دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

dua-Marriage-min دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

ایا از سوی معصومین دعای گشایش بخت فوری توصیه شده‌است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای گشایش بخت از جمله توصیه‌هایی است که در سخنان معصومین آمده‌است. راویات و سوره‌هایی در قرآن نیز اشاره به این موضوع دارند و البته که برای این امر مقدس صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود و این توصیه‌ها صرفا جهت ورود خیر و برکت و تسهیل آن است.

در کنار این ادعیه صدها و هزاران توصیه دیگر از جانب معصومین وارد شده‌است که بایستی در اولویت قرار گیرد. در این مقاله در مورد سوره مبارکه احزاب که توصیه‌شده‌ترین دعا برای گشایش بخت دختر مجرد می‌باشد و نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج توضیحاتی بیان شده‌است، همچنین دیگر خواص سوره ی احزاب برای خواستگار و ازدواج جوانان نیز بیان شده تا همراهان عزیز شرف‌آنلاین از فواید این دعای بخت گشایی قوی آگاه شوند. در انتهای مقاله نیز دیگر ادعیه در این زمینه معرفی گردیده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درمورد سوره احزاب (قویترین دعا برای گشایش بخت)

در لغت کلمه احزاب (Parties) به معنی گروه و دسته می‌باشد. احزاب و قبایل عرب که برای نابود کردن و از بین بردن اسلام باهم متحد شده بودند شهر مدینه را محاصره کردند و قصد حمله را داشتند که این امر موجب به وجود آمدن جنگ معروف خندق و نزول سوره احزاب شد. واکنش مسلمانان در قبال این حادثه و سرانجام کارشان در آیات (٩ تا ٢٧) بیان شده‌است. این سوره از سوره های مدنی قرآن است که 73 آیه دارد. در محتوای این سوره به:

1- پرستش و پیروی از خدا و پیروی نکردن از کافران

2- قوانین دوره جاهلیت (مثل پسرخواندگی و ظِهار)

3- وظیفه‌هایی که همسران پیامبر داشتند

4- شکست کفار در جنگ با مسلمانان

5- حجاب

6- معاد

7- و ماجرای ازدواج پیامبر (ص) اشاره شده‌است که باعث معروف شدن این دعای گشایش بخت دختر و استفاده از فواید سوره ی احزاب برای ازدواج دختر شده‌است.

اما سوره احزاب برای چی خوبه؟

* پیامبر (ص) درباره با قرائت سوره احزاب فرموده‌اند:

هر کس بتواند سوره احزاب را بخواند و به خانواده خود هم آموزش بدهد از عذاب قبر در امان خواهد بود. (مجمع البیان، ج 8، ص115)

* همچنین امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:

اگر کسی این دعا را زیاد در روز بخواند در قیامت در کنار پیامبر (ص) خواهد بود. (ثواب الاعمال، ص 110)

* همچنین درمورد برآورده شدن حاجت، عبدالله بن مغیزه بیان می‌کند که از امام رضا شنیده‌است:

علاوه بر تاثیر زیاد این دعا برای گشایش بخت فوری خواندن این دعا برای براورده شدن حاجات نیز موثر است به طوری که هرکس در نماز صبح و مغرب پیش از آن‌که برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب (ان الله و ملائکه…) را قرائت کند و بعد بگوید: اللهم صل علی محمد النبی و ذریته خداوند هفتاد حاجت او را در دنیا و سی حاجت را در اخرت برآورده خواهد کرد.

سفارش به تهیه این دعا برای گشایش بخت نیز بسیار است و روایت و تفاسیر معتبری از ائمه و معصومین در کتاب‌های مختلف درمورد استفاده از این دعا برای گشایش بخت وجود دارد. نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت برروی پوست آهو بسیار سفارش شده و معروف است. البته باید به این نکته توجه داشت که شاید موانعی و سخت‌گیری‌هایی از خانواده‌ها و خود افراد باعث بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج می‌شود که اول از همه باید این مشکلات را برطرف کرد و بعد به دنبال یک دعای گشایش بخت مانند نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.

کتاب قرآن و گشایش بخت با آن
12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین  و معتربترین دعا برای گشایش بخت: سوره احزاب

خواص سوره احزاب برای ازدواج و زیاد شدن خواستگار بسیار مورد تاکید است. از جمله خواص سوره احزاب می‌توان به گشایش بخت و تسریع امر ازدواج دختران جوان و مجرد اشاره کرد. سوره احزاب برای زیاد شدن خواستگار و گشایش بخت از معتبرترین توصیه‌ها و روایات نقل شده از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است. در مورد فواید استفاده از سوره احزاب برای ازدواج دختر روایات زیر از ائمه بیان شده‌است.

ازدواج سریع و موفق با کتاب

پیامبر (ص) در مورد خاصیت ویژه این دعا برای گشایش بخت می‌فرمایند:

اگر این دعا با رعایت آداب برروی پوست آهو نگارده شود و درون یک ظرف شیشه‌ای یا کوزه در منزل نگهداری شود خواستگاران برای آن دختر و خواهران و بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشند. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

به فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعای گشایش بخت:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه پنهان نماید. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه برای تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعای گشایش بخت فوری و قوی است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به این‌که درمورد فواید این دعا روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده‌است می‌توان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعای گشایش بخت فوری است و قطعا نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج دختر تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای گشایش بخت دختران مفید است بلکه باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج با آن‌ها نیز خواهدشد. (طلب منه التزویج لبناته و اخواته وسائر اقربائه)

اما طبق احادیث سوره احزاب بایستی برروی پوست آهو نوشته شود و آداب آن کاملا رعایت شود تا از خواص این دعا برای گشایش بخت دختر بهتر نتیجه بگیریم. مجموعه شرف‌آنلاین تلاش نموده تا با درج سوره احزاب بر روی پوست آهو و رعایت تمام آداب نوشتاری در ساعات توصیه شده و توسط اساتید با تجربه این محصول را در اختیار شما بگذارد تا از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بهره ببرید. (برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید)

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب برای ازدواج روی پوست آهو

مجموعه شرف آنلاین باتوجه به درخواست‌های زیاد مشتریان عزیز محصول دعا برای گشایش بخت را مطابق با جزئیات روایات وارد شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) آماده نموده است. این محصول شامل یک عدد پوست آهوی اصل می‌باشد که بر روی آن سوره مبارکه احزاب در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است که باید در یک ظرف (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه نگهداری گردد و نیازی به همراه داشتن آن نمی‌باشد.

پوست استفاده شده در این محصول کامل اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف دیگر موارد که به صورت چاپی و بر روی کاغذ هستند) قیمت این محصول ویژه با توجه به تهیه تعداد نسبتا زیادی از آن و ارتباط بی واسطه با نویسندگان مجرب و تهیه‌کنندگان پوست آهو بسیار مناسب تعیین گردیده‌است تا تمام افرادی که توانایی نوشتن سوره احزاب برای ازدواج را ندارند و تمایل به داشتن سوره احزاب روی پوست آهو و استفاده از فواید این دعا برای گشایش بخت را دارند توانایی خرید آن را داشته باشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب مخصوص نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت

طبق سخنان ائمه جهت استفاده ازین دعای گشایش بخت فوری بایستی این سوره را بر روی پوست آهو نوشت و درون یک ظرف شیشه ای یا کوزه و در منزل نگهداری کرد و نیازی نیست که مانند بعضی دعاها و حرزها مثل دعای حرز امام جواد (ع) همیشه همراه خود داشته باشیم. ابتدا درمورد استفاده ازین دعا برای گشایش بخت باید به نکات زیر توجه داشته باشید و از آنها دوری کنید تا از فواید این سوره به لطف خدا بهره‌مند شوید:

1- بددهنی

2- نیت‌های شوم

3- ترک بخشش و صدقه

4- ناامیدی به اجابت دعا

5- قلب ناپاک و وجود کینه و نفرت

6- نخواندن و قضا شدن نمازهای واجب

7- دوری از هرزگی در رفتار و اخلاق جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص این دعای گشایش بخت (روایت امام سجاد علیه السلام در کتاب شریف معانی الاخبار شیخ صدوق). البته در هر صورت شما نباید از رحمت خداوند ناامید شوید و بدانید تنها اوست که تشخیص می‌دهد چه چیزی به صلاح ماست.

کپی و پرینت گرفتن متن سوره احزاب برای ازدواج مشکلی ندارد ولی نوشتن دستی این دعا برای گشایش بخت دختر تاثیر بهتر و بیشتری دارد و آنچه در روایات آمده است نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت روی پوست آهو است نه چاپ آن. در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود آن را فقط خواند باید بگوییم اگر کسی آن را بخواند اشکال ندارد و خیر است ولی نوشتن سوره احزاب مطابق آداب توصیه معصومین می‌باشد.

حلقه های ازدواج به کمک دعا قرآن
در خصوص نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج باید به نکات زیر توجه داشت تا بتوان از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بیشترین استفاده را ببریم:

1- ابتدا باید توجه داشت که نوشتن در ساعات سعد باشد. (نبایستی در ساعات قمر در عقرب نوشته شود که این مورد کاملا از سوی شرف آنلاین رعایت می‌شود.)

2- هنگام نوشتن این دعا برای گشایش بخت بهتر است رو به قبله نشسته و وضو داشت.

3- روی پوست آهو کتابت شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر ادعیه توصیه شده برای گشایش بخت

سوره احزاب قویترین دعا برای گشایش بخت می‌باشد و توصیه‌های بسیاری شده‌است. با توجه به روایات بیان شده از بزرگان دین اسلام و ائمه می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بسیار مفید است. علاوه بر نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت دعاهای دیگری نیز وجود دارد که به بیان بزرگان برای مزدوج شدن مفید هستند.

سوره فاتحه الکتاب و سوره یس

امام علی(ع) در مورد کسانی که مشتاق ازدواج هستند چنین فرموده‌اند: باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را قرائت کند، وقتی که نماز تمام شد، بعد از ستایش و ثنای پروردگار بگوید:

دعای معتبر جهت مزدوج شدنسوره فرقان آیه 74

از آیت الله بهجت خواستند تا یک دعا گشایش بخت دختر مجرد معرفی کند. ایشان در جواب این دعا برای گشایش بخت را معرفی کردند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74).

ایت الله بهجت دستور دیگری جهت گشایش بخت دختر مجرد نیز بیان کرده‌اند:
نماز جعفر طیار بخواند و سپس دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد از آن سر به سجده بگذارد و گریه کند هر چند که اندک باشد و در همین هنگام حاجت خود را طلب کند و این کار را تا براورده شده حاجت خود ادامه دهد.

سوره طه

1- از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس هنگام خواستگاری رفتن سوره طه را بنویسد و درون پارچه سبزی قرار دهد، خواستگاری نتیجه خوبی خواهد داشت و به حاجتش میرسد. (تفسیر البرهان ج3 ص696)

چگونه به کمک دعای قرآنی ازدواج کنید

2- امام صادق علیه السلام نیز در روایات خود سوره طه را به عنوان یک دعا برای گشایش بخت معرفی کرده‌اند و فواید این دعای گشایش بخت فوری نیز بسیار است. ایشان فرموده‌اند: هر کس که خواستگاری ندارد یا به او جواب منفی می‌دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و با آب آن صورت خود را خیس کند، ازدواج او سهل و آسان خواهد شد. همچنین روایات بسیاری وجود دارد که سوره طه را به عنوان یک دعای گشایش بخت دختر توصیه می‌کند از جمله ایات 131 و 132 سوره طه که تایید می‌کند این دعا برای جوانان بسیار موثر می‌باشد.

دعای توصیه شده از امام علی (ع)

در کتاب طب الائمه (ع) از امام علی (ع) نقل شده‌است که شخصی نزد امام آمد و از وجود سحر در بخت خو گلایه کرد، حضرت فرمودند: این جملات را بنویس و همراه خود داشته باش تا از این سحر درامان باشی : «بسم الله و باالله بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله» .

و آیات 81 و 82 از سوره یونس: « قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته ولو کره المجرمون». آیات 27 تا 46 سوره نازعات: « ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها» نوشته شود. در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف: «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحره(تَ) ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی و هارون» نوشته شود. (بحار الأنوار، علامه المجلسی، 110 جلد، مؤسسه الوفاء، بیروت لبنان، 1404 ه. ق، ج 92، ص 124 و 127 )

آیه 24 سوره قصص

خواندن آیه 24 سوره قصص نیز بعنوان یک دعا برای گشایش بخت توصیه شده‌است. قرآن کریم اشاره می‌کند وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به عنایت پروردگار شعیب دختر خود را به دنبال او فرستاد و ازان پس داماد آن خانواده شد: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

دعای یستشیر

از آیت الله شوشتری بیان شده‌است که: دعای یستشیر را 40 روز بخوانید بعد از نماز صبح و به معنی آن دقت کنید که این دعا برای گشایش بخت بسیار موثر می‌باشد.

در نهایت با توجه به روایات و احادیثی که از ائمه بیان شد می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج بسیار مفید است و می‌توان از فواید این دعا برای گشایش بخت جوانان و دخترها بهره برد. هرچند دعاهای دیگری نیز توصیه شده ولی تهیه سوره احزاب برای ازدواج سفارش فراوانی از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) شده‌است تا جوانان بتوانند از فواید این دعا برای ازدواج استفاده کنند و زندگی راحتی را در پناه قرآن شروع کنند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای حرز امام جواد برای ازدواج

برای مطالعه توضیحات مربوط به دعای حرز امام جواد برای ازدواج کلیک کنید. همچنین برای مطالعه دیگر خواص حرز امام جواد به لینک مزبور مراجعه نمایید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

858 دیدگاه در “دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

  1. دل شکسته گفت:

    سلام تو رو خدا برام دعاکنید ۲۶ سالم ازدواج نکردم تمام دخترا تو فامیل با سن کم ازدواج کردن مادرم کلی دعا میخونه و خودم ولی کارساز نیست خسته شدم به خود خدا قسم. هر کی میاد گرم میان سرد میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنن دیگه ناامید شدم

    1. بنده خدا گفت:

      سلام من ادم خوب سالم هستم عندالله حالا که این شرایط گفتی دوست دارم باهات ازدواج کنم تو روستا زندگی میکنم اما از لحاظ مالی و اجتماعی تامین سنگ تمام واست میگذارم

    2. ناشناس گفت:

      کاش میشد شمارتون داشته باشم یه دونه داداش دارم میخواد ازدواج کنه باهم آشنا میشدید خواهش میکنم اگر امکانش هست شماره ها هم درج شود اینجا خواهشا ما جوون ها احتیاج به ازدواج آرامش داریم ک تا اینجا اومدیم میدونم شاید بگید اینجا جای مطمعنی نباشه ولی من خوندم ک بعضی عاجزانه تقاضا میکنند

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه به علت امکان سوء استفاده شماره تماسی درج نمی‌شود.

    4. بهار گفت:

      با سلام دوستان تورا خدا برا منم دعا کنید قبلا عاشق یکی بودم اونم میگفت عاشقم تا گفتم بیا خواستگاری ول کرد رفت خیلی عذاب کشیدم بعدش ازدواج کرد شب روزم شده بود گریه نمیدونستم چیکار کنم که از فکر یه نامحرم که زن داره در بیام از خدا خواستم یه پسر بعد از چن سال بهم معرفی شد من ۳۲ سالم اون ۳۴ خیلی خوشش ازم اومد من همینطور خیلی خوشحال بودم بعد از چن سال به ارزوم رسیدم پسره خیلی خوشحال بود یه گناهی کردم پسره کلا رفت حالا میگه ازت متنفرم نمیخوامت خیلی گریه میکنم خیلی ناراحتم توبه کردم از خدا میخوام کمکم کنه لطفا شما بگید چیکار کنم که این یکی نره بیاد خواستگاریم

    5. بهار گفت:

      سلام منم ۳۰ سالمه به قول خودت همسن سالام دیگه بچهاشون میخوان ازدواج کنن هرکی میاد گرم گرم تا پای ازدواج بعد یجوری یا خراب میشه یا خودش میره برا منم دعا کنید
      انشالله خدا حاجتتو بده به همین زودی

    6. ناشناس گفت:

      شماره بده منم بیست هشت سالم ازدواج نکردم دنبال خانم خوبی هستم [censored]

    7. نرگس گفت:

      مال منم دعا کنید هیچ کس هم واسه ام کاری نمیکن منم ۱۸سالم همه کار کردم.

    8. امید گفت:

      سلام من پسر هستم دنبال یک دختر میگردم که با خدا باشه صاف ساده خودم ۲۸سالم و دستم به دهنم میرسه و هدفم اینه یکی بیارم تو زندگیم بشه چشم چراغ زندگیم شماره تماسم میزارم اگه خانومی دوست داشت آشنا بشیم پیام بده واتساپ نیت من خیره و از اون دسته پسرا نیستم تو کوچه خیابون دنبال کسی بگردم واسه همین اینجا دنبال سوره یس بودم که متوجه شدم موقعیت مناسبی شایدم خواست خداست [censored]

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان انتشار اطلاعات شخصی افراد در سایت امکان پذیر نیست.

    10. ناشناس گفت:

      شما دیگع کوچیک هستین چرا اینهمه عجله

    11. مطهره گفت:

      عزیزم شما ۲۶ سالت هست هنوز سنی نداری آروم باشه به موقعش یکی میاد که همراهت میشه و ازدواج می‌کنی خدا بزرگه دختر

    12. ناشناس گفت:

      سلام میشه شماره بدید تا من براتون خواستگار بفرستم

  2. ناشناس گفت:

    سلام
    من فکر میکردم فقط من بختم بستست الان میبینم چقدر از دوستان با من همدردن انشاالله که هممون بختمون باز بشه دوستان ترجمه سوره فلق و ناس رو بخونین در مورد باطل کردن سحر وجادو عه

    1. ناشناس گفت:

      سلام دوستان من بختم بسته هست میخام بختم باز بش کسی جای داره ک کمتر پول بخره ترو خدا کمکم کنین

  3. زهرا ۴۴۸۳ گفت:

    سلام
    من سوره احزاب خودم نوشتم و اینکه خواستگار دارم و اینکه میان میبین و دیگه میرن پشت سرشون نگاه نمیکن باید چیکار کنم؟ کمکم کنید ممنون از همگی
    توکلتون به خدا باشه

    1. ناشناس گفت:

      من هم همینطورم

  4. ناشناس گفت:

    نمیشه روی برگه بی خط بنویسم

    1. شرف آنلاین گفت:

      طبق حدیث بایستی بر پوست آهو نوشته شود.

  5. ال گفت:

    سلام ساعت قمر در عقرب چه ساعاتی هستن؟

    1. ناشناس گفت:

      باسلام بنده دنبال یه دختر پاک و خوب برای ازدواج هستم دنبال یکی در حد و مرز خودم هستم صادقانه بگم

    2. tanha گفت:

      توکلت بخدا باشه

    3. ناشناس گفت:

      تو اینترنت بزن

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روزهای قمر در عقرب باید از تقویم های نجومی استخراج شود اما برای نمونه طبق تقویم اقای مصطفی گلپایگانی در شهریور ماه ۱۴۰۰ در روز ۱۹ شهریور از ساعت ۹:۴۳ تا ۲۱ شهریور ساعت ۱۲:۰۴ قمر در عقرب است و بقیه روزهای شهریور قمر در عقرب نیست.

    5. ناشناس گفت:

      ماها و روزها قمرو عقرب نیستن؟

  6. ناشناس گفت:

    اگر دعایی را با یقین کامل بخونی و اصلا با زبان خودت با خدا حرف بزنی به شرطی که به فرمایش امام صادق جوری دعا کنید که انگار مطمئن هستید جواب خواسته شما در خانتان هست مطمئن باشید برآورده میشه . خدا تنها پادشاهی است که با ساده ترین کلمات میتوان با او صحبت کرد و دست پر برگشت

  7. الی گفت:

    سلام
    برای خواهرام خواهشا دعا کنین بختشون باز بشه سنشون خیلی خیلی بالا رفته .
    تورو به خدا براشون دعا کنین.
    دیگه نمیدونیم چکار کنیم.
    خدا حرف مارو نمیشنوه لااقل شما برامون دعا کنین

    1. ناشناس گفت:

      سلام خدمت همه دوستان
      سرنوشت و تقدیر دست خداست ، نه اینکه سحر و جادو نیست ، هست اما وقتی خودمان رو وصل کنیم به خدا و از خودش رحمت بخواهیم حتما اجابت میشه شک نکنین، مخصوصا نماز شب قنوت نماز وتر
      دعا اجابت میشه حتما امتحان کنید هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست قرآن را با معنا تلاوت کنید

    2. زینب گفت:

      ایشالا بحق حضرت فاطمه زودتر بختشون باز شه

    3. ناشناس گفت:

      انشالله باز میشه فقط بیشتر خانمها دنبال مال و ثروت هستن موندن دست خانواده مگه چن سالشون هستش؟؟؟؟

    4. ناشناس گفت:

      سلام سوره یس / حدیث کسا / یستشیر / احزاب / نیت کنند چهل روز بخوانند
      روزی یک مرتبه حدیث کسا / روزی یک مرتبه یس / روزی یک مرتبه یستشیر / روزی مرتبه احزاب تا چهل روز بشه

    5. .. گفت:

      ….. تنها امیدتون به خدا باشه و به خواهرات بگو توبه کنن و نماز بخونن و ایمانشون و قوی کنن (این کارو باید از ته ته قلب انجام داد) اونوقت شاید بختشون باز شد

    6. ناشناس گفت:

      انشاالله به امید خدا بخت تمام دختران باز میشه هم ما هم خواهران گل شما 🌹🌹

    7. ناشناس گفت:

      تو رو خدا برا داداش من هم دعا کنید

    8. ناشناس گفت:

      دعا کنید بخت منم باز شه حیلی نگرانم

    9. بنده خدا از مشهد گفت:

      من هر جا که می رفتم می گفتن میدهیم برا چه خانه و ماشین داشته باشی؟ توقع دخترها خیلی بالا رفته زمان قدیم اینجوری که نبود بخت غیر بخت نبود با مرد سالم گیرش می امد ازدواج میکردن

    10. نرگس گفت:

      انشالله به زودی بختشون باز بشه

  8. سمیه گفت:

    سلام حالا پوست آهو کجا بیاریم . تمام مطالب خوندم دوستان ازدواج امری مقدس ، ولی با همین خواندن قرآن و دعا و توسل به ائمه اطهار ع انشالله نتیجه خواهد داد ، البته بنظرم پا در میونی کردن و اگر پسر دختری رو دوست داره عنوان کن و یا برعکس دختر هم همین طور نتیجه خواهد داد ، اینقدر دنبال پوست آهو نگردیم اخلاق و رفتار و تلاش ، این بدونید ازدواجم مثل هر کاری دیگه تلاش می خواد/

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      کاملا درست میفرمایید اما در کنار تلاش و اخلاق و رفتار زوجین و خانواده ها عمل کردن به توصیه ها و ادعیه معصومین از جمله همین سوره احزاب روی پوست آهو میتواند موثر باشد.

    2. بارانا گفت:

      سلام دعا برای خواهرم که بختش باز شه میخامم

    3. سحر گفت:

      روی برگه آ۴هم میشه داخل ظرف سفالی آب ندیده

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این سوره مبارکه مطابق حدیث بایستی روی پوست آهو باشد.

  9. :)) گفت:

    سلام
    متشکر از توضیحات و پاسخگویی
    سوالم اینکه حتما باید روی پست آهو باشه ؟
    میشه روی کاغذ معمولی نوشتش ؟
    و اینکه بزرگوار لطفا کنید بهترین روز و ساعت ها رو در ماه های اخیر اعلام کنید

    ممنون از شما
    به امید عاقبت بخیری همه جوونا 😍❤💚

    1. ناشناس گفت:

      سلام گلم من یه مادرم و برای دختر و پسرم روی کاغذ نوشتم و در کوزه آب ندیده گذاشتم و درشو با پارچه سبز بستم و البته چهل شب هم واسه هر کدومشون نماز شب بدون وقفه خوندم و خدا رو شکر حاجت گرفتم و از امشب نماز شب شروع کردم به یاری خدا برای فرزند آخرم انشالله خدا رو به پنج تن ال عبا قسم میدم همه دختر و پسرا خوشبخت و عاقبت بخیر بشن انشالله
      دعای فرج زیاد بخونید تا خداوند در کارتون فرج برسونه انشالله

    2. مری گفت:

      منم شوهرم میخوام😭😭😭 چرا بخت من باز نمیشه

    3. خانم گفت:

      احسنت واقعا حق مادریت بجا آوردی

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این سوره احزاب مطابق حدیث باید روی پوست آهو باشد ولی به هرحال به جز این راهکار، دعاهای دیگری نیز توسط معصومین معرفی شده که در همین مطلب میتوانید مشاهده بفرمایید و آن ها را اجرا بفرمایید که احتیاجی به پوست آهو ندارند و به امید خدا که موثر خواهند بود.
      برای نوشتن فقط بایستی در ساعاتی بنویسید که قمر در عقرب نباشد. یک جستجوی ساده در اینترنت بفرمایید روزهای قمر در عقرب رو مشاهده خواهید کرد.

    5. ناشناس گفت:

      باسلام،،،خدمت شما ممنون میشم اگه جواب بنده رو بدین،،بنده یه پوست آهو خوشکل دارم تازه نرم و آماده،،،،فقط اون موهای پوست آهو رو صاف کنیم، بعدش اینکه چه سوره ای یا دعای روی پوست آهو بنویسی برای پول دار شدن و عزیز شدن و یه سوره ای که هیچ کس نگاه چپ بهت نکن و خلاصه یه چیز کلی که تو قوم خویش و همه جا،،کسی حرف و اسیبی بهت نرسونه،،،،و البته خانم بنده نماز خوان و قران هست و همه چیز شرعی رو رعایت میکنه و حتی شبها تا صبح فقط عبادت و نماز شب میخونه و حزر امام جواد روی کاغذ برام نوشته و توی چرم و بازوبندم هست فقط دیگه چه چیزی بنویسم روی پوست آهو ممنونم متشکر

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی پوست را دباغی نمایید تا قابل نوشتن شود سپس دعای حرز امام جواد (ع) (دعای کبیر) را در ساعات سعد با جوهر مسلمانی و توسط فردی با پاکی و خلوص نیت بنویسید سپس یک لوله نقره که روی آن دعای خاص حرز نوشته شده است را تهیه کنید و پوست اهو را درون آن قرار دهید و سپس نماز حرز امام جواد (ع) را بخوانید و آن را به بازو ببندید که برای بسیاری از مواردی که گفتید به لطف خدا موثر خواهد بود.

  10. Bahar گفت:

    بعد از باز شدن بخت و ازدواج دعا را باید چکار کرد .اگر دعا همراهم باشه اشکالی پیش میاد ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی ندارد ولی ضرورتی هم نیست همراه شما باشد.

    2. زهرا گفت:

      اینجا پسرى هست بیاد منو بگیره

  11. زهرا گفت:

    سلام برای من خواستگار میاد و اینکه میبین و میرن و دیگه پشت سرشون نگاه نمیکن باید جیکار کنم؟

    1. ناشناس گفت:

      به خودت برس

    2. ناهید گفت:

      چه مختصر

    3. شراره گفت:

      ادم به خودشم میرسه ، ربط نداره ، گاهی نمیشه که نمیشه ، یه قولی گرم میان سرد میرن ، اما به نظر من خدا یه وقتهای یه کسایی رو از ما میگیره ، میخواد اونی رو که ما لایقش هستیم رو نصیبمون کنه ،یه وقتی های یه نشدن های به نفع ماست اما خودمون خبر نداریم ، فقط توکل

  12. ناشناس گفت:

    سلام اگه پوست اهو رو تنها بخواهیم میفرستین هزینش چقدره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکانش هست. لطفا با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

  13. علی ق گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    برای پسرانی که گره تو کار ازدواجشون افتاده و از دختران بی هیچ دلیلی جواب منفی میشنوند، چه توصیه و دعایی پیشنهاد میدین که در حد سوره احزاب بر پوست آهو قوی باشه؟

    1. ناشناس گفت:

      با سلام من چطور میتونم‌ سفارش بدم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هم میتوانید به صورت آنلاین با کلیک روی لینک خرید سوره احزاب روی پوست آهو خرید نمایید هم اگر با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید ثبت سفارش انجام خواهد شد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ادعیه و نماز هایی برای ازدواج پسران مجرد در منابع آمده است جستجوی مختصری بفرمایید به نتیجه میرسید اما دعای مخصوصی مشابه احزاب روی پوست آهو که مستقیما برای پسر باشد مشاهده نکردیم. دعای حرز امام جواد نیز به تجربه گفته می شود که در این امر ازدواج موثر است.

    4. hadis گفت:

      سلام
      من یکی از دوستام پیش ی دعا نویس رفته بود راجب من پرسیده بود گفتن بختش بستس .. من ب این چیزا اعتقاد ندارم میشه راهنمایی کنین!؟؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه میشه برای دفع سحر از دعای حرز امام جواد علیه السلام استفاده بفرمایید.

  14. f.r.1993 گفت:

    تشکر از این مقاله خوبتون. آیا این ذکر سوره احزاب که در این مقاله فرمودید قطعیتی برای ازدواج هست؟ چون موارد زیادی رو مشاهده کردم. دعا و روایت و نماز و این ها زیاد هست اما من دنبال چیزی هستم که قطعی برای ازدواج باشه و حتما جواب بده و موثر باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قطعا نمی‌توان دعای صددرصد تضمینی برای ازدواج معرفی نمود، مستجاب شدن حاجات منوط به عوامل دیگری هم هست که خواست خدا در صدر آن است اما انواع دعا برای ازدواج که از منابع معتبر نقل شده‌اند مانند همین سوره احزاب روی پوست آهو که از طریق معصومین معرفی شده‌اند جزو معتبرین ادعیه هستند و ان‌شاءالله که موثر افتند چیزی که به تجربه هم شاهد آن بوده‌ایم.

  15. ناشناس گفت:

    تو رو خدا منم دعا کنید انگار بخت منم سحر کردند که هرچه میخواد بشه …نمیشه

    1. من گفت:

      نگران نباش عزیز، در موقع مناسب جوری برات درست میشه که خودتم فکر نمیکردی

  16. ناشناس گفت:

    سلام، میشه سوره احزاب را در دو جمعه متوالی نوشت؟ من ۳۶ آیه اش را عصر جمعه گذشته نوشتم ولی داخل ظرف نذاشتم و بقیه را هم گذاشتم عصر جمعه ۱ مرداد بنویسم. اگه این کار تاثیر نداشته باشد همین جمعه صبح از اول شروع به نوشتن بکنم و نصف دیگه آن را عصر تموم کنم اشکال نداره؟

    1. فرانک گفت:

      سلام دختری هستم با سن ۱۹ سال از تهران مدت هاست که به ازدواج فکر میکنم و در حال تحصیلم واقعا دنبال آدمی میگردم که از لحاظ روحیات باهم مشابه باشیم خواستگار داشتم تا الان ولی از لحاظ عقیده ای به هم نمیخوردیم نه زیاد مذهبیم نه آزاد و رها یک دختر کاملا معمولیم اگر کسی هست برای آشنایی هم دیگر و ملاقات کنیم سپاسگزارم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مهم این است که بر پوست اهو باشد و در ساعات قمر در عقرب نیز نوشته نشود الزامی نیست حتما جمعه بنویسید.

    3. ناشناس گفت:

      ببخشید پوست آهو از کجا بیاریم ؟!

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب روی پوست آهو موجود است. به لینک داده شده مراجعه بفرمایید.

    5. کیمیا گفت:

      حتما باید رو پوست آهو باشه ؟ نمیشه رو همین کاغذ های معمولی باشه ، چون یکی مث من واقعا سختمه برا هزینه ، و بارها این کار رو انجام دادم و جوابی نگرفتم البته نه حرز بوده ،بخت گشاه و هزینه بالا دادم

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این سوره احزاب مطابق حدیث باید روی پوست آهو باشد و هزینه چندان زیادی هم ندارد ولی به هرحال به جز این راهکار، دعاهای دیگری نیز توسط معصومین معرفی شده که در همین مطلب میتوانید مشاهده بفرمایید و آن ها را اجرا بفرمایید که هزینه ای هم ندارد به امید خدا که موثر خواهد بود.

    7. ناشناس گفت:

      سلام یعنی باید حتما رو پوست اهو نوشته بشه رو کاغذ بنویسم چطوره؟

  17. احمدی گفت:

    سلام من چهل روز پیش سوره احزاب روازشرف آنلاین تهیه کردم وختم چهل روزه هم برداشتم ولی هنوز جواب نگرفتم و سوره احزاب رو تو یه کوزه سفالی کوچک گذاشتم ولی درب نداره امکان داره مال این باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق آنچه در روایت آمده ظرف بایستی درب بسته باشد. موارد زیادی از این سوره نتیجه گرفته اند که تعداد کمی از آن ها در همین مقاله نظراتشان را بیان کرده‌اند ان شاء الله شنا هم که نتیجه خواهید گرفت.

    2. مینو گفت:

      سلام ختم ۴۱ روزه طه درسته برای افزایش خواستگار؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      لطفا منبع آن را بفرمایید تا بررسی کنیم.

  18. f گفت:

    سلام برام دعا کنید تو رو خدا التماس دعا

  19. ناشناس گفت:

    عزیزان به نظر من این سوره مبارکه رو هم اگه با دلی صاف و نیتی پاک … هر روز قرایت کنین اثر داره …در زمانهای قدیم کاغذ وجود نداشت به اون دلیل گفتن پوست آهو ….. عمیق فکر کنین …مطلب آیه های خداست که بردل جاری بشه …. چه پوست آهویی اینها همه بهانه ای است برای سو استفاده مال ….امام صادق اگه الان بود چون کاغذ هست میفرمودن روی کاغذ بنویسین …..حتی شاید میفرمودن توی گوشیهاتون که برنامه قران نصب کردین از روی اون هر روز بخونین …. اینها میخوان از این طریق پول در بیارن …مواظب ذهنتان باشین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دوست عزیز! اگر صرفا خواندن کافی بود حضرت نوشتن را امر نمیکردند (هرچند که خواندن هم امری مفید می باشد) شما بر چه اساس میفرمایید که صرفا خواندن کافی است؟ از مرجع یا منبع معتبری شنیده اید یا نظر شخصی شما است؟ اکر نظر شخصی شما است براساس چه مطالعاتی به این نتیجه رسیده اید؟

      در ضمن کاغذ از سال ۱۵۰ میلادی یعنی قبل از ظهور اسلام اختراع شده است! همچنین نوشتن بر برگ و پوست دختان و کتیبه های گلی و سنگی رواج داشته است بنابراین حتما ضرورتی داشته است که حضرت فرموده اند بر پوست آهو باشد. اگر ضرورت نداشت امر میفرمودند که بر کاغذ، برگ درختان و یا حتی بر پوست حیوانات اهلی و فراوانتر مثل بز و گوسفند نوشته شود پس حتما این که فرموده اند بر پوست آهو باشد ضرورت داشته است.

      دوست عزیز شما که حرف از نیت صاف و دل پاک میزنید نباید اینطور بدبینانه به بقیه نگاه کنید. این محصول براساس درخواست شدید مشتریان در سال های قبل تهیه شده است و کاملا براساس روایت و با اداب می باشد و هیچ گونه اجباری هم برای خرید به کسی تحمیل نشده است حتی خود مجموعه راهکارهای مشابه را که احتیاج به خرید و هزینه کردن ندارد در همین مقاله گرداوری کرده است تا هرکسی تمایل به هزینه کردن ندارد از این روش ها استفاده نماید (همین مقاله را مطالعه بفرمایید) بنابراین درست نیست که میفرمایید برای سواستفاده مال است!

  20. منتظرالمهدی گفت:

    میشه روی کاغذ نوشت به علت نداشتن هزینه ی خرید پوست آهو؟؟؟

    1. سحر گفت:

      سلام میشود بر کاغذ نوشت و مشک آهو پشت کاغذ کشید من برای حرز جواد استادم گفت این طوری درست است البته که ارجح تر این است ک روی پوست آهو نوشت

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      میتوانید از ادعیه و سوره های دیگری که در همین مقاله گفته شده است استفاده بفرمایید که احتیاجی به پوست اهو هم ندارند ولی این سوره احزاب طبق حدیث باید بر پوست اهو باشد.

  21. ناشناس گفت:

    سلام چند است قیمت اش

    1. م گفت:

      آیا خودم میتوانم سوره احزاب راروی کاغذ بنویسم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به لینک سوره احزاب برای بخت گشایی مراجعه بفرمایید

  22. امیدبخدا گفت:

    باید حتما روی پوست آهو نوشت ما که نداریم و هم هزینه ان را نداریم اشکالی ندارد روی ورقه نوشت

    1. فاطمه.د گفت:

      سلام.
      یک هفته تمام غروب ها در یک ساعت مشخص اول دعای معراج رو بخوانید وبعد ۳۶۰مرتبه یا رئوف ویا رحیم بگید.
      خیلی مجرب هستش

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این دعای بخت گشایی طبق حدیث بایستی بر پوست اهو نوشته شود ولی ادعیه دیگری نیز وجود دارند که بایستی خوانده شوند یا به اشکال دیگر استفاده شوند که میتوانید از آن ها استفاده نمایید. همچنین درصورتی که فعلا این مقدار هزینه را ندارید با ارتباط با بابخش پشتیبانی برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو تخفیف بیشتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

  23. مرجان گفت:

    من قبول ندارم پوست آهو یکبار بنویسید و ۴۰ روز بخوانید خیلی نتیجه میدا

  24. رازی گفت:

    چه تضمینی وجود داره که حتما نتیجه بگیریم

    1. زهرا گفت:

      من الان تمام رفیقام ازدواج کردن ولی من هنوز ازدواج نکردم میترسم بختم بسته باشه

    2. زهرا گفت:

      خب من الان دختر عمم خواستگار داره هم سن همیم ولی من ندارم نمیدومم برا چی حس میکنم بختم بسته هست

    3. عاطی گفت:

      تورو خدا واسه منم دعا کنید کم کم دیگه دارم رنج میکشم / خیلی احساس بی کسی میکنم / تنهام / هیچ خواستگاری ندارم / // از بس دارم غصه میخورم همه اقوام و دوستام خواستگار این و من ندارم
      شب و روز ندارم از بس رنج میکشم

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این کار براساس حدیث معصومین انجام شده است و ان شاء الله که تاثیر گذار خواهد بود اما تضمینی وجود ندارد و خواست و اراده خدا ضرورت دارد بر اجرا شدن امور دارد.

  25. آرام گفت:

    سلام من هر چقدر اینترنت سرچ میکنم متن سوره احزاب جهت بخت گشایی نمیاد میشه متنو بهم بدین. ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متن سوره احزاب در قرآن موجود است.

  26. رازی گفت:

    سلام من واریز کردم کی سفارش بدستم میرسه ممنون

    1. ناشناس گفت:

      سلام رسید دستت جواب گرفتی یا ن

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا با بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید یا شماره سفارش را بفرمایید تا بررسی شود. به طور کلی پس از ثبت سفارش و واریز هزینه، ارسال بین ۲ تا ۴ روز کاری زمان می برد.

  27. فاطی گفت:

    حرز امام جواد چقد موثر است برای ازدواج؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه میکنیم از سوره احزاب روی پوست آهو برای ازدواج دختران مجرد استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر به لینک دعای بخت گشایی مراجعه بفرمایید.

  28. بنده خدا گفت:

    پوست اهو از کجا بیاریم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر خود مایل به نوشتن هستید پوست اهو قابل تهیه است. در کدام شهر تشریف دارید؟
      اگر هم مایل به خرید سوره احزاب نوشته شده روی پوست آهو هستید به لینک سوره احزاب روی پوست اهو مراجعه بفرمایید.

  29. ناشناس گفت:

    پوست اهو از کجا بیاریم….

  30. سارا گفت:

    سلام . من پدرم اجازه ازدواج نمیده بهم . آیا دعوایی برلی رضایت پدر مادر هست ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حتما صلاحی مد نظر والدین است اما بهتر است از بزرگان برای جلب رضایت پدر و مادر استفاده نمایید.

  31. ناشناس گفت:

    الان چی کار کنم ادامه بدم یا ن

  32. Z گفت:

    سلام من سوره احزاب رو نوشتم و هر روز میخونمش ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی مطابق آنچه در حدیث آمده عمل بفرمایید. نوشتن روی کاغذ درست نیست هرچند که میتواند بی تاثیر نباشد.

    2. F گفت:

      سلام ببخشید من سوره احزاب را نوشتم توی قوتی گذاشتم ولی نتیجه ای نگرفتم چکار کنم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی پوست آهو نوشتید؟

  33. ل گفت:

    سلام . ببخشید سوره الاحزاب بایستی رو پوست آهو نوشته شود درون در بسته ای قرار بگیره در کدام مقاله و در صفحه چند و جلده چند گفته شده ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      دوست گرامی اگر همین مقاله را درست مطالعه میفرمودید منبع را مشاهده میکردید. (تفسیرالبرهان، ج۴، ص۴۰۷)

  34. الهه گفت:

    درساعت قمر در عقرب یعنی چطور من نمیفهمم میشه توضیح بدین؟

    1. شقایق گفت:

      به نظر من خواهرا این روزا پسر سالم وخوب پیدا نمیشه که ما دخترا بریم ازدواج کنیم باهاشون من یکی که نتونستم تو این دوره زمونه پسر خوب و با ایمان به خدا پیدا کنم همه معتاد و خیانتکارن اگه شما کسی سراغ دارین بگین من دختریم فقط یه آدم سالم از همه لحاظ باشه و بتونه حتی المکان نون حلال در بیاره می خوام ۴۰ سالمه آیا واقعا هستند همچین پسرایی هنوز

    2. ناشناس گفت:

      ازاوتون خواهش میکنم سوره احزاب و توی برگه ننویسید عواقب خیییلی بدی داره

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قمر در عقرب یک حالت نجومی است که در بعضی روزها در طول ماه اتفاق می افتد. در تقویم های نجومی میتوانید این روزهای خاص را مشاهده بفرمایید.

  35. رقیه گفت:

    سلام ظرفی که برای سوره احزاب آستفاده میکنیم حتما باید نو و آب نخورده باشه و کجا ی خانه نگه داریم و اگر ظرف شیشهای باشه رنکی باشه یا شفاف

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      صرفا یک ظرف در بسته باشد کافیست و در گوشه ای از خانه قرار دهید. جزئیاتی که فرمودید مهم نیستند.

    2. زمانی گفت:

      خدایا من روی بسوی بزرگی و نور نعمتهایت آورده ام که مرا با این همه شکست زندگی دریابی و دنبال پناهگاهی قدرتمند و پر از نور و عزت و پراز نعمت خدایی روی اورده ام که مرا شفاعت دهی که من شکر گذار نعمتهایت باشم انشاالله و تعالی

  36. مهدی گفت:

    روی کاغذ تاثیر نداره؟

  37. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    کاغذ خط دار باشه یا بدون خط و اینکه شیشه درش بسته باشه یا باز

    1. ناشناس گفت:

      داخل کوزه یا ظرف شیشه ای در بسته ولی تاجایی که من دیدم کوزه ها در ندارند

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نوشتن طبق حدیث باید بر پوست آهو باشد. ظرف هم توصیه شده در بسته باشد.

  38. M گفت:

    سلام در چ ساعتی باید بنویسیم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ساعتی خاصی ندارد اما در ساعات قمر در عقرب نوشته نشود.

  39. ناشناس گفت:

    سلام من از اینکه دختر خوب و با حجب و حیایی بودم و قصدم و نیتم ازدواج بود که طرف از من خوشش اومد و بعد از مدتی اومد بهم گفت زشتی به من گفت قصد ازدواج با تو رو ندارم چون زشتی و من میخوام به اون بگم که خودت از همه زشتری و اما نیت خودم راستگو و با ایمان و با خدایی بودم که بهش ایمان داشتم و باطن پاکی داشتم و قیافه خودم زیبایی و خوب بود و خودم به ازدواج فکر میکردم بهش که به لطف الله با تهیه کردن سوره الاحزاب بتوانم ازدواج کنم و به آرامش برسم

  40. خودشائی گفت:

    سلام میتواند بخرد یا خود فرد باید بنویسد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      هر دو روش درست است.

  41. ناشناس گفت:

    با سلام دختر که میخواد ازدواج بکنه سوره الاحزاب را تهیه کنه به خواست خدا میره شوهر میکنه که از روایت ائمه و حضرت محمد پیامبر و حضرت امام صادق توصیه شده در قرآن هر چی قسمت باشه همان میشه
    خداوند از همه چیز آگاه است فقط خدا می داند و بس

  42. راهله گفت:

    آره روی کاغذ هم جواب میده

  43. ل گفت:

    من هم سوره الاحزاب را روی پاره ای برگه مینویسم که ان شاء الله به کمک خداوند به من جواب میده و بختم باز بشه به لطف خداوند ان شاء الله جوابشو میگیرم و ازدواج کنم برم سر خونه زندگیم

  44. ناشناس گفت:

    خودت نوشتی عزیزم همشو باهم یا تیکه تیکه در طول روز؟

    1. ناشناس گفت:

      نمازها سروقت بخونید سر سال جوابشو بگیرید ولی اول وقت تحت هر شرایطی منظورم خودتونو توجیح نکنید عقب نندازید

  45. atefeh7 گفت:

    چه ساعتی باید نوشت؟

  46. محمد گفت:

    سلام آیا این سوره برای پسران هم جواب می دهد؟

    1. ناشناس گفت:

      خیلی برام جالب بود پسرا دنبال زن و دخترا دنبال مرد خوبن خدا کمک همتون کنه براتون دعا میکنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      خیر مربوط به بخت گشایی دختران است.

    3. نسیم گفت:

      سلام من سنم رفته بالا، دریغ از یک خواستگار، از هیچ لحاظ بد نیستم مشکلی ندارم بختمم بسته نیست اما هیچ کسی منو نمیبینه. چکار کنم. کم‌کم کنید

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در کنار مسائل دیگر (که میفرمایید خوشبختانه مشکلی هم ندارید) استفاده از ادعیه و راهکارهای معصومین توصیه می شود که تعدادی از مهمترین آن ها در همین مطلب این صفحه موجود است. مطالعه و عمل بفرمایید ان‌شاءالله که حل خواهد شد.

  47. احمدی گفت:

    سلام ببخشید سوره احزاب که روی پوست اهو هستش با جای نقره ای ارسال میکنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر، سوره احزاب به جا نقره ای احتیاج ندارد. فقط درون یک ظرف در بسته در منزل نگهداری شود کافیست.

  48. ل گفت:

    من خیلی وقت هست که سوره طه برای ازدواجم امتحان کردم ان شاء الله بختم باز بشه از طرف خداوند

    1. ناشناس گفت:

      اگر سوره احزاب رو روی کاغذ بنویسم مشکلی که نداره

  49. مریم گفت:

    دوستانی که اومدن پرسیدند حتما باید روی پوست اهو باشه نمیدونن چه جوابی میگیرن خوب اینجا با همین پوست اهو که کمیاب دارن کاسبی میکنن

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      دوست عزیز آنچه مطرح شده کاملا مطابق با اصل روایت است و درصورتی که تاکید بر پوست آهو نبود به مشتریان عزیز این توصیه نمیشد برای مثال دعای شرف الشمس ضرورتی ندارد که بر عقیق زرد حکاکی شود بنابراین در پاسخ به سوال دوستان در سایت همواره بیان شده که بر کاغذ یا پارچه زرد هم میتوانند دعای شرف الشمس را داشته باشند و لازم نیست حتما هزینه برای خرید عقیق زرد کنند. آنچه مهم است رعایت آداب گفته شده در منابع و احادیث است نه به زعم شما کاسبی! همچنین ادعیه و سوره های دیگری نیز در همین مقاله معرفی شده که احتیاجی به پوست اهو ندارد و عزیزان می‌توانند بدون هزینه خرید پوست آهو از آن استفاده بفرمایند.

  50. ناشناس گفت:

    یعنی روی برگه کاغذ جواب نمیده بعد این پوست آهو که شما ارائه میدهید جواب دهی صد در صد هست؟؟؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام بر همه عزیزانی که پیام گذاشتید که برای ازدواجم دعا کنید خدمت شما عارضم اگه واقعا اهل ازدواج هستید و می‌خواهید ازدواج کنید اولاً این روزها زندگی سخت شده و همه می دانیم که هیچ جوانی نمی تواند امروزه با هم خانه هم ماشین و هم پول کافی داشته باشد ، اما ازدواج اولش تصمیم یه نفره هستش بعد میشه دو نفره یعنی زندگی باید دختر و پسر دو دستی با هم مشکلات را حل کنند به همدیگر اعتماد کنند و به خدا توکل کنند صبر تحمل همکاری وفاداری لازمه زندگی هستش و انتظار می‌ره که خانم ها امروزه سنگ صبور مردها باشند تو روستا زندگی می کنیم خیلی روستای قشنگی هست مثل روستای تو فیلم ها اما با مردمانی صاف و ساده و صادق همه دوست هم همه خانه‌های نو ساز با استانداردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیلم از تو خانه‌ها بگیری میگن شهر ه و روستا نیست همه مد روز هستند تلویزیون ۴کی ماشین لباسشویی یخچال ساید بای ساید جارو برقی و فرش و مبلمان کوچه و خیابان ها همه آسفالت دامداری در داخل روستا ممنوعه و بیرون از روستا به فاصله چند کیلومتری جا دارند توسط امور عشایری برایشان درست شده واقعا زن ها همه بیکار و تا لنگ ظهر می‌خوابند اثری از کار روستایی نیست برای خانم ها فقط و فقط کارشان آشپزی و کار تو خانه هست از بس کار نمی کنند همه اضافه وزن دارند روستا ما خیلی زیباست باور بفرمایید یه مینی سیتی هست واسه خودش با این تفاسیر میخام بگم تضمینی اگر کسی از خانواده ای مذهبی و سالم از لحاظ اخلاقی باشد و قصد ازدواج دایم داشته باشد پسر جوان و مجرد سالم زیاد داریم تضمینی از لحاظ اخلاقی و روحی روانی جسمی و خانواده بشرطی که دختره شرایطی که عرض کردم داشته باشد جوانانی داریم که تا آخر عمر با شما باشند وفادار و صادق و خانواده دوست هر که مایل هست اعلام آمادگی کنه من برای آشنایی بیشتر شما و خانواده شما در خدمتم .بنده کارمند رسمی یکی از ادارات دولتی هستم و عندالله قصدم رضای خدا و برآورده شدن آرزوی شما بزرگوارانی هست که پیام دادین .آرزوی سلامتی و تندرستی و خوشبختی برای شما عزیزان هموطن را دارم .

    2. گلی جون گفت:

      کسانیکه اینجا درمورد مشکلات حرف زدند تا الان ازدواج کردند ؟؟؟

      و همینطور کسانیکه که میگفتند من باهات ازدواج میکنم
      ازدواج کردند ؟؟؟

    3. ناشناس گفت:

      سلام. میشود لطفا بفرمایید کدام روستا است؟؟

    4. م ری م گفت:

      سلام
      من ۳۷ سال سن دارم و حدود ۱۰ سال است جدا شدم.
      دوست دارم همسر ایندم مومن و خداترس و مفهوم زندگی مشترک را درک کند و وفادار باشد. چون خودم هم رعایت میکنم و شرایطش بهم بخورد. اکثر خواستگار هایم پسر هستند که چند سال کوچکترند و من نمیپسندم.
      اگر فردی باشد میتوانیم باقی عمرمان را در کنار هم با ارامش بگذرانیم. توکل برخدا

    5. ناشناس گفت:

      سلام بنده مورد خوبی رو برای ازدواج سراغ دارم

    6. ناشناس گفت:

      لطفا برا منم دعا کنید. ۲۵ سالمه خواستگار زیاد دارم اما هیچ کدوم باب میلم نیست. لطفا برام دعای ویژه کنید…خیلی متشکر

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در روایت تاکید بر پوست آهو است و ان شاء الله که تاثیرگذار خواهد بود.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.