دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای معراج برای ازدواج: بررسی خواص+متن دعای معراج برای ازدواج

prayer-merag-min دعای معراج برای ازدواج: بررسی خواص+متن دعای معراج برای ازدواج

این مطلب شامل متن دعای معراج برای ازدواج به صورت کامل و عربی می‌باشد. در این مقاله ابتدا متن دعای معراج برای ازدواج را می‌خوانیم. سپس به بررسی روایت پیامبر (ص) درباره ختم و چله دعای معراج برای ازدواج پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید بدانید که آیا چله یا ختم دعای معراج برای ازدواج موثر است یا خیر، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین در انتهای مقاله توصیه‌شده‌ترین دعای بخت گشایی بر اساس روایات معتبر پیامبر (ص) و امام صادق (ص) را به شما معرفی کرده‌ایم.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن دعای معراج برای ازدواج

متن دعای معراج برای ازدواج به صورت کامل و بدون ترجمه به این صورت است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متن دعای معراج برای بخت گشایی

متن دعای کامل مراج برای بخت گشاییمتن دعای اصلی معراجدعای معراج جهت ازدواج سریع

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آیا واقعا خواص دعای معراج برای ازدواج مفید است؟!

در برخی از سایت‌ها بیان شده‌است که از خواص دعای معراج برای ازدواج و جهت گشایش کارها است. در این منابع آمده‌است که باید این دعا را به صورت چله دعای معراج برای ازدواج (چهل روز) بخوانید تا برای ازدواج و گشودن بخت موثر باشد. واقعیت این است که برای این دعا هیچ سندی نیافتیم. همچنین روایتی در همین منابع از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که به طور صریح و مستقیم به این مطلب اشاره دارد که این دعا برای گشودن بخت موثر است که در ادامه آن را می‌خوانیم اما متاسفانه برای این روایت هم حداقل ما هیچ سندی نیافتیم.

در این موارد علما بیان می‌کنند که اگرچه سندی برای آن نیست اما به قصد قربت و امید به تاثیرگذاری اشکالی ندارد؛ چراکه مضامین ختم دعای معراج برای ازدواج بسیار والا و شامل حمد و ثنای خداوند می‌باشد. همچنین می‌توانید در لینک دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد چند ادعیه بسیار معتبر را مشاهده نمایید.

خواص دعای معراج برای ازدواج

از رسول خدا نقل شده که فرمودند:

آن شبى که مرا به معراج بردند از تمامی آسمانها گذر کردم تا به آسمان هفتم رسیدم و آنچه دیده بودم و با خداوند بى‌واسطه سخن گفتم و برگشتم. وقتی به مقام جبرئیل رسیدم گفتم ای جبرئیل این چه ذکری است که همه فرشتگان مى‌خوانند؟ گفت ای محمد این دعایى می باشد که از نزد حق به شما آوردم و خداوند مى‌فرماید که هرکه از آدم تا خاتم این ذکر را بخواند یا با خویش همراه داشته باشد باعزت گردد و حاجتش برآورده شود ….. و در صورتی که بخت دختر بسته باشد این دعا را بخواند یا با خود همراه ببرد تا برای او بخت‌گشایی شود ….. و اگر جهت فرزندآوری بخواند خداوند به او عطا می‌کند ….. (این روایت بسیار طولانی است که جهت اختصار بخش‌هایی از آن را آورده‌ایم)

دعای معراج جهت آسانی ازدواج

درست که دعای صددرصد تضمینی برای ازدواج وجود ندارد اما بهتر این است که برای بخت‌گشایی به روایات معتبر در کتب معتبر مراجعه کنیم تا توصیه‌هایی که به طور مستقیم از جانب ائمه و بعضا از چند امام و معصوم نقل شده را بیابیم. یکی از معتبرترین دعاهای ازدواج، نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو و نگهداری آن در خانه است که چند روایت از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) دارد و در ادامه توضیح داده می‌شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره مستندترین دعا برای ازدواج و بخت گشایی چیست؟

معتبرترین دعا جهت بخت گشایی

یکی از معتبرترین و مستندترین انواع دعای بخت گشایی قوی، سوره احزاب می‌باشد. از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) نقل شده است که سوره احزاب را بر روی پوست آهو بنویسید؛ سپس این دعای نوشته شده بر روی پوست آهو را داخل یک ظرف دربسته قرار داده و درون خانه بگذارید. این کار باعث می‌شود که خواستگاران دختران آن خانه زیاد شود. بهتر است متن یکی از این روایات را از زبان امام صادق (ع) بخوانیم:

هرکس سوره احزاب را روی پوست آهو بنویسد و در خانه خود بگذارد خواستگاران به خانه‌اش می آیند و به اذن الله از دختران، خواهران و همه نزدیکان (مجرد) او خواستگاری می شود (تفسیر البرهان، ذیل تفسیر سوره احزاب).

به این علت که نوشتن سوره احزاب دارای آدابی بوده و مطابق روایت باید قطعه‌ای از پوست آهو اصل نوشته شود، فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین به دلیل درخواست‌های مکرر مشتریان عزیز اقدام به تهیه سوره احزاب روی پوست آهو نموده است. تمامی آداب در نگارش این سوره رعایت شده و پوست محصول نیز پوست آهو اصل می‌باشد.

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب روی پوست آهو

این محصول شامل یک عدد پوست آهوی طبیعی است که بر روی آن سوره احزاب به طور کامل و در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است. این سوره را باید طبق روایت پیامبر (ص) در یک ظرف در‌بسته (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه نگهداری کنید و نیازی نیست آن را همراه داشته باشید.

پوست آهوی این محصول کامل طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه شده‌است (بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار که به صورت چاپی و روی کاغذ هستند) به علت ارتباط بی واسطه با نویسندگان مجرب و تهیه تعداد نسبتا بالایی از آن توسط شرف‌آنلاین، قیمت این محصول بسیار مناسب تعیین شده تا تمام کسانی که توانایی نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو برای گشایش بخت را ندارند بتوانند آن را تهیه و از خواص آن بهره ببرند.

جمع‌بندی: همانطور که بیان شد در حقیقت برای چله و ختم دعای معراج برای ازدواج تا لحظه نگارش این مطلب سندی یافت نشد اما خواندن آن به قصد قربت و امید به تاثیرگذاری اشکالی ندارد چراکه این دعا مضامین بسیار خوبی دارد. یادمان باشد بهترین کار برای بخت‌گشایی، آسان‌گیری آن توسط خانواده‌ها و پایین آوردن سطح توقعات زوجین است. همچنین بهتر است از ادعیه و اذکار معتبر و دارای روایت به عنوان دعای گشایش بخت استفاده کنیم که “سوره احزاب روی پوست آهو” یکی از این موارد است. راستی تجربه شما از دعای ازدواج و بخت گشایی چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

28 دیدگاه در “دعای معراج برای ازدواج: بررسی خواص+متن دعای معراج برای ازدواج

  1. نیستانک گفت:

    عزیزان دعای معراج سندیت ندارد ولی دارای کلمات با شکوهی است که تعدادی از اسما الهی میباشد. خواندن آن حتما ثواب و حسنه هست. بشرطی که به پیامبر ص و ائمه ع بابت تایید آن استفاده نگردد.

  2. ..‌‌‌‌‌.... گفت:

    سلام اگه فقط سوره احزاب بخونیم نتیجه میده برای ازدواج ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاء الله که موثر باشد ولی مطابق حدیث باید روی پوست آهو نوشته شود و در منزل در ظرف درب بسته قرار داده شود.

  3. ناشناس گفت:

    حتما باید رو پوست آهو باشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر سوره احزاب منظورتان است بله روی پوست اهو باید باشد.

  4. ناشناس گفت:

    سلام دوستان برای من هم دعا کنید هر چه زودتر بختم باز شود هر چه خواستگار می آیند و میروند خبری ازشان نمی شود

    1. ناشناس گفت:

      خواستگار زیاد است ولی فقط باعث اذیتند، میان پذیرایی میشن تشریف می‌برند، خدا کمکمون کنه

  5. ناشناس گفت:

    در یک سایت دعای با استجابت بسیار بالا معرفی میشود ما به آن توسل میکنیم ولی در سایت دیگر همان دعا را غیر معتبر مینامند وباز ناامید میشویم چکار کنیم که دعای ما را خدا قبول کند

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما منبع معرفی شده برای دعا را بررسی کنید و اگر معتبر بود استفاده بفرمایید.

  6. ناشناس گفت:

    هنگام عادت ماهیانه خواندن دعای معراج اشکالی دارد خواهش می کنم سریع جواب دهید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.

  7. ناشناس گفت:

    تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد

  8. آسمان آبی گفت:

    من دعای احزاب نوشتم بیست سال پیش خواهرم ۳۶ و برادرم ۴۲ سال داشتند آن زمان خواستگار میآمد یا خواستگاری میرفتیم نمیشد اما روی کاغذ نوشتم و درون کوزه گذاشتم پشت هم بعد از چهار پنج ماه ازدواج کردند

    1. ناشناس گفت:

      با اداب خاصی نوشتید ، میشه توضیح بدید

  9. الهام گفت:

    من پنجاه سالمه و حتی یک خواستگار هم نداشتم

  10. ناشناس گفت:

    در اون زمان پوست آهو بوده بهترین ورق برای نوشتن الان هم میشه روی بهترین ورق موجود نوشت از خاصیت دعا که کم نمی کنه. خاصیت دعا همان است ربطی به سطح زیرین خود نداره. شما می توانید روی پارچه ،چوب یا هر چیز دیگه بنویسید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به ۲ دلیل حرف شما اشتباه و فتوای شخصی شما است: ۱- در آن زمان ورق برای کتاب وجود داشته است ۲- در آن زمان و حتی قبل از آن ادعیه بسیاری از معصومین امده که اصلا گفته نشده که روی پوست اهو نوشته شود ولی این حرز بخصوص تاکید شده که حتما روی پوست اهو باشد بنابراین حتما حکمتی بوده است که گفته شده روی پوست آهو باشد.

  11. ناشناس گفت:

    باسلام من حرز امام جواد را با انگشتر یاقوت سرخ میخواستم آیا موجود هست اگر هست عکس و قیمت لطف کنید برایم بفرستید تا سفارش بدهم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر موجود نیست اینچنین انگشتری ولی با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا نمونه ها همراه با تصویر و قیمت و زمان ساخت به شما معرفی شود.

  12. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر سوره احزاب را خیلی ها گفتند آیا واقعا معجزه میکند که بگیریم و این که از کجا اصل بودنش را متوجه بشویم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بسیاری از افراد نتیجه گرفته اند که نشان از تاثیرگذاری آن است.
      می‌توانید پس از تهیه به چند نفره خبره نشان دهید که از پوست آهو بودن آن اطمینان پیدا کنید. ضمن اینکه رضایت مشتریان شرف‌آنلاین و تجربه چندین و چند ساله ما در این زمینه مهمترین دلیل برای اطمینان می‌باشد.

    2. ناشناس گفت:

      چجوری چله دعای معراج را بگیرم ؟
      میشه بگین

  13. ناشناس گفت:

    یعنی برای ازدواج مفید نیست؟

    1. مجید گفت:

      برای ازدواج با زن مورد علاقه خود ایا تاثیری دارد یا نه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روایت مستند و قوی ندارد اما به قصد قربت و رجا ان شاء الله که موثر خواهد بود. همچنین می‌توانید از دیگر ادعیه که مستندتر هستند نیز استفاده نمایید.

    3. مریم گفت:

      بستگی به اعتقاد دارد. هرچی باور و ایمان داشته باشی معجزه می کند

    4. سید گفت:

      ادعیه دیگر که موثر و معتبر است را میشود نام ببرید و ایا این محصولات موجود دارید مجموعه خودتان؟؟؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک های دعای امام رضا برای گشایش بخت و دعای حضرت فاطمه برای بخت گشایی مراجعه بفرمایید. مطالب دیگری نیز در سایت منتشر شده است که می‌توانید مشاهده بفرمایید.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.