناسنامه تایید از شما فروشنده ایم

    14. میلاد گفت:

      من ۵۴ قیراط الماس خام نتراشیده دارم از معدن در اوردن کارشناسی هم شده هیچ منع فروش قانونی هم نداره واتساپ [censored] پیام بده

    15. علی اکبر برم گفت:

      من خریدار الماس
      دارم آقا میلاد میخواهید بفروشید

    16. علز گفت:

      اقا دمت گرم گل گفتی عاشقتم داداش

    17. ناشناس گفت:

      سلام .کاکو من بهترین رنگ رو با کمترین قیمت بهتون میدمناشنای

    18. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فقط وزن الماس مهم نیست بلکه پاکی، تراش، رنگ و .. حتما در قیمت موثر است.

    19. شهریارهادی زاده گفت:

      من الماس سیاه دارم کسی خواست درخدمتم

    20. ناشناس گفت:

      سلام خریدار الماس هستی

  15. ناشناس گفت:

    باسلام و خسته نباشید من چند تیکه که طلا نیستن از زیر خاک پیدا کردم که شامل هفتاد سکه نقره که تقریبن بیشترشون دوروبرشون خراب شده و بسیار داغونن آیا قیمت دارن اگه دولت بفهمه از من میگیردشون؟ سکه ها باید مال دوره اسلامی باشن. یک صورتک از جنس مس یا قلع هم هست که جای چشمهاش خالی هست آیا ارزشمنده؟

    1. محمد گفت:

      سلام برادر من خریدارم هر چند تا هست مشکل نداره

    2. مهرشاد گفت:

      سلام دوستان هر کسی سنگ قیمتی داشت ب این شماره توی واتساپ پیام بده خریدار دارم با توان بالا

    3. ناشناس گفت:

      باسلام و دعای خیر. لطفا آدرس خریدار الماس سیاه گرد طبیعی بفرستید. متشکرم

    4. ناشناس گفت:

      سلام من سنگ دارم میخرید

    5. عباس گفت:

      سلام من دارم الماس

    6. ناشناس گفت:

      سلام من زمرد تراش خورده و هم سنگش رو دارم هم الماس دارم هم سنگ راف هم یک ساعت برای ۱۹۰ سال پیش خریداری [censored]

    7. جمال گفت:

      الماس بالای ۳۰۰ قیرات میتونید خریداری کنین

    8. ناشناس گفت:

      سلام دوستان من سه تیکه الماس دارم که و زنش هشت گرم است مشتری استی درخدمتم

    9. ابوالفصل منگلیان گفت:

      سلام من دوازده عدد عدد سنگ الماس اسیاب دارم با قاشق چوبی قدیمی و النگو قدیمی قوطی قدیمی و یک سینه ریز ک عکس سرباز و کورش کبیر روش حک شده است. خریدارید؟ [censored]

    10. محمد گفت:

      سلام دوست عزیز الماس سیاه هم خریدارین؟ به اضافه چن سنگ با ارزش

    11. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      علاوه براینکه خود نقره ارزش ذاتی دارد عتیقه بودن جنس هم بر ارزش مادی آن می افزاید اما اطلاع دقیقی از سکه هایی که فرمودید و راه و رسم قانونی آن متاسفانه نداریم.

    12. ناشناس گفت:

      مقداری سنگ راف الماس سفید وسیله و مقداری زمرد سبز و یک سنگ کالیفورنیم و دو شهاب الماسی دارم خریدار تماس بگیرد

    13. ناشناس مهر گفت:

      سلام. من سه تیکه الماس دارم که روی هم ۱۲ قیراط هستن. اگر خریدارید واتساپ پیام بگذارید. [censored]

    14. ناشناس گفت:

      خیلی ممنون برای پاسخگویی تون.

  16. ناشناس گفت:

    سلام الماس با شناسنامه دارم کسی هست قیمتش و برام در بیاره

    1. سلیمی گفت:

      سلام من سنگ ماه در بیشتر یک کیلو دارم لطفا خریدار تماس بگیرید

    2. داودی گفت:

      سلام میشه عکسشو برام واتساپ کنید؟

    3. اران گفت:

      سلام من یک الماس اندازه یک نگین انگشتر دارم میخواهم بفروشم. خریدارید؟

    4. فرخ گفت:

      سلام من یع گردنی الماس ۷۰ قیراطی دارم خریدار کسی هس بسیار زیبا شناسنامه هم داره

  17. مجتبی گفت:

    سلام شهاب سنگ هم خریداری میکنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر متاسفانه

  18. اسدالله گفت:

    الماس اصل تراش نخورده دارم فقط عمده برای خریدار اصلی، راف هم نیست، اصل اصل (خریدار اصلی با این شماره تماس بگیرد (censored)

  19. حمید گفت:

    اقا من الماس زرد دارم خریدار میخوام فوری ممنون

    1. محسن گفت:

      درود من ۴ گرم الماس دارم ولی نمیدونم چطور بفروشم سرم کلاه نره چون تو بازار الماس رو قیمت ایناش نیستم دوستان حدود حالا گرمی چند خرید و فروش میشه ممنون از راهنمایی

    2. ناشناس گفت:

      سلام ببخشین هر قیراط چند میلیون هست

  20. علی گفت:

    بنده یک گردن بنده باگوشواره دارم الماس سفید کارشناسی شده با شناسنامه ۱۷۰ نگین دارد فروشی بشرط کارشناس

    1. فرید گفت:

      سلام ۰شناسنامش مال کجا هست نگین های بزرگ داره الماس بالای چند قیراط

  21. مرتضی گفت:

    ۱۴ عدد دارم پلمپ شناسنامه دار وزن هر دونش ۰/۲۲

  22. ناشناس گفت:

    سلام یه الماس تراشنخورده به وزن ۲۰ قیراط دارم میفروشم با قیمت ۵ میلیون تومان هرکی میخواد تماس بگیره

    1. علی گفت:

      سلام وقتتون بخیر کسی اگر واقعا مطمئن الماس راف یا هر نوعی به قیمت عرف بازار خریدارم

    2. شیخ زاده گفت:

      [censored] سلام شما تماس بگیرید بی زحمت من خردارم حتما میخرم فقط اول یه پیام بدید منتظرم با تشکر ،شیخ زاده

    3. جهاندیده گفت:

      سلام من خام ۴ تکه دارم بنظرم الماس هستند میخواهید شماره واتساپ بفرست عکساشون بفرستم.

    4. ناشناس گفت:

      سلام الماس هست اصل تازه جدا شد ه از سنگ مشتری بزنگ پیام بده

    5. مجید گفت:

      سلام شما الماس صورتی فانتزی تراش برلیان به وزن ۱/۵ قیراط خرید دارید

    6. ناشناس گفت:

      یک تیکه ااماس راف یا خام به وزن نه قیراط برای فروش دارم هرکس خواست درخدمتم

    7. رامد گفت:

      سلام الماس سیاه خام دارم میخرید

    8. ناشناس گفت:

      سلام
      اگه الماستونو هنوز دارین با این شماره تماس بگیرید [censored]

    9. محمد گفت:

      سلام من الماس سیاه تقریبا با وزن بالا دارم خریداریم تماس بگیرین یا واتساپ پیام بزارین

    10. محمد گفت:

      سلام عزیزان منهم چند قطعه الماس متنوع کارشناسی شده دانشگاه خوارزمی فروشنده هستم

    11. ناشناس گفت:

      سلام انگشتر دارای نگین برلیان به وزن ۳۶ قیراط و دو تا نگین کوچکتر ب وزن ۶ قیرات میفروشم

    12. ناشناس گفت:

      یه قیراط ،۲۰ هزار دلاره_ چرا ۲۰ قیراط باید پنج میلیون بیارزه؟ یا تقلبیه یا با این کارا، کمر فروشنده ها و اونایی رو که الماس پیدا مردند میشکنید .

    13. Sadegh گفت:

      الماس واقعی؟ تراش نخورده یعنی خام؟ من میخرم با شماره تماس بگیرید قبلش یه پیام بدید [censored]

    14. ناشناس گفت:

      من دارم الماس سیاه با قیراط بالا

    15. پروانه بی بال گفت:

      سلام یه سنگ سیاه با ارزش بابام داره که از پدرش گرفته و برا پدر بزرگ هدیه اوردن از افغانستان چهل سال پیش بابام میگه الماسه تراش نخورده اندازه یه مشت هست. منم میگم الماسه. چون یه بار جلوی کل خانواده آزمایشش کرد با چکش هرچی بهش زد و زدن اخم نکرد فقط یه با تبر قصابی با تعداد ضربه بالا که زدیم یه تیکه اندازه پشت ناخون ازش پرید و نیم ساعت روی اتش اجاق گذاش بعد نیم ساعت برداشت تو دست گرفت سرد سرد بود. الماس سیاه … قیمت بگین راضیش کنم بفروشه. چون میگه الان نه .. یه بار گفت اگه خوب بخرن میفروشم. قیمت شما پانصد گرم به بالا حسابش کنید…نبود

    16. اسدالله گفت:

      من الماس خام دارم لطفآ شماره تلفن بدید

    17. ناشناس گفت:

      سلام من دویست و پنجاه غیر از الماس راف سبزواری میخوام بفروشمش

    18. قیس گفت:

      سلام خریداری

    19. فرزاد زارعی مهدیه گفت:

      الماس سیاه درجه و عالی به شرط کارشناسی با وزن حدود ۱۴/۵گرم چقدر میخرین

    20. بابک گفت:

      درود بنده بیش از ده سنگ کوچیک الماس دارم در خدمت شما هستم

    21. ناشناس گفت:

      من دارم رنگ ابی اگر واقعا خریداری تماس بگیر [censored]

    22. ناشناس گفت:

      س من دارم الماس خام میخوای تماس بگیر

  23. طهوما گفت:

    سلام برای اینکه بدونیم الماس واقعی هست یا خیر از کجا باید بفهمیم.

    1. بی نام گفت:

      اخرش نفهمیدیم هر یک قیراط ارزشش چقدره من یک الماس یک قیراطی دارم چطور ارزشش رو بفهمم

    2. ناشناس گفت:

      باید تحقیق کنی

    3. علی پناهی گفت:

      سلام وقت بخیر گردنبد الماس دارم خریدار واقعی با من تماس بگیرد [censored]

    4. شرف آنلاین گفت:

      با سلام
      لطفا به مقاله سنگ الماس مراجعه بفرمایید.

    5. ناشناس گفت:

      سلام دوعدد سنگ الماس شفاف دارم مشتری میخوام بفروشم

    6. محمد گفت:

      باسلام به مدیریت شرف انلاین سایت خوبی است ومفید گره از کار من باز کرد

    7. شرف آنلاین گفت:

      سپاس از نظر لطف شما

  24. ستار گفت:

    عزیزانی که واقعا خریدار هستن الماس موجود هست [censored]

    1. ناشناس گفت:

      من یه بلوچم و در کار خرید و فروش الماسم و رابط هایی در پاکستان دارم و الماس شمارا به قیمت خوبی میخرم هرکی الماس داره به ایمیلم که بالا نوشته مراجعه کنه

    2. ناشناس گفت:

      سلام من یک حلقه با برلیان و مارکیز دارم برای فروش

    3. سیدغلام حاج محسنی گفت:

      سلام داداش من چندتا سنگ الماس دارم راف تراش نخورده و تراش خورده کارشناسی شده و مورد تایید دارم لطفا به بنده پیام بدید یا تماس بگیرید در ضمن سنگهای یاقوت دارم [censored]

    4. سامان از اصفهان گفت:

      سلام برادر خوش باشید چند سنگ نایاب و باارزش دارم که میتوانم ادعا کنم که در جهان تک میباشد و قابل اثبات هست چناچه اگر مشتری خوب داشته باشید بنده فروشنده هستم و میتوانید با توسط رابط خودتان در اصفهان ملاقاتی داشته باشیم که تائیدیه حرفهای بنده را به شما ابلاغ کنند در ضمن الماسی دارم تراش خورده و با سختی بالا و اشیاء بسیار شگفت انگیزی را هم موجود دارم

    5. ناشناس گفت:

      من یک الماس دارم به اندازه یک دانه ماش تراش خورده رنگ سفید

    6. امیر گفت:

      سلام من سه قیراط یاقوت سرخ و یک و نیم قیراط الماس آبی دارم دنبال مشتری هستم

    7. جهاندیده گفت:

      سلام برادر من هم بلوچم ۴ تا سنگ دارم بنظرم الماس هستند میخواید عکس هاشون بفرستم. هنوز خریدارید واتساپ بفرستید تا عکسی بفرستم خام هستند

    8. ناشناس گفت:

      سلام دارم درجه یک هست بدون شناسنامه

    9. ناشناس گفت:

      سلام
      ایمیلتان نیست
      من الماس تراش خورده یا برلیان دارم. فروشنده هستم

    10. آقای توکلی گفت:

      شما اگه واقعا الماس دارید با قیراط بالا تاییدیه ازمایشگاه خوارزمی تهران و بگیرید بنده نقدا پرداخت میکنم

    11. ناشناس گفت:

      سلام یاقوت خریداری

    12. ناشناس گفت:

      آقایان و خانم های محترم من خداوند کمک کرده و چند تکه سنگ الماسها دکل‌های بروجن پیدا کردم برای فروش آماده ام شماره تماس برای خریدار [censored]

    13. ناشناس گفت:

      سلام. ببخشید الماس خام را ببریم آزمایشگاه خوارزمی اولا نمیگند از کجا اوردی؟ دوما هزینه شناسنامه دار کردنش چند است؟ ممنون میشم توضیح بدید

    14. Sadi68 گفت:

      سلام جناب چنتا دارم اگه واتس اپ پیام بدید عکس میفرستم واستون ، هم شناسنامه دار دارم هم خام بدونه شناسنامه فقط یه پیام تو واتس اپ بدید لطفا فوری فوری
      [censored]

    15. مجید دهقانی گفت:

      اقا من ابی دارم خامه نمیدونم باید چه بکنم

    16. ناشناس گفت:

      من ۲۰ قیراط الماس تراش خورده دارم چند میخرید

    17. علی گفت:

      سلام
      چه رنگیه؟
      چند قیراطیه؟
      قیمت؟
      لطفن تماس بگیرید

    18. محمد عارف گفت:

      سلام من دو دانه الماس به اندازه از سه حسه ماش یک حسه است

  25. m.j گفت:

    من خریدارم به قیمت خوب

    1. ناشناس گفت:

      الماس سیاه و زرد و سفید هر کدام یک تیکه دارم راف هست اگه خریداری تماس بگیرید

    2. ناشناس گفت:

      سلام سنگی دارم احتمالا الماس هست بدون شناسنامه شما میخرید؟

    3. سجاد گفت:

      سلام من ده قیراط الماس دارم. در کنار وسیله از دوره ساسانیان پیدا کردم [censored] اینم شمارمه بزنگ واتساپ

    4. ناشناس گفت:

      من الماس دارم

  26. ناشناس گفت:

    سلام دو انگشتر دارم یکی تک نگین الماس زرد و دیگری دور الماس است دنبال مشتری واقعی هستم

    1. Bavan گفت:

      سلام یک گرم الماس خام (بدون تراش) دارم خیلی سفید و شفافه خریدار واقعی جواب بده فوری میفروشم.
      به آیدی اینستاگرام
      [censored]
      پیام بده اگه خریداری

  27. همایون گفت:

    باسلام من حدود ۳۴ قیرات الماس با رنگ سفید و زرد و آبی دارم با خلوص بالا و درجه رنگ بالا لطفا قیمت بدید و خریدار معرفی کنید

    1. مشعل گفت:

      سلام آقا همایون من مشعل هستم ۲ مغازه ابزار فروشی دارم اهواز و رفیق دارم تاجر الماس تهرانی است و اگر خواستی میاید هرجا که گفتی [censored]

    2. محسن گفت:

      لطفا عکس الماساتون رو به ایمیل من بفرستید

    3. ناشناس گفت:

      سلام شما واقعا خریدارید من یک الماس قرمز تقریبا ۴۰ قیراطی و ۳ تا یاقوت دارم البته بدون شناسنامه اگر واقعا خریدارید بسم الله

    4. حمید گفت:

      سلام من الماس دارم به چه شماره ای وات ساب کنم

    5. w.e گفت:

      سلام خدمت شما من خریدارم اما عکس و شناسنامه این الماس را برای من بفرستید به این شماره [censored]

  28. قدیر گفت:

    سلام یک الماس ۱۶ قیراطی و ۱۸ قیراطی دارم لطفا یک مشتری دست به نقد تماس بگیره

    1. مختاری گفت:

      سلام خدمت دوست عزیز لطفا عکس و شناسنامه الماس را به این شماره [censored] بفرستید تا ببینم مشتری داریم یا نه یا خودمونم خریداریم

    2. محمدی گفت:

      سلام. تعدادی الماس یک قیراطی دارم خریدارید. شناسنامه ندارد

  29. سید گفت:

    سلام ۷ قیرات الماس سفید برای فروش موجود است

  30. ص س گفت:

    سلام یک ست تنیسی ۲۰ قیراط دارم فروشنده هستم قیمت واقعی را نمیدانم لطفا راهنمایی کنید

    1. ناشناس گفت:

      چند قطعه است
      درجه شفافیت
      لطفا مشخصات دقیق بدید
      حدود قیمت خیلی وسیعه این جوری نمیشه قیمت تعیین کرد

    2. مهدوی گفت:

      سلام قیمت ست تنیستون رو میفرمایید؟

  31. شهرام. گفت:

    درود قیمت الماس راف قیراطی چنده؟ لطفا بهم قیمت واقعی رو بدین. سپاسگزارم

    1. ناشناس گفت:

      به جان دشمنان همه میوه را هم نمیشود این جور معامله کرد
      برخی دوستان الماس را با برلیان مقایسه می کنند

    2. امیر درخشان گفت:

      باسلام به خدمت دوست عزیز شما به من بگو چند قیراط الماس داری تا من بگم ارزشش قدره خودمم خریدارم

    3. جهاندیده گفت:

      سلام من چند تکه دارم اگه خریدار هستند عکس با فیلم شو بفرستم خام هستند

    4. فرهاد ایرندگانی گفت:

      سلام من یه الماس دارم میخوام بفروشمش

    5. قدیر گفت:

      یک ۱۸ قیراط دارم یک ۱۶ قیراط خریداری

    6. ناشناس گفت:

      ۶۰ گرم
      قیمتش چند است
      رنگ آن سفید است

  32. شهرام عارفی گفت:

    سلام. یه سنگ الماس راف دارم ۸ قیراطی میخوام بدونم قیراطی چقدر قیمت داره ؟

    1. ناشناس گفت:

      معنی کلمه راف در سنگ قیمتی (الماس) چیست؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      منظور سنگ خام نتراشیده است.

  33. محمدرضا استادی گفت:

    با سلام بنده یک الماس راف تراش نخورده دارم که خودم از معدن زغال سنگی که کشف کردم پیداش کردم و باز هم درحال کاووش اون منطقه هستم برای اختصاص بودجه مالی نیاز فوری دارم که بفروشمش و زنش حدود ۱۸ قیراط و خلوصش هم بالای ۷۵٪ مشتری واقعی تماس بگیره [censored]

    1. احمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بنده خریدار حقیقی با توان مالی فیزیکی دارم که بدونه اینکه هزینه کارشناسی بدین خودش کارشناسی میکنه مشخص بشه الماس هست همون لحظه تسویه میده چه دلار چه تومن اینم شماره شماره [censored] واتساپ

    2. حمید گفت:

      الماس صورتی پر رنگ تراش خورده یه نگین انگشتره ۲ گرم خریدار واقعی هستید؟

    3. mostafa گفت:

      سلام الماس سیاه هم خرید دارین، ۳۵ قیراطی، ۱۵ قیراطی تراش نخورده، رو هم ۵۰قیراط، اگه کسی خاس تماس بگیره [censored]

    4. ناشناس گفت:

      سلام چطوری میشه با شما تماس گرفت من یه تعداد الماس سفید دارم که متاسفانه شناسنامه نداره از زمان قاجار

    5. علی گفت:

      سلام میشه شماره تماس بدین؟

    6. ناشناس گفت:

      سلام
      سی قیراط الماس دارم ولی یک تیکه نیست منظورم یعنی هر چهارتاتیکه میشه یه قیراط.قیمت تقریبی بهم بدید با علم به اینکه پاک و سختی و شفاف باشه.ممنون

    7. Sadi.68 گفت:

      سلام اقا شماره شما نیست لطفا شما تماس بگیرید [censored]
      شیخ راده چنتا الماس دارم چند نمنونه و خریدار واقعی هستید پیام بده واتس اپ تا شاخص بدهم با تشکر فقط ژود زود

    8. شرف آنلاین گفت:

      متاسفانه امکان نمایش شماره تماس مخاطبین وجود ندارد.

    9. محمد جواد عزیزی گفت:

      سلام شمارتونو بفرستید تماس بگیرم خدمتتون

    10. مجید دهقانی گفت:

      [censored] ابی خام تماس بگیرید عکس هم میفرستم پول شناسنامه دار کردنشو ندارم ممنون

    11. شهرام گفت:

      سلام. لطفا یکی من قیمت ۱ قیراط الماس رافو بگه .. چند ماهه سرگردانم نمیتونم بفروسم چون قیمت ندارم. به پیشنهاد خوب میفروشم اول قیمت واقعی رو میخوام . ممنون

  34. ناشناس گفت:

    سلام حدود چهار قیراط الماس تراشیده شده ای برلیان دارم لطفا قیمت روز و برای فروش گذاشتم

    1. ناشناس گفت:

      گرید و درجه خلوصش چنده

  35. حمید گفت:

    سلام یک ۶۸ قیراط سختی ۱۰ دی کالر صورتی لایت (d) با شناسنامه تراش بلژیک
    خریدارش رو دارید؟
    قیمت چند؟

    1. فرید گفت:

      سلام ۰میشه عکس خودش رو با شناسنامش ببینم

    2. علی گفت:

      باسلام خریدار موجوده درصورت قبول معامله درتهران لطفا عکس سنگ و شناسنامه رو به این شماره ارسال فرمایید. [censored]

    3. حسین گفت:

      سلام ۱۴ قیراط الماس سفید دارم در صورت خرید به فروش میرود .

    4. ناشناس گفت:

      سلام من کلی سنگ دارم خیلی قدیمی شاید مال ۲۰۰ سال پیش باشه ولی شناسنامه نداره

    5. کیوان سهرابی گفت:

      باسلام من خریدارم لطفا عکس و میزان گرید و خالصیشو به این شماره بفرستید [censored]

  36. حمید گفت:

    سلام.
    یک قطعه راف به وزن ۱۵٫۳۵ قیراط به رنگ D و ابعاد تقریبی ۲۵×۱۵×۶ میلیمتر دارم.
    لطفاً حدود قیمتش رو بهم بدید

    1. مجتبی گفت:

      سلام یک الماس تراش خورده رنگ لیموئی دارم درجه F وزنش حدود ۶ تا ۷ قیراط چند قیمت میخوره

    2. ناشناس گفت:

      سلام یه الماس زرد دارم نگین انگشتر قدیمی بوده تقریبا ۶ قیراته قیمت چند میفروشم

    3. امیر درخشان گفت:

      باسلام خدمت شما این نوع سنگی دارید رو عکسشو برای این شماره بفرستید تا بگم در بازار روز قیمتش چنده با تشکر [censored]

    4. محمد هادی جهانیان گفت:

      سلام یاقوت برمه پنج قیراط خریدارین؟ کارشناسی شده ولی سرتیفیکیت نداره

  37. 00 گفت:

    ا گرم الماس دارم چنده

  38. ناشناس گفت:

    سلام تقریبا ۳۵ صوت یا دو قیراط الماس دارم میشه قیمت روز رو بهم بگید باتشکر

    1. ناشناس گفت:

      سلام بنده ۱۰ قیراط الماس دارم نمیدونم قیمتش چند هست؟
      میشه یکی بگه چقدر ارزش داره

    2. ناشناس گفت:

      هی من ۱۸۰ گرم الماس و ۱ کیلوگرم نقره دارم

    3. ناشناس گفت:

      تا از نزدیک دیده نشه نمیشه کارشناسی کرد

    4. ناشناس گفت:

      جی آی ای اگر داشته باشه تا ۳۰ میلیارد قیمت میخوره بشرطی که بیمه شو پرداخت کرده باشین به تاریخ روز [censored]

    5. اسماعیل عرب نژاد گفت:

      سلام دوست عزیز شما عکسش رو به این [censored] بفرستید تا من بگم چقدر ارزش داره و خودم به قیمت خوب خریدارم

    6. فرهاد گفت:

      با سلام ۴ قیراط الماس تراشیده ای برلیان دارم برای فروش گذاشتم ب قیمت روز ممنون

  39. هادی گفت:

    سلام سنگ ابسیدین دارم از ارمنستان آوردم حدود ۸کیلو هستش قیمتش چند میشه

  40. علی گفت:

    سلام،
    من یه الماس ۸ قیراطی شماسنامه دار، دارم.
    میخواستم ببینم قیمتش حدودا چند میشه
    میشه راهنماییم کنین؟؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      مقاله رو مطالعه بفرمایید.

    2. رضا گفت:

      سلام خدمت دوستان عزیز سه قطعه الماس دارم برای فروش

  41. luilak گفت:

    سلام من سنگ تقریبا ۳۵ دهم قیراط شناسنامه دار دارم، قهوه ای روشن است و تراشش عالی، می دانید چقدر می ارزد و برای فروش بکجا می شود مراجعه کرد. ممنون

    1. ناشناس گفت:

      سلام. گردنبند قدیمی دارم حدود صدپنجاه سال قدمت داره پنج تا تخمک که جمعا حدود شش قیرات دویست هشتاد نگین ریز کار شده حدودا دو سوتی. ممنون میشم راهنماییم کنید. چگونه با قیمت واقعی. بفروشم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید جنس فریم گردنبند، جنس سنگها، اصالت، وزن و …. در نظر گرفته شود. لطفا حضورا به یک کارشناس مراجعه بفرمایید.

    3. غلام دستگیر گفت:

      سلام من غلام دستگیر یک قطع الماس به اندازه شش گرام از رود خانه پنجشیر دریافت نمودم به کجا مرا جعه کنم و بدان چه نوع الماس است

    4. جهاندیده گفت:

      سلام توی هر شهری کارشناس هست از گوگل آدرس شو بگیر

    5. خالو گفت:

      تو هیچ مگو الماست را بنه در کوزه

  42. علی گفت:

    با سلام الماس زرد رنگ مایل به طلایی قیراتی چقدر است؟

  43. سیاوش گفت:

    اصلا الماس در ایران وجود نداره اینایی هم که هستن از کشور های دیگه اومده مثل آفریقای جنوبی

    1. ناشناس گفت:

      فلامک است احتمالن
      پایه آن چیست

  44. حسن دیاموند گفت:

    من در سواحل انتالیا یک الماس ۵ تکه ۱۰ قیراط پیدا کردم. آیا ۶۰۰ میلیون تومن ارزش داره یا بیشتر؟ لطفا راهنمایی کنید!!!

    1. حسن گفت:

      سلام من مشتری تو ایران دارم اگر الماس تو ایران باشه . خارجی هم دارم [censored]

    2. علی گفت:

      سلام من علی ۱۰ قیراط الماس زرد دارم خریدار زنگ بزن [censored]

    3. ناشناس گفت:

      [censored] سلام مشتری داری واسه الماس لطفا زنگ بزن اول پیام بدید بعد تماس زود زود زود فقط مرسی

    4. کور اوغلی گفت:

      میشه بگین حال کجایی من الماس ۱۲ قیراط دارم

    5. ناشناس گفت:

      سلام ۱۴ قطعه الماس یک گرمی دارم فروشی

    6. محمد وثوق گفت:

      سلام الماس دارم باشناسنامه لطفا میخواستم شماره منو به اون دوستم که مشتری داره بدین [censored] لطفا واتساپ گوشیم ویروس داره فقط واتساپ میگیره

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به علت مسئولیت هایی که متعاقبا خواهد داشت متاسفانه درحال حاضر امکان منتشر کردن شماره تماس های مخاطبین سایت وجود ندارد.

  45. مهدی مقدم گفت:

    باسلام وعرض ادب خدمت ادمین محترم

    واقعا دست شمادردنکنه. باحوصله وصبر جواب همه رو دادید. تحسین وتشکر میکنم ازشما🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  46. ناشناس گفت:

    وقتی بزرگترین الماس جهان ۳۵ گرم و خورده ای است. الماس یک کیلویی سنگ کم ارزشی است

  47. احسان جعفری گفت:

    سلام
    ببخشید یه سؤال: خرید و فروش الماس دارای شناسنامه و آنالیز کار غیرقانونی محسوب میشه یا نه؟
    من یه الماس دارم، میخوام از یک شهری ببرم تهران، پیش مشتری منو ترسوندن میگن پلیس راهها یا ایست بازرسی ها میگردن اگه بگیرن زندان داره جریمه داره این حرفا راسته یا دروغه؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  48. یاتیتل گفت:

    سلام من یک سنگ سبز رنگ به شکل تخم کبوتر دارم این سنگ چند قیمت دارد

    1. مرتضی گفت:

      سلام باید کارشناسی بشه

  49. ناشناس گفت:

    سلام برای فروش به راهنمایی نیاز دارم

  50. ناشناس گفت:

    سلام وعرض احترام خدمت یکایک دوستان عزیزم
    بنده حقیر کارشناس و خریدار الماس دارم …
    باعقد قرارداد وبصورت کاملا قانونی خرید وتسویه حساب میشود…. دوستانی که الماس سفید بالای ۲۰ قیراط دارند درخدمتشان هستیم [censored]

    1. Sadi.68 گفت:

      سلام دوست عزیز لطفا واتس اپ پیام میدید اگه واقعا خریدارید که من شاخص بدم از الماس ها چندین دونه مختلف هست فقط عجله لطفا [censored]

    2. حسام عظیمی گفت:

      یعنی این کامنتا رو میخونی متوجه میشی ۹۹٫۹% الماس جهان توی دست مردم ایران هرکی یه سنگ دستش گرفته فکر میکنه الماس داره

    3. Mohammad گفت:

      سلام، میشه یک راه ارتباطى قرار بدید؟ من گوشواره الماس عتیقه دارم و فکر کنم حدودا چهل گرم الماس داره

    4. علی جلالوند گفت:

      من یک سنگی دارم ولی دقیق نمی دانم ایستگاه میشه تا عکس سنگ را ه بفرستم تا شما کارشناسی کنید

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      متاسفانه امکان کارشناسی سنگ با عکس وجود ندارد. حضورا از یک کارشناس کمک بگیرید.

    6. امیر گفت:

      سلام از چه راهی با شما ارتباط بگیریم

    7. مجتبي گفت:

      سلام من الماس تراش نخورده ٢٢/۵ قیراط دارم

    8. ناشناس گفت:

      سلام آیا جایی هست که بصورت قانونی کارشناسی و خریداری کنه

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.